galerii,chiulasa,carburator, toate de papuc sau nova(LA CE MA ASTEPT)
![]() ![]() ![]() |
galerii,chiulasa,carburator, toate de papuc sau nova(LA CE MA ASTEPT)
Supapa_jR |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|||
cc_silviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
salut
ai sa iti zic cam cum sta treaba cu puterea asta... tu pe dacia 1100 ai probabil set de 1100 si chiulasa de 1100 (care are camera de ardere pt setu ala). Tu daca ii pui chiulasa de 1600 are camera de ardere mai mare si o sa ai un raport de comprimare de aproximativ 7 care inseamna ca o sa ai putere mult mai mica decat ai acuma si un consum mai mare. carburator dublucorp daca vrei pe ea, trebuie neaparat galerie de nova sau r18, da ala de 1,6 e cam mare pt 1100, iti recomand unul de oltcit trs de 1300 care e la fel ca ala de nova numai ca are difuzoare mai mici, sau un carb de citroen gsa, frantuzesc. Chiulasa de nova e mai buna ca are supape de admisie mai mari da pt setu tau ori iei cam 2-3-4mm (acum nu stiu sigur, asta se calculeaza)din ea sa ii micsorezi camera de ardere da nu stiu daca se merita. Cel mai bine scoti chiulasa actuala si o duci undeva sa ia aia din ea cam 1mm (acum nici asta nu stiu sigur, trebuie calculat), oricum scopu e sa ii faci u raport de compresie de 9,5-9,7 cat sa nu apara detonatii. Si dupaia ii pui un carburator de 1400 (irm2a)- ca sa nu mai dai bani si pe galerie. Daca vrei neaparat dublucorp pune unu de trs cu galerie de nova sau papuc 1,6. Sper ca ai inteles ceva si ca te'am ajutat cat de cat. |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
madcos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
galerie de nova am eu.si carburator
![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
alta intrebare...acum mi-a venit in minte...oare chiulasa de 1.6 are canalele la fel ca cea de 1100-1300??din aia de 1600 nu se pot lua niste milimetrii tinand cont ca are supape mai mari...din ce rezulta ca baga mai mult combustibil??
Madcos...ziceai ceva de pret si poze???cati km au? This post has been edited by Supapa_jR: 11 Oct 2006, 23:20 |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
cu cabu de nova o sa iti dea in nas, pt ca e prea mare pt motoru tau. pune unu de oltcit trs ( e la fel!!!, doar mai mic) si din chiualsa de nova daca vrei tu neparat sa pui trebuie sa iei neaparat din ea, in functie de ce vrei de la masina.
Io am pe a mea cu motor 1289 galerie de nova cu carburator de nova, bujii cu filet lung, si filtru sport facut de mine (poate o sa pun niste poze si eventual sa povestesc cum l'am facut). Masina merge super bine, peste 3000 se aude super, da tot vreau sa iau 1mm din chiulasa This post has been edited by cc_silviu: 12 Oct 2006, 20:15 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
da-mi un id de mess ca sa vorbim mai in detaliu te rog
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
Axll |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
mai bine scoate chiuloasa, apucate si slefuieste-o bine (la interior) adica toate canalele, ia din ea cam 1 mm, ia si galeriile pe care le ai si slefuiestele si pe ele bine, si poti sa ii pui si carburator de nova dar cu flansa. apropo carburatorul de nova de 1,6 e o copie a celui de olcit.
bafta la "ciocanit" |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
nu prea imi vine sa o slefuiesc eu de unul singur cred ca o sa o duc intr-un centru specializat
![]() |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
id meu e cc_silviu_iulian
cum zicea axll carbu de nova e copiat dupa cel de trs (oltcit cu motor de 1300) intradevar difera un pic la clapeta de acceleratie, da nu e problema ca poti modifica ceva acolo cu o sarma sau altceva... daca te handesti la economie carbu de nova o sa iti consume mai mult decat unu de oltcit, asta daca sunt reglate bine. chiulasa si galeria de admisie poti sa o slefuiesti foarte bine si singur, nu e mare filozofie. |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma gandesc nici pe departe la economie...doar ca daca cel de nova e prea mare...la cel de oltcit elementele sunt la scara mai mica
![]() |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:08 |