DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 709 710 711 712 713 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

vali1982
post 17 Dec 2011, 21:12
Post #21301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 March 11




Salut.
Vreau sa achizitionez la anul o dacie 1300 din 1971, originala aproape 100%, (are stopuri fara margine cromata si un far elba) si sa o restaurez, cu atat mai mult cu cat masina are linie, elementele de caroserie in stare foarte buna, ex. aripi fata originale fara rugina, cu stopuri de stationare pe ele, etc. Restaurarea va fi facuta dupa incheierea contractului de vanzare-cumparare, dar inainte de inmatricularea pe numele meu. Inrebarea este urmatoarea:
Pot face atestarea acestei dacii ca vehicul istoric, atat timp cat ea este inmatriculata pe numele fostului proprietar, astfel incat la inmatricularea pe numele meu, sa nu mai platesc noua taxa auto?
Multumesc anticipat.

This post has been edited by vali1982: 17 Dec 2011, 21:13


--------------------
VW GOLF V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 17 Dec 2011, 21:14
Post #21302


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




vezi ca nu se poate ca ai un far din alt an radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 17 Dec 2011, 22:02
Post #21303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Si stopurile sunt de 1300 romaneasca, sunt niste copii, deci n-o sa poti.


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 17 Dec 2011, 22:03
Post #21304


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




pacat ca s-a bagat taxa asta..asa m-i s-a mai spulberat un vis...


--------------------
Ex:Renault Clio - SV 09 AWY 1995
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 17 Dec 2011, 22:39
Post #21305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(adifulful @ 17 Dec 2011, 22:25)
Daca ar fi si preturile unei atestari mai lumesti poate s-ar salva mai multe masini care nu merita sa ajunga cuie, de ex eu cum pot sa imi atestez daciile fiind elev fara sursa de venit, e o suma zic eu destul de mare dar asta e, daca va fi ceva se pot frumos radia si tinute in garaj, sau de ce nu, deja mi s-a propus ca daca e ceva probelme in tara sa l-e inmatriculez in germania cu tot cu atestare. Deci parerea mea si sunt sigur ca nu doar a mea e ca pretul unei atestari este mare. sad.gif  sad.gif
*


Dragul meu , daca mergi in concediu si nu ai bani sa stai la un hotel de 5 stele , asta inseamna ca nu-ti permiti . Asa este si cu atestarea , daca esti elev si nu ai venit din ce bani ti-ai luat 2 dacii ?
Nu sunt eu in masura sa judec pe nimeni .

QUOTE(Executron @ 17 Dec 2011, 22:40)
In opinia mea, eu cred ca n-ar trebui exagerata aceasta conditie a originalitatii astfel incat sa devina o piedica serioasa si injusta obtinerii certificatului de vehicul istoric.

Tinand cont de numarul redus al masinilor Dacia 1300 ramase in stare CAT DE CAT de originalitate, nu cred c-ar trebui autoritatea respectiva sa fie atat de exagerata in autentificare.

Consider ca daca masina are antena instalata ulterior, daca are lampi de marsarier, semnale pe aripi frantuzesti pe o masina din 1973..  sau daca o masina din 1972 are capota din 1971.... atunci ar trebui sa poata lua totusi certificatul de vehicul istoric din mai multe considerente printre care si ca... in anii 70 existau multe modificari "la moda", inclusiv acestea. De asemenea daca in 1975 am avut un accident cu masina mea din 1969 si i-au pus capota existenta atunci, nu vad de ce ar trebui sa fiu respins la inscrierea ca vehicul istoric.

CAT TIMP nu faci modificari neconforme Daciei 1300 SAU care in mod VADIT nu aveau cum sa existe pe o Dacie 1300 (tip... stopuri de la alta masina, alte faruri, capota de 1310 etc), nu cred ca Retromobil ar trebui sa ma impiedice sa-mi inscriu masina drept vehicul istoric.
EDIT: Modificat, dupa ce deceneu mi-a lamurit confuzia smile.gif
*


Opiniile sunt diferite .
Retromobil iti da atestat dar RAR-ul are dreptul sa nu ti-o ateste pentru ca a suferit niste transformari care nu face obiectul atestarii .
Unde-i lege nu-i tocmeala , daca nu va convine ceva , aveti dreptul sa dati in judecata .
Am sa vreau sa vad cati dintre Romani vor actiona in instata Statul pentru legea care tocmai a fost data .

This post has been edited by danut 69-71: 17 Dec 2011, 22:41


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 17 Dec 2011, 22:48
Post #21306


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2011, 23:39)

Am sa vreau sa vad cati dintre Romani vor actiona in instata Statul pentru legea care tocmai a fost data .
*



or sa fie oameni danut,dar aia care au cap si cultura in spate si stiu ce drepturi au...ceilalti suporta...eu daca as avea drepturi i-as da in judecata fara sa stau pe ganduri,ca nu am nimic de pierdut...dar multi oameni cand aud de tribunal parca aud de iad..


--------------------
Ex:Renault Clio - SV 09 AWY 1995
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 18 Dec 2011, 00:48
Post #21307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(catalinSV @ 18 Dec 2011, 00:48)
or sa fie oameni danut,dar aia care au cap si cultura in spate si stiu ce drepturi au...ceilalti suporta...eu daca as avea drepturi i-as da in judecata fara sa stau pe ganduri,ca nu am nimic de pierdut...dar multi oameni cand aud de tribunal parca aud de iad..
*


Catalin , toti suntem egali , avem aceleasi drepturi si nimeni nu-ti poate impune/interzice sa intentezi proces impotriva satului .
Ma repet ,
Romanul este lash si asteapta sa se creeze un precedent dupa care urmeaza "efectul de turma ".


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 18 Dec 2011, 08:56
Post #21308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




Salut,

Am intrat dupa linkul cu legea postat de Danut si am parcurs cateva pagini, posibil sa stiti , dar as vrea s-o spun pentru ca vad ca multi n-au informatia.

Referitor la atestare, recenta taxa de atestare pentru vehiculele inmatriculate in RO s-a modificat si Danut e unul din cei care a insistat pentru asta.

Taxa de atestare pentru un automobil inmatriculat in RO (sau care a fost inmatriculat vreodata) este 100 eur. Cei care au mai mult de 6 luni vechime in RCR platesc 50 eur. Pentru motocicletele inmatriculate taxa este 0 eur, iar la cele importate 50 eur. La celelalte vehiculele importate, inclusiv automobile, taxa ramane 200 eur.

Dupa cum vedeti exista o asociatie care isi bate capul si reuseste sa obtina niste drepturi pentru vehiculele istorice (scutiri de impozit, taxa de mediu, rovinieta) . Desfasurarea activitatii ei insa costa, de aici si taxele de mai sus. De foarte multi ani am tot spus pe mai multe forumuri ca treburile ar merge mult mai bine daca in loc de 300 am fi 3000 si nu ma refer la membri activi, chiar si simpatizanti. Nu ma refer doar la impactul unei cereri catre autoritati, informarea/comunicarea ar fi mai buna.

Din pacat foarte multi dintre cei care au masini atestate/atestabile prefera sa nu se implice in aceasta miscare. Observ ca il apreciati/respectati pe Danut si asta ma bucura, merita din plin. Aflati ca el este presedintele unei sectii Dacia 1100/1300 care , susprinzator, are mai putin aderenti decat cea a posesorilor de vehicule antebelice. Asta nu e f motivant pentru cei care se implica.

Referitor la exigenta atestarii, cat exista posibilitatea procurarii pieselor originale ea trebuie sa existe. Asta nu inseamna ca daca cineva nu gaseste un reper masina nu se poate atesta, Danut a explicat f bine, se atesteaza dar in certificatul de originalitate (care e diferit de atestat) se face mentiunea corespunzatoare, iar masina e penalizata la jurizarile concursurilor. Din pacate din ce observ problema nu e de originalitate, tuningul ne omoara, multi vad in spatele D 1100/1300 un Gordini. Cine nu isi poate infrange elanul de preparator nu poate pretinde sa aiba o masina istorica. Dau un singur exemplu : exista jante din epoca, din aliaj, 5.0 / 5.5 care nu necesita modificarea caroseriei, toti cauta insa jante cat mai late, modifica pasajele si sincer la ce se poate (la motor ma refer) scoate din Dacia ele nici macar nu sunt necesare. Am vazut insa si modificari corecte, in spiritul epocii (desigur nu ma refer la jantele de Aro 10)

Imi pare rau ca momentul ne prinde total nepregatiti, pentru unele modele, daca legislatia ramane cea actuala, inseamna disparitia totala.

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 18 Dec 2011, 08:57


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 18 Dec 2011, 11:13
Post #21309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




QUOTE(aditza579 @ 17 Dec 2011, 23:02)
Si stopurile sunt de 1300 romaneasca, sunt niste copii, deci n-o sa poti.
*


Ba gresit! biggrin.gif Sunt si stopuri Seima fara margine cromata smile.gif Practic dupa acest model au fost facute cele de Elba. Si eu am avut pe masina mea, cand am cumparat-o, Seima fara margine cromata.

@Danut
Multumim pentru insistentele la reducerea taxei de atestare!! Inseamna mult pentru multi de aici. Desi nici eu n-am un venit constant si nici nu ma dau banii afara din casa, consider ca si cu vechea taxa de 200 epuroi, daca aveai o masina puteai s-o inscri. Nu-i o suma mare pentru un lucru care il faci pentru toata viata conservei si suta la suta daca pui de-o parte asa incet incet faci 200 de euro ca-s 860 de lei(pret de-un vopsit bun). Oricum multumim inca o data smile.gif ! rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 18 Dec 2011, 13:36
Post #21310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




AUTOMOBILIA

Referitor la exigenta atestarii, cat exista posibilitatea procurarii pieselor originale ea trebuie sa existe. Asta nu inseamna ca daca cineva nu gaseste un reper masina nu se poate atesta, Danut a explicat f bine, se atesteaza dar in certificatul de originalitate (care e diferit de atestat) se face mentiunea corespunzatoare, iar masina e penalizata la jurizarile concursurilor. Din pacate din ce observ problema nu e de originalitate, tuningul ne omoara, multi vad in spatele D 1100/1300 un Gordini. Cine nu isi poate infrange elanul de preparator nu poate pretinde sa aiba o masina istorica. Dau un singur exemplu : exista jante din epoca, din aliaj, 5.0 / 5.5 care nu necesita modificarea caroseriei, toti cauta insa jante cat mai late, modifica pasajele si sincer la ce se poate (la motor ma refer) scoate din Dacia ele nici macar nu sunt necesare. Am vazut insa si modificari corecte, in spiritul epocii (desigur nu ma refer la jantele de Aro 10)




Mesajul userului AUTOMOBILIA intareste mai mult concluzia pe care am tras-o dupa ce, recunosc ca abia aseara am cititi regulamentil si procedurile de eliberare ale certificatului de originalitate pentru vehiculele istorice.

Il puteti gasi si aici :

http://www.traby.ro/forum/index.php?topic=136.0

Concluzia mea este urmatoarea, iar daca cei care au trecut prin aceste etape si au masinile deja atestate observa ca pot dezinforma intr-un fel sau altul, va rog sa ma corectati:

Masinile noastre pot primi atestatul de vehicol istoric insa acesta va fi particularizat in functie de fiecare masina. Si ca sa reiau exemplul de mai sus discutat, cel cu capota , legislatia ma face sa inteleg ca masina respectiva va primi atestatul , insa , la "Art. 6. Stabilirea originalitatii de catre RCR" ea se va incadra la litera * B care spune : "Modificat in epoca aferenta tipului – Modificari efectuate in perioada functionarii initiale ( specificatii speciale, modificari sportive ale epocii , modificari admise post-vanzare ). Aceasta incadrare ai va afecta doar in cazul participarii la concursurile de originalitate/frumusete, unde poate primi penalizari de puncte sau chiar descalificarea(cum explica si Danut).
Mergand mai departe pe aceasta linie ,la aceasta litera " *B" , zic eu ca pot fi admise majoritatea elementelor si pieselor care datau din EPOCA respectiva.Prin epoca intelegand fix perioada in care Dacia 1300 a fost fabricata (1969-1980), si aici dau cateva exemple: lampi marsarier(la la OV) consola radio(ca la TRACTOZAUR), lampi pozitii aripi, jante fergat/sau de 1301,tapiserii sau fete de usi alta culoare decat negre, si multe altele pe aceasta linie..
La "Clasificarea in functie de starea de conservare" probabil ca toate masinile care vor purta macar un element/piese din cele de mai sus mentionate, acestea ne fiind in ton cu anul sau modelul de fabricatie specific masinii vor fi incadrate la Grupa 3 care spune"Grupa 3- Restaurat – Vehiculul a necesitat interventii radicale pentru a fi readus in stare originala ."

Acum rog sa fiu corectat pentru ca probabil in urmatorul an vor fi mai multi care vor face atestarea, si trebuie sa avem cat mai multe detalii si informatii vis-a vis de ce doreste fiecare sa faca cu masina lui. blush.gif


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 18 Dec 2011, 14:19
Post #21311


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




Deci pana la urma care este suma finala de atestare cu totul?
Fiecare taxa care trebuie platita, si banuiesc ca in cei 200 e nu intra depalsarea comisiei ?
nu?


18 Dec 2011, 14:28:
Si din cauza legilor tampite si a taxelor zic eu marii, in ROMANIA vor disparea nu doar DACIA ca pana la urma DACII sunt cat carul inca dar alte masini care nu ar merita sa ajunga cuie, un ex o cunostinta deja se pregateste sa dea la remat o voga 24 pentru ca nu isi permite sa plateasca uriasa aia de taxa si nici sa o bibileasca si sa se complice cu atestarea, pentru ca are si cateva piese de dacie in ea, si aici ma refer la bobine, alternator etc dar nah daca o capota de dacie face imposibila atestarea ca e din alt an, cum va reusi tipul ca are piese de pe alta masina? sad.gif sad.gif Foarte trist in loc sa ne ajute in zilele astea grele...... baga si conditi de armata sad.gif


This post has been edited by adifulful: 18 Dec 2011, 14:28


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 18 Dec 2011, 14:46
Post #21312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Foarte buna taxa de doar 50 euro! Cu 200 la anul pot atesta 4 masini. Super! smile.gif
Uite cum fara graba poti economisi 600 euro smile.gif


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 - 1 - VL - 1007 1968, 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 18 Dec 2011, 14:50
Post #21313


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




50 de e da dar nu 200


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 18 Dec 2011, 15:30
Post #21314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(AUTOMOBILIA @ 18 Dec 2011, 08:56)
Taxa de atestare pentru un automobil inmatriculat in RO (sau care a fost inmatriculat vreodata) este 100 eur. Cei care au mai mult de 6 luni vechime in RCR platesc 50 eur. Pentru motocicletele inmatriculate taxa este 0 eur, iar la cele importate 50 eur. La celelalte vehiculele importate, inclusiv automobile,  taxa ramane 200 eur.
*




--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dusterly
post 18 Dec 2011, 16:47
Post #21315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 18 December 11




Flex, contacteaza-ma ID:cloody995


--------------------
Dacia 1300 1974
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 18 Dec 2011, 19:52
Post #21316


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




Daca nu suntem in stare sa avem o masina perfecta atunci de ce ar trebui sa insistam sa primim atestarea? E plina tara de D 1300 cu "besinile la cur". Piese de Dacia se gasesc pe toate drumurile si poate tocmai de asta cei care dau atestatul ar trebui sa fie foarte severi. Nu vrea nimeni sa vada la parade si manifestari masini ca "troacele' de pe strada. Pentru orice pasionat cu buget foarte mic exista posibilitati sa-si faca D1300 o bijuterie. Sunt piese la Remat, sunt epave donatoare pe strazi, se gasesc si pe ebay, deci ai de unde sa-ti faci masina standard, cum a iesit din uzina.


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 18 Dec 2011, 20:00
Post #21317


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




QUOTE(valibrad @ 18 Dec 2011, 19:52)
Daca nu suntem in stare sa avem o masina perfecta
*


Dacia nu a fost perfecta nici cand a iesit din fabrica!!! radmasa.gif


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 18 Dec 2011, 20:03
Post #21318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Vali, tu ai zic corect , ca tre sa fie masina super ca sa ia atestat, DAR daca tu ai observat nu prea mai sunt Dacii 1300 nici chiar donatoare, eu iti zic sincer ca nu prea am mai vazut si ce a mai ramas au niste preturi enorme la piese de care nu te poti apropia au preturi de Q7 . Multi de pe forumul asta sunt niste pusti care stau pe banii parintilor, de unde frate sa restaureze ei masini, sau sa cumpere piese......De unde bani de service auto profesional, nu mai zic de ebay . Multi aici vorbesc asa numai ca sa umple paginile forumului , ca de ce e 200 de euro si nu 50, daca e 50 nu e bine ca e prea putin, daca e prea putin mai stiu eu ce..... si tot asa....
E fff usor sa vorbesti mult si sa faci putin.Cati membri sunt aici si cate restaurari ati vazut wink.gif

Dupa parerea mea , daca la anul se da legea cu taxa de poluare atunci o sa mai gasim ceva piese mai ieftinute , pana atunci e jale, am eu un hodorog cu o epava din 70 care o da de poamana cui o vrea DAR PT MINE E scumpa frate biggrin.gif pt mine este la pre de M5 model 2011 cool.gif

Am vazut acum la stiri pt o Dacie din 2001 txa pe poluare 6500 de euro !!!!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif chiar asta e de rasul lumii . Masina face 30 de mil si taxa 280 de milioane radmasa.gif

This post has been edited by alex-mun: 18 Dec 2011, 20:46


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 18 Dec 2011, 21:02
Post #21319


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




Arta cere sacrificii. Nu putem fi toti o tara de colectionari. Doar cele mai bune masini merita sa fie in colectie.
Preturile de Q7 am impresia ca sunt doar pe forumul asta. In Bucuresti inca sunt zeci de D1300 in stare de semi-epava de pe care se pot lua piese frantuzesti ieftin.
Chestia cu taxa e intr-adevar o aberatie comunista dar nu are nici o legatura cu obtinerea unui certificat de vehicul istoric.

This post has been edited by valibrad: 18 Dec 2011, 21:04


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 18 Dec 2011, 21:10
Post #21320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




In cazul in care in Bucuresti sunt zeci de epave inseamna ca acolo ar trebuii sa caute copilasii biggrin.gif , prin tara nu mai vezi asa ceva, nici epave nici pe strazi , nici macar in Remat !

Preturi mari la piese de 1300 nu sunt numai aici pe forum, ci in general pe net wink.gif


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFWE
post 18 Dec 2011, 21:18
Post #21321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 22 October 09
From: Constanta




alex-mun prea destept te crezi, sau ai impresia ca esti nu stiu ce "barosan" ca ai un 1300?


--------------------
Dacia / Seat LEON 1310 TX/ 2004 TDI - CT-05-FWE 1984
Cred ca am ramas in anii '90 ca tractoarele
Cand rezolvam problemele cu pumnii si picioarele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 18 Dec 2011, 21:23
Post #21322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




FWE nu stiu ce te face pe tine sa faci asemenea afirmatii, nici nu ma intereseaza , daca eram un super smecher cum zici tu ( barosan ) scriam pe la tuning de BMW. Fii atent, eu cand aveam 1300, tu poate nici nu stiai ce e aia masina ,am crescut si facut practica pe ele, nu am luat masina de la bunicu, nici nu baga banii in 1300-le meu mamica sau taticu , cu asta am incheiat

si ca sa fiu sincer eu totusi sunt ff mandru ca am luat cu banii munciti de mine si masina si fiecare surubel si piesulica de pe ea wink.gif cum nu e cazul la multi de aici de pe forum, care stiu numa sa comenteze aiurea , dar ....

Oricum nu vreau sa ma cert cu nimeni, nu am dipozitie pt asa ceva

This post has been edited by alex-mun: 18 Dec 2011, 21:34


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 18 Dec 2011, 21:41
Post #21323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 578
Joined: 23 May 10




QUOTE(valibrad @ 18 Dec 2011, 22:02)
In Bucuresti inca sunt zeci de D1300 in stare de semi-epava de pe care se pot lua piese frantuzesti ieftin.

*




Te referi la remat-uri? prin zona Pantelimon ,Iancului,Dorobanti,Vitan ,Titan,Traian,Tei,Colentina,Fundeni,Dristor,,Victoriei,P-ta Galati,Gara de Nord, nu am vazut picior de dacie 1300 ,de Universitate nici nu mai zic,acolo nu vezi dacie in general:))

This post has been edited by medelin: 18 Dec 2011, 21:43


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 18 Dec 2011, 21:46
Post #21324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Care mai sunt prin Bucuresti , sau daca stie Vali ceva , luati legatura intre voi si cuplati tot ce se poate , pt ca in scurt timp nu mai gasim nimic sad.gif Mai ales acum cu taxa asta or sa se duca 95 % pe drumul oaselor . Trageti tare acu cat mai aveti material biggrin.gif

This post has been edited by alex-mun: 18 Dec 2011, 21:52


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 18 Dec 2011, 21:53
Post #21325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Dragilor , vad ca va place sa cititi doar ce va convine ( unora ).

Atestarea este de 100 euro /masina inmatriculata in Romania si 50 pentru cei care sunt membri cu o vechime mai mare de 6 luni in RCR . 200 euro pentru masina importata recent , indiferent de vechimea in club .

Era normal sa sustin taxa mai mica , cum a zis Automobilia , m-am luptat pentru multi dintre noi si drept dovada s-a obtinut cu sprijinul celorlalti colegi din RCR .

Tinand cont de faptul ca sunt Presedintele sectiunii Dacia Clasic si presedintele comisiei regionale , am un cuvant de zis in ceea ce privesc atestarile masinilor care fac parte din gama Dacia /Renault , am sustinut pe toata lumea pentru atestare masinilor ce le au in proprietate . Conditia fiind una esentiala , sa corespunda cu anul de fabricatie .

This post has been edited by danut 69-71: 19 Dec 2011, 08:44


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 18 Dec 2011, 22:00
Post #21326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




Sa vedeti ACUM ce preturi vor fi la piese frantuzesti, de toate felurile, noi sau la mana a 2-a sau a 14-a. Astia de la Remat se vor prinde repede cum e treaba, ca toata lumea va alerga sa-si faca si sa-si atesteze masina.

Legea asta va genera urmatoarele aspecte, in opinia mea:

1. Disparitia cvasi-completa a orice Dacie fabricata din anii '80 incoace, in afara de aventurieri care vor tine la ele chiar daca mor impuscati pe capotele lor (gen Stormtrooper). Vor mai fi unii care chiar nu isi pot permite altceva, si vor trage de Dacii pana nu mai pot pacali ITP-ul si gata.

Imaginati-va toate Daciile zambetul lui Iliescu, faruri patrate, TLX-uri, tot. Vor mai fi mosi care vor trage de Solenzele si de Novele lor pana nu mai merita sa investeasca in ele, in 4-5 ani sunt curatate si alea. post-336-1110552483.gif

2. Se va cerni bobul de neghina. Daciile adevarate, atestabile, vor deveni si mai adevarate, va exista un stimulant extraordinar sa fie echipate corespunzator, sa fie restaurate, etc, etc.

3. Preturile la piese vechi vor creste foarte mult, pentru ca se va porni o goana nebuna dupa repere de ani specifici, etc, fara de care masina nu se poate atesta.

4. Preturile la Dacii vechi for deveni mari si foarte mari. Nu m-ar mira daca din acest moment vi s-a adaugat inca vreo 1000 de euro la fiecare Dacie frantuzeasca. Si va creste si mai mult, sunt sigur.

5. Daciile IN SFARSIT vor capata acel aer exclusivist pe care le merita. Vor deveni foarte COOL si trendy; lumea va intoarce capul dupa ele. Vor fi putine de tot, vor deveni f apetisante, cu preturi pe masura.


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta - HYY997K 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 18 Dec 2011, 22:05
Post #21327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




50 de euro trebuie sa fii membru cotizant NU SIMPATIZANT sa iti faci masina vehicul istoric wink.gif


Hai sa va mai intreb ceva, vine taxa, ok, pastram masina nu o vindem , DAR daca se pune in practica si un impozit enorm de 2000-2500 de lei ??????? Ce e de facut ?????



--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 18 Dec 2011, 22:19
Post #21328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




Scuze de off topic, dar trebuie neaparat sa stiu!
Daca de ex. eu imi iau saptamana asta(de maine incolo) o Dacie si o impun pe mine la impozite zilele astea si la politie numai dupa sarbatori, atunci va trebui sa platesc taxa aia vietii?
Adica daca o inscriu pe numele meu la finante(acuma), se considera ca am dreptul de proprietate(sau cum se zice)? Si atunci, cand fac numerele si identificarea si ce mai trebuie la politie si RAR(sa zicem ca dupa 10 ianuarie), platesc taxa asta, sau...?


--------------------
Dacia 1100 / 1300 - CJ .. ... 1968, 1969, 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 18 Dec 2011, 22:22
Post #21329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 578
Joined: 23 May 10




Eu cred ca pana la urma toate masinile o sa fie interzise,oare cat petrol o sa mai extragem? si o sa ramana doar calul singurul mijloc de transport. radmasa.gif

This post has been edited by medelin: 18 Dec 2011, 22:23


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 18 Dec 2011, 22:27
Post #21330


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




QUOTE(medelin @ 18 Dec 2011, 22:22)
Eu cred ca pana la urma toate masinile o sa fie interzise,oare cat petrol o sa mai extragem? si o sa ramana doar calul  singurul mijloc de transport. radmasa.gif
*


Pai la ce lege tampita cam ai dreptate


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 709 710 711 712 713 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 10:51
Forum Renault