DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 423 424 425 426 427 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

BH 59 FIF
post 5 Jan 2010, 22:14
Post #12721


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




In primul rand, la multi ani biggrin.gif In al doilea rand as avea nevoie de un ampermetru Jaeger ca si cel din poza. Daca are cineva si il incurca prin casa si vrea sa-l vanda, dati un PM.

P.S: Parca tot mai frumoase se fac de la o vreme masinile de pe topic wub.gif

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Jan 2010, 22:18


Attached thumbnail(s)
index.jpg ( Size: 151.26k ) Number of downloads: 1166


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 5 Jan 2010, 22:19
Post #12722


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Eu am desfacut carburatoru Solex de pe dacia din 71 l-am luat acaasa l-am desfacut bucati pentru ca avea ceva mizerie pe el (de retinut ca asa murdar cum era mergea f frumos pe masina). Am avut mare grija cand am desfacut jicloarele pe care le-am curatat apoi am desfacut corpul lui in 3 bucati pe care le-am tinut de aseara de pe la 8 pana in seara asta cam oe la aceeasi ora in Decarbusolv!! L-am scos de acolo l-am suflat, l-am sters, ce sa mai ca nou, m-am apucat sa-i montez cu grija toate jicloarele si garniturile, mai putin jiclorul care stropeste in camera de ardere care cand l-am scos era fest iar acum balanganea de zici ca nici nu e de acolo!! Am pus benzina in el sa-i fac proba la rece si am vazut ca iese benzina de peste tot , pe la garnituri si pe la acel jiclor (mentionez ca acele garnituri au fost desfacute si puse deoparte, nu au fost scufundate in nici un lichid).
Ma gandesc ca bine ar fi sa folosesc un kit de reparatie ca atunci stiu ca nu o sa mai am treaba! Aveti habar cat costa si daca cuprinde si toate garniturile??
Eu mai am inca un Solex 32 eisa insa e diferit fata de acestea, jicloarele de reglaj au alta forma, corpul are mai multe "umflaturi "pe el, etc!!
Ce stiti de treaba asta??

Sincer sa fiu indiferent de temperatura nu am avut nici o problema cu Carfilul!!
Spre exemplu pe cea alba o porneam pe cea alba la -10 grade fara soc pentru ca am cablu rupt datorita unui prieten care l-am rugat sa-mi deschida capota si a tras de soc pana a ramas cu el in mana, crezand ca de acolo se deschide!!

This post has been edited by Alex 23: 5 Jan 2010, 22:25


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 5 Jan 2010, 22:22
Post #12723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ merced

Ce sa mai zic eu , la Suceava a fost -24,5 grade si a pornit best , Dacia care sta in fata blocului (are Solex si de aproape 4 ani nu am umblat la el , o data si sigur )


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floryn_Cis
post 5 Jan 2010, 22:25
Post #12724


Daciar Razboinic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 June 08
From: cisnadie




am eu un ampermetru dar din pacate e romanesc ... loat de pe o masina de pompieri daca esti interesat o sai fac o poza ...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 Berlina 1972 berlina - Sb03cjs
Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Jan 2010, 22:27
Post #12725


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Daca funcioneaza la 12 v si are un design asemanator celui din poza postata, ma intereseaza smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 Jan 2010, 22:28
Post #12726


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Victor 007 @ 5 Jan 2010, 20:24)
Cine critica Solexurile nu stie ce vorbeste, sa porneasca un carfil pe vremea asta geroasa la sfert de cheie, nepornita de cateva zile, daca solexul e reglat bine, tragi socul, si dai la cheie, o ia la sfert, ce se mai chinuiau vecini mei sa le porneasca cu carfirurile, acum un an si a mea pornea la sfert radmasa.gif, se simte ca trage masina cu solex, mai ales cand bagi in a 2, are o forta wub.gif , consumul in oras e mai mic, in afara e mai mare, da depinde cu ce viteza mergi  wink.gif
*



bai, da' ma mai lasati cu "carfilul e prost ?" Dacia mea e trantita in curte la soacra-mea de cand am dat-o peste cap, si o mai pornesc eu cand ajung pe la Arad. Asa, cam o data pe luna. La prima cheie nu face nimic, recunosc, dar asta e bai de-al pompei de benzina. La a doua cheie, pe -10, nepornita de-o luna, fara soc, o pornit fara sa se balbaie, fara nimic.

Or fi proaste daca au fost tratate cu posteriorul de propritari, cu benzina din sant, filtre de aer neschimbate, etc, etc. Da' in conditii de-astea nici solexul nu s-ar simti mai bine.

Poate o fi Solexul mai bun, dar asta-i alta mancare de peste.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 5 Jan 2010, 22:30
Post #12727


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Alex 23 sunt 3 tipuri de carburatoare Solex 32 EISA 2-3 sau 4 .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 5 Jan 2010, 23:00
Post #12728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Alex 23 iti pun o foto cu un solex al meu de pe cea din 72, am pornit masina dupa un an de nefolosinta, acumulatorul nou aproape ca se si descarcase, sa te uiti te rog cum arata solexul biggrin.gif
Numai zic ca era prima data cand vedeam un solex pe o masina a mea ...

Attached thumbnail(s)
P1000732.JPG ( Size: 197.89k ) Number of downloads: 1249


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 5 Jan 2010, 23:22
Post #12729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 5 Jan 2010, 22:28)
bai, da' ma mai lasati cu "carfilul e prost ?" Dacia mea e trantita in curte la soacra-mea de cand am dat-o peste cap, si o mai pornesc eu cand ajung pe la Arad. Asa, cam o data pe luna. La prima cheie nu face nimic, recunosc, dar asta e bai de-al pompei de benzina. La a doua cheie, pe -10, nepornita de-o luna, fara soc, o pornit fara sa se balbaie, fara nimic.

Or fi proaste daca au fost tratate cu posteriorul de propritari, cu benzina din sant, filtre de aer neschimbate, etc, etc. Da' in conditii de-astea nici solexul nu s-ar simti mai bine.

Poate o fi Solexul mai bun, dar asta-i alta mancare de peste.
*



Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie smile.gif

Cateva poze pentru alex 23, parerea mea este ca daca mergea bine, nu trebuia sal faci bucati, cel mult curatat cu putin cif la exterior, curatate jiglerele si putin in interior si asta era, acum vorba ta, va trebui un chit de reparatie si un specialist sa stie sa til faca, nu oricune se pricepe, eu m-am chinuit zile dea randul sal reglez, iar Danut in 5 minute la facut sa mearga perfect blush.gif

This post has been edited by Victor 007: 6 Jan 2010, 00:02

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 155.59k ) Number of downloads: 1161
2.jpg ( Size: 110.65k ) Number of downloads: 978
3.jpg ( Size: 105.05k ) Number of downloads: 927
4.jpg ( Size: 103.8k ) Number of downloads: 46
65.JPG ( Size: 103.42k ) Number of downloads: 195
98.JPG ( Size: 109.16k ) Number of downloads: 237
DSCF1146.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 175
DSCF1147.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 141
DSCF1148.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 127
DSCF1149.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 112
DSCF1150.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 116
DSCF1151.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 157
Garnituri_Solex.JPG ( Size: 34.78k ) Number of downloads: 171
Pag.62_63.jpg ( Size: 395.84k ) Number of downloads: 134
Pag.66_67.jpg ( Size: 345.26k ) Number of downloads: 117


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 5 Jan 2010, 23:59
Post #12730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




ACUM Este oficial: "vehicule pentru colectarea, TEHNICE DE CONTROL fiecare cinci ani.



În numele siguranței rutiere, Ministerul de Interne a vrut să pună capăt scutirea de controale tehnice periodice pentru vehiculele înmatriculate în intervalul de utilizare "de colectare a vehiculului.



În schimb, a obținut FFVE libera circulație, fără restricții geografice (Ordinul februarie 9, 2009 se aplică până la 15 octombrie).



Cu toate acestea, din februarie, nu există legislație a fost adoptată cu privire la controlul tehnic, frecvența și calendarul de colectare a vehiculelor aflate deja în serii de automobile.



Suspans a devenit de nesuportat, chiar și tulburătoare, în ciuda numeroaselor intervenții de către președintele nostru de a secretarului de stat pentru transport.



În cele din urmă, JO din 29 octombrie a publicat un decret din 14 octombrie - Text No. 10 privind constituirea și organizarea inspecției tehnice a vehiculelor cu o greutate mai mică de 3,5 tone.



S.2-Pentru vehiculele deja înmatriculate în seria standard (vechi sau durata de viață nouă înregistrare) solicitarea de a schimba seria de colectare auto, acesta este necesar pentru verificările tehnice favorabile valabilă sub cinci ani.

Același lucru este valabil și pentru vehiculele deja înmatriculate în mașină de colecție serie care vin cu durata de viață nouă înregistrare.



S.3-"În caz de transfer al unui vehicul de colectare, vânzătorul trebuie să dea cumpărător procesul-verbal al inspecției tehnice stabilite pentru mai puțin de 6 luni. "



Dar, un ordin al doilea octombrie 14, 2009 - Textul # 11 se referă la inspecției tehnice a vehiculelor grele (peste 3,5 tone). Articolul lui introduce o tehnica de a le controla!



Este o taie "și lipește", articol ordinea anterior-text # 10!



3 Acest articol a fost născocit, fără cunoștințe de FFVE, în mod evident, fără nici o consultare.



Cu toate acestea, articolul R.311-1 (Decretul nr 2009-497 of April 30, 2009) definește:

6.3-colecție vehicul: vehicul peste treizeci de ani, care nu poate îndeplini cerințele tehnice impuse de această carte (trafic).

Mai mult decât atât, nu există nici o procedură specifică pentru inspecția tehnică a autovehiculelor grele (peste 30 de ani sau chiar mai mari).



Președintele Claude Delagneau a cerut imediat să fie primite de către funcționarii în cauză al Secretariatului de stat pentru transporturi, pentru a elimina acest articol, deoarece, în stat, orice tehnică de control poate fi făcut pentru a preveni orice înmatriculare a vehiculelor de peste 3,5 tone. Acesta face parte din patrimoniul nostru, care este bine blocat de FFVE speră să fie o gafă.



În cele din urmă, o ordine treime din octombrie 14, 2009, cu privire la inspecția tehnică a autovehiculelor de colectare, text N ° 12, confirmă:



Art. 1 - Vehiculele de peste treizeci de ani trebuie să fie unei inspecții tehnice înainte de favorabile la certificatul de înmatriculare, cu referire la utilizarea "de colectare a vehiculului.



S.2-vehiculele de colectare sunt supuse unui test periodice, în conformitate cu normele lor pe clase de greutate respective.



S.3-inspecțiile tehnice periodice ale vehiculelor de colectare a avut loc la intervale de maximum cinci ani.



S.5 - dispozițiilor prezentului act se aplică, începând cu octombrie 15, 2009.



CALENDARUL

Texte No. 10, art. 19 și 10 - No. 11, art. 16-17



O lipsă de data de expirare a tehnice auto menționată pe certificatul de înregistrare, de colectare a vehiculelor aflate în circulație:

> De la 1 ianuarie 1940,

trebuie să fie un test de periodice, nu mai târziu de 2011.

> De la 1 ianuarie 1920 și decembrie 31, 1939,

trebuie să fie un test de periodice mai târziu decât în 2012

> Înainte de decembrie 31, 1919,

trebuie să fie un test de periodice, nu mai târziu de 2013.

Vehiculele de colectare, vizate de calendarul de trecere de mai sus, trebuie să prezinte la control nu mai târziu de la data aniversară de punerea lor în funcțiune în cursul anului furnizate.



În cazul special în cazul în care la data introducerii este necunoscută, vehiculul trebuie să fie un test de periodice mai târziu, în 2012.



Pentru vehiculele de colectare a prezentat în periodice de testare înainte de 1 ianuarie 2011 (sau care au avut un control tehnic favorabil înainte de a editorului de înregistrare nota), data de expirare a vizei vizitei ... de suport tehnic este extins la cinci ani de la data vizitei tehnice.

(N.B.). Software-ul utilizat până în prezent în centre, nu au fost încă actualizate, de raportare și de autocolante de control poate indica în mod fals data vizitei, în următorii 2 ani).



MEMENTO



Pentru a restabili adevărul și dezinformare corecta publicate în săptămânal "Viața de masina" Nr 1384 din noiembrie 5, 2009,



Ordin al februarie 9, 2009 - JO. De la 11.02.2009 --

Plăcuțe de înmatriculare

Simbol &middot; europene identificator teritorială nu se aplică la patch-uri specifice ale vehiculelor de epocă (art. 8 și 9)

&middot; Culoarea: număr de înregistrare pot fi reproduse pe fiecare farfurie cu caractere albe pe fond negru (apendicele 7-4).



Ordin al februarie 9, 2009 - JO din 11.02.2009 --

REGULI DE ÎNREGISTRARE A VEHICULELOR

&middot; Apendicele 9-2. Condițiile de circulație a vehiculelor din

2.1-utilizarea acestor vehicule este numai pentru uz personal, fără nici o restricție geografică de circulație.

Contrar a ceea ce implică săptămânal, FFVE a reușit, pe ambele contează, pentru colecționari.


Cu stimă,

Louis Lamiré
Consilier al Președintelui - Afaceri Administrative Officer

6 Jan 2010, 00:04:
Legislatie franceza referitoare la vehiculele de colectie ...
Legislatie nou adoptata ...
A se retine ITP-ul la 5 ani
Nu exista limitare geografica a circulatiei vehiculelor in interes personal
Placute negru cu scris alb
Obligativitatea unui ITP de mai putin de 6 luni in cazul vanzarii vehiculului
...
...
Scuzati traducerea cu google,
de colectare a vehiculului - vehicul de colectie biggrin.gif

This post has been edited by catalin7070: 6 Jan 2010, 00:04


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Jan 2010, 00:41
Post #12731


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(Victor 007 @ 6 Jan 2010, 00:22)
Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie  smile.gif
*



Daca n-are soc automat, ceea ce evident n-are, p-aia cu scazutu' turatiei nu o pot crede. De fapt o cred si iti zic si de ce scade, pentru ca incepe sa se inece cu benzina motoru'. Asa e si la Carfil. Eu in primele secunde imping socul la jumate, apoi o accelerez un pic, imping socul usor la capat pastrand acea acceleratie din pedala, si mai stau maxim doua minute, in functie de temperatura, sa se incalzeasca. Si n-am carton la radiator, doar la carburator am pus unul ca am nimerit intr-o noapte conditii perfecte pentru jivraj. Daca ai urmarit filmuletu' pus de mine, din nefericire facut cu telefonu' vechi, se aude la un moment dat ca dau doua-trei sprituri. Dar la pornirile de la rece niciodata nu tin acceleratia calcata cand actionez demaroru'.

Eu nu neg ca Solexu' e mai bun, zic doar sa nu mai huliti Carfil-urile in halu' asta ca n-are sens. Ori ati avut voi experiente negative cu Carfil-uri "violate"(ca tot e termenu' asta la moda) si eu cu asta care a stat linistit in fundu' debaralei pana l-am montat in 2007, o experienta pozitiva.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 6 Jan 2010, 10:40
Post #12732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Eu nu tin socul nici 1 minut, ai rabdare, poate gasesc si eu masina in primavara asta, ii pun Solexul si ne intalnim sa vezi cum merge, nici eu nu credeam pana nu am vazut cu ochi mei, nu am nimic cu Carfilurile, uite Dacia alba din 71 care am vrut so cumpar anul trecut avea carfil si pornea la sfert de cheie, poate depinde de la motor, la motor, cine stie, oricum un lucru e sigur, Solexurile sunt diferite fata de Carfil, nu poti sa le compari, numai camera de benzina la Solex e aproape dubla fata de Carfil si se vede clar ca e foarte sofisticat, de aia nu stiu multi sa umble in el si sal regleze, ai rabdare sa am eu alta masina, cu un motor de care sa fiu sigur ca e in mintile lui si sa vedem pe aia cum se comporta Solexul smile.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Jan 2010, 16:34
Post #12733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Merced @ 6 Jan 2010, 02:41)
Eu nu neg ca Solexu' e mai bun, zic doar sa nu mai huliti Carfil-urile in halu' asta ca n-are sens. Ori ati avut voi experiente negative cu Carfil-uri "violate"(ca tot e termenu' asta la moda) si eu cu asta care a stat linistit in fundu' debaralei pana l-am montat in 2007, o experienta pozitiva.
*



Eu unul nu am " Hulit " carfilul , dar nu exista termen de comparatie intre cele 2 carburatoare . Pe 4 Dacii , am Solex si pe una din 72 are Carfil , nu am zis ca nu merge frumos , dar nu se compara . Sa punem punct totusi discutie inutile despre Solex vs Carfil , tot timpul parerile vor fi impartite . De ce unii alearga sa-si schimbe cutiile cu unele Frantiuzesti , care este explicatia ? aaaaaaaaa sunt mai performante asa e si cu carburatoarele . Pana nu ai nu poti da un verdict favorabil , multi sunt reticienti la ceea ce presupune Solex-se deregleaza , sunt mai complicate ,s.a.m.d.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 6 Jan 2010, 18:00
Post #12734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




O Dacie cu un interior de invidiat, din pacate asta a fost odata, acum interiorul e in ultimul hal sad.gif

Attached thumbnail(s)
neagra_76.JPG ( Size: 120.61k ) Number of downloads: 331


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 6 Jan 2010, 18:40
Post #12735


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!!

Victor am si carburator ca cel prezentat de tine, cel de pe dacia din 71 si mai am unu care are surubul din fata de reglaj mult mai mare!!
Astept sa se incalzesca un pic afara sa merg sa montez si eu Solexu sa vad despre ce e vorba, daca nu pana la urma urmei din 2 tot fac unu!!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 6 Jan 2010, 19:32
Post #12736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




QUOTE(Alex 23 @ 6 Jan 2010, 19:40)
Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!!

Victor am si carburator ca cel prezentat de tine, cel de pe dacia din 71 si mai am unu care are surubul din fata de reglaj mult mai mare!!
Astept sa se incalzesca un pic afara sa merg sa montez si eu Solexu sa vad despre ce e vorba, daca nu pana la urma urmei din 2 tot fac unu!!
*



Strange cat mai multe ca nu se stie niciodata daca e nevoie numai de 2 bucati wink.gif De ex, daca amandoua au cuiu dus, sau garnitura dintre corpuri, sau ciocu de papagal... ...........cer pe al 3-lea biggrin.gif DAR si daca faci unu brici , ai sa ai mare satisfactie cool.gif cool.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 6 Jan 2010, 19:50
Post #12737


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(Merced @ 6 Jan 2010, 00:41)
Daca n-are soc automat, ceea ce evident n-are, p-aia cu scazutu' turatiei nu o pot crede. De fapt o cred si iti zic si de ce scade, pentru ca incepe sa se inece cu benzina motoru'. Asa e si la Carfil.


Sa stii ca are (nu stiu daca se poate numi un soc autmat sau nu) dar daca o sa ai un solex si afara e destul de frig (cred ca si la 5 .. 10 grade se simte asta) o sa vezi ca acea clapeta de la soc (chiar daca soc-ul nu este tras) nu sta in pozitie verticala (are un arc termocontractant care o trage putin si in timp ce ea se incalzeste el isi da drumu`), se simte asta dar nu asa ca la cele cu soc automat.

Numai bine.


--------------------
Dacia 1300` 1975 - 1 SV 214
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 6 Jan 2010, 20:32
Post #12738


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Am sa merg in week-end la garaj daca e timpul bun pentru ca vreau sa schimb si elicea cu cea din metal, sa-i pun stop de ceata pe spate si becuri galbene in faruri si poate am sa montez si solexurile
sa vd care va fi treaba!! Garniturile ar fi ok numai ca la asta din 71 cat au stat scoase jicloarele la cel care stropeste parca a intrat la apa o-ringu de pe el si joaca de mama focului in lacasul lui, parca nici nu ar fi fost de acolo!!
Trebuie sa-l rez eu intr-un fel, azi mi-am facut rost de un o-ring sa vd daca se si pupa acolo!!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 6 Jan 2010, 21:18
Post #12739


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(Victor 007 @ 6 Jan 2010, 18:00)
O Dacie cu un interior de invidiat, din pacate asta a fost odata, acum interiorul e in ultimul hal sad.gif
*


superb cu un exterior ca ala wub.gif negru

This post has been edited by am.: 6 Jan 2010, 21:18


--------------------
sacia 130 1967 - 1-b-2867
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Jan 2010, 22:07
Post #12740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Alex 23 @ 6 Jan 2010, 20:40)
Danut tu vorbesti pentru ca ai niste solexuri foarte bune, insa cea mai mare parte care se gasesc pe piata sunt obosite datorita timpului si folosirii indelungate!!
*


Stai linistit Alex , si HOY si HNA au fost refacute carburatoarele , desfacute bucata cu bucata , pus chit de reparatie nou pe ele si functioneaza Brici ,pe DAN am pus carburator nou .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 6 Jan 2010, 22:56
Post #12741


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(Victor 007 @ 5 Jan 2010, 23:22)
Sigur trebuie sa stai cu piciorul pe accerelatie, chiar si cu socul tras, la Solex, pornirea se face cu socul tras, nu atingi accerelatia, cand se incalzeste scade automat turatia motorului, merge la fel de bine ca si o dacie pe injectie  smile.gif

Cateva poze pentru alex 23, parerea mea este ca daca mergea bine, nu trebuia sal faci bucati, cel mult curatat cu putin cif la exterior, curatate jiglerele si putin in interior si asta era, acum vorba ta, va trebui un chit de reparatie si un specialist sa stie sa til faca, nu oricune se pricepe, eu m-am chinuit zile dea randul sal reglez, iar Danut in 5 minute la facut sa mearga perfect blush.gif
*


Craburator ca acesta are si baiatul de care ziceam....deci nu se renteaza sa il pun pe 1.4.....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 7 Jan 2010, 09:46
Post #12742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(br17rfg @ 7 Jan 2010, 00:56)
Craburator ca acesta are si baiatul de care ziceam....deci nu se renteaza sa il pun pe 1.4.....
*


Sincer , nu merita investitia intr-un Solex sa-l montezi pe 1.4 sau ai putea sa-i majorezi debitul dar nu va fi un rezultat care sa te satisfaca .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 7 Jan 2010, 20:23
Post #12743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




baieti scuze ca ma bag ca musca in lapte dar se stie ceva de intrunirea de anul acesta a batranicilor?ca pe cea de anul trecut am ratat-o .....


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 7 Jan 2010, 22:00
Post #12744


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




Salutare ! Ma puteti ajuta va rog frumos sa gasesc o dacie 1300 cat mai frantuzoaica de vanzare ? Ma intereseaza ca din punct de vedere mecanic , rugina si tinichigerie sa fie in regula .La fel si cu actele. Daca stiti asa ceva in Bucuresti este perfect .
Imi dau seama ca este greu de gasit, insa nu-i mare problema daca mai scartaie la unul din capitole mentionate mai sus insa sa nu fie ceva major.
Doresc o astfel de masina in vederea unei viitoare reconditionari . Va multumesc.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 7 Jan 2010, 22:16
Post #12745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Adrian. @ 8 Jan 2010, 00:00)
Salutare ! Ma puteti ajuta va rog frumos sa gasesc o dacie 1300 cat mai frantuzoaica de vanzare ? Ma intereseaza ca din punct de vedere mecanic , rugina si tinichigerie  sa fie in regula .La fel si cu actele. Daca stiti asa ceva in Bucuresti este perfect .
Imi dau seama ca  este greu de gasit, insa nu-i mare problema daca mai scartaie la unul din capitole mentionate mai sus insa sa nu fie ceva major.
Doresc o astfel de masina in vederea unei viitoare reconditionari . Va multumesc.
*


Am o dacie disponibila din 1970 daca esti interesat vorbim pe PM sau telefon sau ...


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 7 Jan 2010, 22:31
Post #12746


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Nu ii este lui buna asta, pentru ca baiatul vrea s-o reconditioneze. La a ta nu are ce reconditiona. radmasa.gif


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornete
post 7 Jan 2010, 23:05
Post #12747


membru de baza


Group: Members
Posts: 210
Joined: 27 January 09




Imi puteti recomanda pe cineva sa-mi reconditioneze si mie dacia?


--------------------
Dacia 1300 1300 1971
Cornete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 7 Jan 2010, 23:30
Post #12748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(sechi @ 8 Jan 2010, 00:31)
Nu ii este lui buna asta, pentru ca baiatul vrea s-o reconditioneze. La a ta nu are ce reconditiona.  radmasa.gif
*


Dca vrei , la o Dacie oricand gasesti sa-i mai faci cate ceva radmasa.gif

QUOTE(cornete @ 8 Jan 2010, 01:05)
Imi puteti recomanda pe cineva sa-mi reconditioneze si mie dacia?
*


Depinde ce vrei sa-ti faci la ea ?


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 8 Jan 2010, 02:43
Post #12749


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




QUOTE(verde57 @ 7 Jan 2010, 23:48)
Aici pe topicul asta nu se reconditioneaza doar se cumpara in stare f. buna.  sleep.gif
si se incurajeaza reciproc unii pe altii in timp ce creste rugina pe ele.
*




Nu-i asa ca ti-e ciuda ca nu ai cumparat tu "Coana Mare" ? radmasa.gif Fii sincer acu.... huh.gif

Am gasit acu cateva zile niste poze cu o Dacia 1300 de vanzare pe forumul Fiat. Anuntul era postat in 2008. Masina era din `72, vopseaua originala alba, revopsita albastru "baby-blue" (in termeni de actualitate). Masina a avut un pret fix, peste ceva timp a ajuns la fier blink.gif

DSCF1592.JPG ( Size: 144.86k ) Number of downloads: 943
DSCF1591.JPG ( Size: 125.37k ) Number of downloads: 919
DSCF1593.JPG ( Size: 130.14k ) Number of downloads: 888
DSCF1595.JPG ( Size: 95.48k ) Number of downloads: 863
DSCF1596.JPG ( Size: 65.91k ) Number of downloads: 840
DSCF1597.JPG ( Size: 114.53k ) Number of downloads: 286
DSCF1598.JPG ( Size: 158.79k ) Number of downloads: 299
DSCF1610.JPG ( Size: 69.53k ) Number of downloads: 268
DSCF1614.JPG ( Size: 108.99k ) Number of downloads: 295
DSCF1622.JPG ( Size: 51.99k ) Number of downloads: 321
DSCF1626.JPG ( Size: 66.73k ) Number of downloads: 294


This post has been edited by Prickindell: 8 Jan 2010, 03:00


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Jan 2010, 09:01
Post #12750


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@verde57: d'abia au trecut cateva saptamani fara scandal pe aici, vrei sa-l incepi tu?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 423 424 425 426 427 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 16:53
Forum Renault