Dacia Logan versus Chevrolet Aveo, cine stie germana,sa ne spuna si noua
![]() ![]() ![]() |
Dacia Logan versus Chevrolet Aveo, cine stie germana,sa ne spuna si noua
adip |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
THESUN |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 May 06 ![]() |
Luati si dvs. niste algocalmin daca va doare asa tare ...
![]() La pariu, pe bune, ca are cx-ul cel mult egal cu al Loganului daca nu mai mare !..Daca si ala e design la Toyota !!... ![]() Pe Aveo nu-l mai socotim, deja s-a ajuns la concluzia ca Logan e mai fain decat Aveo parca (sic!!) !!.... ![]() This post has been edited by THESUN: 12 Sep 2006, 12:27 |
--------------------
DACIA
1310
- B 33 XUX MENTE ET MALEO
|
|
paul_s |
![]()
Post
#183
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
acum e cu dus si intors , gusturile nu se duscuta , darla aveo sunt acteva chesti care deranjeaza, cum ar fi farurile stopurilesi calandrul fata care par luate de la o masina mult mai mare si inghesuite pe caroseria aia de kalos, arata ciudatel masina aia ( apropo aveo nui desenata de giugiaro , kalosul doar, se si cunoaste dealtfel, nui calosul vreo frumusete dar este echilibrat, are un design curat si aerisit)
|
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Ref la diferentele de pret intre Logan si Kalos, sa stiti ca situatia nu mai sta chiar asa de dramatic.
Spre exemplu, am cumparat zilele astea pentru mama mea un Kalos 1.2 72 CP, cu urmatoarele dotari: dublu airbag, ABS, A/C, geamuri electrice fata, inchidere, RCD+4 boxe, oglinzi electrice, etc. Masina am luat-o in leasing, pe un an, cu 50% avans. Costul total al contractului de leasing este de 9100 euro (cu TVA si comisioane incluse, inclusiv taxe de inmatriculare, mai putin asigurarea CASCO) Un Logan Laureate+ ar costa cam 8450 euro, + 195 E garantia extinsa si + 255 E vopseaua metalizata (pe care la Kalos mi-a dat-o dealerul gratis) deci in total cam 8900 Eur. In conditiile acestea, alegerea dintre Kalos si Logan devine doar o simpla chestiune de preferinte. Mama mea a ales Kalos pentru ca Logan este prea mare si in plus este si o chestiune de imagine (una e sa ai Dacie si una e sa ai o marca cat de cat vanduta si prin alte tari mai civilizate) |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
Liviu |
![]()
Post
#185
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Bogdane .. nu pot sa cred ca ai pus problema de imagine. Nu poti spune ca e o chestiune de imagine cand alegi intre logan si kalos. Daca era de ales intre logan/kalos si passat/laguna/superb/A4 (sau unul sau mai multi pasi mai sus in ierarhia masinilor) ... atunci era o chestiune de imagine ... dar asa .. cand te invarti in "liga mica" nu se poate problema de imagine ...
Daca esti "in cautare de imagine" si consideri ca aceasta imagine se poate crea prin masina pe care o conduci, atunci nu iti cumperi o masina din clasa mica ... asta vroiam eu sa spun ... Bineinteles ca nu este o regula ca toti marii oameni de afaceri sa se plimbe numai in masini mai scumpe si toti cei care coboara dintr-o masina scumpa sa fie neaparat om de afaceri ... dar regula in general este ca daca ai anume pozitie care necesita prestanta, iti iei si o masina care sa impuna o anume sobrietate, si lucrul asta nu prea se poate cu clasa mica si nici cea compacta ... trebuie musai sa treci a premium. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
semit |
![]()
Post
#186
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() Intra-devar.. sa stii ca daca-ti sta fundu` in Dacie esti un cocalar, caveman, taran..... ce-mi plac mie astia de sufera de ei.... stii citatul ala celebru: " mula are alt gust intr-un bmw?" Rog a se sterge mai tarziu dupa ce e citit de cel ce a postat mai sus.. .pentru care a avea o Dacie este ca si cum ar fi avut steaua lui David pe mana in prima jumatate a secolului XX... |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#187
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
iar aud asta ca are emblema dacia in fata gata e naspa
mai daca o lansau cu emblema reno si la noi incepua toti, mai ce reno reusit iaute ce calumea e ,da cum vad emblema dacia incep, ca ee e dacie.nu-i inteleg pe oamenii astia |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
body |
![]()
Post
#188
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
klaus |
![]()
Post
#189
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bogdan_F @ 12 Sep 2006, 23:34) Q.E.D.Gadilatul la lingurica e motivul de baza in cumparatul KKalosului. Si zicea lumea de calitati, de solutii tehnice (bine, nu le-a si mentionat). Aiurea. Motivul este altul. Bine, in cazul de fata cred ca balansat si dimensiunea masinii (mult mai mica). Insa in zona aia de pret exista si fiat panda, si matiz, si spark, si cu putina intindere, fiat albea. Cred ca toate ar fi gadilat la lingurica mai bine ca un logan |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#190
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
BA DA, SA STII CA ESTE O CHESTIUNE DE IMAGINE INTRE LOGAN SI O MARCA OCCIDENTALA...ESTE VORBA DE VALOAREA MARCII. O SA ARGUMENTEZ SI PRINTR-O PATANIE PERSONALA:
Pana nu demult aveam o Solenza. Masina a fost foarte buna, nimic sa ii reprosez. A mers 40.000 km fara nici o problema tehnica, dinamica bunicica, destul de confortabila pentru o masina de clasa mica, etc... Eu sunt self-employed, am un mic business propriu de 1+2 angajati. Am fost pus undeva anul trecut sa ma duc la o intalnire a unui patronat din domeniul constructiilor unde s-au adunat patronii mai multor firme, ideea fiind sa propun acestor patroni derularea unui proiect comun. Problema a fost ca intalnirea a fost intr-un spatiu deschis unde se putea vedea cine cu ce masina a venit - iar eu eram cu singura Dacie de acolo, in rest numai marci straine, cea mai prapadita fiind un Daewoo Cielo. Dupa cateva saptamani de tatonari, presedintele acestui patronat, un om trecut prin multe a spus: "Dom'le, hai sa facem proiectul cu firma asta, ca si "copiii"astia fac o treaba buna, sa mai faca si ei niste bani, ca n-ati vazut ce masini au...". Dupa cateva luni, mi-am schimbat SLZ cu un Ford Fiesta. Bineinteles ca putem sa imi iau LGN si ieseam cu 2000 eur mai ieftin. Intalnindu-ma cu acelasi om si vazandu-mi masinuta a spus: "simpatica masinuta asta a ta ![]() Din pacate, si asta o pot confirma studiile de piata, desi este o masina buna, comparabila cu orice alta masina de clasa mica din segmentul "popular", DACIA ca marca are un deficit de imagine, fiind deseori asociata cu un produs romanesc de o calitate indoielnica, cu ideea de ieftin, cu ideea de lipsa de resurse financiare pentru a-ti permite altceva. In plus, am mai observatla multi perceptia ca LGN este uneori o masina mult prea masiva pentru aglomerarile urbane sau pentru nevoile publicului feminin. Sunt aproape convins ca 80% dintre femei puse in situatia de a alege dintre LGN si Kalos (presupunand ca ar avea max. 9500 eur de dat pe masina) ar alege Kalos STRICT PE CONSIDERENTUL DE IMAGINE (fara a lua in calcul datele tehnice).... Inca o data, precizez ca e vorba de asocierile pe care le fac unii in mintea lor, fara nici o legatura cu calitatea intrinseca a produsului care este OK. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Corect, mai intra in aceeasi zona de pret si Fiat Panda si Spark. Problema sparkului este ca este la aceleasi dotari doar cu f.putin mai ieftin decat un Kalos. Nu am batut moneda pe Fiat Panda pentru ca aici vorbeam de Kalos vs. Logan, insa intr-adevar, pentru o femeie si Panda este o alternativa mult mai dezirabila decat un LGN
This post has been edited by Bogdan_F: 13 Sep 2006, 09:41 |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
avathan |
![]()
Post
#193
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
@Bogdan_F
mai ce pot spune eu ... exista si oameni pe lumea asta care nu sufera de snobism... poate ar trebui sa cauti mai mult astfel de oameni... Referitor la Kalos vs Logan... 1.pret net favorabil Logan 2.motor un pic mai sprinten decat 1.4 meu pe Kalos(ma refer la motorul de 1.4 82 sau 90 cp ? parca) consumurile "oficiale" si "neoficiale" se pare ca avantajeaza motoarele Renault.desi sunt 8V 3.plasticul de pe bord incomparabil mai "bun" calitativ la Logan 4.Punctaje asemanatoare la Euroncap... 5.Kalos-ul pe care l-am condus,de curand eu facea ca o barca la 140 (probabil ca avea ceva bulit pe la amortizoare) 6.Vizibilitate mai buna in Kalos si scaun sofer mai "modern" dar spatiul interior sub Logan ... 7.Una peste alta masinile sunt la fel de proaste sau de bune cu un foarte mare + pentru Logan la pretul initial,pretul pieselor,pretul reviziilor ,dar nu mi se pare de neglijat garantia oferita de Daewoo...pardon Chevrolet. ar fi interesat cum se vinde acum in Europa Renault/Dacia Logan comparativ produsul Kalos sau rebutul (se pare) Aveo This post has been edited by avathan: 13 Sep 2006, 10:16 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
Petea |
![]()
Post
#194
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 31 August 05 From: Iasi ![]() |
Mai pe mine m-a apucat febra sa-mi marit berlinuta si sa-mi iau altceva mai confortabil. Loganul a iesit din discutie deoarece la jumatate din taxiurile Logan cu care am mers le scartaia frate usa dreapta fata la fiecare groapa "receptionata". Pai 'geaba motorul e mai silentios ca la berlina, scartaitul ala imi trezea amintiri foarte "placute". Poate oi fi avut si eu ghinion si oi fi nimerit doar Loganuri "rupte" pe drumurile patriei dar la unul care scartaia m-am uitat la bord si avea doar 36 000 km.
Deoarece bugetul nu era mare, ce imi zic hai sa ma uit spre Aveo care, de pe pagina Chevrolet ar avea plusuri la confort fata de Logan. Bun faina masina, ca tot tiganu' si lauda ciocanu pe pagina proprie dar cand am cautat mai adanc pe net am descoperit si "frumusetile" lui Aveo. Se pare ca multe din ele au un zgomot la puntea spate (am citit opiniile postate de catre mai multi posesori), asa ca de scartaiala nu am scapat. In plus testul EuroNcap m-a dat pe spate: doar o stea jumatate. Am vazut poze si un filmulet cu masina testata undeva la 60 km/h. Era cam varza si mi s-a parut ca se deformeaza foarte repede si foarte tare in partea din fata. Si fac si eu ca ala din reclama: pai ce eu merg doar cu 60 km/h in afara ? Plus ca daca da Tariceanu peste mine ce ma fac ? Un plus ar fi cutia de viteze care se pare ca este ceva mai bine gandita ca la Logan. Se pare ca masinuta e ceva mai nervoasa daca nu este incarcata tare, daca o incarci cu 5 burtosi ca mine nu prea mai poti sa te dai la ea ca nu mai vrea. La confort interior se pare insa ca este peste Logan iar sonorizarea este cam prea buna pentru o astfel de masina. Din pacate si pretul este mult mai mare: aproape 9000 euro pentru varianta full pret CIP ceea ce e foarte mult daca adaugam taxele mari de 30% si TVA-ul. Asa ca m-am desumflat. Apropo de scartaitul de la usa, ieri am mers cu un Nissan Primera (care are vreo 3 anisori) si avea pana si ala scartaitul ala enervant la portiera din dreapta. O fi vreun virus care afecteaza portierele ![]() De ce am scris toate alea de mai sus? Ca sa ma inscriu si eu pe lista de asteptare si sa astept sponsorizari pentru o uratanie de "Corolla" de la binevoitori. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- is Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Mai, inainte de a ma acuza de snobism, as dori sa se citeasca mai bine ceea ce am scris:
NU am spus pentru nici un moment ca LGN ar fi o masina mai proasta. Dimpotriva, LGN e o masina BUNA. Spre exemplu, Fordul Fiesta 1.4 TDCI al meu a costat 12300 euro DDP si are aproximativ aceleasi dotari cu LGN 1.5 DCI Ambition (cu un plus la jenti de aliaj, oglinzi electrice, geamuri spate electrice si computer bord la LGN compensate oarecum de garantie 4 ani si vopsea metalizata gratis la Ford). De ce am ales sa dau 2000 euro in plus practic pe o masina mai mica? Explicatia este MARCA. Da, am platit marca si valorile pe care le are aceasta marca. Am preferat o masina mai mica insa cu o marca mai "mare" decat o masina mai mare dar cu o marca mai "mica". In plus, luati in calcul ca cel putin 30% dintre cumparatorii de masini sunt femei. Cate femei ar cumpara un Logan si cate un Kalos? Eu va zic de pe acum ca cel putin 80% ar conduce mai degraba un Kalos decat un LGN. Si asta nu se cheama snobism, se cheama preferintele clientului combinata cu valorile marcii. SA VORBIM SI DESPRE VANZARI: http://www.chevrolet.co.uk/info/news_event...p_1_page_19.htm O sa vedeti aici ca Chevrolet a vandut cca 70.000 masini in Europa in primul trimestru 2006? Cate a vandut dacia?...5000?.... 21. 3. 2005 New Sporty Body Style: the Chevrolet Kalos Three-Door - Chevrolet is expanding its popular front-wheel-drive Kalos range. Following its premiere at the Paris Motor Show, the three-door version is about to be launched. The sporting compact is due to reach dealers' showrooms in February 2005. The range will then include three body versions, a five-door hatchback, and on a number of markets a four-door notchback as well. In the first 10 months of 2004, the two models which were already available recorded sales of over 60,000 units in Europe, up 39.13 percent on, making the Kalos the best-selling Chevrolet. The Kalos has also been a world-wide hit. The new front-wheel drive model introduced to the USA at the end of 2003 as the Aveo sold 43,500 units up to the end of October, taking first place in its segment. This post has been edited by Bogdan_F: 13 Sep 2006, 10:25 |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
marksman |
![]()
Post
#196
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Nu vreau sa starnesc un flame si nu fac parte dintre cei care fac "parada", dar totusi conteaza mult imaginea, cel putin in Romania.
Exemplu: la spalatoriile auto au mai multa grija de cei cu masini straine. Spun din proprie experienta, pentru ca am fost cu masina la o spalatorie si desi i-am dat baiatului de acolo un bacsis bun, nu mi-a spalat masina "cum trebuie", lasandu-mi dungi pe partea de jos a portierelor. Iar eu o lasasem sa mi-o spele cu spuma activa si cu jet, nu cu burete si galeata. In schimb un Megane 1 care venise dupa mine era deja gata cand am revenit eu sa-mi iau masina, iar baiatul care se ocupa de masina mea tocmai ii aranja covorasele. Am mai stat inca 10 minute (dupa ce lasasem masina la ei o ora) pana sa pot pleca. De cealalta parte e un prieten care are o Octavia. El o duce la o spalatorie "de fite", lasa cheile si pleaca. Revine in 30-45 de minute (asta daca nu accepta oferta de acolo la un suc, o cafea...) si isi gaseste masina spalata, stralucitoare, aranjata, ce mai, impecabila! Lasa 2 RON bacsis si pleaca. Si baietii spun "va mai asteptam pe la noi, domnu'". In schimb, eu las bacsis dublu decat el (nu asta vroiam sa subliniez) si daca nu stau acolo sa beau o cafea si sa ma uit la ei cum se ocupa de masina, nu mi-o spala cum trebuie, sau se apuca de ea si lasa lucrarea la jumatate ca sa se apuce de alta masina, venita dupa mine, dar o masina straina. Si nu e vorba de o singura spalatorie... This post has been edited by Illusi0n: 13 Sep 2006, 10:23 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
avathan |
![]()
Post
#197
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
scuze pt. offtopic.
ma citez : QUOTE @Bogdan_F mai ce pot spune eu ... exista si oameni pe lumea asta care nu sufera de snobism... poate ar trebui sa cauti mai mult astfel de oameni... unde ai inteles tu ca te-am acuzat pe tine de snobism?imi pare rau ca te-ai simtit lezat. acum nu incerca sa lauzi Logan-ul ca o sa incep eu sa denigrez masina . am expus un punct de vedere spun eu destul de obiectiv mai sus . |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
alinakes |
![]()
Post
#198
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Bogdane ma faci sa rad cu " MARCA OCCIDENTALA " poate " MARCA ORIENTALA " , daca i-a cumparat Chevrolet nu inseamna ca acum masinile vor fi la standarde SUA , cel mai bun exemplu Renault cu Dacia !
Daca as incepe si eu cu prejudecatile mele despre "chinezariile" voastre sigur ne-am certa aiurea pe aici ! Asa ca spun ca fiecare masina e buna in felul ei ! Sa o stapaneasca sanatoasa mama ta si fara probleme ! Bafta ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
avathan |
![]()
Post
#199
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
alina
care standarde Renault ? ![]() adica se pare ca nu e legenda Renault chiar face masini slabe din punct de vedere al mecanicii... This post has been edited by avathan: 13 Sep 2006, 10:55 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
driverx |
![]()
Post
#200
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pe mine ma distreaza si mai mult veselii care considera Cielo masina straina. Si nu is putini pe aici. Intr-un fel au dreptate, dar atunci si Dacia 13x0 este masina straina, la fel si loganu.
Ce mai zboara snobismu si aparentele din unii. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
body |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Mai nene , da' cum puii mei sa nu fi fost straina , daca scria MADE IN KOREA (din 1995) si facea la fiabilitate si calitate toate dulapurile .
Nu o mai dati in balarii . Eu spre deosebire de cei ce scriu mai sus de snobism am ales kalosul fara sa ma intereseze ca are emblema de chevy , mai ales ca e un model dezvoltat de daewoo inainte sa intre in faliment. La mine motivul pentru care l-am ales a fost tocmai faptul ca am fost extrem de multumit de Cielo. |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
klaus |
![]()
Post
#202
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mda, banuielile mele se confirma...
Multa lume nu face diferenta intre o masina de familie, si o masina de firma. Pentru masina de firma altele sunt prioritatile (sa arate bine, sa inspire incredere in puterea financiara a firmei - deci sa nu fie cea mai ieftina masina, sa fie o masina cat mai fiabila. Masina de familie are, pentru familia medie din romania si mai putin snoaba, are alte prioritati: spatiu cat mai mare, o calitate acceptabila, costuri minime de intretinere (inclusiv de asigurare) etc. Fiecare isi cumpara bunul care ii acopera nevoile pe care le are. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dRg |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(driverx @ 13 Sep 2006, 13:28) Pe mine ma distreaza si mai mult veselii care considera Cielo masina straina. Si nu is putini pe aici. Intr-un fel au dreptate, dar atunci si Dacia 13x0 este masina straina, la fel si loganu. Ce mai zboara snobismu si aparentele din unii. Ma bag si eu ca musca in lapte ![]() Asa ca paralela asta cu Renault->Dacia Chevrolet->Daewoo nu prea merge, pe cand dacia se juca dea masina, Daewoo avea chiar masini. |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
THESUN |
![]()
Post
#204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 May 06 ![]() |
Eu cred ca e tocmai invers !Pe cand se facea 1100 la Pitesti coreeni abia isi reveneau dupa razboi da' ma rog !!!...!!!
|
--------------------
DACIA
1310
- B 33 XUX MENTE ET MALEO
|
|
driverx |
![]()
Post
#205
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(THESUN @ 13 Sep 2006, 13:51) Eu cred ca e tocmai invers !Pe cand se facea 1100 la Pitesti coreeni abia isi reveneau dupa razboi da' ma rog !!!...!!! Corect, dar totusi, sa fim realisti, ne-au luta-o inainte ... mult. dRg, sa nu ne imbatam cu apa plata rece, alea de corea sunt putine. Vorbim de daewoo cielo facut la oltenii nostri draji.... This post has been edited by driverx: 13 Sep 2006, 13:17 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dRg |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Corect, v-am lasat pe voi sa spuneti ca din ani 60 se chinuiau sa faca o MASINA, deci se jucau de-a masina din anii 60 pana de curad, pe cand astialaltii chiar au facut o masina in anii 80-90 (nu stiu exact).
Deci afirmatia ramane :dacia se juca de-a masinile pe cand coreenii (chiar daca mai tarziu) le-a iesit una. Cat despre cele de corea cred ca intradevar sunt destul de putine (care de altfel erau mai de calitate)! This post has been edited by dRg: 13 Sep 2006, 14:15 |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
avathan |
![]()
Post
#207
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
ce bine ar fi daca am trai in prezent si nu in ultimii n ani...
|
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Mai, discutia asta chiar a luat-o pe carari aiurea....
Parerea mea este asta: - daca vorbim de raportul utilitate/pret sau calitate/pret, cred ca LGN bate Kalos. Motivele le-a descris si Klaus foarte bine intr-un post anterior si chiar cred ca din punct de vedere tehnic loganul sta cu 5-10% mai bine decat Kalosul Ceea ce nu s-a inteles este ca din pacate MARCA DACIA este atat aici in Romania cat si in strainatate mult mai slab cotata decat Daewoo sau chiar Chevrolet. Un argument masurabil sta in cifrele de vanzari. Totodata, marca Daewoo s-a vandut in toata europa si a inregistrat cifre decente in comparatie cu alte masini asiatice de categoria entry level (gen Daihatsu, Ssang Yong, Kia - pana sa fie preluata de Hyundai acum cativa ani..). Matizul spre exemplu a fost un mare succes in Italia si in general in tarile vestice. Totodata, actualul Kalos / Aveo se vinde cu destul de mult succes in toata europa si in US, unde se stie ca piata e destul de dura. E destul de clar ca proprietarii de Kalos puteau la orice ora sa isi ia Logan insa nu au facut-o. De ce? Pentru ca: a. nu au mai vrut Dacia (din punct de vedere al imaginii sau neincrederea in marca) b. nu le-a placut designul la LGN (prea mare, prea colturoasa) Pe cealalta parte, de ce isi iau unii LGN?? Cred ca motivele sunt simple: DIN RATIUNI FINANCIARE. Care este cea mai IEFTINA masina echipata oarecum full-option pentru segmentul sau (2 airbag, ABS, a/c, geamuri+oglinzi + un motor decent si spatiu pentru 5 + bagaje)? Raspuns: LOGAN. Nu am auzit pe nimeni ca si-a luat Logan ca i-a placut la nebunie sau ca e "draguta masina" ci doar ca "ofera cel mai bun raport calitate pret" sau ca este o "masina buna pentru banii dati". Loganul este un fel de "marca1" sau "pretul cel mai mic" cum sunt produsele de la Carrefour in timp ce chevrolet este un produs normal de pe raft, ce-i drept din categoria celor mai ieftine. Asta e din punct de vedere strict al imaginii. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#209
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau logan = marca "Aro" de la Metro
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marty |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Gata, ati terminat? Asa repede?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 21:55 |