DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia vs. Daewoo, ! Alege !

eudin_umarian
post 11 Sep 2006, 19:54
Post #31


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




QUOTE(argon @ 11 Sep 2006, 20:52)

Nu trebuie sa te conving eu ca Tico e dezastru la drum ca stie toata lumea.

*




as vrea sa ma convingi, cu argumente, bineinteles, nu doar vorbe...


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2006, 20:00
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ar trebuii sa faci un drum in afara orasului, la peste 100 km/h si te convingi singur.

In primul rand , eu ca termen de comparatie am Dacia mea, care nu e chiar tigaie, e antifonata, insonorizata, inclusiv usi.
Nu zic ca si la Tico nu poti face chestia asta, dar eu personal intr-o masina de 42 de cai sau cat are si 680 de kg nu ma simt deloc in siguranta la peste 100 km/h, in special intr-o curba cand trece un camion pe langa tine..e mirific..

Masina e facuta pentru oras, nustiu ce o dati incolo si incoace si incercati sa convingeti lumea ca nu e asa, e o cauza pierduta. End of story.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Sep 2006, 20:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ai idee cat e limita de viteza in afara localitatilor ? rolleyes.gif
cine te pune sa mergi cu peste 100?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2006, 20:07
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Zise cel ce punea poze cu Tico la 150 km/h pe forum la un moment dat radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 11 Sep 2006, 20:11
Post #35


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




repet, am avut tico, am mers cu el aproape in toata tara, stiu despre ce vorbesc.

si cu loganul poti avea probleme in momentul in care trece un tir pe langa tine...

daca tot ai amintit de viteza, la cei 42 cp, am prins 160 km/h.

intr-adevar, ca siguranta este 0...dar nu-mi spuna ca dacia 1310 are cinspe' stele, caci acum pe loc imi iau! tongue.gif

This post has been edited by eudin_umarian: 11 Sep 2006, 20:12


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Sep 2006, 20:14
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




N'are, dar e alta senzatie totusi.
Plus ca, daca mergi la drum lung, se presupune ca mai iei insotitori..si niste bagaje...

Si totusi..Tico e masina de oras, nu vad rostul argumentelor/controverselor unsure.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Sep 2006, 20:31
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 11 Sep 2006, 20:37)
Stii ca si Tico e romaneasca nu?!

Anyway, Tico in oras->perfect.
Daca mergi in afara des, nu-ti lua Tico, sub nici o forma. Am fost prima si ultima data un drum de 150 km cu un Tico, nesigur, obositor, si peste 100 km/h huruie si vajaie mai rau ca o Dacie..si nu era tigaie, era in stare buna. Dacia cum o fi ea, iti ofera mult mai mult confort la drum lung dect Tico.
*


Comfort... radmasa.gif macar la tico merge sa comut cald-rece din habitaclu, nu sa deschid capota si sa trag de robinet, desi nu trecuse mai mult de o luna de cand schimbasem cablul,sa asez tot timpul chederul de la portiera la un an dupa ce il schimbasem ca sa nu mai bata vantul in masina sau sa imi clantane dintii in ea cand merg la -5 grade afara cu sumanu' pe mine, in timp ce in matiz mergeam in pulover la -17 afara.
Vara, nu mai zic, trebuie ventilatoare aditionale la ventilatorul ala anemic de pe dacie care huruia din toate partile, la tico poti sa prinzi chiar si una cu AC.
Asta ca sa nu mai zic de siguranta de a ajunge din punctul A in punctul B fara piese de schimb la tine, sau de siguranta de a porni oricand la rece, fara injuraturi.
Comfort, da, daca ai 150 de kile si nevasta la fel, e intr-adevar mai bun, ca e mai spatioasa dacia, dar doar atat.
Intr-adevar, trebuie sa ai ceva gen pasiune pentru grase ca sa conduci atat dacie cat si tico si sa-ti placa dacia.
Eu unul prefer daca ar fi sa aleg as alege oricum Tico, ca familie n-am si, daca e nevoie sa mergem mai multi+bagaje si nu le convine sa mai tina cate ceva in brate sau la picioare, mai bine ii trimit cu trenul si pun bagajele in spate. Doar nu merg tot timpul cu 4-5 persoane.

This post has been edited by Laurentziu83: 11 Sep 2006, 20:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Sep 2006, 20:32
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




vezi argon ca ia tico 160 si degeaba m-ai contrazis de atatea ori ?
tico e mai rapida ca dacia si la viteza maxima si la demaraj
si chiar ia 160 daca e in stare buna numai sa ai Oo sa ii dai !
ia ea 95 intra-2-a laugh.gif

This post has been edited by sefu_alx: 11 Sep 2006, 20:36


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Sep 2006, 21:17
Post #39


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




M-ati convins , asilor ! Cu 42 de cai prinzi 160 km/h , cu 62 de cai ... oare , oare ... Sa va aud , schumacherilor de 42 de cai !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 11 Sep 2006, 21:28
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Lasati oamenii sa bage in continuare ulei in praguri sa-si murdareasca
itarii smile.gif). Unora chiar le face placere sa bage ulei peste tot, sa sulfe in jiglere, sa palmeze carburatorul, sa dardaie de frig iarna, sa mearga cu geamurile aburite, sa se roage sa porneasca iarna, sa schimbe platini lunar sau chiar saptamanal, idem furtunele care crapa si te trezesti fara apa la motor, etc... Nu incerc sa conving pe nimeni sa ia tico sau oricare alta masina, dar dacia 1300..1310 este deja o masina pentru iubitorii de surubareala.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Sep 2006, 21:40
Post #41


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
...dar dacia 1300..1310 este deja o masina...


... cel putin e masina tongue.gif

This post has been edited by SiloS: 11 Sep 2006, 21:40


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 11 Sep 2006, 21:40
Post #42


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(sefu_alx @ 11 Sep 2006, 21:32)
si chiar ia 160 daca e in stare buna numai sa ai Oo sa ii dai !
*



Da, vreo 4-5 ... ca sa-ti mai ramana ceva dup'aia ...
blush.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 11 Sep 2006, 21:54
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(SiloS @ 11 Sep 2006, 21:17)
M-ati convins , asilor ! Cu 42 de cai prinzi 160 km/h , cu 62 de cai ... oare , oare ... Sa va aud , schumacherilor de 42 de cai !
*


Pare destul de mult 160 , dar daca stai sa te gandesti raportul dintre cp si greutate e cam acelasi pentru ambele masini si tico ar avea avantajul ca are motor pe injectie nu pe carburatie nu ? Am zis si eu nu am dat cu parul oricum nu as vrea sa fiu in tico la viteza aia


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Sep 2006, 22:08
Post #44


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Da , sa stii , asa e ! radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Sep 2006, 22:58
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




QUOTE(SerbanS @ 11 Sep 2006, 22:54)
Pare destul de mult 160 , dar daca stai sa te gandesti raportul dintre cp si greutate e cam acelasi pentru ambele masini si tico ar avea avantajul ca are motor pe injectie nu pe carburatie nu ? Am zis si eu nu am dat cu parul oricum nu as vrea sa fiu in tico la viteza aia
*



tico e pe carburator , nu pe injectie


silos pentru tine conteaza puterea , nu raportul cp/greutate , nu ??cunosc personal pe cineva care a mers cu 160 cu tico stock in afara de un filtru de are sport care si asa nu conteaza,o persoana a scris aici si una pe 4tunning
deci cum ramane ne dam cu parerea fara sa incercam ? post-336-1110552439.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.paul
post 12 Sep 2006, 06:37
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 23 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(sefu_alx @ 11 Sep 2006, 22:58)
cunosc personal pe cineva care a mers cu 160 cu tico stock in afara de un filtru de are sport care si asa nu conteaza,o persoana a scris aici si una pe 4tunning
deci cum ramane ne dam cu parerea fara sa incercam ?  post-336-1110552439.gif
*



Si daca avea si un eleron decola radmasa.gif Si ajungea mai repede la destinatie zburand radmasa.gif


--------------------
Logan Prestige 2008 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 06:50
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ideea era alta..filtru sport pe Tico il face sa-si depaseasca viteza maxima constructiva cu 20 km/h..meserie nu-i asa?

Sau sa reformulez..filtru sport pe Tico face ca vitezometrul acestuia sa o ia (mai )razna (decat era inainte) radmasa.gif

Drept urmare, Tico nu e potrivit numai pentru oras, cum am crezut eu, este si o super limuzina, ideeala pentru calatoriile lungi, ce mai ..e cea mai tare..se pare ca doar asa o scoatem la capat ! Happy now gentlemens?

Laurentiu83, acum ai trecut de la critica Loganului la critica berlinei, orice sa fie inafara de Dacie, se vede si din semnatura, nustiu pe cine si ce incerci sa convingi, dar cel mai potrivit ar fi sa schimbi forumul daca urasti Dacia-Renault asa mult.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Sep 2006, 07:04
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(adostar @ 11 Sep 2006, 22:28)
Lasati oamenii sa bage in continuare ulei in praguri sa-si murdareasca
itarii smile.gif). Unora chiar le face placere sa bage ulei peste tot, sa sulfe in jiglere, sa palmeze carburatorul, sa dardaie de frig iarna, sa mearga cu geamurile aburite, sa se roage sa porneasca iarna, sa schimbe platini lunar sau chiar saptamanal, idem furtunele care crapa si te trezesti fara apa la motor, etc... Nu incerc sa conving pe nimeni sa ia tico sau oricare alta masina, dar dacia 1300..1310 este deja o masina pentru iubitorii de surubareala.
*


Nu vream sa ma bag, dar nu ma pot abtine vazand ce se vorbeste pe aici.
Desi am si Megane, mie imi place sa folosesc uneori si Dacia...Si pot sa spun cu mana pe inima ca iarna porneste din prima, ca am caldura buna in masina, ca platina am schimbat-o nu saptamanal, ci acum 1 an si ceva, ca apa la motor e OK etc. etc. Dar de-acuma sa zici ca schimbi platinile saptamanal sau lunar inseamna sa o dai in SF-uri, in povesti nemuritoare si sincer, nu pot sa inteleg pe unii de unde scot asemenea aberatii de te doare capul.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 07:10
Post #49


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu, ca ei au(avut) un harb de tigaie care mai mult statea decat mergea, si le baga in aceasi oala. Au ramas marcati.

Eu le spun ca Tico nu e potrivit la drum lung, ci doar in oras, si lor le revin amintiri cand le-o puscat platina sau a crapat un furtun de SRL la harbu bunicilor..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 12 Sep 2006, 09:03
Post #50


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Ca a doua masina Tico e foarte bun mai ales in oras. Dar Daca ai grija de o dacie pe injectie care la SH se invarte la aceiasi bani ca si un Tico nu se compara. O fi ea mai prost facuta, o avea anumite lipsuri dar eu pana acum nu am auzit pe cineva cu Berlina pe injectie sa se planga de motor si mai ales de injectia bosch. In conditii normale de exploatare !! Si inca ceva: Se poate face cu Tico ce a facut romanul de-a lungul timpului cu berlina??? (drumuri de tara , incarcaturi peste incarcaturi...etc)


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 12 Sep 2006, 09:18
Post #51


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Uite , asta e singurul motiv pentru care eu mai tin dacia . Am un break luat de nou din 1998 , am cumparat o remorca si cu aia am carat fructe ( socra-miu si tata au livada ) si am construit si o casa .
Parerea mea : ca fiabilitate Tico este cu muuult peste dacie , ca si confort este cu putin peste dacie , dar daca iei o masina , asa ca romanu sa mai si cari probabil ca Dacia ar fi mai buna .
PS Compar cu o dacie break


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:20
Post #52


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De acord, fiabilitatea e OK la Tico, eu am spus ca e masina de oras, si, se pare ca unii imi sar in cap ca n-ar fi asa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Sep 2006, 09:21
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 12 Sep 2006, 07:50)
Laurentiu83, acum ai trecut de la critica Loganului la critica berlinei, orice sa fie inafara de Dacie, se vede si din semnatura, nustiu pe cine si ce incerci sa convingi, dar cel mai potrivit ar fi sa schimbi forumul daca urasti Dacia-Renault asa mult.
*



Eu critic prin prisma a ce am patit eu cu tigaia cumparata de noua in 1998 de ai mei, care am cumparat-o vineri, duminica ploua in ea si miercurea urmatoare ramaneam in drum fara aprindere la 600 de kilometri in bord. Nu m-am legat de aiurea.
De ce sa schimb forumul daca pe aici sunt sandilai care considera Dacia-Renault cele mai bune masini, la care poti sa vii si cu dovezi palpabile ca ei tot pe a lor o tin, lasa, sa auda si altii despre masinile proaste facute de acest minunat grup. Acum am Clio care e mai jos decat woo la calitate. Si normal sa-i fac reclama proasta daca am probleme cu ea, sa nu se mai friga si altii, ca prea e mare publicitatea facuta acestei firme nenorocite si prea multi o cred pe cuvant.
Nu mai sustineti suprematia berlinei si a Loganului, sunteti penibili. Va da cineva bani pentru asta? biggrin.gif
Se poate face foarte bine si cu Tico ce s-a facut cu dacia, bine, nu chiar atat de mult ca nu este spatiu, si eu am bagat Matizul pe drumuri de tara, la pescuit, etc garda la sol e chiar mai mare decat la dacie si am trecut mai bine de hopuri, ca mai franjuresti un spoiler asta e, iti asumi riscul. Partea a doua e ca n-am stat dupa aceea sa schimb rulmenti, pivoti sau mai stiu eu ce cum as fi facut la dacie.

Daca vreti sa pareti oameni la locul vostru, atunci sa fiti multumiti de ce aveti, nu sa mai criticati alte marci superioare, si atunci nimeni nu va va sari in cap. E chiar asa greu?

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Sep 2006, 09:22


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:25
Post #54


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca tu ai avut ghinion cu Dacia, nu generaliza, nu inseamna ca toate sunt asa. Uite, eu nu am avut nici o problema din cele mentionate de tine, nici dupa 100 000 km, asta nu le face cele mai bune masini nu-i asa?!


QUOTE
Nu mai sustineti suprematia berlinei si a Loganului, sunteti penibili. Va da cineva bani pentru asta?


Nu sustine aici nimeni nici o suprematie, ideea era ca, daca omul circula mult in afara orasului, e mai buna o Dacie decat un Tico. Daca circula in oras, e invers. Despre astea 2 era vorba in topic, nu?! Se pare ca eu sunt obiectiv si tu subiectiv.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 12 Sep 2006, 09:29
Post #55


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




@argon .Hai sa fim seriosi , eu am avut ( proprietate personala ) 3 Dacii pana acum si nici una nu a fost cum spui tu .Schimbam cel putin un pivot cam la un an , un an si jumatate si picau pe la ea tot felul de prostii .
Mai nou la Break mi s-a rupt furtunul ala pe unde bagi benzina in rezervor . Si tine cont ca eu tin masinile in garaj , benzina numai de peco , ulei excelent si la timp ..etc

This post has been edited by body: 12 Sep 2006, 09:30


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:32
Post #56


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ce nu e cum spun eu? de unde stii tu ce probleme am avut eu la ea..ca tu ai schimbat, sa fi sanatos, dar nu vad legatura.

Si inca ceva, Dacie buna mai gasesti, dar Tico cu greu, toate sunt distruse si alergate. Trebuie sa ai noroc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 12 Sep 2006, 09:36
Post #57


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Pai dupa cum am spus nu cred sa existe dacie la km care ii zici tu si sa nu fi schimbat ceea ce am zis eu . Asta e !
Dacia "bate" tico doar la capacitatea de "a cara " si atat.
PS gasesti si tico daca te zbati un pic . Cu cateva luni in urma un batranel de la mine de pe strada a vandut un Tico ( parca din 98) cu in jur de 50.000 km facuti pe bune.
Plangeai langa ea , zau asa , da' nu stiu exact cu cat a dat-o.

This post has been edited by body: 12 Sep 2006, 09:38


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Sep 2006, 09:38
Post #58


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




topicul asta a degenerat intr-o discutie sterila

ptr a da in cunostinta de cauza un verdict trebuie ca initiatorrul topicului sa spuna clar ptr ce-i trebuie masina

eu am si dacie wsi tico ... iar la o utilizarea care implica mai mult de 70% in oras votez clar cu tico

ptr "afara" te poti descurca onorabil si cu 100-120 km / h (nu ca cu dacia se merge mai tare), iar la ":carata" am pus si poza, daca ai numai un pasager in tico intra 1 mc de bagaje fara pbe.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2006, 09:40
Post #59


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tarzy @ 12 Sep 2006, 10:38)


iar la o utilizarea care implica mai mult de 70% in oras votez clar cu tico


*




Si eu, in primul rand pentru consumul scazut.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 12 Sep 2006, 09:41
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




@argon - Ma faci sa scanez facturile de la piesele cumparate la dacie, dar cred ca ti se face rau smile.gif


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th June 2025 - 16:41
Forum Renault