DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [VIDEO] Subaru la 305 pe A2, ...ce ziceti ?

Forum Bot
post 19 Sep 2006, 20:42
Post #1


Membru autentic


Group: Bot
Posts: 1.618
Joined: 10 July 06




big2003: Am gasit pe net acest filmulet cu un Subaru la 305km/h pe autostrada soarelui , vestitul A2 . Ce ziceti ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 20 Sep 2006, 18:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Cea mai faina masina, parerea mea. Dar sunt curios daca ii consuma mai putin de 20 L% smile.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 20 Sep 2006, 18:47
Post #3


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Intotdeauna mi-a placut subaru...masina actuala am luat-o pentru familie...oricum in cursul saptaminii numai sotia se duce la serviciu cu ea.
Ma gindisem la Legacy dar mi-a fost teama ca n-am reprezentanta in oras...si orasul e mic...
Oricum o masina de asemenea nivel-adica de competitie- consuma in mod normal 75%.
Daca asta consuma 20% e parfum de tei...dar nu mai conteaza...

This post has been edited by ghetau dan: 20 Sep 2006, 18:51


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 20 Sep 2006, 18:47
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Masina asta are foarte multe modificari la motor si trenul de rulare:In primul rand turbina stock IHI VF34 a fost inlocuita cu un Greddy T67 intercoolerul amplasat deasupra motorului a fost inlocuit cu unul Trust montat in botul masinii pentru o racire mai eficienta,componentele interne ale motorului(pistoane etc)au fost inlocuite cu unele marca JUN Racing,up-pipe,down-pipe injectoarele cu debit marit de la 550cc la 816cc ,rampa injectoare, pompa benzina etc.Numai in motor s-au investit 30.000 de euro.La trenul de rulare s-au schimbat foarte multe inclusiv diferentiale auto-blocante si suspensiile.Foarte multe piese sunt aduse direct din Japonia pentru STI de competitie cum ar fi evacuarea si galeria de evacuare.Dezvolta undeva peste 500 de cai putere si este una din cele mai puternice masini din Romania si cel mai puternic STI din Romania.Un STI stock nu depaseste 250 km/k este o masina cu o aerodinamica deficitara si cu o cutie de viteze orientata pe acceleratie si nu pe viteza maxima.Primele 4 trepte sunt foarte scurte.Practic un STI stock EJ20 cu 265 cp pe primele 4 trepte e mai rapid ca un M3 E46 de 343cp.De remarcat greutatea scazuta de 1480 kg desi masina are tractiune integrala si motorul boxer in 4 cilindrii.

This post has been edited by SorinTSI: 21 Sep 2006, 14:03


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 20 Sep 2006, 18:56
Post #5


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Varianta 2006 are 280cp...cam 255-260 viteza maxima.
Tocmai de aia e mai rapida,are mai multi cp/kg (zic si eu,desi n-am calculat)!
Eram prin Austria acum 4 ani,3 masini si a trecut unul cu impreza...de romania...nr de leasing...claxoane,stiti cum e...si s-a dus...

Un amic are un BMW 325xi si acum si-a comandat Forester 2,5XT. Omul e cu sporturile extreme...parapanta,catarari...oare de ce?

This post has been edited by ghetau dan: 20 Sep 2006, 18:58


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 20 Sep 2006, 19:07
Post #6


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Super masina....NO COMMENT! wacko.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Racky
post 20 Sep 2006, 20:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.050
Joined: 1 June 05




Super masina...imi place cum urca-n ture... faza cu " s-a terminat bordul,acu are cam 280-290.." e si mai misto.E bine totusi ca s-au oprit la 305km/h ca altfel deveneau inconstienti dea binelea


--------------------
Renault . .
2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris
2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege
2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 20 Sep 2006, 20:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




adevarat..daca atingeau 306 cine stie ce se alegea de ei unsure.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 20 Sep 2006, 21:29
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(ghetau dan @ 20 Sep 2006, 19:56)
Varianta 2006 are 280cp...cam 255-260 viteza maxima.
Tocmai de aia e mai rapida,are mai multi cp/kg (zic si eu,desi n-am calculat)!
Eram prin Austria acum 4 ani,3 masini si a trecut unul cu impreza...de romania...nr de leasing...claxoane,stiti cum e...si s-a dus...

Un amic are un BMW 325xi si acum si-a comandat Forester 2,5XT. Omul e cu sporturile extreme...parapanta,catarari...oare de ce?
*


Aici e vorba de Subaru Impreza WRX STI EJ20 adica motor 1997cc de 265cp din 2004.Tu vorbesti de modelul 2006 care are EJ25 de 2.5l.Stiu foarte bine aceasta masina si am avut placerea sa merg si cu ea.Pe bord are 280 km/k dar se citea viteza de pe Apexi Bost Controler care arata si turatia si viteza care era montat pe locul unde STI are ceasul de bord(cam in aceasi pozitie ca la SuperNova) si de acolo se citea viteza.(se arata si asta in film).

This post has been edited by SorinTSI: 20 Sep 2006, 21:47


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Racky
post 20 Sep 2006, 21:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.050
Joined: 1 June 05




Hai alex sa n-o dam in balarii...


--------------------
Renault . .
2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris
2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege
2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 20 Sep 2006, 22:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




SorinTSI, cum se face ca stii asa multe despre acea masina?biggrin.gif

Dar, daca eu spun ca odata cu modificarile facute se scurteaza viata motorului, ma insel?


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 20 Sep 2006, 23:17
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Masina are peste 25.000 km facuti,dintre care 6000 km in configuratia actuala cu o presiune de 1.7 bar in turbina(stock are undeva la 0.9 bar).Normal ca fiabilitatea a scazut dar cine vrea performanta nu tine cont de cat tine un motor.Bine ca nu m-ai intrebat daca a crescut consumul.Este o masina facuta pentru drag pe 400 m nu o masina de consum sau de fiabilitate.Trebuie sa ia locul 1 cu orice cost,nu sa tina 150.000 km si sa aiba consum 7% in oras.Motorul in configuratia actuala o sa tina cel putin 15.000 km dupa care urmeaza un stroker kit JUN care mareste cilindreea la 2132 cc.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 21 Sep 2006, 00:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Sunt perfect de acord cu tine. Tot respectul pentru acest tip de tuning, ca sa nu mai zic ca folositi piese de care lumea aude doar in jocurile NFS undeground.
Si ca o curiozitate, pe unde concureaza masina asta?? ca poate o sa o vad si eu vre-o data live.
De ex acum 2 ani, s-a organizat in iasi un concurs de sprint paralel pe aeroport. Il castigase tot un subaru, dar sigur nu era ala:D


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 21 Sep 2006, 00:32
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Daca te referi la un STI argintiu chiar ala era,numai ca atunci masina era "proaspata" si avea foarte putine modificari.Masina a fost in lucru 18 luni ca sa ajunga in stadiu actual.Cand o sa apara concurenti pe masura,o sa o vezi la cursele legale.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 21 Sep 2006, 10:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Daca in loc de Subaru era Logan, ziceam ca are culoarea "albastru marin". Cu alte cuvinte un albastru mai inchis, dar era si un alt model de subaru... un soi de "break"... imi scapa numele, dar intelegi tu la ce model de masina ma refer.
Pe masina aia o intreceau doar motocicletele si un avion:D

Ps: ai zis ca "intercoolerul amplasat deasupra motorului a fost inlocuit cu unul Trust montat in botul masinii pentru o racire mai eficienta". Nu zic ca nu raceste mai bine asa, dar de ce la Subaru din WRC a pastrat acesta componenta desupra motorului? Stiu ca EVO VIII - IX are configuratia asta smile.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 21 Sep 2006, 10:55
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Nu stiu de ce masina zici.Pesemne ca s-a intrecut cu adversari foarte slabi de ti-a lasat asa o impresie.Un STI de WRC are 300 cp e suficient intercoolerul TMIC.Cand vrei sa treci de pragul de 400 de cp ai nevoie de un FMIC si cel de la Greddy Trust a fost indicat.In a 2 poza se poate vedea diferenta intre VF34 si turbina de la Greddy.

This post has been edited by SorinTSI: 21 Sep 2006, 12:43

Attached thumbnail(s)
montajinterc3.jpg ( Size: 49.01k ) Number of downloads: 283
Turbo_comparatie.jpg ( Size: 43.06k ) Number of downloads: 282


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 21 Sep 2006, 11:55
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Era un "Subaru impreza sport wagon" ( m-am uitat pe site la subaru, si 90% sigur e modelul asta de masina). E adevarat ca ceilalti concurenti aveau bmw-uri... ( in general masini cu multi cp, dar greoaie), si parca mai era si un porche boxter, dar avea cutia automata si pierdea enorm.


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 21 Sep 2006, 22:04
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Nu stiu de ce masina zici.Pesemne ca s-a intrecut cu adversari foarte slabi de ti-a lasat asa o impresie.Un STI de WRC are 300 cp e suficient intercoolerul TMIC.Cand vrei sa treci de pragul de 400 de cp ai nevoie de un FMIC si cel de la Greddy Trust a fost indicat.In a 2 poza se poate vedea diferenta intre VF34 si turbina de la Greddy.

Tu chiar crezi ca la o masina de 500.000 $ special facuta sa reziste la cele mai dure trasee de macadam (uita-te la Cipru de exemplu) au lasat intercoolerul standard sau alte piese standard? radmasa.gif

In cazul in care nu stii, motoarele de WRC produc ~ 600 CP/650 Nm, putere care este limitata la 300 cu ajutoarul unui restrictor de 34mm, pt. ca altfel s-ar ajunge la accidentele de prin anii '80. Diferentialele + restul componentelor de transmisie sunt proiectate pt. 600+ CP.

Versiunea de rallycross a lui Impreza WRC face 100km/h in 2.1 sec (nu are restrictorul de 34mm), iar cu rapoartele potrivite in cutia de viteze trece fara probleme de 300km/h, deci spune-i lui Sebastian (ca a lui cred ca este "super" bolidul din filmul de mai sus) sa nu se mai laude ca face WRC-uri oricand si oriunde ca se face de rusine. Gandeste-te numa cati ingineri au lucrat la proiectare + constructia WRC-ului si cati bani au fost investiti.

This post has been edited by MihaiD: 21 Sep 2006, 22:12


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 21 Sep 2006, 22:34
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Nu am zis ca intercoolerul este stock la WRC am zis ca e amplasat tot deasupra motorului.Cum poti sa zici de un motor ca are 600 cp dar e limitat la 300cp?Care e diferenta intre un motor care face 300 cp si unul care face 600 cp dar e limitat la 300 cp?Sincer chiar nu stiu de asta te intreb.Despre 0-100 km/k in 2.1 secunde eu stiam ca se datoreaza treptelor foarte scurte un WRC avand viteza maxima de 190 km/k.Am mers intr-un EVO VIII de grupa N si sincer nici nu se compara cu STI asta.Nu a zis nimeni nimic ,nu a facut nimeni nici o comparatie cu WRC in care s-au bagat 500.000 de euro etc.Eu incercam sa explic cu totul altceva in nici un caz ca aceasta masina ar fi mai buna ca un WRC.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 21 Sep 2006, 22:51
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Comparatia cu WRC-ul a facut-o Sebastian pe un alt forum, o sa caut mai tarziu.

Pt. regulamentele FIA cu restrictorul de 34mm uite aici linkul - pagina 4:
http://www.fia.com/resources/documents/170...ppJ_Art_255.pdf

WRC-ul face 100 in 3.2 sec, eu vorbeam de versiunea de rallycross a Imprezei WRC care fara brida de 34 de mm are ~ 600 cp si face 100 in 2.1 sec. Bineinteles ca si rapoartele din cutie ajuta la asta.

Uite si explicatia pt. folosirea bridei de 34 de mm (pe scurt, dupa ce grupa B de raliuri a fost interzisa de FIA s-a decis limitarea puterii in noua grupa A de 2l turbo -adica WRC la 300 de cai prin introducerea unei bride pe admisie):

Following the extinction of the GroupB rally cars, FIA introduced devices known as turbo restrictors in order to limit the maximum output of turbocharged engines. These are to be applied to all GroupA, WRC and GroupN vehicles taking part in FIA competitions. FIA explains the introduction of turbo restrictors with safety reasons. Like many other FIA decisions this an unfortunate one. Most rally drivers are complaining that the cars are less easy to drive with these devices fitted since the chassis handling capacity is under-exploited.


A turbo restrictor is essentially a tube fitted directly on the turbocharger's air intake. I will not go into very technical (bureaucratic) details on their geometry but their main purpose is to reduce the turbine's air intake flow and, consequently, its output. The internal diameter of the restrictor is being continually reduced by FIA regulations from 38mm (1992) to 36mm (1994) to 34mm (1995) and now 32mm on GroupN cars (the 34mm restrictor still applies to GroupA cars). Turbo restrictors also increase the turbo's lag time but most teams overcome this effect by fitting anti-lag systems.

The turbo restrictor's effect is mostly noticed in high engine RPM (above 5000). In this region of operation, the engine's output is very dependent on air flow. This is why engine heads are ported and air intake channels are polished to optimize air flow. The restrictor's effect on engine torque is beneficial. Peak torque values are obtained in medium engine rotational speeds. The presence of the restrictor, which actually accelerates the gases flowing through it and directs the to the center of the turbocharger's compressor wheel, essentially increases the engine torque. We can roughly estimate the drop in engine power to be as high as 40% whereas the engine torque can be increased, through appropriate engine management, by around 20%.

The use of the restrictor not only has negative effects on the engine's output but also introduces other side effects. For instance the technology research applied to the mechanical parts racing engines is now almost pointless. Engineers try to find ways to optimize the engine's output by optimizing its electronic management rather than the engine internals. Rally car racing engines are less sophisticated, mechanically, than they might be if the FIA didn't impose the use of restrictors. Since most rally cars are based on commercial vehicles the latter are available with engines that are also less interesting mechanically.


This post has been edited by MihaiD: 21 Sep 2006, 22:55


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 21 Sep 2006, 23:16
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Multumesc pentru informatii,foarte utile,stiam de restrictor dar nu in detaliu. Provocarea se referea la o intrecere pe 400 de metrii in linie dreapta,nu pe un traseu de macadam.Oricum cred ca am zis destule,am detaliat putin masina asta facuta din pasiune pentru a o evidentia de un STI stock, pentru a nu crea impresia ca un Subaru poate sa fuga asa de tare din fabrica.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Sep 2006, 20:08
Post #22


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Aia e masina lui Sebastian , nu ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 26 Sep 2006, 11:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Subaru de WRC are intercooler de multa vreme montat in fata, priza de aer pe care o vedeti in reportajele pe Eurosport e doar de "forma" ca sa zic asa. La asa nivel de performanta caldura de la motor ar fi afectat iremediabil performantele masinii si la curse nu e de joaca.

Nu am gasit decit articolul asta http://www.conceptcarz.com/vehicle/z9658/default.aspx si ceva poze acolo unde se vede intercooleru in fata.

Cit despre Subaru ala ca face un WRC, e indoilenic rau si mai ales comparatia e aiurea. WRC e facut sa mearga pe viraje, 0-400 e ceva americanesc de penibil.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SILIKA
post 26 Sep 2006, 12:29
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 August 06




Subaru asta e ala albastru care l-a facut rau de tot pe ono, ala cu lambo galben, anu trecut parca, la intrecerea aia legala de la casa poporului? Sau cred ca era altul, ca se zvonea ca ala era cu Nos, si nust' ce!

Oricum foarte tare masina, cam cat l-au costat toate modificarile, incluzand si masina? Si cam care e viteza maxima pe care o poate atinge?

This post has been edited by SILIKA: 26 Sep 2006, 12:31


--------------------
Lancia Thema 88
...Mess With The Best, Die Like The Rest...
...d(--_--)b...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 26 Sep 2006, 19:57
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Am gasit ce a zis "maestrul" Sebastian pe un alt forum :

QUOTE
Un WRC de grupa e o joaca de copil.
Fara restrictor tot sub este si nu ma intrwebati de ce pentru ca nu spun decat cat vreau. nu am NO2.
Probabil la stat pe viraje si manevrabilitate pe macadam nu am sanse insa pe un circuit sunt bine in fata.


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 27 Sep 2006, 10:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Mda, ce poti sa mai spui....hai sa dam mail la Prodrive sau la Fraud sa scape dracu de toti fraierii aia care fac masinile, un kit Greddy si si ceva pistoane/biele ajung.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Sep 2006, 10:20
Post #27


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu contest modificarile facute la masina...sunt putini in Romania sa bage atatia bani intr-un motor....dar pana sa spui ca faci un WRC .... inseamna ca nu ai vazut cum pleaca un WRC...indiferent de circuit sau macadam...
Uiti un lucru elementar ..si anume ca un WRC se poate seta pentru conditiile in care urmeaza sa ruleze....
Eu zic sa te mentii in raza masinilor cu tuning si sa nu te bagi mai sus .... daca ar fi asa ar mai face cineva WRC-uri care costa cam triplu decat masina ta...fara suparare...
Inca o data nu vreau sa jignesc sub nici o forma... felicitari pentru munca depusa si pentru superba masina dar......WRC este WRC si va fi peste tine tot timpul...

Eu zic sa nu incerci un WRC sa incerci prima data un Subaru sau Mitsu pregatit pentru raliuri si o sa vezi ca ai un adversar excelent ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 27 Sep 2006, 10:27
Post #28


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




Cu un WRC nu ai cum sa mergi pe sosea , sunt masini pregatite pentru cateva probe speciale si atat , nu sunt masini de sosea , este o aventura si plecarea de pe loc cu un WRC , se pleaca la turatii foarte mari , imposibile pentru mersul in traficul de zi cu zi.


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Sep 2006, 11:00
Post #29


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu era vorba sa mergi zi de zi cu un WRC....consuma aproape 100% ...dar te contrazic...pleaca super bine pe asfalt...doar sunt atatea probe pe asfalt... am avut ocazia sa merg (in dreapta biggrin.gif )cu o masina de raliu...(nu WRC - era un Evo VI pregatit pentru raliu) si pleca de ti se facea rau...imi inchipui cum pleaca atunci un WRC....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 27 Sep 2006, 11:59
Post #30


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




maine poimaine auzim cum dn-ul subaru i-a dat lu' marisca vreo 2, 3 minute pe babarunca..! Atentie n-am spus Leob sau Gardemaister.

ps: foarte amuzant topicu ! smile.gif

toate cele bune.


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 08:20
Forum Renault