problema ce am doar la drum lung, se opreste motorul.....
![]() ![]() ![]() |
problema ce am doar la drum lung, se opreste motorul.....
wolffy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|||
gabi1 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Verifica filtrul de benzina,inclusiv sita care vine la intrarea in carburator(poate ai uitat de ea).Pompa de benzina are si ea o sita in capacelul de deasupra pe care il desfaci cu o cheita de 10 parca...ai grija sa nu uiti arculetul.Eu am pus odata nu siu ce benzina cu aditiv si am curatat filtrele o saptamana, in fiecare zi.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu se face vid in rerevor? desfa busonul cand se mai intampla si vezi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
wolffy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Esti sigur ca nu se aude cum intra? in fine, nu trebuie sa se auda nimic, vezi ca e o supapa acolo, si probabil s-a infundat. Asta e cauza problemei tale.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
wolffy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(argon @ 11 Jul 2006, 11:51) Esti sigur ca nu se aude cum intra? in fine, nu trebuie sa se auda nimic, vezi ca e o supapa acolo, si probabil s-a infundat. Asta e cauza problemei tale. da.. e f. posibil sa se auda cum intra...... dar dc nu se intampla si in oras asa ceva? Se aude asa ceva cand desfac busonul ca sa pun benzina .. eu la ala ma refer .. poate o fi si altul .. dar nu stiu daca este ca nu prea ma pricep .... decat sa pun benzina in rezervor ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
Pedro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Wolffy, exact, dar exact aceeasi problema am avut eu, ajunsesem sa cred ca sunt personalul de duce la brasov . Exact aceleasi simptome , am schimbat toata aprinderea , capac delcou, fise, bujii, platina , bobina, condensator si nimic facea la fel, exact la fel. Am schimbat tot ce se putea in carburator si nimic. Intr-un exces de furie am scos carburatorul si l-am inlocuit complet, rezultatul este ca problema mea a disparut complet , slava domnului ca eram disperat deja.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
wolffy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Pedro @ 11 Jul 2006, 12:42) Wolffy, exact, dar exact aceeasi problema am avut eu, ajunsesem sa cred ca sunt personalul de duce la brasov . Exact aceleasi simptome , am schimbat toata aprinderea , capac delcou, fise, bujii, platina , bobina, condensator si nimic facea la fel, exact la fel. Am schimbat tot ce se putea in carburator si nimic. Intr-un exces de furie am scos carburatorul si l-am inlocuit complet, rezultatul este ca problema mea a disparut complet , slava domnului ca eram disperat deja. aha ... eu am un mosulet care a fost mecanic toata viata lui .. mecanic de dacie.. si mi-a reglat el carbu si mi-a zis ca e bun ... altum mi-a zis sa curat rezervoru bine de tot ... altul sa schimb pompa de benzina , si acum sa schimb carburatorul ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
Pedro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca carb era deformat , trebuia planat si cine stie ce alte probleme mai avea, principala problema era mai mult ca sigur ca tragea aer fals si mai ales iarna fiind facea "minuni" condensul ala.
A, apropos , chestia asta cu mecanic de o viata nu tine, asa am fost si eu la unul pe vremea cand nu stiam nici ce e ala cablu de ambreiaj si problema masini pe vremea aia era , citez: "domne e groasa, eu nu va pot ajuta pentru ca nu reusesc sa desfac piulita si contrapiulita de pe cablu , e grava situatia" ![]() This post has been edited by Pedro: 11 Jul 2006, 12:13 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ia incearca intii cu o pinza in loc de buson, stii, legata cam cum leaga ai tai celofanul pe borcanele de dulceata, sa nu intre praf.
Daca nu mai face, busonul. Mai incearca sa sufli pe conductele rezervorului cu o pompa aer sub presiune. Si, ar fi buna o spalare, rezervorul nou "lasa" in benzina un fel de span de zinc/staniu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
vezi ca se creeaza vid in rezervor....gaureste bucsonu de la rezerv. cu un spiral mic de 2mm .....daca nici asta nu e, si tu spui ca numai la drum lung face asa...in conditii de vara...PERCOLATIE=inecarea carburatorului cu vapori de benzina....verifica filtru de aer...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
wolffy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
ok, multumesc de ajutor. Am sa schimb filtrul de aer si sa incerc cu busonul ala sa vad ce fac... Dar el cum ar trebui sa fie? sa permita sa intre aer sau sa nu permita?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Daca ai schimbat cumva si busonul de la rezervor, vezi ca la astea mai noi (exemplu injectie) scrie pe ele "non ventile"(pe interior de obicei),adica sunt etanse.La modelul vechi au o supapa(probabil care se mai si defecteaza...eu nu am patit).
Filtrul de aer infundat duce de obicei la un consum marit.E bine sa il schimbi o data pe an daca nu faci mai mult de 15.oooKm This post has been edited by gabi1: 11 Jul 2006, 22:50 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#15
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolffy @ 11 Jul 2006, 10:44) Cand merg intins .... nu conteaza viteza ... 70 km/h tr 5 ...... 100 km/h .. tr 4 ... din vreo 20 km in 20 km ... de-odata se subtureaza .... incerc sa o accelerez ... se accelereaza putin .. apoi iarasi se subtureaza .... si ma mai joc asa si merge ..... si cand accelerez nu are putere deloc... opresc motorul ... il pornesc din nou ... trage bine .. dupa 20 km face la fel. Am facut mai multe teste , cu aprindere electronica/fara, cu bujii romanesti / cu bujii brisk, cu carburatorul cum era el inainte/ cu carburator curatat si jiglioare schimbate. Cine mi-a spus ca trebuia sa verific daca mai am benzina in carburator cand mi se opreste motorul ca e posibil sa fie pe traseu. Mentionez ca in oras nu am avut niciodata problema asta chiar daca merg si 100 km fara oprire. Eu am pus acum vreo 2 luni o solutie de curatat carburator, care se pune in rezervor si dupa 2 zile mi se oprea motorul cand il turam mai tare.... ceea ce mi-a zis cineva ca toata rugina de pe rezervor e acum in benzina.... chestia e ca rezervorul are 5 luni .... e nou din magazin.. credeti ca solutia ar fi sa curat rezervorul ? sau sa schimb pompa de benzina? Am uitat sa mentionez, 1310 tlx din '89 Exact asa patesc si eu , in drum lung (autostrada) si odata cu aparitia fenomenului se aprind ambele beculete de avarie ulei/apa, beculete care se sting imediat ce turez motorul. Dupa ce se intampla chestia, observ ca nu mai tine nici relantiul...deci doar la cald face asta... ce mai e???? This post has been edited by Merlucius: 17 Jul 2006, 08:42 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(Merlucius @ 17 Jul 2006, 09:41) Exact asa patesc si eu , in drum lung (autostrada) si odata cu aparitia fenomenului se aprind ambele beculete de avarie ulei/apa, beculete care se sting imediat ce turez motorul. Dupa ce se intampla chestia, observ ca nu mai tine nici relantiul...deci doar la cald face asta... ce mai e???? Daca ai reusit sa afli raspunsul, m-ar interesa si pe mine. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
galeo |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Si eu am patit de 2 ori chestia asta si am aflati pana la urma de ce:prima data era nivelul mic in carburator,iar in al dolea caz era din cauza furtunului care venea de la motor in carburator,pe unde scotea gaze prea multe si facea sa se opreasca motorul.Poate si la voi e aceasi problema,cine stie
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:17 |