Gata, m-am saturat, nu mai suport!
![]() ![]() ![]() |
Gata, m-am saturat, nu mai suport!
Marty |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
jimbo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 77 Joined: 11 February 05 ![]() |
OK, dar asta nu opreste TVR-ul sa ii dea un coprezentator care stie ce vorbeste si care sa-i dea peste nas lui Alexandrescu cand greseste.
Daca mai si rade un pic de el, poate pleaca asta singur. PS: Sa vezi ce repede invata oficialii FIA romana, daca se intampla asta... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
- TM XX xxx
2005 Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
O intrebare: la FIA, unde trebuie sa trimit faxul? La sport? sau la nr de fax "general"?
Ca nu ma las, vreau sa vad daca se misca ceva. Daca aia sunt cat de cat profesionisti, macar il iau la intrebari. |
--------------------
Papuci
marimea 43
- is xx undoitrei
3 ani bocanci “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
ionutctn |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TMihai @ 2 Oct 2006, 15:37) Sunteti rude cumva?sau Miki tu esti? ![]() Pana si noi in fata televizorului cunoastem calsamentul mai bine...si asta cursa de cursa! El nici la reluari nu-si da seama despre ce e vorba. Vede pistoane si alte minunatii. Informatii de culise? El zice ce aude prin wc-urile de acolo sau pe unde-si face veacul. Abereaza la greu si asta o stie oricine se uita la F1.Cand spunea ca finlandezul Kimi ar fi semnat cu Ferrari toata lumea...stia deja, sau auzise de chestia asta. Lista cu "acuzatii" e nesfarsita si numai o persoana la fel de "capabila" ca el poate sa nege ca omul e pur si simplu incompetent! Nu suntem rude si nici nu sunt eu numai ca nu mi se pare normal sa arunci asa cu noroi fara sa analizezi. Ca sa amintesc despre problema cu Kimi cand MIKI ala pe care il balacariti toti a spus ca a semnat mai mult ca sigur cu Ferrari aparea declaratia lui Scumacher sau poate data de presa aia in care aveti voi incredere si care e mult peste MIKI in care Schumi declara ca el nu poate face echipa cu KIMI; daca vine KIMI pleaca el; si lumea in cor: cum domle' sa se retraga Schumi nici vorba sa il lase pe KIMI la Ferrari si el sa se retraga. Stii ce nu inteleg eu: ca il faceti in toate felurile problema voastra de atitudine ma rog nu comentez dar faptul ca aduce niste informatii care s-au verificat, da niste detalii interesante in timpul cursei despre comportamentul masinilor pentru fiecare cursa in parte a spus chestii din astea extrem de interesante despre setari etc.; lucruri pe care ce sa mai Bonifaciu ala nu ni le spune ori ca nu le stie ori nu se pricepe la din astea' ma rog. Dar de ce sa nu fim corecti? Adica criticati-l, faceti-l in toate felurile dar omul asta are si lucruri bune. Pe alea nu le-am vazut mentionate printre criticile dure de aici. This post has been edited by ionutctn: 4 Oct 2006, 14:40 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
stuiberv |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Eu urmaresc de ceva timp formula 1 si nu reusesc sa imi aduc aminte de acele informatii pretioase date de Michi.
In schimb, cursa de cursa se apuca si spune niste gogomanii de iti vine sa urli. Si nu ma refer la cele care nu pot fi verificate, ma refer la cazurile strigatoare la cer, in care eu vad ceva si el imi spune ca sunt nebun, ca e altceva. Plus ca NU SE PRICEPE LA AUTOMOBILISM. La ultima cursa, Massa incearca sa il depaseasca pe Coulthard, greseste, intra in Coulthard, faza la care Michi incepe: vai, Coulthard a fost nesimtit, nu se face asa ceva si tot asa inainte. Eu vazusem cu ochii mei cum Coulthard se daduse mai pe exterior ca ala era langa el, dar daca ala nu a putut tine curba, ce sa faca? Am spus: mai, oi fi eu mai nepriceput, ca doar omul asta are eperienta, are ochiul format etc. Ei, vreti sa stiti ce s-a intamplat la faza aia de fapt???? Exact ce am crezut eu: Massa a gresit. Dovada? 'Unfortunately, his challenge for at least one point ended when he got on to a wet patch trying to out-brake David Coulthard going into the last corner, and ended up damaging his suspension after sliding into the Scot’s Red Bull." Asa ca: O fi avand Michi experienta, o fi el bun, o aduce el comentarii inedite, dar prefer un comentariu profesionist la obiect unuia inedit plin de tampenii. Chiar astept cu nerabdare cursa urmatoare sa vad ce fluturasi mai scoate din el si ce informatii interesante si nemaiauzite. Edit: Vad ca cica Michi ne spune chestii interesante despre setari. Pai eu cum sa mai cred ce spune el despre setari daca el nu vede cum isi ia Kubica cauciucuri de uscat si spune ca are probleme tehnice la masina. Cum sa cred eu ce spune el despre setari cand lui Kimi ii cade oglinda si el spune "o fi un piston?". Imi pare rau, nu ma intereseaza daca nu se uita pe ecran, treaba lui e sa comenteze, nu sa se uite pe pereti. Daca era la fata locului mai inteleg, ca mai vorbeste cu unu, cu altul, dar acum nu era cazul, era in studio. Adica trebuia sa fie cu ochii cat cepele pe ecran. Atat timp cat eu inteleg mai bine ce se intampla in cursa decat imi spune el, sa se duca acasa si sa comenteze cursa cui vrea el. This post has been edited by stuiberv: 4 Oct 2006, 14:55 |
--------------------
Papuci
marimea 43
- is xx undoitrei
3 ani bocanci “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
TMihai |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana una alta "Fernando il depaseste pe Alonso"
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
MAKRON |
![]()
Post
#67
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(stuiberv @ 4 Oct 2006, 17:52) Eu urmaresc de ceva timp formula 1 si nu reusesc sa imi aduc aminte de acele informatii pretioase date de Michi. Ei, cum asa?! Nu-ti aduci aminte, cand era cate o urmarire "bara la bara" prin viraje, cum ne lumina michi capetele noastre nestiutoare:"Priviti, priviti stimati telespectatori cum masina lui alonso este mai bine setata pentru iesirile din curba iar masina lui sumahar este mai bine setata pentru portiunea de pista de la intrarea in viraje...asa cum se vede pe ecran, sumahar se apropie mult de alonso la intrarea in curba iar alonso se departeaza de sumahar la iesirea din curba..." ![]() Oare nu i-a spus nimeni dobitocului ca in mod natural asa ruleaza doua vehicule intrucat sunt defazate pe doua portiuni de drum diferite???. E chiar asa greu de inteles ca la momentul To masina care ataca virajul nu mai accelereaza iar cea din spate fiind inca in miscare rectilinie isi permite sa accelereze? si reciproc? |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
- WSP
AMBIENTE MY 2007
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MAKRON @ 4 Oct 2006, 17:50) Oare nu i-a spus nimeni dobitocului ca in mod natural asa ruleaza doua vehicule intrucat sunt defazate pe doua portiuni de drum diferite???. E chiar asa greu de inteles ca la momentul To masina care ataca virajul nu mai accelereaza iar cea din spate fiind inca in miscare rectilinie isi permite sa accelereze? si reciproc? Vai de mine unde erau expertii in curse! Poate ar trebui sa comentati voi cursa. Cursa despre care vorbesti cred ca am urmarit-o cu totii care am postat pe aici si daca ti-ai aduce bine aminte MIKI a si precizat ca este vorba despre echilibrul masinilor celor 2 piloti, apasarea aerodinamica. In acea cursa masina lui Schumi a suferit o corectie la acele eleroane fata sau cum se numesc dupa care se apropia de Alonso asa cum razi tu. Ca sa te lamuresti mai bine erau perioade in care au rulat foarte aproape unul in spatele celuilalt iar cand franau amandoi pe viraj sau inaintea virajului Schumi se apropia. De ce? Apasare aerodinamica mai buna a masinii pentru perioadele de franare. Masina lui Alonso era un pic mai "ridicata" din eleroane daca se poate spune asa. Asta se vedea la iesirea din viraje. Acum hai dati cu pietre ca sunteti cu totii specialisti si unii e mai neinitiati domle' asta e. This post has been edited by ionutctn: 4 Oct 2006, 17:07 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
TMihai |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Degeaba incerci...mai penibil ca Miki nu exista.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
MAKRON |
![]()
Post
#70
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Imi pare rau, dar textele astea le-a turnat la mai multe curse, nu doar la una. Atat de mult le-a repetat ca am ajuns sa le stiu pe dinafara. Ceea ce spui tu se justifica pe sectoare de drum similare si nu era cazul in speta.
Nu trebuie sa fii expert ca sa sesizezi o problema elementara de fizica. Si ca sa fie demonstratia completa, daca era schumi i fata lui alonso se intampla la fel adica alonso s-ar fi apropiat de el la intrarea in viraj si -corespunzator- s-ar fi departat de alonso la iesirea din viraj. |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
- WSP
AMBIENTE MY 2007
|
|
Marty |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ieri a fost de o maniera incalificabila! A inceput sa-si cinte fericirea in momentul in care i-a explodat motorul lu' Schummy.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
dantes |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Da' ai vazut ce urla nesimtitul? Bai frate parca trebuia sa fii impartial!
Si IATAAAAA motorul lui Schumacher a EXPLODAAAAAAAAAAAT! GATA nu mai are sanse la titlu! Plus o gargara pana la sfarsitul cursei cum ca Alonso e cel mai tare si Schumacher cel mai slab, si alea alea... PENIBIL! Stii de ce anume sunt eu curios? Ce o sa faca la anu'? Schumi nu mai e...el e anti-Schumi, DEEEEECI!!! Intrebarea cea mare....Cu cine va tine jegul asta de comentator? Si mai am o intrebare.... De ce la genericul de inceput a curselor de F1, tot fundalul e rosu? Iar masina prezentata e un Ferrari??? Intreaba un ferrarist.... In F1 parca erau 11 echipe! LIPSA de imaginatie dom'le.... Trebuia un generic in care sa arunce toate echipele pe ecran...asta pe langa... frazele de inceput de transmisie... BLEAC...deja imi e scarba... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
Pedro |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
TMihai |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
N-auzi ca sangele apa nu se face?
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
jimbo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 77 Joined: 11 February 05 ![]() |
Mie mi s-a parut ca la Suzuka au fost un pic mai retinuti la comentarii (chiar s-au scuzat ca nu au toate datele, ca depind de net, ca vad doar niste monitoare etc).
Parca au ajuns la ei ceva din critici. Chestia cu explozia motorului... nu mi se pare ca ar fi exagerat in reactie. Sunt sigur ca asa au cam reactionat toti tinand cont ca lupta pentru campionat tocmai se terminase (si cei care tin cu Schumacher si cei care sunt fani Alonso). Unii de nervi, altii de bucurie. Eu pot sa accept ca avem comentatori mediocrii, daca vad la ei dorinta de a se imbunatati. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
- TM XX xxx
2005 Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
|
|
ady77 |
![]()
Post
#76
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.730 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
miki asta le are tare cu comentatul curselor. Precizez de la inceput ca nu sunt cine ce specialist in formula 1 dar consider ca atunci cand un pilot ia startul de pe locul 10 (MSC) si dupa 100-200 m este pe locul 8 se considera un start bun, totusi a castigat 2 pozitii, nu?
Ei bine miki ne spunea intr-una ce start prost a avut MSC, ca a riscat degeaba la start. In alta ordine de idei s-a vazut clar ca e pro Alonso cand la ultima oprire a acestuia la boxe se ruga sa nu cumva sa aiba vreo problema. Asta e, TVR -ul il are pe miki noi il avem pe [...nu ataca persoane, multumesc...]. Difera numai nr de spectatori ![]() This post has been edited by os: 23 Oct 2006, 15:56 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
ionutctn |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Din cate am observat MIKI are ceva cu "sportivitatea" lui Schumacher, capitol la care recunosc ca sunt de acord cu faptul ca la capitolul acesta Schumi mai are de invatat. Schumi este un mare campion, este un caracter extraordinar in afara curselor si in cadrul echipei dar se pare ca pe pista are ceva probleme cu sportivitatea. De aici MIKI a si folosit expresii de genul "manevra a la Schumacher" adica impiedicarea adversarilor prin folosirea unor mijloace nesportive.
This post has been edited by ionutctn: 23 Oct 2006, 09:17 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
MAKRON |
![]()
Post
#78
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Mmdea...Satăn și cu Bato.
|
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
- WSP
AMBIENTE MY 2007
|
|
Marty |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Dadadadada....
![]() IN plus, au tinut-o ca surda pe mormint ca "regele a fost obligat sa abdice". Adica daca nu se retragea Schummy, Ferrari trebuia sa-i plateasca daune lu' Kimi, asa ca i-au pus aia de la Ferrari in vedere lu' Schummy sa se care. ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
tony-s |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 465 Joined: 24 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sau poate va mai aduceti aminte acum cativa ani cum se lauda Miky ca cica Schumacher ia masa cu el si il mai intreaba cum ar trebui setat mai bine motorul
![]() Sau comentarii din alea idioate de pe vremea cand nu se afisa cam cu cata benzina se alimenteaza la boxe daca rezista pilotul fara sa alimenteze cu benzina desi se desfasurase numai vreo treime din cursa. |
--------------------
Chevrolet
Lacetti 1.4
2007
|
|
TMihai |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca-i trimitem un mail lu' nea Schumi si ii zicem ce aberatii scoate Miki pe cioc in legatura cu el, exista vreo sansa sa vb cu aia de la FIA sa-i retraga astuia acreditarea?
![]() Oricum BeEmDubluveu nu zice nimeni asa ca Miki ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
ady77 |
![]()
Post
#82
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.730 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Marty se pare ca nu esti singurul care s-a saturat
http://www.blogsport.ro/georgescu/2006/10/...e-dat-cu-capul/ |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 17:23 |