DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aprindere cu probleme

Cobra
post 19 Jul 2004, 08:29
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




am oarece probleme cu motorul la turatii mai reduse... cam nu are forta, si uneori da rateuri... am facut acum vreo 1000km curatare de injectoare si a fost ok pana acum o saptamana...
am scos bujiile, le-am inlocuit, am verificat fisele. cum se numeroteaza cilindrii la SN? din stga in dreapta sau invers? cand scot fisa la al doilea din stanga, diferenta de turatie nu este la fel de evidenta ca la celelalte 3. este normal, sau inseamna ca este o problema la respectivul cilindru?
inca o intrebare: care este ordinea de aprindere la sn? 1432?
si inca una: este vreo problema daca este ulei la motor cu un deget peste semnul de plin?
merci


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 19 Jul 2004, 09:27
Post #2


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

cand scot fisa la al doilea din stanga, diferenta de turatie nu este la fel de evidenta ca la celelalte 3

dute la cineva care are DSn si lasa sa iti imprumute fisa cu pricina si vezi daca se mai intampla la fel. eu la aceasta problema sustin pt inceput sa verifici(nu te arunca sa cumperi)..... asa si eu am avut la tico problema asta.
ordinea nu o stiu .... dar de ulei si eu stau la fel la capitolul acesta


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cobra
post 19 Jul 2004, 09:43
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




am verificat deja fisha, nu are nimik sad.gif


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 19 Jul 2004, 10:02
Post #4


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




in carte la slz scrie ca daca pui ulei mai mult, se va arde aiurea...se va consuma
banuiesc ca e valabil si la SN


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Jul 2004, 10:05
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
cum se numeroteaza cilindrii la SN?

stiu ca de obicei la orice masina se numeroteaza incepand de la volanta


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Jul 2004, 11:50
Post #6


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
am oarece probleme cu motorul la turatii mai reduse... cam nu are forta, si uneori da rateuri... am facut acum vreo 1000km curatare de injectoare si a fost ok pana acum o saptamana...
am scos bujiile, le-am inlocuit, am verificat fisele. cum se numeroteaza cilindrii la SN? din stga in dreapta sau invers? cand scot fisa la al doilea din stanga, diferenta de turatie nu este la fel de evidenta ca la celelalte 3. este normal, sau inseamna ca este o problema la respectivul cilindru?
inca o intrebare: care este ordinea de aprindere la sn? 1432?
si inca una: este vreo problema daca este ulei la motor cu un deget peste semnul de plin?
merci


1. curatire din nou....eventual chiar pe garantia primei lucrari (3 luni) ... nu s-au eliminat cum trebuie depunerile si mai rau s-a infundat un injector!
Forma de manifestare descrisa de tine ma face sa cred cu tarie acest lucru!....


2. numerotarea o vezi pe cutia neaga din care pleaca fisele la bujii... ordinea la aceste tipuri de motoare este 1342...sper sa nu gresesc...insa aprimderea bujiilor este de tip "doua cate doua"...adice mereu vor fi doua bujii aprinse....ele dau scanteie si pe timpul aferent evacuarii, pentru a arde cat mai complet resturile de combustibil...

3. uleiul peste maxim este EXTREM de DAUNATOR!..... goleste imediat surplusul... se face presiune in baia de ulei si asta va duce la distrugerea prematura a motorului


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 19 Jul 2004, 12:51
Post #7


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Uleiul in plus este daunator prin prisma celor spuse de Al, dar mai are si cateva efecte secundare nedorite: uleiul in exces se va consuma prematur si inutil, gazele de esapament fiind bogate in lei ars vor duce si la infundarea prematura a catalizatorului.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cobra
post 19 Jul 2004, 14:26
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




multumesc pentru idei. intre timp am curatat singur injectoarele, probabil ca nu la fel de bine ca la service, da' macar cred ca acu este ok motoru... probabil ma voi duce la o spalare de rezervor?


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 19 Jul 2004, 20:39
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ca idee: cum le-ai curata singur? Cu solutie sau le-ai dat jos. ca daca le-ai dat jos e musai sa schimbi si garniturile de etansare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cobra
post 20 Jul 2004, 10:06
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




nu ie musai omule, ca nici ei nu mi le-au schimbat cand le-au curatat. merge ok, le-am dat jos, si le-am curatat cu pompa, spirt, si curent pe 2 fire de la baterie. nu ie nemaipomenit, da' acu merg ok
trebe sa merg sami curete rezervorul neaparat


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 22 Jul 2004, 12:20
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Intr-un final de la ce era? Si eu am curatat inj.singur si ma tem sa nu am aceleasi belele.Era tot de la injectie sau de la altceva?


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:23
Forum Renault