Instabilitate Logan la peste 130km/h, (senzatie de "decolare")
![]() ![]() ![]() |
Instabilitate Logan la peste 130km/h, (senzatie de "decolare")
wanderer |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|||
florinvfd |
![]()
Post
#32
|
![]() florinvfd Group: Members Posts: 163 Joined: 4 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am mers constant 160-170 (ac pornit) intre Pitesti si Bucuresti si a mers f bine. Instabilitatea la viteza mare apare doar pe drumurile cu gropi in curbe sau atunci cand este vant lateral puternic.
offtopic:punand toate avantajele si dezavantajele la un loc parerea mea este ca e o masina f buna pentru drumurile noastre si pentru nevoile omului de rand. PS:nu o sa mai merg cu 170 decat cine stie in ce situatie...pt ca nu e o viteza de la care scapi teafar in caz de accident, nici macar cu masini mai 'rasarite' ![]() Cred ca 130km/h e o viteza buna de mers pe autostrada si ai si consum acceptabil fata de 170... Cum zice cineva aici....DRIVE SAFE! This post has been edited by florinvfd: 11 Sep 2006, 08:37 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2006, Laureate bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
|
|
AL |
![]()
Post
#33
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
offtopicurile despre rodaj au fost sterse... daca mai apar, vor fi la pachet cu cate 10% avertizare!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
dRg |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(florinvfd @ 11 Sep 2006, 10:33) Instabilitatea la viteza mare apare doar pe drumurile cu gropi in curbe sau atunci cand este vant lateral puternic. Pai tocmai aici e buba. E safe sa mergi cu ea la 160-170 cu Loganul? Ca majoritatea problemelor de stabilitate apar in situatii neprevazute, gropi , un caine, o pala de vant, etc. , ceva care nu poti prevedea, cand eventual trebuie sa corectezi foarte putin traiectoria si sa franezi controlat (aici nu pun in discutie calitatea de sofer). De ce zic asta ? In conditi ideale multi viteji isi arata "muschiul" inconstienti fiind ca daca intervine ceva au posibilitatea sa ajunga la stirile de la ora 5! PS:intre 130 km/h si 170 km/h comportamentul masinii se schimba radical! |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
AlinI |
![]()
Post
#35
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand vreau sa spun ca loganul NU ESTE facut pentru viteze gen 170 si peste... are garda la sol marita tocmai pentru ca traim in romania si gropile sunt la ordinea zilei... garda la sol mai mare inseamna instabilitate...
pot sa spun ca nici mie nu imi place cum sta pe sosea la viteze mari, dar nu pentru asta am cumparat-o... parerea unui pasager din spate la 185km/h cat aveam la bord, 173 pe gps, pe A2..., iar respectivul mi-a zis ca simtea puntea spate "plutind"... din punctul meu de vedere mie mi se parea relativ ok, zic relativ pentru ca lipsa unei servodirectii in trepte in fuctie de viteza face mai greu condusul cu viteze foarte mari... depinde foarte mult si de drum felul in care se comporta masina... pe cateva sectoare din drumul aledxandria-craiova nu se putea depasi 120, din cauza denivelarilor... drumul nu avea gropi dar era loterie sa mergi peste 120... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
zvic |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 6 January 05 ![]() |
Salutari,
In luna august am fost in concediu, am plecat pentru o saptamana in Italia cu loganelul meu dci. In concediu am condus aproape 3000 de km pe autostrazi in Ungaria, Austria si Italia, in general am mers cu 130 la ora, am mai prins si portiuni bune cu 140 la ora, in functie de cum mergea coloana. Viteza maxima atinsa (pe indicatorul de bord) a fost de 160 km la ora dar pentru o perioada destul de scurta, cca 10 minute pe un tronson de autostrada mai drept. Nici un moment nu am avut acea senzatie de "decolare", masina s-a comportat onorabil. Sunt foarte multumit de comportamentul masinii la un mers normal, in jur de 130 de km/ora pe autostrada. Pe drumurile noastre nationale si europene asemenea viteze mi se par riscante chiar si cu alte masini mai rasarite decat loganul asa ca nu am ce comenta, pentru mine viteza normala pe astfel de drumuri este de 100-110 km/h si uneori pana la 120-130 km/h pe distante scurte in depasiri. Numai bine ! |
--------------------
Logan
Ambition
DCI 2006
|
|
asus |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 20 July 05 ![]() |
QUOTE(dRg @ 11 Sep 2006, 10:21) Pai tocmai aici e buba. E safe sa mergi cu ea la 160-170 cu Loganul? Ca majoritatea problemelor de stabilitate apar in situatii neprevazute, gropi , un caine, o pala de vant, etc. , ceva care nu poti prevedea, cand eventual trebuie sa corectezi foarte putin traiectoria si sa franezi controlat pai spune-mi tu, ce masina ar fi mai "safe" in conditiile enumerate de tine mai sus? adica, 160-170, gropi/caine sau mai stiu eu ce ozn... legat de instabilitate, n-am ce sa ma plang la viteze mari, exceptand un fenomen. peste 120-130, cand de pe contrasens vine alta masina, mai ales daca e de tonaj mare, am impresia ca ma arunca de pe sosea. aa, si servodirectia e muuult prea usoara pentru viteze mari. |
--------------------
dacia
Logan Laureat 1.4
iulie 2005
|
|
dRg |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Se stiu care sunt acele masini, asa ca nu o sa dau nume pe motiv de flame.
In rest vorba unuia DRIVE SAFE! |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
jimbo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 77 Joined: 11 February 05 ![]() |
E clar ca Loganul e proiectat sa ne duca pe drumurile noastre accidentate cat mai confortabil, deci suspensie moale si garda la sol mare. Pe langa asta nici nu si-au facut probleme sa obtina vreun fel de efect de aspiratie pe sosea (cred ca nici nu era posibil data fiind garda la sol, si cred ca nici nu prea ne doream sa tot lovim masina prin fiecare groapa), astfel ca efectul normal este ca nu poti merge cu o viteza foarte mare. De fapt poti merge cu viteza mare dar nu te vei simti ca intr-o masina gandita sa mearga cu viteza (aici mai are influenta negativa si servodirectia). Ajungem deci la problema masinilor scumpe comparate cu Loganul. Asa ca cei care erau constienti la cumparare ca vor cumpara o masina ieftina inteleg ca nu se va comporta niciodata ca una scumpa, ceilalti vor fi nemultumiti de ea.
Tot ce pot spune e ca le doresc celor din urma sa-si permita sa-l schimbe cu una scumpa. Cred ca toti ne dorim asta in cele din urma. Numai bine. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
2005
- TM XX xxx Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
|
|
undemerg |
![]()
Post
#40
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu pot spune ca se mai lasa. Mai nou, am facut in graba a2, cu 145-150 pe bord toata autostrada. Nu am franat decat de vre-o 2 ori, din cauza de trafic, dar in rest a mers fara pb, fara senzatii aiurea (inafara de zgomot care, oricum, nu e de la diesel, motorul nici nu-l aud de huruitul aerului si al rotilor pe asfalt). Aa, si la tir-uri intradevar face niste figuri, dar m-am obisnuit sa compensez din volan, o fac din reflex. In rest, recomand doar viteze sub 130 cu loganul, mi se pare sigura cat de cat pana atunci. Peste, doar la risc.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
DFA |
![]()
Post
#41
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Cred că aici se poate închide, că parcă văd că o să înceapă o ploaie de mesaje: "și la mine face așa" sau "nu e nici o problemă", eu zic să s-a înțeles ce era de înțeles, mașina se comportă cât se poate de normal.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 06:06 |