DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
danut 69-71 |
![]()
Post
#11671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#11672
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cred ca ar costa ceva reconditionarea ei dar sar merita cu siguranta.
This post has been edited by CGDBZ: 19 Oct 2009, 00:48 |
--------------------
-
-
-
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#11673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Sigur , dar ca timp , cred ca trebuiesc 2 generatii , pana gasesti piesele la asemenea masini vechi . Mai intra pe putin 10-15 mii de euroi
![]() Noi , pasionatii de Dacii , ne numaram printre Privilegiati , referitor la piese si subansamble ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
san |
![]()
Post
#11674
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 15 Oct 2009, 07:07) Am si eu o intrebare , eu stiam ca pentru ca sa fie masina de epoca trebuie sa treaca 30 de ani de la data iesirii din fabricatie iar la dacie cand este aceasta data ? caci berlina sa fabricat pana in 2004 , practic modelul 2004 este un 1300 restilizat , nu este alt model . Cred ca cel mai bine ar fi sa intrebam pe RetroMobil. Ceea ce s-a fabricat in 2004 nu cred ca se mai poate numi Dacia 1300 ci Dacia 1410. De fapt Dacia 1300 cred ca s-a fabricat pina pe la inceputul anilor 80 cind a aparut Dacia 1310 si apoi mai tirziu Dacia 1410. Avind denumiri diferite nu cred ca pot fi considerate acelasi model. |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
Muttley |
![]()
Post
#11675
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
"Masina din subsol" e varza, nu cred ca ai ce salva din ea.
Vedeti pe lista membrilor Retromobil daca exista vreun proprietar al unui asemenea model, poate ar fi interesat s-o achizitioneze. Desi nu stiu ce ar putea trage de pe ea... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#11676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 13 Oct 2009, 13:57) @GrosseCali: In fiecare zi trec pe langa masina ta si chiar ma gandeam ca ar trebui sa apara si pe topicul asta ![]() Mersi de aprecieri ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
alex-mun |
![]()
Post
#11677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Am una bucata JAEGER cu jurnalier pt cine vrea
Attached thumbnail(s) ceasuri.JPG ( Size: 103.51k ) Number of downloads: 1064 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Prickindell |
![]()
Post
#11678
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
Am citit azi pe un forum ceva ce m-a nelinistit legat de furtul masinilor, in special al Daciilor 1300/1310/1410 etc. Nu prea imi fac griji ca imi deschide masina si imi fura rezerva, bateria sau maciulia de la schimbator, in schimb mi-e frica sa nu o ia cu totul si sa o dezmembreze si sa isi cumpere un pachet de tigari si o cola la 2 litri. Voi cam ce sisteme antifurt aveti sau ce recomandati pt o Dacie care sta sub cerul liber, in fata blocului ?
Stiu ca tatal meu avea un lant cu lacat atat la capota, cat si la portbagaj, dar nu lacate din-astea ordinare care se gasesc la orice magazin mixt, erau niste lacate ciudate tare. A, si mai avea si antifurturi la capacele de la roti. In afara de astea, ce mai recomandati ? |
--------------------
DACIA
13OO
1976
- GL 11 UFP
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#11679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
pune lant la porbagaj, la capota fata, un sistem antifurt la volan si pedala si daca mai vrei poti sa adaugi si o alarma pe clacson si nai treaba
![]() This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 21:52 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
Merced |
![]()
Post
#11680
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu nici n-o incui decat rar, oricum se deschide cu absolut orice obiect care intra acolo. Da' la cum arata stiu si hotii ca de dezmembrat nu e, de plimbat cu ea mai mult de 20 de km nu au unde sa se duca ca raman sigur fara benzina, plus ca am parbrizul original plin de mii de zgarieturi fine si noaptea tre sa fi obisnuit cu el ca sa conduci, mai ales in oras.
Nu se atinge nimeni de 1300-uri, decat sa fie vreun exemplar deosebit si hotul un cunoscator si cititor fidel al acestui thread. ![]() This post has been edited by Merced: 19 Oct 2009, 21:57 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Psyche |
![]()
Post
#11681
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
apropo de subiect, cu a mea nu face nici 20m si coboara albit in cap.
joaca din incheieturi ceva de speriat. trebuie facuta bucsaraie, tot. multumiri deosebite Domnului Danut care azi mi-a pregatit conserva pt iarna. schimbare antigel, presiune roti si reglaj carburator pt temperaturi neprietenoase. |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
Victor 007 |
![]()
Post
#11682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi-au furat dacia din 2000, ziua la 12, pe 31 ianuarie 2003, cu tot cu alarma, si am gasito pe 1 martie, abandonata in spatele unui bloc, pe locul unuia de parcare, care a sunat la politie, mi-au lipsit capacele la roti, o umbrela si mi-au consumat servetelele
![]() ![]() ![]() Si inca ceva, faza tare la politie, cand am declarato furata, ne-au zis so cautam prin zona, ca poate am uiat unde am parcato ![]() This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 22:23 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#11683
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Recomand montarea unui contact general cu cheie detasabila (popular, ii zice heblu din cate am inteles). Probabil ca la stilul adoptat de catre majoritatea celor care frecventeaza acest forum nu ar da foarte bine montarea lui pe bord, dar eu cred ca s-ar dovedi util. Eu sunt oarecum patit, acum un an jumatate am ramas fara toba de pe masina
![]() ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 19 Oct 2009, 22:33 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Victor 007 |
![]()
Post
#11684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
cu alarma nu tine, te asigur, doar sa fie prea fraieri, prima daca cand mi-au sparto pe aia din 2000, la 3 noapte , dupa o saptamana de cand o cumparasem, aveam si peiger la alarma, tipam la ei, alarma urma si ei isi vedeau de treaba, naveam cand sa cobor de la etajul 5, am ramas fara rezerva, trusa de scule si trusa medicala, au folosit cheie potrivita la porbagaj, in schimb antifurtul la roti sa dovedit bun, am gasit capacele scoase in mai multe zile, dar rotile nau reusit sa le ia
![]() Iar la baba, in 1980, dupa ce a cumparato, iau disparut stergatoarele si bornele de la baterie, iar in 1982, au incercat so fure, numa ca a inceput sa tipe alarma, s-au speriat si au fugit, oricum hoti erau mici copii pe vremea aia, bunicamiu ii scotea luleaua sau fisa centrala, pentru mai multa siguranta ![]() This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 22:52 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
Psyche |
![]()
Post
#11685
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
mai simplu e sa invarti surubul de la relanti la minim
![]() si dupa aia, pe frigu asta le urezi bafta sa o porneasca alta sansa e sa ai un buton sub bord care sa taie alimentarea. dar foarte bine ascuns. |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
apline5 |
![]()
Post
#11686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
un baiat avea firul de la delcou pus pe buton, butonul fiind cel de aprins ceata pe spate....doar sa vrei sa iei ceva de pe ea...ca de luat stateai ceva timp bun pe langa ea s-o iei...
oricum...suna urat in ziua de azi si in lumea hotilor, ce-ai furat ma ?...o dacie 1300 din 70 ![]() ![]() This post has been edited by apline5: 19 Oct 2009, 23:38 |
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
Merced |
![]()
Post
#11687
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu o singura data am aplicat niste metode d-astea. Si nu de frica hotilor, cat de "frica" ca vor niste amici sa se plimbe cu ea.
Au vrut ei intr-o zi sa faca o gluma pe care n-am gustat-o, mi-au furat cheile din geaca cand eram la munca, s-au dus s-o mute, n-au fost in stare sa o porneasca decat greu, n-au fost in stare s-o bage in marsalier, au impins-o sub pririle unei vecine. Chiar pe o straduta pe care treceam in perioada aia mereu cand ma intorceam de la munca. M-am prins de faza cand am vazut ca cheia de la contact era un pic stramba, bizonii nici sa umble la ea n-au fost in stare. Am gasit masina usor ca mi-era in drum, insa tare mi-era frica ca bizonii au copiat cheia ca sa se plimbe cu masina cat urma sa fiu eu la tara plecat cu Cielo-ul vreo doua zile. Si cum ii stiam eu, sigur ma alegeam cu probleme. Asa ca am parcat masina, am scos fisa centrala bazandu-ma pe faptu' ca ei sunt atat de atehnici incat nu o sa-si de seama, am scos unul din firele de pe bobina si l-am pitit p-acolo de nici nu se vedea de unde vine, si parca mai facusem ceva. Oricum exagerasem, am lasat rotile intr-un fel, si inca vreo doua semne discrete, n-am gasit nimic miscat. Nu isi facusera cheie, n-aveau bani de asa ceva. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#11688
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Sunt multe tertipuri de a fura o masina . Poti sa-i faci ce vrei daca are sa ti-o fure , tot ti-o fura . Si Hotii sunt Specialisti . Cunosc multe cazuri de masini furate si cu tot felul de alarme sofisticate . " Lacatele sunt facute pentru oameni cinstiti "
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
gingasu |
![]()
Post
#11689
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 August 09 ![]() |
Scuze pt off topic
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1984 cu motor de 1300
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#11690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
Revino te rog cu intrebarea asta peste 30 ani.
![]() |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
san |
![]()
Post
#11691
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(gingasu @ 20 Oct 2009, 13:28) Scuze pt off topic ![]() ![]() Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea. Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu. Attached thumbnail(s) 14062009515.jpg ( Size: 446.28k ) Number of downloads: 832 14062009516.jpg ( Size: 348.45k ) Number of downloads: 804 17062009520.jpg ( Size: 562.55k ) Number of downloads: 312 17062009521.jpg ( Size: 508.31k ) Number of downloads: 305 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
BoR |
![]()
Post
#11692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#11693
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#11694
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(san @ 20 Oct 2009, 15:38) Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea. Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu. totusi ce drumuri a batut masina aia sa se rupa in asa hal trapezul ala saracu'? ![]() ![]() Stiu ca odata bunicul meu a patit asa dar pe spate... insa masina avea vreo 10 saci de ciment in ea si 3 muncitori(mare eroare din partea lui) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
Prickindell |
![]()
Post
#11695
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
Chestia e ca, dupa cum am zis si in postul anterior, nu mi-e frica ca imi fura din masina, dar sa nu mi-o ridice cu totul si sa o dea pe bucati. Acu nu cred ca as putea sa imi cumpar o alarma, trebuie sa fac bucsaraia de pe fata+o planetara, apoi sa imi pun la punct instalatia electrica, mai mult am de munca decat de cheltuit....ma rog, asta e alt subiect. Lucruri de valoare nu am in masina decat un casetofon, o broasca testoasa de plus (cred) si o presa pt arcuri
A mea doar impinsa mai pleaca din fata blocului pt ca nu mai are gram de benzina (nu stiu cum reusesc, o aduc acasa cand indicatorul este aproape de rosu iar a doua zi, ciu-ciu benzina ![]() ![]() ![]() Va multumesc pt raspunsuri !!! ![]() This post has been edited by Prickindell: 20 Oct 2009, 22:02 |
--------------------
DACIA
13OO
1976
- GL 11 UFP
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#11696
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Nu am vazut asa brat rupt , decat din accident . Sau depinde si cum a folosit-o , la ce intrebuintari .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#11697
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
QUOTE(san @ 20 Oct 2009, 14:38) Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea. Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu. Din pacate bratul inferior este sigur produs la noi, din tabla ambutisata - otel de prea buna calitate ![]() Asa cum Dacia 1410 de dupa anul 2000 este pur si simplu schweizer la praguri - crezi ca pentru brate s-a folosit ceva mai bun ? In zilele astea nu prea mai conteaza calitatea ci cat castiga cei ce lucreaza la Aprovizionare! Dupa ce Renault a preluat Uzina - furnizorii nu au mai fost aceeasi! |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
gingasu |
![]()
Post
#11698
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 August 09 ![]() |
La mine nu s-a intamplat sa se rupa in asa hal !!! sincer va spun .... Dar noh ... nu ca as fi rasist , dar poate o fi folosit-o vreun rrom stimate san inainte de dumneata , iar dumneata sa o fi cumparat cu o suma modica ...
|
--------------------
Dacia
1310
1984 cu motor de 1300
|
|
san |
![]()
Post
#11699
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 20 Oct 2009, 21:24) totusi ce drumuri a batut masina aia sa se rupa in asa hal trapezul ala saracu'? ![]() ![]() Stiu ca odata bunicul meu a patit asa dar pe spate... insa masina avea vreo 10 saci de ciment in ea si 3 muncitori(mare eroare din partea lui) ![]() ![]() Masina are peste 30 de ani, pina acum un singur proprietar, care a avut grija de ea si a expluatat-o normal, pe drumurile din Romania, fara a o suprasolicita. QUOTE(danut 69-71 @ 20 Oct 2009, 22:04) Nu am vazut asa brat rupt , decat din accident . Sau depinde si cum a folosit-o , la ce intrebuintari . ![]() Dupa ce am schimbat acel brat, m-am uitat cu atentie la el si pot spune ca este o ruptura tipica de oboseala a matarialului. Fisura a plecat de la un punct de sudura. Vorbind cu cei de la dezmembrari am aflat ca acest defect nu este chiar rar intilnit si ca masina poate rula destul de mult cu un asemenea brat. QUOTE(catalin7070 @ 20 Oct 2009, 22:32) Din pacate bratul inferior este sigur produs la noi, din tabla ambutisata - otel de prea buna calitate ![]() Asa cum Dacia 1410 de dupa anul 2000 este pur si simplu schweizer la praguri - crezi ca pentru brate s-a folosit ceva mai bun ? In zilele astea nu prea mai conteaza calitatea ci cat castiga cei ce lucreaza la Aprovizionare! Dupa ce Renault a preluat Uzina - furnizorii nu au mai fost aceeasi! Bratul din imagini are aceeasi virsta cu a masinii. Acum l-am schimbat cu unul nou. Nu sper sa mai tina inca 30 de ani. QUOTE(gingasu @ 20 Oct 2009, 23:33) La mine nu s-a intamplat sa se rupa in asa hal !!! sincer va spun .... Dar noh ... nu ca as fi rasist , dar poate o fi folosit-o vreun rrom stimate san inainte de dumneata , iar dumneata sa o fi cumparat cu o suma modica ... Asa cum am spus mai sus masina a avut si inca are un singur proprietar (care nu este rrom) si este folosita in familie. Cu toate ca masina a mai fost si pe la mecanici datorita unui zgomot suspect pe dreapta fata, defectul l-am descoperit singur cind am schimbat placutele de frina. Nu pot spune ca mi-a facut placere si, normal, defectul a fost remediat imediat. Si acum de ce am postat acele imagini... Am dorit sa trag un semnal de alarma asupra masinilor vechi si asupra modului cum sunt ele tratade de catre mecanici. This post has been edited by san: 21 Oct 2009, 07:29 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#11700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(san @ 21 Oct 2009, 08:28) Masina are peste 30 de ani, pina acum un singur proprietar, care a avut grija de ea si a expluatat-o normal, pe drumurile din Romania, fara a o suprasolicita. Si acum de ce am postat acele imagini... Am dorit sa trag un semnal de alarma asupra masinilor vechi si asupra modului cum sunt ele tratade de catre mecanici. Bine ca s-a remediat, sa speram ca o sa tina mult si bine insa si eu am una din '72 ![]() Mai devreme spuneam si eu ca am avut pe dreapta o aripa noua schimbata de fostul proprietar ca a fost lovita cea originala... zilele trecute am frecat-o si s-a incretit ca hartia... am indreptat-o cu mana ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 13:34 |