Dacia 1310 swap la 1.6 gt sau 1.6gti ?, Swap motor
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 swap la 1.6 gt sau 1.6gti ?, Swap motor
Shark_95 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 April 16 From: Bihor, Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1995
- BH 02 UWF
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
galeriile te ajuta cu un "boost" 1% maxim din performanta doar atunci cand le faci un "polish" pe interior.....cauta-le pe alea juma-juma(aluminiu cu fier) si ocupa-te de admisie(aluminiu) ....
BTW: Doamne fereste.....Nu te-au gonit aia acasa cand ai venit cu dacia ? wtf ? ![]() This post has been edited by sobolan: 20 May 2016, 21:13 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Danezu33 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 October 12 ![]() |
Daca doresti pe injectie este destul de bun dar se plafoneaza rpd la 5600.(nu necesita reglaje dai cheie si ai plecat)
Daca doresti carburatie aici iti trebuie un carburator dublu corp (nu recomand de nova,se deregleaza repede) si o aprindere electronica (pui orice altceva decat delcoul de dacie este foarte slab si se face praf imediat) daca alegi un 1.6 o sa ai cuplu umpic mai mare si turatia maxima mai mica gen 6000 ture,daca iei 1.4 o sa ai cuplu mai mic dar o sa ai o turatie mai mare gen 7000 (daca motorul este reglat corect). |
--------------------
Dacia
1310 SPORT
2000
- B-90-NMM
|
|
omide |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 2 February 09 ![]() |
am gasit o dacie pe injectie de dezmembrat si nu vreau sa ii iau tot motorul. am observat ca nu are delco, iar spatiul este acoperit.ce anume trebuie sa iau sa ii montez sistemul de injectie pe a mea?
|
--------------------
dacia
1310
1996/1986
- DB 02 NUD/ DB 04 PSJ [IMG]http://i66.tinypic.com/4u72ah.jpg[/IMG]
|
|
payty |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ia-ti pe carburetor, ca e mult mai bun.
Carburatorul dublu de nova e foarte ok, nu se deregleaza nimic. Doar sa aiba surubul de progresiune neumblat la el. In rest e un carburator foarte bine gandit, mai ok decat cel mono. Daca vrei sa il imbunatatesti ii pui jiclor principal mai mare de pe corpul 2 si o sa ai performante si mai bune. Delcoul e ok atata vreme cat e intretinut cum trebuie. Ii pui o aprindere electronica gotronic (vezi ca e un topic pe aici), Capac de delcou de calitate (electroprecizia nu metaplast sau alte petarde), reglezi correct avansul si gata. De regula la astea de 1.6 e nevoie sa dai mai mult avans vacuumatic. N-are ce sa nu mearga la o masina din asta ca e prea simpla. Cele pe injectie au fost facute doar pt a se conforma cu norma de poluare, nu aduc plusuri de performanta. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(payty @ 1 Jun 2016, 08:42) o laie,ia desfa matale un motor pe injectie cu aceeasi km cu unul pe carb...inafara de uzurile accentuate din ala pe carb ai sa vezi ca ala pe injectie are si camerele de ardere diferite in chiulasa...si ca marime si ca aspect .....motorul pe injectie desi in mare parte identic cu cel pe carbelitor lucreaza mai "curat" si daca e intretinut corespunzator duce si 200000km fara umblat la el tocmai din cauza acelui sistem de injectie mono bosch care dozeaza oarecum atent benzina...... Iei un motor pe carburatie pe care l-a folosit un berbec si a mers cu socul tras si turat de aiurea ani de zile si-ti blestemi zilele,"sansele de reusita" se reduc la unul pe injectie....dar pana in 2002,mai sus de anul asta blocul nu are gaura de pompa de benzina...mare atentie,nu-l poti face pe carburatie apoi decat cu o pomp de benzina electrica de damas.... ca sa pui injectia pe o masina clasica trebuie luata instalatia electrica,volantul,carcasa ambreiajului(palnia),toba mica,sondele lambda,injectorul propriu zis,galeriile,calculatorul si nu mai stiu....ce-mi scapa oare ? capota ?ca parca are altfel traversele la interior sa nu loveasca in gatul ala de lebada ciudat..... topicul asta e inceput si facut la misto.....wtf,dacie stock la raliu,mai bine merg acolo sa concurez calare pe o semicursiera.....fiti seriosi !!! This post has been edited by sobolan: 3 Jun 2016, 01:52 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 3 Jun 2016, 02:48) topicul asta e inceput si facut la misto.....wtf,dacie stock la raliu,mai bine merg acolo sa concurez calare pe o semicursiera.....fiti seriosi !!! C.N.R. si Rally sprint sunt chestii diferite. Nu vad care-i problema, de ca ar fi facut topicul "la misto". Anul trecut, anul asta,... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
man,ce dracu' ? iti trebuie o dacie cu cel putin 4000E bagati in ea ca sa te duci acolo si sa pleci cat de cat satisfacut.....si nu o berlina sau un logan,cel putin o nova GT,e mult mai controlabila......
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
meh, te poti distra si fara sa castigi.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:50 |