DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 352 353 354 355 356 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

red_rares
post 4 Jun 2009, 22:53
Post #10591


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 28 May 08
From: Sibiu




tragand cu ochiul pe net la oferte de masini , iata ce am gasit :

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=v1aawuimhzqh o batranica inmatriculata in Germania , care arata foarte bine zic eu , tinand cont ca nu stiu cata disponibilitate pentru piese a avut proprietarul acolo .


--------------------
Dacia Logan - SB Prestige 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 4 Jun 2009, 22:55
Post #10592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




salut Alex1300BV!

cei ce castiga mai mult sigur ca au Auto-Union, Mercedes Pagoda sau ce vrei tu ...
tu crezi ca cei din Occident traiesc doar sa plateasca rata la casa si la Logan ?!
m-as bucura sa dai si tu cu nasul pe afara vezi cum sta treaba ...


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 - 1 - VL - 1007 1968, 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 5 Jun 2009, 03:01
Post #10593


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




poate intereseaza pe cineva.... icon_mrgreen.gif

http://www.leboncoin.fr/vi/47049496.htm?ca=1_s

http://www.leboncoin.fr/vi/45952012.htm?ca=1_s

This post has been edited by Prickindell: 5 Jun 2009, 03:06


--------------------
DACIA 13OO - GL 11 UFP 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 5 Jun 2009, 08:48
Post #10594


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(verde57 @ 4 Jun 2009, 18:53)
deplasat pentru un model de 147 CP ????????pai tu crezi ca astia cu Gordini au asa ceva doar pentru ca nu-si permit un Ferrari clasic sau alte clasice?

Referitor la ce spune francezu pe Ebay::" baquets, train renforcés et montés sur rotules &agrave; l'avant."

o traducere exacta poate face cineva?
"Ce véhicule est un mod&egrave;le 1974 bénéficiant de toutes les améliorations - tr&egrave;s nombreuses - intervenues entre 1970 et 1974."
ce vrea sa spuna cu asta ce mari imbunatatiri au survenit in perioada de 4 ani?
*



normal ca mi se parea si inca mi se pare deplasat , si nu vreau sa intru cu voi in polemica dar uitati cateva aspecte:

- la subiect spune ca are 0 KM
- la descrierea masinii spune ca "masina a fost restaurata de un specialist GORDINI" ... deci nu este noua cum spune in anunt.
- la numarul de locuri inteleg ca sunt numai 2 ca e de curse dar la numarul portierelor de ce sunt trecute tot 2?

in fine .. nu vrea sa incep un scandal pe forum ca nu are sens ... sunt doar parerile mele personale.

Numai bine.

This post has been edited by bontan: 5 Jun 2009, 11:01


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 5 Jun 2009, 11:33
Post #10595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Bontan are dreptate, masina este exagerat de scumpa. Pretul corect este in jurul valorii de 8-10.000 euro.

In general si francezii cauta sa maximizeze profitul de pe urma Gordiniurilor stiind cat sunt de rare.

Anuntul nu mi se pare deloc profesionist, in general oamenii care fac restaurari cu ateliere specializate dau detalii exacte despre munca depusa.

Pe de alta parte, din cate am vazut in discutiile posesorilor de G, kit-ul de 160 CP nu este deloc stabil in functionare, aparand probleme dese. Reglajul motorului cu modificarile aferente montarii kit-ului este infernal, deseori acesta functionand foarte prost, si neexistand indicatii clare pentru un reglaj optim.


12trav6xn.jpg


This post has been edited by Hormonelul: 5 Jun 2009, 11:43


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Jun 2009, 15:52
Post #10596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Si ce daca gasesc un "kit de 147" ieftin sa-l refuz?
Multi din voi sunt "fani" 1300 sau R12 doar pentru ca sunt saraci, cel putin asa dati dovada blink.gif si daca e asa inseamna ca nu sunteti pasionati cu adevarat...doar confuzi.

This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 15:56


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 5 Jun 2009, 16:12
Post #10597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Poate unii sunt, poate altii nu....Dacia nu a fost niciodata o masina scumpa. Poate unii o fac din considerente de suflet, poate altii din considerente estetice, li se pare frumoasa pur si simplu, poate pentru unii e doar un hobby accesibil....fiecare este motivat in felul lui.

Mesajul tau nu are niciun sens !

Kitul este disponibil de cumparat !


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 5 Jun 2009, 16:17
Post #10598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Sa fi pasionat nu inseamna neaparat sa fi si batut in cap.. Eu cel putin, nu as lua niciodata 2 bielete de directie cu 240 euro.. Fie ele si Lemforder.
Singurul dezavantaj e ca in loc sa termini masina intr-un an, o termini in 5 (dar uneori e chiar mai bine pentru ca ai timp sa fi atent la detalii).
Oricum.. nu stiu ce va place la ea.. ca e mai mult o masina de curse, nu mai are nici un pic de originalitate, pana la urma pe ce sa dai banii astia? Mai bine iti iei Evo 10 ca piesele sunt mai ieftine.
..."beneficiaza de toate imbunatatirile...", dar ea de fapt mai are doar ceasurile de pe bord originale.. 160 cp si are pompa de benzina mecanica dry.gif
Ps. Cred ca cea mai buna "imbunatatire" intre 70 si 74 e inlocuirea stopurilor cromate cu unele simple radmasa.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 5 Jun 2009, 16:43
Post #10599


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(catalin7070 @ 4 Jun 2009, 22:55)
salut Alex1300BV!

cei ce castiga mai mult sigur ca au Auto-Union, Mercedes Pagoda sau ce vrei tu ...
tu crezi ca cei din Occident traiesc doar sa plateasca rata la casa si la Logan ?!
m-as bucura sa dai si tu cu nasul pe afara vezi cum sta treaba ...
*


La noi daca mergi cu un Auto-Union pe strada prostimea se gandeste ca nu ai avut bani de Q7.


--------------------
sacia 130 - 1-b-2867 1967
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 5 Jun 2009, 17:25
Post #10600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 15:52)
Si ce daca gasesc un "kit de 147" ieftin sa-l refuz?
Multi din voi sunt "fani" 1300 sau R12 doar pentru ca sunt saraci, cel putin asa dati dovada blink.gif  si daca e asa inseamna ca nu sunteti pasionati cu adevarat...doar confuzi.
*




Da ! suntem saraci
dar tu esti manciur II! ...


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 - 1 - VL - 1007 1968, 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motreanu Sorin
post 5 Jun 2009, 18:45
Post #10601


-


Group: Members
Posts: 271
Joined: 5 April 06
From: -




QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 15:52)
Multi din voi sunt "fani" 1300 sau R12 doar pentru ca sunt saraci, cel putin asa dati dovada blink.gif  si daca e asa inseamna ca nu sunteti pasionati cu adevarat...doar confuzi.
*



Pai daca eram bogati mai aveam ocazia sa ne indragostim de aceasta masina conceputa din start pentru pentru oameni simpli ?Poti fi si sarac dar atat de multumit cu acea Dacia 1300 pe care o ai incat ai pastra-o si cand ai avea posiblitatea sa-ti iei alta masina (daca ai unde o tine,daca nu ramane in suflet oricum si ajungi sa o regreti)
Nu-s de acord...vad zi de zi pe strada masini viloate si strmbe..aia sunt saracii care le folosesc de nevoie dar nu cei care desi nu-si permit poate alta baga bani in pastrarea uneia si au grija de ea cat pot ei de bine.Mosii pe la care mai vedeam cate o 1300 ca noua daca erau bogati nu se sinchiseu sa le pastreze asa de bine,atatia ani sa bage ulei in ele,sa le lustruiasaca din banii de pensie..
In fine,poti iubi masina asta pana la cer desi nu te poti ocupa macar de una singura cum trebuie (din pacate,cazul meu).Eu nu aveam chef si posibilitati sa-mi pun o vechitura in carca dar am luat-o din pasiune pentru ca am crescut cu asa ceva nu pentru ca nu am avut bani de altceva deoarece practic nici nu aveam nevoie de masina macar !

This post has been edited by Motreanu Sorin: 5 Jun 2009, 18:54


--------------------
- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 5 Jun 2009, 21:04
Post #10602


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(B 75 UAP @ 5 Jun 2009, 16:17)
Sa fi pasionat nu inseamna neaparat sa fi si batut in cap.. Eu cel putin, nu as lua niciodata 2 bielete de directie cu 240 euro.. Fie ele si Lemforder.
Singurul dezavantaj e ca in loc sa termini masina intr-un an, o termini in 5 (dar uneori e chiar mai bine pentru ca ai timp sa fi atent la detalii).
Oricum.. nu stiu ce va place la ea.. ca e mai mult o masina de curse, nu mai are nici un pic de originalitate, pana la urma pe ce sa dai banii astia? Mai bine iti iei Evo 10 ca piesele sunt mai ieftine.
..."beneficiaza de toate imbunatatirile...", dar ea de fapt mai are doar ceasurile de pe bord originale.. 160 cp si are pompa de benzina mecanica  dry.gif
Ps. Cred ca cea mai buna "imbunatatire" intre 70 si 74 e inlocuirea stopurilor cromate cu unele simple radmasa.gif
*



Imi pare rau ca am iscat un intreg scandal pe tema asta ... dar v-am spus parerea mea ramane in continuare ca aceasta masina nu-si merita banii ...
verde57: nu-mi place cand ne bagi pe toti in aceesi oala ... sau te bagi si tu ca vad ca si tu esti un "sarac" care ai o dacie ... o ai din greseala sau esti si tu pasionat de ea ca si mine ... cum spunea Silviu poti restaura o masina cu mult mai putini bani si la sfarsit poti avea placuta surpriza ca acea masina sa iasa mai frumoasa decat ti-ai imaginat (am un exemplu destul de concludent (Nastase Bogdan) exceptand caruta de bani pe care a investit-o in jantele alea in rest nu cred ca a dat sute de euro pe piese), in fine ...ma repet a 1000-a oara a fost o remarca de-a mea si v-am impartasit-o si voua, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiti de acord cu ea, intentia mea a fost pur pasnica dar se pare ca s-a ajuns mult prea departe ... deci verde57 are sens sa ne mai contrazicem? tu o tii pe a ta iar eu pe a mea, hai mai bine sa avem un weekend prelungit si sa facem ceva constructiv din forumul asta ca de scandaluri sunt satul la munca.
Numai bine.


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Jun 2009, 21:27
Post #10603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Nu ma contrazic nici cu tine nici cu altcineva, tu acum vorbesti de lucruri marete si inexistente, dai un exemplu rar (Nastase Bogdan) cati mai cunosti pe acest forum care au facut "restaurari"?? si nu la curte sau vrajeli de genu 1000 de lei vopsit toata masina(ca un cur) .......suntem departe dar in urma.
Apropo pe partea tehnica Bogdan nici nu a terminat asa ca mai are bani de bagat.

This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 21:31


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 5 Jun 2009, 21:38
Post #10604


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 21:27)
Nu ma contrazic nici cu tine nici cu altcineva, tu acum vorbesti de lucruri marete si inexistente, dai un exemplu rar (Nastase Bogdan) cati mai cunosti pe acest forum care au facut "restaurari"?? si nu la curte sau vrajeli de genu 1000 de lei vopsit toata masina(ca un cur) .......suntem departe dar in urma.
Apropo pe partea tehnica Bogdan nici nu a terminat asa ca mai are bani de bagat.
*



iti mai dau cateva : B-75-UAP (cred ca am spus totul) am mai fi tipul cu AG-70-RNO (parca asa ceva, el are o replica a R12 Gordini) ... exemplele pot continua dar nu are sens hai sa uitam de subiectul asta ca ne face rau la ten blush.gif


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Jun 2009, 21:51
Post #10605


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Gresit!
Exemple bune ar fi B-01-HOY si HD-14-DA.....
apoi la replici merge si AG-70-RNO desi parca nu merge cu aripi de conex, punte in 4 prezoane si alt motor din alta generatie....parca iese o struto-camila.


This post has been edited by verde57: 5 Jun 2009, 21:56


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 5 Jun 2009, 22:07
Post #10606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Raspuns.... restaurari ca la carte: B 75 UAP, Danut69, Albert Einstein, 69er, lord Halo, Daddy si sunt multi .....doar ce imi amintesc fugitiv.
Oameni care investesc timp si bani in originalitate si apropierea de ceea ce inseamna o masina cu elemente originale: Speedy, Bogdan, Catalin, alex 24, si toti cei care ne rupem creierii si portofelele la aceasta rubrica. Toti cei de aici, o facem din diferitele motive care ne alimenteaza aceasta pasiune si ne leaga toata gama de sentimente reflectate de aceasta pasiune.

Ne-am intalnit la Brasov pe picior de egalitate si nu a contat niciodata bogatia nimanui, am vorbit numai despre piese si fenomenul 1300. sleep.gif

Ca nu toti isi permit capace la 240 de euro e normal in contextul actual. Capace curate avem toti ! biggrin.gif

Nu e nimeni sarac aici, e vorba de implinirea sufleteasca ! smile.gif






--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 5 Jun 2009, 23:59
Post #10607


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Desi e un pic offtopic, eu pot sa spun doar atat. Ca sa mentii o masina in starea ei originala e destul de costisitor chiar daca masina este inca in fabricatie. Spun asta pentru ca acum 2 zile am harscait un capac al rotii de la Peugeotul meu 206. Am luat un capac nou chiar daca era zdrelit doar un centimetru. Acest capac a costat 100 Ron-reper original Made In France. Nu se compara cu 200 E, dar este totusi o suma pentru un capac de plastic.

Astfel fie ca vb de Dacia 1300, Peugeot, Skoda, Mercedes elementul esential in a pastra o masina asemeni celor ale lui Danut....este Banul. Poate este mai important decat pasiunea in unele momente.


--------------------
Dacia break - BC-24-AMN CLi 01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Jun 2009, 07:24
Post #10608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ nanu andrei mihai
este foarte ieftin 100 lei capacul , dar cum ai spus este de plastic .
Sunt anumite repere care nu se gasesc sau sunt foarte rare si cind ies pe piata , se ajunge la niste preturi de te doare capul . Asta nu inseamna ca iti permiti sau nu , fiecare isi face bugetul si daca ii convine pretul e OK , daca nu isi vede de treaba .
Stau si ma gindesc ce subiect de discutie ar fi fost sa apara acele capace pe Piata Romaneasca la acel pret de 2.. euro , ce disensiuni s-ar fi iscat si comentarii de 2 lei .

Invidia ii omoara pe unii din pricina faptului ca ei nu-si permit si incepe Mistocareala .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 7 Jun 2009, 17:52
Post #10609


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(verde57 @ 5 Jun 2009, 21:51)
Gresit!
Exemple bune ar fi B-01-HOY si HD-14-DA.....
apoi la replici merge si AG-70-RNO desi parca nu merge cu aripi de conex, punte in 4 prezoane si alt motor din alta generatie....parca iese o struto-camila.
*



M-am lamurit, daca tu ai ajuns sa compari ce fac Bogdan, Danut si cu Silviu cu exemplele date de tine, ma cam lasa rece ... eu stiu ce fac Danut si Silviu dar sincer sa-ti spun nu cred ca au grad de comparatie (ei se axeaza pe partea clasica si fac totul ca acum 40 si ceva de ani), Bogdan a adus multe inbunatatiri modelului clasic si nu cred ca a gresit cu ceva.
In fine ... iar am o parere diferita de a ta icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 8 Jun 2009, 16:20
Post #10610


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Masinuta mea in stadiul actual!!

Attached thumbnail(s)
Imag046.jpg ( Size: 306.33k ) Number of downloads: 1190
Imag047.jpg ( Size: 280.76k ) Number of downloads: 1283
Imag048.jpg ( Size: 306.88k ) Number of downloads: 1186
Imag049.jpg ( Size: 259.14k ) Number of downloads: 1156
Imag050.jpg ( Size: 267.71k ) Number of downloads: 1149
Imag051.jpg ( Size: 305.97k ) Number of downloads: 304
Imag052.jpg ( Size: 287.82k ) Number of downloads: 340
Imag053.jpg ( Size: 289.85k ) Number of downloads: 348
Imag054.jpg ( Size: 314.73k ) Number of downloads: 291
Imag055.jpg ( Size: 222.4k ) Number of downloads: 287
Imag056.jpg ( Size: 222.49k ) Number of downloads: 271
Imag057.jpg ( Size: 282.94k ) Number of downloads: 330
Imag058.jpg ( Size: 260.7k ) Number of downloads: 342


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 8 Jun 2009, 16:30
Post #10611


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




Spor la treaba Alex 23, din punctul meu de vedere faci bine ceea ce faci tu acolo.
Bafta la reconditionat.


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 8 Jun 2009, 17:25
Post #10612


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Si vrei s-o vopsesti?Scoate totul,totul,totul de pe ea!Fara motor si cutie,fara bord,fara levierul de viteza si frana de mana,fara pedalier,fara instalatie electrica.Totul jos!
Mor cand vad vopsea pe kedere,broaste usi si,indeosebi,pe instalatia electrica!
Spor la treaba!


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 8 Jun 2009, 17:57
Post #10613


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(bontan @ 7 Jun 2009, 17:52)
M-am lamurit, daca tu ai ajuns sa compari ce fac Bogdan, Danut si cu Silviu cu exemplele date de tine, ma cam lasa rece  ... eu stiu ce fac Danut si Silviu dar sincer sa-ti spun nu cred ca au grad de comparatie (ei se axeaza pe partea clasica si fac totul ca acum 40 si ceva de ani), Bogdan a adus multe inbunatatiri modelului clasic si nu cred ca a gresit cu ceva.
In fine ... iar am o parere diferita de a ta  icon_mrgreen.gif
*

ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif incredibil
Cel putin B-01-HOY ar trebui sa fie o biblie de capatai pentru cei care vor sa restaureze(refaca) o frantuzoaica, este perfecta aceea masina. Nu trebuie neaparat s-o cumpere in stare buna si s-o stearga de praf mai schimba un reper pe ici colo asta nu e restaurat wacko.gif sunt 2 chestiuni diferite.
Si daca faci o restaurare completa nu e o rusine si nu-i scade rangul masinii cu nimic, ba chiar asa se si face in mod normal la masini mai speciale sau cu valoare, o astfel de restaurare ar trebui facuta si la cateva masini pomenite de tine.

Poze cu cea mai tare:
detaliubot2800x600.jpg
pa080028.jpg
racursifata800x600.jpg
vederespate800x600.jpg
23072007034.th.jpg
interior800x600.jpg

This post has been edited by am.: 8 Jun 2009, 17:58


--------------------
sacia 130 - 1-b-2867 1967
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 8 Jun 2009, 20:04
Post #10614


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(Alex 23 @ 8 Jun 2009, 17:20)
Masinuta mea in stadiul actual!!
*



dupa ce termini, bagai ulei si vaselina din belsug peste tot cu ochiul.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 - 2 B 598 1971-Berlina/2000-Berlina
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 8 Jun 2009, 20:34
Post #10615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




[quote=am.,8 Jun 2009, 19:57]
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif incredibil.
Poze cu cea mai tare:

Poate e singura care ai vazut-o . excl.gif mai sunt o caruta !!!!!! radmasa.gif


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 8 Jun 2009, 20:59
Post #10616


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




Am pozele de la intalnire si am vazut-o decat pe cea visinie sa intre in aceeasi categorie.
Unde-s restu ?
P.S. SV-72-UAP arata trasnet culoarea ii sta foarte bine. A fost la M.I. ??


--------------------
sacia 130 - 1-b-2867 1967
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 8 Jun 2009, 20:59
Post #10617


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Misto masinutele voastre 1300 clasic,Eu am avut o frantuzoaica din 75 da am dato la pieta ca avea lonjeroanele distruse.....
Inca mai am multe piese de la ea originale ,motor,cutie si mai multe....
poate pot sa va ajut


--------------------
Dacia Un sport si un break - IS-60-GVE 1989 1410 si 1995 1410
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyx-20
post 8 Jun 2009, 21:06
Post #10618


Onyx-20


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 March 05
From: Suceava




Sigur n-a fost pe la M.I. A fost doar la un nene care a avut grija de ea.


--------------------
Dacia 1300 - SV 03 TMC 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 8 Jun 2009, 22:05
Post #10619


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Dupa cate imi amintesc eu prorietarul lui HOY lucreaza la Autonetul dupa Giulesti, este meserias pe acolo!!

Masina nu va fi vopsita ci doar retusata pe ici colo dupa care va fi polisata!! Intre timp s-au montat fetele de usi s-au reconditionat si montat panourile laterale de la polita, centurile de siguranta si chedere noi la usi!! Este mult de munca la ea pentru ca este vorba de migaleala iar timpul meu liber este foarte scurt!! Sper ca poate intr-o luna sa fie gata!!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 9 Jun 2009, 07:29
Post #10620


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




[quote=am.,8 Jun 2009, 17:57]
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif incredibil
Cel putin B-01-HOY ar trebui sa fie o biblie de capatai pentru cei care vor sa restaureze(refaca) o frantuzoaica, este perfecta aceea masina. Nu trebuie neaparat s-o cumpere in stare buna si s-o stearga de praf mai schimba un reper pe ici colo asta nu e restaurat wacko.gif sunt 2 chestiuni diferite.
Si daca faci o restaurare completa nu e o rusine si nu-i scade rangul masinii cu nimic, ba chiar asa se si face in mod normal la masini mai speciale sau cu valoare, o astfel de restaurare ar trebui facuta si la cateva masini pomenite de tine.

am impresia ca si tu esti Gica contra, tu ai vazut R12-le GORDINI al lui Silviu? ... daca nici aia nu e ceea ce spui tu inseamna ca nu stii ce vorbesti, intradevar nu e gata dar si cand o sa fie gata cam cata invidie o sa scoata masina aia.


--------------------
Dacia 1300` - 1 SV 214 1975
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 352 353 354 355 356 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 09:32
Forum Renault