Dacia vs. Daewoo, ! Alege !
![]() ![]() ![]() |
Dacia vs. Daewoo, ! Alege !
ageana |
![]() ![]()
Post
#61
|
||
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|||
adostar |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Iti urez mult noroc!
|
--------------------
gaz
cazan
- gaz/porc
1980
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
felicitari pentru decizia luata.
|
--------------------
x
y
2009
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#64
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
adostar |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
![]() @OVIDIUS - Ce gandire negativa ![]() ![]() ![]() ![]() Sa fim realisti si sa nu mai gandim negativ ! Altfel ne luam cu toti blindate ![]() P.S. Mai arunca un ochi pe la vanatorii de mituri sa vezi impact frontal, ambele masini avand 60km/h. ![]() |
--------------------
gaz
cazan
- gaz/porc
1980
|
|
SiloS |
![]()
Post
#66
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
![]() ![]() ![]() Asa e ! Ticolino este o masina confortabila cu care poti sa mergi lejeeer cu 120 , poti sa ii dai si 160 daca vrei , si pe deasupra este si sigura . A , sa nu uitam , consuma si putin pe deasupra ! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
adevaru' ca in berlina la 120 esti in extrema siguranta
|
--------------------
x
y
2009
|
|
adostar |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Da asa e
![]() |
--------------------
gaz
cazan
- gaz/porc
1980
|
|
SiloS |
![]()
Post
#69
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
berlina poate trepideaza , dar Tico deja zboara
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
adostar |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
@SiloS. Nu zboara...decoleaza...Eu detin ambele masini pe cand tu ai doar picoare lungi
![]() |
--------------------
gaz
cazan
- gaz/porc
1980
|
|
SiloS |
![]()
Post
#71
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Bine , fie ca tine ... si ai multa grija cu "Tico avion"
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
alexys |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Din cate am citit pe aici rezulta ca Tico are rotile mai rotunde si mai echilibrate si de aia nu tremura la viteza ca berlina, etc... Asadar:
1) Fiabilitate. Daca ai grija de ambele la fel, bagi acelasi ulei, pui aceiasi benzina cu gunoaie, schimbi filtre, faci aceleasi revizii si ar fi din acelasi an de fabricatie, stai cu morcovul infipt la fel de adanc cand treci calea ferata sau prin gropi, mergi cu aceiasi viteza, pui aceiasi incarcatura, ai putea sa le compari. Pe mine nu m-a lasat in drum la berlina din '82 decat cureaua de ventilator si pauza a fost de 15 minute, ea avand probabil 400000-500000 km si la care am mai pus si eu 120000 km. Si nu tremura la nici o viteza (jenti si anvelope bune) iar ca viteza de mers in exterior spun doar ca matiz tico si cielo nu trec pe langa mine decat din sens opus. Dar schimb ce e de schimbat cand e necesar nu cand se rupe. Si am fost oprit si de comisii RAR prin tara si nu au gasit probleme nici macar la stropgel. 2) Confort. Personal amortesc pe bancheta din spate la Solenza la un drum de Pitesti-Timisoara, in berlina insa nu. Cum e in Tico si in cat timp faci acelasi drum? Am scrumiere in usile din spate la berlina, chiar si caldura la robinetul ei original, si nu am prea multa tabla la vedere in interior, are ceva pe deasupra ei. N-am AC care probabil e important cand faci 2 zile pe drum daca nu dormi la un hotel cu apa calda. 3) Siguranta. Ar trebui comparate cum se comporta pe un drum de iarna, cat sunt de stabile cand franezi in viraj, cand le rastorni, cand esti lovit din fata sau din spate sau cand lovesti un copac, o bordura, etc. Are importanta si in oras asa ceva, am reusit sa fiu lovit in pitesti de un autotren ce circula din sens opus, el avea 60 si nici macar nu a franat, ce-i drept nu eram intr-o Dacie, dar daca eram in ceva comparabil cu un Tico ma facea afis pe asfalt. Cand patesti asa ceva va garantez ca te gandesti la ceva cat mai mare si in oras gen Grand Cherokee... 4) Consum. Si aici se triseaza cand faci comparatii.... Si prin faptul ca a ramas ideea de cand aveam un tico nou cu care mergeam incet sa nu il stricam si il comparam cu vecinul ce avea o dacie cu frane blocate si care mergea cu orice matrafox. Fiecare vehicul are consumul lui minim impus de suprafata frontala si de Cx, apoi vin performantele motorului, dar nu sunt uimit de Cx-ul unui Tico si nici de inovatiile din motorul acestuia. Daca as fi obligat sa folosesc Tico, i-as pune cam de 300 kg bare si scuturi de rigidizare. Daca ar fi sa iau Dacie as cauta una pe injectie si cu reviziile la zi si ITP valabil. Concluziile mele ar fi ca, daca vrei ceva pentru oras cu un consum mic si nu conteaza siguranta, nu ai nici bagaje si vrei sa te strecori in trafic, iar in exterior nu conteaza viteza si poti trimite rudele cu trenul, e bine sa-ti iei un motoscuter cu pedale si cu roti ajutatoare ca sa nu obosesti la drum lung tinandu-ti echilibrul... |
--------------------
KIA
Sephia
- AG-11-LPG
1996
|
|
axabrt |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.297 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
ba ce dracu...am vazut eu tico cu 700.000 km.
a fost taxi. Si mergea inca. omu a zis ca isi ia tico.Felicitari! de ce nu se inchide? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
alexys...postul tau chiar nu avea rost !
|
--------------------
x
y
2009
|
|
SiloS |
![]()
Post
#75
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cel putin a fost amuzant la inceput
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(alexys @ 13 Sep 2006, 13:42) 1) Fiabilitate. Daca ai grija de ambele la fel, bagi acelasi ulei, pui aceiasi benzina cu gunoaie, schimbi filtre, faci aceleasi revizii si ar fi din acelasi an de fabricatie, stai cu morcovul infipt la fel de adanc cand treci calea ferata sau prin gropi, mergi cu aceiasi viteza, pui aceiasi incarcatura, ai putea sa le compari. Pe mine nu m-a lasat in drum la berlina din '82 decat cureaua de ventilator si pauza a fost de 15 minute, ea avand probabil 400000-500000 km si la care am mai pus si eu 120000 km. Si nu tremura la nici o viteza (jenti si anvelope bune) iar ca viteza de mers in exterior spun doar ca matiz tico si cielo nu trec pe langa mine decat din sens opus. Dar schimb ce e de schimbat cand e necesar nu cand se rupe. Si am fost oprit si de comisii RAR prin tara si nu au gasit probleme nici macar la stropgel. Taica-miu a schimbat cureaua de ventilator impreuna cu pompa de apa pe la 30 de mii de kilometri, deci nu se bagase vreun nea gheorghe pe acolo pana atunci. Ai prins masina buna, eu nu. QUOTE 2) Confort. Personal amortesc pe bancheta din spate la Solenza la un drum de Pitesti-Timisoara, in berlina insa nu. Cum e in Tico si in cat timp faci acelasi drum? Daca mergi cu 90-100 faci drumul cam in acelasi interval de timp, caci nici berlina nu merge mai tare. Nu poti compara motorul de 41 CP cu cel de 75. QUOTE 3) Siguranta. Ar trebui comparate cum se comporta pe un drum de iarna, cat sunt de stabile cand franezi in viraj, cand le rastorni, cand esti lovit din fata sau din spate sau cand lovesti un copac, o bordura, etc. Are importanta si in oras asa ceva, am reusit sa fiu lovit in pitesti de un autotren ce circula din sens opus, el avea 60 si nici macar nu a franat, ce-i drept nu eram intr-o Dacie, dar daca eram in ceva comparabil cu un Tico ma facea afis pe asfalt. Cand patesti asa ceva va garantez ca te gandesti la ceva cat mai mare si in oras gen Grand Cherokee... Tine si de noroc, daca intra tirul in tine te omoara si in Grand Cherokee. Daca as fi stat vreodata cand am plecat la drum sa ma gandesc la probabilitatea vreunui accident, sau ca o sa mor sau mai stiu eu ce, cred ca nu m-as mai fi suit la volan. Deci nu mi-a folosit la nimic ca ma durut undeva de siguranta. Imi permit si eu moftul de de a fi ignorant la acest capitol, dar nu si sa uit de centura de siguranta. QUOTE 4) Consum. Si aici se triseaza cand faci comparatii.... Si prin faptul ca a ramas ideea de cand aveam un tico nou cu care mergeam incet sa nu il stricam si il comparam cu vecinul ce avea o dacie cu frane blocate si care mergea cu orice matrafox. Fiecare vehicul are consumul lui minim impus de suprafata frontala si de Cx, apoi vin performantele motorului, dar nu sunt uimit de Cx-ul unui Tico si nici de inovatiile din motorul acestuia. La Tico e unanim recunoscuta economicitatea lui. QUOTE Decat sa-ti iei alta berlina mai bine o pastrezi pe cea pe care o ai, daca spui ca esti multumit de fiabilitate. Nu vei mai gasi asa ceva, ce am avut si am in batatura mai mult de caruta pe roti nu merita, asta desi de-abia a trecut pragul de 60 de mii de kilometri in 8 ani. |
--------------------
.
.
.
|
|
Dwell |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 September 06 ![]() |
QUOTE(ageana @ 10 Sep 2006, 15:07) Salutare, am o mare problema: nu ma pot decide intre a cumpara o Dacia 1310 sau un Daewoo Tico. Stiu ca probabil o sa ma injurati ![]() Daca stiti cumva care sunt problemele Tico-ului (nu din auzite, ci din experiente proprii) va rog ajutati-ma sa fac o alegere "inteleapta" Multumesc ! Daca nu iti iei tico cu AC si daca tii la viata si sanatatea ta alege dacia, e cosmar in tico fara AC. |
--------------------
Dacia
1310
- BZ40FDK
1999
|
|
adostar |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Mai lasati omul cu cosmarele voastre ca il disperati la cerebel
![]() Attached thumbnail(s) tc1.jpg ( Size: 164.46k ) Number of downloads: 46 tc2.jpg ( Size: 105.17k ) Number of downloads: 22 tc3.jpg ( Size: 206.94k ) Number of downloads: 43 |
--------------------
gaz
cazan
- gaz/porc
1980
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Dwell @ 14 Sep 2006, 11:44) Daca nu iti iei tico cu AC si daca tii la viata si sanatatea ta alege dacia, e cosmar in tico fara AC. La dacie trebuie ventilatoare suplimentare ca sa ajungi la nivelul de ventilatie din tico. De murit, poti muri in orice masina fara AC din cauza caldurii, depinde de toleranta la caldura. |
--------------------
.
.
.
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
deci e clar ca romanului nu ii mai ajunge consum redus,fiabilitate mare ,acum mai nou ii trebuie stabilitate la peste 120 kmh + siguranta la aceeasi viteza
|
--------------------
x
y
2009
|
|
C.C. |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 10 April 05 ![]() |
poate ca pana la urma e, totusi, o chestiune subiectiva. adica fiecare cu parerea lui. desi, trebuie sa recunoasteti ca s-au spus aici o gramada de exagerari.
eu am mers cu amandoua. parerea mea e ca la fiabilitate sunt asemanatoare. desi exista prejudecata ca daciile sunt mai proaste, eu cred ce spunea cineva mai sus: daca ii dai ce-i trebuie si nu astepti pana se rupe.. merge de nu-ti vine sa crezi. ma gandesc inclusiv la rabla mea. dupa ce am reparat ce trebuia reparat (multa vreme am mers cu ea saraca fara sa fac nimic- pana s-a "rupt" ![]() ![]() nu ma intelegeti gresit. nu sunt deloc un fan dacia, dar cu dacia mi-am facut treaba cu costuri rezonabile. nu ma intereseaza putere, viteza etc. (oricum, nici una din cele doua nu exceleaza la aceste capitole), discutam aici, in primul rand de economie de bani. de-aia mi-am si pus dacia pe gpl. ma intreb, atunci, ce mai ramane din portbagajul lui tico daca mai pui si-o butelie..? iata, poate fi si-asta un termen de comparatie. apoi, care-s preturile la piese, etc.? faci cu tico ce faci cu dacia? e de discutat. si, in ultimul rand, care va place (estetic vorbind)? mie unul, pur si simplu nu-mi place cum arata tico. matiz mai merge. cu dacia m-am obisnuit. cam asta ar fi. asta e! sunt subiectiv ![]() sal |
--------------------
Renault
Espace IV
- abxxxx
2004 scopul NU scuza mijloacele!
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
E exagerat sa spui ca berlina se apropie macar ca fiabilitate de Tico, care, alaturi de Cielo, sunt cele mai fiabile modele Daewoo. Eu am plecat asta-vara cu breakul socrului la munte (datorita spatiului, eu am Matiz si Leganza, si n-am avut loc 4 persoane + corturi decat in break + portbagaj), masina are 13000 km in 9 ani si mi s-a infundat de 4-5 ori carburatorul, iar pe Bran am ramas fara frane.
Ca preturi de intretinere, un kit de ambreiaj (placa+disc+rulment) costa in Craiova 200RON, iar la un magazin Dacia am vazut ca doar placa ar fi 150RON. In legatura cu spatiul nu cred ca cineva ia Tico in ideea asta. |
--------------------
Daewoo
Leganza
- DJ-10-DKL
2004
|
|
argon |
![]()
Post
#83
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE masina are 13000 km in 9 ani Si te intrebi de ce nu merge calumea??? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 17:10 |