DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 723 724 725 726 727 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

recinalcol
post 10 Jan 2012, 10:06
Post #21721


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Ov cine stie,poate o fi post-336-1110552449.gif
Danut,ai dreptate,Sant sigur ca stii exact ce vrei.
la cat esti de obsedat (in sensul bun) pentru detalii ar trebui sa deschizi un topic la cafenea cu intreg procesul.Multi de aici ar avea de invatat si ar intelege cu adevarat in ce consta o reconstructie(atat financiar cat si din punct de vedere al detaliilor)
Eu iti doresc spor la treaba si multi bani de cheltuit respekt.gif


--------------------
Dacia 1310 Li - VS-22-REC 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 10 Jan 2012, 12:20
Post #21722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Pun si eu 2 poze cu 'surata' ei de la Bucuresti,cand era NOUA. wub.gif wub.gif

Spor la munca domnule Danut!

This post has been edited by medelin: 10 Jan 2012, 12:32

Attached thumbnail(s)
SKMBT_C45112011012500.jpg ( Size: 562.79k ) Number of downloads: 464


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 10 Jan 2012, 18:00
Post #21723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set. Doar daca s-a mers pana a scuipat segmentii pe evacuare, si consuma benzina si ulei in proportii egale. 190.000 mi se pare mult si pentru o nemteasca din aceeasi perioada.

PS. Cel mai mare respect pentru cutie, schimbai vitezele cu varful degetelor. Si asta pana la 130.000km cand am vandut-o. La Daciile pe care le-am condus dupa, te lua transpiratia daca voiai sa retrogradezi din mers, sau sa cauti "a-ntaia" pe loc.

PS.PS. Cea mai buna Dacie pana la Logan a fost insa Dacia 1100. Cine a avut stie ce vorbesc.

This post has been edited by D-Ice: 10 Jan 2012, 18:07


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 10 Jan 2012, 18:26
Post #21724


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(D-Ice @ 10 Jan 2012, 19:00)
Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set.
*



Este una pe aici cu 190.000 km...motor nemblat wink.gif


--------------------
Ex:Renault Clio - SV 09 AWY 1995
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Jan 2012, 18:41
Post #21725


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




Nu stiu cum fac unii ca masinile lor merg 80000 km , 190000km cu un set motor, pe al nostru la 35000 km trebuia segmentat deja radmasa.gif !!


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 10 Jan 2012, 19:07
Post #21726


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




QUOTE(Janek @ 10 Jan 2012, 18:41)
Nu stiu cum fac unii ca masinile lor merg 80000 km , 190000km cu un set motor, pe al nostru la 35000 km trebuia segmentat deja radmasa.gif  !!
*


Apoi pretene nu stiu cum s-a umblat cu ea, ca la km aia ai si segemntat?


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuM
post 10 Jan 2012, 19:21
Post #21727


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 July 10




Nu stiu de ce va mirati la 190.000 km.... Dacia din semnatura are 142.000 KM motor 1.6 absolut nicio segmentare sau reparatie. A avut o singura data schimbata garnitura de chiulasa cind s-au schimbat simeringurile la supape, asta prin 1999. Si e ....romaneasca, ne miram de cele frantuzoaice ?Ahh, primul disc de ambreiaj l-am schimbat la peste 135.000 km. Inca functioneaza decent fara consum de ulei.


--------------------
Dacia 1310 T 1557 cmc 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 10 Jan 2012, 19:51
Post #21728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(recinalcol @ 10 Jan 2012, 12:06)
Ov cine stie,poate o fi  post-336-1110552449.gif
Danut,ai dreptate,Sant sigur ca stii exact ce vrei.
la cat esti de obsedat (in sensul bun) pentru detalii ar trebui sa deschizi un topic la cafenea cu intreg procesul.Multi de aici ar avea de invatat si ar intelege cu adevarat in ce consta o reconstructie(atat financiar cat si din punct de vedere al detaliilor)
Eu iti doresc spor la treaba si multi bani de cheltuit  respekt.gif
*



La 142.000 km , am pus ambreaj nou , nu am de ce sa neg , asta este purul adevar .
Nu am de ce sa deschid topic la cafenea deoarece traim in Romania si oricand se gaseste un carcotas sa ...
Eu stiu ce fac , fac pentru mine si nu mai iau in considerare rautatile de aceea am incercat pe cat posibil sa nu intru in polemici cu preturi si pretentii , fiecare o face pe propriul buzunar si bagaj de cunostinte .

QUOTE(Janek @ 10 Jan 2012, 20:41)
Nu stiu cum fac unii ca masinile lor merg 80000 km , 190000km cu un set motor, pe al nostru la 35000 km trebuia segmentat deja radmasa.gif  !!
*



Janek , am mai precizat pe acest topic , la o dacie din 1972 incerca sa-i schimbe setul la 278.000 km si a fost nevoie doar de un set de segmeti ( cromati ) , mecanicul nu a vrut sa-i strice setul Borgo pe care-l pusese la dispozitie proprietarul masinii .
O intretinere gospodareasca a masinii si motorului inseamna si multi km ( ulei bun +filtru la fiecare schimb ).
16 DAN a mai fost vopsita ( doar pe exterior ) in 1995 la Bucuresti si a fost masina de zi cu zi timp de 6 ani , de cand am eu masina sau facut in jur de 120.000 km .
Daca-i faceam la 16 DAN si motorul , nu era nicio rusine , daca este cineva dispus se poate supune un motor si unei expertize .

This post has been edited by danut 69-71: 10 Jan 2012, 20:03


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Jan 2012, 20:08
Post #21729


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




5 ani a avut masina noastra cand taicameu la 35000km a segmentat ptr. prima data, cred ca a avut ceva din fabrica ca a rezistat doar asa putin !
Spor la treaba in continuare,va fii de vis,sunt convins !


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 10 Jan 2012, 20:18
Post #21730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Janek @ 10 Jan 2012, 22:08)
5 ani a avut masina noastra cand taicameu la 35000km a segmentat ptr. prima data, cred ca a avut ceva din fabrica ca a rezistat doar asa putin !

*


Te cred si sunt convins dar sa nu uitam ca Francezii erau inlocuiti de Romani ca si multe dintre subansamblele cu care erau echipate Daciile .
Nu se mai respecta tehnologia si de aceea am ajuns unde suntem , condusi din nou de Francezi in ceea ce priveste fabrica constructoare de masini din Romania .
Am mai auzit si eu masini schimbate cutiile , motoarele si multe care picau dar erau in garantie .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 10 Jan 2012, 20:29
Post #21731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




QUOTE(D-Ice @ 10 Jan 2012, 19:00)
Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set. Doar daca s-a mers pana a scuipat segmentii pe evacuare, si consuma benzina si ulei in proportii egale. 190.000 mi se pare mult si pentru o nemteasca din aceeasi perioada.

PS. Cel mai mare respect pentru cutie, schimbai vitezele cu varful degetelor. Si asta pana la 130.000km cand am vandut-o. La Daciile pe care le-am condus dupa, te lua transpiratia daca voiai sa retrogradezi din mers, sau sa cauti "a-ntaia" pe loc.

PS.PS. Cea mai buna Dacie pana la Logan a fost insa Dacia 1100. Cine a avut stie ce vorbesc.
*


Domnule,va pot contrazice....dacia mea din 1971,are peste 300.000de km,dupa cum spune domnul Danut...daca ii dai ce-i trebuie ulei,filtre,benzina ok...nu are dc sa nu reziste atat....'exista unele persoane,care chiar daca au o dacie,si motorul respectivei functioneaza,tot il deschid pentru a se intreba de ce functioneaza'...si bineinteles,apar fenomene adverse...!!! blush.gif

10 Jan 2012, 21:31:
QUOTE(RAZVAN FDC @ 10 Jan 2012, 21:29)
Domnule,va pot contrazice....dacia mea din 1971,are peste 300.000de km,dupa cum spune domnul Danut...daca ii dai ce-i trebuie ulei,filtre,benzina ok...nu are dc sa nu reziste atat....'exista unele persoane,care chiar daca au o dacie,si motorul respectivei functioneaza,tot il deschid pentru a se intreba de ce functioneaza'...si bineinteles,apar fenomene adverse... la un moment dat parca se vorbea pe forum de o dacie care avea 600.000km....
!!! blush.gif
*




This post has been edited by RAZVAN FDC: 10 Jan 2012, 20:31


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 - HD 04 FDC/AR 10 LZH 1971/1995
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 10 Jan 2012, 22:21
Post #21732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Poze cu masina vopsita .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Jan 2012, 22:27
Post #21733


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Felicitari celor 2 masinute:BV_SV:) astept sa le vad pe viu la intalnirea dacia 2012:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 10 Jan 2012, 22:35
Post #21734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(horace1971 @ 10 Jan 2012, 19:36)
Buna seara,
Am mai adaugat poze din timpul lucrarilor de demontare.
*


Asteptam mai multe poze wub.gif wub.gif wub.gif
Arata super masinuta , o baza de nota 10 .

Stim ce poate Brasovul .

@ ydaniel

Multumesc , cu siguranta le vom vedea la urmatoarea intrunire .

This post has been edited by danut 69-71: 10 Jan 2012, 23:18


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 11 Jan 2012, 00:50
Post #21735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




QUOTE(danut 69-71 @ 10 Jan 2012, 22:21)
Poze cu masina vopsita .
*



Frumos... wub.gif


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta - HYY997K 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuM
post 11 Jan 2012, 07:13
Post #21736


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 July 10




Danut, a iesit foarte frumos, din poze e....perfect smile.gif
Cit despre segmentarile timpurii, mai vreau sa va spun ca motorul despre care am spus ca are 142.000 km (din cunostintele mele, in prezent masina fiind in folosinta socrului meu), a avut ulei nou aproape de fiecare data sub 10.000 km (uneori si la 5.000 km), de obicei BP, vara 20w50, iarna 15w40 si absolut de fiecare data filtru nou la schimb.


--------------------
Dacia 1310 T 1557 cmc 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 11 Jan 2012, 08:39
Post #21737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ OvidiuM

Nu este perfecta ( pozele mai si inseala ), perfectiunea nu poate fi atinsa doar ca se poate tinde spre ea .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Jan 2012, 09:22
Post #21738


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ciudata culoarea smile.gif

referitor la cat "tine" un motor de dacie, pot spune ca din punctul meu de vedere conteaza ENORM intretinerea. Dacia alor mei de pe vremuri - 1300 1979, deci romaneasca get-beget, a primit un set complet la 120.000 km. S-a umblat la motor deoarece batea la cald un cuzinet (se oscila intre cuzinet si bolt) si daca tot s-a desfacut s-a schimbat si setul motor (am pastrat amintire setul vechi icon_mrgreen.gif ). La data la care s-a umblat in motor masina nu consuma ulei deloc, nu dadea cu fum albastru decat la pornire (din chiulasa - a dat si dupa ce s-a facut motorul deoarece mecanicul a zis ca merge prea frumos pentru a se baga sa refaca chiulasa si ca nu merita - doar a curatat-o de depuneri si a pus-o la loc) pentru 2-3 secunde si atat.

La masina respectiva uleiul a fost schimbat intotdeauna la 2, maxim 3 mii de km, numai posirca romaneasca 20w40

11 Jan 2012, 10:02:
QUOTE(deceneu32 @ 21 Dec 2011, 22:28)
S-a tot discutat despre echipari originale,capote,carburatoare etc.Am gasit un material interesant in nr1 al revistei AUTOTURISM-1979.
In acest articol este descris reglajul carburatoarelor SOLEX 32 EISA 3.De asemenea,se face precizarea ca acest carb a echipat autoturismele Dacia 1300 pana la seria de sasiu frantuzeasca 552099.ATENTIE:nu e vorba de seria la sasiu romaneasca-UAP!!!
Prezint acest articol considerandu-l folositor celor care vor sa-si inscrie masina ca vehicul istoric si au dubii asupra unor echipari de origine.
*




QUOTE(Ov @ 22 Dec 2011, 09:40)
eu am 531738 si nici urma de solex
*




QUOTE(deceneu32 @ 22 Dec 2011, 09:43)
E bine,Ov!Echipare originala:CARFIL 32 IRM smile.gif
*




QUOTE(Ov @ 22 Dec 2011, 10:07)
pai o fi, da' conform ce-ai postat acolo ar fi trebuit sa fie solex, nu? blush.gif

531738 < 552099
*




QUOTE(deceneu32 @ 22 Dec 2011, 14:30)
N-am citit cu atentie!Inseamna ca nu-l mai ai! sad.gif
*




QUOTE(deceneu32 @ 23 Dec 2011, 22:22)
Am gasit un alt articol despre carburatorul SOLEX al Daciei.
Pentru Ov:pana in 1972 Dacia a avut SOLEX.
*




QUOTE(danut 69-71 @ 24 Dec 2011, 01:06)
Este logic sa fie solex in 72 dar nu toate modelele ( in mod special cele cu frana de mana sub bord ) 72 a fost anul de tranzitie .
*




QUOTE(deceneu32 @ 24 Dec 2011, 01:28)
Eu am precizat in pagina anterioara ca s-au montat pana la seria de sasiu frantuzeasca 559099.

Acum despre Oltcit!!! smile.gif  smile.gif
*




QUOTE(Semnalmec @ 5 Jan 2012, 00:41)
Legat de carburatoare:IRM a fost primul model produs dupa licenta Weber.Dacia mea din 73 este echipata cu acest model !
Ulterior s-a produs IRMA care a echipat Dacia 1300 pana la sfarsitul producitiei modelului si chiar primele modele de 1310.Apoi au urmat IRM2A,IRM2AM.....
Legat de lucratura e discutabil,depinde de cum a fost turnata piesa.In privinta bavurilor nu am vazut diferente "estetice" la cele pe care le am eu cel putin
*




revin laugh.gif

am verificat pe masina si carburatorul meu este IRMA, deci sigur nu este carburatorul cu care a venit masina. Acum intrebarea intrebatoare este: a fost solex sau IRM?

are cineva de pe aici motor romanesc, frana intre scaune si carburator solex (echipare de fabrica evident)? Ce serie de caroserie are?

This post has been edited by Ov: 11 Jan 2012, 10:02


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 11 Jan 2012, 13:06
Post #21739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




@Ov
Eu am fost sa vad o dacie din 72 azi vara. Era cu motor 810-99, frana de mana sub bord si carburator solex. Posibil ca solexurile sa fi ramas inca la cele cu frana sub bord dar motor romanesc. Asadar cred ca in anul asta au fost o gramada de variante. Danut pe DOD din cate stiu eu are Carfil IRM si masina e 72 motor romanesc, surioara cu a ta.

Dar dupa spusele articolului postat de deceneu, ar trebui sa ai Carfil 32 IRM. unsure.gif

Am si eu un 32 IRM care va fi pus provizoriu pe masina pana ce isi primeste Solexul reglat si calibrat. L-am curatat putintel sa nu fie mizer iar in interior se prezinta destul de ok.IMG_9444.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 322
IMG_9445.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 284


This post has been edited by GrosseCali: 11 Jan 2012, 13:23


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Jan 2012, 13:28
Post #21740


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Tocmai, conform articolului postat de deceneu ar fi trebui sa am solex. Seria mea este 531738 si cica s-au montat solexuri pana la seria 552099. De aia nu mai inteleg nimic.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 11 Jan 2012, 13:45
Post #21741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Atunci inseamna ca trebuie solex smile.gif Oricum IRMA-ul de pe ea nu-i al ei.


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Jan 2012, 13:59
Post #21742


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




E interesant ca IRMA-ul de pe ea e FOARTE bine lucrat si are serie mica (00xxxx), deci e vechi si el. Sincer, nu l-as schimba, ca prea merge bine si consuma putin smile.gif

Ca veni vorba, ma poate servi cineva cu 2 garnituri de teflon care se monteaza pe axul clapetei de acceleratie la carfil?

This post has been edited by Ov: 11 Jan 2012, 14:00


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 11 Jan 2012, 14:09
Post #21743


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Si eu am intrebat de acele garnituri pe la magazine si nu mai sunt, dar mesterul care imi face masina a zis ca se pot confectiona din acelasi material care il pot gasi in motoare electrice.. cica e o folie izolatoare. Nu stiu din ce material e. blink.gif

As avea o intrebare pentru toata lumea! Veniti cu propuneri pentru o tema a intalnirii de anul acesta ca sa ma pot apuca sa fac variante de afise si placute intr-un viitor cat mai apropiat si sa stiu cine doreste si cate exemplare sa fac biggrin.gif . Eu propun sa avem ca tema: 40 de ani de la finalul productiei Frantuzoaicelor 1972-2012. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by GrosseCali: 11 Jan 2012, 14:14


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 11 Jan 2012, 16:13
Post #21744


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




da care-i diferenta dintre IRM si IRMA??? eu am demontat in vara un carburator de pe una din 76 cica zicea fostul proprietar ca e cel care a venit din fabrica si e 32 IRM!!


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 11 Jan 2012, 16:23
Post #21745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




E gata calendarul smile.gif
Asta e varianta standard care am aleso pentru mine, ddeja azi am dat comanda pentru al doilea calendar "Bucurestiul anilor 70" smile.gif


Attached thumbnail(s)
DSCF4314.JPG ( Size: 468.09k ) Number of downloads: 1054
DSCF4315.JPG ( Size: 463.99k ) Number of downloads: 1095
DSCF4316.JPG ( Size: 460.27k ) Number of downloads: 1045
DSCF4317.JPG ( Size: 449.83k ) Number of downloads: 1047
DSCF4318.JPG ( Size: 453.22k ) Number of downloads: 1037
DSCF4319.JPG ( Size: 451.68k ) Number of downloads: 246
DSCF4320.JPG ( Size: 462.71k ) Number of downloads: 207
DSCF4321.JPG ( Size: 446.68k ) Number of downloads: 203
DSCF4322.JPG ( Size: 445.17k ) Number of downloads: 194
DSCF4323.JPG ( Size: 444.92k ) Number of downloads: 203
DSCF4324.JPG ( Size: 451.04k ) Number of downloads: 197
DSCF4325.JPG ( Size: 436.74k ) Number of downloads: 206
DSCF4326.JPG ( Size: 442k ) Number of downloads: 193


--------------------
Dacia 1300/1310 - 2 B 598 1971-Berlina/2000-Berlina
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 11 Jan 2012, 17:40
Post #21746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




asa ceva nu mai vezi in fiecare zi pitita ptrintre blocuri biggrin.gif biggrin.gif
Fotografie0049.jpg ( Size: 327.56k ) Number of downloads: 355
Fotografie0050.jpg ( Size: 282.9k ) Number of downloads: 409


--------------------
dacia 1300 - HD 70 UAP/1-HD 4533 1970
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 11 Jan 2012, 20:11
Post #21747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Victor 007 @ 11 Jan 2012, 18:23)
E gata calendarul smile.gif
Asta e varianta standard care am aleso pentru mine, ddeja azi am dat comanda pentru al doilea calendar "Bucurestiul anilor 70"  smile.gif
*



Felicitari Victor , a iesit bestial . wub.gif
QUOTE(GrosseCali @ 11 Jan 2012, 20:19)
Domnule Horatiu, nu stiti cumva... este aceasta nuanta de gri similara gri 83-ului nostru? Mie imi pare ca seamana extraordinar de mult.  blink.gif
Avanseaza destul de bine lucrul la batrana frantuzoaica  biggrin.gif
*


Calin , eu am vopsit DAN-ul cu o nuanta similara a lui Gri 83 , Oliv-ul este foarte departe de gri-ul 83 comparativ cu vopseaua pe care o aveam la interior , am facut o mostra de oliv si nu se pupa de nicio culoare , este spre maslin .


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 11 Jan 2012, 20:25
Post #21748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Multumesc Danut, iese foarte frumos 16 Dan-ul wub.gif, am salvat toate pozele ca sa stiu si eu cum s-o izolez im momentul cand o s-o vopsesc.


--------------------
Dacia 1300/1310 - 2 B 598 1971-Berlina/2000-Berlina
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIP
post 11 Jan 2012, 20:29
Post #21749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 3 September 05
From: Galati




Zilele astea am mai reusit sa lucrez la verzitura tongue.gif. Mai trebuie reglata putin capota si neaparat sa sterg masticul acela care e pe langa ca urat mai arata mad.gif

Victor , a iesit foarte bine calendarul coolspeak.gif

This post has been edited by CIP: 11 Jan 2012, 20:33

Attached thumbnail(s)
DSC06875.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 472


--------------------
Dacia 1300 - Gl-44-CIP 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 11 Jan 2012, 20:32
Post #21750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(Ov @ 11 Jan 2012, 09:22)
am verificat pe masina si carburatorul meu este IRMA, deci sigur nu este carburatorul cu care a venit masina. Acum intrebarea intrebatoare este: a fost solex sau IRM?

are cineva de pe aici motor romanesc, frana intre scaune si carburator solex (echipare de fabrica evident)? Ce serie de caroserie are?
*



Pentru anul 1972 Dacia ta trebuia sa aiba SOLEX.CARFIL 32 IRMA a fost proiectat in 1976 si lansat in 1977.Uite un articol din revista AUTOTURISM,nr.12,1976:


<span class='edit'>11 Jan 2012, 20:34:</span>
QUOTE(adifulful @ 11 Jan 2012, 16:13)
da care-i diferenta dintre IRM si IRMA??? eu am demontat in vara un carburator de pe una din 76 cica zicea fostul proprietar ca e cel care a venit din fabrica si e 32 IRM!!
*



Citeste articolul de mai jos!

This post has been edited by deceneu32: 11 Jan 2012, 20:35


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 723 724 725 726 727 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 07:47
Forum Renault