o intrebare ..., flanse trecere la 4 prezoane pe fata
![]() ![]() ![]() |
o intrebare ..., flanse trecere la 4 prezoane pe fata
ANdR |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 5 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
|
|||
freddybb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
posteaza o poza cu flansele, sau mergi cu o flansa cu trei gauri si le compari, ar trebui sa fie identice, ai sa-ti dai seama atunci sigur seama
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
ANdR |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 5 February 12 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1993
|
|
4x4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
O intrebare... Merita sa iti risti viata pentru un prezon in plus?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Depinde de cu sunt centrat, in rest par ok cum arata.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
barbus |
![]()
Post
#6
|
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
QUOTE(ANdR @ 5 Feb 2012, 12:01) salut, sunt nou pe acest forum si detin o dacia 1310 din 93, intrebarea mea suna cam asa, am facut trecere la 4 prezoane, pe spate tamburi renault fuego si acum vreau sa fac pe fata, maine trebuie sa ridic niste flanse si sunt cam dubii, flansele nu au guleru ala de centrare, este vreo problema daca nu au acel guler? si pe interiorul am auzit ca trebuie sa aiba niste gauri pentru cele 6 suruburi, aceste flanse au doar o scobitura, merg montate pe masina? daca da astept niste raspunsuri de la voi si la ce riscuri ma supun daca montez aceste flanse pe fata . QUOTE(4x4 @ 05 feb 2012,13:43) O intrebare... Merita sa iti risti viata pentru un prezon in plus? Eu mi-as pune problema de trecere la urmatorul ITP.Oricum nu merita pt 1 prezon care oricum nu are ce cauta pe acea dacie. This post has been edited by barbus: 5 Feb 2012, 22:56 |
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
Ford Focus 2 ,2011
- MM 11 EPV
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(barbus @ 5 Feb 2012, 23:55) Eu mi-as pune problema de trecere la urmatorul ITP.Oricum nu merita pt 1 prezon care oricum nu are ce cauta pe acea dacie. La urmatorul ITP se folosesc jante de tabla cu capace de plastic puse si nu se uita nici dreak cate prezoane ai tu acolo. Sa-si faca probleme daca schimba motorul sau face alte modificari radicale la masina. Flansele arata foarte bine, au o grosime corespunzatoare asa ca nu isi pune viata in pericol. Poate a uitat sa scrie dar flansele sunt provizorii pana face si pe fata trecerea la 4 prezoane cu mecanica de papuc dizel. This post has been edited by Black%Snake: 6 Feb 2012, 15:00 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
daniel.vaduva |
![]()
Post
#8
|
![]() Fericit posesor Dacia Duster! Group: Members Posts: 191 Joined: 11 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Black%Snake @ 6 Feb 2012, 14:59) La urmatorul ITP se folosesc jante de tabla cu capace de plastic puse si nu se uita nici dreak cate prezoane ai tu acolo. Sa-si faca probleme daca schimba motorul sau face alte modificari radicale la masina. Flansele arata foarte bine, au o grosime corespunzatoare asa ca nu isi pune viata in pericol. Poate a uitat sa scrie dar flansele sunt provizorii pana face si pe fata trecerea la 4 prezoane cu mecanica de papuc dizel. Papuc diesel nu are 5 prezoane? 1268228870_79671100_4_VANDA_DACIA_PAPUC_De_Vanzare_1268228870.jpg ( Size: 40.61k ) Number of downloads: 1758 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 Laureate
- Numere de Gorj "Inactivitatea este o treaba foarte grea. Intotdeauna se gasesc multi care se straduiesc sa te puna la munca." O. Wilde
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Are 5x100.
Pentru a trece la 4x100 se pastreaza o gaura si se dau alte 3. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
br17rfg |
![]()
Post
#10
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Si pana la urma te duci sa ridici flansele de la posta sa le-am trimis degeaba???
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
SiloS |
![]()
Post
#11
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Au ajuns la posta?
Avand in vedere situatia meteorologica e posibil ca flansele sa fie sub nameti. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
br17rfg |
![]()
Post
#12
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Sunt la posta de vinerea trecuta...
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#13
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Mi-au venit flansele inapoi si baiatu se pare ca si-a inchis telefonul sau ma rog si-a schimbat cartela....daca vrea cineva 2 flanse in stare buna sa dea un pm....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(4x4 @ 5 Feb 2012, 13:34) ei cred ca daca au un prezon in plus sunt mai in siguranta , masinile straine pe flansa pe langa gaurile pt prezoane mai au si un guler care centreaza janta si care reduce fortele care le suporta prezonul , acel guler poate tine janta in cazul in care pierzi 1sau 2 prezoane , in cazul falanselor acestea in cazul in care sa slabit un prezon foarte repede se vor slabii si e cam nasol . This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 11 Mar 2012, 11:43 Attached thumbnail(s) 3_.JPG ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 1336 3_.JPG ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 311 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#15
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
anghel nici macar nu ai inteles de ce umbla multi dupa trecereain 4 prezoane.Ea nu se face doar de dragul de a avea 1 prezon in plus
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
djboss |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 October 10 From: Dr Tr Severin ![]() |
Si eu am trecerea la 4 prezoane,tot prin flanse,ale mele flansele au acel guler de centrare ,eu am trecut la 4 prezoane pt a pune diferite modele de jante pe masina.Uni trec la 4 prezoane pentru a imbunatati franarea,altit rec pt as schimba jantele(cum sunt eu).Eu unu nu am avut probleme
Attached thumbnail(s) Copy_of_Fotografie0047.jpg ( Size: 29.27k ) Number of downloads: 498 Fotografie0044.jpg ( Size: 30.58k ) Number of downloads: 625 |
--------------------
Dacia
1310
1998
- MH-03-HUY
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#17
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Cei care o fac o fac pentru aspect nu pentru altceva.
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
radu_ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
ce va tot cenzurati pe voi de frica cu falnsele astea? daca sunt echilibrate bine nu au ce sa pateasca. Sau ce credeti ca butucul in 3 prezoane de dacie nu tot din otel e facut?
Si daca tot ii vorba de paranoia,nu stiu cum puteti sa va incredeti viata intr-un jeg de rulment care tine tamburu pe spate? This post has been edited by radu_: 12 Apr 2012, 20:19 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(djboss @ 10 Apr 2012, 13:42) Si eu am trecerea la 4 prezoane,tot prin flanse,ale mele flansele au acel guler de centrare ,eu am trecut la 4 prezoane pt a pune diferite modele de jante pe masina.Uni trec la 4 prezoane pentru a imbunatati franarea,altit rec pt as schimba jantele(cum sunt eu).Eu unu nu am avut probleme daca flansele tale au guler ne prezinta nici un pericol , in cazul in care flansele nu au acel guler reprezinta un real pericol pentru pasagerii acelui automobil . iar referitor la jantele in 4 prezoane nu vad care este diferenta la franare daca pui tot anvelope 165/13 , in cazul in care pui jante late si implicit anvelope late inteleg care este diferenta la franare . cat despre aspect da chiar arata masina mai bine cu jante cu 4 prezoane . |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 28 May 2012, 20:48) daca flansele tale au guler ne prezinta nici un pericol , in cazul in care flansele nu au acel guler reprezinta un real pericol pentru pasagerii acelui automobil . iar referitor la jantele in 4 prezoane nu vad care este diferenta la franare daca pui tot anvelope 165/13 , in cazul in care pui jante late si implicit anvelope late inteleg care este diferenta la franare . cat despre aspect da chiar arata masina mai bine cu jante cu 4 prezoane . dar,fuzeta fata de 1310 are guler? nu are....si nu este niciun pericol...aia care tin janta pe guler cu inel de plastic(pt centrare),crezi ca ii mai ajuta in caz de ceva acel guler? Acel guler este pt a tine janta pe pozitie,pana pui tu prezoanele...atatsi unele marci straine,in 4 piulite(cu prezoanele in fuzeta ca la dacie) nu au guler,gen toyota sau mazda;modele vechi |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Dacia nu are guler pentru ca centrarea jantei se face din piulite, pe conul acela. D-aia sunt vitale piulitele. La alea straine, iti garantez eu ca gaura de centrare din janta este fix din acelasi material ca intreaga janta (aliaj de aluminiu sau magneziu/fier). Iar gulerul de centrare din acelasi material din care este confectionat si butucul, pentru ca fac corp comun, adica din fier. Nu stii ce vorbesti.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#22
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Si la masini straine se face tot pe baza de con centrarea rotilor.Cel putin la mine asa are .Si multe modele am vazut cu acelasi sistem.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
nu am vazut pana acuma niciun prezon fara con de centrare,indiferent de marca
Cu conul de centrare,iti dau un exemplu des intalnit: sa pun jante de opel pe vw,la opel este gaura de centrare mai mare,si se pun inele de centrare,de cele mai multe ori de plastic....si bag mana in foc ca,50% dintre masini straine folosesc inele de centrare,cel putin care au achizitionat jante SH;si daca ar fi din fier,de la vibratii,ar sarii,in caz de doamne fereste...,ca nu e prins in niciun fel de janta,doar se introduce in gaura de centrare,si apoi pe gulerul de pe fuzeta/tambur/butuc 669634994084603695476164-4778786-700_700.jpg edit: aditza579 eu vorbeam de inelele de centrare,care se introduc in gaura jantei ,in caz in care este prea mare....nu de gaura de centrare in sine,normal ca este din acelasi material ca janta,doar e o gaura.... Deci,cu ce te mai ajuta acel inel de plastic in concluzie? doar sa iti tina janta pana infiletezi prezoanele,pt ca strainezele au prezoane,nu piulite This post has been edited by ovy_geo93: 30 May 2012, 20:03 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Da tinere stiu ca se centreaza pe conul piulitelor indiferent de modelul de masina sau de cum e prinsa (prezoane/piulite). E, de inelele alea de centrare eu nu stiam, eu m-am referit la cele ale jantei, care ajuta la centrarea jantei pana la prinderea acesteia. Ma rog, te descurci si fara acele inele de plastic, pentru ca tot se centreaza janta, pentru ca se face pe con, nu?
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
exact,si tu cand o centrezi pe conul prezonului,ce rol mai are acel guler? nici unul,daca ramane spatiu intre con si gaura de centrare a jantei,la fel si cu inel de plastic,nu iti mai pui baza deloc in acel guler,decat pt centrarea jantei pana pui prezoanele
Nu cum s-a zis,ca in caz ca ramai in 2 prezoane,te ajuta acel guler...alea deja sunt povesti,deci folositi linistiti acele flanse fara guler,nu am auzit pana acuma pe nimei sa il fi salvat acel guler |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#26
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Si la mine are guler de palstic,dar ala e egal cu zero,adica centrarea in sine se face tot prin prezoane,chiar daca roata vine pe cota pe acel guler de plastic.
Attached thumbnail(s) DSC01300.JPG ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 514 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
lars_andrew |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 June 14 ![]() |
As avea si eu o intrebare in legatura cu jantele si trecerea pe 5 prezoane ca la dacia papuc...
Deci, dacia mea e pe 3 si vreau sa-i fac un upgrade si anume sa o trec pe 5 prezoane. Se poate sa aduc de pe dacia cu 5 prezoane pe a mea? trebuie trecut prin ceva modificari mari, costisitoare? Nu prea ma pricep... de asta va intreb pe voi. Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310 Break
1998
|
|
uponten |
![]()
Post
#28
|
![]() Arhanghel M Group: Members Posts: 56 Joined: 14 April 16 ![]() |
Da o ,,cautare,, pe forum s-a discutat mult..ai ceva de modificat si de investit financiar, de pe la dezmembrari. Se merita? tehnic probabil ca da, da e omologat RAR?
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- 1-SB-4116 „De la orice om ai întotdeauna de învățat, chiar și când tace.“ De la tine ce invat ?
|
|
maho |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(uponten @ 6 Jun 2016, 11:54) Se merita? tehnic probabil ca da Si care ar fi avantajul, sau "upgrade-ul", la o dacie veche? Ce-ar oferi in plus? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:42 |