Aerisire, pompa frana 4 conducte, dublu circuit
![]() ![]() ![]() |
Aerisire, pompa frana 4 conducte, dublu circuit
Twister |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ordinea e 1, 3.
Cu manocontactul n-ai treaba daca faci prin cadere. In eventualitatea ca intra in avarie, ordinea e 1,3,2. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Twister |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Multumesc pt info, argon, acum inteleg, probabail de aceea aerisirea se face prin cadere, la fiecare pedala de purjare, sistemul ar detecta lipsa de presiune pe fata si ar intra in avarie.
Eu am o Dacie din '94 si pompa de frana are un fi deosebit, am impresia ca de prin '96 s-a marit diametrul pompei de frana, nu de alta, dar mai am 2 pompe second si au pistoanele mai mari decat ale celei originale. De asemenea, garniturile de pompa care se gasesc in comert au diametrul interior mai mare decat imi trebuie mie, sunt nevoit ca la cele de atac sa pun cate un o-ring care sa le tina mai bine stranse pe pistonas, altfel se rotesc pe acesta ![]() This post has been edited by Twister: 29 Sep 2006, 11:49 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
angypetrut |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 November 15 ![]() |
Salut! La ce se refea autorul postării prin ''niplu''? Am și eu o Dacie cu dublu circuit și vreau să ii fac aerisirea frânelor. Niplul este acel șurub înfundat din capătul pompei de frana?
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Da.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
angypetrut |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 November 15 ![]() |
Ciudat daca acel șurub cu cap imbus este denumit niplu. Am mai pus întrebarea aceasta pe un grup de Facebook și acolo colegii mi-au menționat că niplu=aerisitor. Nu știu ce să mai cred. Maho, tu menționezi că șurubul cu cap imbus=niplu.
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
https://www.alexbeagroup.ro/piese-dacia-130...cia-icp-fi-20-6
Nu stiu ce-a vrut sa zica autorul, dar in pozele de mai sus sigur o sa gasesti aerisitorul, ala mic de langa i.c.p. Surub si niplu nu-s acelasi lucru, dar am presupus ca te intereseaza aerisitorul, respectiv aerisirea. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Gil26 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
@ angypetrut discutii despre sistemul de franare si aerisirea sa la Dacia1307\1310 gasesti destule pe forum, vezi ex si topicul acesta: https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3168293
sau aici: https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1384121 ori aici (vezi si link-urile din postul #3 catre celelalte): https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3408109 etc... si atasat cateva capturi cu sistemul de franare de pe Dacia1310 This post has been edited by Gil26: 7 Jan 2023, 13:17 Attached thumbnail(s) Dacia1310SistemFranare1.png ( Size: 563k ) Number of downloads: 191 Dacia1310SistemFranare2.png ( Size: 624.55k ) Number of downloads: 194 Dacia1310SistemFranare3.png ( Size: 682.37k ) Number of downloads: 193 Dacia1310SistemFranare4.png ( Size: 642.04k ) Number of downloads: 187 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
angypetrut |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 November 15 ![]() |
Daca din cauza unei tubulare de proasta calitate am stricat hexagonul aerisitorului de la cilindrul de frana, dar totuși l-am desfăcut și în locul lui am pus un aerisitor de la o pompa mai veche este vreo problema? Țin să menționez că am testat prin pedale puternice sa vad daca curge pe lângă aerisitorul nou montat de la cilindrul frana și nu curge lichid. Mulțumesc!
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
maho |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca e aceeasi dimensiune si pas la filet, n-are nimic. Aer n-a intrat in circuit, fiind sus (si oricum, daca va fi cazul, vei simti pe viitor ca la prima pedala se simte mai moale).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
angypetrut |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 November 15 ![]() |
Trebuie sa schimb cilindrul de frana la papucul meu benzina. Am înțeles că trebuie schimbat și pe stânga și pe dreapta sa fie aceeași firmă (și ca să nu apară dezechilibru la frânare). Am găsit pe google destul de ieftin cilindrii de frana Breckner. Este ok firma aceasta? A incercat cineva? Și a treia întrebare: cilindrii de frana sunt aceiași și pe stânga și pe dreapta sau sunt speciali pentru stanga și pentru dreapta?
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
N-are nici o treabă dezechilibrul, important e să fie funcțional (să nu piardă lichid), nu-i obligatoriu să-i schimbi pe ambii, dar dacă o faci, fă-o cu unii mai buni, Breckner sunt slabi.
La papuc sunt la fel pe ambele părți, gaura pt. lichid e centrală. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
angypetrut |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 November 15 ![]() |
După aerisire frane când am montat sonda ICP carcasa s-a spart. Pot folosi sonda de pe o alta pompa mai veche? De exemplu sa pun sonda ICP de pe o pompa de 1310 pe una de papuc. Am văzut că la filet sunt la fel. Nu as mai cumpără o alta pompa doar pentru că s-a crăpat plasticul de pe sonda ICP (menționez că ambele pompe sunt cu dublu circuit).
|
--------------------
Dacia
1307
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:08 |