DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 714 715 716 717 718 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Executron
post 22 Dec 2011, 19:02
Post #21451


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Arata bine franzuzoaicele si cu tzestoase tongue.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 22 Dec 2011, 19:15
Post #21452


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Pentru: Hormonelul, Janek si jgr1001 smile.gif

Attached thumbnail(s)
9.JPG ( Size: 72.58k ) Number of downloads: 1265
4.JPG ( Size: 71.21k ) Number of downloads: 1243
10.JPG ( Size: 55.9k ) Number of downloads: 374


--------------------
Dacia 1300/1310 - 2 B 598 1971-Berlina/2000-Berlina
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 22 Dec 2011, 19:28
Post #21453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(12TRS @ 22 Dec 2011, 12:59)
@AUTOMOBILIA

Referitor la paragraful 8, detin un Oltcit Club 12 TRS fabricat in anul 1995 si intrebarea mea este, daca exista un proiect pe care Clubul Retromobil l-ar avea in vedere pentru salvarea acestei marci, in conditiile in care acest automobil romanesc incepe sa dispara. Primul pas fiind facut deja, magazinele cu piese de schimb pentru aceasta marca au fost desfiintate.
*




Nu vreau sa va fac iluzii, toate cluburile de vehicule istorice din lume au ca obiect de activitatea masinile mai vechi de 30 de ani, asta scrie in statutul lor, cu asta se ocupa. Desigur ca tuturor ne pare rau ca multe modele romanesti vor disparea si pentru ca ne pasa am salvat cate fiare am putut fiecare. Asta e ce trebuie sa facem.

NU EXISTA LEGISLATIE IN VREUN STAT EUROPEAN CARE SA SE ADRESEZE YOUNGTIMER-ELOR nu va mai luati dupa oameni care scriu ce viseaza ei sa se intample, in functie de ce masini au ei in batatura. Daca prin "proiect" te gandesti la legislatie din pacate ea nu se poate face. Retromobilul prin membrii sai militeaza pentru pastrarea acestor masini, oldtimere sau youngtimere, in conditii perfecte si mai ales originale. Tuturor le vine vremea.

E fff adevarat ca in Italia statul acorda reducerea la modic a impozitului de la 20 de ani. Am trait ceva timp acolo si stiu cauza, credeti-ma pe cuvant si documentati-va la randul vostru. Autoritatea lor FIVA se cheama ASI si are cativa membri printre parlamentarii italieni din partidele influente. Reducerea de impozit se acorda daca esti membru ASI, asta a dus nr de membrii la peste 120.000 in Italia, inmultiti cu 60 eur cotizatia anuala si obtineri cati bani colecteaz ASI anual. Din cei 120.000 peste 65% au masini, ati ghicit, intre 20 ai 30 de ani. Pe care multi le folosesc zi de zi (cateva mii sunt vanatori, comercianti cu masini fast-food, chiar si mortuare ....) , EI NU SUNT COLECTIONARI, e o portita. Totusi trebuie spus ca o masina de 20 de in Italia arata de cele mai multe ori ca noua iar la noi nu prea e cazul. Mai mult nimeni nu discuta de tuning reclamand in paralel si includerea in categoria vehiculelor istorice. La noi ar fi fffff bine daca limita ar fi 20 de ani, starea tehnica si originalitatea nu ar conta, nu ar trebui RCA , ITP si ai putea sa-ti faci singure numere in baie cu rimelul nevestei.

FIVA a atentionat ASI asupra faptului ca limita e 30 de ani, iar ASI s-a scuzat smechereste spunand ca daca statul a dat legea ei nu au ce face. Ecologostii pe partea lor reclama si ei ca o masina de 20 de ani nu e istorice, nici una care munceste zilnic la piata si totusi legea a ramas asa cum e. In Anglia de ex masinile mai vechi de 30 de ani sunt au automat impozit o sau f mic, Remus ne poate lamuri.

Asta nu inseamna ca ele sunt automat istorice, fara atestare nu te primeste nimeni la nici un eveniment serios.

Am mai citit si despre nemultumirea (desigur a unora care n-au miscat un deget pentru legislatia asta ) ca legea cere sa fie 30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului si nu vechime. Regula asta a fost stabilita de Registrul Auto Roman, RCR-ul a cerut 30 de ani vechime, insa s-a considerat ca SUNTEM O TARA DE COLECTIONARI, pt ca parcul auto national e fff batran. Varsta medie la ora aceea era pe la 17 ani . In plus a existat teama ca se vor atesta toate cazanele. Cum lucrul asta nu s-a intamplat e posibil ca intr-o zi sa se modifice legea in 30 de ani vechime. Daca luam cazul cu Oltcit TRS cele doua momente sunt ff apropiate. Daca ma intrebati pe mine multe din masinile anilor 80 nu vor ajunge niciodata istorice, pentru ca au atat de mutl plastic in ele incat vor fi imposibil de restaurat/conservat.

Deci proiectul e f simplu, cumparati cat se mai poate modelul pe care-l iubiti, pastrati-l si cand face varsta va fi atestat. Nu putem arde etape si nici nu putem reinventa regulile valabile peste tot in lume. Bafta.

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 22 Dec 2011, 19:40


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 22 Dec 2011, 20:22
Post #21454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




@ Janek, Stefan si jgr1001
Aveti niste masini superbe!!!! wub.gif Si pozele DA sunt de calendar! Pentru un Noiembrie frumos a doua poza a lui Stefan e super, pentru un Octombrie frumos este a doua poza a lui jgr1001 iar a lui Janek pentru luna Iunie Iulie ca e prea matura via aia pentru aprilie cum a pus-o victor biggrin.gif
@Victor
Faina treaba Victoras! biggrin.gif

This post has been edited by GrosseCali: 22 Dec 2011, 20:25


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 22 Dec 2011, 20:54
Post #21455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(Executron @ 22 Dec 2011, 19:02)
Arata bine franzuzoaicele si cu tzestoase tongue.gif
*


Nu se compara ca aspect cu OZN-urile.


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12TRS
post 22 Dec 2011, 21:27
Post #21456


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 December 09




QUOTE(AUTOMOBILIA @ 22 Dec 2011, 19:28)
Nu vreau sa va fac iluzii, toate cluburile de vehicule istorice din lume au ca obiect de activitatea masinile mai vechi de 30 de ani, asta scrie in statutul lor, cu asta se ocupa. Desigur ca tuturor ne pare rau ca multe modele romanesti vor disparea si pentru ca ne pasa am salvat cate fiare am putut fiecare. Asta e ce trebuie sa facem.

  NU EXISTA LEGISLATIE IN VREUN STAT EUROPEAN CARE SA SE ADRESEZE YOUNGTIMER-ELOR nu va mai luati dupa oameni care scriu ce viseaza ei sa se intample, in functie de ce masini au ei in batatura. Daca prin "proiect" te gandesti la legislatie din pacate ea nu se poate face. Retromobilul prin membrii sai militeaza pentru pastrarea acestor masini, oldtimere sau youngtimere, in conditii perfecte si mai ales originale. Tuturor le vine vremea.

E fff adevarat ca in Italia statul acorda reducerea la modic a impozitului de la 20 de ani. Am trait ceva timp acolo  si stiu cauza, credeti-ma pe cuvant si documentati-va la randul vostru. Autoritatea lor FIVA se cheama ASI si are cativa membri printre parlamentarii italieni din partidele influente. Reducerea de impozit se acorda daca esti membru ASI, asta a dus nr de membrii la peste 120.000 in Italia, inmultiti cu 60 eur cotizatia anuala  si obtineri cati bani colecteaz ASI anual. Din cei 120.000 peste 65% au masini, ati ghicit, intre 20 ai 30 de ani. Pe care multi le folosesc zi de zi (cateva mii sunt vanatori, comercianti cu masini fast-food, chiar si mortuare ....) , EI NU SUNT COLECTIONARI,  e o portita. Totusi trebuie spus ca o masina de 20 de in Italia arata de cele mai multe ori ca noua iar la noi nu prea e cazul. Mai mult nimeni nu discuta de tuning reclamand in paralel si includerea in categoria vehiculelor istorice. La noi ar fi fffff bine daca limita ar fi 20 de ani, starea tehnica si originalitatea nu ar conta, nu ar trebui RCA , ITP si ai putea sa-ti faci singure numere in baie cu rimelul nevestei.

FIVA a atentionat ASI asupra faptului ca limita e 30 de ani, iar ASI s-a scuzat smechereste spunand ca daca statul a dat legea ei nu au ce face. Ecologostii pe partea lor reclama si ei ca o masina de 20 de ani nu e istorice, nici una care munceste zilnic la piata si totusi legea a ramas asa cum e. In Anglia de ex masinile mai vechi de 30 de ani sunt au automat impozit o sau f mic, Remus ne poate lamuri.

Asta nu inseamna ca ele sunt automat istorice, fara atestare nu te primeste nimeni la nici un eveniment serios.

Am mai citit si despre nemultumirea (desigur a unora care n-au miscat un deget pentru legislatia asta ) ca legea cere sa fie 30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului si nu vechime. Regula asta a fost stabilita de Registrul Auto Roman, RCR-ul a cerut 30 de ani vechime, insa s-a considerat ca SUNTEM O TARA DE COLECTIONARI, pt ca parcul auto national e fff batran. Varsta medie la ora aceea era pe la 17 ani . In plus a existat teama ca se vor atesta toate cazanele. Cum lucrul asta nu s-a intamplat e posibil ca intr-o zi sa se modifice legea in 30 de ani vechime. Daca luam cazul cu Oltcit TRS cele doua momente sunt ff apropiate. Daca ma intrebati pe mine multe din masinile anilor 80 nu vor ajunge niciodata istorice, pentru ca au atat de mutl plastic in ele incat vor fi imposibil de restaurat/conservat.

Deci proiectul e f simplu, cumparati cat se mai poate modelul pe care-l iubiti, pastrati-l si cand face varsta va fi atestat. Nu putem arde etape si nici nu putem reinventa regulile valabile peste tot in lume. Bafta.
*



Multumesc pentru raspuns. Trist dar adevarat, deci vor ramane atestate ca vehicol istoric doar DACIA 1300 si ARO M461.


--------------------
Oltcit 12 TRS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 22 Dec 2011, 23:24
Post #21457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




merge pt o luna de toamna?tongue.gif

Attached thumbnail(s)
Fotografie0032.jpg ( Size: 443.78k ) Number of downloads: 400


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC 1979/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristeacosmin
post 22 Dec 2011, 23:37
Post #21458


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 12 December 11




Scuze de interventia nepotrivita fata de agitatia asta cu calendarul, dar as vrea sa rog pe careva dintre voi, oricine care poate, sa-mi ofere si mie numarul de telefon al lui Cristi din Timisoara, cred ca are userul cristith.
Multumesc mult, si sa stiti ca vreau si eu un calendar din acesta, indiferent de forma lui finala.


--------------------
Dacia 1310 - TM 81 UAP 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tractozaur
post 22 Dec 2011, 23:44
Post #21459


Membru Supleant Autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 21 March 11
From: Bucuresti




QUOTE(12TRS @ 22 Dec 2011, 21:27)
Multumesc pentru raspuns. Trist dar adevarat, deci vor ramane atestate ca vehicol istoric doar DACIA 1300 si ARO M461.
*



Precum si Dacia 1100 si ARO 24X (prima generatie fabricata pana in 1978)... wink.gif


--------------------
BABETTE - Dacia 1300 - 1972 - Babetzica Militzica
GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christith
post 22 Dec 2011, 23:51
Post #21460


Membru alcolic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




QUOTE(cristeacosmin @ 23 Dec 2011, 00:37)
Scuze de interventia nepotrivita fata de agitatia asta cu calendarul, dar as vrea sa rog pe careva dintre voi, oricine care poate, sa-mi ofere si mie numarul de telefon al lui Cristi din Timisoara, cred ca are userul cristith.
Multumesc mult, si sa stiti ca vreau si eu un calendar din acesta, indiferent de forma lui finala.
*


Pot eu sa ti-l ofer. smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / 1300 - TM 70/71 UAP - 1970 / 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 23 Dec 2011, 00:12
Post #21461


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




Poate salveaza cineva O Sportiva in stare bunicica din cate vad eu in poze


cica unic propietar tinuta in garaj unsure.gif

This post has been edited by hyena: 23 Dec 2011, 00:14


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG - B986ZBY 1986/1989
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 23 Dec 2011, 00:25
Post #21462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(sity_boy84 @ 22 Dec 2011, 23:24)
merge pt o luna de toamna?tongue.gif
*



De mers merge, numai ca are calitatea zlabuta si nu o sa se vada prea bine, uite asa iese smile.gif

Inca o varianta pentru luna Iulie cu poza mea preferata wub.gif

This post has been edited by Victor 007: 23 Dec 2011, 00:55

Attached thumbnail(s)
454454.JPG ( Size: 54.44k ) Number of downloads: 394
July.JPG ( Size: 52.62k ) Number of downloads: 191


--------------------
Dacia 1300/1310 - 2 B 598 1971-Berlina/2000-Berlina
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 23 Dec 2011, 01:39
Post #21463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(B 75 UAP @ 22 Dec 2011, 16:30)
Multumim Bogdan,

Eu din postul lui Danut, am inteles altceva:
Cand zicea recunoastere cred ca se referea la atestare ca vehicul istoric, cel putin asa am inteles eu.
*


Exact la acel lucru am facut referire .
Nu conteaza pe numele cui este inmatriculata masina , se atestata indiferent ca esti sau nu proprietar .

Victor , uite o poza de calendar , 2 bijuterii . wub.gif
Am sa-ti dau si cu HNA-ul una reprezentativa

This post has been edited by danut 69-71: 23 Dec 2011, 01:54


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jgr1001
post 23 Dec 2011, 08:48
Post #21464


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 20 September 10
From: Bucuresti/Fagaras




QUOTE(Victor 007 @ 22 Dec 2011, 19:15)
Pentru: Hormonelul, Janek si jgr1001  smile.gif
*



Merci wub.gif

QUOTE(12TRS @ 22 Dec 2011, 21:27)
Multumesc pentru raspuns. Trist dar adevarat, deci vor ramane atestate ca vehicol istoric doar DACIA 1300 si ARO M461.
*



Am speranta ca o sa supravietuiasca barem cateva exemplare si din masinile anilor '80-'90. O problema mai este si calitatea slaba a serilor respective, deci greu de gasit masini in stare buna si nemodificate

Ar fi frumos ca peste cca 15 ani la o intalnire de Dacia clasic, in afara de D1300/D1100 sa mai apara si o Liberta, un Sport, un CN....

This post has been edited by jgr1001: 23 Dec 2011, 09:05


--------------------
Cazane de colectie editii de primavara/toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 23 Dec 2011, 17:26
Post #21465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




Sunt mai multe vehicule romanesti care se pot atesta in prezent, LISTA NU E COMPLETA, din pacate multe din ele nu mai exista

4x4 : IMS 57
M59 A
M59 B
M461
ARO M461 C
ARO M473
ARO 24 modele 240/241/242/243/244 (prima serie - pana in 78)

Camioane : Marta
Ford V8 90
SR 101
SR 113 Bucegi
SR 131 Carpati
SR 114
SR 132

Autoturisme : Marta
Ford V8 85
Plymouth P6
DACIA 1100
DACIA 1100 S
DACIA 1300 Berlina
Dacia 1301
Dacia 1300 Break
Dacia 1300 Break S (Salvare)
Dacia 1300 Break F (Furgon)

Dacia 1300 C (Camioneta)
Dacia 2000

Autoutilitare :
TV4[/color]
TV20
TV 40
TV 41
TV 51 (sunt 4 modele F/M/C/S)
TV 12 (prima serie - cu plafon plat si masca metalica >78),
Dacia Estafette

Motorete : MOBRA 50
CARPATI
CARPATI SUPER

Autobuze : TV1
TV 7
TV 20
TV 71 R


Motociclete : IMS 53
Victoria/BMW/Zundapp (loturi pentru armata in timpul II RM asamblate undeva langa Ploiesti )

Trebuie studiat pana cand s-au fabricat ARO 10 modelul 4x2 (tractiune fata), Oltcit Special (motor 2 cilindrii boxer) , din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez. Cu rosu am trecut modelele care sunt f rare, eu unul nu mai stiu sa existe , Marta de ex nu mai exista de cel putin 60-70 de ani.

F aproape de baremul de 30 de ani e Dacia 1410 Sport - prima serie - usa "scurta" (de berlina) (1983- august 1985).

Dupa cum vedeti sunt foarte multe.
Modelele mai recente trebuie sa treaca proba timpului, cine le iubeste le va salva.

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 23 Dec 2011, 21:10


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12TRS
post 23 Dec 2011, 17:38
Post #21466


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 December 09




[quote=AUTOMOBILIA,23 Dec 2011, 17:26]
Oltcit Special, din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez.

Oltcit Special fabricat la inceputul anilor 80 sau si cel fabricat in 1992 (modelul fara bancheta din spate) ...???


--------------------
Oltcit 12 TRS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 23 Dec 2011, 18:09
Post #21467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




...

This post has been edited by tavi_dacia1100: 23 Dec 2011, 22:55


--------------------
Dacia 1100 / 1300 - CJ .. ... 1968, 1969, 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 23 Dec 2011, 18:47
Post #21468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Saraca masina.... Are nevoie de o curatare buna, o peteceala zdravana, doua colivii spate decupate de pe o alta masina si posibil si usile sa fie deformate nu doar dezcentrate.... in rest doar piese specifice sa ai sa pui pe ea:) pare sanatoasa cu toate ca eu personal nu m-as lega cu asa ceva la cap pentru ca stiu ce inseamna sa gasesti pori de rugina care perforeaza in locurile in care te asteptai mai putin si sa tot punctezi cu sudura icon_mrgreen.gif si pe langa asta reperele care costa din ce in ce mai mult si le gasesti destul de greu.

This post has been edited by GrosseCali: 23 Dec 2011, 18:49


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 23 Dec 2011, 19:16
Post #21469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




QUOTE(tavi_dacia1100 @ 23 Dec 2011, 19:09)
Poate cineva vrea sa salveze masinuta asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=230589&st=
*



Ar merita masina atentie, este serie mica, e 70 , pacat numa ca e atat de departe sad.gif


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 23 Dec 2011, 21:13
Post #21470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




[quote=12TRS,23 Dec 2011, 17:38]
[quote=AUTOMOBILIA,23 Dec 2011, 17:26]
Oltcit Special, din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez.

Oltcit Special fabricat la inceputul anilor 80 sau si cel fabricat in 1992 (modelul fara bancheta din spate) ...???
*

[/quote]


Eu nu stiu decat un singur Oltcit Special , cel cu motor 2 cilindrii boxer , fabricat 1980-198? Am deviat destul de mult de la subiect asa ca cine mai are intrebari le astept PM.

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 23 Dec 2011, 21:14


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Dec 2011, 21:29
Post #21471


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




[
Trebuie studiat pana cand s-au fabricat ARO 10 modelul 4x2 (tractiune fata),[/quote]

Aro 10 ,varianta cu tractiune spate s-a fabricat pana prin '99.
Aro 10 spartana cu tractiune spate s-a fabricat pana in '01.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 23 Dec 2011, 22:22
Post #21472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Am gasit un alt articol despre carburatorul SOLEX al Daciei.
Pentru Ov:pana in 1972 Dacia a avut SOLEX.


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 Dec 2011, 01:06
Post #21473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Este logic sa fie solex in 72 dar nu toate modelele ( in mod special cele cu frana de mana sub bord ) 72 a fost anul de tranzitie .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 24 Dec 2011, 01:28
Post #21474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Eu am precizat in pagina anterioara ca s-au montat pana la seria de sasiu frantuzeasca 559099.

Acum despre Oltcit!!! smile.gif smile.gif


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 24 Dec 2011, 10:50
Post #21475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Sarbatori Fericite tuturor!

This post has been edited by aditza579: 24 Dec 2011, 11:03


--------------------
Dacia 1610 - Under construction RS '99
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 24 Dec 2011, 11:16
Post #21476


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




Sa va fie casa – casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu-n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine!

Sarbatori fericite tuturor!!


--------------------
Dacia 1300 - BH-01-HUF 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christith
post 24 Dec 2011, 11:32
Post #21477


Membru alcolic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




QUOTE(alex-mun @ 23 Dec 2011, 20:16)
Ar merita masina atentie, este serie mica, e 70 , pacat numa ca e atat de departe  sad.gif
*


@tavi_dacia1100
Ce sa intamplat cu anuntul cu Dacia 1300? Sau s-a dat dejamasina?
Eram curios sa vad pozele... smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / 1300 - TM 70/71 UAP - 1970 / 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 24 Dec 2011, 12:03
Post #21478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca in casa bucurii si numai lucruri bune,caldura in suflete si in masini siu un an nou mai bun si mai rodnic SARBATORI FERICITE TUTUROR !!!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
dacia 1300 - HD 70 UAP/1-HD 4533 1970
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 24 Dec 2011, 12:08
Post #21479


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




SARBATORI FERICITE !!! happy.gif


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport - PH 75/91 KCY 1975/1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuM
post 24 Dec 2011, 13:26
Post #21480


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 July 10




Craciun fericit tuturor !


--------------------
Dacia 1310 T 1557 cmc 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 714 715 716 717 718 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:14
Forum Renault