DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema ce am doar la drum lung, se opreste motorul.....

wolffy
post 11 Jul 2006, 09:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 May 06
From: Iasi




Cand merg intins .... nu conteaza viteza ... 70 km/h tr 5 ...... 100 km/h .. tr 4 ... din vreo 20 km in 20 km ... de-odata se subtureaza .... incerc sa o accelerez ... se accelereaza putin .. apoi iarasi se subtureaza .... si ma mai joc asa si merge ..... si cand accelerez nu are putere deloc... opresc motorul ... il pornesc din nou ... trage bine .. dupa 20 km face la fel. Am facut mai multe teste , cu aprindere electronica/fara, cu bujii romanesti / cu bujii brisk, cu carburatorul cum era el inainte/ cu carburator curatat si jiglioare schimbate. Cine mi-a spus ca trebuia sa verific daca mai am benzina in carburator cand mi se opreste motorul ca e posibil sa fie pe traseu. Mentionez ca in oras nu am avut niciodata problema asta chiar daca merg si 100 km fara oprire. Eu am pus acum vreo 2 luni o solutie de curatat carburator, care se pune in rezervor si dupa 2 zile mi se oprea motorul cand il turam mai tare.... ceea ce mi-a zis cineva ca toata rugina de pe rezervor e acum in benzina.... chestia e ca rezervorul are 5 luni .... e nou din magazin.. credeti ca solutia ar fi sa curat rezervorul ? sau sa schimb pompa de benzina?

Am uitat sa mentionez, 1310 tlx din '89

This post has been edited by wolffy: 11 Jul 2006, 09:44


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - IS-01-MLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 11 Jul 2006, 10:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Verifica filtrul de benzina,inclusiv sita care vine la intrarea in carburator(poate ai uitat de ea).Pompa de benzina are si ea o sita in capacelul de deasupra pe care il desfaci cu o cheita de 10 parca...ai grija sa nu uiti arculetul.Eu am pus odata nu siu ce benzina cu aditiv si am curatat filtrele o saptamana, in fiecare zi.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jul 2006, 10:25
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se face vid in rerevor? desfa busonul cand se mai intampla si vezi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolffy
post 11 Jul 2006, 10:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 May 06
From: Iasi




QUOTE(argon @ 11 Jul 2006, 11:25)
Nu se face vid in rerevor? desfa busonul cand se mai intampla si  vezi.
*


cand il desfac iese aer ceva cu presiune .. ca se aude cum iese cand il desfac.....


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - IS-01-MLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jul 2006, 10:51
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Esti sigur ca nu se aude cum intra? in fine, nu trebuie sa se auda nimic, vezi ca e o supapa acolo, si probabil s-a infundat. Asta e cauza problemei tale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolffy
post 11 Jul 2006, 11:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 May 06
From: Iasi




QUOTE(argon @ 11 Jul 2006, 11:51)
Esti sigur ca nu se aude cum intra? in fine, nu trebuie sa se auda nimic, vezi ca e o supapa acolo, si probabil s-a infundat. Asta e cauza problemei tale.
*


da.. e f. posibil sa se auda cum intra...... dar dc nu se intampla si in oras asa ceva? Se aude asa ceva cand desfac busonul ca sa pun benzina .. eu la ala ma refer .. poate o fi si altul .. dar nu stiu daca este ca nu prea ma pricep .... decat sa pun benzina in rezervor biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - IS-01-MLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Jul 2006, 11:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Wolffy, exact, dar exact aceeasi problema am avut eu, ajunsesem sa cred ca sunt personalul de duce la brasov . Exact aceleasi simptome , am schimbat toata aprinderea , capac delcou, fise, bujii, platina , bobina, condensator si nimic facea la fel, exact la fel. Am schimbat tot ce se putea in carburator si nimic. Intr-un exces de furie am scos carburatorul si l-am inlocuit complet, rezultatul este ca problema mea a disparut complet , slava domnului ca eram disperat deja.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolffy
post 11 Jul 2006, 12:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 May 06
From: Iasi




QUOTE(Pedro @ 11 Jul 2006, 12:42)
Wolffy, exact, dar exact aceeasi problema am avut eu, ajunsesem sa cred ca sunt personalul de duce la brasov . Exact aceleasi simptome , am schimbat toata aprinderea , capac delcou, fise, bujii, platina , bobina, condensator si nimic facea la fel, exact la fel. Am schimbat tot ce se putea in carburator si nimic. Intr-un exces de furie am scos carburatorul si l-am inlocuit complet, rezultatul este ca problema mea a disparut complet , slava domnului ca eram disperat deja.
*


aha ... eu am un mosulet care a fost mecanic toata viata lui .. mecanic de dacie.. si mi-a reglat el carbu si mi-a zis ca e bun ... altum mi-a zis sa curat rezervoru bine de tot ... altul sa schimb pompa de benzina , si acum sa schimb carburatorul ... tongue.gif am sa incerc prima data cu un rezervor curatat .... apoi cu un carb nou .. am vazut ca e in jur de 2 mil.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - IS-01-MLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Jul 2006, 12:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




eu cred ca carb era deformat , trebuia planat si cine stie ce alte probleme mai avea, principala problema era mai mult ca sigur ca tragea aer fals si mai ales iarna fiind facea "minuni" condensul ala.

A, apropos , chestia asta cu mecanic de o viata nu tine, asa am fost si eu la unul pe vremea cand nu stiam nici ce e ala cablu de ambreiaj si problema masini pe vremea aia era , citez: "domne e groasa, eu nu va pot ajuta pentru ca nu reusesc sa desfac piulita si contrapiulita de pe cablu , e grava situatia" blink.gif

This post has been edited by Pedro: 11 Jul 2006, 12:13


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jul 2006, 12:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ia incearca intii cu o pinza in loc de buson, stii, legata cam cum leaga ai tai celofanul pe borcanele de dulceata, sa nu intre praf.
Daca nu mai face, busonul.
Mai incearca sa sufli pe conductele rezervorului cu o pompa aer sub presiune.
Si, ar fi buna o spalare, rezervorul nou "lasa" in benzina un fel de span de zinc/staniu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jul 2006, 12:21
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




vezi ca se creeaza vid in rezervor....gaureste bucsonu de la rezerv. cu un spiral mic de 2mm .....daca nici asta nu e, si tu spui ca numai la drum lung face asa...in conditii de vara...PERCOLATIE=inecarea carburatorului cu vapori de benzina....verifica filtru de aer...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolffy
post 11 Jul 2006, 22:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 May 06
From: Iasi




ok, multumesc de ajutor. Am sa schimb filtrul de aer si sa incerc cu busonul ala sa vad ce fac... Dar el cum ar trebui sa fie? sa permita sa intre aer sau sa nu permita?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - IS-01-MLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 11 Jul 2006, 22:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Daca ai schimbat cumva si busonul de la rezervor, vezi ca la astea mai noi (exemplu injectie) scrie pe ele "non ventile"(pe interior de obicei),adica sunt etanse.La modelul vechi au o supapa(probabil care se mai si defecteaza...eu nu am patit).

Filtrul de aer infundat duce de obicei la un consum marit.E bine sa il schimbi o data pe an daca nu faci mai mult de 15.oooKm

This post has been edited by gabi1: 11 Jul 2006, 22:50


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Jul 2006, 07:31
Post #14


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(wolffy @ 11 Jul 2006, 23:18)
ok, multumesc de ajutor. Am sa schimb filtrul de aer si sa incerc cu busonul ala sa vad ce fac... Dar el cum ar trebui sa fie? sa permita sa intre aer sau sa nu permita?
*



bucsonul tre sa permita intrarea aerului.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 17 Jul 2006, 08:41
Post #15


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(wolffy @ 11 Jul 2006, 10:44)
Cand merg intins .... nu conteaza viteza ... 70 km/h tr 5 ...... 100 km/h .. tr 4 ... din vreo 20 km in 20 km ... de-odata se subtureaza .... incerc sa o accelerez ... se accelereaza putin .. apoi iarasi se subtureaza .... si ma mai joc asa si merge ..... si cand accelerez nu are putere deloc... opresc motorul ... il pornesc din nou ... trage bine .. dupa 20 km face la fel. Am facut mai multe teste , cu aprindere electronica/fara, cu bujii romanesti / cu bujii brisk, cu carburatorul cum era el inainte/ cu carburator curatat si jiglioare schimbate. Cine mi-a spus ca trebuia sa verific daca mai am benzina in carburator cand mi se opreste motorul ca e posibil sa fie pe traseu. Mentionez ca in oras nu am avut niciodata problema asta chiar daca merg si 100 km fara oprire. Eu am pus acum vreo 2 luni o solutie de curatat carburator, care se pune in rezervor si dupa 2 zile mi se oprea motorul cand il turam mai tare.... ceea ce mi-a zis cineva ca toata rugina de pe rezervor e acum in benzina.... chestia e ca rezervorul are 5 luni .... e nou din magazin.. credeti ca solutia ar fi sa curat rezervorul ? sau sa schimb pompa de benzina?

Am uitat sa mentionez, 1310 tlx din '89
*



Exact asa patesc si eu , in drum lung (autostrada) si odata cu aparitia fenomenului se aprind ambele beculete de avarie ulei/apa, beculete care se sting imediat ce turez motorul. Dupa ce se intampla chestia, observ ca nu mai tine nici relantiul...deci doar la cald face asta... ce mai e????

This post has been edited by Merlucius: 17 Jul 2006, 08:42


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 14 Sep 2006, 23:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




QUOTE(Merlucius @ 17 Jul 2006, 09:41)
Exact asa patesc si eu , in drum lung (autostrada) si odata cu aparitia fenomenului se aprind ambele beculete de avarie ulei/apa, beculete care se sting imediat ce turez motorul. Dupa ce se intampla chestia, observ ca nu mai tine nici relantiul...deci doar la cald face asta... ce mai e????
*


Daca ai reusit sa afli raspunsul, m-ar interesa si pe mine.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galeo
post 15 Sep 2006, 08:13
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 2 September 06




Si eu am patit de 2 ori chestia asta si am aflati pana la urma de ce:prima data era nivelul mic in carburator,iar in al dolea caz era din cauza furtunului care venea de la motor in carburator,pe unde scotea gaze prea multe si facea sa se opreasca motorul.Poate si la voi e aceasi problema,cine stie


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:17
Forum Renault