DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 506 507 508 509 510 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

apline5
post 1 Sep 2010, 19:40
Post #15211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 6 June 07




total de acord cool.gif


--------------------
bmw 318ci 1990 - ct 11 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 2 Sep 2010, 02:03
Post #15212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Ov @ 1 Sep 2010, 16:12)

Multumim de ajutor wub.gif ce ne-am face cu un moderator care nu ne mai trage de maneca din cand in cand . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 2 Sep 2010, 09:45
Post #15213


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




pentru cine e interesat, am de vanzare 2 faruri Cibie Biode de R12G/TS, stare buna, pret 400 lei perechea.

This post has been edited by valibrad: 2 Sep 2010, 09:46


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 2 Sep 2010, 11:18
Post #15214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(apline5 @ 1 Sep 2010, 17:21)
exista diferente la final de lucrare intre una facuta profesional si una home wink.gif
*


Eu nu cred ca o sa lucreze cineva, vreodata, cu mai multa rabdare si raspundere decat tine.. Cu conditia sa ai, bineinteles, numai materiale si scule de calitate, nu smoala sau bronz date cu pensula..
@popasan Ai f mare dreptate, iar abilitatile le dobandesti chiar daca nu le ai la inceput. Cele mai importante sunt asteptarile tale fata de efortul depus. Daca iti pasa cum va arata, va iesi totul bine, solutii si rezolvari exista pentru orice, trebuie doar cautate cu rabdare. smile.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 2 Sep 2010, 11:35
Post #15215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




De-acord cu tine Silviu , totusi sunt anumite lucrari care nu se pot face in regie proprie . Romanul este priceput la toate si nimic nu face bine .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 2 Sep 2010, 14:22
Post #15216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 11:35)
De-acord cu tine Silviu , totusi sunt anumite lucrari care nu se pot face in regie proprie . Romanul este priceput la toate si nimic nu face bine .
*


Cum am mai zis, depinde de exigentele pe care le ai fata de munca depusa.. De-aia cele mai scumpe masini sunt facute manual.
Daca iti place ceea ce faci, o faci impecabila, daca o faci sa o vinzi... mai bine nu o faci.

PS. Care ar fi lucrarile, din pozele postate de tine, care nu pot fi facute decat acolo? Aplicarea primerului peste carpetele fonoabsorbante din portbagaj? huh.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 2 Sep 2010, 15:08
Post #15217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Intelegeti-l si pe domnul Dan , el este omul cu banii care chiar are si dispune , iar el preferea sa plateasca sa faca altul decat sa faca el . De aceea el are vorba lui : Romanul se pricepe la toate dar nimic nu face bine! Romanul nu face bine pentru altul strain ( in multe dintre cazuri) dar pentru el insusi romanul isi da silinta sa faca treaba asa cum se cuvine wink.gif . B 75 UAP sunt intr-u totul de acord cu tine smile.gif


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 2 Sep 2010, 15:11
Post #15218


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Saracuta Dacie cat de chinuita e sad.gif Passcall - Furia Galbena


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 2 Sep 2010, 15:39
Post #15219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(B 75 UAP @ 2 Sep 2010, 16:22)
PS. Care ar fi lucrarile, din pozele postate de tine, care nu pot fi facute decat acolo? Aplicarea primerului peste carpetele fonoabsorbante din portbagaj?  huh.gif
*


O vopsea , nu o poti face oriunde , daca nu ai cabina buna si pregatirea a fost una de 2 lei si vopseaua de pe masina va fi la fel .
Asta depinde si de standardele la care se ridica fiecare dintre noi .

2 Sep 2010, 17:48:
Silviu , cred ca a fost o scapare de a ta cu paslele din portbagaj wink.gif

This post has been edited by danut 69-71: 2 Sep 2010, 15:48


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Sep 2010, 16:08
Post #15220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@danut 69-71 : Masina lui Albert Einstein tot de serviciile aceluiasi "salon de infrumusetare" a beneficiat ? smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 2 Sep 2010, 16:18
Post #15221


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Nu, nu e vorba de acelasi atelier...
Nici macar acelasi oras smile.gif

This post has been edited by Albert Einstein: 2 Sep 2010, 16:18


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Sep 2010, 16:25
Post #15222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Aha, deci reteaua e mai mare decat credeam ! wink.gif
La prestanta ei, "Securista" cred ca numai in atelierele partidului putea sa intre ! blush.gif

<span class='edit'>2 Sep 2010, 17:02:</span>
[quote=B 75 UAP,2 Sep 2010, 11:18]
Eu nu cred ca o sa lucreze cineva, vreodata, cu mai multa rabdare si raspundere decat tine..

Aici ai perfecta dreptate !
Problema este ca trebuie sa ai si dotarile unui service profesionist si aici e cam greu...!
Masinile facute manual sunt intr-adevar cele mai scumpe, dar acolo unde sunt facute trebuie sa recunoastem ca sunt dotari de ultima ora si know-how de generatii intregi ! wink.gif
Oricum toata stima pentru lucrarile pe care ti le faci singur ! smile.gif

This post has been edited by Ampt: 2 Sep 2010, 18:09


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 2 Sep 2010, 18:10
Post #15223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 15:39)
O vopsea , nu o poti face oriunde , daca nu ai cabina buna si pregatirea a fost una de 2 lei si vopseaua de pe masina va fi la fel .
  Asta depinde si de standardele la care se ridica fiecare dintre noi .

<span class='edit'>2 Sep 2010, 17:48:</span>
Silviu , cred ca a fost o scapare de a ta cu paslele din portbagaj  wink.gif
*


In ceea ce priveste vopseaua trebuie sa-ti dau dreptate, dar scapari nu prea am.. Canz ziceam de carpete fonoabsorbante ma refeream la carpete fonoabsorbante, adica cele doua dreptunghiulare, de pe traversa dintre oalele amortizoarelor, acolo unde e peria de lemn in poza postata de tine si nu la pasle. tongue.gif

Attached thumbnail(s)
8.jpg ( Size: 70.97k ) Number of downloads: 1877


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 2 Sep 2010, 19:43
Post #15224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




Un lucru de calitate e un lucru de calitete ca la Neamtz in spaitz biggrin.gif radmasa.gif


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 1971/1995 - HD 04 FDC/AR 10 LZH
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 2 Sep 2010, 21:31
Post #15225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(B 75 UAP @ 2 Sep 2010, 20:10)
In ceea ce priveste vopseaua trebuie sa-ti dau dreptate, dar scapari nu prea am.. Canz ziceam de carpete fonoabsorbante ma refeream la carpete fonoabsorbante, adica cele doua dreptunghiulare, de pe traversa dintre oalele amortizoarelor, acolo unde e peria de lemn in poza postata de tine si nu la pasle.   tongue.gif
*


Am inteles . De regula masinile manuale sunt facute numai in atelierele specializate in asa ceva cu tot felul de aparaturi de ultima ora , de ex o masina de sablat cu tun si cabina este in jur de 100.000 euro cea mai ieftina
sa faci o masina nu se merita sa dai nici macar 1.000 euro ca aia nu-i profesionala .

This post has been edited by danut 69-71: 2 Sep 2010, 21:32


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 2 Sep 2010, 22:18
Post #15226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@Albert Einstein : Indiferent unde ai facut masina trebuie spus ca a iesit impecabila !
Felicitari, s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometri fara nici un fel de incidente ! smile.gif
Bafta si drum bun !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 3 Sep 2010, 01:34
Post #15227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 21:31)
Am inteles . De regula masinile manuale sunt facute numai in atelierele specializate in asa ceva cu tot felul de aparaturi de ultima ora , de ex o masina de sablat cu tun si cabina este in jur de 100.000 euro cea mai ieftina
sa faci o masina nu se merita sa dai nici macar 1.000 euro ca aia nu-i profesionala .
*


Sableaza tu masina, cu o instalatie de sablat cu "tun" si cabina, sa vezi daca mai ramane ceva din ea.. In cel mai bun caz, tabla in valuri, probabil.
Uite un link catre firma cea mai buna de la noi (profesionisti) http://www.gko.ro/
Daca pui "tunul" cu care sableaza poduri, trenuri si cisterne pe tabla de Dacia, o sa vezi prin ea.
Si uite si pretul real al unei instalatii de sablat 15.000 eur+tva NOUA (ba chiar mai mult - CU GHEATA CARBONICA)... nicidecum balarii de genul 100.0000 eur, 300.000 eur, 1 miliard de milioane de euro cea mai ieftina etc.. incepem sa visam in sute de mii de euro.
http://www.gko.ro/oferta-limitata.pdf
Realitatea e ca nu exista profesionistii lu' peste. Pe 3 sferturi din "vehiculele istorice" de la noi, vezi galetile de chit aruncate sub vopsea, asa ca, hai sa fim realisti si sa nu-i mai slavim atat.


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 3 Sep 2010, 05:10
Post #15228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Silviu , se merita sa dai 15 mii de euro sa faci o singura masina ? la banii astia iti iei Gordini din Franta , de cat sa investesc in scule " ocazionale " pe care le folosesc o data la 5 ani , ma lipsesc de asemenea investitii .
Cat despre " Cazanele " de care pomenesti Tu , nu sunt curios , Eu ma uit in " Troaca " mea nu la altul . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 3 Sep 2010, 11:17
Post #15229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Noi totusi mai asteptam poze cu Dacia 1300 aflata in procesul de reconditionare estetica ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 3 Sep 2010, 11:21
Post #15230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea in astfel de cazuri smile.gif Si nu vreau sa ma insel dar cred ca ala chiar e un tun de sablat de calibru mic care n-a facut nicio gaura in tabla... doar a evidentiat zonele unde tabla era subtiata. smile.gif Daca nu-i asa.. sa ma corecteze cineva.

This post has been edited by GrosseCali: 3 Sep 2010, 11:43

Attached thumbnail(s)
9.jpg ( Size: 432.28k ) Number of downloads: 1690
13.jpg ( Size: 406.61k ) Number of downloads: 1640
18.jpg ( Size: 435.28k ) Number of downloads: 1570
24.jpg ( Size: 408.85k ) Number of downloads: 469
27.jpg ( Size: 319.09k ) Number of downloads: 445
34.jpg ( Size: 432.16k ) Number of downloads: 452
44.jpg ( Size: 308.45k ) Number of downloads: 464


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 3 Sep 2010, 12:50
Post #15231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(GrosseCali @ 3 Sep 2010, 11:21)
Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea in astfel de cazuri smile.gif Si nu vreau sa ma insel dar cred ca ala chiar e un tun de sablat de calibru mic care n-a facut nicio gaura in tabla... doar a evidentiat zonele unde tabla era subtiata. smile.gif Daca nu-i asa.. sa ma corecteze cineva.
*


Refuz sa cred ca nu ai inteles la ce se referea Danut.. Ce vezi in poze nu se apropie nici pe departe de 100.000 de euro. Poate maxim de 3000. Din intamplare eu chiar am stat de vorba cu cei de la GKO, pretul e in jur de 100 euro pe ora de functionare, dar cand le-am zis ca vreau sa sablez tabla de 0.8mm cu gheata carbonica (sa nu mai zic de sablatul cu bile de sticla plastic etc.) mi-au zis ca se face praf, se onduleaza toata. Ar fi fost ideal, pentru ca nu mai exista riscul sa umplii toate cavitatile (lonjeroane, praguri) cu nisip, care sa pastreze umezeala. Oricum, in general consider ca sablatul nu e solutia ideala, eu sablez doar locurile total inaccesibile, pentru ca: in primul rand (cu toate filtrele), pe langa nisip arunca si picaturi foarte mici de apa, din cauza condensului care se creeaza in rezervorul compresorului, iar in al doilea rand din cauza presiunii aerului (9bar) raceste foarte mult tabla in zona respectiva si se creeaza condens iar in 2 ore apar puncte de rugina. Restul curatat la tabla cu perii de sarma, discuri abrazive etc.


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 3 Sep 2010, 13:09
Post #15232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(B 75 UAP @ 3 Sep 2010, 13:50)
Refuz sa cred ca nu ai inteles la ce se referea Danut.. Ce vezi in poze nu se apropie nici pe departe de 100.000 de euro. Poate maxim de 3000. Din intamplare eu chiar am stat de vorba cu cei de la GKO, pretul e in jur de 100 euro pe ora de functionare, dar cand le-am zis ca vreau sa sablez tabla de 0.8mm cu gheata carbonica (sa nu mai zic de sablatul cu bile de sticla plastic etc.) mi-au zis ca se face praf, se onduleaza toata. Ar fi fost ideal, pentru ca nu mai exista riscul sa umplii toate cavitatile (lonjeroane, praguri) cu nisip, care sa pastreze umezeala.  Oricum, in general consider ca sablatul nu e solutia ideala, eu sablez doar locurile total inaccesibile, pentru ca: in primul rand (cu toate filtrele), pe langa nisip arunca si picaturi foarte mici de apa, din cauza condensului care se creeaza in rezervorul compresorului, iar in al doilea rand din cauza presiunii aerului (9bar) raceste foarte mult tabla in zona respectiva si se creeaza condens iar in 2 ore apar puncte de rugina. Restul curatat la tabla cu perii de sarma, discuri abrazive etc.
*


Am inteles perfect la ce se referea Danut. Poate a exagerat cu pretul dar in fine ideea era ca gordiniul asta a iesit chiar foarte bine si nu s-a ondulat nimic smile.gif plus ca dupa cum vezi automat imediat dupa sablare a dat un strat protector de grund. Cand burta e in halu ala cred ca se preteaza sablata smile.gif. Nu vreau sa contrazic... dar sa stai sa cureti cu peria toata suprafata aia care nu mai are pic de vopsea sau grund... doar rugina, iti rogi moartea. Oricum piesa asta din ale carei lucrari am postat pozele... a iesit bestial... si era o rabla groaznica la inceput... abandonata pe un camp.

@om_bland
Masina asta este un Gordini veritabil reconditionabil(deja reconditionat).... si rugina in mare parte a fost superficiala... doar oalele din pod 2 din 4 au fost inlocuite intr-un mod foarte estetic dupa cum se poate observa in poze smile.gif Dar culmea ca poti vedea ca desi "Ce ruginit avea podul pedalier dacia albastra sa-mi moara familia" n-au trebuit schimbate nici praguri si nici lonjeroane... si nici sparta si suprasudata n-a fost masina dupa cum poti observa. smile.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 3 Sep 2010, 13:14
Post #15233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Oricum .... ca e Gordini cum ziceti voi ... ca e Dacia noastra tot o ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire ( defecte dacia) Numa ei stiu cate ore ori fi lucrat la ea si cate injuraturi a luat masina pana sa fie ,,gata" excl.gif

3 Sep 2010, 13:18:
FRancezii ce se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie berlina ca a noastra din tara , ca romanii nostri destepti le-au dat la Rabla pentru o masina mai buna , mai sigura mai mai etc etc

This post has been edited by om_bland: 3 Sep 2010, 13:18


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 3 Sep 2010, 13:32
Post #15234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(om_bland @ 3 Sep 2010, 14:14)
Oricum .... ca e Gordini  cum ziceti voi ... ca e  Dacia  noastra  tot  o  ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire  ( defecte dacia) Numa  ei stiu  cate ore  ori  fi lucrat la ea si cate injuraturi a  luat masina  pana sa fie ,,gata"  excl.gif

<span class='edit'>3 Sep 2010, 13:18:</span>
FRancezii ce  se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie  berlina ca a noastra  din tara ,  ca romanii nostri  destepti le-au dat la Rabla  pentru o  masina mai buna , mai sigura mai  mai etc etc
*


Pai daca le ataca rugina hai sa nu mai reconditionam nimic... ca o sa injuram si naiba stie ce-o sa mai facem. Apropo de injurat... nu toata lumea gandeste la fel ca tine biggrin.gif Aia pe care ii vezi in poze facand masinuta aia frumoasa.. sunt de meserie si sunt pasionati de Renault 12 cum suntem noi de Dacia 1300.. se pare ca tu nu te numeri printre acesti NOI... dupa ultimele spuse smile.gif La ei programul rabla a fost de mult.... piesele care le reconditioneaza le gasesc cu greu... si intradevar ei depun un efort enorm pentru ca deja la ei sunt foarte rare plus ca ei nu se joaca cu imitatii de piese cum sunt cele de Conex.... sau alte cazaturi, ei pun doar piese de origine Renault sau facute manual(pasaje bucati de prag sau alte cele) Investitia in masinile lor este foarte mare si cu rezultate pe masura ce sa mai vorbim de intrunirile lor anuale si nu numai wub.gif sunt bestiale.
Da nu stiu de ce imi tocesc eu degetele aici cand tu habar n-ai ce-i aia placerea de a vedea o masina renascanduse dintr-o rabla. Tu esti ca vantu... odata sustii ca e o placere sa schimbi lonjeroane si ca ce frumos este... vai de mine... si alta data iesi cu treburi "FRancezii ce se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie berlina ca a noastra din tara , ca romanii nostri destepti le-au dat la Rabla pentru o masina mai buna , mai sigura ".
Sa-ti dea Dumnezeu minte si sa te scape de personalitatea multipla! Numai bine! smile.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL - (1-BH-5241,2-BH-606)
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 3 Sep 2010, 14:04
Post #15235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(GrosseCali @ 3 Sep 2010, 13:09)
....ideea era ca gordiniul asta a iesit chiar foarte bine si nu s-a ondulat nimic smile.gif plus ca dupa cum vezi automat imediat dupa sablare a dat un strat protector de grund. Cand burta e in halu ala cred ca se preteaza sablata smile.gif. Nu vreau sa contrazic... dar sa stai sa cureti cu peria toata suprafata aia care nu mai are pic de vopsea sau grund... doar rugina, iti rogi moartea. Oricum piesa asta din ale carei lucrari am postat pozele... a iesit bestial... si era o rabla groaznica la inceput... abandonata pe un camp.

@om_bland
Masina asta este un Gordini veritabil reconditionabil(deja reconditionat).... si rugina in mare parte a fost superficiala... doar oalele din pod 2 din 4 au fost inlocuite intr-un mod foarte estetic dupa cum se poate observa in poze smile.gif Dar culmea ca poti vedea ca desi "Ce ruginit avea podul pedalier dacia albastra sa-mi moara familia" n-au trebuit schimbate nici praguri si nici lonjeroane... si nici sparta si suprasudata n-a fost masina dupa cum poti observa.  smile.gif
*


Stiu masina lui Jérome si a iesit intradevar extraordinar. Nu poti spune in schimb ca era epava inainte de inceperea restaurarii.
Eu ma refeream la onduleuri pe exteriorul caroseriei, lonjeroanele si pragurile sunt mult mai groase si au 1000 de intarituri (ca tot podul de altfel) si in plus, nici nu conteaza daca se onduleaza un pic tot pedalierul. In fine, doar tu ai zis ca e "Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea " si ai dreptate.
Totusi, operatiunea aia de sablare, dureaza ceva. Nu poti sa faci totul intr-o ora, eu iti zic pentru ca am patit-o. Trebuie sa cureti masticul intre imbinaturi intai, pentru ca, daca o sablezi la presiune mare, iti subtiaza tabla (vorbesc de instalatii profesionale), daca o sablezi la presiune mica, nu ia straturile cauciucate. Dupa ce o sablezi, trebuie sa-i cureti toate cavitatile de nisip, pentru a nu arunca tot felul de impuritati atunci cand dai primerul. Si abia apoi incepe munca (repet, e vorba de exigente) spatiile dintre fiecare 2 table sudate suprapus, se umplu cu granule de nisip care se fixeaza intre ele. Daca le lasi acolo, nu patrunde primerul si rugineste in 2 ani, cum zicea Danut. Oxigenul favorizeaza oxidarea metalului=> ca trebuie sigilate foarte bine toate spatiile, mai ales acolo unde s-a sudat. Ca sa poti scoate granulele, trebuie sa improvizezi ceva destul de fin si flexibil ca sa poti ajunge la ele. Personal am improvizat o perie de sarma, dintr-o conducta de frana pe care bag cateva fire dintr-o alta perie de sarma cu maner. Dupa ce am scos tot, in fiecare spatiu dintre 2 table sudate am aplicat FERTAN (un convertor de rugina, care trebuie lasat cam 48 ore).. Daca aplici primerul inainte de cele 48 ore, ai muncit degeaba. Daca nu-l aplici, iar umezeala e destul de mare, iar ai muncit degeaba. Plus ca, dupa ce ai aplicat primerul, nu prea mai poti sabla in zona aia din cauza nisipului care se fixeaza iar in imbinaturi ( si trebuie repetata toata procedura).


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 Sep 2010, 14:40
Post #15236


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(om_bland @ 3 Sep 2010, 14:14)
... ca e  Dacia  noastra  tot  o  ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire  ( defecte dacia) Numa  ei stiu  cate ore  ori  fi lucrat la ea si cate injuraturi a  luat masina  pana sa fie ,,gata"  excl.gif
*



este ultima interventie aiurea pe care ti-o tolerez aici. De vre-o 2 saptamani ti-a casunat pe topicul asta sa arunci cu noroi in fiarele de pe aici. Cred ca n-ai inteles ce fel de oameni activeaza pe topicul asta si care este rolul topicului. La urmatoarea afirmatie de genul celei de mai sus, iei vacanta!
Daca ai ceva constructiv de spus, spune, daca nu, nu te mai baga


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 3 Sep 2010, 14:45
Post #15237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Bine boss Ov ma retrag de aici ca nu vreau sa iau ban cum a luat Danut odata ! Va las de azi incolo in pace ,,pasionatilor"


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12TRS
post 3 Sep 2010, 16:02
Post #15238


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 December 09




Subscriu si eu la cele spuse de B 75 UAP in ceea ce priveste puterea de patrundere a grundurilor de protectie in zonele ecranate de particulele de nisip ramase in urma sablarii. Chiar daca grosimea peliculei protectoare care este aplicata este suficienta pentru asigurarea rezistentei la coroziune, rugina va reaparea daca nu se va acorda o atentie deosebita curatarii suprafetelor sablate.


--------------------
Oltcit 12 TRS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 3 Sep 2010, 16:57
Post #15239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Promit sa mai revin cu ceva poze . wub.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 3 Sep 2010, 17:04
Post #15240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Multumim frumos !
Le asteptam cu nerabdare ! wub.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 506 507 508 509 510 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 12:11
Forum Renault