DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tester de motor ????

MariusWsW
post 30 May 2004, 19:49
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Cum se procedeaza cu pusul masinii pe calculator?La service bineinteles...
Ce iti face concret,unde se poate face si mai ales...CAT COSTA???
As vrea sa stiu raportul de compresie pe fiecare piston...se poate?Cat este cel mai bine sa ai pe fiecare piston avand in vedere ca am doar 20.000km?
Stiti vreun service bun si mai ieftinik???

Multumesc anticipat!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 30 May 2004, 20:22
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Ieftin (si bun) ar fi Dacoserv. Mi-am facut si eu un test al injectieai asta-toamna si m-a costat la Dacoserv 250k.
Am ineles ca la LatinEfe testul ar costa 500k, cam tot atat ar fi si la Meridian.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 31 May 2004, 07:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Prin Constanta or fi asemenea service-uri?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 31 May 2004, 08:05
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




Cred ca are la service-ul DACIA GRupe Renault & Nissan , cel de la iesirea din oras catre VAlu Traian. Numai acolo am fost in service ( adica la revizii si schimbat piese pe garantie).


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 May 2004, 12:40
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Diagnosticarea sistemului de injectie cu testul CLIP e taxata cu 0.50h manopera. Insmulteste asata cu tariful service-ului si afli pretul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 31 May 2004, 13:08
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Nu cred ca cu testerul CLIP poti determina compresia. Aia se masoara cu un compresmetru.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 1 Jun 2004, 05:54
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Dar de bujiile cu 4 electrozi stiti ceva? Am citit pe forum ca sunt folosite pe DSN.Au vreun impact negativ asupra motorului daca fabricantul folosste EYQUEM?
Ma gandesc ca probleme mea cu datul in nas se poate sa fie si din cauza bujiilor.Mai nou am descoperit ca pe loc,daca apas brusc acceleratia (pana la 3000rpm)da intai cateva rateuri scurte si apoi se accelereaza.Daca accelerez in schimb progresiv,toarce ca un pisoi.Asta nu mai inteleg.
Am scos filtrul de aer si am pornit-o fara filtru si trage cateva aghioase pe acolo cand accelerez brusc.M-a pus naiba si am scos bujiile si i-am dat 2-3 chei fara bujii ca sa iasa mizeria din locasurile bujiilor.Tot aici am citit ca e benefic si ca nu are nimic.E bine ce am facut sau mai bine le lasam asa?Ca parca acum merge si mai urat.
ASTEPT SFATURI DE LA VOI


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 1 Jun 2004, 07:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Procedura care e bine sa se aplice inainte sa scoti bujiile: se scot fisele si se sufla cu aer comprimat in lacasuri (cu bujia in locul ei), iese nene la praf! Cu putin ghinion, cu metoda ta, tot praful ala a ajuns in cilindrii motorului. Cel putin in service-uri asa se face.

Compresia se masoara cu un manometru, sau in orice caz cu ceva care masoara presiunea, pus in locul bujiilor. Cand am fost eu la service, era o scula cu cap de bujie. Mi-au scos toate bujiile, au dat la automat cu chestia aia infipta incate un cilindru. Totul cu acceleratia la blana. Si se marca cu ajutorul unui ac pe o diagrama presiunea la care s-a ajuns in cilindru. Cartonul ala era avansat cu un butonas (totul mecanic), asa ca ies 4 curbe (miscarea in arc de cerc), se vede imediat daca ai probleme cu compresia.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 1 Jun 2004, 10:44
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Mersi dar acum am cumparat de la Shell un bidon cu lichid de curatare a injectoarelor.Sa vad ce se intampla si va spun si voua.Sper macar sa pot rezolva problema ca nu prea am parale sa o bag in service sa o faca aia.Tineti-mi pumnii....


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 1 Jun 2004, 12:59
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




In legatura cu probleme mea veche.....DATUL IN NAS...se pare ca e de la o duza,(care insa, nu stiu sigur), dar mi-am sunat mecanicul si mi-a zis ca a sarit sau s-a miscat o duza care are legatura cu aerul .Maine ma duc sa mi-o faca si imediat ce remediez problema am sa va comunic....


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jun 2004, 18:51
Post #11


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Marius, solutia pe care ai luat-o tu nu va avea nici un efect daca nu mergi cu masina la drum lung plus cateva forje. Se pune lichidul ala la un plin si se merge cu motorul mai turat decat de obicei ca se se curete mai bine capetele injectoarelor.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 3 Jun 2004, 13:07
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Am pus lichidul ala dar nu la un plin ci la 10litri,insa numai jumatate nu pe tot.Merge altfel.Am fost la mecanic cu ea si am injectorul 3 putin infundat.Se pare ca a inceput sa se desfunde ca atunci cand accelerez brusc, foarte putin mai face pe nebuna.
Aaaaaaaaaaa,era sa uit.Va da masina in nas?? Trage pocnituri pe la filtrul de aer?? Nicidecum nu-i vina supapelor cum mi-au zis altii... ca cica au calamina...la 20.000km???Calamina???Da' de unde...cutia filtrului de aer are niste ''bucsi'' de cauciuc pe care vin prinse 4 suruburi ciudate dar care sunt de 10 si se deschid usor.Gatul care face legatura intre blocul motor si cutia filtrului care are in capat o clapeta nu e prins in nimic nici in motor nici in filtru.
Faza e ca suruburile alea oricat le-ai strange...tot degeaba...nu strang perfect. SOLUTIA??? cate 2 saibe la fiecare surub mai putin la cel din apropierea cablului de acceleratie,din spate care strange bine(de obicei).Tragea aer fals cand acceleram fiindca ,,,cablul de acceleratie trage dupa el tot sistemul ala nenorocit care da batai de cap.Daca pui niste saibe nu va face decat sa tina mai strans gatul ala intre motor si cutia filtrului de aer.S asta-i toata faza....


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 23:49
Forum Renault