DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cel mai puternic Diesel pe masina de serie, Audi Q7 TDI

RCS
post 14 Jan 2007, 19:29
Post #31


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Da...cel mai ,,adevarat'' TDI-motor sportiv.Insa un motor sportiv inseamna mai mult decat valori ametitoare in ceea ce priveste cp si nm. Ce te limiteaza la diesel e ca puterea o obtii din cuplu nu din turatie, mai toate mor pe la 4000-4500(doar sunt motoare adevarate...). La un moment dat ajungi la valor atat de ridicate de cuplu incat orice accelerare iti rupe aderenta. Dieselul e foarte bun pentru unde e nevoie de putere la viteza constanta. Ex tiruri, vapoare, locomotive, tractoare (si alte utilaje agricole) etc. Dar in ce priveste sportivitatea... sa fim seriosi.
p.s.Si nu...nu sunt fan TDI. smile.gif

This post has been edited by RCS: 14 Jan 2007, 19:30


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 14 Jan 2007, 19:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Poti sa fii mai explicit legat de putere la viteza constanta ?

Din cate am invatat eu la fizica puterea = forta*viteza, iar forta = masa*acceleratia, atat pt otto cat si pt diesel, deci atat acceleratia cat si viteza maxima depind de putere. Iar rapoartele cutiei de viteze sunt adaptate pentru turatiile motorului.
Deci care ar fi explicatia pt care motorul diesel e mai slab decat cel pe benzina la aceeasi putere? (o fi surplusul ala de cuplu care strica totu biggrin.gif )

Nici eu nu sunt fan TDI.

This post has been edited by diesel_power: 14 Jan 2007, 19:49


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 20 Jan 2007, 17:37
Post #33


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




pai ar fi aia ca urca greu in ture fara supraalimentare


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 20 Jan 2007, 20:49
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Nope. Un motor ne-turbo se tureaza la fel de repede ca unul turbo (chiar mai repede, pentru ca nu mai apare turbo-lag-ul) - in gol. Supralimentarea creste puterea motorului, ceea ce inseamna ca la sarcini egale, doua motoare de acceasi capacitate, unul cu si unul fara turbo, se vor comporta diferit, cel din urma accelerand mai repede.


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 20 Jan 2007, 22:14
Post #35


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Te-ai gandit mult ca sa scoti asta?Cum sa urce mai repede in ture un motor atmosferic decat un turbo?De unde isi ia aerul?Este ca si cum pui doi atleti sa alerge maratonul,unul nedopat(atmosferic) si unul dopat(turbo).Cine castiga?


Bineinteles ca nu apare turbo-lag ca nu are turbina atmosfericul!! radmasa.gif

This post has been edited by sorin: 21 Jan 2007, 00:43


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 20 Jan 2007, 23:16
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Dumb me. Am scris aiurea mai sus. Trebuia sa fie: "Supralimentarea creste puterea motorului, ceea ce inseamna ca la sarcini egale, doua motoare de acceasi capacitate, unul cu si unul fara turbo, se vor comporta diferit, primul accelerand mai repede."

This post has been edited by Thor1983: 20 Jan 2007, 23:26


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 20 Jan 2007, 23:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ati facut un amalgam tongue.gif
Cred ca e clar care e mai puternic, nu mai tre sa repet. La partea cu urcatul in ture e relativ. Daca iei 2 masini, ambele scoase din viteza si soferii lor calca acceleratia la podea simultan cel turbo va ajunge mai greu la turatii mari (4000-5000) din cauza turbo-lagului. Dar in sarcina e alta treaba, sa zicem ca ambele masini pornesc o acceleratie simultan in viteza 4 de la 60km/h pana la 100km/h. Timpul generat de turbo lag e neglijabil pe langa timpul acceleratiei propriu-zise in intervalul mentionat, asa ca in mod clar cel turbo va urca mai repede in ture->implicit va accelera mai repede. Chiar daca au aceeasi putere cele 2 motoare, tot cel turbo va iesi in fata datorita cuplului mai mare care permite o acceleratie sustinuta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 21 Jan 2007, 00:42
Post #38


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Hai ca esti tare si ne-ai descurcat tu din amalgam.Ai repetat ce am spus eu dar pentru prosti.Motorul cu turbo urca INTOTDEAUNA mai repede in ture decat motorul atmosferic si de la orice turatie,nu conteaza.Explicatia este logica,fiindca este dopat cu aer deci nu trebuie sa il absoarba toate procesele se pot face mult mai rapid,injectie,explozie,evacuare si din nou....

This post has been edited by sorin: 21 Jan 2007, 00:49


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 21 Jan 2007, 11:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pai din moment ce se faceau confuzii, am explicat cum ai zis tu, ca "pentru prosti".


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jan 2007, 16:30
Post #40


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si cand ma gandesc ca Raba are mai putini cai si mai putin cuplu decat motorul ala.....
De fapt, o transmisie de Roman AK6-80 rezista la "numai" 800 Nm...


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:59
Forum Renault