probleme motor
![]() ![]() ![]() |
probleme motor
ryla |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1998
|
|||
nicuviv |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
nu are cum sa fie de la compresie are altceva bobina inductie ceva,nus sa iti zik concret vezi daca da scanteie bobina
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
E prea putin probabil sa fie de la compresie mica. Intreaba-l pe mecanic cat era compresia. Daca nu a folosit un compresmetru, mergi la un service si fa-i un test de compresie. La 6 bari motorul porneste la sfert. Eu zic sa verifici reglajele inca odata.
|
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
ryla |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 April 12 ![]() |
am 4 bobine cu niciuna nu porneste.am cumparat una noua la fel face.motoru are presiune cam 3 bari la relanti.in sarcina 4.mananca ulei(1l la 100km)nu stiu ce sa zic.am schimbat cam tot p la aprindere da tot nu merge...mai astept pareri in continuare
27 Apr 2012, 17:42: am masurat presiunea si e 2,5 la relantii si 3,5-4 turata.scoate fum albastru si pe esapament da si pe furtunul de duce de la motor la carburator.astept parerile voastre in continuare.inpinsa porneste in 2 metri.da la automat nici dea dracu nu vrea.... This post has been edited by ryla: 27 Apr 2012, 17:42 |
--------------------
dacia
nova
1998
|
|
Iuli |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Fai setul motor si semeringurile la supape
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
E diferenta mare intre compresie, ceea ce aminteai in primul post si presiune de ulei ce ai amintit in ultimul. Daca motoul bea ulei e posibil sa fie din cauza bujiilor problema sau din cauza supapelor. De asta intrebat de compresie.
Daca e asa cum a spus Iuli : faci setul si chelioasa. This post has been edited by s(p)am: 29 Apr 2012, 18:49 |
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
I-ati facut observatie, dar tot n-a inteles ce sa masoare. Cum sa masori compresia la relanti si turata? Compresia e cu totul altceva. Pistonul din cilindru motorului, cand urca, comprima volumul de amestec, intre capul pistonului si chiulasa, de 8,pana la 12 ori. Deci, scotand bujiile si montand pe rand un manometru (si cel de la pistolul de umflat la roti, de la vulcanizare), in locul fiecarei bujii, dai la automat 4-5 secunde, si vezi ce indica manometrul. Cum putea sa-ti mearga la relanti, cu bujiile scoase? dupa cum s-a spus si mai sus, la o compresie de 6 atm. motorul merge perfect. Asta e compresia, fata de presiunea de ulei, de care ai spus tu, ca fiind de 2,5 la relanti si de 3-4 turata (ar trebui sa ajunga la 6, turata).
Nu compresia e de vina la tine, ci alta e problema. Ala ti-o fi zis, ca sa scape de tine, si sa nu se faca de ras, ca nu stie ce are. Daca nu e bine reglat gazul, adica sa fie raportul de aer-gaz cel optim, nu va porni usor. Pentru ca nici pe benzina nu vrea sa se lase usor pacalita, va trebui sa cauti undeva la alimentare electrica. Verifica daca in momentul cand dai la automat, nu dispare tensiunea de pe bobina de inductie, fiind defect contactul. Verifica daca e scanteie la bujii, daca bujiile sunt curate, si tot ce tine de aprindere. E posibil, ca si mersul pe benzina sa fie dfectuos reglat, si prin coencidenta sa mearga prost amandoua. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
pune bujii BRISK GPL cu tija subtire
si pentru compresie, respecta exact cum face acest mecanic si vei porni la sfert. ![]() BAFTA! |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ryla |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 April 12 ![]() |
bujiile nu st devina le-am schimbat si dupa ce porneste merge bine.incerc sa vad daca taie scanteia knd dau la automat sau o face mai slaba...
30 Apr 2012, 11:06: tacheti i-am facut la mecanic.nu bat.da problema e ca nu porneste This post has been edited by ryla: 30 Apr 2012, 11:06 |
--------------------
dacia
nova
1998
|
|
gabithu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 December 09 ![]() |
verifica pozitia delcoului
|
--------------------
nova gts
gt>i
1999
- if 01 mcw
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Multumesc pentru recomandarea filmului! Am pus alaturi si unul cu masurarea compresiei, care-l poate lamuri.
Faptul ca nu bat CULBUTORII, e un motiv in plus sa crezi ca sunt reglati gresit, lipsa jocului facand sa tina supapa deschisa. Nu vreau sa invinovatesc pe nimeni, dar verifica totusi, cu metoda prezentata de mine , in film, care e mult mai sigura. Iata si masurarea compresiei, unde sotia da la cheie. Deci, nu ezitati sa le cereti ajutorul: This post has been edited by PH-06-BOA: 30 Apr 2012, 21:48 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ryla |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 April 12 ![]() |
motoru meu are compresie 4-5 cand e rece si e uleiu gros.si 2 cand e incins motorul.am gasit solutia.duc masina la rabla si imi iau o berlina p injectie din 2004 la 50000.la 1000e.dati-mi un sfat ce masina as putea sa imi iau la bani astia si inscrisa...
|
--------------------
dacia
nova
1998
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Unu' din noi, cred c-a uitat Limba Romana! Cu un post mai sus doar, am explicat ce e compresia, si ce e presiunea de care vorbesti tu. Repet, presiunea de ulei de care vorbesti tu, n-are nimic comun cu pornirea sau puterea motorului, de care e raspunzatoare compresia. Daca tu ai la bord un aparat care-ti arata compresia la fiecare cilindru, foarte bine! Ai ceva ce nu are nimeni pe acest pamant. Dar , daca e 4-5 atm, e foarte prost.
This post has been edited by PH-06-BOA: 4 May 2012, 22:23 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
omu a zis , consuma ulei 1 litru la 100 km... motoru este praf ... dece ma mai pateti capu ... la un asemenea consum ... ma mir ca porneste ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Iuli |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
r3d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
ceva de genu am avut si io pana sa imi repar motoru.dupa ce parcurgeam 100 km sa stie ca trebuie sa am un set de buji ca sa plec cu ea de pe loc
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Iuli |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Inlocuesti setul semeringurile la supape faci supapele schimbi si cuzineti la biela sa fie linia mai strinsa sa tina la raportul de compresie mai mare eventual verificata si pompa de ulei si pinionul la delcou sanu aiba canelurile uzate
This post has been edited by Iuli: 21 May 2012, 17:05 |
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
spik1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Salut ! Cat trebuie sa fie compresia la un motor (1600) de Nova ? Care este limita minima ? Multumesc !
|
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
Iuli |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Minim 8 bari, sub 8 trebue sa umbli in motor
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
spik1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Multumesc ! Indraznesc sa mai intreb si ce presiune ar fi normala sau foarte buna ? Luni , la serviciu, am sa fac dintr-o bujie o reductie pentru manometru. Asta vara am avut o problema cu motorul (1600, injectie) si mecanicul s-a cam dat peste cap sa afle buba
![]() ![]() ![]() Cele bune ! |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(spik1 @ 30 Mar 2013, 22:03) Pana la urma defectul principal a fost pana de la pinionul de distributie ![]() ![]() Cele bune ! NU MAI CHINUI MOTORUL....Mai iarta-l.... cumpara-ti o bobina de inductie si masoar-o sa aiba minim 8 ohmi ptr o scanteie buna si o pornire la fel de buna luati-va bobine de inductie cara sa aiba minim 8 ohmi. fise tesla, bujii de origine sau (eu recomand brisk ) ,verificati si platina... ca daca este platina impuscata, dati cheie.... muu-u-uult si apoi umblati in motor, ca este defect motoru'... ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
spik1 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Pai, eu am pe injectie...! Aprinderea... nu am probleme...vroiam sa stiu care este presiunea normala sau ideala
![]() ![]() Numai de bine ! |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:11 |