DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
danut 69-71 |
![]()
Post
#22831
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
||
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|||
THE ELANTIS |
![]()
Post
#22832
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
Buna dragilor.
Eu sunt colegul de pe forum care vroiam sa folosesc un produs de curatat motorul . . . si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc oficial lui Danut pentru toate sfaturile si recomandarile primite de la el dea lungul timpului. Nu o data l-am asaltat cu intrebari la cele mai nepotrivite ore. . . Dincolo de ajutorul oferit in demersurile mele cu R12-le, ultimul sfat cu care practic mi-a salvat masina este cel legat de curatarea motorului. Cineva mi-a recomandat un produs de curatat motorul pe care l-am si cumparat dealtfel si intentionam sa-l folosesc cand in ultima clipa i-am spus lui Danut in ce stadiu sunt cu pregatirele R16-lui pentru intalnirea de la Cluj si ce urma sa mai fac . . . Acesta a fost marele meu noroc, ca i-am spus lui Danut. Daca nu imi dadea Danut sfatul cel bun, nenoroceam bunatate de motor si ajungeam la Cluj cu motorul batand! Multumesc Danut inca o data pentru tot si sa-ti ajute Dumnezeu in tot ceea ce faci! Numai bine, Andrei. |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
Ov |
![]()
Post
#22833
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Se poate atesta absolut orice dacie 1300 cu faruri ovale si stopuri mici. Alea de tranzitie se vor atesta de la anul. Acum, vis-a-vis de elemente frantuzesti puse pe masini 100% romanesti ramane sa vedem cum o sa fie. Mai aveti si voi nitica rabdare. Oricum personal NU as pune elemente frantuzesti pe o masina romaneasca atata timp cat urmaresc originalitatea masinii.
Cat despre produsele folosite pentru curatarea motorului cred ca exagerati nitel. Daca motorul nu e pilaf nu se intampla nimic daca folositi o data o solutie d'asta. Evident ca o sa-l ia necuratu' daca bagati la fiecare schimb sau daca jocurile din motor sunt preluate de jeg si namol. Eu vad solutia asta ca pe una extrema, cand stii clar ca motorul e murdar rau. This post has been edited by Ov: 24 May 2012, 08:41 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22834
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Ov @ 24 May 2012, 10:37) Cat despre produsele folosite pentru curatarea motorului cred ca exagerati nitel. Daca motorul nu e pilaf nu se intampla nimic daca folositi o data o solutie d'asta. Evident ca o sa-l ia necuratu' daca bagati la fiecare schimb sau daca jocurile din motor sunt preluate de jeg si namol. Eu vad solutia asta ca pe una extrema, cand stii clar ca motorul e murdar rau. Ai tupeu sa folosesti un produs de curatat pe Purcica ? Personal , nu as face acest experiment . Produsele sunt extraordinare , daca le folosesti pe o masina relativ noua , atunci totul e ok . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#22835
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ar fi avut pamant in motor cu siguranta as fi folosit. Daca se belea motoru' inseamna ca era prost si-l refaceam, daca nu, ma alegeam cu un motor curat
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
M.C. |
![]()
Post
#22836
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Chestiile alea de curatat sunt bune.
Si daca ai noroc,nu se intimpla nimic ! Dar,problema in sine nu apare de la calitatea solutiilor de curatat,ci de la faptul ca in momentul in care incepe sa se curete sistemul de ungere,din nefericire sau nesansa,o parte din mizeria aia iti blocheaza ceva canale de ungere ( spre cuzineti,spre rampa culbutorilor ) si de aici intervin problemele. Cea mai buna curatire a motorului se face cu el demontat. Atunci cureti fiecare canal,il sufli cu aer,asa nu mai ramine nimic @ov Tocmai ca atunci se intimpla belelele mari,cind ai mizerie multa,pamint cum ii spui tu,in motor. Iti infunda canale de ungere,posibil si sorbul pompei de ulei. Si il termini chiar daca motorul este bun. This post has been edited by M.C.: 24 May 2012, 09:33 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#22837
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Problema majora e ca solutiile alea de curatat asigura curatare, nu ungere.
Ca bagi diverse zemuri de-alea, sau bagi motorina, sincer, am mici dubii ca-i foarte mare diferenta dintre ele. Iar daca chiar crede vreunul ca are namol in motor, mai sigur e sa dai jos baia de ulei, s-o speli pe aia separat, si dupa aia sa-i faci o plimbare cu un ulei de sacrificiu. Ca oricum, marea majoritate a mizeriei aleia, pe fundul baii se depune. Nu de alta, dar in cateva minute de functionare le loc (cum se recomanda la un moment dat, parca) singurul lucru pe care l-ar rezolva zeama aia ar fi poate inmuierea vreunui dop din rampa de ungere. Ca sa agiti restul sa-l si poti scoate, cam trebuie sa te "dai" un pic la motor. Caz in care ajungem la problema de mai sus, cu ungerea devenita deficitara. Nu uitati ca pana la urma, fix uleiul are rol de curatare. Rol secundar, dar oricum. This post has been edited by bucatzel: 24 May 2012, 10:04 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
M.C. |
![]()
Post
#22838
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Pai tot aia am spus si eu,ca alea curata,nu ung!
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#22839
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 21:56) Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti. ![]() Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca ![]() Okei, merci de lamurire. Ideea era alta. Mie nu-mi place deloc o Dacie 1300 Romaneasca in stare originala (si nu vreau s-o atestez pe a mea ca si Romaneasca veritabila), adica nu suport barele subtiri, tampoanele mici, aerisirile din plastic, stopurile si farurile Elba, s.a. Oricum am s-o fac pentru mine, frantuzoaica, chiar daca n-o voi putea atesta. Aici se pune problema de gusturi si dupa cum stim toti, gusturile nu se discuta. Multumesc inca odata mult pentur explicatie! |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Daca vrei o Frantuzoiaca , iti cumperi una .
Daca vrei un Renault 12 , il cumperi , la ambele scrie pe acte ce e si ce nu . Daca ar fi posibil as smenui si eu certificatul de nastere si C i . ![]() Cand ai o masina si vrei sa fie altceva decat a fost ea din fabrica , no comment . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
horace1971 |
![]()
Post
#22841
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 January 11 From: Brasov ![]() |
QUOTE(THE ELANTIS @ 24 May 2012, 00:44) Buna dragilor. Eu sunt colegul de pe forum care vroiam sa folosesc un produs de curatat motorul . . . si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc oficial lui Danut pentru toate sfaturile si recomandarile primite de la el dea lungul timpului. Nu o data l-am asaltat cu intrebari la cele mai nepotrivite ore. . . Dincolo de ajutorul oferit in demersurile mele cu R12-le, ultimul sfat cu care practic mi-a salvat masina este cel legat de curatarea motorului. Cineva mi-a recomandat un produs de curatat motorul pe care l-am si cumparat dealtfel si intentionam sa-l folosesc cand in ultima clipa i-am spus lui Danut in ce stadiu sunt cu pregatirele R16-lui pentru intalnirea de la Cluj si ce urma sa mai fac . . . Acesta a fost marele meu noroc, ca i-am spus lui Danut. Daca nu imi dadea Danut sfatul cel bun, nenoroceam bunatate de motor si ajungeam la Cluj cu motorul batand! Multumesc Danut inca o data pentru tot si sa-ti ajute Dumnezeu in tot ceea ce faci! Numai bine, Andrei. Eu am folosit la R12 si la 22 HOR,solutie de curatat de la Metabond (motor reiniger).Dupa aceea schimbat uleiul si filtrul (elf+Fu de origine) apoi un Metabond Gold. Nu am avut nici o emotie intrucat sunt produse consacrate ! Recomand !!Dupa forjarea pe A3 130-140 Km/h aproximativ 50 km nimic anormal la vreo baba ,daca era ceva Fatau motoarele ! |
--------------------
Dacia/Renault
/1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS
1971/1970/1975
- BV99UAP,70REN,75REN
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#22842
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 24 May 2012, 19:53) Daca vrei o Frantuzoiaca , iti cumperi una . Daca vrei un Renault 12 , il cumperi , la ambele scrie pe acte ce e si ce nu . Daca ar fi posibil as smenui si eu certificatul de nastere si C i . ![]() Cand ai o masina si vrei sa fie altceva decat a fost ea din fabrica , no comment . Nu vreau sa transformam topicul asta intr-unul in care discutam despre ce vreau eu de la masina mea si ce am de gand sa fac eu cu ea. Nu vreau sa fiu offtopic. Era strict o nedumerire de-a mea si vroiam sa ma lamuresc ca sa nu-mi imaginez anumite lucruri si in realitate sa fie altfel. Multumesc inca odata pentru raspunsurile prompte. O sa-ti mai adresez cateva intrebari pe privat, cu privire la cateva nelamuriri de-ale mele. Multumesc inca odata! |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
medelin |
![]()
Post
#22843
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 23 May 10 ![]() |
Ehe,dacia 1300 a ajuns "la mustata".
Calatoria coforumistului nostru prin Europa devine din ce in ce mai cunoscuta.O sa intre in istorie,asa cum au facut-o si altii. * ![]() |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#22844
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
"Eu am folosit la R12 si la 22 HOR,solutie de curatat de la Metabond (motor reiniger).Dupa aceea schimbat uleiul si filtrul (elf+Fu de origine) apoi un Metabond Gold.
Nu am avut nici o emotie intrucat sunt produse consacrate ! Recomand !!Dupa forjarea pe A3 130-140 Km/h aproximativ 50 km nimic anormal la vreo baba ,daca era ceva Fatau motoarele !" Exact produsul de la Metabond l-am cumparat si eu si il am inca. Tot la fel mi s-a recomandat si mie sa folosesc dupa un Metabond Gold. Dar de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare? Daca cineva are nevoie il cedez exact cu cat l-am cumparat 75 ron, e sigilat. Reprezentantul de la Metabond spunea ca daca imi bate motorul firma te despagubeste in limita a 20 000 euro. Mecanicul meu l-a folosit cu succes pe mai multe masini din 95-2000 inclusiv pe A4 personal din 2000. Asa cum spunea Danut, pe motoarele de dupa '90 produsul e extraordinar dar pe cele de generatie mai veche nu e indicat. Eu am mers pe mana lui si mi-a prins bine. Fiecare face cum considera pe masina propie. Numai bine, Andrei. |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22845
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(medelin @ 24 May 2012, 22:54) Multe sunt si " Legende " , daca timoneria este ok si patina reglata cum trebuie , este imposibil sa vaslesti . O alta legenda : Dacia 1300 nu are caldura , ma contrazic pe fapte cu oricine . @ Aditza Stiu ca acest subiect poate naste polemici , de aceea am zis ca fiecare hotarasete pentru bunul sau ( echipare , ulei folosit , cu ce curata sistemul de ungere / racire , etc ). Vorba Romanului : " Fiecare cu aia masii " ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
apline5 |
![]()
Post
#22846
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
|
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
christith |
![]()
Post
#22847
|
![]() Membru alcolic Group: Members Posts: 487 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 / 1300
- 1970 / 1971
- TM 70/71 UAP
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22848
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ apline
Te referi la ventilatie , in functie si de etanseitatea masinii . Am mai sesizat la masinile cu caloriferul de caldura spart , parbrizul este plin de grasime , de la vaporii de antigel si daca nu este bine curatat / degresat , va fi gras si umed in permanenta , nu se usuca never . Alt exemplu : La orice masina , pe timpul iernii daca sunt 4-5 persoane in ea si mergi la drum lung , ai sa vezi baza geamului putin aburit / semi inghetat , pe interior , evident . Daca se merge cu geamul putin intre deschis , nu se intampla asa ceva . This post has been edited by danut 69-71: 25 May 2012, 12:06 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#22849
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pun pariu ca aia care zic ca nu e eficienta dezaburirea n-au citit niciodata in manualul masinii cum se foloseste dezaburirea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22850
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Imi place ca ai pus punctul pe i
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#22851
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Atat caldura cat si dezaburirea parbrizului merg foarte foarte bine si la mine. Conteaza sa etansezi bine locul si nu ai nicio problema.
Like Ov! ![]() This post has been edited by kitzsteinhorn91: 25 May 2012, 15:01 |
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
adifulful |
![]()
Post
#22852
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
la a mea din 76 caldura merge exceptional de bine, la fel si dezaburirea, nu abureste de loc geamul si caldura nu o pot da la maxim pe 10, ca nu mai poti sta, la fel si la picioare.
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#22853
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
No, hai sa va dau tema de casa pentru urmatoarea zi cu ploaie.
Simulare de blocat pe loc in trafic intr-o zi rece de toamna. Nush, sa zicem ca mergeti din A in B, si in fata voastra s-o rasturnat un tir. Cu masina stand pe loc, faceti greseala sa dati drumul la caldura, ca deja incepeti sa simtiti ca vi-i frig. Evident, o sa se abureasca parbrizul de naiba-l ia. Singurul mod de a-l dezaburi e sa dati drumul la ventilatie (A dracu' carpa, unde-am pus-o ![]() Da, in mers, nu pot zice ca am avut vreodata vreo plangere la adresa debitului de aer, si in consecinta, a dezaburirii. Si daca nu, geamul de la sofer putin deschis clar rezolva problema. Dar pe de alta parte, ventilatorul ala il consider mai lesinat decat un soarec astmatic. La toate celelate masini cu care m-am plimbat (incluzand o piticanie aia de Tico), cand am dat drumul la ventilatie la maxim, apai debitul de aer era suficient de puternic sa-mi usc si retina. Pe cand la dacie, trebuia sa aprind o tigare ca sa testez daca se intampla ceva sau nu. Chestia asta e una din putinele chestii care consider ca puteau fi facute mai bine la jucariile noastre, dar no, nimic nu-i perfect pe lumea asta. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#22854
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Simptomul de aeroterma lesinata l-a prezentat si babuta din dotare cind a intrat pe mina mea in 2006. La mine rezolvarea a fost simpla: S-a demontat grila dintre parbriz si capota motorului, s-au extras de acolo 2 farase de frunze putrezite, namol, crengi uscate si altele asemenea si s-a rezolvat problema. Acum are debit decent. Vezi sa nu ai si tu probleme de genul asta, sau vre-un contact imperfect, sau rotorul aerotermei intepenit.
L.e. poate intereseaza pe cineva: http://generation1170.skyrock.com/1.html This post has been edited by STORMTROOPER: 25 May 2012, 17:27 |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#22855
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
La prazilianca, tot ce se poate. Ajung io sa-mi bag nasul si pe-acolo.
La cealalta in schimb, am incercat inclusiv sa blochez cu banda adeziva perdeluta aia de cauciuc (ca perdeluta de cauciuc era imbatranita) dupa ce am curatat totul pe acolo , numa' ca sa vad daca se intampla ceva sau nu (ma plictiseam amarnic intr-o zi ![]() Si ca sa revin la comparatia cu Tico. Prima oara cand am dat drumul la ventilatie la maxim, mi-o aruncat un pumn de frunze maruntite in ochi, ca de, goanga n-are nici un neam de filtru. Prima data cand am dat drumul la ventilatie pentru dezaburire in el, parbrizul era complet uscat in maxim un minut. Si goanga asta nu-i o masina de la care sa ai pretentii. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#22856
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca aeroterma este data jos, unsa si curatata, imposibil sa nu mearga bine, ca sa va bage caldura trebuie sa izolati perfect, o problema ar fi acele bucati de material care se deschid in mers, daca in momentul in care stai pe loc ar inchide perfect, ar baga caldura exact ca un bord CN
![]() This post has been edited by Victor 007: 25 May 2012, 21:00 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#22857
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Bucatzel
Daca vrei poti face un face lift la motorasul aerotermei . Desfaci aeroterna , inlocuiesti motorasul cu 1 de Tico , il bagi in aceeasi carcasa si ai sa-ti poti face si freza la debitul de aer . Spre deosebire de aerotemrele Frantuzesti , am sesizat si eu aceeasi insuficienta de debit la masinile fabricate dupa 78-80 . La Dacia mea din 78 , este inlocuita aeroterma cu una de Break , putin mai voluminoasa si debit mai mare ( este normal fiind diferit volumul habitaclului la berlina ). |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#22858
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Danut ai idee ce motoras este asta?, provine de la alta masina? l-am gasit pe aia albastra si nu seamana deloc cu ce am la asta gri...
Attached thumbnail(s) DSCF0152.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 651 DSCF0155.jpg ( Size: 642.99k ) Number of downloads: 703 DSCF0157.jpg ( Size: 660.7k ) Number of downloads: 674 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
poul |
![]()
Post
#22859
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 1 September 10 From: Borsec ![]() |
QUOTE(Victor 007 @ 25 May 2012, 22:21) Danut ai idee ce motoras este asta?, provine de la alta masina? l-am gasit pe aia albastra si nu seamana deloc cu ce am la asta gri... Motorasul este pentru aeroterma dacia fabricat in romania, dar parca a fost folosit si la alta masini. Este normal sa difere de motorasul care ai tu pe dacia cea gri deoarece acel motoras e francez, si eu am tot motoras francez pe masina mea din 72 exact ca masina ta. |
--------------------
Dacia
1300
1980 1972
- HR 72 UAP
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#22860
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Mersi pentru raspuns, eu credeam ca motorasele romanesti au forma identica cu cele frantuzesti
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 22:34 |