DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
BH 59 FIF |
![]()
Post
#12721
|
||
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 151.26k ) Number of downloads: 1166 |
||
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|||
Alex 23 |
![]()
Post
#12722
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Eu am desfacut carburatoru Solex de pe dacia din 71 l-am luat acaasa l-am desfacut bucati pentru ca avea ceva mizerie pe el (de retinut ca asa murdar cum era mergea f frumos pe masina). Am avut mare grija cand am desfacut jicloarele pe care le-am curatat apoi am desfacut corpul lui in 3 bucati pe care le-am tinut de aseara de pe la 8 pana in seara asta cam oe la aceeasi ora in Decarbusolv!! L-am scos de acolo l-am suflat, l-am sters, ce sa mai ca nou, m-am apucat sa-i montez cu grija toate jicloarele si garniturile, mai putin jiclorul care stropeste in camera de ardere care cand l-am scos era fest iar acum balanganea de zici ca nici nu e de acolo!! Am pus benzina in el sa-i fac proba la rece si am vazut ca iese benzina de peste tot , pe la garnituri si pe la acel jiclor (mentionez ca acele garnituri au fost desfacute si puse deoparte, nu au fost scufundate in nici un lichid).
Ma gandesc ca bine ar fi sa folosesc un kit de reparatie ca atunci stiu ca nu o sa mai am treaba! Aveti habar cat costa si daca cuprinde si toate garniturile?? Eu mai am inca un Solex 32 eisa insa e diferit fata de acestea, jicloarele de reglaj au alta forma, corpul are mai multe "umflaturi "pe el, etc!! Ce stiti de treaba asta?? Sincer sa fiu indiferent de temperatura nu am avut nici o problema cu Carfilul!! Spre exemplu pe cea alba o porneam pe cea alba la -10 grade fara soc pentru ca am cablu rupt datorita unui prieten care l-am rugat sa-mi deschida capota si a tras de soc pana a ramas cu el in mana, crezand ca de acolo se deschide!! This post has been edited by Alex 23: 5 Jan 2010, 22:25 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ merced
Ce sa mai zic eu , la Suceava a fost -24,5 grade si a pornit best , Dacia care sta in fata blocului (are Solex si de aproape 4 ani nu am umblat la el , o data si sigur ) |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#12724
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
am eu un ampermetru dar din pacate e romanesc ... loat de pe o masina de pompieri daca esti interesat o sai fac o poza ...
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#12725
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Daca funcioneaza la 12 v si are un design asemanator celui din poza postata, ma intereseaza
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#12726
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 5 Jan 2010, 20:24) Cine critica Solexurile nu stie ce vorbeste, sa porneasca un carfil pe vremea asta geroasa la sfert de cheie, nepornita de cateva zile, daca solexul e reglat bine, tragi socul, si dai la cheie, o ia la sfert, ce se mai chinuiau vecini mei sa le porneasca cu carfirurile, acum un an si a mea pornea la sfert ![]() ![]() ![]() bai, da' ma mai lasati cu "carfilul e prost ?" Dacia mea e trantita in curte la soacra-mea de cand am dat-o peste cap, si o mai pornesc eu cand ajung pe la Arad. Asa, cam o data pe luna. La prima cheie nu face nimic, recunosc, dar asta e bai de-al pompei de benzina. La a doua cheie, pe -10, nepornita de-o luna, fara soc, o pornit fara sa se balbaie, fara nimic. Or fi proaste daca au fost tratate cu posteriorul de propritari, cu benzina din sant, filtre de aer neschimbate, etc, etc. Da' in conditii de-astea nici solexul nu s-ar simti mai bine. Poate o fi Solexul mai bun, dar asta-i alta mancare de peste. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Alex 23 sunt 3 tipuri de carburatoare Solex 32 EISA 2-3 sau 4 .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#12728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
Alex 23 iti pun o foto cu un solex al meu de pe cea din 72, am pornit masina dupa un an de nefolosinta, acumulatorul nou aproape ca se si descarcase, sa te uiti te rog cum arata solexul
![]() Numai zic ca era prima data cand vedeam un solex pe o masina a mea ... Attached thumbnail(s) P1000732.JPG ( Size: 197.89k ) Number of downloads: 1249 |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#12729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 5 Jan 2010, 22:28) bai, da' ma mai lasati cu "carfilul e prost ?" Dacia mea e trantita in curte la soacra-mea de cand am dat-o peste cap, si o mai pornesc eu cand ajung pe la Arad. Asa, cam o data pe luna. La prima cheie nu face nimic, recunosc, dar asta e bai de-al pompei de benzina. La a doua cheie, pe -10, nepornita de-o luna, fara soc, o pornit fara sa se balbaie, fara nimic. Or fi proaste daca au fost tratate cu posteriorul de propritari, cu benzina din sant, filtre de aer neschimbate, etc, etc. Da' in conditii de-astea nici solexul nu s-ar simti mai bine. Poate o fi Solexul mai bun, dar asta-i alta mancare de peste. Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie ![]() Cateva poze pentru alex 23, parerea mea este ca daca mergea bine, nu trebuia sal faci bucati, cel mult curatat cu putin cif la exterior, curatate jiglerele si putin in interior si asta era, acum vorba ta, va trebui un chit de reparatie si un specialist sa stie sa til faca, nu oricune se pricepe, eu m-am chinuit zile dea randul sal reglez, iar Danut in 5 minute la facut sa mearga perfect ![]() This post has been edited by Victor 007: 6 Jan 2010, 00:02 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 155.59k ) Number of downloads: 1161 2.jpg ( Size: 110.65k ) Number of downloads: 978 3.jpg ( Size: 105.05k ) Number of downloads: 927 4.jpg ( Size: 103.8k ) Number of downloads: 46 65.JPG ( Size: 103.42k ) Number of downloads: 195 98.JPG ( Size: 109.16k ) Number of downloads: 237 DSCF1146.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 175 DSCF1147.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 141 DSCF1148.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 127 DSCF1149.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 112 DSCF1150.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 116 DSCF1151.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 157 Garnituri_Solex.JPG ( Size: 34.78k ) Number of downloads: 171 Pag.62_63.jpg ( Size: 395.84k ) Number of downloads: 134 Pag.66_67.jpg ( Size: 345.26k ) Number of downloads: 117 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#12730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
ACUM Este oficial: "vehicule pentru colectarea, TEHNICE DE CONTROL fiecare cinci ani.
În numele siguranței rutiere, Ministerul de Interne a vrut să pună capăt scutirea de controale tehnice periodice pentru vehiculele înmatriculate în intervalul de utilizare "de colectare a vehiculului. În schimb, a obținut FFVE libera circulație, fără restricții geografice (Ordinul februarie 9, 2009 se aplică până la 15 octombrie). Cu toate acestea, din februarie, nu există legislație a fost adoptată cu privire la controlul tehnic, frecvența și calendarul de colectare a vehiculelor aflate deja în serii de automobile. Suspans a devenit de nesuportat, chiar și tulburătoare, în ciuda numeroaselor intervenții de către președintele nostru de a secretarului de stat pentru transport. În cele din urmă, JO din 29 octombrie a publicat un decret din 14 octombrie - Text No. 10 privind constituirea și organizarea inspecției tehnice a vehiculelor cu o greutate mai mică de 3,5 tone. S.2-Pentru vehiculele deja înmatriculate în seria standard (vechi sau durata de viață nouă înregistrare) solicitarea de a schimba seria de colectare auto, acesta este necesar pentru verificările tehnice favorabile valabilă sub cinci ani. Același lucru este valabil și pentru vehiculele deja înmatriculate în mașină de colecție serie care vin cu durata de viață nouă înregistrare. S.3-"În caz de transfer al unui vehicul de colectare, vânzătorul trebuie să dea cumpărător procesul-verbal al inspecției tehnice stabilite pentru mai puțin de 6 luni. " Dar, un ordin al doilea octombrie 14, 2009 - Textul # 11 se referă la inspecției tehnice a vehiculelor grele (peste 3,5 tone). Articolul lui introduce o tehnica de a le controla! Este o taie "și lipește", articol ordinea anterior-text # 10! 3 Acest articol a fost născocit, fără cunoștințe de FFVE, în mod evident, fără nici o consultare. Cu toate acestea, articolul R.311-1 (Decretul nr 2009-497 of April 30, 2009) definește: 6.3-colecție vehicul: vehicul peste treizeci de ani, care nu poate îndeplini cerințele tehnice impuse de această carte (trafic). Mai mult decât atât, nu există nici o procedură specifică pentru inspecția tehnică a autovehiculelor grele (peste 30 de ani sau chiar mai mari). Președintele Claude Delagneau a cerut imediat să fie primite de către funcționarii în cauză al Secretariatului de stat pentru transporturi, pentru a elimina acest articol, deoarece, în stat, orice tehnică de control poate fi făcut pentru a preveni orice înmatriculare a vehiculelor de peste 3,5 tone. Acesta face parte din patrimoniul nostru, care este bine blocat de FFVE speră să fie o gafă. În cele din urmă, o ordine treime din octombrie 14, 2009, cu privire la inspecția tehnică a autovehiculelor de colectare, text N ° 12, confirmă: Art. 1 - Vehiculele de peste treizeci de ani trebuie să fie unei inspecții tehnice înainte de favorabile la certificatul de înmatriculare, cu referire la utilizarea "de colectare a vehiculului. S.2-vehiculele de colectare sunt supuse unui test periodice, în conformitate cu normele lor pe clase de greutate respective. S.3-inspecțiile tehnice periodice ale vehiculelor de colectare a avut loc la intervale de maximum cinci ani. S.5 - dispozițiilor prezentului act se aplică, începând cu octombrie 15, 2009. CALENDARUL Texte No. 10, art. 19 și 10 - No. 11, art. 16-17 O lipsă de data de expirare a tehnice auto menționată pe certificatul de înregistrare, de colectare a vehiculelor aflate în circulație: > De la 1 ianuarie 1940, trebuie să fie un test de periodice, nu mai târziu de 2011. > De la 1 ianuarie 1920 și decembrie 31, 1939, trebuie să fie un test de periodice mai târziu decât în 2012 > Înainte de decembrie 31, 1919, trebuie să fie un test de periodice, nu mai târziu de 2013. Vehiculele de colectare, vizate de calendarul de trecere de mai sus, trebuie să prezinte la control nu mai târziu de la data aniversară de punerea lor în funcțiune în cursul anului furnizate. În cazul special în cazul în care la data introducerii este necunoscută, vehiculul trebuie să fie un test de periodice mai târziu, în 2012. Pentru vehiculele de colectare a prezentat în periodice de testare înainte de 1 ianuarie 2011 (sau care au avut un control tehnic favorabil înainte de a editorului de înregistrare nota), data de expirare a vizei vizitei ... de suport tehnic este extins la cinci ani de la data vizitei tehnice. (N.B.). Software-ul utilizat până în prezent în centre, nu au fost încă actualizate, de raportare și de autocolante de control poate indica în mod fals data vizitei, în următorii 2 ani). MEMENTO Pentru a restabili adevărul și dezinformare corecta publicate în săptămânal "Viața de masina" Nr 1384 din noiembrie 5, 2009, Ordin al februarie 9, 2009 - JO. De la 11.02.2009 -- Plăcuțe de înmatriculare Simbol · europene identificator teritorială nu se aplică la patch-uri specifice ale vehiculelor de epocă (art. 8 și 9) · Culoarea: număr de înregistrare pot fi reproduse pe fiecare farfurie cu caractere albe pe fond negru (apendicele 7-4). Ordin al februarie 9, 2009 - JO din 11.02.2009 -- REGULI DE ÎNREGISTRARE A VEHICULELOR · Apendicele 9-2. Condițiile de circulație a vehiculelor din 2.1-utilizarea acestor vehicule este numai pentru uz personal, fără nici o restricție geografică de circulație. Contrar a ceea ce implică săptămânal, FFVE a reușit, pe ambele contează, pentru colecționari. Cu stimă, Louis Lamiré Consilier al Președintelui - Afaceri Administrative Officer 6 Jan 2010, 00:04: Legislatie franceza referitoare la vehiculele de colectie ... Legislatie nou adoptata ... A se retine ITP-ul la 5 ani Nu exista limitare geografica a circulatiei vehiculelor in interes personal Placute negru cu scris alb Obligativitatea unui ITP de mai putin de 6 luni in cazul vanzarii vehiculului ... ... Scuzati traducerea cu google, de colectare a vehiculului - vehicul de colectie ![]() This post has been edited by catalin7070: 6 Jan 2010, 00:04 |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
Merced |
![]()
Post
#12731
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 6 Jan 2010, 00:22) Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie ![]() Daca n-are soc automat, ceea ce evident n-are, p-aia cu scazutu' turatiei nu o pot crede. De fapt o cred si iti zic si de ce scade, pentru ca incepe sa se inece cu benzina motoru'. Asa e si la Carfil. Eu in primele secunde imping socul la jumate, apoi o accelerez un pic, imping socul usor la capat pastrand acea acceleratie din pedala, si mai stau maxim doua minute, in functie de temperatura, sa se incalzeasca. Si n-am carton la radiator, doar la carburator am pus unul ca am nimerit intr-o noapte conditii perfecte pentru jivraj. Daca ai urmarit filmuletu' pus de mine, din nefericire facut cu telefonu' vechi, se aude la un moment dat ca dau doua-trei sprituri. Dar la pornirile de la rece niciodata nu tin acceleratia calcata cand actionez demaroru'. Eu nu neg ca Solexu' e mai bun, zic doar sa nu mai huliti Carfil-urile in halu' asta ca n-are sens. Ori ati avut voi experiente negative cu Carfil-uri "violate"(ca tot e termenu' asta la moda) si eu cu asta care a stat linistit in fundu' debaralei pana l-am montat in 2007, o experienta pozitiva. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#12732
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu tin socul nici 1 minut, ai rabdare, poate gasesc si eu masina in primavara asta, ii pun Solexul si ne intalnim sa vezi cum merge, nici eu nu credeam pana nu am vazut cu ochi mei, nu am nimic cu Carfilurile, uite Dacia alba din 71 care am vrut so cumpar anul trecut avea carfil si pornea la sfert de cheie, poate depinde de la motor, la motor, cine stie, oricum un lucru e sigur, Solexurile sunt diferite fata de Carfil, nu poti sa le compari, numai camera de benzina la Solex e aproape dubla fata de Carfil si se vede clar ca e foarte sofisticat, de aia nu stiu multi sa umble in el si sal regleze, ai rabdare sa am eu alta masina, cu un motor de care sa fiu sigur ca e in mintile lui si sa vedem pe aia cum se comporta Solexul
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Merced @ 6 Jan 2010, 02:41) Eu nu neg ca Solexu' e mai bun, zic doar sa nu mai huliti Carfil-urile in halu' asta ca n-are sens. Ori ati avut voi experiente negative cu Carfil-uri "violate"(ca tot e termenu' asta la moda) si eu cu asta care a stat linistit in fundu' debaralei pana l-am montat in 2007, o experienta pozitiva. Eu unul nu am " Hulit " carfilul , dar nu exista termen de comparatie intre cele 2 carburatoare . Pe 4 Dacii , am Solex si pe una din 72 are Carfil , nu am zis ca nu merge frumos , dar nu se compara . Sa punem punct totusi discutie inutile despre Solex vs Carfil , tot timpul parerile vor fi impartite . De ce unii alearga sa-si schimbe cutiile cu unele Frantiuzesti , care este explicatia ? aaaaaaaaa sunt mai performante asa e si cu carburatoarele . Pana nu ai nu poti da un verdict favorabil , multi sunt reticienti la ceea ce presupune Solex-se deregleaza , sunt mai complicate ,s.a.m.d. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#12734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
O Dacie cu un interior de invidiat, din pacate asta a fost odata, acum interiorul e in ultimul hal
![]() Attached thumbnail(s) neagra_76.JPG ( Size: 120.61k ) Number of downloads: 331 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#12735
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!!
Victor am si carburator ca cel prezentat de tine, cel de pe dacia din 71 si mai am unu care are surubul din fata de reglaj mult mai mare!! Astept sa se incalzesca un pic afara sa merg sa montez si eu Solexu sa vad despre ce e vorba, daca nu pana la urma urmei din 2 tot fac unu!! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#12736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(Alex 23 @ 6 Jan 2010, 19:40) Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!! Victor am si carburator ca cel prezentat de tine, cel de pe dacia din 71 si mai am unu care are surubul din fata de reglaj mult mai mare!! Astept sa se incalzesca un pic afara sa merg sa montez si eu Solexu sa vad despre ce e vorba, daca nu pana la urma urmei din 2 tot fac unu!! Strange cat mai multe ca nu se stie niciodata daca e nevoie numai de 2 bucati ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
bontan |
![]()
Post
#12737
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(Merced @ 6 Jan 2010, 00:41) Daca n-are soc automat, ceea ce evident n-are, p-aia cu scazutu' turatiei nu o pot crede. De fapt o cred si iti zic si de ce scade, pentru ca incepe sa se inece cu benzina motoru'. Asa e si la Carfil. Sa stii ca are (nu stiu daca se poate numi un soc autmat sau nu) dar daca o sa ai un solex si afara e destul de frig (cred ca si la 5 .. 10 grade se simte asta) o sa vezi ca acea clapeta de la soc (chiar daca soc-ul nu este tras) nu sta in pozitie verticala (are un arc termocontractant care o trage putin si in timp ce ea se incalzeste el isi da drumu`), se simte asta dar nu asa ca la cele cu soc automat. Numai bine. |
--------------------
Dacia
1300`
1975
- 1 SV 214 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#12738
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Am sa merg in week-end la garaj daca e timpul bun pentru ca vreau sa schimb si elicea cu cea din metal, sa-i pun stop de ceata pe spate si becuri galbene in faruri si poate am sa montez si solexurile
sa vd care va fi treaba!! Garniturile ar fi ok numai ca la asta din 71 cat au stat scoase jicloarele la cel care stropeste parca a intrat la apa o-ringu de pe el si joaca de mama focului in lacasul lui, parca nici nu ar fi fost de acolo!! Trebuie sa-l rez eu intr-un fel, azi mi-am facut rost de un o-ring sa vd daca se si pupa acolo!! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
am. |
![]()
Post
#12739
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
|
--------------------
sacia
130
1967
- 1-b-2867
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Alex 23 @ 6 Jan 2010, 20:40) Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!! Stai linistit Alex , si HOY si HNA au fost refacute carburatoarele , desfacute bucata cu bucata , pus chit de reparatie nou pe ele si functioneaza Brici ,pe DAN am pus carburator nou . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#12741
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 5 Jan 2010, 23:22) Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie ![]() Cateva poze pentru alex 23, parerea mea este ca daca mergea bine, nu trebuia sal faci bucati, cel mult curatat cu putin cif la exterior, curatate jiglerele si putin in interior si asta era, acum vorba ta, va trebui un chit de reparatie si un specialist sa stie sa til faca, nu oricune se pricepe, eu m-am chinuit zile dea randul sal reglez, iar Danut in 5 minute la facut sa mearga perfect ![]() Craburator ca acesta are si baiatul de care ziceam....deci nu se renteaza sa il pun pe 1.4..... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#12743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
baieti scuze ca ma bag ca musca in lapte dar se stie ceva de intrunirea de anul acesta a batranicilor?ca pe cea de anul trecut am ratat-o .....
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
Adrian. |
![]()
Post
#12744
|
![]() Slowhand Group: Members Posts: 170 Joined: 9 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare ! Ma puteti ajuta va rog frumos sa gasesc o dacie 1300 cat mai frantuzoaica de vanzare ? Ma intereseaza ca din punct de vedere mecanic , rugina si tinichigerie sa fie in regula .La fel si cu actele. Daca stiti asa ceva in Bucuresti este perfect .
Imi dau seama ca este greu de gasit, insa nu-i mare problema daca mai scartaie la unul din capitole mentionate mai sus insa sa nu fie ceva major. Doresc o astfel de masina in vederea unei viitoare reconditionari . Va multumesc. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Adrian. @ 8 Jan 2010, 00:00) Salutare ! Ma puteti ajuta va rog frumos sa gasesc o dacie 1300 cat mai frantuzoaica de vanzare ? Ma intereseaza ca din punct de vedere mecanic , rugina si tinichigerie sa fie in regula .La fel si cu actele. Daca stiti asa ceva in Bucuresti este perfect . Imi dau seama ca este greu de gasit, insa nu-i mare problema daca mai scartaie la unul din capitole mentionate mai sus insa sa nu fie ceva major. Doresc o astfel de masina in vederea unei viitoare reconditionari . Va multumesc. Am o dacie disponibila din 1970 daca esti interesat vorbim pe PM sau telefon sau ... |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
sechi |
![]()
Post
#12746
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Nu ii este lui buna asta, pentru ca baiatul vrea s-o reconditioneze. La a ta nu are ce reconditiona.
![]() |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
cornete |
![]()
Post
#12747
|
![]() membru de baza Group: Members Posts: 210 Joined: 27 January 09 ![]() |
Imi puteti recomanda pe cineva sa-mi reconditioneze si mie dacia?
|
--------------------
Dacia 1300
1300
1971 Cornete
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(sechi @ 8 Jan 2010, 00:31) Nu ii este lui buna asta, pentru ca baiatul vrea s-o reconditioneze. La a ta nu are ce reconditiona. ![]() Dca vrei , la o Dacie oricand gasesti sa-i mai faci cate ceva ![]() QUOTE(cornete @ 8 Jan 2010, 01:05) Depinde ce vrei sa-ti faci la ea ? |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Prickindell |
![]()
Post
#12749
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(verde57 @ 7 Jan 2010, 23:48) Aici pe topicul asta nu se reconditioneaza doar se cumpara in stare f. buna. ![]() si se incurajeaza reciproc unii pe altii in timp ce creste rugina pe ele. Nu-i asa ca ti-e ciuda ca nu ai cumparat tu "Coana Mare" ? ![]() ![]() Am gasit acu cateva zile niste poze cu o Dacia 1300 de vanzare pe forumul Fiat. Anuntul era postat in 2008. Masina era din `72, vopseaua originala alba, revopsita albastru "baby-blue" (in termeni de actualitate). Masina a avut un pret fix, peste ceva timp a ajuns la fier ![]() DSCF1592.JPG ( Size: 144.86k ) Number of downloads: 943 DSCF1591.JPG ( Size: 125.37k ) Number of downloads: 919 DSCF1593.JPG ( Size: 130.14k ) Number of downloads: 888 DSCF1595.JPG ( Size: 95.48k ) Number of downloads: 863 DSCF1596.JPG ( Size: 65.91k ) Number of downloads: 840 DSCF1597.JPG ( Size: 114.53k ) Number of downloads: 286 DSCF1598.JPG ( Size: 158.79k ) Number of downloads: 299 DSCF1610.JPG ( Size: 69.53k ) Number of downloads: 268 DSCF1614.JPG ( Size: 108.99k ) Number of downloads: 295 DSCF1622.JPG ( Size: 51.99k ) Number of downloads: 321 DSCF1626.JPG ( Size: 66.73k ) Number of downloads: 294 This post has been edited by Prickindell: 8 Jan 2010, 03:00 |
--------------------
DACIA
13OO
1976
- GL 11 UFP
|
|
Ov |
![]()
Post
#12750
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@verde57: d'abia au trecut cateva saptamani fara scandal pe aici, vrei sa-l incepi tu?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 16:53 |