mers ciudat motor
![]() ![]() ![]() |
mers ciudat motor
jews |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
curata carburatorul(pt inceput prin fortare, cu palma cand turezi motorul)), sufla-i jiclorul de ralanti si regleaza aprinderea. masina vad ca e din 98 deci nu e pe injectie
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
pirvumark |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pune mana si schimba-i condensatorul de pe delcou. e foarte posibil sa fie buba.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
jews |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
am curatat carburator (cu mana si prin suflare cu compresor pt jiclere), reglat aprindere, schimbat filtru benzina.
pana la urma am gasit buba: pompa de benzina scapa presiune. remediere: am schimbat corpul pompei de benzina. multumesc pentru pareri! This post has been edited by jews: 5 Aug 2010, 14:31 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Mai intai, schimba capacul delco, daca nu se rezolva schimba condensatorul, si te sfatuiesc sa schimbi si platinile.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
Mai nervosilor! Lasati-o mai incet. Si pentru initiatorul topicului, asa ca sfat, nu te supara......inainte sa intrebi lumea si sa-si dea fiecare o parere, ridica capota si vezi ce poti tu face mai intai. Cand vezi ca esti in dilema, atunci ceri un ajutor si zici ca omu'.....am facut asta, asta si asta si tot nu merge, ce ar mai putea fi, iar atunci excludem cateva variante si ne vine mai usor.
Nu te supara deci, dar eu zic sa fie sfat general pt toata lumea Bravo, bine ca s-a rezolvat. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
jews |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
ok, ai dreptate, imi cer scuze! Sfaturile primite mi-au fost de ajutor pentru ca astfel am schimbat si platina, care era impuscata!
in ceea ce ma priveste atunci cand nu am intervenit cu o parere care sa fie de ajutor cuiva, macar am tacut! Oricum ,repet, imi cer scuze pentru off-topic! |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
Oltean_Alexander |
![]()
Post
#8
|
58525896 Group: Members Posts: 104 Joined: 8 May 09 From: 125455 ![]() |
Jeez....Cum zicea colegul,iei toate alternativele,incepand de la bujii,la filtru,carburator,platini,si apoi pompa in asemenea cazuri.Daca tu ai fi facut toate acestea,inainte de a deschide topic (fara rost nici macar sa incerci,doar ca sa fi comod) era mai bine
![]() |
--------------------
6842654
8745874
698426985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 07:22 |