DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bara de torsiune de papuc pe 1300...??

SiloS
post 15 Apr 2006, 08:47
Post #31


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




BNZ , ce alte modificari ai la trenul de rulare ? smile.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Apr 2006, 18:19
Post #32


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Muttley @ 15 Apr 2006, 02:04)
Aici zice ca bara e de 19mm, adica diametrul barelor de pe ultimele berline.  mad.gif
Cum n-am incredere in ce vad acolo, maine ma bag sub un papuc cu subler cu tot si aflu exact. dry.gif
*



Am lamurit-o! Oarecum...
Am fost azi dimineata-n curtea unei firme de prelucrari mecanice unde stiam ca gasesc un papuc diesel si cineva-mi poate da un subler. Norocul a fost sa fie la momentul ala 2 "papuci" acolo. O sa vedeti de ce zic de noroc...
Ma bag sub primul, papucul firmei, un "drop side" cred, ala cu obloane, masor, 20mm. Stiind ca diametrul ultimelor bare de berline e de 19mm, mai masor o data, mut subleru' p-alta portiune a barei, tot asa. Noroi pe ea n-avea, stratul de vopsea ma-ndoiesc sa fi avut juma' de mm, ori imprecizie dimensionala (ar fi trebuit s-aiba 19), ori... naiba stie.
Norocul a fost ca am avut inspiratia si dispozitia necesara de a ma tolani si sub celalalt papuc, aflat din intamplare acolo, unu' d-ala cu 4 portiere. Surpriza placuta: 22mm!
Am mai aruncat o privire scurta la bielete si colierele de pe lonjeroane. Sunt aceleasi cu cele de berlina. Singura diferenta de forma-i o curbura mai pronuntata-n zona baii de ulei care la diesel e mai lata si probabil si amplasata mai jos. Scutul parea identic cu cel de berlina. Era modelul ala mic, cu 4 brate.
Concluzia: bara de papuc merge pe berlina, si-n mod clar merita!

PS: daca stie cineva vreun papuc la vanzare pe bucati in iasi, PM me! smile.gif

This post has been edited by Muttley: 15 Apr 2006, 20:35


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 16 Apr 2006, 19:30
Post #33


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Ambele masini erau dieselare ?
Probablil ca ai masurat la benzinara...aia de 19 si la dieselar aia de 22.

v-am zis eu ca nu e mare scofala,dar de ce nu ai mers la un vanzator sa ti le dea in mana pe amandoua si vedeai clar ce te durea !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Apr 2006, 19:43
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Normal ca erau amandoua diesel, papucu' pe benzina are bara de 19.
Da' prima avea 20mm.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 22 May 2006, 23:52
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




am io o bara de torsiune de ren 17 are 19 sau 20 mm si e identica la lungime si forma cu aia de berlina, cine e interesat?


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 25 May 2006, 00:09
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




eu an fost la majoritatea (ca sa nu zic toti ca or mai fii 2-3 de care nu stiu) vanzatorilor din brasov si, mai mare de 19 nu am gasit sad.gif


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 26 May 2006, 13:11
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




[cautati de ren 18 este de 22si vine aproape perfect, de ce zic aproape ca tre sa schimb burdufu la o planetara ca in viraj maxim atinge bieleta antiruliu pe burduf, la planetara care am probleme e glentzer si are burduf mai gros, dc ai planetare normale nu ai nici o problema de montaj


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micu
post 26 May 2006, 14:02
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 24 December 04




mai mare de 18 n-ai sa gasesti pt ca nu se tin pe stoc asa ceva!



in TM una de 22 e pe la 70 ron si una de 17( cred ) am gasit fata+spate la 20 ron in schrot


--------------------
dacia 1300 - tm 06 pmz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 18 Sep 2007, 20:21
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




un lucru nu am inteles din toata discutia asta:

Pe mine m-ar interesa ca masina sa ia curbele ca un ferari si sa simt gropile din oras ca intr-un logan.

Primordial ar fi stabilitatea pe viraje: In acest sens eu m-am gandit 4 cauciucuri noi 4 arcuri si amortizoare (mai sport, din ce am citit ar fi bune de nova).

Insa daca montez aceasta bara de torsiune si arcuri+ amortizoare stock de break ar fi o alegere mai inspirata. Preconizez ca viteza mea de croaziera va fi de 120KM/h iar virajele, in functie de viraj, cam 90-100. Cu loganul de la firma iau viraj cu 120 in timp ce cu dacia mea trebuie sa scad la 90 pentru acelasi viraj. As vrea sa fie mai rigida..chiar daca voi simti gropile mai pronuntat.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Sep 2007, 20:26
Post #40


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




se gaseste bara de torsiune de 22mm de vanzare?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 18 Sep 2007, 21:20
Post #41


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Dacia n-are bare de torsiune, are bare antiruliu... cum ii spune si numele, atenueaza ruliul, care este o oscilatie in jurul axei a vehiculului.
Daca se pune o bara mai groasa, la gropi pe drum drept nu influenteaza cu nimic, se resimt doar gropile din curbe.
Eu am pus pe break bara de papuc diesel si la curbe ac de par luate in forta, se ridica roata din interior, se invarte roata in aer.
Pentru ca breakul e ceva mai greu decat berlina pe puntea spate, trebuie si aici alta bara mai groasa.
Alt neajuns este ca aceasta bara are alta forma si daca aveti scutul clasic de 1300, nu mai merge pus, trebuie dat jos sau decupat.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Sep 2007, 21:24
Post #42


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




vanzatorii nu stiu de bara stabilizatoare ci numai de bara antiruliu.asa ca aveti grija ce comandati;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 23 Sep 2007, 20:33
Post #43


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




radmasa.gif radmasa.gif

nu are nici pe dracu daca pui bara "de torsiune" sau asa numita antiruliu de papuc eu nu stiu ce tot discutati aici cu bari stabilizatoare wacko.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 6 Dec 2007, 19:07
Post #44


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




care stie cum se numeste topic-ul in care sa gasesc cum se pot pune 2 bari stabilizatoare pe spate??Scuze dar chiar nu am gasit


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 11 Dec 2007, 11:07
Post #45


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti






--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amx_te_vad
post 26 Jan 2011, 21:29
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 10




pe Dacia 1310 se potriveste bara stabilizatoare de Papuc Diesel ?


--------------------
Dacia 1310 1995 - OT ** MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Jan 2011, 22:04
Post #47


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -






--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amx_te_vad
post 23 Mar 2011, 22:10
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 10




scz de exprimare biggrin.gif
tot nu stiu de unde sa iau bara de papuc sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1995 - OT ** MIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 23 Mar 2011, 22:29
Post #49


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Dealer de piese Dacia, pe comanda, aprox 60 lei.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 05:30
Forum Renault