intrebare carburator dublucorp nova
![]() ![]() ![]() |
intrebare carburator dublucorp nova
D2ani |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|||
draku |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
verifica sa nu traga aer fals pe undeva
si verifica functionarea corecta a electrovalvei de relanti |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Salut.Dispozitivul de care povestesti se numeste economizor.Acest dispozitiv este actionat de depresiunea din galerie,adica, atunci cand calci acceleratia depresiunea scade iar arculetul impinge membrana care la randul ei deschide supapa cu bila,benzina ajunge printr-un jiclor de 85 in concentrator(acest jiclor il suplimenteaza pe cel principal).In momentul in care depresiune revine la o anumita valoare(adica dupa ce am trecut de faza cu accelerarea),vacumul din spatele membranei face ca aceasta sa invinga forta arcului si sa se inchida astfel supapa cu bila.
Acum,daca supapa s-au jiclorul sunt infundate avem o lipsa de putere la accelerare dar nu creste consumul,in schimb daca e infundat canalul care comunica cu galeria supapa o sa stea tot timpul deschisa=consum mare. Mersul neregulat la ralanti :se curata foarte bine elementele care vin intre talpa carburatorului si galerie;clapeta corp 2 poate fi prea deschisa,pentru reglaj se desface surubul pana acesta nu mai face contact cu parghia,se infileteaza apoi usor pana face contact iar din momentul ala mai strangem un sfert de tura. Reglaj ralanti:se regleaza din surubul din talpa carburatorului astfel incat atunci cand se scoate furtunul de la capsula de dezanecare(vine la parghia de soc),motorul sa se balbaie dar sa nu se opreasca sau sa se tureze. Reglaj progresiune(ce am facut eu):se desface surubul de progresiune pe la 5-6 ture si facem o proba de drum.De fapt chestia e ca se incepe de la un amestec sarac,masina trepideaza(smuceste) la turatii mici si frana de motor,in special 40-50 treapta a 4-a si 50-60 tr a5-a.Din momentul asta se strange surubul de progresiune cate un sfert de tura pana dispar trepidatiile (cand se desface surubul de progresiune amestecul saraceste iar cand se strange amestecul se imbogateste,este invers ca la reglajul de ralanti). Dupa ce am reglat progresiunea reglam neaparat din nou amestecul la ralanti. Mare atentie la avans,un milimetru dereglat spre avans mic si se mai pierde aproape un litru de benzina la suta de km. Daca totul functioneaza cum trebuie si nu sunt alte probleme se poate ajunge la un consum de max 6.5l/100km in afara la un mers normal. Multa bafta! |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
D2ani |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
salut. aseara am montat carburatorul dublucorp si se pare ca i-am dat de cap, prin curatarea temeinica. motorul merge rotund, fara fluctuatii de turatie si nici nu mai are "buf-uri" la esapament. am mai reglat si aerul si merge ok. multumesc
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:28 |