temperatura apa
![]() ![]() ![]() |
temperatura apa
nimic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
SUPER-SJB,
Sper ca nu ma insel, dar daca e aerisit bine sistemul, ar fi destul de normal ca apa sa fie relativ rece. De ce? Pentru ca pe acolo nu circula apa. Acolo doar mai vine ceva apa din cauza dilatarii apei la incalzire, apa care se retrage inapoi cand se raceste. De aceea ii si zice vas de expansiune. O intrebare: cand e cald motorul dea binelea, vasul de expansiune e sub presiune? Pentru ar trebui sa fie. Dar ai GRIJA cand il desfaci, daca e presiunea mare, ai grija cum desfaci capacu sa nu te arda cu vapori. INCET, CU GRIJA. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nimic |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
pai am impresia ca ,,,capacul de la vas are orificii sau cel putzin asa mi se pare si daca chiar sunt nu are cum sa faca presiunea.cu motorul cald am desfacut bushonul de la radiator si am mai turnat apa distilata ,pe furtunul ala gros de langa bushon ca si pe furtunul care duce la robinetul de la climatizare nu era apa deloc.nu shtiu daca trebuia sa fie sau nu.pana acum nu am mai avut problema asta si n-am dat niciodata importantza la cum trebuie sa fie dar presupun ca ar fi trebuit sa fie apa.dupa ce am turnat apa in radiator s-a ridicat nivelul in vasul de expansiune.am facut aerisirea si am lasat sa curga apa pana a ajuns apa la nivel normal in borcan.sincer sa fiu nu shtiu ce sa-i fac si mi-e si frica sa merg cu ea asa.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#4
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Gaura din capacul vasului de expansiune este de fapt o supapa pentru cazul in care presiune creste prea mult in circuit. Eu merg cu capacul vasului pe jumatate infiletat de cativa ani si pana acum nu am avut nici o problema, nici cu racirea, nici cu incalzirea (nu am mers niciodata cu carton la radiator). Asa ca nu prea stiu la ce ajuta presiunea din sistem.
Apa trebuie sa fie in furtunul ala care duce la calorifer. Vezi si tu acum, daca iti scade iar nivelul apei inseamna ca ai scurgeri pe undeva. In cel mai fericit caz de vina e vre-un furtun care scapa antiigel pe la vreo imbinare. In cel mai nefericit blocul motor e fisurat si apa se duce in ulei. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
nimic |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
am bagat mana prin gaura pe unde se toarna ulei si nu erau muci.apa nu pare sa piarda pe nicaieri.poate ca n-am shtiut sa-i fac eu aerisirea klumea.maine ma duc cu ea la service sa vad ce are.sper sa nu fie nimik pe la motor.problema a aparut din senin si a aparut in orash si asta seara pe trafic lejer deci n-am fortzat mashina.apa pe care am turnat-o in radiator a ridicat nivelul in vas.daca aveam pierdere nu era normal ca in vas sa ramana la acelasi nivel.o sa-mi spuna meshterii maine ce are
|
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#6
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE Asa ca nu prea stiu la ce ajuta presiunea din sistem. Pentru ca apa sa circule trebuie sa existe ceva presiune.... Trebuie verificate toate conductele, inclusiv radiatorul climatizarii (trebuie desfacuta tabla aia cu grila de aerisire). Daca nu gasesti nimic, probabil sunt pierderi in motor. Inca o chestie: cand ai facut aerisirea, robinetul de la climatizare era deschis??? |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
- CJ-01-GHC
1907 toamna
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca cresterea temperaturii ti-a aparut "din senin" banui ca termostatul "a uitat sa se deschida"
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE Citat: Asa ca nu prea stiu la ce ajuta presiunea din sistem. Pentru ca apa sa circule trebuie sa existe ceva presiune.... presiunea in instalatie nu este ca sa poata sa circule apa ci (si) pentru a-i ridica temperatura de fierbere. presiunea in circulatie a lichidului este data de presiunea statica (cu motorul oprit) la care se adauga ,dupa caz, presiunea sau depresiunea creata de pompa de apa(care in esenta este o pompa de recirculare). |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
nimic |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
am rezolvat-o
termostatul bata-l vina se deschidea dar greu de tot.probat in apa clocotita(100grade) abia se deschidea. am luat un altul si facea si ala figuri.am fost la service si ala mi-a facut proba fara termostat si mergea ff bine.acum am lasat-o fara termostat si o sa caut unul care sa se deschida la o temp mai mica de 86 de grade |
-------------------- |
|
nimic |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
am pus termostat nou de vaslui care deschide la 86grade ,facut aerisirea ,forjata prin orash si totul ok.baga si caldura.cat am mers fara termostat(catziva km cred ca era mai frig in mashina decat afara.
termostatul 170k am mai cumparat inainte de a ma duce la service un termostat(nu shtiu ce natzie facut cica in CE) si cu el pe masina aproape mi-a fiert apa.la service am fost mai mult de frica sa nu fie alta buba in afara de termostat.afacerea la service m-a costat 50 k am luat dupa termostatul de care ziceam si acum no problemo. multzumesc tuturor pt ajutor.se poate inchide topicul |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
OCEBE, mersi de info. Insa nu mi-a fiert motorul chiar daca merg fara presiune in instalatie. Asta poate si pentru ca merg cu antigel si vara in proportie de 1:1(ceea ce as sfatui pe toata lumea, pentru ca in afara de ridicarea punctului de fierbere ajuta si pompa de apa ca prin ungere sa nu rugineasca).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
tyka |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
tot pe termostat dau si eu vina.verifical.
![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
NU FOLOSI TERMOSTAT ROMANESC PT CA RISTI MULT VARA FOLOSESTE TERMOSTAT {VERNET} FRANTUZESC CU T 83 GRD VARA IARNA CU 89 GRD ALTFEL VARA SE VA INCALZI IAR IARNA ITI VA FI FRIG. NU MERGE FARA TERMOSTAT DELOC PENTRU CA UZURA MOTORULUI CRESTE F MULT. RENAULT 12 A FOST PREVAZUT CU 2 TIPURI DE TERMOSTATE IN FUNCTIE DE TEMP EXT IL SCHIMBI VARA CEL DE 83 IARNA CEL DE 89 ALTFEL FOLOSESTI TOT FELUL DE AEROTERME IARNA CARE SINT O PROSTIE CIND POTI SCHIMBA TERMOSTATUL CIND VINE IARNA. CARTONUL IN FATA NU ESTE PENTRU CALDURA IN MASINA ACEASTA ESTE DATA DE TERMOSTAT ESTE PENTRU IMPIEDICAREA JIVRAJULUI CARBURATURULUI SI SE PUNE PE PARTEA CABURATORULUI NUMAI LA TEMP SUB 0 GRD TERMOSTATE GASESTI LA PIESE AUTO IMPORT.
|
-------------------- |
|
altarius |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 May 04 From: baia mare ![]() |
v-am ascultat si desi nu e la subiect am o intrebare eu am si pereche de aia de indicator apa /ulei pe partea dreapta si vreau sa va intreb daca cumva alea au lumini ca nu stiu
|
--------------------
Dacia Logan
Preference 1.4l
- -
|
|
spyderman |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 18 May 04 From: Galati ![]() |
Au lumini, iar cand ai contactul pus,ar trebuie sa fie aprinse.
|
-------------------- spydi
|
|
northwood |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Aaaa... cred ca trebuie sa fie aprinse cand ai aprinse farurile sau pozitiile, nu neaparat sa ai pus contactul.
|
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]Au lumini, iar cand ai contactul pus,ar trebuie sa fie aprinse.[/quote]
nu cand ai contactul pus, ci cand ai luminile pornite ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
altarius |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 May 04 From: baia mare ![]() |
ok treaba e ca merg la ele 3 fire si atunci mi-am dat seama ca ar trebui sa existe si lumina la elel
mersi mult |
--------------------
Dacia Logan
Preference 1.4l
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 20:41 |