DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Logan versus Chevrolet Aveo, cine stie germana,sa ne spuna si noua

klaus
post 8 Sep 2006, 10:08
Post #121


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pentru niste plusuri si minusuri, dublate evident de extinsele si profundele cunostinte tehnice ale unui anumit proprietar de kkalos, lumea mai poate arunca un ochi si pe la
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=body&st=450


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Sep 2006, 10:08
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




satori, ca sa fiu sincer, io ma refeream numai la el! sofer5.gif

This post has been edited by Sony: 8 Sep 2006, 10:08


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 8 Sep 2006, 10:39
Post #123


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




pana la urma cum e? pe cablu sau hidraulic? icon_mrgreen.gif


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Sep 2006, 11:47
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(eudin_umarian @ 8 Sep 2006, 10:31)
asa, si ce vezi asa deosebit in pozele alea? ce are nemaipomenit, nemaivazut, de esti asa de extaziat?
*


N-am zis ca e mahon pe acolo, dar nici nu se compara cu plasticul de pet-uri reciclate de la Logan. Si cand a zis nea maximus ca e invers normal ca am ramas blocat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 8 Sep 2006, 12:09
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




sincer.. la calitatea bordului kalosul nu mi se pare peste logan. pur si simplu nu vad ceva care sa imi spuna : da dom'le bordul asta e mai bun ca cel de pe kalos. Ca are niste masute integrate in scaun.. e altceva.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 8 Sep 2006, 12:56
Post #126


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.700
Joined: 1 November 04
From: sat




Alea in caz de... Doamne fereste! sunt numai bune sa taie gatul pasagerilor din spate in cazul unui impact foarte puternic. Dar nu e Dacia, oameni buni, nu e Dacia si asta e foarte important! tongue.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Sep 2006, 13:07
Post #127


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Sep 2006, 12:47)
dar nici nu se compara cu plasticul de pet-uri reciclate de la Logan.
*
Uite, exact d-aia n-are ursu' coada.
Daca plasticul din bordul de kalos nu e din peturi reciclate ca ala de la logan, inseamana ca plasticul nou din korea e la fel de prost ca plasticul din peturi reciclate din europa... Ca diferente intre plastice nu prea sunt...

Insa daca e sa ne intoarcem la AVEO, aia e alta mancare de peste. Si evident la pretul unui caviar...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Sep 2006, 16:45
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Si atunci doar mie mi se pare ca are finisare nasoala bordul la masina mea? La kalos arata de 1000 de ori mai bine.
Diferente sunt, trebuie sa te faci ca nu le vezi.
La mine parca sunt facute toate in doru' s**ii.
Pai sa ne intoarcem la aveo. Si ala e finisat ca un k*r, nu? Fata de bordul de jaguar de la Logan. Ca vad ca asta e tendinta de pe aici.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Sep 2006, 16:48


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Sep 2006, 18:10
Post #129


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Laurentziu83, daca esti dragut, vrei sa-mi arati pe acest topic postul ala in care se zice ca finisajul de la AVEO este, asa cum zici tu ca ai observat ca s-ar zice, "ca un k*r"?
In afara de cel al tau...
Unde altundeva s-a mai zis asa ceva?
Nu de alta, dar mie mi s-a parut ca impresia generala pe aici este ca finisajul pe AVEO este mult peste cel de la KKalos.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 8 Sep 2006, 19:19
Post #130


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




D-nul Klaus aveti mare dreptate, si nimeni nu va contesta lucrul asta. Finisajul la Aveo e superior Kalosului.
Poate spre satisfacerea unora de aici vin si spun ca plasticul de pe Kalos 2004 este aproape la fel de puturos ca si cel de pe Logan. Insa vin si va-ntreb ... cand ati facut ultima vizita la un showroom sa vedeti ultimele Kalosuri ramase, bagate la vanzare. Mda ..spre surprinderea ta atat bordul cat si tapiteria de pe scaune a suferit o schimbare. Si dupa ce vei pipai tapiteria da matale fuguta si vezi cum arata cea de pe Zafira modelul nou. Cam aceeasi pe scaune, huh ?
Cat despre bord ..disparand griul ala infect care-l mai gasesti doar pe Logan .... ii da un aspect muuuuult mai placut.
Cat despre diferenta de bani ..cat spuneai 20%? vei simti mai bine in ce se reflecta doar atunci cand vei conduce 20.000-30.000 km un Kalos si vei reveni pe un Logan inapoi.
Sunt multi amatori de postari pe aici, multi care nici macar n-au facut 10 km in interiorul unui Kalos dar sunt experti in detalii si impresii. Domnilor va sugerez cu tot respectul incercati si dupa aia comentati.


P.S. Azi m-am dat jos din Loganul de servici al unei colege si senzatia de tablarie goala la usa mi s-a confirmat din nou.


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 8 Sep 2006, 19:20
Post #131


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Mie Aveo nu mi se pare asa mare sfaraiala, daca alegi si ceva dotari de bun-simt, ajunge cam maricel pretul, nu cred ca merita atatia bani, recunosc doar m-am urcat in unul, nu am mers cu el, poate da niste senzatii mai deosebite daca il conduci de merita pretul ala. M-am dat azi in schimb cu un Accent din asta nou 1.5 CRDI, Jesus, la 13600 DDP cat daduse ala pe el, cu bateria de vreo 8 sau 10 airbaguri , e super-masina! Tipul face taxi cu ea, avea 45000 km, mi s-a parut ca isi merita fiecare banut.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 8 Sep 2006, 19:31
Post #132


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@lucian79
"P.S. Azi m-am dat jos din Loganul de servici al unei colege si senzatia de tablarie goala la usa mi s-a confirmat din nou"

Daca e ceva ce nu poti comenta la Logan e cum se inchid usile si sunetul pe care il fac la inchidere. Cred ca deja se vorbeste aiurea.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 8 Sep 2006, 19:50
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




Tranteste usa la un pejo, skoda, Kalos si vei intelege ce spun.

This post has been edited by lucian79: 8 Sep 2006, 19:52


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 8 Sep 2006, 19:57
Post #134


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Hai mai bine tu sa o incerci pe a mea(usa smile.gif ) si o sa intelegi ce spun rolleyes.gif . Am umblat cu mai multe masini straine si pot sa-ti spun ca la capitolul asta Loganul sta bine. Poate chiar mai bine ca la unele masini cu pretentii.

This post has been edited by Amedeus: 8 Sep 2006, 19:59


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 8 Sep 2006, 19:59
Post #135


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




k,k,k, Chevrolet, e cea mai tare masina si cea mai dotata si cea mai frumoasa si cea mai cea! e bine asa?!

hai mai Chevrolistilor, daca va pot spune asa, lasati-ne pe noi cu dulapurile noastre sa omoram moliile si sa fim sanatosi congelati bine in ale noastre frigidere...

bucurati-va de masina pe care o are fiecare, caci pana la urma tot un morman de fiare conduceti. sa le stapanim sanatosi, indiferent de sigla ce o purtam...


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Sep 2006, 22:36
Post #136


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Diferenta de 20% la masini este in genral intre clase.
Adica megane-ul este mai scump cu 20% fata de clio.
Laguna cu 20% mai scumpa fata de megane.
Evident, pentru a se cumpara laguna, trebuie sa merite intr-un fel sau altul diferenta aia.
Eu cand m-am exprimat vis-a-vis de kalos, am avut bunul simt sa ma exprim in urma unui drivetest (de altfel se si vedea pe linkul care l-am mentionat, dar stiu ca este destul de greu sa se citeasca posturi lungi, argumentate, ca enerveaza...). Si drive-testul nu a fost de 10 km, si nu a fost numai pe strazi drepte. A fost combinatie de oras cu drum intins, cu drum de tara, cu drum la deal si la vale...

Acuma, ca sa imi exprim parerea ma umila de, sa citez "amator de postari" si "expert in detalii si impresii":
1. Kalosu, oricum l-ati lua si orice versiune, are suprafata exterioara mai mica decat loganul. O diferenta de la tabla.
2. Kalosul are suprafata vitrata mai mica, de la parbriz, pana la luneta, trecand prin geamurile laterale. O diferenta de la suprafata vitrata.
3. Kalosul are dimensiuni mai mici, de unde o diferenta si de la sasiu (inclusiv punti etc)
4. Kalosul are niste reduceri majore la zonele de impact fata. Si acolo reducerile nu se invar pe la 50 euro, acolo se duc lejer spre 400 euro. De altfel are nise reduceri dubioase la sigurnta, de la pedale, trecand prin paddingurile inexistente din usi si ajungand la centurile de siguranta care nu-s peste tot in 3 puncte. Dar in schimb are airbaguri laterale...

Dimensiunile interioare sunt mai mici decat ale loganului. De aici rezulta reduceri la materialele din interior (bord mai ingust - inclusiv traversa de sustinerea, aia de metal, scaune un pic mai inguste, bancheta spate mai ingusta, paddinguri pedalier mai inguste, mocheta mai mica).
Reduceri sunt si din dimensiunile rotilor, atat din jenti cat si din anvelope.

Acuma, dpdv solutii tehnice:
Instalatie electrica nu este cu nimic mai buna decat cea de pe logan. Firele au aceeasi calitate (poate doar ca pastreaza codul culorilor), insa spre ex. cutia de sigurante din habitaclu e de toata jena ca mod de realizare.
Destul de jenant este finisajul comenzilor sub-volan (betele de lumini si de stergatoare), care arata exact ca 2 bete infipte acolo. De asemenea cochiliile de protectie a axului volan finisate jenant, cu lufturi de care nu am mai vazut de la DSN incoace.
Scaunele - m-am exprimat asupra lor, nu mai revin
Traversa bordului (aia de tine bordul pe dedesubt) are cam aceeasi forma ca pe logan insa ceva la scurta - din cauza dimensiunii mai mici a bordului - , dar ranforsarile de prindere de pe stalpii fata sunt mai anemice.
Usile au aceleasi solutii tehnice ca pe logan. Insa fiind un pic mai subtiri, sunt in mod sigur mai ieftine (dpdv tabla). Aceleasi balamale, acelasi tip de opritor (ambele solutii ieftine).
Prinderile scaunelor si a centurilor de siguranta nu difera de logan. de unde nici diferente de pret.
Plafonul si tabla plafonului sunt in aceeasi categorie ca cele de pe logan (lipsa insonorizare pe plafon, ornament plafon fara insonorizare si dintr-o bucata). Fiind mai mic ca si suprafata, s-ar putea sa coste si mai putin decat cel de la logan. Parasolarele - ca pe logan, nimic in plus, nimic in minus. cam gioarse cu alte cuvinte, dar isi fac datoria.
Insonorizantii interiori sunt exact ca aia de logan. Ba mai au si aceeasi grosime jenant de mica. Doar ca pe Kalos il ajuta motoarele mai putin zgomotoase (dar nu intotdeauna).
Daca tot am ajuns in zona motorului, suportii de motor sunt, ochiometric vorbind, in aceeasi ghama de cost cu cei de la logan. La fel si acareturile de pe motor (AC, Servo, alternator).
De asemenea, la masina pe care eu am facut probele, schimbatorul, desi era pe cablu, avea un joc cam mare. Asta denota o atentie la cote in mecanismuele timoneriei, la proiectare si realizare, care lasa de dorit. Nu zic ca la logan e mai breaz, insa la cele pe cablu altfel ar trebui sa stea treaba.
De asemenea, dupa aprerea mea, suspensia la Kalos este mai prost adaptata drumurilor romanesti. Mie mi se pare prea moale. Si n-as putea zice ca loganul ar o suspensie tare, deci...

Aceste lucruri pe care le-am observat eu (nu ma indoiesc ca de faceam o analiza mai atenta observam si alte chestii) inseamna o reducere de cca. 600 - 800 euro fata de logan.

Acuma, evident ca in locul acestor economii, pentru a fio competitiv, daewoo trebuia sa pulseze in alte parti.
Si a pulsat la motoare (dar sa nu credeti ca sunt robobestiile pamantului, nu cred ca sunt mai scumpe cu mai mult de 150 euro fata de cele de pe logan, ca si cost de productie), a pulsat la gadgeturi mai scumpe (suportul de carti de vizita de pe usa de ex, chedere bicolore, doua randuri de chedere la usi, banchete rabatabile cu spatar metalic, reglaj electric al farurilor, oglinzile, insonorizantul de pe peretele antifoc, atentie la detalii care au devenit uneori deranjante pe logan - cum ar fi furtunasele de stropitoare de parbriz, niste solutii de tampoane la hayonul spate studiate, reglaj volan pe inaltime, etc.).
Si a facut un bord din 3 piese verticale, "just for design". Cand majoritatea producatorilor se feresc sa faca bordurile din piese verticale, pentru ca sunt numai bune de "greieri". De altfel, experienta asta s-a vazut la Aveo...

Toate aceste lucruri suplimentare (si multe altele, parte din ele m-am referit si in postul celalalt, de pe celalalt topic) daewoo le-a taxat cu aia 600-800 euro recuperati din caroserie plus inca 20% din pretul unui logan echivalent ca dotari.

Eu asa vad o masina cand ma uit la ea. Oi fi eu defect, nu neg, ca sa observ mai multe detalii tehnice decat sa ma bucur de confortul masinii.
Eu consider, din prisma celor enuntate, ca nu merita diferenta. Mai ales ca, daca ne uitam cu atentie, diferentele de plastic interior nu-s chiar asa de mari cum incearca unii sa sustina.
In mod evident sunt mult mai mari diferentele intre o masina cu 20% mai scumpa decat kalosul (cum e clio 3 sau ... astra clasic) decat intre kalos si o masina cu 20% mai ieftina decat el (cum e loganul).
Plus ca, apoteotic, motorul de kalos e cam ... impropriu Romaniei (ca sa fiu dragut si sa nu zic ca a fost gandit cu piciorul stang). Chiar in 10.000 km (unii chiar mai devreme) sa fii nevoit sa rectifici scaunele supapelor n-as putea zice ca e motiv de lauda. Asa ceva nici la belrinele alea ieftine-ieftine nu se intampla. Jenant.

Contraargumente?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 8 Sep 2006, 23:00
Post #137


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




klaus, eu nu inteleg de ce-ti bati capul?! mellow.gif


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 8 Sep 2006, 23:14
Post #138


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(klaus @ 8 Sep 2006, 23:36)
Contraargumente?
*


Ssssst...liniste.
radmasa.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 8 Sep 2006, 23:14
Post #139


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Probabil ca un cunoscator cu banii cash in buzunar nu ar opta pentru un Kalos, este o masina pentru snobii cu venit mediu sau oameni cu frustrari gen : Dacia e Dacie, nu iau eu asa ceva, mai bine mai strang cureaua dar iau o masina americano-coreana taica,rup gura blocului, lasa ca ala micu' se descurca si cu bani mai putini ca nici mie nu mi-a dat tata cand eram copil.
Scuze pentru proprietarii de Kalos care nu se incadreaza in aceste categorii, ei au cumparat-o din nepricepere.
Doamne, ce rau pot sa fiu!
Recunosc ca Loganul este una dintre cele mai de rahat masini de piata dar nu sustin ca e bici care chiar pocneste, este exact ceea ce ma asteptam sa fie, o masina de 6300 euro.

This post has been edited by prody: 8 Sep 2006, 23:20


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 8 Sep 2006, 23:36
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(klaus @ 8 Sep 2006, 23:36)
Contraargumente?
*



S-au scris zeci de pagini pro/contra si umila mea parere in fata acestor argumete forte, care indubitatibil pornesc de la excelentul spatiu si suprafata pe care-l poseda Logan (de fapt singurul argument forte), e ca nu mai are rost de continuarea telenovelei.
Cu toate ca posed un Kalos n-am bagat de seama aceste minusuri mari ale Kalosului pe care le precizezi cu o minutiozitate de invidiat ... o fi de vina si faptul ca n-au creat neplaceri de-a lungul timpului, si probabil calitatea lor nu lasa asa de mult de dorit ca in cazul limuzinei nationale. Lasand la o parte siguranta (vezi Ncapu cu 3 stele parca, si NHTSA cu 5), lasand la o parte suspensia de care tu zici ca e moale, iar restul ca e tare, lasand greierii din bordul unui Kalos pe care doar un daciot ii aude si multe altele ............. concluzionand iti dau dreptate. Loganul e cel putin la fel de confortabil biggrin.gif si reusit din punct de vedere tehnic radmasa.gif ca o masina coreeana de teapa Kalosului. Diferenta ramane doar la pret care e in avantajul Loganului, si calitate care e de partea Kalosului.




P.S. La siguranta m-am referit la Kalos si nu Aveo.


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 8 Sep 2006, 23:44
Post #141


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Daca Kalosul tau nu are greieri in bord, inseamna ca ai prins schimbul de tura la robotii care montau bordul si au fost mai odihniti cand i-au pus plasticele. tongue.gif
E o consider o masina frumusica ( cu niste roti R 15) dar care nu isi merita banii.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Sep 2006, 23:52
Post #142


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ma scuzati, m-am exprimat gresit. Nu de alta, dar asa cum am mai zis, din clanta si pe langa subiect si fara argumentare poate si florareasa din colt sa dea. Nu e greu.

Contraargumente tehnice?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 9 Sep 2006, 13:27
Post #143


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(lucian79 @ 9 Sep 2006, 00:36)
Diferenta ramane doar la pret care e in avantajul Loganului, si calitate care e de partea Kalosului.
 
*



Acea calitate in plus unde se reflecta??In soriceii si greierasii de prin masina???Sau pe la jocurile din casetele de directie??Sau prin vizitele la service-uri pentru rectificarea scaunelor supapelor??...etc!
QUOTE(klaus @ 9 Sep 2006, 00:52)
Contraargumente tehnice?
*


De unde,ca ei nu au asa ceva...Ei stiu una si buna:am Chevrolet si e biciul ala care pocneste la care se referea prody radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 11 Sep 2006, 07:24
Post #144


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Da mai da' cu Aveo /Kalos ajungi in service pe cand cu dulapul nu prea ca poate esti ingeras de la bieleta rupta .
@klaus 1. Kalosu, oricum l-ati lua si orice versiune, are suprafata exterioara mai mica decat loganul. O diferenta de la tabla.
Conform rationamentulul asta porche-ul ar trebui sa coste asa , cam jumatate cat dulapul.
Ai uitat sa pui si alte gadgeturi cum ar fi :
oglinzi electrice incalzite , volan + schimbator in piele ( apropo ce misto se conduce vara ) , suport ochelari , sase difuzoare cauciucuri kumho/hankook , baterie delkor ( la cielo m-a tinut 9 ani si jumatate ) , oglinzile in culoarea caroseriei , volan reglabil, comanda CD pe volan, filtru polen si ar mai fi da' nu-mi vin acum in cap.
@klaus (postul de mai jos) Care plasticarai ca din cele enumerate mai sus in afara de suportul de ochelari , restul numai a plastice nu arata radmasa.gif
A si in alta ordine de idei suprafata aia mai mica de tabla e tratata/vopsita in mod corespunzator nu ca la dulap unde cam pica vopseaua.

This post has been edited by body: 11 Sep 2006, 09:46


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Sep 2006, 08:55
Post #145


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




e, pentru alea ai dat 2000 de euroi in plus... Pentru plasticaraiele alea.
Astia sunt clientii ideali in domeniul auto: cei care se uita la plastice, mai putin la solutii tehnice. Si pe baza plasticelor, zic mama ce masina am...
Dar cand ii intrebi de solutii tehnice se uita lumea dupa avioane...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 11 Sep 2006, 10:25
Post #146


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




@body din toate chestiile enumerate de tine acolo DOAR reglarea volanului pe inaltime iese in evidenta ( pe care eu oricum nu am folosit-o cand am avut-o) , oglinzi electrice incalzite avem si noi stock iar restul le faci cu mai putin de 1000 euro , MULT mai bine ca in fabrica !

Iar daca trebuie sa merg in service sa umblu in motor (rectific scaune supape) in primii 10 mii de km , ca asa e regula ca sa mearga bine motoru' mai bine imi iau drujba si ii pun roti decat sa iau masina aia !



--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spooky51
post 11 Sep 2006, 10:40
Post #147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 5 May 06




Ca aspect exteror, am stat la semafor in spatele unui Logan si Aveo, si sincer, diferenta e de la cer la pamant.
Pe unde Ligheanu nostru national arata normal, Aveo ala era o tiganie, un stop rotund, restul patrate, curbele si forma masinii erau aiuristic de tot.
Loganul arata mai robust, mai spartan, mai masina, Aveo ala e naspa rau.


--------------------
Spaceship X20 - ANDROMEDA4614DD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 11 Sep 2006, 11:17
Post #148


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Bai deja cadeti in penibil !
PS Aveo seamana cu Toyota Corola , deci si aia e " aiuristica rau de tot" !

This post has been edited by body: 11 Sep 2006, 11:45


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 11 Sep 2006, 11:28
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




De ce nu? wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Sep 2006, 11:34
Post #150


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(body @ 11 Sep 2006, 12:17)
Bai deja cadeti in penibil !
PS Aveo seama cu Toyota Corola , deci si aia e " aiuristica rau de tot" !
*


radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 07:38
Forum Renault