dacia nova cu carburator de 1.4 monocorp
![]() ![]() ![]() |
dacia nova cu carburator de 1.4 monocorp
D2ani |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu prea....treaba asta se intampla pt ca carbu de 14 este calculat pt motoru de 14...la 16 ai supape de admisie mai mari si asta face ca sa traga amestec mai mult decat la 14(ai cilindri si implicit camera de ardere mai mare)....incearca sa-i pui un carb de 16 de la un motor strain ,de wv de ex......vezi poate sunt si altii care au facut asta ,vezi de care...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salut, D2ani!
Pentru a diminua acel efect de supraabsorbtie la mersul in gol fortat (frana de motor), incearca urmatoarea sugestie: -cumperi un "teu economizor" pt dacie, impreuna cu racordul lui pentru filtrul de aer (se prinde de acea cagula care are un stut mic lateral) -demontezi T-ul si lustruiesti bine ambele fete ale discului mic cu gauri pe care il vei gasi inauntru; de asemeni lustruiesti si fata interioara a capacului T-ului (partea care calca pe acel mic disc), in asa fel ca cele doua piese sa calce perfect una pe alta; -nu stiu daca nova are priza de aer in galeria de admisie ca la berlina; daca are il astupi, iar daca nu are, atunci astupi orificiul calibrat de 1.5mm din Teu (nu cel de vreo 2-3mm din capacelul T-ului); -montezi ansamblul si faci probe de mers; daca nu esti satisfacut incearca sa pui o saiba-doua de M8 (sau M6 ? sau le faci din carton, ceva) sub arculetul din Teu sa il mai comprimi un pic pt ca depresiunea creata de motor in galeria de admisie s-ar putea sa fie cam mare pt el. Explicatie: in frana de motor creste mult acea depresiune si se deschide supapa din Teu, asa ca motorul va trage mai mult aer decat la ralanti iar jiclorul de ralanti nu mai este "suprasolicitat". Despre acest Teu s-a mai scris pe forum. Dodo sau Liviu a postat si poze cu montarea, parca. Incearca si un turbonator pe carburator, poate mai imbunatateste comportarea motorului peste 3000 de rot/min. Si despre asta s-a mai scris. Foloseste "search"-ul. Succese! This post has been edited by Kinetix: 6 Oct 2006, 13:18 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 3 Oct 2006, 19:34) nu prea....treaba asta se intampla pt ca carbu de 14 este calculat pt motoru de 14...la 16 ai supape de admisie mai mari si asta face ca sa traga amestec mai mult decat la 14(ai cilindri si implicit camera de ardere mai mare)....incearca sa-i pui un carb de 16 de la un motor strain ,de wv de ex......vezi poate sunt si altii care au facut asta ,vezi de care... Nu asta e problema, prea putin...problema e cu pozitia carburatorului, el e conceput sa stea ca pe berlina, daca il pui pe nova, va sta intors la 90 de grade, si la accelelari(sau curbe) benzina din cnc nu se mai duce inspre jiglerul principal. SOlutia e un nivel mai mare, dar nu prea mare, ca mai rau faci. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Dar oare nu s-ar putea mesteri o flansa care sa-l intoarca la 90 de grade?
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
paulp |
![]()
Post
#6
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Se poate pune o astfel de flansa, dar nu-ti va folosi la nimic.
Motorul la Nova e transversal, iar carbul de 1.4 e pus in linie cu motorul, deci e corect dpvd al motorului. Eu am avut pe Nova 2 ani carbul de 1.4 si a mers foarte bine si cu cosnumuri foarte rezonabile. E drept ca aveam si aprindere tranzistorizata. Avantajul e ca e mult mai usor de reglat carbul, si consumul scade simtitor. Pierzi din puterea maxima, dar eu am ajuns cu Nova la 150 asa ca nu e chiar un minus mare. Succes. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pun si eu aici o intrebare .... am carburator de 1400 pe NOVA si nu este pus de mine si acum vreau carburatorul SOLEX original de 1600 si nu stiu cum este pus cel de 1400 are ceva adaptare pusa peste galerie care transforma cele doua camere in una (ca la 1400) si ce trebuie sa demontez ca sa pun pe cel de 1600 origial...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
moxu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 1 November 06 ![]() |
salut in primul rand si eu am dacia nova si am modificat-o cu carb mono si facea figuri in mers dadea in nas am modificat jiglerul de sprit in varf sa dea mai multa benzina si am schimbat fisele la buji am pus din alea de silicon acum vreau sa iau bujie cu trei scanteie si mie imi merge perfect se infige foarte bine chiar si la turatie mare consumul este de 8-8,5 in afara la 100 km
|
--------------------
dacia
nova t
1998
- b-99-pyc
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai mie imi merge bine pe asta de 1400 dar la RAR nu ma lasa cu el ... si trebuie sa il pun iar pe cel de 1600 care nu a fost demontat de mine ... si deasta intrebam daca merge pus fara alte modificari cel de 1600 (nu stiu ce modificari au trebuit facute pentru adaptarea celui de 1400)....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Depinde ce a fost in capul aluia; se poate pune galerie+carburator de 1,4 sau pe galeria de 1,6 se adapteaza carburator de 1,4 prin intermediul unei placi de adaptare.
Te uiti la tine daca galeria e din doua bucati(Al pe admisie si fonta pe evacuare) sau daca acel carburator 1,4 e fixat pe o placa la rindul ei fixata cu 4 piulite de galerie. Daca da, ai galeria originala, deci demontezi carburatorul si placa adaptoare si repui pe al tau. Atentie la filtru, parca sint altfel montajele. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
db_542.jpg ( Size: 39.22k )
Number of downloads: 319
Da ala de 1400 sta pe un fel de picior mare prins pe o placa jos ... cred ca si alea trebuie demontate si pus asta de 1600 si mai am o intrebare pot sa pun gaz pe asta de 1600 si intreb si eu ca nu stiu carburatorul de 1600 sta pe bara de vre-o 2 ani cam asa se putea strica ceva in el ...???? atasez o poza cu modelul carburatorului pe care il am defapt este identic cu asta dar pe el scrie SOLEX This post has been edited by mihai0070: 2 Nov 2006, 16:19 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
moxu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 1 November 06 ![]() |
da carb mono de pe nova are o flansa prinsa in 4 prezoane de galerie se da jos flansa si se pune carb dublu corp inapoi fara nici o problema returul din pompa se pune inapoi la carb iar corpul de mijloc de la pompa de benzina se schimba cu cel original sau cumperi unul fara retur returul facanduse direct din carb in rezervor
|
--------------------
dacia
nova t
1998
- b-99-pyc
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
returul nu este o problema ca pun un T pe furtunul de retur si il bag si pe cel din pompa si cel din carb
![]() se poate ????????????????/ |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
moxu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 1 November 06 ![]() |
merge foarte bine ce zici tu incearca si o sa te convingi ca ai avut o idee buna
|
--------------------
dacia
nova t
1998
- b-99-pyc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 13:15 |