Filtru de APA, Se aduna periodic gunoaie/reziduri in instalatie
![]() ![]() ![]() |
Filtru de APA, Se aduna periodic gunoaie/reziduri in instalatie
panter1 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|||
cristiman46 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
Filtru tip 'y' cum e la centralele termice cred k ar merge ,montat pe returul din radiator .este asemanator cu cu filtrul de benzina cu pahar dar este de bronz tot.
Si se poate curata din cand in cand. |
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#3
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Cristi nu e rea ideea, dar mai sunt filtre de apa, care sunt mari, dar face treaba buna.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu ar fi mai bine sa eliminati cauza si nu efectul?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristiman46 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
Da ,Argon daca folosesti un antigel de calitate nu ai asa de multe depuneri.Dar merita pus si un filtru(nu are ce sa dauneze).
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu pun antigel bun, pot sa zic, si sincer nu am probleme. Am fost in vara la Slanic, si pot sa pun ca atunci cand am oprit motorul, nu sa mai incalzit peste temperatura lui de lucru.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristiman46 @ 10 Nov 2009, 07:20) Filtru tip 'y' cum e la centralele termice cred k ar merge ,montat pe returul din radiator .este asemanator cu cu filtrul de benzina cu pahar dar este de bronz tot. Si se poate curata din cand in cand. Poti sa pui o poza daca ai sau gasesti cu asa ceva si cum arata, de unde se cumpara, etc?? QUOTE(argon @ 10 Nov 2009, 17:32) Teoretic da.. practic... ... in interiorul instalatiei sunt elemente care se corodeaza, n-ai ce le face(mai ales aluminiul care se corodeaza foarte usor cu lichide), si avand in vedere ca si antigelul are si el depunerile lui cu toate ca nu le vedem, si nu ne permitem sa punem antigel de 20 de lei pe Litru atata timp cat nu il tii prea mult acolo si necesita completari, iar un schimb de antigel ar insemna peste 65 de ron, cam mult zic eu + completarile ulterioare .... ![]() QUOTE(iuliano_smile @ 10 Nov 2009, 19:47) Eu pun antigel bun, pot sa zic, si sincer nu am probleme. Am fost in vara la Slanic, si pot sa pun ca atunci cand am oprit motorul, nu sa mai incalzit peste temperatura lui de lucru. Ce inseamna antigel bun? Dinala albastru de 8Lei/L?(avand in vedere ca cel mai ieftin costa 6Lei), pai dinala bag, dar tot are depuneri desi in borcan nu se vad, i-a scoate radiatorul si baga presiune in el sa vezi ce iese pe partea cealalta. iar problemele cauzate de depuneri apar in timp nu imediat(pe radiator se depune incet si cand se infunda acele canale de tot cu corpuri solide adio racire eficienta). Eu am scos din el bucati de.. nu stiu ce erau, dar erau solide, si am mers mereu pe antigel cu apa distilata, radiatorul a fost schimbat acum 1 an din cauza unui mic accident(lipsa de ABS intr-o situatie limita). Iar la cel de caldura(mic de bord CN) dupa ce l-am curatat a intrat mai multa apa in el ![]() ![]() ![]() Apreciez orice raspuns, si astept parerile voastre in continuare This post has been edited by panter1: 10 Nov 2009, 23:54 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
freddybb |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
eu prefer odata la doi ani sa spal instalatia de racire sau cand schimb antigelu, las sa curga apa de robinet, pe cele doua circuite in ambele sensuri alternativ pana iese curata, filtru se poate infunda cu impuritati si vor aparea simptomele termostatului blocat inchis, ai pute sa sa adaugi in instaltie fosfat trisodic sau soda calcinata pt pasivizare si dupa scurt timp cateva zeci de minute sa-l golesti si sa clatesti bine instalatia, o alta problema ar fii in cazul filtrului aerisirea cand cand este curatat
succes pt toti ![]() |
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#9
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu am dat 14lei pe un litru de antigel.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
dstdan |
![]()
Post
#10
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Folositi un antigel mai nou/modern G 12 / G12 Plus pentru autoturisme cu bloc, etc din aluminiu..e un pic mai scump dat tine 5 ani si mai bine, nu corodeaza, oxideaza..ramane curat.
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:10 |