DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
red_rares |
![]()
Post
#10591
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 May 08 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- SB
Prestige 2007
|
|||
catalin7070 |
![]()
Post
#10592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
salut Alex1300BV!
cei ce castiga mai mult sigur ca au Auto-Union, Mercedes Pagoda sau ce vrei tu ... tu crezi ca cei din Occident traiesc doar sa plateasca rata la casa si la Logan ?! m-as bucura sa dai si tu cu nasul pe afara vezi cum sta treaba ... |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
- 1 - VL - 1007
1968, 1976
|
|
Prickindell |
![]()
Post
#10593
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
poate intereseaza pe cineva....
![]() http://www.leboncoin.fr/vi/47049496.htm?ca=1_s http://www.leboncoin.fr/vi/45952012.htm?ca=1_s This post has been edited by Prickindell: 5 Jun 2009, 03:06 |
--------------------
DACIA
13OO
- GL 11 UFP
1976
|
|
bontan |
![]()
Post
#10594
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(verde57 @ 4 Jun 2009, 18:53) deplasat pentru un model de 147 CP ????????pai tu crezi ca astia cu Gordini au asa ceva doar pentru ca nu-si permit un Ferrari clasic sau alte clasice? Referitor la ce spune francezu pe Ebay::" baquets, train renforcés et montés sur rotules à l'avant." o traducere exacta poate face cineva? "Ce véhicule est un modèle 1974 bénéficiant de toutes les améliorations - très nombreuses - intervenues entre 1970 et 1974." ce vrea sa spuna cu asta ce mari imbunatatiri au survenit in perioada de 4 ani? normal ca mi se parea si inca mi se pare deplasat , si nu vreau sa intru cu voi in polemica dar uitati cateva aspecte: - la subiect spune ca are 0 KM - la descrierea masinii spune ca "masina a fost restaurata de un specialist GORDINI" ... deci nu este noua cum spune in anunt. - la numarul de locuri inteleg ca sunt numai 2 ca e de curse dar la numarul portierelor de ce sunt trecute tot 2? in fine .. nu vrea sa incep un scandal pe forum ca nu are sens ... sunt doar parerile mele personale. Numai bine. This post has been edited by bontan: 5 Jun 2009, 11:01 |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#10595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Bontan are dreptate, masina este exagerat de scumpa. Pretul corect este in jurul valorii de 8-10.000 euro.
In general si francezii cauta sa maximizeze profitul de pe urma Gordiniurilor stiind cat sunt de rare. Anuntul nu mi se pare deloc profesionist, in general oamenii care fac restaurari cu ateliere specializate dau detalii exacte despre munca depusa. Pe de alta parte, din cate am vazut in discutiile posesorilor de G, kit-ul de 160 CP nu este deloc stabil in functionare, aparand probleme dese. Reglajul motorului cu modificarile aferente montarii kit-ului este infernal, deseori acesta functionand foarte prost, si neexistand indicatii clare pentru un reglaj optim. 12trav6xn.jpg This post has been edited by Hormonelul: 5 Jun 2009, 11:43 |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
verde57 |
![]()
Post
#10596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Si ce daca gasesc un "kit de 147" ieftin sa-l refuz?
Multi din voi sunt "fani" 1300 sau R12 doar pentru ca sunt saraci, cel putin asa dati dovada ![]() This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 15:56 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#10597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate unii sunt, poate altii nu....Dacia nu a fost niciodata o masina scumpa. Poate unii o fac din considerente de suflet, poate altii din considerente estetice, li se pare frumoasa pur si simplu, poate pentru unii e doar un hobby accesibil....fiecare este motivat in felul lui.
Mesajul tau nu are niciun sens ! Kitul este disponibil de cumparat ! |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#10598
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa fi pasionat nu inseamna neaparat sa fi si batut in cap.. Eu cel putin, nu as lua niciodata 2 bielete de directie cu 240 euro.. Fie ele si Lemforder.
Singurul dezavantaj e ca in loc sa termini masina intr-un an, o termini in 5 (dar uneori e chiar mai bine pentru ca ai timp sa fi atent la detalii). Oricum.. nu stiu ce va place la ea.. ca e mai mult o masina de curse, nu mai are nici un pic de originalitate, pana la urma pe ce sa dai banii astia? Mai bine iti iei Evo 10 ca piesele sunt mai ieftine. ..."beneficiaza de toate imbunatatirile...", dar ea de fapt mai are doar ceasurile de pe bord originale.. 160 cp si are pompa de benzina mecanica ![]() Ps. Cred ca cea mai buna "imbunatatire" intre 70 si 74 e inlocuirea stopurilor cromate cu unele simple ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
- Dacia 1301 1974
1975 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
am. |
![]()
Post
#10599
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
QUOTE(catalin7070 @ 4 Jun 2009, 22:55) salut Alex1300BV! cei ce castiga mai mult sigur ca au Auto-Union, Mercedes Pagoda sau ce vrei tu ... tu crezi ca cei din Occident traiesc doar sa plateasca rata la casa si la Logan ?! m-as bucura sa dai si tu cu nasul pe afara vezi cum sta treaba ... La noi daca mergi cu un Auto-Union pe strada prostimea se gandeste ca nu ai avut bani de Q7. |
--------------------
sacia
130
- 1-b-2867
1967
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#10600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
|
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
- 1 - VL - 1007
1968, 1976
|
|
Motreanu Sorin |
![]()
Post
#10601
|
- Group: Members Posts: 271 Joined: 5 April 06 From: - ![]() |
QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 15:52) Multi din voi sunt "fani" 1300 sau R12 doar pentru ca sunt saraci, cel putin asa dati dovada ![]() Pai daca eram bogati mai aveam ocazia sa ne indragostim de aceasta masina conceputa din start pentru pentru oameni simpli ?Poti fi si sarac dar atat de multumit cu acea Dacia 1300 pe care o ai incat ai pastra-o si cand ai avea posiblitatea sa-ti iei alta masina (daca ai unde o tine,daca nu ramane in suflet oricum si ajungi sa o regreti) Nu-s de acord...vad zi de zi pe strada masini viloate si strmbe..aia sunt saracii care le folosesc de nevoie dar nu cei care desi nu-si permit poate alta baga bani in pastrarea uneia si au grija de ea cat pot ei de bine.Mosii pe la care mai vedeam cate o 1300 ca noua daca erau bogati nu se sinchiseu sa le pastreze asa de bine,atatia ani sa bage ulei in ele,sa le lustruiasaca din banii de pensie.. In fine,poti iubi masina asta pana la cer desi nu te poti ocupa macar de una singura cum trebuie (din pacate,cazul meu).Eu nu aveam chef si posibilitati sa-mi pun o vechitura in carca dar am luat-o din pasiune pentru ca am crescut cu asa ceva nu pentru ca nu am avut bani de altceva deoarece practic nici nu aveam nevoie de masina macar ! This post has been edited by Motreanu Sorin: 5 Jun 2009, 18:54 |
--------------------
-
-
--
|
|
bontan |
![]()
Post
#10602
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 5 Jun 2009, 16:17) Sa fi pasionat nu inseamna neaparat sa fi si batut in cap.. Eu cel putin, nu as lua niciodata 2 bielete de directie cu 240 euro.. Fie ele si Lemforder. Singurul dezavantaj e ca in loc sa termini masina intr-un an, o termini in 5 (dar uneori e chiar mai bine pentru ca ai timp sa fi atent la detalii). Oricum.. nu stiu ce va place la ea.. ca e mai mult o masina de curse, nu mai are nici un pic de originalitate, pana la urma pe ce sa dai banii astia? Mai bine iti iei Evo 10 ca piesele sunt mai ieftine. ..."beneficiaza de toate imbunatatirile...", dar ea de fapt mai are doar ceasurile de pe bord originale.. 160 cp si are pompa de benzina mecanica ![]() Ps. Cred ca cea mai buna "imbunatatire" intre 70 si 74 e inlocuirea stopurilor cromate cu unele simple ![]() Imi pare rau ca am iscat un intreg scandal pe tema asta ... dar v-am spus parerea mea ramane in continuare ca aceasta masina nu-si merita banii ... verde57: nu-mi place cand ne bagi pe toti in aceesi oala ... sau te bagi si tu ca vad ca si tu esti un "sarac" care ai o dacie ... o ai din greseala sau esti si tu pasionat de ea ca si mine ... cum spunea Silviu poti restaura o masina cu mult mai putini bani si la sfarsit poti avea placuta surpriza ca acea masina sa iasa mai frumoasa decat ti-ai imaginat (am un exemplu destul de concludent (Nastase Bogdan) exceptand caruta de bani pe care a investit-o in jantele alea in rest nu cred ca a dat sute de euro pe piese), in fine ...ma repet a 1000-a oara a fost o remarca de-a mea si v-am impartasit-o si voua, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiti de acord cu ea, intentia mea a fost pur pasnica dar se pare ca s-a ajuns mult prea departe ... deci verde57 are sens sa ne mai contrazicem? tu o tii pe a ta iar eu pe a mea, hai mai bine sa avem un weekend prelungit si sa facem ceva constructiv din forumul asta ca de scandaluri sunt satul la munca. Numai bine. |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
verde57 |
![]()
Post
#10603
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Nu ma contrazic nici cu tine nici cu altcineva, tu acum vorbesti de lucruri marete si inexistente, dai un exemplu rar (Nastase Bogdan) cati mai cunosti pe acest forum care au facut "restaurari"?? si nu la curte sau vrajeli de genu 1000 de lei vopsit toata masina(ca un cur) .......suntem departe dar in urma.
Apropo pe partea tehnica Bogdan nici nu a terminat asa ca mai are bani de bagat. This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 21:31 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
bontan |
![]()
Post
#10604
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 21:27) Nu ma contrazic nici cu tine nici cu altcineva, tu acum vorbesti de lucruri marete si inexistente, dai un exemplu rar (Nastase Bogdan) cati mai cunosti pe acest forum care au facut "restaurari"?? si nu la curte sau vrajeli de genu 1000 de lei vopsit toata masina(ca un cur) .......suntem departe dar in urma. Apropo pe partea tehnica Bogdan nici nu a terminat asa ca mai are bani de bagat. iti mai dau cateva : B-75-UAP (cred ca am spus totul) am mai fi tipul cu AG-70-RNO (parca asa ceva, el are o replica a R12 Gordini) ... exemplele pot continua dar nu are sens hai sa uitam de subiectul asta ca ne face rau la ten ![]() |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
verde57 |
![]()
Post
#10605
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Gresit!
Exemple bune ar fi B-01-HOY si HD-14-DA..... apoi la replici merge si AG-70-RNO desi parca nu merge cu aripi de conex, punte in 4 prezoane si alt motor din alta generatie....parca iese o struto-camila. This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 21:56 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#10606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Raspuns.... restaurari ca la carte: B 75 UAP, Danut69, Albert Einstein, 69er, lord Halo, Daddy si sunt multi .....doar ce imi amintesc fugitiv.
Oameni care investesc timp si bani in originalitate si apropierea de ceea ce inseamna o masina cu elemente originale: Speedy, Bogdan, Catalin, alex 24, si toti cei care ne rupem creierii si portofelele la aceasta rubrica. Toti cei de aici, o facem din diferitele motive care ne alimenteaza aceasta pasiune si ne leaga toata gama de sentimente reflectate de aceasta pasiune. Ne-am intalnit la Brasov pe picior de egalitate si nu a contat niciodata bogatia nimanui, am vorbit numai despre piese si fenomenul 1300. ![]() Ca nu toti isi permit capace la 240 de euro e normal in contextul actual. Capace curate avem toti ! ![]() Nu e nimeni sarac aici, e vorba de implinirea sufleteasca ! ![]() |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
nanu_mihai_andrei |
![]()
Post
#10607
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 2 February 09 ![]() |
Desi e un pic offtopic, eu pot sa spun doar atat. Ca sa mentii o masina in starea ei originala e destul de costisitor chiar daca masina este inca in fabricatie. Spun asta pentru ca acum 2 zile am harscait un capac al rotii de la Peugeotul meu 206. Am luat un capac nou chiar daca era zdrelit doar un centimetru. Acest capac a costat 100 Ron-reper original Made In France. Nu se compara cu 200 E, dar este totusi o suma pentru un capac de plastic.
Astfel fie ca vb de Dacia 1300, Peugeot, Skoda, Mercedes elementul esential in a pastra o masina asemeni celor ale lui Danut....este Banul. Poate este mai important decat pasiunea in unele momente. |
--------------------
Dacia
break
- BC-24-AMN
CLi 01
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#10608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ nanu andrei mihai
este foarte ieftin 100 lei capacul , dar cum ai spus este de plastic . Sunt anumite repere care nu se gasesc sau sunt foarte rare si cind ies pe piata , se ajunge la niste preturi de te doare capul . Asta nu inseamna ca iti permiti sau nu , fiecare isi face bugetul si daca ii convine pretul e OK , daca nu isi vede de treaba . Stau si ma gindesc ce subiect de discutie ar fi fost sa apara acele capace pe Piata Romaneasca la acel pret de 2.. euro , ce disensiuni s-ar fi iscat si comentarii de 2 lei . Invidia ii omoara pe unii din pricina faptului ca ei nu-si permit si incepe Mistocareala . |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
bontan |
![]()
Post
#10609
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 21:51) Gresit! Exemple bune ar fi B-01-HOY si HD-14-DA..... apoi la replici merge si AG-70-RNO desi parca nu merge cu aripi de conex, punte in 4 prezoane si alt motor din alta generatie....parca iese o struto-camila. M-am lamurit, daca tu ai ajuns sa compari ce fac Bogdan, Danut si cu Silviu cu exemplele date de tine, ma cam lasa rece ... eu stiu ce fac Danut si Silviu dar sincer sa-ti spun nu cred ca au grad de comparatie (ei se axeaza pe partea clasica si fac totul ca acum 40 si ceva de ani), Bogdan a adus multe inbunatatiri modelului clasic si nu cred ca a gresit cu ceva. In fine ... iar am o parere diferita de a ta ![]() |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#10610
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Masinuta mea in stadiul actual!!
Attached thumbnail(s) Imag046.jpg ( Size: 306.33k ) Number of downloads: 1190 Imag047.jpg ( Size: 280.76k ) Number of downloads: 1283 Imag048.jpg ( Size: 306.88k ) Number of downloads: 1186 Imag049.jpg ( Size: 259.14k ) Number of downloads: 1156 Imag050.jpg ( Size: 267.71k ) Number of downloads: 1149 Imag051.jpg ( Size: 305.97k ) Number of downloads: 304 Imag052.jpg ( Size: 287.82k ) Number of downloads: 340 Imag053.jpg ( Size: 289.85k ) Number of downloads: 348 Imag054.jpg ( Size: 314.73k ) Number of downloads: 291 Imag055.jpg ( Size: 222.4k ) Number of downloads: 287 Imag056.jpg ( Size: 222.49k ) Number of downloads: 271 Imag057.jpg ( Size: 282.94k ) Number of downloads: 330 Imag058.jpg ( Size: 260.7k ) Number of downloads: 342 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
bontan |
![]()
Post
#10611
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
Spor la treaba Alex 23, din punctul meu de vedere faci bine ceea ce faci tu acolo.
Bafta la reconditionat. |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#10612
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Si vrei s-o vopsesti?Scoate totul,totul,totul de pe ea!Fara motor si cutie,fara bord,fara levierul de viteza si frana de mana,fara pedalier,fara instalatie electrica.Totul jos!
Mor cand vad vopsea pe kedere,broaste usi si,indeosebi,pe instalatia electrica! Spor la treaba! |
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
am. |
![]()
Post
#10613
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
QUOTE(bontan @ 7 Jun 2009, 17:52) M-am lamurit, daca tu ai ajuns sa compari ce fac Bogdan, Danut si cu Silviu cu exemplele date de tine, ma cam lasa rece ... eu stiu ce fac Danut si Silviu dar sincer sa-ti spun nu cred ca au grad de comparatie (ei se axeaza pe partea clasica si fac totul ca acum 40 si ceva de ani), Bogdan a adus multe inbunatatiri modelului clasic si nu cred ca a gresit cu ceva. In fine ... iar am o parere diferita de a ta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cel putin B-01-HOY ar trebui sa fie o biblie de capatai pentru cei care vor sa restaureze(refaca) o frantuzoaica, este perfecta aceea masina. Nu trebuie neaparat s-o cumpere in stare buna si s-o stearga de praf mai schimba un reper pe ici colo asta nu e restaurat ![]() Si daca faci o restaurare completa nu e o rusine si nu-i scade rangul masinii cu nimic, ba chiar asa se si face in mod normal la masini mai speciale sau cu valoare, o astfel de restaurare ar trebui facuta si la cateva masini pomenite de tine. Poze cu cea mai tare: detaliubot2800x600.jpg pa080028.jpg racursifata800x600.jpg vederespate800x600.jpg 23072007034.th.jpg interior800x600.jpg This post has been edited by am.: 8 Jun 2009, 17:58 |
--------------------
sacia
130
- 1-b-2867
1967
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#10614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300/1310
- 2 B 598
1971-Berlina/2000-Berlina „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#10615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
[quote=am.,8 Jun 2009, 19:57]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poze cu cea mai tare: Poate e singura care ai vazut-o . ![]() ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
am. |
![]()
Post
#10616
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Am pozele de la intalnire si am vazut-o decat pe cea visinie sa intre in aceeasi categorie.
Unde-s restu ? P.S. SV-72-UAP arata trasnet culoarea ii sta foarte bine. A fost la M.I. ?? |
--------------------
sacia
130
- 1-b-2867
1967
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#10617
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Misto masinutele voastre 1300 clasic,Eu am avut o frantuzoaica din 75 da am dato la pieta ca avea lonjeroanele distruse.....
Inca mai am multe piese de la ea originale ,motor,cutie si mai multe.... poate pot sa va ajut |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
- IS-60-GVE
1989 1410 si 1995 1410
|
|
onyx-20 |
![]()
Post
#10618
|
![]() Onyx-20 Group: Members Posts: 431 Joined: 10 March 05 From: Suceava ![]() |
Sigur n-a fost pe la M.I. A fost doar la un nene care a avut grija de ea.
|
--------------------
Dacia
1300
- SV 03 TMC
1976
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#10619
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Dupa cate imi amintesc eu prorietarul lui HOY lucreaza la Autonetul dupa Giulesti, este meserias pe acolo!!
Masina nu va fi vopsita ci doar retusata pe ici colo dupa care va fi polisata!! Intre timp s-au montat fetele de usi s-au reconditionat si montat panourile laterale de la polita, centurile de siguranta si chedere noi la usi!! Este mult de munca la ea pentru ca este vorba de migaleala iar timpul meu liber este foarte scurt!! Sper ca poate intr-o luna sa fie gata!! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
bontan |
![]()
Post
#10620
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
[quote=am.,8 Jun 2009, 17:57]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cel putin B-01-HOY ar trebui sa fie o biblie de capatai pentru cei care vor sa restaureze(refaca) o frantuzoaica, este perfecta aceea masina. Nu trebuie neaparat s-o cumpere in stare buna si s-o stearga de praf mai schimba un reper pe ici colo asta nu e restaurat ![]() Si daca faci o restaurare completa nu e o rusine si nu-i scade rangul masinii cu nimic, ba chiar asa se si face in mod normal la masini mai speciale sau cu valoare, o astfel de restaurare ar trebui facuta si la cateva masini pomenite de tine. am impresia ca si tu esti Gica contra, tu ai vazut R12-le GORDINI al lui Silviu? ... daca nici aia nu e ceea ce spui tu inseamna ca nu stii ce vorbesti, intradevar nu e gata dar si cand o sa fie gata cam cata invidie o sa scoata masina aia. |
--------------------
Dacia
1300`
- 1 SV 214
1975 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 09:32 |