probleme cu presiunea la carburator
![]() ![]() ![]() |
probleme cu presiunea la carburator
ovidiu.raica |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 July 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) 06072010_004_.jpg ( Size: 457.82k ) Number of downloads: 581 |
||
--------------------
saab
900s
1995
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
presiunea statica e data 0,265 bari ; trebuie sa pui accentul sa fie cat mai apropiate amestecurile date de cele doua carburi, sincronizate perfect clapetele
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
presiunea data de pompa electrica e mult prea mare. eventual poti incerca o pompa electrica pentru carburatoare care da o presiune mult mai mica. valoarea e cea pe care o zicea si colegul de mai sus.
in plus, dupa ce rezolvi problema cu benzina s-ar putea sa apara alta problema in reglajul carburatoarelor. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ovidiu.raica |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 July 10 ![]() |
deocamdata am gasit o rezolvare simpla - am inversat furtunele de tur-retur, respectiv am conectat turul de la pompa pe furtunul mai subtire, de retur, ca sa poata degaja mai usor presiunea suplimentara in retur, pe furtunul cu diametru mai mare. am pus o duza de 1mm inainte de T-ul care alimenteaza carburatoarele si am testat presiunea cu un carburator desfacut, si se pare ca face fata cu brio.
carburatoarele sunt curatate, totul schimbat, inclusiv suruburi+garnitorui, si sincronizate la mm clapetele. am de la motocicleta o jucarie misto, cu mercur, pentru sincronizat rampa de carburatoare (4 bucati la kawa ninja a mea), care compara presiunea negativa de la vacuum, si in functie de aia stii exact cat sa dai aer la ralanti si sincronizarea la clapete. oricum, n-as fi ales carburatoare de dacia daca aveam la dispozitie consumabilele pentru orice altceva, dar sunt foarte simple si se gasesc usor piesele peentru ele. in plus de asta n-au vacuum sau soc electronic, ca majoritatea celor de pe masini straine (ex. VW, Audi) si culmea, am exact debitul de care am nevoie de la ele - motor 2.0L, debit maxim pe carburi - 2.6 L. deci supraalimentare. si adevarul este ca se vede, dupa ce am iesit in probe cu masina, abia am reusit sa o tin pe asfalt. inclusiv in treapta a 3-a rupe aderenta ![]() oricum, daca are cineva o pompa de benzina pentru carburator (cu sonda de presiune interna..etc), vreau s-o cumpar, ca sa fie treaba sigura. This post has been edited by ovidiu.raica: 13 Jul 2010, 19:14 |
--------------------
saab
900s
1995
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
N-ai povestit nimic de consum.Cred ca si el s-a imbunatatit substantial
![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Muttley |
![]()
Post
#6
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In primul rand e... nu stiu, blasfemie ce ai facut tu acolo? Ala e un motor foarte fain, alea-s carburatoare de toata jena.
Intr-al doilea cred ca e la panarama topicul, pentru ca nu vad cum ai putea vreodata-nchide capota respectivei masini. Ma rog, coduri de pompe auto-regulate gasesti aici http://www.fuelsystem.co.uk/web-facet.pdf ...si le poti comanda la diversi comercianti de pe la noi. Eu am un IP002 din lista aia, nou si nefolosit si inlocuit cu altceva, dar pt dezastrul ala de l-ai facut tu acolo ar fi ideal. Macar ca parametri, ca inteleg ca nu se mai produce. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ovidiu.raica |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 13 Jul 2010, 20:21) In primul rand e... nu stiu, blasfemie ce ai facut tu acolo? Ala e un motor foarte fain, alea-s carburatoare de toata jena. Intr-al doilea cred ca e la panarama topicul, pentru ca nu vad cum ai putea vreodata-nchide capota respectivei masini. Ma rog, coduri de pompe auto-regulate gasesti aici http://www.fuelsystem.co.uk/web-facet.pdf ...si le poti comanda la diversi comercianti de pe la noi. Eu am un IP002 din lista aia, nou si nefolosit si inlocuit cu altceva, dar pt dezastrul ala de l-ai facut tu acolo ar fi ideal. Macar ca parametri, ca inteleg ca nu se mai produce. ar fi fost intr-adevar blasfemie daca motorul era perfect functional. problema e in felul urmator (explic si pentru cei care nu cunosc motorul 2.0 gti) : cantarul de aer (debitmetrul) a fost inlocuit cu unul de fort escort rs, cu total alti parametri - absolut nefunctional. injectoarele (90 euro bucata), infundate toate patru. regulatorul de vacum pt. relanti - ars. toate chestiile astea nu se mai gasesc la niciun parc de dezmembrari din tara! aduse din germania depaseau 1000 de euro second-hand, si asta o spun dupa ce personal am trecut pe la Venlo anul trecut si mai bine cumparam o masina intreaga de banii care ii cereau aia pe piese. solutia cea mai la indemana a fost galerie modificata si carburatoare. apropo de asta, masina alearga la campionatul de slalom paralel, deci da, o sa aiba o dit'ai gaura in capota, si bineinteles filtre sport cu carcasa. multumesc pentru lista de pompe, momentan e rezolvata problema, cu modificarea debitului la tur si retur. zi-mi un pret pentru ip002-ul tau si poate facem afacerea. merci mult This post has been edited by ovidiu.raica: 13 Jul 2010, 21:59 |
--------------------
saab
900s
1995
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
M-a costat in jur de 4 mil, dar nu o vand. Nu se mai fabrica, iar asta mi-a fost facuta la Facet in Anglia in regim de comanda speciala. Practic au redus presiunea la un model asemanator. Nu o vand, ca nu stiu cand imi va fi necesara.
Insa poti incerca unul din modelele patrate din linkul anterior, chiar doua pompe. Sau una cilindrica, insa cu regulator. Dar asta poti face si cu pompa ce o ai acum. Momentan pe masina am asa ceva http://www.dellorto.co.uk/merchandise/prod...artsectionID=18 O gasesti la comerciantii de piese import de pe la noi. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Carburatoarele alea au si ele oarece cautare la instalare (fata de directia de depasare a vehiculului). Daca incerci sa urci o rampa de 15 grade sa nu fi cu jicloarele in... aer.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai din punctul asta de vedere le-a pus perfect. Chiar m-am uitat dupa aspectul asta.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ovidiu.raica |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 July 10 ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 17 Jul 2010, 16:22) Carburatoarele alea au si ele oarece cautare la instalare (fata de directia de depasare a vehiculului). Daca incerci sa urci o rampa de 15 grade sa nu fi cu jicloarele in... aer. pai da, carburatoarele le-am amplasat in asa fel incat la accelerare sau abordarea unei rampe, nivelul benzinei sa acopere jiglere,nu sa le lase descoperite. deocamdata am in lucru o alta flansa, doar cu un dublu corp de vw 1.6 pe care va trebui sa-l calibrez pentru 2000cmc, poate varianta asta o sa fie putin mai stabila in 'exploatare'. norocul face ca jiglerele sa fie identice cu cele de dacie ca si constructie, si la 10 lei setul, o sa-mi permit sa le tot gauresc pana ajung udne trebuie....sper |
--------------------
saab
900s
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 07:15 |