DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 388 389 390 391 392 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

danut 69-71
post 19 Oct 2009, 00:42
Post #11671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Merced @ 18 Oct 2009, 23:41)
Ce masina e danut aia din subsolul vilei? De prin anii '30 presupun, dar ce?
*


Este un Opel kadett Olympia din 1938-1939 , nu stiu sigur ca ele sau fabricat din 1938-1940 , dupa care Rusii au facut o copie la indigo-Moskvici 401 (identica ).
Poze si cu bordul .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 19 Oct 2009, 00:47
Post #11672


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cred ca ar costa ceva reconditionarea ei dar sar merita cu siguranta.

This post has been edited by CGDBZ: 19 Oct 2009, 00:48


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 19 Oct 2009, 01:09
Post #11673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Sigur , dar ca timp , cred ca trebuiesc 2 generatii , pana gasesti piesele la asemenea masini vechi . Mai intra pe putin 10-15 mii de euroi sad.gif

Noi , pasionatii de Dacii , ne numaram printre Privilegiati , referitor la piese si subansamble wink.gif .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
san
post 19 Oct 2009, 06:58
Post #11674


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 October 06
From: Braila




QUOTE(CGDBZ @ 15 Oct 2009, 07:07)
Am si eu o intrebare , eu stiam ca pentru ca sa fie masina de epoca trebuie sa treaca 30 de ani de la data iesirii din fabricatie iar la dacie cand este aceasta data ? caci berlina sa fabricat pana in 2004 , practic modelul 2004 este un 1300 restilizat , nu este alt model .
*



Cred ca cel mai bine ar fi sa intrebam pe RetroMobil. Ceea ce s-a fabricat in 2004 nu cred ca se mai poate numi Dacia 1300 ci Dacia 1410. De fapt Dacia 1300 cred ca s-a fabricat pina pe la inceputul anilor 80 cind a aparut Dacia 1310 si apoi mai tirziu Dacia 1410. Avind denumiri diferite nu cred ca pot fi considerate acelasi model.


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Oct 2009, 07:48
Post #11675


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




"Masina din subsol" e varza, nu cred ca ai ce salva din ea.
Vedeti pe lista membrilor Retromobil daca exista vreun proprietar al unui asemenea model, poate ar fi interesat s-o achizitioneze. Desi nu stiu ce ar putea trage de pe ea...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 19 Oct 2009, 08:59
Post #11676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(BH 59 FIF @ 13 Oct 2009, 13:57)
@GrosseCali: In fiecare zi trec pe langa masina ta si chiar ma gandeam ca ar trebui sa apara si pe topicul asta biggrin.gif E frumoasa si are potential. Bafta.
*



Mersi de aprecieri biggrin.gif trebuie sa schimb aripa aia alba ca e lovita putin si nu e modelul vechi care sa culce cum trebuie pe componente dry.gif mai trebuie ceva bagaj financiar si sper ca o bag la "analize complete" si extirparea "tumorilor" ca sa stiu ca nu avanseaza peste iarna unsure.gif si apoi mai pe primavara o vopsire zdravana biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 19 Oct 2009, 12:24
Post #11677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Am una bucata JAEGER cu jurnalier pt cine vrea

Attached thumbnail(s)
ceasuri.JPG ( Size: 103.51k ) Number of downloads: 1064


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 19 Oct 2009, 20:24
Post #11678


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




Am citit azi pe un forum ceva ce m-a nelinistit legat de furtul masinilor, in special al Daciilor 1300/1310/1410 etc. Nu prea imi fac griji ca imi deschide masina si imi fura rezerva, bateria sau maciulia de la schimbator, in schimb mi-e frica sa nu o ia cu totul si sa o dezmembreze si sa isi cumpere un pachet de tigari si o cola la 2 litri. Voi cam ce sisteme antifurt aveti sau ce recomandati pt o Dacie care sta sub cerul liber, in fata blocului ?

Stiu ca tatal meu avea un lant cu lacat atat la capota, cat si la portbagaj, dar nu lacate din-astea ordinare care se gasesc la orice magazin mixt, erau niste lacate ciudate tare. A, si mai avea si antifurturi la capacele de la roti.

In afara de astea, ce mai recomandati ?


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 19 Oct 2009, 21:50
Post #11679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




pune lant la porbagaj, la capota fata, un sistem antifurt la volan si pedala si daca mai vrei poti sa adaugi si o alarma pe clacson si nai treaba smile.gif

This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 21:52


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 19 Oct 2009, 21:56
Post #11680


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eu nici n-o incui decat rar, oricum se deschide cu absolut orice obiect care intra acolo. Da' la cum arata stiu si hotii ca de dezmembrat nu e, de plimbat cu ea mai mult de 20 de km nu au unde sa se duca ca raman sigur fara benzina, plus ca am parbrizul original plin de mii de zgarieturi fine si noaptea tre sa fi obisnuit cu el ca sa conduci, mai ales in oras.
Nu se atinge nimeni de 1300-uri, decat sa fie vreun exemplar deosebit si hotul un cunoscator si cititor fidel al acestui thread. radmasa.gif

This post has been edited by Merced: 19 Oct 2009, 21:57


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 19 Oct 2009, 22:11
Post #11681


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




apropo de subiect, cu a mea nu face nici 20m si coboara albit in cap.
joaca din incheieturi ceva de speriat. trebuie facuta bucsaraie, tot.

multumiri deosebite Domnului Danut care azi mi-a pregatit conserva pt iarna.
schimbare antigel, presiune roti si reglaj carburator pt temperaturi neprietenoase.



--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 19 Oct 2009, 22:15
Post #11682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Mie mi-au furat dacia din 2000, ziua la 12, pe 31 ianuarie 2003, cu tot cu alarma, si am gasito pe 1 martie, abandonata in spatele unui bloc, pe locul unuia de parcare, care a sunat la politie, mi-au lipsit capacele la roti, o umbrela si mi-au consumat servetelele tongue.gif, nici benzina nau consumato, de abia ii bagasem, poate au luoato sa se duca cu ea acasa, era viscol in ziua aia, sau au folosito la o spargere, cine stie, oricum dacile romanesti sunt infecte la incuietori si contact, neavand cheile la mine, am aduso acasa cu cheia de la usa, de la baba, bagata la jumate in contact, asa ca orice se poate la astea noi, acum i-am pus un contact vechi, care e sfant, dar si asa daca au chef o pot porni cu firele, doar ca trebuie sa-si aduca si piese cu ei, ca so poata porni laugh.gif , e cam cea mai buna varianta sa nu o poata fura smile.gif
Si inca ceva, faza tare la politie, cand am declarato furata, ne-au zis so cautam prin zona, ca poate am uiat unde am parcato radmasa.gif

This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 22:23


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 19 Oct 2009, 22:31
Post #11683


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Recomand montarea unui contact general cu cheie detasabila (popular, ii zice heblu din cate am inteles). Probabil ca la stilul adoptat de catre majoritatea celor care frecventeaza acest forum nu ar da foarte bine montarea lui pe bord, dar eu cred ca s-ar dovedi util. Eu sunt oarecum patit, acum un an jumatate am ramas fara toba de pe masina radmasa.gif asa ca sunt adeptul oricarei masuri suplimentare de protectie. S-ar mai adauga binenteles si varianta montarii unei alarme. Nu neaparat una fitoasa, ci una "modesta" dar care sa faca galagie. Asta i-ar speria pe hotii "amatori". Si in ultima varianta, cu toate ca asta nu mi se pare neaparat o varianta foarte avantajoasa in cazul Daciei, fie ea 1300 frantuzoaica, fie 1410, asigurare Casco. Sincer sa fiu, cand am vazut valoarea la care mi-ar asigura distinsii domni masina, am renuntat. Ar mai fi si varianta garajului, dar nu toti putem beneficia de luxul asta smile.gif.

This post has been edited by BH 59 FIF: 19 Oct 2009, 22:33


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 19 Oct 2009, 22:38
Post #11684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




cu alarma nu tine, te asigur, doar sa fie prea fraieri, prima daca cand mi-au sparto pe aia din 2000, la 3 noapte , dupa o saptamana de cand o cumparasem, aveam si peiger la alarma, tipam la ei, alarma urma si ei isi vedeau de treaba, naveam cand sa cobor de la etajul 5, am ramas fara rezerva, trusa de scule si trusa medicala, au folosit cheie potrivita la porbagaj, in schimb antifurtul la roti sa dovedit bun, am gasit capacele scoase in mai multe zile, dar rotile nau reusit sa le ia smile.gif, singurul avantaj al alarmei e ca te avertizeaza, si sincer mi se par mai bune alarmele vechi, astea noi, sunt prea usor de dezactivat.
Iar la baba, in 1980, dupa ce a cumparato, iau disparut stergatoarele si bornele de la baterie, iar in 1982, au incercat so fure, numa ca a inceput sa tipe alarma, s-au speriat si au fugit, oricum hoti erau mici copii pe vremea aia, bunicamiu ii scotea luleaua sau fisa centrala, pentru mai multa siguranta smile.gif

This post has been edited by Victor 007: 19 Oct 2009, 22:52


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 19 Oct 2009, 22:54
Post #11685


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




mai simplu e sa invarti surubul de la relanti la minim radmasa.gif
si dupa aia, pe frigu asta le urezi bafta sa o porneasca
alta sansa e sa ai un buton sub bord care sa taie alimentarea.
dar foarte bine ascuns.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apline5
post 19 Oct 2009, 23:35
Post #11686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 6 June 07




un baiat avea firul de la delcou pus pe buton, butonul fiind cel de aprins ceata pe spate....doar sa vrei sa iei ceva de pe ea...ca de luat stateai ceva timp bun pe langa ea s-o iei...
oricum...suna urat in ziua de azi si in lumea hotilor, ce-ai furat ma ?...o dacie 1300 din 70 radmasa.gif radmasa.gif nu mai da nimeni 2 bani pe ele...

This post has been edited by apline5: 19 Oct 2009, 23:38


--------------------
bmw 318ci 1990 - ct 11 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 19 Oct 2009, 23:57
Post #11687


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eu o singura data am aplicat niste metode d-astea. Si nu de frica hotilor, cat de "frica" ca vor niste amici sa se plimbe cu ea.
Au vrut ei intr-o zi sa faca o gluma pe care n-am gustat-o, mi-au furat cheile din geaca cand eram la munca, s-au dus s-o mute, n-au fost in stare sa o porneasca decat greu, n-au fost in stare s-o bage in marsalier, au impins-o sub pririle unei vecine.
Chiar pe o straduta pe care treceam in perioada aia mereu cand ma intorceam de la munca. M-am prins de faza cand am vazut ca cheia de la contact era un pic stramba, bizonii nici sa umble la ea n-au fost in stare. Am gasit masina usor ca mi-era in drum, insa tare mi-era frica ca bizonii au copiat cheia ca sa se plimbe cu masina cat urma sa fiu eu la tara plecat cu Cielo-ul vreo doua zile. Si cum ii stiam eu, sigur ma alegeam cu probleme. Asa ca am parcat masina, am scos fisa centrala bazandu-ma pe faptu' ca ei sunt atat de atehnici incat nu o sa-si de seama, am scos unul din firele de pe bobina si l-am pitit p-acolo de nici nu se vedea de unde vine, si parca mai facusem ceva.
Oricum exagerasem, am lasat rotile intr-un fel, si inca vreo doua semne discrete, n-am gasit nimic miscat. Nu isi facusera cheie, n-aveau bani de asa ceva. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 20 Oct 2009, 07:49
Post #11688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Sunt multe tertipuri de a fura o masina . Poti sa-i faci ce vrei daca are sa ti-o fure , tot ti-o fura . Si Hotii sunt Specialisti . Cunosc multe cazuri de masini furate si cu tot felul de alarme sofisticate . " Lacatele sunt facute pentru oameni cinstiti "


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingasu
post 20 Oct 2009, 13:28
Post #11689


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 August 09




Scuze pt off topic sad.gif , dragi utilizatori ai acestui forum , daca aveti placerea sa-mi raspundeti la topicul meu care se refera la : "Cat timp mai tineti daciile modelele vechi"? , va astept la sectiunea Diverse smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1984 cu motor de 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 20 Oct 2009, 14:23
Post #11690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Revino te rog cu intrebarea asta peste 30 ani. smile.gif


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
san
post 20 Oct 2009, 14:38
Post #11691


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 October 06
From: Braila




QUOTE(gingasu @ 20 Oct 2009, 13:28)
Scuze  pt off topic  sad.gif  ,  dragi utilizatori  ai  acestui forum , daca  aveti placerea  sa-mi raspundeti  la  topicul  meu care se  refera la : "Cat timp  mai tineti daciile modelele  vechi"? ,  va astept la sectiunea  Diverse  smile.gif
*



Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea.

Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu.

Attached thumbnail(s)
14062009515.jpg ( Size: 446.28k ) Number of downloads: 832
14062009516.jpg ( Size: 348.45k ) Number of downloads: 804
17062009520.jpg ( Size: 562.55k ) Number of downloads: 312
17062009521.jpg ( Size: 508.31k ) Number of downloads: 305


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 20 Oct 2009, 17:48
Post #11692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.863
Joined: 20 October 08
From: Buzau




QUOTE(danut 69-71 @ 18 Oct 2009, 14:00)
Daca la mine faceai referire , nu am pomenit eu de Renault 11 , doar Renault 6 , asta .
*


Frumoasa masina,un model destul de rar intalnit in Romania,si bine intretinuta.Am avut ocazia s-o admir langa Manastirea Sf. Ioan cel Nou.Felicitari proprietarului.


--------------------
Dacia SuperNova/ Opel Astra Sports Tourer/ Lada 1200 Combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 20 Oct 2009, 18:45
Post #11693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(BoR @ 20 Oct 2009, 19:48)
Frumoasa masina,un model destul de rar intalnit in Romania,si bine intretinuta.Am avut ocazia s-o admir langa Manastirea Sf. Ioan cel Nou.Felicitari proprietarului.
*


Da , acolo locuiesc , multumesc de aprecieri .

PS , ai fost ocazional prin Suceava ?


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 20 Oct 2009, 21:24
Post #11694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(san @ 20 Oct 2009, 15:38)
Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea.

Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu.
*



totusi ce drumuri a batut masina aia sa se rupa in asa hal trapezul ala saracu'? blink.gif inteleg ca are o varsta da chiar sa pocneasca asa blink.gif
Stiu ca odata bunicul meu a patit asa dar pe spate... insa masina avea vreo 10 saci de ciment in ea si 3 muncitori(mare eroare din partea lui) sad.gif aveam vreo 7 ani si plangeam ca eu nu ma duc cu masina daca e rupt ala acolo in spate ca "se rup rotile" biggrin.gif amintiri amintiri cu Dacia 1300


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 20 Oct 2009, 22:02
Post #11695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




Chestia e ca, dupa cum am zis si in postul anterior, nu mi-e frica ca imi fura din masina, dar sa nu mi-o ridice cu totul si sa o dea pe bucati. Acu nu cred ca as putea sa imi cumpar o alarma, trebuie sa fac bucsaraia de pe fata+o planetara, apoi sa imi pun la punct instalatia electrica, mai mult am de munca decat de cheltuit....ma rog, asta e alt subiect. Lucruri de valoare nu am in masina decat un casetofon, o broasca testoasa de plus (cred) si o presa pt arcuri

A mea doar impinsa mai pleaca din fata blocului pt ca nu mai are gram de benzina (nu stiu cum reusesc, o aduc acasa cand indicatorul este aproape de rosu iar a doua zi, ciu-ciu benzina biggrin.gif ). Chiar daca vin hotii cu bidonul de benzina, tot nu porneste la prima cheie, mai ales pe vremea asta, trebuie sa dea vreo 2-3 chei cu spritzurile de rigoare apoi trebuie sa stea pornita cu socul tras vreo 5-10 minute iar daca pleaca imediat dupa ce au pornit masina, nu reusesc sa parcurga 5 metri ca masina da sa moara biggrin.gif Am si plusuri, am si minusuri. Deci cred ca raman la "reteta" tatalui meu: lant+lacat la capota si portbagaj, antifurturi la roti si volanul blocat tongue.gif

Va multumesc pt raspunsuri !!! cheers.gif

This post has been edited by Prickindell: 20 Oct 2009, 22:02


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 20 Oct 2009, 22:04
Post #11696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Nu am vazut asa brat rupt , decat din accident . Sau depinde si cum a folosit-o , la ce intrebuintari . ohmy.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 20 Oct 2009, 22:32
Post #11697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




QUOTE(san @ 20 Oct 2009, 14:38)
Am raspuns si pe topicul tau: Pina nu ma va mai lasa legea.

Atentie totusi ca virsta masinilor isi spune cuvintul oricit de bine sunt ingrijite. In pozele atasate aveti un exemplu.
*




Din pacate bratul inferior este sigur produs la noi, din tabla ambutisata - otel de prea buna calitate sad.gif
Asa cum Dacia 1410 de dupa anul 2000 este pur si simplu schweizer la praguri - crezi ca pentru brate s-a folosit ceva mai bun ?

In zilele astea nu prea mai conteaza calitatea ci cat castiga cei ce lucreaza la Aprovizionare!

Dupa ce Renault a preluat Uzina - furnizorii nu au mai fost aceeasi!



--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingasu
post 20 Oct 2009, 23:33
Post #11698


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 August 09




La mine nu s-a intamplat sa se rupa in asa hal !!! sincer va spun .... Dar noh ... nu ca as fi rasist , dar poate o fi folosit-o vreun rrom stimate san inainte de dumneata , iar dumneata sa o fi cumparat cu o suma modica ...


--------------------
Dacia 1310 1984 cu motor de 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
san
post 21 Oct 2009, 07:28
Post #11699


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 October 06
From: Braila




QUOTE(GrosseCali @ 20 Oct 2009, 21:24)
totusi ce drumuri a batut masina aia sa se rupa in asa hal trapezul ala saracu'? blink.gif inteleg ca are o varsta da chiar sa pocneasca asa blink.gif
Stiu ca odata bunicul meu a patit asa dar pe spate... insa masina avea vreo 10 saci de ciment in ea si 3 muncitori(mare eroare din partea lui) sad.gif  aveam vreo 7 ani si plangeam ca eu nu ma duc cu masina daca e rupt ala acolo in spate ca "se rup rotile" biggrin.gif  amintiri amintiri cu Dacia 1300
*



Masina are peste 30 de ani, pina acum un singur proprietar, care a avut grija de ea si a expluatat-o normal, pe drumurile din Romania, fara a o suprasolicita.


QUOTE(danut 69-71 @ 20 Oct 2009, 22:04)
Nu am vazut asa brat rupt , decat din accident . Sau depinde si cum a folosit-o , la ce intrebuintari . ohmy.gif
*




Dupa ce am schimbat acel brat, m-am uitat cu atentie la el si pot spune ca este o ruptura tipica de oboseala a matarialului. Fisura a plecat de la un punct de sudura. Vorbind cu cei de la dezmembrari am aflat ca acest defect nu este chiar rar intilnit si ca masina poate rula destul de mult cu un asemenea brat.


QUOTE(catalin7070 @ 20 Oct 2009, 22:32)
Din pacate bratul inferior este sigur produs la noi, din tabla ambutisata - otel de prea buna calitate  sad.gif
Asa cum Dacia 1410 de dupa anul 2000 este pur si simplu schweizer la praguri - crezi ca pentru brate s-a folosit ceva mai bun ?

In zilele astea nu prea mai conteaza calitatea ci cat castiga cei ce lucreaza la Aprovizionare!

Dupa ce Renault a preluat Uzina - furnizorii nu au mai fost aceeasi!
*



Bratul din imagini are aceeasi virsta cu a masinii. Acum l-am schimbat cu unul nou. Nu sper sa mai tina inca 30 de ani.


QUOTE(gingasu @ 20 Oct 2009, 23:33)
La  mine nu s-a intamplat sa se rupa in asa hal !!!  sincer   va spun .... Dar  noh ... nu ca   as  fi rasist ,  dar  poate o  fi  folosit-o  vreun  rrom  stimate san  inainte de dumneata , iar dumneata sa o  fi cumparat cu o suma  modica ...
*



Asa cum am spus mai sus masina a avut si inca are un singur proprietar (care nu este rrom) si este folosita in familie. Cu toate ca masina a mai fost si pe la mecanici datorita unui zgomot suspect pe dreapta fata, defectul l-am descoperit singur cind am schimbat placutele de frina. Nu pot spune ca mi-a facut placere si, normal, defectul a fost remediat imediat.

Si acum de ce am postat acele imagini... Am dorit sa trag un semnal de alarma asupra masinilor vechi si asupra modului cum sunt ele tratade de catre mecanici.

This post has been edited by san: 21 Oct 2009, 07:29


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 21 Oct 2009, 10:58
Post #11700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(san @ 21 Oct 2009, 08:28)
Masina are peste 30 de ani, pina acum un singur proprietar, care a avut grija de ea si a expluatat-o normal, pe drumurile din Romania, fara a o suprasolicita.

Si acum de ce am postat acele imagini... Am dorit sa trag un semnal de alarma asupra masinilor vechi si asupra modului cum sunt ele tratade de catre mecanici.
*



Bine ca s-a remediat, sa speram ca o sa tina mult si bine insa si eu am una din '72 wub.gif si chiar nici poveste sa se intample ceva asemanator deci in concluzie cum spunea si catalin7070 materialul si calitatea difera... s-au inrautatit de la an la an de productie.
Mai devreme spuneam si eu ca am avut pe dreapta o aripa noua schimbata de fostul proprietar ca a fost lovita cea originala... zilele trecute am frecat-o si s-a incretit ca hartia... am indreptat-o cu mana blink.gif ceea ce nu mi se pare firesc... deci e vorba intradevar de material si lucratura. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 388 389 390 391 392 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 13:34
Forum Renault