DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 483 484 485 486 487 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

GrosseCali
post 23 Jun 2010, 00:11
Post #14521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Prea frumos wub.gif wub.gif rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bontan
post 23 Jun 2010, 08:28
Post #14522


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 February 05
From: Suceava




QUOTE(danut 69-71 @ 22 Jun 2010, 23:00)
Ultimele achizitii .


salut,
au astia pe site niste scoruri de-ti vine sa o iei cu capu`(457RON, o vesta care nici macar nu e originala, e o replica la cea originala).

Numai bine.


--------------------
Dacia 1300` 1975 - 1 SV 214
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 23 Jun 2010, 09:36
Post #14523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Asa este " Bontan "

Atasez pozele cu masca Renault 12 USA originala , nu facatura .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 23 Jun 2010, 13:24
Post #14524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 22 Jun 2010, 17:03)
Pe vremuri , masinile autohtone nu plateau " taxa vamala " ( se repatriau )dar in ziua de azi , toate masinile platesc taxa de prima inmatriculare in Romania .
*


Taxele vamale se refera la regimul de admitere a bunurilor importate din afara spatiului Uniunii Europene si reprezinta cu totul altceva.
"Taxa de prima inmatriculare" se numeste de fapt "taxa pe poluare", a fost instituita prin O.U.G. 50/2008, iar cei care o contesta... au numai de castigat!
Instanta poate obliga paratul / paratii (Institutia Prefectului Judetului - S.P.C.R.P.C.I.V. (si) Statul Roman prin Ministerul Finantelor Publice) la inmatricularea autovehiculului fara plata taxei pe poluare.
In cel mai rau caz admite doar in parte actiunea in contencios administrativ si obliga reclamantul la plata cheltuielilor de judecata (care sunt, oricum, cu muuuult sub 3000 euro).

QUOTE(GrosseCali @ 22 Jun 2010, 19:16)
Cert este ca pentru unu care isi permite(ma refer la colectionari cu bani care isi doresc si o masina nationala) si vrea o dacie 1300 frumoasa si circulata pe drumuri bune, cea din slovacia rosu 25(daca nu ma insel) este chiar frumoasa si originala chiar si frantuzoaica pt ca e din 76. Cu 2900 fie3000 de euroi o are in curte cu taxele la zi(spun eu). biggrin.gif
*



Tot in O.U.G. 50/2008 sunt prevazute si categoriile de vehicule exceptate de la plata taxei pe poluare...


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 23 Jun 2010, 15:49
Post #14525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(B 75 UAP @ 23 Jun 2010, 14:24)
Tot in O.U.G. 50/2008 sunt prevazute si categoriile de vehicule exceptate de la plata taxei pe poluare...
*


Da intocmai... o dacie din 76 78 sau 82 nu se incadreaza in prevederile art.9 alin.1
pentru ca nu ai altundeva sa o incadrezi decat la vehicul istoric ceea ce daca nu e pana in 72(motor franta si frana de mana sub bord) nu se accepta. In concluzie este cotata ca fiind masina veche non-euro. Daca ma insel sa ma corecteze cineva blink.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 23 Jun 2010, 19:36
Post #14526


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(danut 69-71 @ 22 Jun 2010, 23:00)
Eu vin dinspre  Sibiu . wink.gif

<span class='edit'>23 Jun 2010, 01:08:</span>
Ultimele achizitii . wub.gif
*




Frumoase achizitii, felicitari!
Personal, gasesc ca cea mai frumoasa sigla (emblema) este cea din 1959.


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 Jun 2010, 00:43
Post #14527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Sechi

Dupa cum am promis , revin cu dimensiunile burdufurilor de la planetarele Glaenzer ( partea de la cutie ). Dimensiunile , sunt cele exterioare , desi ele se masoara la interior .

1. Glaenzer -tripoda triunghiulara diametru -98mm , lungime 95mm .
2. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda burduf lung, diam -83,4mm, lungime 175mm
3. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda-burduf scurt,diam- 86mm, lungime111,1 mm

This post has been edited by danut 69-71: 24 Jun 2010, 00:44


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 24 Jun 2010, 00:48
Post #14528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(GrosseCali @ 23 Jun 2010, 15:49)
Da intocmai... o dacie din 76 78 sau 82 ..... nu ai altundeva sa o incadrezi decat la vehicul istoric ceea ce daca nu e pana in 72(motor franta si frana de mana sub bord) nu se accepta. In concluzie este cotata ca fiind masina veche non-euro. Daca ma insel sa ma corecteze cineva  blink.gif
*


smile.gif Partial corect, dar decat sa dai 3000 euro pe taxa pe poluare, pentru o masina din 1982 (ultimele Dacii 1300), nu merita sa astepti cu ea neinmatriculata pana in 2012 cand ar putea fi declarata vehicul istoric conform
http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf
RNTR 7 (REGLEMENTĂRI PRIVIND OMOLOGAREA INDIVIDUALĂ, ELIBERAREA CĂRȚII DE IDENTITATE ȘI CERTIFICAREA AUTENTICITĂȚII VEHICULELOR RUTIERE):
Anumite cerințe privind omologarea
20. Omologarea și eliberarea CIV pentru vehiculele istorice, autovehiculele destinate competițiilor sportive și pentru vehiculele aparținând misiunilor diplomatice și reprezentanțelor organizațiilor internaționale acreditate la București, precum și membrilor acestora, se efectuează în următoarele condiții:
20.1. Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecută de la încetarea fabricației tipului respectiv de vehicul (care a utilizat același tip de caroserie și același tip de motor) este de cel puțin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate sau reconstruite, sens în care deținătorii lor vor obține un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea națională a FIVA în România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, RAR eliberează CIV dacă
vehiculul deține un atestat de vehicul istoric și dacă el corespunde în ceea ce privește verificarea stării tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculări a vehiculului (sau anul de fabricație al vehiculului, dacă data primei înmatriculări nu este cunoscută). RAR menționează în CIV eliberate vehiculelor istorice textul „Vehicul istoric”. Totuși, dacă RAR constată că un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu îndeplinește condițiile necesare pentru încadrarea în această categorie, nu eliberează CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de
vehicul istoric se va înscrie textul „Vehicul istoric” și în CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice înmatriculate în România.
PS. Totusi, din fericire pentru noi, exista si alternative gratuite la a plati 8000 euro (pretul unui Gordini) pe un cazan din 69-72 (cu frana de mana in portbagaj), sau la a inconjura biserica 7 ture in genunchi pentru a primi un atestat de vehicul istoric din partea autoritatii nationale FIVA...


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 Jun 2010, 09:18
Post #14529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Daca masina este " Beton " nu trebuie sa faci nici ture in genunchi si nici lumanari la biserica nu trebuie sa pui .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 24 Jun 2010, 09:38
Post #14530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(B 75 UAP @ 24 Jun 2010, 01:48)
20.1. Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecută de la încetarea fabricației tipului respectiv de vehicul (care a utilizat același tip de caroserie și același tip de motor) este de cel puțin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate sau reconstruite, sens în care deținătorii lor vor obține un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea națională a FIVA în România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, RAR eliberează CIV dacă
vehiculul deține un atestat de vehicul istoric și dacă el corespunde în ceea ce privește verificarea stării tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculări a vehiculului (sau anul de fabricație al vehiculului, dacă data primei înmatriculări nu este cunoscută). RAR menționează în CIV eliberate vehiculelor istorice textul „Vehicul istoric”. Totuși, dacă RAR constată că un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu îndeplinește condițiile necesare pentru încadrarea în această categorie, nu eliberează CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de
vehicul istoric se va înscrie textul „Vehicul istoric” și în CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice înmatriculate în România.
PS. Totusi, din fericire pentru noi, exista si alternative gratuite la a plati 8000 euro (pretul unui Gordini) pe un cazan din 69-72 (cu frana de mana in portbagaj), sau la a inconjura biserica 7 ture in genunchi pentru a primi un atestat de vehicul istoric din partea autoritatii nationale FIVA...
*



O fi partial corect dupa unii... dar in momentul de fata sau la data de azi este corect cum scrie legea . Din moment ce nu este 2012 si mie imi trebuie masina aia acuma(de exemplu) pentru ca saptamana viitoare posibil sa se vanda, n'am absolut nicio sansa sa mi-o faca cineva vehicul istoric.
Apropo de 69-72("cu frana de mana sub scaune") din cate stiu eu... sunt singurele dacii din gama berlina 1300 care sunt acceptate de RCR si inca o chestiune.... eu am pus anunturile alea nu ca sa cumparati masinile alea si sa le faceti Vehicul Istoric... le-am pus pur si simplu sa le vedeti si daca intereseaza pe cineva care nu doreste sa le inscrie in RCR este liber sa le cumpere pentru colectia personala. Sau si mai bine le cumpara le pune la punct si peste 2 ani le face V.I blink.gif ca poate isi permite.
P.S. Nu stiu ce are toata lumea cu RCR... Ei au niste reguli si niste standarde... daca le-ai indeplinit ti-au facut masina vehicul istoric... daca nu.... asta e. smile.gif Ce-i de neinteles in treaba asta?


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 24 Jun 2010, 10:20
Post #14531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(GrosseCali @ 24 Jun 2010, 09:38)
.....este corect cum scrie legea . Din moment ce nu este 2012 si mie imi trebuie masina aia acuma(de exemplu) pentru ca saptamana viitoare posibil sa se vanda, n'am absolut nicio sansa sa mi-o faca cineva vehicul istoric......
Ce-i de neinteles in treaba asta?
*


Si unde scrie legea ca taxa se plateste la ACHIZITIONAREA vehiculului?? huh.gif
Ideea era ca iti poti lua chiar si BMW 635 CSI din 89 si il inmatriculezi linistit fara sa platesti cotizatie de membru RCR, ba mai mult, nu e nevoie sa fie nici "Beton" nici "Boboc" masina. wink.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 24 Jun 2010, 11:14
Post #14532


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(B 75 UAP @ 24 Jun 2010, 11:20)
Si unde scrie legea ca taxa se plateste la ACHIZITIONAREA vehiculului??  huh.gif
Ideea era ca iti poti lua chiar si BMW 635 CSI din 89 si il inmatriculezi linistit fara sa platesti cotizatie de membru RCR, ba mai mult, nu e nevoie sa fie nici "Beton" nici "Boboc" masina.  wink.gif
*


Da ce treaba are cotizatia RCR cu taxa de poluare platita la inmatricularea masinii?
Si din cate am citit eu peste tot o masina care nu are 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv(dupa cum si legea spune) nu are cum sa devina vehicul istoric... eventual daca s-a facut doar o bucata si e prototip(nu stiu daca detine cineva persoana fizica in romania asa ceva).
In legatura cu masinile de afara eu ma refeream cu tot ce am zis la o persoana care nu are de gand sa mearga prin tribunale cu statul si poate sa si piarda iar mai apoi sa fie bun de plata. Apoi un om care isi permite sa dea 2000 3000 de euro pe una bucata masina dinasta nu cred ca o sa se lege la cap cu dat in judecata statu si alte cele odata ce exista posibilitatea mare sa piarda procesul... smile.gif Iar pentru buzunarele noastre ale oamenilor de rand inca mai gasesti dacii 1300 veritabile in Romania greu dar gasesti(doar sa cauti atent). biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 24 Jun 2010, 11:37
Post #14533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(GrosseCali @ 24 Jun 2010, 11:14)
Da ce treaba are cotizatia RCR cu taxa de poluare platita la inmatricularea masinii?
Si din cate am citit eu peste tot o masina care nu are 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv(dupa cum si legea spune) nu are cum sa devina vehicul istoric... eventual daca s-a facut doar o bucata si e prototip(nu stiu daca detine cineva persoana fizica in romania asa ceva).
In legatura cu masinile de afara eu ma refeream cu tot ce am zis la o persoana care nu are de gand sa mearga prin  tribunale cu statul si poate sa si piarda iar mai apoi sa fie bun de plata. Apoi un om care isi permite sa dea 2000 3000 de euro pe una bucata masina dinasta nu cred ca o sa se lege la cap cu dat in judecata statu si alte cele odata ce exista posibilitatea mare sa piarda procesul... smile.gif Iar pentru buzunarele noastre ale oamenilor de rand inca mai gasesti dacii 1300 veritabile in Romania greu dar gasesti(doar sa cauti atent). biggrin.gif
*


1. Ca sa fii membru RCR trebuie sa detii un vehicul istoric. Pentru acel vehicul istoric nu se plateste taxa pe poluare. Asta e legatura.
2. Nu stiu de ce te tot legi de vehiculele istorice cand eu spun ca un vehicul se poate inmatricula fara plata taxei pe poluare si fara a detine atestat de vehicul istoric. Nu stiu cum s-ar lega cineva mai rau la cap, sa faca rost de 3000 de euro sau sa plateasca (eventual) cheltuielile de judecata? Riscul de a pierde este Zero!!
3. Conform principiului suprematiei prevederilor dreptului comunitar fata de cele ale dreptului intern, instanta e obligata sa dispuna aplicarea prevederilor Tratatului privind Instituirea Comunitatii Europene precum si inmatricularea vehiculului fara plata taxei.
Gata, 053.gif mai multe sedinte de asistenta juridica, la o bere drunksinging.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2xGI
post 24 Jun 2010, 11:45
Post #14534


Membru autentic


Group: Members
Posts: 993
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti






--------------------
ex. Dacia 1300 1978 - momentan Treanta 2
niciodata sa nu spui niciodata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 24 Jun 2010, 12:46
Post #14535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Gigi da ce s-a intamplat cu JPN'ul? huh.gif

This post has been edited by GrosseCali: 24 Jun 2010, 12:48


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2xGI
post 24 Jun 2010, 13:30
Post #14536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 993
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




masina am vandut-o acum 1 an de zile!!
noul proprietar are grija de ea!! smile.gif a transformat-o un pic dar.........


--------------------
ex. Dacia 1300 1978 - momentan Treanta 2
niciodata sa nu spui niciodata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floryn_Cis
post 24 Jun 2010, 16:25
Post #14537


Daciar Razboinic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 June 08
From: cisnadie




frumos ...sa ne vedem si la anu !!! coolspeak.gif cheers.gif sofer1.gif


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 Berlina 1972 berlina - Sb03cjs
Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 24 Jun 2010, 17:28
Post #14538


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(danut 69-71 @ 24 Jun 2010, 00:43)
@ Sechi

Dupa cum am promis , revin cu dimensiunile burdufurilor de la planetarele Glaenzer ( partea de la cutie ). Dimensiunile , sunt cele exterioare , desi ele se masoara la interior .

1. Glaenzer -tripoda triunghiulara diametru -98mm , lungime 95mm .
2. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda burduf lung, diam -83,4mm, lungime 175mm
3. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda-burduf scurt,diam- 86mm, lungime111,1 mm
*




Multumesc frumos Danutz!


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 Jun 2010, 18:06
Post #14539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Este bine de pus la arhiva pentru viitor . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 24 Jun 2010, 23:44
Post #14540


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




Un pic de ajutor va rog.... cupla de la volan (parca asa se numeste) mai este produsa si de altcineva in afara de "firma cu holograma" ?

Maine, baba mea va intra intr-un proces de "revergorare" laugh.gif si mecanicul mi-a zis ca el imi monteaza cupla dar nu va tine mai mult de 3-4 luni.


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 25 Jun 2010, 09:58
Post #14541


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Cea de uzina care e in jur de 30 de lei tine mai mult de 3-4 luni .......am avut una de SRL la 8-10 lei si m-a tinut fix 30 de zile


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 Jun 2010, 12:53
Post #14542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Prickindell @ 25 Jun 2010, 01:44)
Un pic de ajutor va rog.... cupla de la volan (parca asa se numeste) mai este produsa si de altcineva in afara de "firma cu holograma" ?

Maine, baba mea va intra intr-un proces de "revergorare"  laugh.gif  si mecanicul mi-a zis ca el imi monteaza cupla dar nu va tine mai mult de 3-4 luni.
*


Se numeste cuplu ax-volan .
Mai bine iti zicea mecanicul sa-ti cumpei bucse ca se inlocuiesc pur si simplu . wink.gif , de regula cea inferioara se distruge , deci foarte posibil sa-ti trebuiasca doar una singura .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 25 Jun 2010, 13:03
Post #14543


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




Multumesc pentru raspunsuri cheers.gif


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 Jun 2010, 14:02
Post #14544


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Spor la lucrarile propuse . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 26 Jun 2010, 13:47
Post #14545


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Sub prelata este o frantuzoaica, si mai era una langa ea (romaneasca), dar cred ca a ajuns la REMAT.

Attached thumbnail(s)
Fotografie1198.jpg ( Size: 581.7k ) Number of downloads: 220
Fotografie1200.jpg ( Size: 359.96k ) Number of downloads: 203
Fotografie1201.jpg ( Size: 328.98k ) Number of downloads: 215
Fotografie1202.jpg ( Size: 422.87k ) Number of downloads: 193
Fotografie1203.jpg ( Size: 471.82k ) Number of downloads: 222
Fotografie1204.jpg ( Size: 515.14k ) Number of downloads: 271
Fotografie1206.jpg ( Size: 790.89k ) Number of downloads: 281


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
timariu dragos
post 26 Jun 2010, 16:10
Post #14546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.653
Joined: 19 June 09
From: Hunedoara




Pentru cine este interesat o oglinda pentru Dacia cu prindere pe rama usii

Attached thumbnail(s)
Resized_Resized_DSC03675.jpg ( Size: 230.83k ) Number of downloads: 142
Resized_Resized_DSC03676.jpg ( Size: 207.88k ) Number of downloads: 143


--------------------
Dacia 1300 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 26 Jun 2010, 17:45
Post #14547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(Furry-Rasputin @ 26 Jun 2010, 14:47)
Sub prelata este o frantuzoaica, si mai era una langa ea (romaneasca), dar cred ca a ajuns la REMAT.
*


Si ai reusit sa vezi frantuzoaica pe jos.. cam in ce stare era? un an de fabricatie aproximativ? rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 26 Jun 2010, 17:58
Post #14548


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45)
Si ai reusit sa vezi frantuzoaica pe jos..
*

radmasa.gif Am trecut pe acolo asta primavara, si mosul ii daduse jos prelata dupa ea, si se uita pe la motor.
QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45)
cam in ce stare era?
*

Nici buna dar nici rea, merge de restaurat(nu pot sa stiu daca e ruginita pe sub ea).
QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45)
un an de fabricatie aproximativ?  rolleyes.gif
*

Poate 70 - 71, nu stiu, dar nu are vipusca.


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 26 Jun 2010, 19:06
Post #14549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Colectia de " Vara" pastelata . wub.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M5665
post 26 Jun 2010, 19:08
Post #14550


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 21 May 09




QUOTE(timariu dragos @ 26 Jun 2010, 16:10)
Pentru cine este interesat o oglinda pentru Dacia cu prindere pe rama usii
*



Buna ziua, as fi eu interesat

v-am dat PM.

Va multumesc


--------------------
Dacia 1300 1972 - 4XX5665
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 483 484 485 486 487 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 15:27
Forum Renault