bujie Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
bujie Dacia 1300
Minel |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
soulraven |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
si oricare din ele asi pune nu ar trebui sa am probleme ?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Minel |
![]()
Post
#573
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(soulraven @ 8 Sep 2008, 08:12) Ce probleme sa ai ?? ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 8 Sep 2008, 09:53 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#574
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
depinde de unde le iei.
in bucuresti, la magazinele din pantelimon, de ex sunt 5 lei bucata. de unde le-am luat eu am dat 17lei /set se mai gasesc la alte magazine si cu 10 lei bucata, nu ma intreba de ce, ca-s exact aceleasi.... si crede-ma ca merita... am avut probleme cu depuneri, si d-alea sanatoase... si n-au dat nici un pic de semn de oboseala... am observat pt ca am desfacut una din curiozitate nu ca faceau probleme. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#575
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 8 Sep 2008, 08:39) depinde de unde le iei. in bucuresti, la magazinele din pantelimon, de ex sunt 5 lei bucata. de unde le-am luat eu am dat 17lei /set se mai gasesc la alte magazine si cu 10 lei bucata, nu ma intreba de ce, ca-s exact aceleasi.... si crede-ma ca merita... am avut probleme cu depuneri, si d-alea sanatoase... si n-au dat nici un pic de semn de oboseala... am observat pt ca am desfacut una din curiozitate nu ca faceau probleme. Sa inteleg ca vorbesti despre bujiile BERU , sau ?? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#576
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
090808101232.jpg ( Size: 326.91k )
Number of downloads: 618
090808101249.jpg ( Size: 368.58k ) Number of downloads: 572 aveti ceva detalii despre bujiile astea ? din cate stiu la un mag. in Targu Frumos (Iasi) e in jur de 6 lei bujia ... |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
Minel |
![]()
Post
#577
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Cipiotul @ 8 Sep 2008, 10:21) aveti ceva detalii despre bujiile astea ? din cate stiu la un mag. in Targu Frumos (Iasi) e in jur de 6 lei bujia ... Mda, sunt bujiile care le recomanda DACIA GROUP , eu nu am folosit dar unii prieteni nu au asa multumiti , dupa ceva timp se buseau , si erau cumparate de la reprezentanta DACIA Parerea mea ar fi sa alegi unele mai bune , gen DENSO, NGK , BERU , BRISK, BOSH This post has been edited by Minel: 8 Sep 2008, 09:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#578
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
foflosesc numai Bosch si sunt multumit, inainte aveam de injectie, cu rezistor, acum am luat cu 25 ron un set normale si simple, merg fara probleme, de 4000 km nu m-am uitat la ele ca nu-s curios, si nici nu o sa ma uit, cand le dau jos le dau sa le inlocuiesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#579
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Minel @ 8 Sep 2008, 07:46) da, beru... care a cumparat Eyquem... sunt aceleasi. d-aia daca va uitati la Beru, la Eqm sau Renault cum scrie p-astea de fabrica sunt cam la fel... dar cele mai multe laude le-am auzit despre Beru. ca firma... am un amic, care, la solenza le schimba la 50-60.000 ... pt ca nu e cazu mai devreme si nici atunci... doar ca se mai simte si omu... asa ca am luat si eu si sunt de departe cele mai bune pe care le-am avut.. e drept, n-am incercar NGK, Denso (as vrea eu) sau Bosch. sau champion.. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
ydaniel |
![]()
Post
#580
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
merg f bine eyquem:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Expertule, Eyquem sunt mai proaste decat Sinterom. Iar vorbesti din auzite fara sa fi incercat.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#582
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai, de Eqm A12 zicea Gotronic ca-s f bune.
si oricum, Beru si Eqm sunt sub egida aceleiasi firme. This post has been edited by tzepesch: 13 Sep 2008, 14:24 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
ydaniel |
![]()
Post
#583
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#584
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bujiile NGK BP6HS sunt bujii mai reci si daca circulati mai mult prin oras nu vi le recomand nu ajung la temperatura de autocuratire ( motor de 1397 cc in cazul meu ) ,eventual daca circulati mai mult in afara sunt foarte bune
![]() Circuland mia mult in oras sunt cam nevoit sa le schimb si o sa imi montez la loc Brisk-urile vechi care au functionat si funtioneaza impecabil ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Expertule, eu nu vorbeam de Eyquem ci de restul marcilor mentionate
![]() Detaliaza "prea reci", avand in vedere ca sunt codul corect ALTERNATIV si nu RECOMANDAT pentru motorul de 1.3 si nu pentru cel de 1.4. Codul recomandat BP6H-VG. Inca o data nu se foloseste un reper recomandat ca echivalenta, nu se precizeaza daca reglajul aprinderii este facut cu lampa stroboscopica, daca carburatia este facuta corect, dar se trage concluzia "dom'le nu e bune". Pe Dacia 1310 TLX '87 am mers foarte bine cu Sinterom, apoi cu Brisk, Denso, Bosch. Toate cu codul recomandat si nu puse dupa ureche. N-am ramas cu masina in drum din cauze "tehnice" si n-am avut nici o data probleme gen bujii afumate, pornire greoaie iarna, etc. Totul dupa carte. NB: nu am rulat cu socul tras nici o data. Alt motiv pentru care bujiile nu ajung la "temperatura de autocuratire". Dacia respectiva are acum peste 200.000 km (jumatate i-a facut la mine) si merge cu 140 kmh incarcata fara sa-i fi umblat cineva prin motor pana la ora asta. Spune multe nu ? |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Minel |
![]()
Post
#586
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 14 Sep 2008, 14:12) Inca o data nu se foloseste un reper recomandat ca echivalenta, nu se precizeaza daca reglajul aprinderii este facut cu lampa stroboscopica, daca carburatia este facuta corect, dar se trage concluzia "dom'le nu e bune". Eu am precizat ce se intampla la motorul meu , nu am spus-o ca reper pt altii , carburatia ii reglata foarte bine la fel si aprinderea , ( de aici rezulta un rezultat la ITP la gaze de 1,4 cand maximul admis fiind 3,5 ) spune multe ,nu .... ![]() Subliniam doar ca bujiile astea pe motorul meu functioneaza ireprosabil doar ca nu ajung la temperatura de autocuratire asa repede ca si Brisk-urile , atat ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#587
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
important este ca intre electrozi sa fie curate, suprafetele de scanteie.
ca asa, si beru Z10, recomndate de Beru pt Motorul de 1.3 de dacie, pot face depuneri pe electrodul de masa sau izolantul centralului, dar suprafetele de contact sunt impecabile. acesta e exemplul meu. si, dpdv al aprinderii, masina functioneaza perfect. si eu la itp am avut gaze de 1.83. ca atare... ![]() This post has been edited by tzepesch: 14 Sep 2008, 13:40 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Exact
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#589
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine-s albi electrozii... f f vag spre caramiziu.
eu merg cu amestec f sarac. si functioneaza f bine. cum am reusit? f simplu. pe langa teul carb. care duce gazele in gatul carb si-n flansa UIS de sub carb, am mai cuplat 1 teu si am pus si furtunasul cu diuza la galerie. basca ca i-am pus acu motorului de 1.3 carb de 1.4 cu jiglere de 1.3 si 1.4 si trage cam aceeasi cantitate de benz. dar mult mai mult aer. functioneaza f bine, nu stia nenea ala de la itp ce-i cu atatea furtune la mine la carb. ![]() This post has been edited by tzepesch: 14 Sep 2008, 13:54 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#590
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 14 Sep 2008, 14:53) Exact asa sunt si la mine cu Brisk-urile , doar circuland in oras iar cu NGK sunt caramizii inchis DAR suprafetele de scanteie sunt perfect curate , neumbland deloc la carburatie , m-am limitat doar la schimbarea bujiilor ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
soulraven |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
poti sa faci o poza?ma interseaza ce configuratie ai la furtune?si eu caut de cateva zile un gat cu gaura ca sa recircul gazele din capacul de culbutori
QUOTE(tzepesch @ 14 Sep 2008, 13:53) la mine-s albi electrozii... f f vag spre caramiziu. eu merg cu amestec f sarac. si functioneaza f bine. cum am reusit? f simplu. pe langa teul carb. care duce gazele in gatul carb si-n flansa UIS de sub carb, am mai cuplat 1 teu si am pus si furtunasul cu diuza la galerie. basca ca i-am pus acu motorului de 1.3 carb de 1.4 cu jiglere de 1.3 si 1.4 si trage cam aceeasi cantitate de benz. dar mult mai mult aer. functioneaza f bine, nu stia nenea ala de la itp ce-i cu atatea furtune la mine la carb. ![]() |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Merced |
![]()
Post
#592
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu am schimbat un set de Brisk-uri cu care facusem 10.000km in conditii de reglaj culbutori in 1997, carburator reglat dupa ureche, delcou cu joc in ax, mers cu o platina care se tocise si aveam porniri greoaie, plus si vacumu' cam defectuos. Dar aratau foarte foarte decent cand le-am scos. Fara sa fie vreuna plina de ulei, depuneri stranii sau mai stiu eu ce.
Cand am fost la un mecanic priceput, am pus alt declou, am facut reglaj culbutori, reglat avansul cum trebuie plus niste chichite pe la carburator(de exemplu carburatoru', care e de 1.4[nu stiu daca de aici e problema] cu surubu' de la jiclorul de relanti strans la maxim ingatuie aiurea motoru', asa ca mi-a pus mosu' o saiba si am rezolvat problema) am zis sa pun si bujii noi. Am luat tot Brisk-uri, care pe langa faptul ca-s mai iefine ca Sinterom-ul(cand am avut d-astea din urma mi-a mers urat motorul) mi se par infinit mai bine lucrate. Ei, de atunci, pe partea de aprindere si carburatie eu n-am mai facut nimic. Si au trecut vreo trei luni cred, si vreo 3000km. Pleaca la prima cheie, nu intrerupe in sarcina, nu ma lasa in drum. Nici jiclor suflat, nimic. Eu am ridicat capota numai ca sa ma uit la lichide si cam atat. Cu o masina care e practic zob. Si dupa un pic de joaca la amestec, pe stand la ITP mi-au iesit si mie gaze vreo 2.5 parca. Decent spun eu. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#593
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu folosesti la nimic stutul din gatul de lebada.
daca tragi aer pt traseul de sub carb, e aer fals si o sa-ti haleasca rau. ia sa scoti furtunul cu diuza din galerie si sa mergi asa, sa vezi ce "misto" e This post has been edited by tzepesch: 14 Sep 2008, 17:23 Attached thumbnail(s) instalatie_saracire_amestec.jpg ( Size: 48.96k ) Number of downloads: 557 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Cipiotul |
![]()
Post
#594
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 14 Sep 2008, 16:58) da` mai poate merge ? intreb pt ca la mine furtunul ala era scopt ... la inceput tragea aer pe-acolo ca se mai tinea ... apoi s-a rupt mai tare si nu mai statea deloc la locul lui (partea de la galerie) si se oprea motorul brusc si instantaneu ... era cumva problema si de la altceva si furtunul asta doar punea capac la problema ? acum am schimbat furtunul ... ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
Minel |
![]()
Post
#595
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Cipiotul @ 15 Sep 2008, 11:35) Normal ca ti se oprea motorul , in acel furtun are o diuza cu o gaura calibrata la fi 1,5-2 mm , nu mai stiu exact .. ![]() Era problema ca pe langa ca aveai furtunul crapat si tragea aer fals (cada crapatura era dupa diuza ) cine stie cat mai era la tine diametrul gaurii .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#596
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
adica se poate "decalibra" gaura diuzei de la ce ... aer ? furtunul era crapat la intrarea de la galerie (s-a scopt de la caldura cred ...)
This post has been edited by Cipiotul: 15 Sep 2008, 11:02 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#597
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
culmea, la mine mergea f turata si se oprea dupa cateva secunde.
oricum... sa revenim la bujii , e topic dedicat. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bucatzel |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nici eu n-am avut nervi sa citesc ditai topicul de bujii, dar si la mine sinteroamele sunt sfinte.
De astea am, si taica-miu, cand mi-a pasat masina, mi-a pus si o pungulita cu bujii in portbagaj. Toate sinterom, 14-n-225 parca. Daca o mers linistita 27 de ani cu asa ceva, nu cred ca are rost sa ma pun sa vad de ce merge. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#599
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
acum ceva ani Sinteroamele se faceau de calitate, acum se fac in bataie de joc, asta e problema. Daca le ai vechi dar nefolosite e foarte bine, Sinteroame ca alea nu mai gasesti.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#600
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da bai astea noi sunt zob. la mine se indoiau electrozii de masa catre lateral si se apropriau de central.
si numai la Sinterom pateam asta. don'no... ![]() monentan raman pe Beru!!! si brisk de rezerva. This post has been edited by tzepesch: 15 Sep 2008, 21:45 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 21:07 |