DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 745 746 747 748 749 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Semnalmec
post 24 Mar 2012, 15:34
Post #22381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 September 11




Pt cei care vor sa vopseasca parti supuse solicitarilor termice.Ca sa nu refaceti lucrarea prea curand,nu dati banii pe orice spray negru,cautati spray negru termorezistent.Exista atat lucios cat si mat
Exista spray negru mat pt esapamente,rezistent la temperaturi foarte ridicate.

This post has been edited by Semnalmec: 24 Mar 2012, 15:38


--------------------
Dacia 1300 82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 24 Mar 2012, 18:32
Post #22382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Eu am vopsit blocul motor cu negru lucios de la Kober si merge n-are nici pe draq . E facut de 5 ani de zile si nu s-a incalzit NICIODATA wink.gif Tin sa precizez si ca vara-iarna termostatul acolo sta, nu l-am scos


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 25 Mar 2012, 01:48
Post #22383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




revin si eu cu niste poze facute astazi , si cu un nou videoclip biggrin.gif smile.gif smile.gif
[attachmentid=1627797137] [attachmentid=1627797138] [attachmentid=1627797139] [attachmentid=1627797140] [attachmentid=1627797141] [attachmentid=1627797142]
si lonjeroanele dintre care cel de pe stanga din pacate este dus sad.gif sad.gif
[attachmentid=1627797143] [attachmentid=1627797144] [attachmentid=1627797145]

&list=HL1332632545&feature=mh_lolz

stiu ca am pornito cam greu , poate pentru voi e usor da eu is inca la inceput si mai am multe de invatat smile.gif smile.gif biggrin.gif

This post has been edited by roby_1300_rap: 25 Mar 2012, 02:25


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 Mar 2012, 01:54
Post #22384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(BN96FLO @ 24 Mar 2012, 12:00)
Scrie ca masina e din 1978 , nu are cum sa nu fie miscata de 37 de ani, poate de 27 de ani!!!!
*


Exact , ai citit foarte bine .
Masina are 37 de ani si a parcurs distanta de la fabrica pana la domiciliul fostului proprietar , 272 km , unde a fost ascunsa de ochii indiscreti a vecinilor sau ... !
Fostul , detinea functia de gestionar si a tinut in secret acest autoturism timp de 36 ani pana s-a prapadit si a fost descoperita de nepoti intr-un fanar inchis fara nicio usa si apoi a fost valorificata .

QUOTE(tunderbird @ 24 Mar 2012, 16:34)
Pe ce te bazezi?
Pe practica sau pe ceea ce scrie in carti? wink.gif
*


Pe practica , evident .
Nici nu stiu daca se gaseste asa ceva prin carti .
Eu am testat pe 2 masini , este simplu vezi temperatura degajata pe fiecare bloc-motor , nu ce indica manometrele ( ele se pot decalibra ) .
QUOTE(Semnalmec @ 24 Mar 2012, 17:34)
Pt cei care vor sa vopseasca parti supuse solicitarilor termice.Ca sa nu refaceti lucrarea prea curand,nu dati banii pe orice spray negru,cautati spray negru termorezistent.Exista atat lucios cat si mat
Exista spray negru mat pt esapamente,rezistent la temperaturi foarte ridicate.
*



Nu era vorba de proprietatile de rezistenta a vopselei ci de efectul negativ care poate sa-l produca .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Mar 2012, 09:14
Post #22385


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.237
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@roby_1300_rap: o sa ai probleme la itp, inclusiv cu gazele; ai mult de lucru la ea.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
by_pilu
post 25 Mar 2012, 14:39
Post #22386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 5 January 12
From: Bucuresti - Tg'Jiu




QUOTE(danut 69-71 @ 24 Mar 2012, 08:20)
A spus si Hyena ca acest subiect s-a dezbatut cateva pagini in urma .
Nu este recomandat sa se vopseasca blocul cu vopsea lucioasa deoarece este foarte compacta si blocheaza racirea blocului motor .
O vopsea mata , fiind mai poroasa , lasa blocul sa respire .
Daca  nu o fortezi la drum , sau nu faci drumuri foarte lungi , posibil sa nu influenteze prea mult .
*




masina o sa faca 130 de km pe saptamana ( din oras la tara si inapoi ) . merge tata cu ea si nu vede mai mult de 70 .. 80 km/h smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 Mpi 2003 - GJ 77 P I L

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=250485&st=0#entry3731185

frantzuzoaicele 70' / 72' ..70 GON / 07 GON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Semnalmec
post 25 Mar 2012, 18:07
Post #22387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 September 11




In Mauritania:
http://www.flickr.com/photos/ferdinandreus...in/photostream/
Cred ca multi de pe aici si-ar dori totusi jantele alea

O alta "curiozitate" este acest R 12 cu ambele tipuri de aerisire (atat de Phase 1 cat si de 2).Foarte tare,nu maivorbesc de aspect care e de-a dreptul "impecabil"
http://www.flickr.com/photos/scrawb/359646...in/photostream/

This post has been edited by Semnalmec: 25 Mar 2012, 18:13


--------------------
Dacia 1300 82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 25 Mar 2012, 20:23
Post #22388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




Si asta are streasini Phase 1 si 2

Attached thumbnail(s)
e1.jpg ( Size: 84.95k ) Number of downloads: 455
e2.jpg ( Size: 110.38k ) Number of downloads: 507


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 25 Mar 2012, 21:36
Post #22389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




o mica lucrare de weekend cald afara...repozitionare nr inmatriculare fata, pregatiri de cluj napoca

Attached thumbnail(s)
Fotografie0233.jpg ( Size: 574.08k ) Number of downloads: 524


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 25 Mar 2012, 22:43
Post #22390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




+100.000

Attached thumbnail(s)
Fotografie0497.jpg ( Size: 586.34k ) Number of downloads: 484


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 25 Mar 2012, 23:04
Post #22391


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




@roby_1300_rap : de ce vorbesti in engleza? radmasa.gif
data viitoare....uitate sa vezi cum sunt si bujiile...
nu mai lasa farurile pornite cand masina e oprita....mananca din baterie....
fa ceva cu acel bec de la soc care nu vrea sa se aprinda
si cel mai tare....imi place cum asculti muzica radmasa.gif




QUOTE(sity_boy84 @ 25 Mar 2012, 22:36)
o mica lucrare de weekend cald afara...repozitionare nr inmatriculare fata, pregatiri de cluj napoca
*



superba wub.gif

This post has been edited by 95bogdi: 25 Mar 2012, 23:05


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Mar 2012, 07:59
Post #22392


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 25 Mar 2012, 01:54)
Masina are 37 de ani
*



2012 - 1978 = 34 tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BTL gordini
post 26 Mar 2012, 08:23
Post #22393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 November 10




Am scos masinutele de la hibernare la aerisit, cum faceau batranii cu, covoarele din casa biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
P3180006.JPG ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 528
P3180007.JPG ( Size: 2.03mb ) Number of downloads: 521


--------------------
dacia 1300 1976 - AB 02 BTL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 26 Mar 2012, 09:46
Post #22394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Papusi ! wub.gif



--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 26 Mar 2012, 12:43
Post #22395


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 25 Mar 2012, 01:54)
Pe practica , evident .
Nici nu stiu daca se gaseste asa ceva prin carti .
Eu am testat pe 2 masini , este simplu vezi temperatura degajata pe fiecare bloc-motor , nu ce indica manometrele ( ele se pot decalibra ) .
.

Danutule,
Da-mi voie sa fiu un pic sceptic in ceea ce priveste concluzia ta in urma testarilor practice.
Intamplator motoarele cu ardere interna sunt pasiunea si meseria mea si de-a lungul timpului am facut diverse masuratori inclusiv masurarea temperaturii la peretele blocului motor.
Calitatea schimbului termic data de vopseaua mata nu este vizibil imbunatatita fata de cazul in care blocul motor este vopsit lucios.
Dealtfel in cazul motoarelor racite cu lichid (excludem cazul motoarelor racite cu aer) racirea motorului prin schimb termic la perete este practic neglijabila raportat la volumul de caldura evacuat prin intermediul sistemului de racire al motorului.
Ca idee: volumul de caldura evacuat prin sistemul de racire este de pana la 20% la MAS si 33% la MAC din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil, iar evacuarea caldurii prin pereti este de pana la 10% din restul de caldura degajata care reprezinta pana la 19% din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil (deci 10 procente din 19 procente din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil in camera de ardere).
Pentru cei interesati mai multe lamuriri se pot gasi si pe aici: http://www.termo.utcluj.ro/termoluc/L21/lucr21.html

In concluzie, in cazul motoarelor (si nu numai cele auto) influenta vopselei mata versus lucioasa este atat de mica incat practic nu o poti masura cu instrumentele de masurarea temperaturii (care se cheama termometre, nu manometre) de precizie medie aflate la indemana, inclusiv acel pistol cu infrarosu a carui precizie este foarte usor influentata de tipul suprafetei (material, grad de prelucrare, grad de luciu, culoare, etc) calde masurate.
Iar elementele teoretice de prin cartile tehnice, ar trebui luate in considerare din cand in cand, macar pentru faptul ca ele sunt probate de rezultatul experientei acumulate in decursul unor perioade indelungate de studii si cercetari practice.

This post has been edited by tunderbird: 26 Mar 2012, 12:59


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 26 Mar 2012, 12:57
Post #22396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Ov @ 26 Mar 2012, 09:59)
2012 - 1978 = 34 tongue.gif
*



M-am dus cu valul tongue.gif
QUOTE(tunderbird @ 26 Mar 2012, 14:43)
.

Danutule,
Da-mi voie sa fiu un pic sceptic in ceea ce priveste concluzia ta in urma testarilor practice.
*


OK , complet deacord cu tine .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 26 Mar 2012, 13:05
Post #22397


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Nu trebuie sa fii pur si simplu de acord cu mine. smile.gif

Dupa ideea ta si caloriferele din casa ar trebui sa fie vopsite cu o vopsea mata, poroasa.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 26 Mar 2012, 14:20
Post #22398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




ce se ascunde sub sigla de pe volanul unei dacii 1300 ?????

simplu, inca o sigla dar mai veche... smile.gif)

22077582813051064878.jpg


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Mar 2012, 16:43
Post #22399


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




E aceeasi sigla, dar cu vopseaua sarita.
Aia argintie e "baza" peste care vine aplicata vopseaua care face sigla finala frumoasa si colorata.



This post has been edited by Ov: 26 Mar 2012, 16:43


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 26 Mar 2012, 17:19
Post #22400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(maho @ 25 Mar 2012, 10:14)
@roby_1300_rap: o sa ai probleme la itp, inclusiv cu gazele; ai mult de lucru la ea.
*


aia nui o problema acu ca masina va fi CRED nu stiu sigur adusa la Deva in vara pe placa si dupa aia va fi dezmembrata si sudata , si dupa aia dupa cum ii bugetu mad.gif smile.gif smile.gif

QUOTE(95bogdi @ 26 Mar 2012, 00:04)
@roby_1300_rap : de ce vorbesti in engleza? radmasa.gif
data viitoare....uitate sa vezi cum sunt si bujiile...
nu mai lasa farurile pornite cand masina e oprita....mananca din baterie....
fa ceva cu acel bec de la soc care nu vrea sa se aprinda
si cel mai tare....imi place cum asculti muzica radmasa.gif
superba wub.gif
*


vorbesc pentru ca mai aratai la catiava prieteni de afara filmarea smile.gif smile.gif ,becu de la soc nu are nimic ii bun numa face slab contact smile.gif smile.gif radmasa.gif ,becurile nu le prea las eu pornite , si oricum la cat le las nu manca din baterie smile.gif ,faza aia o fost pentru un prieten cu muzica , MAI CA MA BAGAI CU EA IN PERETE CA ERA IN VITEZA IN MOMENTUL ALA DACA NU PUNEAM PICIORU PE FRANA radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by roby_1300_rap: 26 Mar 2012, 17:20


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 26 Mar 2012, 18:55
Post #22401


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




@roby_1300_rap: Daca o lasi nepornita cu saptamanile,inainte de pornire e sfant sa dai la cama'sa umpli paharelu' si dai 2-3 pedale inainte,putin soc si porneste....cand dai la automat nu mai sprita cu pedala de acc,ca mai rau o infunzi asa...

@Alex1300BV: Caroseria aia cu aerisirea de 1300,si streasina de 1310,doar la renault s-a fabricat? Ca am un vecin cu o dacie care are aerisirea si streasina asa,doar ca are 4 faruri,si bordn cn...si mai multe piese din mai toti ani pe ea.

This post has been edited by 1310CL: 26 Mar 2012, 18:57


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 26 Mar 2012, 19:12
Post #22402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(tunderbird @ 26 Mar 2012, 15:05)
Nu trebuie sa fii pur si simplu de acord cu mine. smile.gif

Dupa ideea ta si caloriferele din casa ar trebui sa fie vopsite cu o vopsea mata, poroasa.
*


Caloriferele nu au 1200 de grade pe evacuare , nu-i o comparatie pertinenta .
Nu pot sa-mi insusesc o idee ce nu-mi apartine , a fost o constatare si nu numai a mea , nici dupa legende nu ma iau .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 26 Mar 2012, 20:41
Post #22403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




QUOTE(Ov @ 26 Mar 2012, 16:43)
E aceeasi sigla, dar cu vopseaua sarita.
Aia argintie e "baza" peste care vine aplicata vopseaua care face sigla finala frumoasa si colorata.
*



....??? ceea ce apare cu negru nu este vospsea, este un fel de plexiglas...

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627754844]poza1


direfenta este doar vopseaua ?

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627754897]poza2

This post has been edited by 1055: 26 Mar 2012, 20:50


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 26 Mar 2012, 22:14
Post #22404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




@1310CL
"@Alex1300BV: Caroseria aia cu aerisirea de 1300,si streasina de 1310,doar la renault s-a fabricat? Ca am un vecin cu o dacie care are aerisirea si streasina asa,doar ca are 4 faruri,si bordn cn...si mai multe piese din mai toti ani pe ea."

Nu stiu. Cred ca proprietarul a modificat-o. Tot ce stiu sigur e ca motorul masinii suna foarte bine, si e folosita cu multa
grija de un domn de vreo 65 de ani, pe care l-am vazut de citeva ori, locuind destul de aproape.


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 26 Mar 2012, 22:49
Post #22405


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 26 Mar 2012, 19:12)
Caloriferele nu au 1200 de grade pe evacuare , nu-i o comparatie pertinenta .
Nu pot sa-mi insusesc o idee ce nu-mi apartine , a fost o constatare si nu numai a mea , nici dupa legende nu ma iau .
*



Ba comparatia este cat se poate de pertinenta, deoarece vorbeam de temperatura la peretele blocului motor, nu de la tubulatura de evacuare.

Si oricum la un motor de Dacia, evacuarea nu va atinge temperatura aceea... poate doar daca te-ai referit la grade Fahrenheit. cool.gif



--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 26 Mar 2012, 23:32
Post #22406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.637
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova






--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 26 Mar 2012, 23:41
Post #22407


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




E superba wub.gif asa avea si bunica huse la scaune dar erau rosii

This post has been edited by hyena: 26 Mar 2012, 23:42

Attached thumbnail(s)
C23512726_6.jpg ( Size: 163.58k ) Number of downloads: 493


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Semnalmec
post 27 Mar 2012, 01:07
Post #22408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 September 11




@1055:
Banutul "UAP" de la volan (si aro-urile vechi aveau asa ceva dar cu sigla Aro) a fost intai turnat din aluminiu si peste el s-a aplicat un material plastic in culori.Intre timp,datorita caldurii acest matrial colorat s-a crapat (fiind si foarte subtire) si a ramas doar medalionul din aluminiu cu contururile goale.
Deci da..diferenta este doar vopseaua.Toate au fost initial "colorate"
Se poate reface aplicand cu atentie vopsea diluata in spatiile corespunzatoare si apoi,cand totul se usca bine se aplica prin picurare mai multe straturi succesive de lac transparent (de calitate,cu prop. de rezistenta la intemperii) pana ce suprafata "banutului" devine (pe cat posibil) plana.



This post has been edited by Semnalmec: 27 Mar 2012, 01:15


--------------------
Dacia 1300 82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 27 Mar 2012, 13:09
Post #22409


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(sity_boy84 @ 25 Mar 2012, 21:36)
o mica lucrare de weekend cald afara...repozitionare nr inmatriculare fata, pregatiri de cluj napoca
*


Locuiesti in zona Pajura? Te-am vazut mai devreme pe la depol de tramvai din acea zona, arata bine masina tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 27 Mar 2012, 14:13
Post #22410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




nu stau in zona aia:D eram in interes de serviciu pe acolo. si eu te-am vazut zilele trecute cand faceai dreapta de pe grivitei, dar eram cu vreo 3 masini in spatele tau...eu stau pe la lujerului


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 745 746 747 748 749 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 20:20
Forum Renault