probleme nova, probleme la nova,ajutor
![]() ![]() ![]() |
probleme nova, probleme la nova,ajutor
danyut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 23 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 2000
|
|||
Zaheiu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Nu sunt expert, dar am nova.
1. si 2. pot fi legate, adica radiatorul de incalzire. Pune in borcan si antigel, nu doar apa, apoi cand dispare gusta apa din mocheta. Daca e dulce e radiatorul. Apa poate fi si de la ploaie. Disparitia apei din borcan: radiator spart (problema frecventa) sau furtune bulite. Sau, cel mai nasol, a intrat in cilindrii sau in ulei. 3. Schimba releul de semnalizare. E cam 15 lei. (cel mai mare releu de pe panoul cu sigurante. Te duci cu el la magazin si vezi sa fie identic, inclusiv coduri. Inainte de asta misti sigurantele, releul, poate e doar contact imperfect. 4. Daca are carb original dublucorp - probabil si-a bagat nasul in el vreun "meserias". Cel mai bine se regleaza pe banc. 5. Se poate monta geamul cu "silicon" cu care se lipesc geamurile la straine. |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
danyut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 23 September 06 ![]() |
nu cred ca m-am exprimat eu bine in problema apei din usa portbagajului ,eu cred ca intra pe undeva pe la balamale pe sus ,e posibil sa le etansez cumva,iar despre apa de la motor nu am gasit niciodata picata sub masina sau ceva in proportie d 90%la motor totul este sigilat din fabrica dat cu vopsea [ceva rosu ] pe fiecare surubel iar vasul ala de plastic are rugina pe el cred ca trebuie inlocuit??? ms pt sfatul dat orice sfat de la un posesor de nova e binevenit
|
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut .... si eu am Nova si iti spun ca la porbagaj trebuie schimbat chederul de jur imprejur aia este singura etansare .... chestia aia rosie nu este sigiliu din fabrica asta inseamna ca s-a umblat in motor (se numeste silicon rosu si este folosit la etansare) in nici un caz sigiliu....
-apa din motor dispare (cat dispare din vas ,cantitate mare?) posibil sa nu fie vre-un colier nestrans si pe acolo pierzi apa (cu motorul oprit apa nu mai circula deci nu are cum sa curga jos). -apa din masina pai este simplu posibil sa fie fisurat caloriferul.... (verifica-l) -semnalizarea... verifica daca sigurantele puse sunt ca amperaj exact cu ce scrie pe placa unde pui sigurantele...15A la 15A , verifica ca releul sa fie bine infipt in soclu... si mai verifica si firele mai ales pe spate si vezi daca fac contact bine....cu placa de circuit din lampa (la nova mea daca nu merge semnalul fie pe stanga fie pe dreapta cand dau de maneta...martori clipesc extraordinar de repede "semnal ca ceva nu functioneaza") -daca se ineaca in a doua la 2000 rpm posibil sa nu fie alimentata suficient ai incercat a 3 a al 2000 si face la fel...ca sa mearga mai bine trebuie sa mai dai detalii ... motorul merge rotund la relanti .... are vlaga in el merge sa ii dai pedala sau este lenes...si ca tot ai nova te intreb ai si GPL ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
danyut |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 23 September 06 ![]() |
apa dispare in cantitati mari ,in 2 zile imi ajunge la min de la plin ,nu am gaz este carburator dublu nu am facut modificari dar ma gandesc sa-i pun gaz,faza cu clipocitul martorilor mi-a facut-o si mie pana i-am schimbat un buton ,eu tind sa cred ca ar avea contact imperfect ,din cauza la pietrele de pe strada s-a slabit releul sau e stricat, in treapta a 3 nu se ineaca iar in a 2 uneori cred ca carburatorul e de vina trebuie reglat,iar despre siliconul ala eu nu cred ca dai cu silicon pe un colier sau pe un surub din motive de etanseitate.am schimbat arcurile de pe spate si piulitele erau date cu acelasi chestie ca nu stiu cum sa-i zic mai mult ca un sigiliu.ms pt sfaturi
motorul are vlaga in el ,am avut probleme cu relantiul si inca am ,din cauza rugini masina fiind stata mi se infunda si nu mai tinea relantiu,trebuie sa-i schimb filtru de benzina ,ca are rugina prin el .cat desre relanti dupa ce se incalzeste merge bine asta daca nu trage gunoi din benzina si moare This post has been edited by danyut: 26 Sep 2006, 13:20 |
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 2000
|
|
madcos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
daca ai nevoie de ceva piese, sa imi dai pm.am cate ceva...
tu ai carb infundat,caloriferul posibil fisurat,cum au mai zis baietii. |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
anndi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
caloriferul de incalzire e fisurat. ala costa cam 120 de lei. carburatorul tre sa il dai jos si sa il speli si sa il reglezi. Spor(t) la treaba
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
draku |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
1+2.daca gasesti apa la picioarele soferului si ale pasagerului din dreapta, mai mult ca sigur ca ai radiatorul de incalzire fisurat. asta se schimba prin partea dreapta jos, sub bord
3.in leg. cu semnalizarea, trebuie sa verifici toate contactele de pe tabloul de sigurante care au legatura cu aceasta. asta inseamna: releul sa fie bine infipt in soclu, siguranta aia de 7,5 A la fel, mufele cu fire de pe spatele tabloului la fel, sa fie bine infipte (din cauza vibratiilor si calitatii mai ies de la locul lor). la fel si mufa de legatura intre blocul de lumini/semnalizare si restul instalatiei. nu mai retin exact, dar parca era o mufa mai mica, cu 3-4 fire. verifica sa faca contact bine. eventual poti folosi un spray pt curatarea contactelor. a, si verifica (pe placa tabloului de sigurante) lipiturile cu fludor ale mufelor in care intra siguranta si releul de semnalizare. e posibil ca una dintre ele sa se fi fisurat si sa ajunga ceea ce se numeste "lipitura rece" in limbajul electronistilor. 4.cu motorul, mai mult ca sigur e carburatorul. verifica totusi si pompa de benzina, nu cumva sa aiba debit insuficient la turatii mari 5.usa de la portbagaj (sau hayonul) ar trebui sa aiba 2 decupari dreptunghiulare cam de 10x5 mm, in partea cea mai de jos (deasupra barii spate), pe interior (unde se imbina tabla exterioara cu ce interioara), tocmai pt a se putea scurge apa. iar chederul se poate etansa cu silicon negru (cel pt lipit parbrizele la masinile mai pricopsite), atat intre geam si cheder, cat si intre tabla si cheder. vezi ca inainte de a aplica siliconul, suprafetele respective (intre cheder si tabla/geam) trebuie curatate cat mai bine succes This post has been edited by draku: 28 Sep 2006, 17:17 |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
danyut |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 23 September 06 ![]() |
multumesc pt sfaturi baieti,acum trebuie sa ma apuc de treaba.salut latoata lumea si cat mai putine probleme la masini.salut si mersi pt sfaturi
|
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 2000
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu semnalizarea, mai e posibil sa fie releul de semnalizare defect, sau cablajul in care se infig sigurantele crapat.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:02 |