DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bord CN pe 1310 '90, ce modificari mai sunt necesare?

skywalker
post 27 May 2005, 11:08
Post #1


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




Intrebare..am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic concret....
Ce alte modificari mai sunt necesare? banui ca mai trebuie decupat in dreptul noului radiator,eliminat cel vechi de sub grila, astupate o parte din gauri, furtunele, ventilatorul...
A schimbat cineva care sa poata spuna etapele ?

Si o alta intrebare care desi am gasit un topic, nu am aflat nimic...Cum sunt gandite evacuarile cu 2 tevi (stg si dreapta) la dacie? o schita,ceva, unde se face ramificarea, ce se elimina din vechiul sistem....


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skywalker
post 29 May 2005, 16:41
Post #2


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




Fenomenal...
chiar nimeni nu a pus bord de CN pe o berlina mai veche ?
trebuie sa stie cineva ceva.....


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 29 May 2005, 21:22
Post #3


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




eu am asa pe masina!
sistemul e gandit de mine,doar sudura facuta de nea Costica blush.gif

si faza cu bordul CN ala patratos...frumos,dar scump!am inteles ca costa vreo 8 bulioane complet functional.O gramada de bani e aeroterma si modificarile aferente!astea fiind noi...sh/dezmembrari poate o ajunge mai ieftin.daca ai deja piesele zi-mi si mie te rog cat te-au ajuns

This post has been edited by vierme_ha: 29 May 2005, 21:26

Attached thumbnail(s)
DSC01141.JPG ( Size: 239.69k ) Number of downloads: 348
DSC01154.JPG ( Size: 155.66k ) Number of downloads: 361
DSC01155.JPG ( Size: 148.38k ) Number of downloads: 346


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skywalker
post 30 May 2005, 18:16
Post #4


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




cu toba m-am prins acum de unde ai legat-o...totusi cred ca o finala acolo e riscanta...prima problema ar fi rezervorul, iar a doua ,faptul ca asezata asa,risti sa cam zboare la primul potential impact cu obiecte...
Dar cred ca daca as lega tot de acolo, iar in loc de finala as face o toba custom made, un cilindru mai mare, vad eu...ar fi o posibilitate...

Cu bordul de CN mi-e neclar unde vine montat radiatorul si daca trebuie sa tai caroseria sa intre aer la radiator....cred ca las balta bordul de CN,vad ca nimeni nu lauda o astfel de schimbare...
Piesele nu le am, dar am vazut ca e vreo 3 mil bordul, 800 000 cutia de acte (curios ca nu e inclusa..), ceasurile le folosesc tot pe astea, ca-s la fel,mai trebuie verificat radiatorul si ventilatorul...nu stiu cat ar ajunge....


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailivan77
post 2 Jun 2005, 13:11
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 April 05




Sal. vreau sa i-ti spun ca eu tocmai lucrez la o astfel de modificare ,daca te intereseaza ceva concret poti sa ma intrebi!


--------------------
dacia 1310 break - B 39 SBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 2 Jun 2005, 13:30
Post #6


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




pai ori asa cum am facut eu...dar atentie! ca sa ai acelasi debit de fum trebuie sa faci o ramificatie interioara tevii principale...nu stiu cum sa explic...si poti sa faci cum vrei tu..eu deocamdata nu am bani ca vreau sa fac un sistem de flacari(NU RADETI! blush.gif ) si oricum poza e facuta fara scutul de la rezervor

ar mai fi o varianta sa faci un fel de V undeva la iesirea din toba intermediara..dar implica muult mai multe modificari.sudura a inca unei urechi in caroserie in dreptul rotii dreapta spate...pentru tamponul care sustine a doua teava...

si pana acuma nu mi-a zburat nici o toba tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 21 Aug 2005, 02:07
Post #7


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




QUOTE(razvi28 @ 29 May 2005, 16:41)
Fenomenal...
chiar nimeni nu a pus bord de CN pe o berlina mai veche ?
trebuie sa stie cineva ceva.....
*


Ba da eu am pus pe 4 dacii, 2 ale mmele plus 2 la uni complete cu aeroterma. Daca cutreieri tirgul si componentele le iei pe rand nu nu simti investitia prea tare shi sa nu te grabesti. Dureaza o zi de dimineata pina seara dar sa ai toate componentele! excl.gif Pe linga bordol complet si aeroterma va mai trebuie un furtun de apa (in general returul caloriferului tipul vechi)si il taiati in doua dupa care il legati la aeroterma cea noua impreuna cu un alt rodinet de caldura "robinet caldura cn" diferenta este ca intra 1 si iese 1 fata de cel veci, mai aveti nevoie de niste tabla , silicon, suruburi , piulite cu colivie pt a prinde bine bordul sa nu bata. masina mea este din '97 si am avut bord scoica, uitati cum arata acum(bordul este complet cu aeroterma cu tot) Daca mai aveti intrebari cautati-ma!

Attached thumbnail(s)
Imag005.jpg ( Size: 369.75k ) Number of downloads: 293
Imag006.jpg ( Size: 380.7k ) Number of downloads: 280
A2070.jpg ( Size: 39.06k ) Number of downloads: 228


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 21 Aug 2005, 02:14
Post #8


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Caloriferul vehi se scoate si se masoare si se taie zadrelele alea indreptul aerotermei si restul se da silicon pe toata suprafata cu zabrele si se pun niste table masurate si taiate in prealabil, prinsa ce citeva chiplinguri ca sa preseze bine.


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik
post 22 Aug 2005, 12:58
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




Blocul de lumini de care e ?


--------------------
Dacia Nova R 523 1997
No one needs you to be smart, I need you to be smarter. altFEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian xlz
post 22 Aug 2005, 16:57
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 18 August 05




mishto bordul ala , dar de ce nu ai pus unul din ala din cele mai recente


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - B 33 TSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 25 Aug 2005, 22:26
Post #11


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




QUOTE(Adrian xlz @ 22 Aug 2005, 16:57)
mishto bordul  ala , dar de ce nu  ai  pus  unul din ala  din cele mai recente
*


Pe acesta l-am avut si oricum acele trei ceasuri nu l-e puteam pune pe tipul nou ca acela este pe semirotund wink.gif blocul este de solenta respesctiv logan sau alte modele de renault ( sunt la fel)

Attached thumbnail(s)
A2070.jpg ( Size: 39.06k ) Number of downloads: 122


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 28 Aug 2005, 16:56
Post #12


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




smile.gif ce-mi place!!!

This post has been edited by ciprianeduard: 28 Aug 2005, 16:58

Attached thumbnail(s)
A2073.jpg ( Size: 46.74k ) Number of downloads: 223


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Sep 2005, 23:13
Post #13


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




happy.gif

Attached thumbnail(s)
Image009.jpg ( Size: 31.67k ) Number of downloads: 195
Image008.jpg ( Size: 25.18k ) Number of downloads: 134


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 7 Sep 2005, 19:17
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Fain arata bordul mane, daca e si de mana ta atunci ai inca un punct in plus wink.gif ... In legatura cu esapamentul dublu, daca vreti sa faceti o treaba klumea, eu zic sa investiti in cativa metri de teava si sa plecati de acolo de unde s-au oprit cei de la fabrica: imbinarea dintre saxofon si galeria de evacuare e pe doua cai. De acolo ar trebui continuat tot pe doua cai si urmata succesiunea normala de tobe pana la iesire. Totusi , ca sa fiu sincer, nu cred ca asta ar ajuta motorul de Dacie... Iar daca vrei sa pui numai asa de frumusete 2 tobe, nu e neaparata nevoie sa iasa si fum pe amandoua.... blush.gif


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 8 Sep 2005, 00:33
Post #15


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Cam tot ce vedeti la dacia asta este facut de mana mea, si mai am idei destule ...dar bani alocati pentru ea sa am wink.gif


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 01:06
Forum Renault