DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
apline5 |
![]()
Post
#15211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|||
danut 69-71 |
![]()
Post
#15212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Ov @ 1 Sep 2010, 16:12) Multumim de ajutor ![]() ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
valibrad |
![]()
Post
#15213
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 19 November 07 ![]() |
pentru cine e interesat, am de vanzare 2 faruri Cibie Biode de R12G/TS, stare buna, pret 400 lei perechea.
This post has been edited by valibrad: 2 Sep 2010, 09:46 |
--------------------
motoreta
Mobra
1977 EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(apline5 @ 1 Sep 2010, 17:21) Eu nu cred ca o sa lucreze cineva, vreodata, cu mai multa rabdare si raspundere decat tine.. Cu conditia sa ai, bineinteles, numai materiale si scule de calitate, nu smoala sau bronz date cu pensula.. @popasan Ai f mare dreptate, iar abilitatile le dobandesti chiar daca nu le ai la inceput. Cele mai importante sunt asteptarile tale fata de efortul depus. Daca iti pasa cum va arata, va iesi totul bine, solutii si rezolvari exista pentru orice, trebuie doar cautate cu rabdare. ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
De-acord cu tine Silviu , totusi sunt anumite lucrari care nu se pot face in regie proprie . Romanul este priceput la toate si nimic nu face bine .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 11:35) De-acord cu tine Silviu , totusi sunt anumite lucrari care nu se pot face in regie proprie . Romanul este priceput la toate si nimic nu face bine . Cum am mai zis, depinde de exigentele pe care le ai fata de munca depusa.. De-aia cele mai scumpe masini sunt facute manual. Daca iti place ceea ce faci, o faci impecabila, daca o faci sa o vinzi... mai bine nu o faci. PS. Care ar fi lucrarile, din pozele postate de tine, care nu pot fi facute decat acolo? Aplicarea primerului peste carpetele fonoabsorbante din portbagaj? ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
om_bland |
![]()
Post
#15217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Intelegeti-l si pe domnul Dan , el este omul cu banii care chiar are si dispune , iar el preferea sa plateasca sa faca altul decat sa faca el . De aceea el are vorba lui : Romanul se pricepe la toate dar nimic nu face bine! Romanul nu face bine pentru altul strain ( in multe dintre cazuri) dar pentru el insusi romanul isi da silinta sa faca treaba asa cum se cuvine
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
Furry-Rasputin |
![]()
Post
#15218
|
![]() Membru clasic Group: Members Posts: 558 Joined: 22 January 09 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
Saracuta Dacie cat de chinuita e
![]() |
--------------------
Fan
Dacia
1300
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 2 Sep 2010, 16:22) PS. Care ar fi lucrarile, din pozele postate de tine, care nu pot fi facute decat acolo? Aplicarea primerului peste carpetele fonoabsorbante din portbagaj? ![]() O vopsea , nu o poti face oriunde , daca nu ai cabina buna si pregatirea a fost una de 2 lei si vopseaua de pe masina va fi la fel . Asta depinde si de standardele la care se ridica fiecare dintre noi . 2 Sep 2010, 17:48: Silviu , cred ca a fost o scapare de a ta cu paslele din portbagaj ![]() This post has been edited by danut 69-71: 2 Sep 2010, 15:48 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ampt |
![]()
Post
#15220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@danut 69-71 : Masina lui Albert Einstein tot de serviciile aceluiasi "salon de infrumusetare" a beneficiat ?
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#15221
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, nu e vorba de acelasi atelier...
Nici macar acelasi oras ![]() This post has been edited by Albert Einstein: 2 Sep 2010, 16:18 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
Ampt |
![]()
Post
#15222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Aha, deci reteaua e mai mare decat credeam !
![]() La prestanta ei, "Securista" cred ca numai in atelierele partidului putea sa intre ! ![]() <span class='edit'>2 Sep 2010, 17:02:</span> [quote=B 75 UAP,2 Sep 2010, 11:18] Eu nu cred ca o sa lucreze cineva, vreodata, cu mai multa rabdare si raspundere decat tine.. Aici ai perfecta dreptate ! Problema este ca trebuie sa ai si dotarile unui service profesionist si aici e cam greu...! Masinile facute manual sunt intr-adevar cele mai scumpe, dar acolo unde sunt facute trebuie sa recunoastem ca sunt dotari de ultima ora si know-how de generatii intregi ! ![]() Oricum toata stima pentru lucrarile pe care ti le faci singur ! ![]() This post has been edited by Ampt: 2 Sep 2010, 18:09 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 15:39) O vopsea , nu o poti face oriunde , daca nu ai cabina buna si pregatirea a fost una de 2 lei si vopseaua de pe masina va fi la fel . Asta depinde si de standardele la care se ridica fiecare dintre noi . <span class='edit'>2 Sep 2010, 17:48:</span> Silviu , cred ca a fost o scapare de a ta cu paslele din portbagaj ![]() In ceea ce priveste vopseaua trebuie sa-ti dau dreptate, dar scapari nu prea am.. Canz ziceam de carpete fonoabsorbante ma refeream la carpete fonoabsorbante, adica cele doua dreptunghiulare, de pe traversa dintre oalele amortizoarelor, acolo unde e peria de lemn in poza postata de tine si nu la pasle. ![]() Attached thumbnail(s) 8.jpg ( Size: 70.97k ) Number of downloads: 1877 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#15224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
Un lucru de calitate e un lucru de calitete ca la Neamtz in spaitz
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
1971/1995
- HD 04 FDC/AR 10 LZH Vreau o tara ca afara....
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 2 Sep 2010, 20:10) In ceea ce priveste vopseaua trebuie sa-ti dau dreptate, dar scapari nu prea am.. Canz ziceam de carpete fonoabsorbante ma refeream la carpete fonoabsorbante, adica cele doua dreptunghiulare, de pe traversa dintre oalele amortizoarelor, acolo unde e peria de lemn in poza postata de tine si nu la pasle. ![]() Am inteles . De regula masinile manuale sunt facute numai in atelierele specializate in asa ceva cu tot felul de aparaturi de ultima ora , de ex o masina de sablat cu tun si cabina este in jur de 100.000 euro cea mai ieftina sa faci o masina nu se merita sa dai nici macar 1.000 euro ca aia nu-i profesionala . This post has been edited by danut 69-71: 2 Sep 2010, 21:32 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ampt |
![]()
Post
#15226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@Albert Einstein : Indiferent unde ai facut masina trebuie spus ca a iesit impecabila !
Felicitari, s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometri fara nici un fel de incidente ! ![]() Bafta si drum bun ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 2 Sep 2010, 21:31) Am inteles . De regula masinile manuale sunt facute numai in atelierele specializate in asa ceva cu tot felul de aparaturi de ultima ora , de ex o masina de sablat cu tun si cabina este in jur de 100.000 euro cea mai ieftina sa faci o masina nu se merita sa dai nici macar 1.000 euro ca aia nu-i profesionala . Sableaza tu masina, cu o instalatie de sablat cu "tun" si cabina, sa vezi daca mai ramane ceva din ea.. In cel mai bun caz, tabla in valuri, probabil. Uite un link catre firma cea mai buna de la noi (profesionisti) http://www.gko.ro/ Daca pui "tunul" cu care sableaza poduri, trenuri si cisterne pe tabla de Dacia, o sa vezi prin ea. Si uite si pretul real al unei instalatii de sablat 15.000 eur+tva NOUA (ba chiar mai mult - CU GHEATA CARBONICA)... nicidecum balarii de genul 100.0000 eur, 300.000 eur, 1 miliard de milioane de euro cea mai ieftina etc.. incepem sa visam in sute de mii de euro. http://www.gko.ro/oferta-limitata.pdf Realitatea e ca nu exista profesionistii lu' peste. Pe 3 sferturi din "vehiculele istorice" de la noi, vezi galetile de chit aruncate sub vopsea, asa ca, hai sa fim realisti si sa nu-i mai slavim atat. |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Silviu , se merita sa dai 15 mii de euro sa faci o singura masina ? la banii astia iti iei Gordini din Franta , de cat sa investesc in scule " ocazionale " pe care le folosesc o data la 5 ani , ma lipsesc de asemenea investitii .
Cat despre " Cazanele " de care pomenesti Tu , nu sunt curios , Eu ma uit in " Troaca " mea nu la altul . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ampt |
![]()
Post
#15229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Noi totusi mai asteptam poze cu Dacia 1300 aflata in procesul de reconditionare estetica !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#15230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea in astfel de cazuri
![]() ![]() This post has been edited by GrosseCali: 3 Sep 2010, 11:43 Attached thumbnail(s) 9.jpg ( Size: 432.28k ) Number of downloads: 1690 13.jpg ( Size: 406.61k ) Number of downloads: 1640 18.jpg ( Size: 435.28k ) Number of downloads: 1570 24.jpg ( Size: 408.85k ) Number of downloads: 469 27.jpg ( Size: 319.09k ) Number of downloads: 445 34.jpg ( Size: 432.16k ) Number of downloads: 452 44.jpg ( Size: 308.45k ) Number of downloads: 464 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 3 Sep 2010, 11:21) Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea in astfel de cazuri ![]() ![]() Refuz sa cred ca nu ai inteles la ce se referea Danut.. Ce vezi in poze nu se apropie nici pe departe de 100.000 de euro. Poate maxim de 3000. Din intamplare eu chiar am stat de vorba cu cei de la GKO, pretul e in jur de 100 euro pe ora de functionare, dar cand le-am zis ca vreau sa sablez tabla de 0.8mm cu gheata carbonica (sa nu mai zic de sablatul cu bile de sticla plastic etc.) mi-au zis ca se face praf, se onduleaza toata. Ar fi fost ideal, pentru ca nu mai exista riscul sa umplii toate cavitatile (lonjeroane, praguri) cu nisip, care sa pastreze umezeala. Oricum, in general consider ca sablatul nu e solutia ideala, eu sablez doar locurile total inaccesibile, pentru ca: in primul rand (cu toate filtrele), pe langa nisip arunca si picaturi foarte mici de apa, din cauza condensului care se creeaza in rezervorul compresorului, iar in al doilea rand din cauza presiunii aerului (9bar) raceste foarte mult tabla in zona respectiva si se creeaza condens iar in 2 ore apar puncte de rugina. Restul curatat la tabla cu perii de sarma, discuri abrazive etc. |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#15232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 3 Sep 2010, 13:50) Refuz sa cred ca nu ai inteles la ce se referea Danut.. Ce vezi in poze nu se apropie nici pe departe de 100.000 de euro. Poate maxim de 3000. Din intamplare eu chiar am stat de vorba cu cei de la GKO, pretul e in jur de 100 euro pe ora de functionare, dar cand le-am zis ca vreau sa sablez tabla de 0.8mm cu gheata carbonica (sa nu mai zic de sablatul cu bile de sticla plastic etc.) mi-au zis ca se face praf, se onduleaza toata. Ar fi fost ideal, pentru ca nu mai exista riscul sa umplii toate cavitatile (lonjeroane, praguri) cu nisip, care sa pastreze umezeala. Oricum, in general consider ca sablatul nu e solutia ideala, eu sablez doar locurile total inaccesibile, pentru ca: in primul rand (cu toate filtrele), pe langa nisip arunca si picaturi foarte mici de apa, din cauza condensului care se creeaza in rezervorul compresorului, iar in al doilea rand din cauza presiunii aerului (9bar) raceste foarte mult tabla in zona respectiva si se creeaza condens iar in 2 ore apar puncte de rugina. Restul curatat la tabla cu perii de sarma, discuri abrazive etc. Am inteles perfect la ce se referea Danut. Poate a exagerat cu pretul dar in fine ideea era ca gordiniul asta a iesit chiar foarte bine si nu s-a ondulat nimic ![]() ![]() @om_bland Masina asta este un Gordini veritabil reconditionabil(deja reconditionat).... si rugina in mare parte a fost superficiala... doar oalele din pod 2 din 4 au fost inlocuite intr-un mod foarte estetic dupa cum se poate observa in poze ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
om_bland |
![]()
Post
#15233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Oricum .... ca e Gordini cum ziceti voi ... ca e Dacia noastra tot o ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire ( defecte dacia) Numa ei stiu cate ore ori fi lucrat la ea si cate injuraturi a luat masina pana sa fie ,,gata"
![]() 3 Sep 2010, 13:18: FRancezii ce se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie berlina ca a noastra din tara , ca romanii nostri destepti le-au dat la Rabla pentru o masina mai buna , mai sigura mai mai etc etc This post has been edited by om_bland: 3 Sep 2010, 13:18 |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#15234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
QUOTE(om_bland @ 3 Sep 2010, 14:14) Oricum .... ca e Gordini cum ziceti voi ... ca e Dacia noastra tot o ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire ( defecte dacia) Numa ei stiu cate ore ori fi lucrat la ea si cate injuraturi a luat masina pana sa fie ,,gata" ![]() <span class='edit'>3 Sep 2010, 13:18:</span> FRancezii ce se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie berlina ca a noastra din tara , ca romanii nostri destepti le-au dat la Rabla pentru o masina mai buna , mai sigura mai mai etc etc Pai daca le ataca rugina hai sa nu mai reconditionam nimic... ca o sa injuram si naiba stie ce-o sa mai facem. Apropo de injurat... nu toata lumea gandeste la fel ca tine ![]() ![]() ![]() Da nu stiu de ce imi tocesc eu degetele aici cand tu habar n-ai ce-i aia placerea de a vedea o masina renascanduse dintr-o rabla. Tu esti ca vantu... odata sustii ca e o placere sa schimbi lonjeroane si ca ce frumos este... vai de mine... si alta data iesi cu treburi "FRancezii ce se mai ocupa de Gordini ... tras de par caroserie berlina ca a noastra din tara , ca romanii nostri destepti le-au dat la Rabla pentru o masina mai buna , mai sigura ". Sa-ti dea Dumnezeu minte si sa te scape de personalitatea multipla! Numai bine! ![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#15235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GrosseCali @ 3 Sep 2010, 13:09) ....ideea era ca gordiniul asta a iesit chiar foarte bine si nu s-a ondulat nimic ![]() ![]() @om_bland Masina asta este un Gordini veritabil reconditionabil(deja reconditionat).... si rugina in mare parte a fost superficiala... doar oalele din pod 2 din 4 au fost inlocuite intr-un mod foarte estetic dupa cum se poate observa in poze ![]() ![]() Stiu masina lui Jérome si a iesit intradevar extraordinar. Nu poti spune in schimb ca era epava inainte de inceperea restaurarii. Eu ma refeream la onduleuri pe exteriorul caroseriei, lonjeroanele si pragurile sunt mult mai groase si au 1000 de intarituri (ca tot podul de altfel) si in plus, nici nu conteaza daca se onduleaza un pic tot pedalierul. In fine, doar tu ai zis ca e "Singurul loc unde mi se pare necesara sablarea " si ai dreptate. Totusi, operatiunea aia de sablare, dureaza ceva. Nu poti sa faci totul intr-o ora, eu iti zic pentru ca am patit-o. Trebuie sa cureti masticul intre imbinaturi intai, pentru ca, daca o sablezi la presiune mare, iti subtiaza tabla (vorbesc de instalatii profesionale), daca o sablezi la presiune mica, nu ia straturile cauciucate. Dupa ce o sablezi, trebuie sa-i cureti toate cavitatile de nisip, pentru a nu arunca tot felul de impuritati atunci cand dai primerul. Si abia apoi incepe munca (repet, e vorba de exigente) spatiile dintre fiecare 2 table sudate suprapus, se umplu cu granule de nisip care se fixeaza intre ele. Daca le lasi acolo, nu patrunde primerul si rugineste in 2 ani, cum zicea Danut. Oxigenul favorizeaza oxidarea metalului=> ca trebuie sigilate foarte bine toate spatiile, mai ales acolo unde s-a sudat. Ca sa poti scoate granulele, trebuie sa improvizezi ceva destul de fin si flexibil ca sa poti ajunge la ele. Personal am improvizat o perie de sarma, dintr-o conducta de frana pe care bag cateva fire dintr-o alta perie de sarma cu maner. Dupa ce am scos tot, in fiecare spatiu dintre 2 table sudate am aplicat FERTAN (un convertor de rugina, care trebuie lasat cam 48 ore).. Daca aplici primerul inainte de cele 48 ore, ai muncit degeaba. Daca nu-l aplici, iar umezeala e destul de mare, iar ai muncit degeaba. Plus ca, dupa ce ai aplicat primerul, nu prea mai poti sabla in zona aia din cauza nisipului care se fixeaza iar in imbinaturi ( si trebuie repetata toata procedura). |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
Ov |
![]()
Post
#15236
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(om_bland @ 3 Sep 2010, 14:14) ... ca e Dacia noastra tot o ataca rugina ... tehnologie invechita , multe imbinari , multe suduri ... tabla subtire ( defecte dacia) Numa ei stiu cate ore ori fi lucrat la ea si cate injuraturi a luat masina pana sa fie ,,gata" ![]() este ultima interventie aiurea pe care ti-o tolerez aici. De vre-o 2 saptamani ti-a casunat pe topicul asta sa arunci cu noroi in fiarele de pe aici. Cred ca n-ai inteles ce fel de oameni activeaza pe topicul asta si care este rolul topicului. La urmatoarea afirmatie de genul celei de mai sus, iei vacanta! Daca ai ceva constructiv de spus, spune, daca nu, nu te mai baga |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
om_bland |
![]()
Post
#15237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Bine boss Ov ma retrag de aici ca nu vreau sa iau ban cum a luat Danut odata ! Va las de azi incolo in pace ,,pasionatilor"
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
12TRS |
![]()
Post
#15238
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
Subscriu si eu la cele spuse de B 75 UAP in ceea ce priveste puterea de patrundere a grundurilor de protectie in zonele ecranate de particulele de nisip ramase in urma sablarii. Chiar daca grosimea peliculei protectoare care este aplicata este suficienta pentru asigurarea rezistentei la coroziune, rugina va reaparea daca nu se va acorda o atentie deosebita curatarii suprafetelor sablate.
|
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Promit sa mai revin cu ceva poze .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ampt |
![]()
Post
#15240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Multumim frumos !
Le asteptam cu nerabdare ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 12:11 |