DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
recinalcol |
![]()
Post
#21721
|
||
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
- VS-22-REC
2004
|
|||
medelin |
![]()
Post
#21722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 23 May 10 ![]() |
Pun si eu 2 poze cu 'surata' ei de la Bucuresti,cand era NOUA.
![]() ![]() Spor la munca domnule Danut! This post has been edited by medelin: 10 Jan 2012, 12:32 Attached thumbnail(s) SKMBT_C45112011012500.jpg ( Size: 562.79k ) Number of downloads: 464 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
- b 22 auz 7-B-798
1971 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#21723
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set. Doar daca s-a mers pana a scuipat segmentii pe evacuare, si consuma benzina si ulei in proportii egale. 190.000 mi se pare mult si pentru o nemteasca din aceeasi perioada.
PS. Cel mai mare respect pentru cutie, schimbai vitezele cu varful degetelor. Si asta pana la 130.000km cand am vandut-o. La Daciile pe care le-am condus dupa, te lua transpiratia daca voiai sa retrogradezi din mers, sau sa cauti "a-ntaia" pe loc. PS.PS. Cea mai buna Dacie pana la Logan a fost insa Dacia 1100. Cine a avut stie ce vorbesc. This post has been edited by D-Ice: 10 Jan 2012, 18:07 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
catalinSV |
![]()
Post
#21724
|
![]() Membru Per Pedes Group: Members Posts: 516 Joined: 22 December 10 From: Orasul cu 3 semafoare ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 10 Jan 2012, 19:00) Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set. Este una pe aici cu 190.000 km...motor nemblat ![]() |
--------------------
Ex:Renault
Clio
- SV 09 AWY
1995 Mersul pe jos face piciorul frumos.
|
|
Janek |
![]()
Post
#21725
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
Nu stiu cum fac unii ca masinile lor merg 80000 km , 190000km cu un set motor, pe al nostru la 35000 km trebuia segmentat deja
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- SM 02 NHM
1975 Satu Mare
|
|
adifulful |
![]()
Post
#21726
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
- STRABUNICUTA MEA
1300 1976 Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
OvidiuM |
![]()
Post
#21727
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 July 10 ![]() |
Nu stiu de ce va mirati la 190.000 km.... Dacia din semnatura are 142.000 KM motor 1.6 absolut nicio segmentare sau reparatie. A avut o singura data schimbata garnitura de chiulasa cind s-au schimbat simeringurile la supape, asta prin 1999. Si e ....romaneasca, ne miram de cele frantuzoaice ?Ahh, primul disc de ambreiaj l-am schimbat la peste 135.000 km. Inca functioneaza decent fara consum de ulei.
|
--------------------
Dacia
1310 T 1557 cmc
1996
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(recinalcol @ 10 Jan 2012, 12:06) Ov cine stie,poate o fi ![]() Danut,ai dreptate,Sant sigur ca stii exact ce vrei. la cat esti de obsedat (in sensul bun) pentru detalii ar trebui sa deschizi un topic la cafenea cu intreg procesul.Multi de aici ar avea de invatat si ar intelege cu adevarat in ce consta o reconstructie(atat financiar cat si din punct de vedere al detaliilor) Eu iti doresc spor la treaba si multi bani de cheltuit ![]() La 142.000 km , am pus ambreaj nou , nu am de ce sa neg , asta este purul adevar . Nu am de ce sa deschid topic la cafenea deoarece traim in Romania si oricand se gaseste un carcotas sa ... Eu stiu ce fac , fac pentru mine si nu mai iau in considerare rautatile de aceea am incercat pe cat posibil sa nu intru in polemici cu preturi si pretentii , fiecare o face pe propriul buzunar si bagaj de cunostinte . QUOTE(Janek @ 10 Jan 2012, 20:41) Nu stiu cum fac unii ca masinile lor merg 80000 km , 190000km cu un set motor, pe al nostru la 35000 km trebuia segmentat deja ![]() Janek , am mai precizat pe acest topic , la o dacie din 1972 incerca sa-i schimbe setul la 278.000 km si a fost nevoie doar de un set de segmeti ( cromati ) , mecanicul nu a vrut sa-i strice setul Borgo pe care-l pusese la dispozitie proprietarul masinii . O intretinere gospodareasca a masinii si motorului inseamna si multi km ( ulei bun +filtru la fiecare schimb ). 16 DAN a mai fost vopsita ( doar pe exterior ) in 1995 la Bucuresti si a fost masina de zi cu zi timp de 6 ani , de cand am eu masina sau facut in jur de 120.000 km . Daca-i faceam la 16 DAN si motorul , nu era nicio rusine , daca este cineva dispus se poate supune un motor si unei expertize . This post has been edited by danut 69-71: 10 Jan 2012, 20:03 |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
Janek |
![]()
Post
#21729
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
5 ani a avut masina noastra cand taicameu la 35000km a segmentat ptr. prima data, cred ca a avut ceva din fabrica ca a rezistat doar asa putin !
Spor la treaba in continuare,va fii de vis,sunt convins ! |
--------------------
Dacia
1300
- SM 02 NHM
1975 Satu Mare
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Janek @ 10 Jan 2012, 22:08) 5 ani a avut masina noastra cand taicameu la 35000km a segmentat ptr. prima data, cred ca a avut ceva din fabrica ca a rezistat doar asa putin ! Te cred si sunt convins dar sa nu uitam ca Francezii erau inlocuiti de Romani ca si multe dintre subansamblele cu care erau echipate Daciile . Nu se mai respecta tehnologia si de aceea am ajuns unde suntem , condusi din nou de Francezi in ceea ce priveste fabrica constructoare de masini din Romania . Am mai auzit si eu masini schimbate cutiile , motoarele si multe care picau dar erau in garantie . |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#21731
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 10 Jan 2012, 19:00) Tot respectul pentru masina, am avut si eu Dacia 1300 fab. 1980, motor si cutie Made in France (lot pentru RDG.). A schimbat tata setul motor dupa 80.000km, a mers saraca, ca de ar fi avut gura scriam un roman, dar nu am auzit de Dacia 1300 sa sara de 90000km fara schimbare de set. Doar daca s-a mers pana a scuipat segmentii pe evacuare, si consuma benzina si ulei in proportii egale. 190.000 mi se pare mult si pentru o nemteasca din aceeasi perioada. PS. Cel mai mare respect pentru cutie, schimbai vitezele cu varful degetelor. Si asta pana la 130.000km cand am vandut-o. La Daciile pe care le-am condus dupa, te lua transpiratia daca voiai sa retrogradezi din mers, sau sa cauti "a-ntaia" pe loc. PS.PS. Cea mai buna Dacie pana la Logan a fost insa Dacia 1100. Cine a avut stie ce vorbesc. Domnule,va pot contrazice....dacia mea din 1971,are peste 300.000de km,dupa cum spune domnul Danut...daca ii dai ce-i trebuie ulei,filtre,benzina ok...nu are dc sa nu reziste atat....'exista unele persoane,care chiar daca au o dacie,si motorul respectivei functioneaza,tot il deschid pentru a se intreba de ce functioneaza'...si bineinteles,apar fenomene adverse...!!! ![]() 10 Jan 2012, 21:31: QUOTE(RAZVAN FDC @ 10 Jan 2012, 21:29) Domnule,va pot contrazice....dacia mea din 1971,are peste 300.000de km,dupa cum spune domnul Danut...daca ii dai ce-i trebuie ulei,filtre,benzina ok...nu are dc sa nu reziste atat....'exista unele persoane,care chiar daca au o dacie,si motorul respectivei functioneaza,tot il deschid pentru a se intreba de ce functioneaza'...si bineinteles,apar fenomene adverse... la un moment dat parca se vorbea pe forum de o dacie care avea 600.000km.... !!! ![]() This post has been edited by RAZVAN FDC: 10 Jan 2012, 20:31 |
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
- HD 04 FDC/AR 10 LZH
1971/1995 Vreau o tara ca afara....
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21732
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Poze cu masina vopsita .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#21733
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Felicitari celor 2 masinute:BV_SV:) astept sa le vad pe viu la intalnirea dacia 2012:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(horace1971 @ 10 Jan 2012, 19:36) Asteptam mai multe poze ![]() ![]() ![]() Arata super masinuta , o baza de nota 10 . Stim ce poate Brasovul . @ ydaniel Multumesc , cu siguranta le vom vedea la urmatoarea intrunire . This post has been edited by danut 69-71: 10 Jan 2012, 23:18 |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
remusro |
![]()
Post
#21735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
|
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
- HYY997K
1971
|
|
OvidiuM |
![]()
Post
#21736
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 July 10 ![]() |
Danut, a iesit foarte frumos, din poze e....perfect
![]() Cit despre segmentarile timpurii, mai vreau sa va spun ca motorul despre care am spus ca are 142.000 km (din cunostintele mele, in prezent masina fiind in folosinta socrului meu), a avut ulei nou aproape de fiecare data sub 10.000 km (uneori si la 5.000 km), de obicei BP, vara 20w50, iarna 15w40 si absolut de fiecare data filtru nou la schimb. |
--------------------
Dacia
1310 T 1557 cmc
1996
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ OvidiuM
Nu este perfecta ( pozele mai si inseala ), perfectiunea nu poate fi atinsa doar ca se poate tinde spre ea . |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
Ov |
![]()
Post
#21738
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ciudata culoarea
![]() referitor la cat "tine" un motor de dacie, pot spune ca din punctul meu de vedere conteaza ENORM intretinerea. Dacia alor mei de pe vremuri - 1300 1979, deci romaneasca get-beget, a primit un set complet la 120.000 km. S-a umblat la motor deoarece batea la cald un cuzinet (se oscila intre cuzinet si bolt) si daca tot s-a desfacut s-a schimbat si setul motor (am pastrat amintire setul vechi ![]() La masina respectiva uleiul a fost schimbat intotdeauna la 2, maxim 3 mii de km, numai posirca romaneasca 20w40 11 Jan 2012, 10:02: QUOTE(deceneu32 @ 21 Dec 2011, 22:28) S-a tot discutat despre echipari originale,capote,carburatoare etc.Am gasit un material interesant in nr1 al revistei AUTOTURISM-1979. In acest articol este descris reglajul carburatoarelor SOLEX 32 EISA 3.De asemenea,se face precizarea ca acest carb a echipat autoturismele Dacia 1300 pana la seria de sasiu frantuzeasca 552099.ATENTIE:nu e vorba de seria la sasiu romaneasca-UAP!!! Prezint acest articol considerandu-l folositor celor care vor sa-si inscrie masina ca vehicul istoric si au dubii asupra unor echipari de origine. QUOTE(Ov @ 22 Dec 2011, 09:40) QUOTE(deceneu32 @ 22 Dec 2011, 09:43) QUOTE(Ov @ 22 Dec 2011, 10:07) QUOTE(deceneu32 @ 22 Dec 2011, 14:30) QUOTE(deceneu32 @ 23 Dec 2011, 22:22) Am gasit un alt articol despre carburatorul SOLEX al Daciei. Pentru Ov:pana in 1972 Dacia a avut SOLEX. QUOTE(danut 69-71 @ 24 Dec 2011, 01:06) Este logic sa fie solex in 72 dar nu toate modelele ( in mod special cele cu frana de mana sub bord ) 72 a fost anul de tranzitie . QUOTE(deceneu32 @ 24 Dec 2011, 01:28) Eu am precizat in pagina anterioara ca s-au montat pana la seria de sasiu frantuzeasca 559099. Acum despre Oltcit!!! ![]() ![]() QUOTE(Semnalmec @ 5 Jan 2012, 00:41) Legat de carburatoare:IRM a fost primul model produs dupa licenta Weber.Dacia mea din 73 este echipata cu acest model ! Ulterior s-a produs IRMA care a echipat Dacia 1300 pana la sfarsitul producitiei modelului si chiar primele modele de 1310.Apoi au urmat IRM2A,IRM2AM..... Legat de lucratura e discutabil,depinde de cum a fost turnata piesa.In privinta bavurilor nu am vazut diferente "estetice" la cele pe care le am eu cel putin revin ![]() am verificat pe masina si carburatorul meu este IRMA, deci sigur nu este carburatorul cu care a venit masina. Acum intrebarea intrebatoare este: a fost solex sau IRM? are cineva de pe aici motor romanesc, frana intre scaune si carburator solex (echipare de fabrica evident)? Ce serie de caroserie are? This post has been edited by Ov: 11 Jan 2012, 10:02 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#21739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
@Ov
Eu am fost sa vad o dacie din 72 azi vara. Era cu motor 810-99, frana de mana sub bord si carburator solex. Posibil ca solexurile sa fi ramas inca la cele cu frana sub bord dar motor romanesc. Asadar cred ca in anul asta au fost o gramada de variante. Danut pe DOD din cate stiu eu are Carfil IRM si masina e 72 motor romanesc, surioara cu a ta. Dar dupa spusele articolului postat de deceneu, ar trebui sa ai Carfil 32 IRM. ![]() Am si eu un 32 IRM care va fi pus provizoriu pe masina pana ce isi primeste Solexul reglat si calibrat. L-am curatat putintel sa nu fie mizer iar in interior se prezinta destul de ok.IMG_9444.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 322 IMG_9445.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 284 This post has been edited by GrosseCali: 11 Jan 2012, 13:23 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
Ov |
![]()
Post
#21740
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai, conform articolului postat de deceneu ar fi trebui sa am solex. Seria mea este 531738 si cica s-au montat solexuri pana la seria 552099. De aia nu mai inteleg nimic.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#21741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Atunci inseamna ca trebuie solex
![]() |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
Ov |
![]()
Post
#21742
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
E interesant ca IRMA-ul de pe ea e FOARTE bine lucrat si are serie mica (00xxxx), deci e vechi si el. Sincer, nu l-as schimba, ca prea merge bine si consuma putin
![]() Ca veni vorba, ma poate servi cineva cu 2 garnituri de teflon care se monteaza pe axul clapetei de acceleratie la carfil? This post has been edited by Ov: 11 Jan 2012, 14:00 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#21743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Si eu am intrebat de acele garnituri pe la magazine si nu mai sunt, dar mesterul care imi face masina a zis ca se pot confectiona din acelasi material care il pot gasi in motoare electrice.. cica e o folie izolatoare. Nu stiu din ce material e.
![]() As avea o intrebare pentru toata lumea! Veniti cu propuneri pentru o tema a intalnirii de anul acesta ca sa ma pot apuca sa fac variante de afise si placute intr-un viitor cat mai apropiat si sa stiu cine doreste si cate exemplare sa fac ![]() ![]() This post has been edited by GrosseCali: 11 Jan 2012, 14:14 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
adifulful |
![]()
Post
#21744
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
da care-i diferenta dintre IRM si IRMA??? eu am demontat in vara un carburator de pe una din 76 cica zicea fostul proprietar ca e cel care a venit din fabrica si e 32 IRM!!
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
- STRABUNICUTA MEA
1300 1976 Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
Victor 007 |
![]()
Post
#21745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
E gata calendarul
![]() Asta e varianta standard care am aleso pentru mine, ddeja azi am dat comanda pentru al doilea calendar "Bucurestiul anilor 70" ![]() Attached thumbnail(s) DSCF4314.JPG ( Size: 468.09k ) Number of downloads: 1054 DSCF4315.JPG ( Size: 463.99k ) Number of downloads: 1095 DSCF4316.JPG ( Size: 460.27k ) Number of downloads: 1045 DSCF4317.JPG ( Size: 449.83k ) Number of downloads: 1047 DSCF4318.JPG ( Size: 453.22k ) Number of downloads: 1037 DSCF4319.JPG ( Size: 451.68k ) Number of downloads: 246 DSCF4320.JPG ( Size: 462.71k ) Number of downloads: 207 DSCF4321.JPG ( Size: 446.68k ) Number of downloads: 203 DSCF4322.JPG ( Size: 445.17k ) Number of downloads: 194 DSCF4323.JPG ( Size: 444.92k ) Number of downloads: 203 DSCF4324.JPG ( Size: 451.04k ) Number of downloads: 197 DSCF4325.JPG ( Size: 436.74k ) Number of downloads: 206 DSCF4326.JPG ( Size: 442k ) Number of downloads: 193 |
--------------------
Dacia
1300/1310
- 2 B 598
1971-Berlina/2000-Berlina „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#21746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
asa ceva nu mai vezi in fiecare zi pitita ptrintre blocuri
![]() ![]() Fotografie0049.jpg ( Size: 327.56k ) Number of downloads: 355 Fotografie0050.jpg ( Size: 282.9k ) Number of downloads: 409 |
--------------------
dacia
1300
- HD 70 UAP/1-HD 4533
1970 dacia #1 in romania :D
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#21747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 11 Jan 2012, 18:23) E gata calendarul ![]() Asta e varianta standard care am aleso pentru mine, ddeja azi am dat comanda pentru al doilea calendar "Bucurestiul anilor 70" ![]() Felicitari Victor , a iesit bestial . ![]() QUOTE(GrosseCali @ 11 Jan 2012, 20:19) Domnule Horatiu, nu stiti cumva... este aceasta nuanta de gri similara gri 83-ului nostru? Mie imi pare ca seamana extraordinar de mult. ![]() Avanseaza destul de bine lucrul la batrana frantuzoaica ![]() Calin , eu am vopsit DAN-ul cu o nuanta similara a lui Gri 83 , Oliv-ul este foarte departe de gri-ul 83 comparativ cu vopseaua pe care o aveam la interior , am facut o mostra de oliv si nu se pupa de nicio culoare , este spre maslin . |
--------------------
Colectionar
Dacia
- 0744/555816
1300
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#21748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Danut, iese foarte frumos 16 Dan-ul
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
- 2 B 598
1971-Berlina/2000-Berlina „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
CIP |
![]()
Post
#21749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 3 September 05 From: Galati ![]() |
Zilele astea am mai reusit sa lucrez la verzitura
![]() ![]() Victor , a iesit foarte bine calendarul ![]() This post has been edited by CIP: 11 Jan 2012, 20:33 Attached thumbnail(s) DSC06875.JPG ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 472 |
--------------------
Dacia
1300
- Gl-44-CIP
1979
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#21750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Ov @ 11 Jan 2012, 09:22) am verificat pe masina si carburatorul meu este IRMA, deci sigur nu este carburatorul cu care a venit masina. Acum intrebarea intrebatoare este: a fost solex sau IRM? are cineva de pe aici motor romanesc, frana intre scaune si carburator solex (echipare de fabrica evident)? Ce serie de caroserie are? Pentru anul 1972 Dacia ta trebuia sa aiba SOLEX.CARFIL 32 IRMA a fost proiectat in 1976 si lansat in 1977.Uite un articol din revista AUTOTURISM,nr.12,1976: <span class='edit'>11 Jan 2012, 20:34:</span> QUOTE(adifulful @ 11 Jan 2012, 16:13) da care-i diferenta dintre IRM si IRMA??? eu am demontat in vara un carburator de pe una din 76 cica zicea fostul proprietar ca e cel care a venit din fabrica si e 32 IRM!! Citeste articolul de mai jos! This post has been edited by deceneu32: 11 Jan 2012, 20:35 |
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 07:47 |