DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Executron |
![]()
Post
#21451
|
||
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|||
Victor 007 |
![]()
Post
#21452
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300/1310
- 2 B 598
1971-Berlina/2000-Berlina „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
AUTOMOBILIA |
![]()
Post
#21453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 17 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(12TRS @ 22 Dec 2011, 12:59) @AUTOMOBILIA Referitor la paragraful 8, detin un Oltcit Club 12 TRS fabricat in anul 1995 si intrebarea mea este, daca exista un proiect pe care Clubul Retromobil l-ar avea in vedere pentru salvarea acestei marci, in conditiile in care acest automobil romanesc incepe sa dispara. Primul pas fiind facut deja, magazinele cu piese de schimb pentru aceasta marca au fost desfiintate. Nu vreau sa va fac iluzii, toate cluburile de vehicule istorice din lume au ca obiect de activitatea masinile mai vechi de 30 de ani, asta scrie in statutul lor, cu asta se ocupa. Desigur ca tuturor ne pare rau ca multe modele romanesti vor disparea si pentru ca ne pasa am salvat cate fiare am putut fiecare. Asta e ce trebuie sa facem. NU EXISTA LEGISLATIE IN VREUN STAT EUROPEAN CARE SA SE ADRESEZE YOUNGTIMER-ELOR nu va mai luati dupa oameni care scriu ce viseaza ei sa se intample, in functie de ce masini au ei in batatura. Daca prin "proiect" te gandesti la legislatie din pacate ea nu se poate face. Retromobilul prin membrii sai militeaza pentru pastrarea acestor masini, oldtimere sau youngtimere, in conditii perfecte si mai ales originale. Tuturor le vine vremea. E fff adevarat ca in Italia statul acorda reducerea la modic a impozitului de la 20 de ani. Am trait ceva timp acolo si stiu cauza, credeti-ma pe cuvant si documentati-va la randul vostru. Autoritatea lor FIVA se cheama ASI si are cativa membri printre parlamentarii italieni din partidele influente. Reducerea de impozit se acorda daca esti membru ASI, asta a dus nr de membrii la peste 120.000 in Italia, inmultiti cu 60 eur cotizatia anuala si obtineri cati bani colecteaz ASI anual. Din cei 120.000 peste 65% au masini, ati ghicit, intre 20 ai 30 de ani. Pe care multi le folosesc zi de zi (cateva mii sunt vanatori, comercianti cu masini fast-food, chiar si mortuare ....) , EI NU SUNT COLECTIONARI, e o portita. Totusi trebuie spus ca o masina de 20 de in Italia arata de cele mai multe ori ca noua iar la noi nu prea e cazul. Mai mult nimeni nu discuta de tuning reclamand in paralel si includerea in categoria vehiculelor istorice. La noi ar fi fffff bine daca limita ar fi 20 de ani, starea tehnica si originalitatea nu ar conta, nu ar trebui RCA , ITP si ai putea sa-ti faci singure numere in baie cu rimelul nevestei. FIVA a atentionat ASI asupra faptului ca limita e 30 de ani, iar ASI s-a scuzat smechereste spunand ca daca statul a dat legea ei nu au ce face. Ecologostii pe partea lor reclama si ei ca o masina de 20 de ani nu e istorice, nici una care munceste zilnic la piata si totusi legea a ramas asa cum e. In Anglia de ex masinile mai vechi de 30 de ani sunt au automat impozit o sau f mic, Remus ne poate lamuri. Asta nu inseamna ca ele sunt automat istorice, fara atestare nu te primeste nimeni la nici un eveniment serios. Am mai citit si despre nemultumirea (desigur a unora care n-au miscat un deget pentru legislatia asta ) ca legea cere sa fie 30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului si nu vechime. Regula asta a fost stabilita de Registrul Auto Roman, RCR-ul a cerut 30 de ani vechime, insa s-a considerat ca SUNTEM O TARA DE COLECTIONARI, pt ca parcul auto national e fff batran. Varsta medie la ora aceea era pe la 17 ani . In plus a existat teama ca se vor atesta toate cazanele. Cum lucrul asta nu s-a intamplat e posibil ca intr-o zi sa se modifice legea in 30 de ani vechime. Daca luam cazul cu Oltcit TRS cele doua momente sunt ff apropiate. Daca ma intrebati pe mine multe din masinile anilor 80 nu vor ajunge niciodata istorice, pentru ca au atat de mutl plastic in ele incat vor fi imposibil de restaurat/conservat. Deci proiectul e f simplu, cumparati cat se mai poate modelul pe care-l iubiti, pastrati-l si cand face varsta va fi atestat. Nu putem arde etape si nici nu putem reinventa regulile valabile peste tot in lume. Bafta. This post has been edited by AUTOMOBILIA: 22 Dec 2011, 19:40 |
--------------------
AERO
30 Roadster
1937
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#21454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
@ Janek, Stefan si jgr1001
Aveti niste masini superbe!!!! ![]() ![]() @Victor Faina treaba Victoras! ![]() This post has been edited by GrosseCali: 22 Dec 2011, 20:25 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
aditza579 |
![]()
Post
#21455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
12TRS |
![]()
Post
#21456
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
QUOTE(AUTOMOBILIA @ 22 Dec 2011, 19:28) Nu vreau sa va fac iluzii, toate cluburile de vehicule istorice din lume au ca obiect de activitatea masinile mai vechi de 30 de ani, asta scrie in statutul lor, cu asta se ocupa. Desigur ca tuturor ne pare rau ca multe modele romanesti vor disparea si pentru ca ne pasa am salvat cate fiare am putut fiecare. Asta e ce trebuie sa facem. NU EXISTA LEGISLATIE IN VREUN STAT EUROPEAN CARE SA SE ADRESEZE YOUNGTIMER-ELOR nu va mai luati dupa oameni care scriu ce viseaza ei sa se intample, in functie de ce masini au ei in batatura. Daca prin "proiect" te gandesti la legislatie din pacate ea nu se poate face. Retromobilul prin membrii sai militeaza pentru pastrarea acestor masini, oldtimere sau youngtimere, in conditii perfecte si mai ales originale. Tuturor le vine vremea. E fff adevarat ca in Italia statul acorda reducerea la modic a impozitului de la 20 de ani. Am trait ceva timp acolo si stiu cauza, credeti-ma pe cuvant si documentati-va la randul vostru. Autoritatea lor FIVA se cheama ASI si are cativa membri printre parlamentarii italieni din partidele influente. Reducerea de impozit se acorda daca esti membru ASI, asta a dus nr de membrii la peste 120.000 in Italia, inmultiti cu 60 eur cotizatia anuala si obtineri cati bani colecteaz ASI anual. Din cei 120.000 peste 65% au masini, ati ghicit, intre 20 ai 30 de ani. Pe care multi le folosesc zi de zi (cateva mii sunt vanatori, comercianti cu masini fast-food, chiar si mortuare ....) , EI NU SUNT COLECTIONARI, e o portita. Totusi trebuie spus ca o masina de 20 de in Italia arata de cele mai multe ori ca noua iar la noi nu prea e cazul. Mai mult nimeni nu discuta de tuning reclamand in paralel si includerea in categoria vehiculelor istorice. La noi ar fi fffff bine daca limita ar fi 20 de ani, starea tehnica si originalitatea nu ar conta, nu ar trebui RCA , ITP si ai putea sa-ti faci singure numere in baie cu rimelul nevestei. FIVA a atentionat ASI asupra faptului ca limita e 30 de ani, iar ASI s-a scuzat smechereste spunand ca daca statul a dat legea ei nu au ce face. Ecologostii pe partea lor reclama si ei ca o masina de 20 de ani nu e istorice, nici una care munceste zilnic la piata si totusi legea a ramas asa cum e. In Anglia de ex masinile mai vechi de 30 de ani sunt au automat impozit o sau f mic, Remus ne poate lamuri. Asta nu inseamna ca ele sunt automat istorice, fara atestare nu te primeste nimeni la nici un eveniment serios. Am mai citit si despre nemultumirea (desigur a unora care n-au miscat un deget pentru legislatia asta ) ca legea cere sa fie 30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului si nu vechime. Regula asta a fost stabilita de Registrul Auto Roman, RCR-ul a cerut 30 de ani vechime, insa s-a considerat ca SUNTEM O TARA DE COLECTIONARI, pt ca parcul auto national e fff batran. Varsta medie la ora aceea era pe la 17 ani . In plus a existat teama ca se vor atesta toate cazanele. Cum lucrul asta nu s-a intamplat e posibil ca intr-o zi sa se modifice legea in 30 de ani vechime. Daca luam cazul cu Oltcit TRS cele doua momente sunt ff apropiate. Daca ma intrebati pe mine multe din masinile anilor 80 nu vor ajunge niciodata istorice, pentru ca au atat de mutl plastic in ele incat vor fi imposibil de restaurat/conservat. Deci proiectul e f simplu, cumparati cat se mai poate modelul pe care-l iubiti, pastrati-l si cand face varsta va fi atestat. Nu putem arde etape si nici nu putem reinventa regulile valabile peste tot in lume. Bafta. Multumesc pentru raspuns. Trist dar adevarat, deci vor ramane atestate ca vehicol istoric doar DACIA 1300 si ARO M461. |
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#21457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
merge pt o luna de toamna?
![]() Attached thumbnail(s) Fotografie0032.jpg ( Size: 443.78k ) Number of downloads: 400 |
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
1979/2008
|
|
cristeacosmin |
![]()
Post
#21458
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 12 December 11 ![]() |
Scuze de interventia nepotrivita fata de agitatia asta cu calendarul, dar as vrea sa rog pe careva dintre voi, oricine care poate, sa-mi ofere si mie numarul de telefon al lui Cristi din Timisoara, cred ca are userul cristith.
Multumesc mult, si sa stiti ca vreau si eu un calendar din acesta, indiferent de forma lui finala. |
--------------------
Dacia
1310
- TM 81 UAP
1981
|
|
Tractozaur |
![]()
Post
#21459
|
![]() Membru Supleant Autentic Group: Members Posts: 360 Joined: 21 March 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
BABETTE - Dacia
1300
- 1972 - Babetzica Militzica GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
|
|
christith |
![]()
Post
#21460
|
![]() Membru alcolic Group: Members Posts: 487 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cristeacosmin @ 23 Dec 2011, 00:37) Scuze de interventia nepotrivita fata de agitatia asta cu calendarul, dar as vrea sa rog pe careva dintre voi, oricine care poate, sa-mi ofere si mie numarul de telefon al lui Cristi din Timisoara, cred ca are userul cristith. Multumesc mult, si sa stiti ca vreau si eu un calendar din acesta, indiferent de forma lui finala. Pot eu sa ti-l ofer. ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / 1300
- TM 70/71 UAP
- 1970 / 1971
|
|
hyena |
![]()
Post
#21461
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
Poate salveaza cineva O Sportiva in stare bunicica din cate vad eu in poze
cica unic propietar tinuta in garaj ![]() This post has been edited by hyena: 23 Dec 2011, 00:14 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
- B986ZBY
1986/1989 Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Victor 007 |
![]()
Post
#21462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sity_boy84 @ 22 Dec 2011, 23:24) De mers merge, numai ca are calitatea zlabuta si nu o sa se vada prea bine, uite asa iese ![]() Inca o varianta pentru luna Iulie cu poza mea preferata ![]() This post has been edited by Victor 007: 23 Dec 2011, 00:55 Attached thumbnail(s) 454454.JPG ( Size: 54.44k ) Number of downloads: 394 July.JPG ( Size: 52.62k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
Dacia
1300/1310
- 2 B 598
1971-Berlina/2000-Berlina „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 22 Dec 2011, 16:30) Multumim Bogdan, Eu din postul lui Danut, am inteles altceva: Cand zicea recunoastere cred ca se referea la atestare ca vehicul istoric, cel putin asa am inteles eu. Exact la acel lucru am facut referire . Nu conteaza pe numele cui este inmatriculata masina , se atestata indiferent ca esti sau nu proprietar . Victor , uite o poza de calendar , 2 bijuterii . ![]() Am sa-ti dau si cu HNA-ul una reprezentativa This post has been edited by danut 69-71: 23 Dec 2011, 01:54 |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
jgr1001 |
![]()
Post
#21464
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 20 September 10 From: Bucuresti/Fagaras ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 22 Dec 2011, 19:15) Merci ![]() QUOTE(12TRS @ 22 Dec 2011, 21:27) Multumesc pentru raspuns. Trist dar adevarat, deci vor ramane atestate ca vehicol istoric doar DACIA 1300 si ARO M461. Am speranta ca o sa supravietuiasca barem cateva exemplare si din masinile anilor '80-'90. O problema mai este si calitatea slaba a serilor respective, deci greu de gasit masini in stare buna si nemodificate Ar fi frumos ca peste cca 15 ani la o intalnire de Dacia clasic, in afara de D1300/D1100 sa mai apara si o Liberta, un Sport, un CN.... This post has been edited by jgr1001: 23 Dec 2011, 09:05 |
--------------------
Cazane
de colectie
editii de primavara/toamna
|
|
AUTOMOBILIA |
![]()
Post
#21465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 17 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt mai multe vehicule romanesti care se pot atesta in prezent, LISTA NU E COMPLETA, din pacate multe din ele nu mai exista
4x4 : IMS 57 M59 A M59 B M461 ARO M461 C ARO M473 ARO 24 modele 240/241/242/243/244 (prima serie - pana in 78) Camioane : Marta Ford V8 90 SR 101 SR 113 Bucegi SR 131 Carpati SR 114 SR 132 Autoturisme : Marta Ford V8 85 Plymouth P6 DACIA 1100 DACIA 1100 S DACIA 1300 Berlina Dacia 1301 Dacia 1300 Break Dacia 1300 Break S (Salvare) Dacia 1300 Break F (Furgon) Dacia 1300 C (Camioneta) Dacia 2000 Autoutilitare : TV4[/color] TV20 TV 40 TV 41 TV 51 (sunt 4 modele F/M/C/S) TV 12 (prima serie - cu plafon plat si masca metalica >78), Dacia Estafette Motorete : MOBRA 50 CARPATI CARPATI SUPER Autobuze : TV1 TV 7 TV 20 TV 71 R Motociclete : IMS 53 Victoria/BMW/Zundapp (loturi pentru armata in timpul II RM asamblate undeva langa Ploiesti ) Trebuie studiat pana cand s-au fabricat ARO 10 modelul 4x2 (tractiune fata), Oltcit Special (motor 2 cilindrii boxer) , din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez. Cu rosu am trecut modelele care sunt f rare, eu unul nu mai stiu sa existe , Marta de ex nu mai exista de cel putin 60-70 de ani. F aproape de baremul de 30 de ani e Dacia 1410 Sport - prima serie - usa "scurta" (de berlina) (1983- august 1985). Dupa cum vedeti sunt foarte multe. Modelele mai recente trebuie sa treaca proba timpului, cine le iubeste le va salva. This post has been edited by AUTOMOBILIA: 23 Dec 2011, 21:10 |
--------------------
AERO
30 Roadster
1937
|
|
12TRS |
![]()
Post
#21466
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 22 December 09 ![]() |
[quote=AUTOMOBILIA,23 Dec 2011, 17:26]
Oltcit Special, din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez. Oltcit Special fabricat la inceputul anilor 80 sau si cel fabricat in 1992 (modelul fara bancheta din spate) ...??? |
--------------------
Oltcit
12 TRS
1995
|
|
tavi_dacia1100 |
![]()
Post
#21467
|
Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 22 April 11 From: Cluj-Napoca/Fagaras ![]() |
...
This post has been edited by tavi_dacia1100: 23 Dec 2011, 22:55 |
--------------------
Dacia
1100 / 1300
- CJ .. ...
1968, 1969, 1970
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#21468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Saraca masina.... Are nevoie de o curatare buna, o peteceala zdravana, doua colivii spate decupate de pe o alta masina si posibil si usile sa fie deformate nu doar dezcentrate.... in rest doar piese specifice sa ai sa pui pe ea:) pare sanatoasa cu toate ca eu personal nu m-as lega cu asa ceva la cap pentru ca stiu ce inseamna sa gasesti pori de rugina care perforeaza in locurile in care te asteptai mai putin si sa tot punctezi cu sudura
![]() This post has been edited by GrosseCali: 23 Dec 2011, 18:49 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
alex-mun |
![]()
Post
#21469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 23 Dec 2011, 19:09) Ar merita masina atentie, este serie mica, e 70 , pacat numa ca e atat de departe ![]() |
--------------------
DACIA
1300
- CT 84 MUN
1976
|
|
AUTOMOBILIA |
![]()
Post
#21470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 17 March 05 From: Bucuresti ![]() |
[quote=12TRS,23 Dec 2011, 17:38]
[quote=AUTOMOBILIA,23 Dec 2011, 17:26] Oltcit Special, din pacate nu a existat nici o solicitare, o sa studiez. Oltcit Special fabricat la inceputul anilor 80 sau si cel fabricat in 1992 (modelul fara bancheta din spate) ...??? [/quote] Eu nu stiu decat un singur Oltcit Special , cel cu motor 2 cilindrii boxer , fabricat 1980-198? Am deviat destul de mult de la subiect asa ca cine mai are intrebari le astept PM. This post has been edited by AUTOMOBILIA: 23 Dec 2011, 21:14 |
--------------------
AERO
30 Roadster
1937
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#21471
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
[
Trebuie studiat pana cand s-au fabricat ARO 10 modelul 4x2 (tractiune fata),[/quote] Aro 10 ,varianta cu tractiune spate s-a fabricat pana prin '99. Aro 10 spartana cu tractiune spate s-a fabricat pana in '01. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#21472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Am gasit un alt articol despre carburatorul SOLEX al Daciei.
Pentru Ov:pana in 1972 Dacia a avut SOLEX. |
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Este logic sa fie solex in 72 dar nu toate modelele ( in mod special cele cu frana de mana sub bord ) 72 a fost anul de tranzitie .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#21474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Eu am precizat in pagina anterioara ca s-au montat pana la seria de sasiu frantuzeasca 559099.
Acum despre Oltcit!!! ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#21475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Sarbatori Fericite tuturor!
This post has been edited by aditza579: 24 Dec 2011, 11:03 |
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Gerhard_1300 |
![]()
Post
#21476
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
Sa va fie casa – casa
Cu bucate noi pe masa Mos Craciun cu sacul plin, Drumu-n viata cat mai lin, Bogatie cata vreti, Sanatate pentru toti, Iar la anul care vine Sa va fie si mai bine! Sarbatori fericite tuturor!! |
--------------------
Dacia
1300
- BH-01-HUF
1978
|
|
christith |
![]()
Post
#21477
|
![]() Membru alcolic Group: Members Posts: 487 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 / 1300
- TM 70/71 UAP
- 1970 / 1971
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#21478
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca in casa bucurii si numai lucruri bune,caldura in suflete si in masini siu un an nou mai bun si mai rodnic SARBATORI FERICITE TUTUROR !!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
- HD 70 UAP/1-HD 4533
1970 dacia #1 in romania :D
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#21479
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
SARBATORI FERICITE !!!
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
- PH 75/91 KCY
1975/1991
|
|
OvidiuM |
![]()
Post
#21480
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 July 10 ![]() |
Craciun fericit tuturor !
|
--------------------
Dacia
1310 T 1557 cmc
1996
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:14 |