Cel mai puternic Diesel pe masina de serie, Audi Q7 TDI
![]() ![]() ![]() |
Cel mai puternic Diesel pe masina de serie, Audi Q7 TDI
RCS |
![]()
Post
#31
|
||
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
|
||
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Poti sa fii mai explicit legat de putere la viteza constanta ?
Din cate am invatat eu la fizica puterea = forta*viteza, iar forta = masa*acceleratia, atat pt otto cat si pt diesel, deci atat acceleratia cat si viteza maxima depind de putere. Iar rapoartele cutiei de viteze sunt adaptate pentru turatiile motorului. Deci care ar fi explicatia pt care motorul diesel e mai slab decat cel pe benzina la aceeasi putere? (o fi surplusul ala de cuplu care strica totu ![]() Nici eu nu sunt fan TDI. This post has been edited by diesel_power: 14 Jan 2007, 19:49 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
paul_s |
![]()
Post
#33
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
pai ar fi aia ca urca greu in ture fara supraalimentare
|
--------------------
.
.
- .
.
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Nope. Un motor ne-turbo se tureaza la fel de repede ca unul turbo (chiar mai repede, pentru ca nu mai apare turbo-lag-ul) - in gol. Supralimentarea creste puterea motorului, ceea ce inseamna ca la sarcini egale, doua motoare de acceasi capacitate, unul cu si unul fara turbo, se vor comporta diferit, cel din urma accelerand mai repede.
|
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
sorin |
![]()
Post
#35
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Te-ai gandit mult ca sa scoti asta?Cum sa urce mai repede in ture un motor atmosferic decat un turbo?De unde isi ia aerul?Este ca si cum pui doi atleti sa alerge maratonul,unul nedopat(atmosferic) si unul dopat(turbo).Cine castiga?
Bineinteles ca nu apare turbo-lag ca nu are turbina atmosfericul!! ![]() This post has been edited by sorin: 21 Jan 2007, 00:43 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Dumb me. Am scris aiurea mai sus. Trebuia sa fie: "Supralimentarea creste puterea motorului, ceea ce inseamna ca la sarcini egale, doua motoare de acceasi capacitate, unul cu si unul fara turbo, se vor comporta diferit, primul accelerand mai repede."
This post has been edited by Thor1983: 20 Jan 2007, 23:26 |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ati facut un amalgam
![]() Cred ca e clar care e mai puternic, nu mai tre sa repet. La partea cu urcatul in ture e relativ. Daca iei 2 masini, ambele scoase din viteza si soferii lor calca acceleratia la podea simultan cel turbo va ajunge mai greu la turatii mari (4000-5000) din cauza turbo-lagului. Dar in sarcina e alta treaba, sa zicem ca ambele masini pornesc o acceleratie simultan in viteza 4 de la 60km/h pana la 100km/h. Timpul generat de turbo lag e neglijabil pe langa timpul acceleratiei propriu-zise in intervalul mentionat, asa ca in mod clar cel turbo va urca mai repede in ture->implicit va accelera mai repede. Chiar daca au aceeasi putere cele 2 motoare, tot cel turbo va iesi in fata datorita cuplului mai mare care permite o acceleratie sustinuta. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sorin |
![]()
Post
#38
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Hai ca esti tare si ne-ai descurcat tu din amalgam.Ai repetat ce am spus eu dar pentru prosti.Motorul cu turbo urca INTOTDEAUNA mai repede in ture decat motorul atmosferic si de la orice turatie,nu conteaza.Explicatia este logica,fiindca este dopat cu aer deci nu trebuie sa il absoarba toate procesele se pot face mult mai rapid,injectie,explozie,evacuare si din nou....
This post has been edited by sorin: 21 Jan 2007, 00:49 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai din moment ce se faceau confuzii, am explicat cum ai zis tu, ca "pentru prosti".
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si cand ma gandesc ca Raba are mai putini cai si mai putin cuplu decat motorul ala.....
De fapt, o transmisie de Roman AK6-80 rezista la "numai" 800 Nm... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:59 |