DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Daddy |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|||
mic&rau |
![]()
Post
#122
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 16 January 05 ![]() |
HELP baieti!NU stiu ce sa mai fac mi-am facut motorul de 1300 acum 1500 de km si am bujiile ca la un diesel afumate de numa numa.Cand am facut motorul si l-am pornit prima oara a pornit foarte greu si avea niste oscilati la temperatura de te speriai desi fusese aerisit perfect.Adoua zi nu a mai facut faza asta dar surpriza surpriza dupa 300 am zis sa scot si eu bujiile afara sa vad cum arata am zis ca dau pe spate cand le-am vazut erau negre negre.Distributia afost pusa bine la punct la fel si pinionul de la delcou adica semnul de la volanta la vedere pistonul 1 sus pe explozie si l-am pus inauntru cum trebuie.(mentionez ca am schimbat axul cu came unul nou si culbutori tot noi).nu stiu ce sa ii mai fac pana pe la 2700 de ture trage dupa care e moarta.nu merge mai mult de 110 nici cu benzina de la omv dinaia super 100.Daca stiti ce ar putea sa aiba datimi un sfat va rog ca nu mai stiu ce sa ii fac.
Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia logan 1.6 16v
Dacia logan 1.6 16v
Prestige 2007
- B -- TOX
|
|
kta |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
La chestia cu luminatul cadranelor:
Mi-am pus si eu problema asta. Daca pui leduri, se lumineaza mai mult, dar neuniform (se vad spoturile ledurilor). Ideea mea era sa faci un cerc din plastic transparent care sa inconjoare cadranul (si sa nu se vada -- sa fie in spate) si in el sa "infigi" cateva leduri. Faza e ca plasticul va disipa lumina si va rezulta o luminare uniforma. Si ideea cu neonul e ok, in mod sigur trebuie sa existe si la 12V, dar cum ramane cu locul unde se unesc capetele ? Ar ramane un mic loc neluminat. Attached thumbnail(s) ceas.jpg ( Size: 18.1k ) Number of downloads: 3886 |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#124
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Solentza Diesel a avut predecesor?
This post has been edited by tunderbird: 10 Feb 2005, 18:39 Attached thumbnail(s) DIESEL.JPG ( Size: 841.38k ) Number of downloads: 4558 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
valisupernova |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 10 Feb 2005, 19:08) Ha... ha...ha... pai daca au bagat diesel-ul cu lingura, ce-oi fi vrut si tu? Si acuma serios, multumesc pentru studiul amanuntit... am facut o noapte alba pentru a selecta ceea ce e mai interesant de scanat. Bineinteles ca a existat acea Dacie Diesel care mergea destul de bine, motorul a fost realizat de niste oameni cu adev profesionisti printre care si regretatul domn Telescu...au existat si multe altele...ca de exemplu mi-a amintesc cursa de VTM de la Brasov de anul trecut, unde sub capota unei Nove galbene descopar cu satisfactie motorul Dacia cu axa cu came in chiulasa proiectat de ing.Nicu Grigoras, alimentat prin 2 Dell Orto 40 DHLA,care facea ravagii prin anii 80 la viteza pe circuit, si care si in prezent pe acea Nova facea ture la fel ca Golf-ul lui Hora Lucien(doar ca din pacate pilotul nu era de talia lui nea Hora).Socul mare a fost pt mine ca cei care se uitau la motor habar n-aveau ca este Dacia 100% ci spuneau: a,uite motor de Golf sau Oare ce motor o fi? Asta este...important este ca nu se vrea sa se stie adevaratul trecut, au mai fost multe realizari atunci printre care in 1972 si Dacia 1300 special (prima Dacie de competitie realizata de campionul nostru de atunci la viteza pe circuit si in coasta Dl.Marin Dumitrescu, despre care bineinteles ca nu s-a auzit...asta se vrea). |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#126
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care doresc sa-si restaureze frantuzoaicele numai cu "pieces d'origine" am scanat articolul de mai jos. Este cat de cat util, macar pentru cei care sunt la inceput....... Attached thumbnail(s) MODIF.JPG ( Size: 120.35k ) Number of downloads: 4334 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
alex 19 USV |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
am promis ca vin cu o poza a jantelor.......................
Attached thumbnail(s) Image_114_.jpg640.jpg ( Size: 83.14k ) Number of downloads: 4235 |
--------------------
VW
Golf mk1 Cabriolet
1988 Karmann
- doamna vw golf mk1 cabriolet 1.8 8v - B 37 GTI
|
|
Daddy |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
@Silos
sigur trebuie sa gauresti aripa ( 3 gauri) dar ca sa nu faci prostii cand dai gauri intr-o caroserie vopsita ( sa o feresti de zgarieturi neprevazute) faci urmatorul lucru: in zona de lucru pe o suprafata ceva mai mare o acoperi cu banda de hartie( de aceia care se foloseste la mascat ) si asfel ai zona de lucru protejata si poti sa faci si semne cu un pix sau creion acolo unde ai nevoie. Cand ai terminat toata treaba desfaci cu grija banda si gata. Piciorusele erau prinse pe spatele aripii cu niste sigurante, dar cred ca nu mai gasesti, asa ca ia o filiera mica ( o potrivesti dupa ochiometru) si dai cateva filete apoi pui piulita cu saba prin spate. PONT:nu forta cu filiera ca se duc piciorusele, materialul emblemei e slabut. PONT2:emblema nu se lipeste fest de aripa, raman ceva locuri in care se poate aduna apa si mizerii, loc de pornire a ruginii, asa ca e bine sa folosesti bande beadeziva ca unple golul.Dezavantajul e ca trebuie sa fii deosebit de atent ca sa tai beadezivul exact cat latimea literei, daca e mai lat se va vedea dupa montaj, avantajul e ca o tine si lipita. PONT3:lustruieste emblema cand o ai in mana, nu dupa montaj.Nu insista prea tare la lustruit ca se duce inoxul si ai sa ramai cu un aliaj galbui-roscat. Daca mai ai nelamuriri intreba. ![]() |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
alf |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
[attachmentid=5833]Salutare tuturor!
Abia azi am descoperit acest topic, al "frantuzoaicelor", si, marturisesc, am avut o surpriza foarte placuta. Nu sunt un as nici in mecanica, nici in tunari (prea multe nu cunosc despre masini, in general), dar m-am gandit ca nu s-o supara nimeni daca apar si eu, un novice, sa dau binetze. Si eu am o frantuzoaica prin garaj... Nu arata prea grozav (nu am tinut neaparat - nici nu as fi reusit - la pastrarea ornamentelor originale; stopurile cu ornamente argintate, ornamentele nichelate etc. au disparut de multa vreme, gratie binevoitorilor. Sau accidentelor), insa merge de minune. Fabricatie '70, cumparata, de noua, de tatal meu, in aprilie '71. O cheama Margareta si, cum altfel, e "de-a familiei". |
--------------------
Dacia
1300 F
|
|
alf |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Fiderzen, Daddy, multzam', bafta si voua! Si tuturor posesorilor de frantzuzoaice.
Chestia e ca am atasat o fotografie la primul meu mesaj (sau, cel putin, asa mi-am inchipuit eu). O sa mai incerc, sa vad cum fac sa apara. Problema e ca nici nu am camera digitala, asa ca zestrea mea de e-poze e saracutza de-a dreptul, am doar una, in care nu se vede mare lucru. Mai incerc, oricum. Ca idee, Margareta e Standard (nu Lux, deci nu are nici lampile de marsarier, nici ornamentul cu "1300" de sub stopul dreapta, nici bec in torpedo, nici bricheta. Daca nu ma insel, cam acestea erau dotarile care le diferentiau), culoare "gri 83" (revopsita). I-am pus eleron de cauciuc la capota de portbagaj, oglinzi (negre, de plastic), deoarece din fabricatie nu avea deloc, si masca turceasca de Renault (ca aceea din foto fiderzen). Pentru "puristi", imi inchipui ca am comis un adevarat sacrilegiu... Oricum, am mai zis-o, ornamentele clasice (stopurile, ramele nichelate de la grilele de aerisire, lampile de parcare, de pe aripi, sigla "UAP" si barele nichelate de sub praguri) fie mi-au fost furate, fie distruse, si mi-a fost imposibil sa le gasesc la "spare parts". Am ramas doar cu ornamentul nichelat de sub muchia capotei fatza si cu "omologul" din spate, de sub capota portbagaj. A, si, bineinteles, cu ornamentul nichelat de deasupra portierelor, acea "linie de profil" (o chestie care imi place foarte mult, spre deosebire de plasticul negru al variantelor mai noi, dar asta e o chestie de gust) . Am schimbat si volanul (cel initial pierduse lacul colorat de pe ornamentul din centrul butucului. Initial, stiti foarte bine, era colorat, insa lacul s-a crapat de la soare, apoi s-a faramitat. Normal, la o masina care a stat 23 de ani afara, fara prelata, pana sa-mi fac garaj... Problema cu inlocuitorii, la mine, nu tine (doar) de stil. Nu ma doare prea tare ca nu mai gasesc stopurile cu rama argintie, de exemplu. Insa ceea ce gasesc (ati cautat, prin Bucuresti, stop stanga de frantzuzoaica? Eu am gasit, cu chiu cu vai, in... Buzau. Cel de dreapta se gaseste mai usor) e de-o calitate mai mult decat indoielnica. Cele pe care le-am luat sunt turcesti, decolorate ca naiba si... cu 5 mm mai scurte, cel putin cel de dreapta. M-am intins cam mult, sorry. This post has been edited by alf: 22 Feb 2005, 10:38 Attached thumbnail(s) Margareta.JPG ( Size: 970.48k ) Number of downloads: 4272 |
--------------------
Dacia
1300 F
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
Salut
![]() Am venit si eu in clubul posesorilor de "Frantuzoaica" ![]() Ce sa va spun la ora asta tarzie e din 1970 si nu prea are modificari si arata mortal maine cand vin de la servici o sa incerc sa pun si poze,nu mai am volanul original in rest cred ca e completa ![]() |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#132
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
Au venit si pozele se vad cam naspa dar promit ca vin cu unele mai bune
Attached thumbnail(s) PIC_0099.JPG ( Size: 65.06k ) Number of downloads: 1861 PIC_0095.JPG ( Size: 99.66k ) Number of downloads: 1918 PIC_0096.JPG ( Size: 54.21k ) Number of downloads: 1497 PIC_0094.JPG ( Size: 75.77k ) Number of downloads: 1538 PIC_0097.JPG ( Size: 161.45k ) Number of downloads: 2495 |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
Are 170.000 si nu e facut motorul sigilul a fost rupt acum 2 luni cand am schimbat cablul de kilometraj,presiunea la ulei e aproape 5 si daca nu strang filtrul de ulei cu cheia arunca garnitura afara si asa am pierdut eu 1,5 l de ulei Aral
![]() |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
Mr_K |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 November 03 From: Dej ![]() |
cunosc pe cineva care are d 1300 (scrie in spate pe portbagaj) artata identic cu frantuza, dar are fata si barile de protectie de 1310.
Masina arata asa: Attached thumbnail(s) 1300acces.JPG ( Size: 122.22k ) Number of downloads: 2532 |
--------------------
Opel
Vectra 1.6i
- CJ 07 KLO
|
|
driverx |
![]()
Post
#135
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
@Mr_K
Asta ii o romaneasca, nu frantuza si e de prin 81-82 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#136
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
am revenit cu o poza mai clara
Attached thumbnail(s) xjx_011.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 2626 |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
Daddy |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Schimbarea cutiei aduce ca avantaj cresterea vitezei sau un mers al motorului mai putin turat la viteza mare.
Dezavantaju e ca fiabilitatea cutiei in 5 e foarte scazuta, atat de scazuta ca se poate defecta din nimic. Piesele si proiectarea romaneasca a acestor cutii lasa multe de dorit. Daca discutam de fiabilitatea cutiei franceze trebuie sa-ti spun ca eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele sau sa le sparga. Asa ca poti sa decizi singur, cu viteza mai mare dar cu fiabilitate aproape 0. Daca totusi te hotarasti sa o schimbi sa stii ca cutia franceza si planetarele le cumpar eu. PS: Nu ai sau nu stii de unde sa gasesc 2 semnalizari cum ai tu pe aripi, dinalea jumate rosii si jumate albe. Platesc f bine. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
Treaba cu cutia era doar o idee.
Semnalizari de pe aripi sunt rosii nu jumatate albe jumatate rosii. Problema mea e ca planetara de pe partea stanga scoate zgomot cand fac viraj si ma streseaza rau ![]() |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
Daddy |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
DA, alea sunt semnalizatoarele care ma intereseaza.
Vreau neaparat asa ceva. Cred ca sunt si pe 1100. Daca as gasi o pereche cu inoxul bun as plati bine. Am pus si o poza decupata din masina ta. Attached thumbnail(s) sem_fata_alba.JPG ( Size: 20.52k ) Number of downloads: 2622 |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
MUSAT_B |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 February 05 ![]() |
Am tot citit cum se lauda lumea cu viteze mari la dacii
![]() Am mers si eu cu 110Km\h (pe gaz) cred ca mergea si mai mult dar se termina drumul si nu cred ca incercam mai mult ca totusi are 35 de ani motorul si nu e facut inca si nici bani nu am sa il rfefac si mai am si planetara pe stanga care face figuri ![]() ![]() Vreau sa caut un turometru digital daca gasesc(astept idei) |
--------------------
DACIA
1300 F
- B-13-WCV
|
|
Daddy |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Multumesc anticipat.
Poate am noroc si le gasesti, eu sunt un tip care ami place ca toate sa fie la locul lor. Daca ai mers cu 110 km/h cu o masina de 35 de ani e foarte bine, eu sincer sa fiu nu as vrea sa merg mai tare nici cu o Dacie noua, in conceptia mea nu prezinta siguranta. Eu cu Max-ul avem o viteza de croaziera de 80-90 km/h si inca nu am dacut nici macar o pana. ![]() |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
sechi |
![]()
Post
#142
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
FLEX |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Unde as putea gasi pentru o D1300 din '74 urmatoarele repere:
- ornament cromat ochelari faruri - ochelari faruri - grila calandru - ornament cromat in U grila calandru - emblema cu vulturul UAP - ornamente cromate praguri - ornament cromat margine capota fata - ornament cromat capota spate (mi se pare ca aveau, dar nu sint sigur) - logo original cromat Dacia 1300 cu caractere mici (cred ca asa erau in '74) Caut pentru un amic. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Daddy |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Toate aceste ornamente le gasesti in targ sau pe la dezmembrari la preturi modice.
Ornamentul e pe fusta spate montat, subt capota, deci nu pe capota. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#145
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Eu ... eu nu am mai avut telefon > nu am mai avut internet
![]() Apropos , priviti masinuta mea ![]() Attached thumbnail(s) masina_mea.jpg ( Size: 81.49k ) Number of downloads: 2345 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Daddy |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
69er
ai dat cu piatra in balta ! nici un metalizat de pe lume nu va avea farmevul lui verde 57 ( asta cred ca era originala), eu am max-ul albastru si vreau sa-ti spun ca atunci cand e curat si lustruit si stralucesc inox-urile pe ia are un farmec deosebit, si asta nu o spun eu ci privirea oamenilor de pe strada care intorc capul dupa ia. Ai un avantaj enorm de a avea o Dacie Verde 57, este cea mai cool nuanta pt 1300, nu rivalizeaza cu nici o alta. Verzi metalizat poti vedea nenumarate, pe cand verde 57 in stare impecabila foarte rar. Nu sariti la mine, asta e parerea mea ! |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
69er |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 20 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva daca Dacia 1300 F din primele serii avea antena telescopica pe aripa dreapta fata?
Intreb pentru ca a mea are, si am mai vazut intr-o poza pe net una cu antena plasata absolut in acelasi loc. |
--------------------
Dacia
1300
- B 01 HOY Dacia 1300 Standard 1289 cmc, 40KW, 1969
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Daddy @ 22 Jun 2004, 15:29) Salut , Cum ai montat centuri siguranta pe spate ? Iar in prtbagaj e mocheta ? Cum ai montat-o ? Prin lipire ?Sau ce material ? Fetele de usi cum le-ai facut sa ,se asorteze cu interiorul ? Te invidiez pentru cum arata masina .Nu am vazut poze cu mocheta de pe jos. Ai pus praguri pe margine sa nu se vada marginile ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
SiloS |
![]()
Post
#149
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am si eu o intrebare : Pe jante de dacie 13 x 5.5" pot monta cauciucuri de 185 ?
Inca o intrebare : de unde fac rost de marginile alea dintre cauciucul de pe podeaua masinii si tabla aia de sub usi ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Daddy |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
@B31AYZ
Dacia mea avea prevazute pe geam in spate si pe podea gauri cu filet pt centuri, m-am dus si am cumparat un set de Renault si le-am montat. In portbagaj este mocheta taiata la dimensiunile necesare si este lipita. Tot interiorul este facut pe comanda la o firma specializata, care a facut atat scaunele cat si fetele la usi. In interiorul masinii este mocheta neagra pe jos si galbena pe vipos, pe jos nu mi-am putut permite sa pun galbena deoarece eu totusi circul cu masina. ![]() Daca te referi la pragurile interioare , am montat ornamentele de praguri originale din aluminiu. @SiloS Eu am pe a mea roate de 175 si merg foarte bine, banuiesc ca merg si 185. In legauta cu "marginile alea" nu stiu sa-ti dau un raspuns deoarece nu e prea clara intrebarea. Si as vrea sa stiu pe unde umblii, ca pe la noi vii cam rar, sau te-ai mutat in alta tabara ? ![]() |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:35 |