Paranormal . Episodul de azi: "Aeroterma blocata"
![]() ![]() ![]() |
Paranormal . Episodul de azi: "Aeroterma blocata"
Marty |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
denisCT |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
partea buna e ca s-a reparat. partea proasta e ca s-ar putea intampla din nou oricand..
cine stie ce a butonat prietenul tau pe acolo. |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
I-a bagat PIN-ul de trei ori in mod gresit si, normal, s-a blocat!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
northwood |
![]()
Post
#4
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Simptomul pare sa provina din contacte imperfecte in locatiile de selectare a vitezei. Practic comutatorul "alege" cate o rezistenta in serie cu motorul aerotermei pentru fiecare treapta de turatie pe care e pozitionat. Cel mai probabil este un cursor care se "plimba" pe un ghidaj in care din loc in loc sunt pozitionate contactele la rezistente. Daca acest cursor nu se apropie suficient de contacte, rezulta problema ta. Cel mai probabil amicul tau a "tras" inspre el de rozeta la actionare, si a departat cursorul de ghidaj |
||
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|||
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Northwood, ok, sa zicem ca ai dreptate! Poti sa-ti incipui c-am incercat toate combinatiile posibile: apasat, tras, miscat stinga-dreapta, lovit, etc. N-a vrut si pace!
Inca ceva: am avut un Peugeot 405 GLD, imprumutat de la o cunostinta. Mai trebuie sa-ti spun c-am patit aceeasi treaba ? Cert e ca la ala, aeroterma era actionata exact ca la SLZ, cu mica observatie ca de la rezistenta, semnalul pleca la un circuit integrat tip tranzistor si mai departe la ventilator. Montajul respectiv (CI-ul + radiatorul) costa prin '97 vreo 200 de dolari + TVA. Ma gindesc sa nu fie vorba de aceeasi belea. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
northwood |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Respectivul montaj cel mai probabil joaca rolul de amplificator. In acest caz, rezistentele nu mai alimenteaza direct motorul, ci doar comanda integratul, fapt ce da posibilitatea folosirii unor rezistente de putere mult, mult mai redusa.
Spre exemplu, la berlina rezistenta are aspectul unui tub ceramic bobinat cu nichelina, de vre-o 3-4 centimetri lungime. Ce este interesant este ca mergea treapta 4 ... hmmm, poate ca pe treapta 4 este by-passat intregul circuit... i donno... |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
joey |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Nu am vrut sa creez un topic nou asa ca incerc sa aflu in cadrul celui de fata daca "asa face toate" sau e numai la mine. Concret: daca apas butonul de recirculare a aerului se aude un clanc puternic, la oprire nu se aude nimic. Clancul apare fie daca incerc sa nu inhalez gaze de esapament, fie daca pornesc AC-ul. Va rog sa nu va suparati pentru off topic. Multumesc :inger: |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
Maf |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa e la toate!
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Treapta a 4-a e pe direct. Adica motorul este alimentat cu 12 V.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
joey |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Mersi Frumos Maf,
Aveam eu o banuiala ca "asa face toate", dar stiindu-ma ghinionist ... |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#11
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
Marty, n-ai tu asa un halou, un biocimp ceva, cind te simte masina o ia razna? |
||
-------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Blocul de comanda al climatizarii e tare "bine" gandir. Si daca ti se ard becurile trebuie schimbat, ca nu se pot inlocui. Ceea ce a descris northwood este corect. Dar de ce s-a reparat singura, habar nu am.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sa fie de la....apa ????? :roll: :roll: :roll:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#14
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu are cum sa intre apa acolo fara sa-ti faca balta si la picioare. Plus ca ziceai ca ti-au izolat bine parbrizul cu mastic din ala.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mda... la P 405, CI-ul ala era montat pe suflanta. Sa fi intrat apa acolo ??? Da' parca saptamina trecuta n-a plouat.....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#16
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca e montat pe suflanta teoretic poate sa se ude si deci pot sa apara probleme. Dar la SLZ e destul de greu sa intre apa in turbina, plus ca CI-ul nu este pe turbina, deci nu are cum sa se ude. Saptamana trecuta a ploua si luni si marti de a rupt. Eu nu cred ca e de ala apa. Cel mai probabil un mic defect electric. Daca nu a mai facut de atunci e bine. Nu stii ca Dacia e masina care se repara singura cand aude de service. Parca e un copil care dupa ce se vaita ca nu mai poate de durere, cand aude de medic ii trece.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
denisCT |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
In fond si la urma urmei e romaneasca.. deci orice e posibil
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:09 |