DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator compatibil

Twister
post 26 Sep 2006, 07:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Am probleme cu alternatorul (50A), nu mai face fata la consumul actual de energie electrica a masnii. Schimb bateriile la saptamana (am avut ocazia sa o fac la un pret modic), puntea de diode cade lunar, nu mai stiu ce sa fac.
Consumatorul principal este sistemul audio de ~500W RMS. Acum a venit anotimpul rece, daca mai aprind luminile si instalatia de incalzire, deja... sunt stroboscop, palpaie luminile ca in discoteca, o statie se opreste din lipsa de curent, chiar si la 3000rot/min etc.
Imi puteti recomanda o solutie, in special ce alternator mai puternic se potriveste in locul celui original de berlina, tinand seama ca numai sistemul audio imi papa ~80A in "full load"? Multumesc.

This post has been edited by Twister: 26 Sep 2006, 07:33


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Sep 2006, 08:34
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




pai ai incercat un alternator de 80 amperi si o baterie de minim 12 V - 77 Ah pentru Diesel ca sunt mai puternice...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 26 Sep 2006, 08:54
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




Si eu am aceasi problema , am auzit ca cica ar merge puse 2 baterii pentru amorsarea socurilor ...... huh.gif


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Sep 2006, 08:59
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.670
Joined: 15 August 05




Daca ai dat bani pe sistemu' audio, de ce nu l-ai facut complet? pune un condensator de 1 farad, nu schimba nimic, ca la fel o sa-ti faca.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 26 Sep 2006, 09:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




QUOTE(argon @ 26 Sep 2006, 09:59)
Daca ai dat bani pe sistemu' audio, de ce nu l-ai facut complet? pune un condensator de 1 farad, nu schimba nimic, ca la fel o sa-ti faca.
*



Din pacate sunt slabe sanse sa ma ajute un condensator. Mi-ar fi fost util in cazul in care nu aveam curent pt a "hrani" la capacitate maxima ambele statii, cand imi murea bass-ul, insa la mine e mai grava problema. Cand da o bubuiala , cu luminile aprinse (motor turat) nu mai vad nici ceasurile din bord, atat de mult se taie curentul. Nu mai zic cum fac farurile. Inainte nu-mi face in asemenea hal, palpaiau, dar mai in limitele bunului simt.
Am la indemana 2 baterii (110Ah si 62Ah), insa cum le conectez in paralel, si asa nu poate alternatorul, dar cu 2 acumulatoare de incarcat...
Banuiesc ca mi-a picat iar vreo dioda, o schimb, insa nu e o solutie de durata. Ce-mi recomandati ca "alternativa la alternatorul" de Dacie? Am inteles ca unele modele de Bosch de pe VW Golf se potrivesc prefect.

This post has been edited by Twister: 26 Sep 2006, 11:34


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Sep 2006, 12:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da' la ce-ti trebuie atita putere? Si, de fapt, mai poti sta in masina cu discoteca aia?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 26 Sep 2006, 12:27
Post #7


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Tipic radmasa.gif
Omul intreaba cum sa rezolve o problema, si voi il intrebati pentru ce ii trebuie, eventual sa dea jos tot ce ii consuma in plus radmasa.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 26 Sep 2006, 12:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Stai lejer in masina, 2spt dureaza acomodarea, apoi ti se pare ca ar mai fii necesari niste db. Am pus o statie, dupa 2 spt m-am obisnuit si am mai montat una, acum iar mi se pare ca "se mai poate" blink.gif
Muzica e pasiunea mea si cum in casa (apartament) e mai dificil sa "simti vibratiile", m-am refugiat in masina tongue.gif Problema insa nu e asta, asa cum bine a observat antevorbitorul meu, ci care ar fii solutia. Ce alternator? Multumesc


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Sep 2006, 12:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pentru ca eu abia rezist cu Cass-ul cu nivel 16-max 18 la 7W parca, asta pt ca masina mea e mai zgomotoasa.
In plus, doar asa:
500W statia (daca nu cumva in timpul basilor "suge" mai mult.
15W pozitiile(fata + spate)
110W farurile pe scurta (daca are halogene de 55W)
60 W aprinderea (14V x 3,5 A)
total 685W/14V=50A + 6A (curent de incarcare la 60Ah)=56 A. Daca mai adun mai sint. Chiar daca spune ca alternatorul da 50 A, nu e de ajuns. Apoi, un consumator mare (am spus, poate chiar statia in regim de basi) "suge" toata rezerva. Solutia? Poate un alternator de putere mult mai mare. poate de 1 KW. Nu stiu daca gasesti.

In plus, verificate firele, masele, pierderile.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 26 Sep 2006, 13:05
Post #10


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




TE duci frumos la dezmembrari si se potriveste ala de Golf 2 sau de Passat (nush anul de fabricatie). Oricum intreaba-i pa aia de la dezmembrari ca stiu ei; sigur a mai cerut si altcineva; daca nu intreaba la un service din asta de cartier ca astia fac fel de fel de adaptari ca mai stiu si astia ce sa iti pui. Inainte sa il montezi/adaptezi sa il desfaca electricianu sau tu dc te pricepi sa iti spuna ce trebuie schimbat prin el. Dupa ce l-ai montat nu mai apare nici o problema. Nu mai scade nimic in intensitate la ralanti. Alea sunt de 80 parca asa mi-a spus un electrician de la un service de pe langa casa. Mie imi daduse o adresa sa ma duc la dezmembrari unde avea el pe cineva si ii spuneam ca vin din partea lui si stia ala ce sa imi dea; pe urma mi-l adapta el. Toata treaba a picat. Nu m-am mai dus ca s-a incalzit vremea si nu am mai avut nevoie (asta era asta iarna).


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 26 Sep 2006, 13:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Merci pt indrumari in primul rand.
Situatia e putin diferita, am doua statii, una de 160W , cealalata de 210W. Odata avem 370W. Daca mai adaugam player-ul de 4x27W (atat scoate RMS un player de 4x50W), ne apropiem binisor de 500W. Iar eu vb numai despre puteri RMS, ce se obtin in toata gama de frecvente, nu ma intereseaza varfurile de putere. 15A player-ul, 25A statia JBL, 40A statia Mutant. 80A in total, daca dau la blana. In mod normal insa, la volum mare, dar nu extrem, nu cred sa consum mai mult de 50A. Adica atat cat debiteaza (teoretic) alternatorul.
Mi se pare "frivol" ca masina sa ajunga in limita de incarcare la doar 500W RMS. Ceea ce e mult, foarte mult, insa exista si instalatii mai "nervoase" decat a mea si nu sunt probleme atat de serioase.
Neaparat imi trebuie un alternator care sa debiteze cel putin 65Ah, cum e cel de VW Golf, ideal ar fi unul de vreo 80Ah, asta tinand seama si de rezistenta la acre este supus un alternator de asemenea putere aflat in sarcina. Oricum masina consuma sesizabil mai multa benzina decat atunci cand nu aveam montat sunetul.

QUOTE(ionutctn @ 26 Sep 2006, 14:05)
TE duci frumos la dezmembrari [...]


Multumesc pt sugestii, la obiect. Chiar asta ma gandeam sa fac, am un prieten care mi-a propus un astfel de alternator (de VW Golf), acum nu stiu daca e de 65 sau de 80Ah. 80 ar fii minunat.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Sep 2006, 13:23
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.670
Joined: 15 August 05




Si cat te astepti sa aiba ala de VW?! mai mult de 60-70 nu are, solutia e un condensator, chiar 2, de 1 farad.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Sep 2006, 13:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Oricum, ia in calcul acei 6-8 A musai pentru incarcare, cam 10% din capacitatea bateriei. Apoi consumatorii pe care nu i-am trecut aici (aeroterma, stergatoare, semnalizare, lampi ceata, frine) Si pe linga ele mai lasa o rezerva de putere.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 26 Sep 2006, 13:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Eu zic ca o sa ai aceleasi probleme si cu un alternator mai puternic, numai ca nu o sa se manifeste la fel de repede, ci in timp. Mai bine iei un condensator. Oricum o sa ai nevoie de el. Exista si alternatoare de 100 ah, bosch, pe bmw. Se adeapteaza la fel ca cel de golf.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 26 Sep 2006, 14:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Condensatorul fara un alternator serios e frectie la picior de lemn. Cons-ul este un "burete" care inmagazineaza energia si o descarca intr-o fractiune de secunda. Daca alternatorul nu debiteaza destul curent, cum sa incarce el ditamai C-ul de 1F?
Este util, e drept, insa numai in tandem cu un alternator capabil.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Sep 2006, 15:31
Post #16


__________________


Group: Members
Posts: 12.985
Joined: 4 September 04
From: -




Na... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=459242

Nu mai retin daca s-a discutat acolo... Un alternator mai mare opune o rezistenta la rotire mai mare, ceea ce impune fie o intindere mai puternica a curelei de antrenare fie o curea mai lata. Cum varianta cu cureaua mai lata pica din motive clare, ramai la intinderea curelei. Dar asta solicita de asemeni pompa de apa. Da' daca-mi amintesc eu bine, tu ai motor de reno 5, deci n-ar fi o problema.

M-am interesat si eu de aspectul inlocuirii alternatorului, ca urmare mi-au trecut prin mana -nu exagerez- zeci de alternatoare. Cel mai mare cu fulie d-asta ingusta de Dacie avea 80 A. Cu mai mult nu gasesti. Ai grija, cele pana-n 65 A au dimensiuni de gabarit inca rezonabile. Peste, deja sunt mai voluminoase.
Ca marca, merge orice e Bosch de generatie mai veche, dar am vazut si Valeo (de pe Golf 2 de ex).
Un aspect f important il reprezinta verificarea alternatorului inainte de cumparare. Asta se face studiind gradul de uzura al colectorului. Pt asta trebuie sa demontezi RRT-ul de pe corpul alt. Astfel, colectorul devine vizibil. Santurile facute de carbuni ideal ar fi sa nu depaseasca 0.5 mm adancime.
Spor la cautat.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 26 Sep 2006, 15:45
Post #17


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




pai un alternator de 50A la 12V inseamna 600W... daca mai bagam si niste pierderi.. inseamna ca in sarcina maxima mananca 1-1,2 cp.. nu cred ca se simte la motor wink.gif ideea e ca daca nu isi monteaza un alternator mai mare cuplat la o baterie mult mai capabila (sau chiar 2 baterii, cel mai bine una sa alimenteze strict statia dar sa se incarce de la acelasi alternator), nu are nici o sansa.. si chiar si asa, va trebui sa ruleze foarte mult timp fara consumatori mari pentru incarcarea bateriei (bateriilor). Multa bafta! Pentru muzica de calitate, trebuie facute schimbari..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 26 Sep 2006, 19:41
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




mai si io miam luat condensator de 1,2 dar daca nu ai sustinere din partea alternatorului degeaba, am un prieten care are pe un megan o statie mult mai mare si nu are condenstaor , ii face fata alternatorul , dar tipic pe acest forum toata lumea sare in sus " dece iti trebuie " . Eu unul am pus intrebarea asta si nu numai eu ca sa putem face ceva sa rezolvam problema asta nu sa fim criticati !!!!


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Sep 2006, 19:51
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




alternator de bmw:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 26 Sep 2006, 22:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




opel vectra am inteles ca are de 80A si un condensator neaparat pt ca mai salveaza puntea de diode nu mai da socuri mari in ea, o baterie cu gel smile.gif de 70ah si are pe descarcare cam 2500A

SI DACA ALTERNATORUL CARE E PE MASINA E ROMANESC ARUNCA-L CAT DE REPEDE POTI PUNE UN BOSCH

daca esti din brasov te pot ajuta cu montaju la orice tip de alternator ai vrea sa cumperi


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2006, 06:59
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 26 Sep 2006, 20:41)
mai si io miam luat condensator  de 1,2 dar daca nu ai sustinere din partea alternatorului degeaba, am un prieten care are pe un megan o statie mult mai mare si nu are condenstaor , ii face fata  alternatorul , dar tipic pe acest forum toata lumea sare in sus " dece iti trebuie " . Eu unul am pus intrebarea asta si nu numai eu ca sa putem face ceva sa rezolvam problema asta nu sa fim criticati !!!!


Off: Unul din motivele intrebarii "de ce iti trebuie" a fost ca mie unul imi pacane urechile si de la 4-5 W, deci mi se pare ca o putere de 250-500 W e mult prea mare. Al doilea, inca nespus e acela ca ma streseaza si mai tare sa fiu nevoit sa ascult ce muzica vrei tu sau alt impatimit chiar si pentru 2 secunde cit ne depasim sau pentru jumatate de minut cit stam la semafor. Mai ales daca acea muzica e de "artisti" gen Vijelie (nu spun ca asculti asta, dar pe la semafoare asta aud cel mai des). Si sa nu-mi spui ca din Dacia nu se aud boxele afara.
On: am scris mai sus de ce trebuie tinut cont.

This post has been edited by diaconuliviu: 27 Sep 2006, 07:53


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 27 Sep 2006, 08:35
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




liviu, e mult spus 250-500W.
in realitate puterea de iesire e mult mai mica, cine are 100 de watti reali in masina e tare.
nu ma refer aici la adunarea puterii de pe fiecare canal in parte.
intradevar puterea absorbita poate ajunge la cateva sute de watti ceea ce necesita un alt alternator dar in acelasi timp si un condensator de 1-1,2F.
inlocuirea cu un alternator mai mare si folosirea acestuia in sarcina maxima automat inseamna o pierdere de putere a motorului si un consum mai mare de benzina.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 27 Sep 2006, 08:37
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Subscriu, 5VA putere audio este suficienta. Eu am difuzoare Tesla 15VA extrase dintr-o pereche de boxe. Nu le folosesc niciodata nici macar aproape de maximum puterii suportate.

PS: Isi mai aminteste cineva cand cu un magnetofon Rostov de 2x20VA (si o pereche de boxe pe masura AMFITON sau ELEKTRONIKA) sonorizai ditai sala de petreceri?

Alex

This post has been edited by Alex G.: 27 Sep 2006, 08:39


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2006, 08:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sau cu o Vermona mono de 100W iesire (maaaaare lucru pe vremurile alea -1975-1978 - cine avea una era fericit) sonorizai o nunta de urla toata localitatea.
Si mai avea si reverberatie radmasa.gif prindea la nuntasi.

Revenind, initiatorul spunea ca schimba acumulatorii ca pe sosete; la pornire curentul absorbit e mare, capacitatea bateriei scade drastic. Practic o reincarcare a ei se face (daca alternatorul debiteaza curentul) in vreo 100 km. Daca acei 6A (pt 60 Ah) pina la 7,7 (la 77Ah) nu-s debitati, fiind absorbiti de statie si alti consumatori, acumulatorul se descarca. Practic n-ar trebui schimbat ci reincarcat pe o statie de incarcare.

Daca chiar se doreste dezmembrarea masinii, alternator de 80 A macar.

This post has been edited by diaconuliviu: 27 Sep 2006, 08:55


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 27 Sep 2006, 08:51
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




alex, cu rostovul ala de 20 de watti(mai erau unele de 30 de watti digitale) garantez ca prajesti 90% din boxele auto elicoidale si vorbesc de marci consacrate, pt care producatorii dau puteri de 100-500W RMS.
si eu am in plan o statie pe care s-o leg la un subwoofer home-made, dar nu cred ca am sa schimb alternatorul.
ps: difuzorul din subwoofer e tesla de 20W

This post has been edited by marius-gabriel: 27 Sep 2006, 08:53


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 27 Sep 2006, 09:22
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Toate Rostov-urile model 105 (et company) erau digitale. Eu l-am luat cu 11.000 lei prin 1989. Dar e modelul 105 S-1 de 2x20VA.

Cateva modele de la Vermona daca nu ma insel erau cu lampi si mergeau si la chitara, daramite la nunta...

Intr-adevar cred ca multe prastii de boxe auto din zilele noastre le prajesti cu amplificatorul din Rostov.

marius-gabriel, pentru cei 20VA ai difuzorului Tesla (excelent de altfel pentru proiectul tau) ar fi de ajuns un amplificator de 30-50VA. Evident se mai pierde putere prin disipatie termica si prin cabluri. TDA7294 ar fi o idee...? Sau poate pe tranzistori...

Electromotorul intr-adevar suge mult curent din baterie la pornire dar totusi n-am auzit multa lume sa schimbe bateriile saptamanal. Are mare dreptate diaconuliviu.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 27 Sep 2006, 12:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




alex, as prefera tranzistorii mos-fet.
am gasit pe un site pe cineva care vinde amplificatoare "infinity" cica originale fara radiatoare(care practic formeaza carcasa amplificatorului) si le dadea cu 80 de RON si cred ca ma bag la unul de-ala.
daca nu, fac cu 2 TDA-uri legate in punte.
ps:nu am dat numele site-ului sa nu fac reclama


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 27 Sep 2006, 13:01
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




QUOTE(marius-gabriel @ 27 Sep 2006, 13:43)
alex, as prefera tranzistorii mos-fet.
am gasit pe un site pe cineva care vinde amplificatoare "infinity" cica originale fara radiatoare(care practic formeaza carcasa amplificatorului) si le dadea cu 80 de RON si cred ca ma bag la unul de-ala.
daca nu, fac cu 2 TDA-uri legate in punte.
ps:nu am dat numele site-ului sa nu fac reclama
*



Respectivele montaje nu sunt "originale Infinity", ci sunt construite dupa schemele unui amplificator Infinity. Sunt OK, insa vei intampina dificultati in gasirea unui radiator potrivit unei statii auto.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 27 Sep 2006, 14:01
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




twister poti sa-mi dai mai multe amanunte?
respectivul sustinea cu nu stiu de pe ce model de mercedes vin, si ca ar fi fost montate in bord si de-aia nu au radiatoare.
de radiatoare n-ar fi problema ca ma descurc.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 27 Sep 2006, 20:25
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Poti merge pe o schema cu MOS-FET din seria IRF. Problema cred ca o vei intampina atunci cand vei construi o sursa de tensiune in comutatie. E mai greu cu calculul frecventei corecte in spectrul de 455kHz (ca sa nu ai tiuituri prin difuzoare), am un amic care si-a dat master pe tema surselor in comutatie. E greu dar nu imposibil.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th March 2024 - 10:53
Forum Renault