DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Semnalmec |
![]()
Post
#22381
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
82
|
|||
alex-mun |
![]()
Post
#22382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Eu am vopsit blocul motor cu negru lucios de la Kober si merge n-are nici pe draq . E facut de 5 ani de zile si nu s-a incalzit NICIODATA
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#22383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
revin si eu cu niste poze facute astazi , si cu un nou videoclip
![]() ![]() ![]() [attachmentid=1627797137] [attachmentid=1627797138] [attachmentid=1627797139] [attachmentid=1627797140] [attachmentid=1627797141] [attachmentid=1627797142] si lonjeroanele dintre care cel de pe stanga din pacate este dus ![]() ![]() [attachmentid=1627797143] [attachmentid=1627797144] [attachmentid=1627797145] stiu ca am pornito cam greu , poate pentru voi e usor da eu is inca la inceput si mai am multe de invatat ![]() ![]() ![]() This post has been edited by roby_1300_rap: 25 Mar 2012, 02:25 |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(BN96FLO @ 24 Mar 2012, 12:00) Exact , ai citit foarte bine . Masina are 37 de ani si a parcurs distanta de la fabrica pana la domiciliul fostului proprietar , 272 km , unde a fost ascunsa de ochii indiscreti a vecinilor sau ... ! Fostul , detinea functia de gestionar si a tinut in secret acest autoturism timp de 36 ani pana s-a prapadit si a fost descoperita de nepoti intr-un fanar inchis fara nicio usa si apoi a fost valorificata . QUOTE(tunderbird @ 24 Mar 2012, 16:34) Pe practica , evident . Nici nu stiu daca se gaseste asa ceva prin carti . Eu am testat pe 2 masini , este simplu vezi temperatura degajata pe fiecare bloc-motor , nu ce indica manometrele ( ele se pot decalibra ) . QUOTE(Semnalmec @ 24 Mar 2012, 17:34) Pt cei care vor sa vopseasca parti supuse solicitarilor termice.Ca sa nu refaceti lucrarea prea curand,nu dati banii pe orice spray negru,cautati spray negru termorezistent.Exista atat lucios cat si mat Exista spray negru mat pt esapamente,rezistent la temperaturi foarte ridicate. Nu era vorba de proprietatile de rezistenta a vopselei ci de efectul negativ care poate sa-l produca . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
maho |
![]()
Post
#22385
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.237 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@roby_1300_rap: o sa ai probleme la itp, inclusiv cu gazele; ai mult de lucru la ea.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
by_pilu |
![]()
Post
#22386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 956 Joined: 5 January 12 From: Bucuresti - Tg'Jiu ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 24 Mar 2012, 08:20) A spus si Hyena ca acest subiect s-a dezbatut cateva pagini in urma . Nu este recomandat sa se vopseasca blocul cu vopsea lucioasa deoarece este foarte compacta si blocheaza racirea blocului motor . O vopsea mata , fiind mai poroasa , lasa blocul sa respire . Daca nu o fortezi la drum , sau nu faci drumuri foarte lungi , posibil sa nu influenteze prea mult . masina o sa faca 130 de km pe saptamana ( din oras la tara si inapoi ) . merge tata cu ea si nu vede mai mult de 70 .. 80 km/h ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 1.4 Mpi 2003
- GJ 77 P I L http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=250485&st=0#entry3731185 frantzuzoaicele 70' / 72' ..70 GON / 07 GON |
|
Semnalmec |
![]()
Post
#22387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 September 11 ![]() |
In Mauritania:
http://www.flickr.com/photos/ferdinandreus...in/photostream/ Cred ca multi de pe aici si-ar dori totusi jantele alea O alta "curiozitate" este acest R 12 cu ambele tipuri de aerisire (atat de Phase 1 cat si de 2).Foarte tare,nu maivorbesc de aspect care e de-a dreptul "impecabil" http://www.flickr.com/photos/scrawb/359646...in/photostream/ This post has been edited by Semnalmec: 25 Mar 2012, 18:13 |
--------------------
Dacia
1300
82
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#22388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#22389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
o mica lucrare de weekend cald afara...repozitionare nr inmatriculare fata, pregatiri de cluj napoca
Attached thumbnail(s) Fotografie0233.jpg ( Size: 574.08k ) Number of downloads: 524 |
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
1979/2008
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
|
|
medelin |
![]()
Post
#22390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 23 May 10 ![]() |
|
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
95bogdi |
![]()
Post
#22391
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
@roby_1300_rap : de ce vorbesti in engleza?
![]() data viitoare....uitate sa vezi cum sunt si bujiile... nu mai lasa farurile pornite cand masina e oprita....mananca din baterie.... fa ceva cu acel bec de la soc care nu vrea sa se aprinda si cel mai tare....imi place cum asculti muzica ![]() QUOTE(sity_boy84 @ 25 Mar 2012, 22:36) o mica lucrare de weekend cald afara...repozitionare nr inmatriculare fata, pregatiri de cluj napoca superba ![]() This post has been edited by 95bogdi: 25 Mar 2012, 23:05 |
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
Ov |
![]()
Post
#22392
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#22393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Am scos masinutele de la hibernare la aerisit, cum faceau batranii cu, covoarele din casa
![]() Attached thumbnail(s) P3180006.JPG ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 528 P3180007.JPG ( Size: 2.03mb ) Number of downloads: 521 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#22394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Papusi !
![]() |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
tunderbird |
![]()
Post
#22395
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 25 Mar 2012, 01:54) Pe practica , evident . .Nici nu stiu daca se gaseste asa ceva prin carti . Eu am testat pe 2 masini , este simplu vezi temperatura degajata pe fiecare bloc-motor , nu ce indica manometrele ( ele se pot decalibra ) . Danutule, Da-mi voie sa fiu un pic sceptic in ceea ce priveste concluzia ta in urma testarilor practice. Intamplator motoarele cu ardere interna sunt pasiunea si meseria mea si de-a lungul timpului am facut diverse masuratori inclusiv masurarea temperaturii la peretele blocului motor. Calitatea schimbului termic data de vopseaua mata nu este vizibil imbunatatita fata de cazul in care blocul motor este vopsit lucios. Dealtfel in cazul motoarelor racite cu lichid (excludem cazul motoarelor racite cu aer) racirea motorului prin schimb termic la perete este practic neglijabila raportat la volumul de caldura evacuat prin intermediul sistemului de racire al motorului. Ca idee: volumul de caldura evacuat prin sistemul de racire este de pana la 20% la MAS si 33% la MAC din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil, iar evacuarea caldurii prin pereti este de pana la 10% din restul de caldura degajata care reprezinta pana la 19% din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil (deci 10 procente din 19 procente din cantitatea totala de caldura eliberata prin arderea amestecului combustibil in camera de ardere). Pentru cei interesati mai multe lamuriri se pot gasi si pe aici: http://www.termo.utcluj.ro/termoluc/L21/lucr21.html In concluzie, in cazul motoarelor (si nu numai cele auto) influenta vopselei mata versus lucioasa este atat de mica incat practic nu o poti masura cu instrumentele de masurarea temperaturii (care se cheama termometre, nu manometre) de precizie medie aflate la indemana, inclusiv acel pistol cu infrarosu a carui precizie este foarte usor influentata de tipul suprafetei (material, grad de prelucrare, grad de luciu, culoare, etc) calde masurate. Iar elementele teoretice de prin cartile tehnice, ar trebui luate in considerare din cand in cand, macar pentru faptul ca ele sunt probate de rezultatul experientei acumulate in decursul unor perioade indelungate de studii si cercetari practice. This post has been edited by tunderbird: 26 Mar 2012, 12:59 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#22397
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie sa fii pur si simplu de acord cu mine.
![]() Dupa ideea ta si caloriferele din casa ar trebui sa fie vopsite cu o vopsea mata, poroasa. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
1055 |
![]()
Post
#22398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
ce se ascunde sub sigla de pe volanul unei dacii 1300 ?????
simplu, inca o sigla dar mai veche... ![]() 22077582813051064878.jpg |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
Ov |
![]()
Post
#22399
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
E aceeasi sigla, dar cu vopseaua sarita.
Aia argintie e "baza" peste care vine aplicata vopseaua care face sigla finala frumoasa si colorata. This post has been edited by Ov: 26 Mar 2012, 16:43 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#22400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(maho @ 25 Mar 2012, 10:14) aia nui o problema acu ca masina va fi CRED nu stiu sigur adusa la Deva in vara pe placa si dupa aia va fi dezmembrata si sudata , si dupa aia dupa cum ii bugetu ![]() ![]() ![]() QUOTE(95bogdi @ 26 Mar 2012, 00:04) @roby_1300_rap : de ce vorbesti in engleza? ![]() data viitoare....uitate sa vezi cum sunt si bujiile... nu mai lasa farurile pornite cand masina e oprita....mananca din baterie.... fa ceva cu acel bec de la soc care nu vrea sa se aprinda si cel mai tare....imi place cum asculti muzica ![]() superba ![]() vorbesc pentru ca mai aratai la catiava prieteni de afara filmarea ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by roby_1300_rap: 26 Mar 2012, 17:20 |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
1310CL |
![]()
Post
#22401
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@roby_1300_rap: Daca o lasi nepornita cu saptamanile,inainte de pornire e sfant sa dai la cama'sa umpli paharelu' si dai 2-3 pedale inainte,putin soc si porneste....cand dai la automat nu mai sprita cu pedala de acc,ca mai rau o infunzi asa...
@Alex1300BV: Caroseria aia cu aerisirea de 1300,si streasina de 1310,doar la renault s-a fabricat? Ca am un vecin cu o dacie care are aerisirea si streasina asa,doar ca are 4 faruri,si bordn cn...si mai multe piese din mai toti ani pe ea. This post has been edited by 1310CL: 26 Mar 2012, 18:57 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 26 Mar 2012, 15:05) Nu trebuie sa fii pur si simplu de acord cu mine. ![]() Dupa ideea ta si caloriferele din casa ar trebui sa fie vopsite cu o vopsea mata, poroasa. Caloriferele nu au 1200 de grade pe evacuare , nu-i o comparatie pertinenta . Nu pot sa-mi insusesc o idee ce nu-mi apartine , a fost o constatare si nu numai a mea , nici dupa legende nu ma iau . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
1055 |
![]()
Post
#22403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
QUOTE(Ov @ 26 Mar 2012, 16:43) E aceeasi sigla, dar cu vopseaua sarita. Aia argintie e "baza" peste care vine aplicata vopseaua care face sigla finala frumoasa si colorata. ....??? ceea ce apare cu negru nu este vospsea, este un fel de plexiglas... http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627754844]poza1 direfenta este doar vopseaua ? http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627754897]poza2 This post has been edited by 1055: 26 Mar 2012, 20:50 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#22404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
@1310CL
"@Alex1300BV: Caroseria aia cu aerisirea de 1300,si streasina de 1310,doar la renault s-a fabricat? Ca am un vecin cu o dacie care are aerisirea si streasina asa,doar ca are 4 faruri,si bordn cn...si mai multe piese din mai toti ani pe ea." Nu stiu. Cred ca proprietarul a modificat-o. Tot ce stiu sigur e ca motorul masinii suna foarte bine, si e folosita cu multa grija de un domn de vreo 65 de ani, pe care l-am vazut de citeva ori, locuind destul de aproape. |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#22405
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 26 Mar 2012, 19:12) Caloriferele nu au 1200 de grade pe evacuare , nu-i o comparatie pertinenta . Nu pot sa-mi insusesc o idee ce nu-mi apartine , a fost o constatare si nu numai a mea , nici dupa legende nu ma iau . Ba comparatia este cat se poate de pertinenta, deoarece vorbeam de temperatura la peretele blocului motor, nu de la tubulatura de evacuare. Si oricum la un motor de Dacia, evacuarea nu va atinge temperatura aceea... poate doar daca te-ai referit la grade Fahrenheit. ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#22406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
hyena |
![]()
Post
#22407
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
E superba
![]() This post has been edited by hyena: 26 Mar 2012, 23:42 Attached thumbnail(s) C23512726_6.jpg ( Size: 163.58k ) Number of downloads: 493 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Semnalmec |
![]()
Post
#22408
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 September 11 ![]() |
@1055:
Banutul "UAP" de la volan (si aro-urile vechi aveau asa ceva dar cu sigla Aro) a fost intai turnat din aluminiu si peste el s-a aplicat un material plastic in culori.Intre timp,datorita caldurii acest matrial colorat s-a crapat (fiind si foarte subtire) si a ramas doar medalionul din aluminiu cu contururile goale. Deci da..diferenta este doar vopseaua.Toate au fost initial "colorate" Se poate reface aplicand cu atentie vopsea diluata in spatiile corespunzatoare si apoi,cand totul se usca bine se aplica prin picurare mai multe straturi succesive de lac transparent (de calitate,cu prop. de rezistenta la intemperii) pana ce suprafata "banutului" devine (pe cat posibil) plana. This post has been edited by Semnalmec: 27 Mar 2012, 01:15 |
--------------------
Dacia
1300
82
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#22409
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#22410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
nu stau in zona aia:D eram in interes de serviciu pe acolo. si eu te-am vazut zilele trecute cand faceai dreapta de pe grivitei, dar eram cu vreo 3 masini in spatele tau...eu stau pe la lujerului
|
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
1979/2008
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 20:20 |