DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
GrosseCali |
![]()
Post
#14521
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|||
bontan |
![]()
Post
#14522
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 February 05 From: Suceava ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 22 Jun 2010, 23:00) Ultimele achizitii . salut, au astia pe site niste scoruri de-ti vine sa o iei cu capu`(457RON, o vesta care nici macar nu e originala, e o replica la cea originala). Numai bine. |
--------------------
Dacia
1300`
1975
- 1 SV 214 Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Asa este " Bontan "
Atasez pozele cu masca Renault 12 USA originala , nu facatura . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 22 Jun 2010, 17:03) Pe vremuri , masinile autohtone nu plateau " taxa vamala " ( se repatriau )dar in ziua de azi , toate masinile platesc taxa de prima inmatriculare in Romania . Taxele vamale se refera la regimul de admitere a bunurilor importate din afara spatiului Uniunii Europene si reprezinta cu totul altceva. "Taxa de prima inmatriculare" se numeste de fapt "taxa pe poluare", a fost instituita prin O.U.G. 50/2008, iar cei care o contesta... au numai de castigat! Instanta poate obliga paratul / paratii (Institutia Prefectului Judetului - S.P.C.R.P.C.I.V. (si) Statul Roman prin Ministerul Finantelor Publice) la inmatricularea autovehiculului fara plata taxei pe poluare. In cel mai rau caz admite doar in parte actiunea in contencios administrativ si obliga reclamantul la plata cheltuielilor de judecata (care sunt, oricum, cu muuuult sub 3000 euro). QUOTE(GrosseCali @ 22 Jun 2010, 19:16) Cert este ca pentru unu care isi permite(ma refer la colectionari cu bani care isi doresc si o masina nationala) si vrea o dacie 1300 frumoasa si circulata pe drumuri bune, cea din slovacia rosu 25(daca nu ma insel) este chiar frumoasa si originala chiar si frantuzoaica pt ca e din 76. Cu 2900 fie3000 de euroi o are in curte cu taxele la zi(spun eu). ![]() Tot in O.U.G. 50/2008 sunt prevazute si categoriile de vehicule exceptate de la plata taxei pe poluare... |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#14525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 23 Jun 2010, 14:24) Tot in O.U.G. 50/2008 sunt prevazute si categoriile de vehicule exceptate de la plata taxei pe poluare... Da intocmai... o dacie din 76 78 sau 82 nu se incadreaza in prevederile art.9 alin.1 pentru ca nu ai altundeva sa o incadrezi decat la vehicul istoric ceea ce daca nu e pana in 72(motor franta si frana de mana sub bord) nu se accepta. In concluzie este cotata ca fiind masina veche non-euro. Daca ma insel sa ma corecteze cineva ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
sechi |
![]()
Post
#14526
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Sechi
Dupa cum am promis , revin cu dimensiunile burdufurilor de la planetarele Glaenzer ( partea de la cutie ). Dimensiunile , sunt cele exterioare , desi ele se masoara la interior . 1. Glaenzer -tripoda triunghiulara diametru -98mm , lungime 95mm . 2. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda burduf lung, diam -83,4mm, lungime 175mm 3. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda-burduf scurt,diam- 86mm, lungime111,1 mm This post has been edited by danut 69-71: 24 Jun 2010, 00:44 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 23 Jun 2010, 15:49) Da intocmai... o dacie din 76 78 sau 82 ..... nu ai altundeva sa o incadrezi decat la vehicul istoric ceea ce daca nu e pana in 72(motor franta si frana de mana sub bord) nu se accepta. In concluzie este cotata ca fiind masina veche non-euro. Daca ma insel sa ma corecteze cineva ![]() ![]() http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf RNTR 7 (REGLEMENTĂRI PRIVIND OMOLOGAREA INDIVIDUALĂ, ELIBERAREA CĂRȚII DE IDENTITATE ȘI CERTIFICAREA AUTENTICITĂȚII VEHICULELOR RUTIERE): Anumite cerințe privind omologarea 20. Omologarea și eliberarea CIV pentru vehiculele istorice, autovehiculele destinate competițiilor sportive și pentru vehiculele aparținând misiunilor diplomatice și reprezentanțelor organizațiilor internaționale acreditate la București, precum și membrilor acestora, se efectuează în următoarele condiții: 20.1. Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecută de la încetarea fabricației tipului respectiv de vehicul (care a utilizat același tip de caroserie și același tip de motor) este de cel puțin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate sau reconstruite, sens în care deținătorii lor vor obține un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea națională a FIVA în România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, RAR eliberează CIV dacă vehiculul deține un atestat de vehicul istoric și dacă el corespunde în ceea ce privește verificarea stării tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculări a vehiculului (sau anul de fabricație al vehiculului, dacă data primei înmatriculări nu este cunoscută). RAR menționează în CIV eliberate vehiculelor istorice textul „Vehicul istoric”. Totuși, dacă RAR constată că un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu îndeplinește condițiile necesare pentru încadrarea în această categorie, nu eliberează CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de vehicul istoric se va înscrie textul „Vehicul istoric” și în CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice înmatriculate în România. PS. Totusi, din fericire pentru noi, exista si alternative gratuite la a plati 8000 euro (pretul unui Gordini) pe un cazan din 69-72 (cu frana de mana in portbagaj), sau la a inconjura biserica 7 ture in genunchi pentru a primi un atestat de vehicul istoric din partea autoritatii nationale FIVA... |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Daca masina este " Beton " nu trebuie sa faci nici ture in genunchi si nici lumanari la biserica nu trebuie sa pui .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#14530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 24 Jun 2010, 01:48) 20.1. Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecută de la încetarea fabricației tipului respectiv de vehicul (care a utilizat același tip de caroserie și același tip de motor) este de cel puțin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate sau reconstruite, sens în care deținătorii lor vor obține un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea națională a FIVA în România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, RAR eliberează CIV dacă vehiculul deține un atestat de vehicul istoric și dacă el corespunde în ceea ce privește verificarea stării tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculări a vehiculului (sau anul de fabricație al vehiculului, dacă data primei înmatriculări nu este cunoscută). RAR menționează în CIV eliberate vehiculelor istorice textul „Vehicul istoric”. Totuși, dacă RAR constată că un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu îndeplinește condițiile necesare pentru încadrarea în această categorie, nu eliberează CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de vehicul istoric se va înscrie textul „Vehicul istoric” și în CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice înmatriculate în România. PS. Totusi, din fericire pentru noi, exista si alternative gratuite la a plati 8000 euro (pretul unui Gordini) pe un cazan din 69-72 (cu frana de mana in portbagaj), sau la a inconjura biserica 7 ture in genunchi pentru a primi un atestat de vehicul istoric din partea autoritatii nationale FIVA... O fi partial corect dupa unii... dar in momentul de fata sau la data de azi este corect cum scrie legea . Din moment ce nu este 2012 si mie imi trebuie masina aia acuma(de exemplu) pentru ca saptamana viitoare posibil sa se vanda, n'am absolut nicio sansa sa mi-o faca cineva vehicul istoric. Apropo de 69-72("cu frana de mana sub scaune") din cate stiu eu... sunt singurele dacii din gama berlina 1300 care sunt acceptate de RCR si inca o chestiune.... eu am pus anunturile alea nu ca sa cumparati masinile alea si sa le faceti Vehicul Istoric... le-am pus pur si simplu sa le vedeti si daca intereseaza pe cineva care nu doreste sa le inscrie in RCR este liber sa le cumpere pentru colectia personala. Sau si mai bine le cumpara le pune la punct si peste 2 ani le face V.I ![]() P.S. Nu stiu ce are toata lumea cu RCR... Ei au niste reguli si niste standarde... daca le-ai indeplinit ti-au facut masina vehicul istoric... daca nu.... asta e. ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 24 Jun 2010, 09:38) .....este corect cum scrie legea . Din moment ce nu este 2012 si mie imi trebuie masina aia acuma(de exemplu) pentru ca saptamana viitoare posibil sa se vanda, n'am absolut nicio sansa sa mi-o faca cineva vehicul istoric...... Ce-i de neinteles in treaba asta? Si unde scrie legea ca taxa se plateste la ACHIZITIONAREA vehiculului?? ![]() Ideea era ca iti poti lua chiar si BMW 635 CSI din 89 si il inmatriculezi linistit fara sa platesti cotizatie de membru RCR, ba mai mult, nu e nevoie sa fie nici "Beton" nici "Boboc" masina. ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#14532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 24 Jun 2010, 11:20) Si unde scrie legea ca taxa se plateste la ACHIZITIONAREA vehiculului?? ![]() Ideea era ca iti poti lua chiar si BMW 635 CSI din 89 si il inmatriculezi linistit fara sa platesti cotizatie de membru RCR, ba mai mult, nu e nevoie sa fie nici "Beton" nici "Boboc" masina. ![]() Da ce treaba are cotizatia RCR cu taxa de poluare platita la inmatricularea masinii? Si din cate am citit eu peste tot o masina care nu are 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv(dupa cum si legea spune) nu are cum sa devina vehicul istoric... eventual daca s-a facut doar o bucata si e prototip(nu stiu daca detine cineva persoana fizica in romania asa ceva). In legatura cu masinile de afara eu ma refeream cu tot ce am zis la o persoana care nu are de gand sa mearga prin tribunale cu statul si poate sa si piarda iar mai apoi sa fie bun de plata. Apoi un om care isi permite sa dea 2000 3000 de euro pe una bucata masina dinasta nu cred ca o sa se lege la cap cu dat in judecata statu si alte cele odata ce exista posibilitatea mare sa piarda procesul... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#14533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 24 Jun 2010, 11:14) Da ce treaba are cotizatia RCR cu taxa de poluare platita la inmatricularea masinii? Si din cate am citit eu peste tot o masina care nu are 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv(dupa cum si legea spune) nu are cum sa devina vehicul istoric... eventual daca s-a facut doar o bucata si e prototip(nu stiu daca detine cineva persoana fizica in romania asa ceva). In legatura cu masinile de afara eu ma refeream cu tot ce am zis la o persoana care nu are de gand sa mearga prin tribunale cu statul si poate sa si piarda iar mai apoi sa fie bun de plata. Apoi un om care isi permite sa dea 2000 3000 de euro pe una bucata masina dinasta nu cred ca o sa se lege la cap cu dat in judecata statu si alte cele odata ce exista posibilitatea mare sa piarda procesul... ![]() ![]() 1. Ca sa fii membru RCR trebuie sa detii un vehicul istoric. Pentru acel vehicul istoric nu se plateste taxa pe poluare. Asta e legatura. 2. Nu stiu de ce te tot legi de vehiculele istorice cand eu spun ca un vehicul se poate inmatricula fara plata taxei pe poluare si fara a detine atestat de vehicul istoric. Nu stiu cum s-ar lega cineva mai rau la cap, sa faca rost de 3000 de euro sau sa plateasca (eventual) cheltuielile de judecata? Riscul de a pierde este Zero!! 3. Conform principiului suprematiei prevederilor dreptului comunitar fata de cele ale dreptului intern, instanta e obligata sa dispuna aplicarea prevederilor Tratatului privind Instituirea Comunitatii Europene precum si inmatricularea vehiculului fara plata taxei. Gata, ![]() ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
2xGI |
![]()
Post
#14534
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#14535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Gigi da ce s-a intamplat cu JPN'ul?
![]() This post has been edited by GrosseCali: 24 Jun 2010, 12:48 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
2xGI |
![]()
Post
#14536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
masina am vandut-o acum 1 an de zile!!
noul proprietar are grija de ea!! ![]() |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#14537
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
frumos ...sa ne vedem si la anu !!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
sechi |
![]()
Post
#14538
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 24 Jun 2010, 00:43) @ Sechi Dupa cum am promis , revin cu dimensiunile burdufurilor de la planetarele Glaenzer ( partea de la cutie ). Dimensiunile , sunt cele exterioare , desi ele se masoara la interior . 1. Glaenzer -tripoda triunghiulara diametru -98mm , lungime 95mm . 2. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda burduf lung, diam -83,4mm, lungime 175mm 3. Glaenzer -Spicer tripoda rotunda-burduf scurt,diam- 86mm, lungime111,1 mm Multumesc frumos Danutz! |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Este bine de pus la arhiva pentru viitor .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Prickindell |
![]()
Post
#14540
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
Un pic de ajutor va rog.... cupla de la volan (parca asa se numeste) mai este produsa si de altcineva in afara de "firma cu holograma" ?
Maine, baba mea va intra intr-un proces de "revergorare" ![]() |
--------------------
DACIA
13OO
1976
- GL 11 UFP
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#14541
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Cea de uzina care e in jur de 30 de lei tine mai mult de 3-4 luni .......am avut una de SRL la 8-10 lei si m-a tinut fix 30 de zile
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14542
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Prickindell @ 25 Jun 2010, 01:44) Un pic de ajutor va rog.... cupla de la volan (parca asa se numeste) mai este produsa si de altcineva in afara de "firma cu holograma" ? Maine, baba mea va intra intr-un proces de "revergorare" ![]() Se numeste cuplu ax-volan . Mai bine iti zicea mecanicul sa-ti cumpei bucse ca se inlocuiesc pur si simplu . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Prickindell |
![]()
Post
#14543
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 133 Joined: 4 May 05 From: Galati ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri
![]() |
--------------------
DACIA
13OO
1976
- GL 11 UFP
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14544
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Spor la lucrarile propuse .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Furry-Rasputin |
![]()
Post
#14545
|
![]() Membru clasic Group: Members Posts: 558 Joined: 22 January 09 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
Sub prelata este o frantuzoaica, si mai era una langa ea (romaneasca), dar cred ca a ajuns la REMAT.
Attached thumbnail(s) Fotografie1198.jpg ( Size: 581.7k ) Number of downloads: 220 Fotografie1200.jpg ( Size: 359.96k ) Number of downloads: 203 Fotografie1201.jpg ( Size: 328.98k ) Number of downloads: 215 Fotografie1202.jpg ( Size: 422.87k ) Number of downloads: 193 Fotografie1203.jpg ( Size: 471.82k ) Number of downloads: 222 Fotografie1204.jpg ( Size: 515.14k ) Number of downloads: 271 Fotografie1206.jpg ( Size: 790.89k ) Number of downloads: 281 |
--------------------
Fan
Dacia
1300
|
|
timariu dragos |
![]()
Post
#14546
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.653 Joined: 19 June 09 From: Hunedoara ![]() |
Pentru cine este interesat o oglinda pentru Dacia cu prindere pe rama usii
Attached thumbnail(s) Resized_Resized_DSC03675.jpg ( Size: 230.83k ) Number of downloads: 142 Resized_Resized_DSC03676.jpg ( Size: 207.88k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Dacia
1300
1971
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#14547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
Furry-Rasputin |
![]()
Post
#14548
|
![]() Membru clasic Group: Members Posts: 558 Joined: 22 January 09 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45) ![]() QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45) Nici buna dar nici rea, merge de restaurat(nu pot sa stiu daca e ruginita pe sub ea). QUOTE(GrosseCali @ 26 Jun 2010, 18:45) Poate 70 - 71, nu stiu, dar nu are vipusca. |
--------------------
Fan
Dacia
1300
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#14549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Colectia de " Vara" pastelata .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
M5665 |
![]()
Post
#14550
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 21 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- 4XX5665
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 15:27 |