DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noile masini Renault vor fi proiectate in Romania

Ake
post 22 Sep 2006, 19:55
Post #31


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 22 Sep 2006, 11:20)
Pai normal ca vin francezii in Romania, ca ei platesc un inginer roman cu 7-12 milioane, nu cu 2000 de euro. Are cineva impresia ca francezii au venit in Romania pentru seriozitatea si puterea de munca a romanilor?


Daca tu crezi ca vreun inginer capabil se duce sa faca proiectare pe banii astia te inseli amarnic la ce penurie de ingineri e pe piata. (la cei BUNI ma refer). Iar incapabili nu cred ca se cauta. Am eu un feeling...


QUOTE(einstein1984 @ 22 Sep 2006, 14:51)
Eu le doresc faliment, sa lase facilitatile unora care vor sa investeasca in capitalul uman si nu doar sa-si umfle buzunarele.


Imi place cum gandesti. Te-ai gandit vreodata sa te faci lider de sindicat? . Zi-mi tu o companie care NU vrea sa-si umfle buzunarele. UNA! (cele romanesti cu capital de stat nu se pun biggrin.gif )

QUOTE(Slider @ 22 Sep 2006, 20:45)
...Nu au inceput sa cada paletele verzi ci AU INCEPUT SA FIE FURATE!


...NU au inceput..... aproape se termina de furat..


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 22 Sep 2006, 20:24
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




"""[quote=Johnny2006,22 Sep 2006, 14:28] cine crezi ca o sa investeasca o gramada de bani intr-o tara in care mana de lucru e ieftina dar batuta-n cap? Daca era asa se duceau si investeau in Banglades, Congo, etc. . Acolo sigur mana de lucru e mai ieftina."""
Ca mana noastra de lucru o fi ieftina sunt de acord dar ca suntem batuti in cap atunci cand suntem platiti echitabil cu asta nu mai sunt de acord.
In Banglades,Congo poate fi mana de lucru si gratis ca nu merita duse piesele pana acolo sa fie asamblate in masini si dupa aia sa fie aduse in Europa spre a fi vandute deoarece conationalii mei nu pot cumpara logan pe banane sau portocale
Praktiker,BricoStore,Bauhaus,Carefour&restul credeti ca au facut un milion de studii sa vada daca se merita sa vina in ROMANIA???NU!!!La ei piata este saturata si aici au gasit un teren virgin unde doar cu capitalul lor ne fac pe noi sa si centram sa dam si cu capul si ei sa faca doar profit.

This post has been edited by bulan: 22 Sep 2006, 20:27


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 22 Sep 2006, 21:00
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 22 Sep 2006, 11:20)
Pai normal ca vin francezii in Romania, ca ei platesc un inginer roman cu 7-12 milioane, nu cu 2000 de euro. Are cineva impresia ca francezii au venit in Romania pentru seriozitatea si puterea de munca a romanilor?
*


Stai linistit, chiar daca ar fi cum presupui tu, ar fi doar pentru cateva luni pentru cei legati la ochi sau disperati sa accepte asa ceva, dupa care isi iau zborul. Asta in cazul celor care merita 2000/luna (daca nu mai mult, cunosc cu 2500 domeniu tehnic, nu vanzari).
Chiar pentru seriozitatea si puterea de munca, ingeniozitate, deschidere, adaptabilitate la stil de lucru, educatie (ma refer si la scoala si la cea de-acasa) si lista poate continua. Tu stii cati lucreaza pe-afara la firme serioase si pe bani buni? Nu ma refer aici la capsunari, constructori, stewarzi pe vas, etc ci la romani cu studii superioare. Acum, surpriza, unii vor avea oportunitatea sa lucreze la ei in tara, asta daca oferta va fi serioasa dpdv financiar, altfel formula e aceeasi: afara.
Eu vad cu ochi buni miscarea asta, nu-si pot permite sa piarda in faza de dezvoltare, deci ofertele vor fi decente.


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Sep 2006, 21:42
Post #34


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.641
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai si eu stiu o gramada de ingineri care fac peste 1000 de euro pe luna, si nici unul nu e angajat la Dacia. Dar deocamdata, cam banii astia ii ofera francezii inginerilor romani (s-a mai purtat discutia asta intr-un loc pe forum si un alt membru a confirmat ce am spus eu). Firmele patronate de Ford ofera ajutoare de relocare de 50 000 de $, cum sa nu pleci pe banii astia!?!?
Ake, de umflat umfla si altii buzunarele, dar Dacia inca nu a auzit de cointeresarea angajatilor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Sep 2006, 15:06
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Da, diferenta de cost cu forta de munca e in scadere si nu va mai asigura competitivitate mult timp pentru cei ce se bazeaza pe asta.

Doar daca nu se gandesc sa migreze uzinele mai departe spre Moldova, Ucraina si in final Togo, Mail, Senegal si alte paradisuri francofone smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 2 Oct 2006, 15:06
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




Pt. acest centru de proiectare si testare va fi nevoie de 2300 de ingineri. Si cica salariile vor fi bune . Nu la nivelul celor ale inginerilor de la Tehnocentre dar adecvate pt. munca de cercetare si proiectare .


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 3 Oct 2006, 13:26
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




problema la noi nu e proiectarea, ci executia si controlul de calitate.
la mentalitati trebuie umblat, si asta nu se poate face decat cu paru`.

daca romanu` va face ctc la ce a executat alt roman pentru o piata exclusiv romaneasca......am ajuns de unde am plecat !

si iar o sa inceapa manariile cu daciile de "export" ca inainte.....ce rahat.


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
savin512
post 5 Oct 2006, 12:40
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 6 March 06
From: Bucuresti




Sa nu uitam ca dupa revolutie inginerii au devenit desueti. la moda sunt acum economistii, juristii etc. Poate este bine si ca cei cateva zeci sau sute de ingineri care vor lucra in proiectare sa aiba parte de un salariu decent in tara asta de tot cenzuratul.


--------------------
Dacia Logan 1,6 Ambition - B-86-AFL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 5 Oct 2006, 13:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 11 December 03
From: Iasi




Nah ca m-am enervat!!!
Unul se plange ca mana de lucru e ieftina in Ro, altul ca loganul are hibe si ca o sa faca renault masini cu curu in Romania, altul ca inginerii is "batuti in cap", unul le doreste sa dea faliment!!!

Ma uit si imi dau seama ca totusi guvernantii nostrii sunt cei mai destepti din popor, asa prosti cum sunt ei.

Normal ca este ieftina mana de lucru, nu avem know-how, suntem de abia iesiti de pe bancile comunismului. Vrei sa iti dea tot atat cat ia un francez? Pen' ce mah? Cu ce contribui tu?

Avand in vedere cat de ne-automatizate sunt liniile de la Colibasi Logan-ul e o masina super fiabila. Este un avantaj competitiv lantul operational pe care realizat. ASA A FOST PROIECTAT!!! sa fie ieftin, ca vrei logan la 5 mii de Euro. Si a fost la inceput 5000, fara TVA, ba chiar mai putin.

Vine frantuzul si iti pompeaza 100 M in tara, iti scoleste o caruta de ingineri iar opinia publica ce zice?...sa dea faliment da-l draq.
Saracu' popor, cat isi mai merita soarta pe care o are!!!

This post has been edited by Rigor: 5 Oct 2006, 13:29


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 9 Oct 2006, 00:53
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Noi informatii despre subiect, tot in EZ, intr-un material despre Constantin Stroe (mai, dar ce legaturi strinse are PR-ul dela Dacia cu EZ):

"De mai bine de un an, Constantin Stroe este singurul roman implicat in proiectul Renault Tehnologies Roumanie (RTR). Acesta vizeaza crearea in tara noastra a unui centru de proiectare si dezvoltare al grupului Renault. Astfel, inginerii romani vor ajunge sa proiecteze modele pentru grupul francez.

Investitia va fi de peste 100 de milioane de euro si va da de lucru la aproape 1.400 de oameni. Initial, centrul trebuia sa se construiasca in judetul Dambovita, in apropierea orasului Gaesti, insa anuntul vestii a crescut spectaculos preturile terenurilor din zona unde Renault voia sa cumpere cele 500 de hectare de teren necesare realizarii investitiei.

Acum, s-a luat decizia de a amplasa centrul undeva in judetul Arges. Noua locatie este un secret bine pazit, despre care Stroe nu vrea sa discute."

Integral aici:
http://www.expres.ro/article.php?artid=275363

De, omu' din greseli invata.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 11 Oct 2006, 21:51
Post #41


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




@Johnny2006

Si unde-i surpriza la Solenza vs Corsa? Ca Aia e masina germana? Trecem peste faptul ca Nova si Solenza sunt o reluare de R11 si R19. Stam de 50 ani cu gura in sus catre rahatul care pica de la nemti sau americani! Atentie:
1.daca ai facut tancuri bune in razboi nu inseamna ca faci si masini la fel de bune
2.nemtii au pierdut razboiu' ala!

ei bine, ma intelegeti ca sunt UN PIC subiectiv...doar sunt solenzar.......


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 12 Oct 2006, 08:35
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred`ca indiferent care sunt motivele pentru care Renault vrea sa investeasca in Romania, este o veste buna. Si iarasi, indiferent ce va urma, este o sansa mare pentru specialistii romani sa faca o impresie buna, si sa capitalizeze de pe urma numelui bun al companiei mama si atmosferei favorabile in jurul Daciei Logan, indiferent care ar fi scaderile ei.

E cea mai mare sansa sa invete lumea unde e Romania si sa multumeasca pentru un produs bun, mai degraba decit sa blesteme pentru inca o porcarie pentru care i s-au luat banii. Llumea e plina de asemenea exemple, si oamenii uita greu. Cel mai recent exemplu este cel de care am vorbit in alta parte pe acest forum si anume registrul masinilor Peugeot 306 din Australia, unde in urma compararii seriilor de motoare si caroserie (pe un forum similar cu cel de aici!) s-a observat ca masinile veneau din mai multe surse si s-au identificat probleme similare la masinile din aceeasi sursa, de exemplu rugina in tabla masinilor facute in UK.

De acuma depinde de noi ce iese de aicea, si eu cel putin doresc din toata inima sa iasa ceva bun. Personal am fost dezamagit imens la inceputul anilor 90 cind Renault a decis sa mai astepte cu reluarea colaborarii cu Dacia, pe cind Volkswagen a intrat intr-o secunda in Cehoslovacia, desi acolo masinile n-au fost facute sub licenta, ci copiate de-a dreptul. Am asteptat prea mult ca sa ne batem joc.

This post has been edited by Gheorghedracu: 12 Oct 2006, 08:36


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 13 Oct 2006, 01:07
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Gheorghedracu, nu ma pot abtine de la un pic de off topic, pentru a corecta ceva: copiate de cine dupa cine? Este o mare nedreptate ceea ce li s-a intimplat cehilor: VW broasca, THE CAR, a fost copiata cu japca dupa un model Tatra (o sa zica lumea ca sint nebun). Nemtii aveau proiectul KdF, da' nu stiau cum sa faca masina si asa ca au furat pur si simplu solutiile de la Tatra. Prin anii '60 nemtii le-au platit cehilor niste despagubiri de mizerie, mai mult simbolice.

Rideam noi de Skodele lor comuniste, dar cehii au traditie auto mult mai bogata si mai veche decit noi. Poate fi si asta un motiv pentru care VW a intrat imediat acolo.

LE: am dat un search rapid, ca sa nu ziceti ca am innebunit, si uite ce-am gasit din prima:

http://www.tatra.demon.nl/cars_history_T97.htm

Uitati-va si la poze! Te lasa fara cuvinte.

This post has been edited by workarea: 13 Oct 2006, 01:11


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSN
post 12 Nov 2006, 20:43
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 9 May 06




A fost cineva de aici la forum -ul de job -uri deschis de Renault pe 7, respectiv 11 noiembrie la Bucuresti?


--------------------
ex Renault Megane break - RO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Nov 2006, 11:25
Post #45


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bine zis:) dacia cauta absolventi cum cauta jiji voturi:)))


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 17 Nov 2006, 20:39
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




centrul se face. o sa fie cam 30% din ce e tehnocentre respectiv 2000 de ingineri din toate domeniile. Dacia umbla disperata prin universitatile tehnice dupa studenti pe care sa ii formeze. salariile nu o sa fie la nivelul francezilor dar vor fi cu siguranta salalrii foarte bune raportat la realitatea romaneasca. centrul va avea superdotari si va dezvolta absolut totate tipurile de masini si subansambluri. deja la Mioveni se produc motoare si cv care merg la export si se monteaza inclusiv pe renault si nissan. orice ar face la Titu mai precis o sa fie foarte bun.
toate lucrurile astea le-am auzit eu de la reprezentantii dacia renault pt relatiile cu univerisitatile.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 19 Nov 2006, 09:24
Post #47


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Uh-oh. Mai, no offence, da' din ce stiu eu despre studentii la TCM.... cam cei mai slabi ajung acolo, nu stiu cati au o pregatire cat de cat decenta. Adica hai, m-as fi asteptat sa gaseasca dacia sa zicem 20 inginer cat de cat competenti, inmultit cu (sa zicem) 5 universitati hai ca or gasi 100. Dar 2000???? Sunt taaare curios de unde-i gaseste... chiar si daca s-ar baga sa-i educe (=daca baga bani la greu in universitati), trebuie ani buni pana cand sa repare "renumele" facultatii respective, si sa aiba si ei candidati mai decenti acolo, nu doar cei care pica de la alte sectii.... oameni care dau la TCM fiindca asta vor sa faca.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomber
post 19 Nov 2006, 12:18
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 October 06




QUOTE(body @ 22 Sep 2006, 09:04)
Francesii is niste c....e , a se vedea Dacia , a se vedea Apa Nova ( atat la Bucuresti cat si la Ploiesti- au un pret la apa de zici ca-i minerala ) vezi Distrigaz Sud recte gaz de France !
*




Nu ne vindem tara,afara cu straini........Imi aduce aminte de ceva chestia asta. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
renault clio si trafic dci 65 si dci 100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 19 Nov 2006, 13:56
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@vv

nu stiu cine a zis ceva de TCM. personal nu fac TCM. fac AR. autovehicule rutiere. si am ajuns la facultatea asta din pura pasiune.
nu stiu ce educatie ai tu dar iti garantez din proprie experienta ca nu exista nici un fel de comparatie intre studentul de economic si studentul de tehnic sau medicina. aseul este o scoala generala, prin el treci numa la caterinca daca vrei. nu zic ca restu sunt genii dar totusi.
referitor la problema celor 2000 de ingineri : daia are dacia probleme pt ca nu gaseste oameni. nu vor numai genii vor oameni care sa poate face inginerie de rutina. si nu au nici dastia. pt ca e la moda in tara asta sa te faci manager la oi sau avocat sau mia stiu eu ce.

si pt tine: nu la tcm ajung cei care pica la alte sectii. aia ajung la biochimie, fils si alte colegii. in orice caz orice retardat isi poate gasi un loc la cu plata prin ase prin cantemir si prin alte cladiri dintrastea.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Nov 2006, 14:59
Post #50


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




continuati, continuati... Considerati ca eu nu am facut ASE-ul 10561582.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 19 Nov 2006, 16:22
Post #51


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Klaus - si nu numai:

Din pacate s-au facut destui ingineri "la norma". Nu stiu care-i situatia la ASE, dar presupun ca asemanatoare. Mai mult, dintre absolventi multi s-au descalificat prin asa-zisa "productie" (pe ambele fronturi).

Asta o stim.

Informatie generala (pentru Forum, Klaus stie): eu mi-s inginer. A, ca veni vorba: recomand tuturor sa caute si sa citiasca pamfletul "Engineer vs. Scientist" de George (Gogu) Constantinescu.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 19 Nov 2006, 18:17
Post #52


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




QUOTE(dizzy @ 22 Sep 2006)
Anumite faze dintr-un proiect pot fi facute si aici foarte bine.
Primul exemplu care imi vine in minte este introducerea datelor structurale in programe de analiza virtuala a structurilor.

De-ai stii cata dreptate ai .... cu prima parte!
In ceea ce priveste a doua parte .... ai dreptate, doar ca e invers!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 19 Nov 2006, 20:08
Post #53


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




Din zvonurile pe care le-am auzit in judet, se pare ca centrul Renault va lua fiinta langa TITU.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Nov 2006, 21:41
Post #54


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(yO_ @ 19 Nov 2006, 20:08)
se pare ca centrul Renault va lua fiinta langa TITU.
Eu zic ca e sigur ca va fi acolo...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 20 Nov 2006, 14:00
Post #55


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(SorinV @ 19 Nov 2006, 13:56)
referitor la problema celor 2000 de ingineri : daia are dacia probleme pt ca nu gaseste oameni. nu vor numai genii vor oameni care sa poate face inginerie de rutina. si nu au nici dastia. pt ca e la moda in tara asta sa te faci manager la oi sau avocat sau mia stiu eu ce.

Sunt injiner, da' nu are importanta. Stiu care e situatia in Poli in automatica&calculatoare - si acolo (+ la electronica) cica ar da cei mai buni (dintre cei care dau la Poli). Iar o treime, daca nu chiar jumate, sunt varza.

QUOTE
si pt tine: nu la tcm ajung cei care pica la alte sectii. aia ajung la biochimie, fils si alte colegii. in orice caz orice retardat isi poate gasi un loc la cu plata prin ase prin cantemir si prin alte cladiri dintrastea.
*


Mai ajung ocazional si pe la TCM... FILS e doar o modalitate de a te "transfera" intre facultati, nu ajungi acolo direct dupa admitere, ci doar daca iti doresti smile.gif

Mai, pe mine nu ma incalzeste cu nimic sa-mi zici ca "economistii sunt si mai varza". NU asta e discutia, chiar daca ar fi adevarat ceea ce zici tu (si nu am dovezi care sa ma faca sa cred ca e adevarat).
Problema e fix ce am spus eu si de fapt ai spus si tu: nu cred ca exista 2000 de oameni care sa poata face "inginerie de rutina"(nu genii, da? Ca de-alea au nevoie cel mult 10-20, si n-ar fi 100% exclus sa chiar gaseasca).
Chiar presupunand ca Reno ar fi dispusa sa bage niste "cursuri intensive" in ei, practic sa le mai faca un an de "training", eu cred ca tot va fi dificil sa gaseasca 2000 de oameni (absolventi de facultati de profil) capabili dpdv intelectual + comportamental sa faca treaba.
Problema e ACUM; ca, daca intra in licee si isi face un pic de publicitate, dacia/reno ar putea atrage incet-incet 2000 de oameni rezonabili. Dar intr-un an.... sorry, eu cred ca peste 50% vor fi doar "balast". Si sunt optimist cand zic 50% wink.gif


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 20 Nov 2006, 16:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




nu sunt ingineri nu pt ca e prost invatamantul tehnic sau sunt oamenii varza ci pentru ca toti cei care ar putea sa faca ceva cu talentul lor cad in mirajul banilor castigat a la Becali sau Columbeanu si se duc spre societatile comerciale de tip ase roma americana cantemir etc. si la inginerie raman cei care au o pasiune (putini chiar foarte putini) si cei care vor diploma dar care nu au chef de facultate si nu au nici bani sa faca una cu plata ca sa stea linistiti la plaja. ca peste tot in romania lipseste mijlocul. sunt extreme nu sunt medii. asta e.
dar vor gasi 2000 de ingineri care vor sa faca ceva asta iti garantez eu. si dacia nu baga nici un ban in nici o scoala. face o selectie bruta si apoi investeste in ce ii convine.

oricum in invatamanul tehnic nivelul incepe sa creasca. incet dar sigur.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 21 Nov 2006, 11:22
Post #57


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE
si dacia nu baga nici un ban in nici o scoala

Ma indoiesc. Or fi ei prosti dar nu atat de prosti biggrin.gif:
Orice firma mare baga bani in scoala, in special in facultatile de profil, e o tampenie absoluta sa nu o faci. Asta nu inseamna ca o sa finanteze functionarea TCM-ului sau a altei facultati - dar o sa bage suficiente "sponsorizari" cat sa-si asigure o prezenta constanta in scoala, sa identifice din timp cei mai buni studenti si sa-i atraga cumva prin cursuri/burse/whatever sa invete ceea ce au ei nevoie si sa se familiarizeze inca din timpul facultatii cu tehnologiile folosite la Dacia.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 10 Jan 2007, 04:31
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Revenind, iete ca nu va mai fi nici la Titu, nici la Gaesti (cita teapa si-or fi luat unii cu terenurile...), ci linga Bucuresti:

http://www.expres.ro/article.php?artid=287145

Un fragment din EZ (articolul integral la linkul de mai sus):

"Constructia incepe in martie

Centrul provizoriu are rolul de a forma echipele de ingineri care vor lucra in viitorul RTR. „Avem un spatiu inchiriat aici, in Bucuresti (...). Concomitent asteptam luna martie ca sa incepem lucrarile de santier la noul centru al carui sediu va fi in partea de vest a Bucurestiului, spre Pitesti. Activitatea din Bucuresti este temporara, pana in anul 2009”, a adaugat Stroe.

In final, RTR se va intinde pe o suprafata de peste 500 de hectare si va reprezenta o investitie de cateva sute de milioane de euro. „Sunt o serie intreaga de operatiuni in derulare, avem si sprijinul guvernului si al altor autoritati ca sa putem asigura toate conditiile oamenilor care vor lucra la RTR”, spune vicepresedintele Dacia.

Program amplu al Renault

Acum sunt angrenati in proiect cateva sute de oameni, dar la sfarsit vor fi peste 2.000, spun oficialii companiei. Acestia vor fi recrutati de catre departamentul de resurse umane, dar vor fi lansate si programe in universitatile tehnice din Romania.

„Chiar acum suntem intr-un turneu de prezentare, de clarificare a obiectivelor noastre in aceste centre universitare. Ne bazam foarte mult pe tineri. Recrutam si studenti din anul cinci sau patru, pe care ii aducem la noi. In felul acesta tinerii nu vor mai fi tentati sa plece peste hotare”, spera Stroe. Totodata, aparitia RTR va fi si o oportunitate foarte buna pentru dezvoltarea industriei pe orizontala."

This post has been edited by workarea: 10 Jan 2007, 04:34


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 19:34
Forum Renault