DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> deconectare pozitii, aprinderea fazei mici sa stinga pozitia

ddf
post 8 Sep 2006, 14:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 January 06




Vin si eu cu o idee!
Ce ar fi daca la aprinderea fazei mici (luminile de intalnire) s-ar face un dispozitiv pentru a stinge becurile de pozitie din faruri sau din bara dupa caz ?
Ma gandeam la un releu ...
Idei , propuneri ? ...


--------------------
Dacia 1310 Break - ILxxDDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Sep 2006, 15:45
Post #2


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Care-i logica?! Ce scop sa aibe aceasta modificare a instalatiei electrice? Economie de curent? Si daca ai vreun far ars (intamplator se arde in mers si nu poti opri ca sa-l schimbi sau nu ai cu ce) ce faci fara nici o lumina pe partea respectiva? Mai adaugi un buton separat care sa dea tensiune becurilor de pozitii pentru astfel de cazuri?

Mi se pare cam ilogica aceasta idee, dar nu inseamna ca nu se poate face.

Daca asta e dorinta ta, un releu in plus care primeste tensiune de pe reteaua fazei scurte si alimentandu-se "rupe" contactul care asigura tensiunea pe becurile de pozitii (conectate la contactele N.C. "normaly closed").


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 8 Sep 2006, 15:49
Post #3


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Ddf, poate ne spui si noua care ar fi rostul acestei "imbunatatiri".


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddf
post 8 Sep 2006, 16:24
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 January 06




QUOTE(pastrama_stelistu @ 8 Sep 2006, 16:49)
Ddf, poate ne spui si noua care ar fi rostul acestei "imbunatatiri".
*



1. Un bec de pozitie consuma cam 5W deci ar rezulta o ,,economie" de 10W care ma gandesc ca in cazul in care ai sta la un stop (turatia de relanti) ar mai ajuta cu ceva alternatorul ineficient.
2. Daca s-ar arde un bec si ar ramane celalalt oricum te vor vedea cei de pe contrasens .

Tot la un releu m-am gandit si eu. Dar am studiat un releu -- auto -- de faruri si nu are pozitia N.C. (normaly closed) . Si ma gandeam la alt tip de releu.

This post has been edited by ddf: 8 Sep 2006, 16:27


--------------------
Dacia 1310 Break - ILxxDDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 8 Sep 2006, 16:29
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Eu zic sa lasi prostiile sisa iti repari alternatorul "ineficient" si sa verifici/ schimbi releul regulator.
radmasa.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 8 Sep 2006, 16:30
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Nu mai bine iti repari alternatorul? Sau sa schimbi/ intinzi cureaua?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 8 Sep 2006, 17:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Si oare cat consuma acel releu ?
nu tot cel putin 10W


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 8 Sep 2006, 19:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




in plus pentru o astfel de modificare te respinge la ITP de nu te vezi (ca de altfel multe alte modificari gen pozitii + frana simultan aprinse etc.)


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 8 Sep 2006, 20:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




blink.gif

Las-o asa ca nu are nimic. Daca e dupa logica asta atunci vei opri si casetofonul (sau dupa preferinte CD-Player) sau alte acareturi pe care la mai ai prin masina, atunci cand esti la semafor.

In legatura cu respingerile la ITP: am foarte multi amici cu Dacia 1310, care au conectate la frana si lampile de ceata spate astfel incat la frana se aprinde toata partea de jos a triplei; spun ei pentru vizibilitate mai buna. Surpriza: n-au fost respinsi la ITP desi probabil ar merita daca judecam ca in conditii de ceata nu mai au ce aprinde suplimentar.

Stima,
Alexe


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 8 Sep 2006, 20:36
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




O alta idee mareata din ciclul: fara manere la usi, capota care se deschide invers, usile care se deschid invers, sa mergem fara faruri ca scade consumul.... blink.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 8 Sep 2006, 21:04
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




QUOTE(cristidb @ 8 Sep 2006, 21:36)
O alta idee mareata...

Bine punctat!

QUOTE(cristidb @ 8 Sep 2006, 21:36)
...sa mergem fara faruri ca scade consumul...  blink.gif

Si creste riscul accidentelor pe timp de noapte. Pentru initiatorul topicului: Eventual sa mergem si fara luminile de intalnire sau faza lunga, am putea scoate luminile din torpedo, din portbagaj, poate tine bateria de acumulatori pe viata...

Dupa cum spune si domnul cristidb, Dacia este buna asa cum e facuta de producatori. Orice inginerie mareata gandita in fata blocului nu cred ca e cel mai bun lucru pentru masina.

Alexe

This post has been edited by Alex G.: 8 Sep 2006, 21:06


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Sep 2006, 00:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI






--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 11 Sep 2006, 00:20
Post #13


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




bygy chiar mi-ar fi placut sa citesc ce ai scris tu acolo, chiar mai mult decat 4 randuri, atat cat am reusit, fiind scris cu CAPS on, si e stresant... asa ca tip pt viitor. Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Sep 2006, 00:25
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




A fost printre primele poatari ale mele. Imi cer scuze
worship.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorucioby
post 11 Sep 2006, 06:53
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 22 December 04




? o costa kilowatul dat de alternator de trebuie sa facem economie> Apropos un contor eventual trifazic + un heblu zdravan nu ar fi o optiune? (S ar putea sa iau ban pentru aceste afirmatii dar nu mi a putut tace gura... asa idee inca n am auzit)


--------------------
Dacia 1310 berlina - sv-02-chw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 11 Sep 2006, 07:00
Post #16


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ce gandire defecta au unii. Poate nici macar nu s-au gandit daca masina cu o asemenea idiotenie de modificare ar mai corespunde normelor legale...Da' poate nici asta nu conteaza la anumite specimene.

Geeeeez. Inca ma minunez ce oameni circula in jurul meu.

Si totusi, daca tot vrei sa faci economie, de ce nu ai taia in cazul acesta si becurile din spate, care apropo, parca consuma si mai mult decat alea din faruri. Macar asa, poate se gaseste unu sa te loveasca in cur si poate atunci te trezesti la realitate si iti dai seama cat de imensa e idiotenia care ai scos-o aici.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Sep 2006, 07:41
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stingerea, e si o prostie si ilegal.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 20:41
Forum Renault