DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 760 761 762 763 764 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

danut 69-71
post 24 May 2012, 00:11
Post #22831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Gerhard_1300 @ 23 May 2012, 23:06)

@Danut:
  Daca o termin, si eu zic ca o termin, iti voi fi alaturi cu siguranta  smile.gif
*


Multumesc . wub.gif

QUOTE(hyena @ 24 May 2012, 01:18)
Ba ai inteles foarte bine prima data... nu poti sa o atestezi cu piesele frantuzesti. Cred ca cel mai bine ne va lamuri danut 69-71
*


Dragilor , atestarea unei masini ca si vehicul istoric , este relativ usoara .
Eu am asteptat 7 luni sa pot atesta 2 dintre ele , din diferite motive ce nu vreau sa le comentez si le multumesc celor care m-au adus cu picioarele pe pamant .
Anumite piese erau de Renault 12 si Daciile nu au fost echipate cu acele repere , trecand prin mai multe etape , concursuri/competitii/expertize , am constientizat ce inseamna de fapt originalitate / autenticitate .
La diferite evenimente la care veti participa si voi , veti da peste multi cunoscatori sau chiar specialisti pe care nu-i puteti pacali (veti avea parte si de multi care sunt cu pluta , asta-i alta poveste ).
Aici tine numai de voi ce vreti sa faceti din masina pe care o detineti si nu condamn pe nimeni , fiecare face ce doreste cu bunul sau , repercursiunile vor fi ulterior .
O masina autentica poate fi identificata doar din 2 priviri aruncate peste echiparile de fabrica .

In afara Romaniei , atestarea unei masini se face doar in baza ITP-ului , daca ai itp , masina corespunde din punct de vedere tehnic si estetic , inseamnand ca indeplineste conditiile pentru atestare , la noi , ca de obicei , se mai complica putin lucrurile . Vinovati suntem tot noi ca le complicam .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THE ELANTIS
post 24 May 2012, 00:44
Post #22832


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 7 May 09
From: Rio de Bacau




Buna dragilor.

Eu sunt colegul de pe forum care vroiam sa folosesc un produs de curatat motorul . . .
si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc oficial lui Danut pentru toate sfaturile si recomandarile primite de la el dea lungul timpului. Nu o data l-am asaltat cu intrebari la cele mai nepotrivite ore. . . Dincolo de ajutorul oferit in demersurile mele cu R12-le, ultimul sfat cu care practic mi-a salvat masina este cel legat de curatarea motorului. Cineva mi-a recomandat un produs de curatat motorul pe care l-am si cumparat dealtfel si intentionam sa-l folosesc cand in ultima clipa i-am spus lui Danut in ce stadiu sunt cu pregatirele R16-lui pentru intalnirea de la Cluj si ce urma sa mai fac . . . Acesta a fost marele meu noroc, ca i-am spus lui Danut.

Daca nu imi dadea Danut sfatul cel bun, nenoroceam bunatate de motor si ajungeam la Cluj cu motorul batand!

Multumesc Danut inca o data pentru tot si sa-ti ajute Dumnezeu in tot ceea ce faci!

Numai bine,
Andrei.



--------------------
Renault/ Dacia R12 TR/ R16 TS/ 1300 1974/ 1970 - BC12RNO;16RNO;07UAP
Since you are going to be thinking anyway, think big
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 May 2012, 08:37
Post #22833


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Se poate atesta absolut orice dacie 1300 cu faruri ovale si stopuri mici. Alea de tranzitie se vor atesta de la anul. Acum, vis-a-vis de elemente frantuzesti puse pe masini 100% romanesti ramane sa vedem cum o sa fie. Mai aveti si voi nitica rabdare. Oricum personal NU as pune elemente frantuzesti pe o masina romaneasca atata timp cat urmaresc originalitatea masinii.

Cat despre produsele folosite pentru curatarea motorului cred ca exagerati nitel. Daca motorul nu e pilaf nu se intampla nimic daca folositi o data o solutie d'asta. Evident ca o sa-l ia necuratu' daca bagati la fiecare schimb sau daca jocurile din motor sunt preluate de jeg si namol. Eu vad solutia asta ca pe una extrema, cand stii clar ca motorul e murdar rau.

This post has been edited by Ov: 24 May 2012, 08:41


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 May 2012, 09:06
Post #22834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Ov @ 24 May 2012, 10:37)

Cat despre produsele folosite pentru curatarea motorului cred ca exagerati nitel. Daca motorul nu e pilaf nu se intampla nimic daca folositi o data o solutie d'asta. Evident ca o sa-l ia necuratu' daca bagati la fiecare schimb sau daca jocurile din motor sunt preluate de jeg si namol. Eu vad solutia asta ca pe una extrema, cand stii clar ca motorul e murdar rau.
*


Ai tupeu sa folosesti un produs de curatat pe Purcica ?
Personal , nu as face acest experiment .
Produsele sunt extraordinare , daca le folosesti pe o masina relativ noua , atunci totul e ok .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 May 2012, 09:27
Post #22835


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Daca ar fi avut pamant in motor cu siguranta as fi folosit. Daca se belea motoru' inseamna ca era prost si-l refaceam, daca nu, ma alegeam cu un motor curat smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 24 May 2012, 09:28
Post #22836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Chestiile alea de curatat sunt bune.
Si daca ai noroc,nu se intimpla nimic !
Dar,problema in sine nu apare de la calitatea solutiilor de curatat,ci de la faptul ca in momentul in care incepe sa se curete sistemul de ungere,din nefericire sau nesansa,o parte din mizeria aia iti blocheaza ceva canale de ungere ( spre cuzineti,spre rampa culbutorilor ) si de aici intervin problemele.
Cea mai buna curatire a motorului se face cu el demontat.
Atunci cureti fiecare canal,il sufli cu aer,asa nu mai ramine nimic

@ov
Tocmai ca atunci se intimpla belelele mari,cind ai mizerie multa,pamint cum ii spui tu,in motor.
Iti infunda canale de ungere,posibil si sorbul pompei de ulei.
Si il termini chiar daca motorul este bun.

This post has been edited by M.C.: 24 May 2012, 09:33


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 24 May 2012, 10:03
Post #22837


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Problema majora e ca solutiile alea de curatat asigura curatare, nu ungere.

Ca bagi diverse zemuri de-alea, sau bagi motorina, sincer, am mici dubii ca-i foarte mare diferenta dintre ele.

Iar daca chiar crede vreunul ca are namol in motor, mai sigur e sa dai jos baia de ulei, s-o speli pe aia separat, si dupa aia sa-i faci o plimbare cu un ulei de sacrificiu. Ca oricum, marea majoritate a mizeriei aleia, pe fundul baii se depune.

Nu de alta, dar in cateva minute de functionare le loc (cum se recomanda la un moment dat, parca) singurul lucru pe care l-ar rezolva zeama aia ar fi poate inmuierea vreunui dop din rampa de ungere. Ca sa agiti restul sa-l si poti scoate, cam trebuie sa te "dai" un pic la motor. Caz in care ajungem la problema de mai sus, cu ungerea devenita deficitara.

Nu uitati ca pana la urma, fix uleiul are rol de curatare. Rol secundar, dar oricum.

This post has been edited by bucatzel: 24 May 2012, 10:04


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 24 May 2012, 10:09
Post #22838


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Pai tot aia am spus si eu,ca alea curata,nu ung!


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 24 May 2012, 19:21
Post #22839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(Albert Einstein @ 23 May 2012, 21:56)
Adita, daca masina ta e 78, nu poate deveni o frantuzoaica veritabila niciodata. Reperele frantuzesti pe care le-ai monta nu ar fi originale pentru ca originalele au fost romanesti. smile.gif
Atestarea o poti obtine si pentru o masina romaneasca  wink.gif
*


Okei, merci de lamurire. Ideea era alta. Mie nu-mi place deloc o Dacie 1300 Romaneasca in stare originala (si nu vreau s-o atestez pe a mea ca si Romaneasca veritabila), adica nu suport barele subtiri, tampoanele mici, aerisirile din plastic, stopurile si farurile Elba, s.a. Oricum am s-o fac pentru mine, frantuzoaica, chiar daca n-o voi putea atesta. Aici se pune problema de gusturi si dupa cum stim toti, gusturile nu se discuta. Multumesc inca odata mult pentur explicatie!


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 May 2012, 19:53
Post #22840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Daca vrei o Frantuzoiaca , iti cumperi una .
Daca vrei un Renault 12 , il cumperi , la ambele scrie pe acte ce e si ce nu .
Daca ar fi posibil as smenui si eu certificatul de nastere si C i . radmasa.gif
Cand ai o masina si vrei sa fie altceva decat a fost ea din fabrica , no comment .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 24 May 2012, 20:27
Post #22841


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(THE ELANTIS @ 24 May 2012, 00:44)
Buna dragilor.

Eu sunt colegul de pe forum care vroiam sa folosesc un produs de curatat motorul . . .
si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc oficial lui Danut pentru toate sfaturile si recomandarile primite de la el dea lungul timpului. Nu o data l-am asaltat cu intrebari la cele mai nepotrivite ore. . . Dincolo de ajutorul oferit in demersurile mele cu R12-le, ultimul  sfat cu care practic mi-a salvat masina este cel legat de curatarea motorului. Cineva mi-a recomandat un produs de curatat motorul pe care l-am si cumparat dealtfel si intentionam sa-l folosesc cand in ultima clipa i-am spus lui Danut in ce stadiu sunt cu pregatirele R16-lui pentru intalnirea de la Cluj si ce urma sa mai fac . . . Acesta a fost marele meu noroc, ca i-am spus lui Danut.

Daca nu imi dadea Danut sfatul cel bun, nenoroceam bunatate de motor si ajungeam la Cluj cu motorul batand!

Multumesc Danut inca o data pentru tot si sa-ti ajute Dumnezeu in tot ceea ce faci!

Numai bine,
Andrei.
*


Eu am folosit la R12 si la 22 HOR,solutie de curatat de la Metabond (motor reiniger).Dupa aceea schimbat uleiul si filtrul (elf+Fu de origine) apoi un Metabond Gold.
Nu am avut nici o emotie intrucat sunt produse consacrate !
Recomand !!Dupa forjarea pe A3 130-140 Km/h aproximativ 50 km nimic anormal la vreo baba ,daca era ceva Fatau motoarele !



--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 24 May 2012, 20:53
Post #22842


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 24 May 2012, 19:53)
Daca vrei o Frantuzoiaca , iti cumperi una .
Daca vrei un Renault 12 , il cumperi , la ambele scrie pe acte ce e si ce nu .
Daca ar fi posibil as smenui si eu certificatul de nastere si C i .  radmasa.gif 
Cand ai o masina si vrei sa fie altceva decat a fost ea din fabrica , no comment .
*


Nu vreau sa transformam topicul asta intr-unul in care discutam despre ce vreau eu de la masina mea si ce am de gand sa fac eu cu ea. Nu vreau sa fiu offtopic. Era strict o nedumerire de-a mea si vroiam sa ma lamuresc ca sa nu-mi imaginez anumite lucruri si in realitate sa fie altfel. Multumesc inca odata pentru raspunsurile prompte. O sa-ti mai adresez cateva intrebari pe privat, cu privire la cateva nelamuriri de-ale mele. Multumesc inca odata!


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 24 May 2012, 20:54
Post #22843


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 23 May 10




Ehe,dacia 1300 a ajuns "la mustata".
Calatoria coforumistului nostru prin Europa devine din ce in ce mai cunoscuta.O sa intre in istorie,asa cum au facut-o si altii.

* radmasa.gif Ca sa schimbi vitezele la o dacie 1300 trebuie sa dai la vasla ca Elisabeta Lipa.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THE ELANTIS
post 24 May 2012, 21:22
Post #22844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 7 May 09
From: Rio de Bacau




"Eu am folosit la R12 si la 22 HOR,solutie de curatat de la Metabond (motor reiniger).Dupa aceea schimbat uleiul si filtrul (elf+Fu de origine) apoi un Metabond Gold.
Nu am avut nici o emotie intrucat sunt produse consacrate !
Recomand !!Dupa forjarea pe A3 130-140 Km/h aproximativ 50 km nimic anormal la vreo baba ,daca era ceva Fatau motoarele !"


Exact produsul de la Metabond l-am cumparat si eu si il am inca. Tot la fel mi s-a recomandat si mie sa folosesc dupa un Metabond Gold. Dar de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare? Daca cineva are nevoie il cedez exact cu cat l-am cumparat 75 ron, e sigilat. Reprezentantul de la Metabond spunea ca daca imi bate motorul firma te despagubeste in limita a 20 000 euro. Mecanicul meu l-a folosit cu succes pe mai multe masini din 95-2000 inclusiv pe A4 personal din 2000.

Asa cum spunea Danut, pe motoarele de dupa '90 produsul e extraordinar dar pe cele de generatie mai veche nu e indicat. Eu am mers pe mana lui si mi-a prins bine. Fiecare face cum considera pe masina propie.

Numai bine,
Andrei.


--------------------
Renault/ Dacia R12 TR/ R16 TS/ 1300 1974/ 1970 - BC12RNO;16RNO;07UAP
Since you are going to be thinking anyway, think big
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 24 May 2012, 23:57
Post #22845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(medelin @ 24 May 2012, 22:54)

* radmasa.gif Ca sa schimbi vitezele la o dacie 1300 trebuie sa dai la vasla ca Elisabeta Lipa.
*


Multe sunt si " Legende " , daca timoneria este ok si patina reglata cum trebuie , este imposibil sa vaslesti .
O alta legenda :
Dacia 1300 nu are caldura , ma contrazic pe fapte cu oricine .

@ Aditza

Stiu ca acest subiect poate naste polemici , de aceea am zis ca fiecare hotarasete pentru bunul sau ( echipare , ulei folosit , cu ce curata sistemul de ungere / racire , etc ).
Vorba Romanului : " Fiecare cu aia masii " wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apline5
post 25 May 2012, 02:53
Post #22846


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 6 June 07




QUOTE(danut 69-71 @ 24 May 2012, 23:57)

O alta legenda :
  Dacia 1300 nu are caldura , ma contrazic pe fapte cu oricine .

*



nu caldura, la dezaburire sta prost


--------------------
bmw 318ci 1990 - ct 11 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christith
post 25 May 2012, 08:08
Post #22847


Membru alcolic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 10 March 07
From: Timisoara




QUOTE(Ov @ 24 May 2012, 09:37)
Acum, vis-a-vis de elemente frantuzesti puse pe masini 100% romanesti ramane sa vedem cum o sa fie. Mai aveti si voi nitica rabdare.
*


Avem si asa ceva atestat, chiar la noi pe forum... wink.gif Deci se poate! smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / 1300 - 1970 / 1971 - TM 70/71 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 May 2012, 08:17
Post #22848


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ apline
Te referi la ventilatie , in functie si de etanseitatea masinii .
Am mai sesizat la masinile cu caloriferul de caldura spart , parbrizul este plin de grasime , de la vaporii de antigel si daca nu este bine curatat / degresat , va fi gras si umed in permanenta , nu se usuca never .
Alt exemplu :
La orice masina , pe timpul iernii daca sunt 4-5 persoane in ea si mergi la drum lung , ai sa vezi baza geamului putin aburit / semi inghetat , pe interior , evident .
Daca se merge cu geamul putin intre deschis , nu se intampla asa ceva .

This post has been edited by danut 69-71: 25 May 2012, 12:06


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 25 May 2012, 09:29
Post #22849


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pun pariu ca aia care zic ca nu e eficienta dezaburirea n-au citit niciodata in manualul masinii cum se foloseste dezaburirea smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 May 2012, 12:05
Post #22850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Imi place ca ai pus punctul pe i


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 25 May 2012, 15:01
Post #22851


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Atat caldura cat si dezaburirea parbrizului merg foarte foarte bine si la mine. Conteaza sa etansezi bine locul si nu ai nicio problema.

Like Ov! tongue.gif

This post has been edited by kitzsteinhorn91: 25 May 2012, 15:01


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 25 May 2012, 15:46
Post #22852


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




la a mea din 76 caldura merge exceptional de bine, la fel si dezaburirea, nu abureste de loc geamul si caldura nu o pot da la maxim pe 10, ca nu mai poti sta, la fel si la picioare.


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 25 May 2012, 16:26
Post #22853


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




No, hai sa va dau tema de casa pentru urmatoarea zi cu ploaie.

Simulare de blocat pe loc in trafic intr-o zi rece de toamna. Nush, sa zicem ca mergeti din A in B, si in fata voastra s-o rasturnat un tir.

Cu masina stand pe loc, faceti greseala sa dati drumul la caldura, ca deja incepeti sa simtiti ca vi-i frig. Evident, o sa se abureasca parbrizul de naiba-l ia. Singurul mod de a-l dezaburi e sa dati drumul la ventilatie (A dracu' carpa, unde-am pus-o mad.gif ). Dupa cat timp chiar se intampla ceva?

Da, in mers, nu pot zice ca am avut vreodata vreo plangere la adresa debitului de aer, si in consecinta, a dezaburirii. Si daca nu, geamul de la sofer putin deschis clar rezolva problema. Dar pe de alta parte, ventilatorul ala il consider mai lesinat decat un soarec astmatic.

La toate celelate masini cu care m-am plimbat (incluzand o piticanie aia de Tico), cand am dat drumul la ventilatie la maxim, apai debitul de aer era suficient de puternic sa-mi usc si retina. Pe cand la dacie, trebuia sa aprind o tigare ca sa testez daca se intampla ceva sau nu.

Chestia asta e una din putinele chestii care consider ca puteau fi facute mai bine la jucariile noastre, dar no, nimic nu-i perfect pe lumea asta.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 25 May 2012, 17:01
Post #22854


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Simptomul de aeroterma lesinata l-a prezentat si babuta din dotare cind a intrat pe mina mea in 2006. La mine rezolvarea a fost simpla: S-a demontat grila dintre parbriz si capota motorului, s-au extras de acolo 2 farase de frunze putrezite, namol, crengi uscate si altele asemenea si s-a rezolvat problema. Acum are debit decent. Vezi sa nu ai si tu probleme de genul asta, sau vre-un contact imperfect, sau rotorul aerotermei intepenit.


L.e. poate intereseaza pe cineva: http://generation1170.skyrock.com/1.html

This post has been edited by STORMTROOPER: 25 May 2012, 17:27


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 25 May 2012, 17:26
Post #22855


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




La prazilianca, tot ce se poate. Ajung io sa-mi bag nasul si pe-acolo.

La cealalta in schimb, am incercat inclusiv sa blochez cu banda adeziva perdeluta aia de cauciuc (ca perdeluta de cauciuc era imbatranita) dupa ce am curatat totul pe acolo , numa' ca sa vad daca se intampla ceva sau nu (ma plictiseam amarnic intr-o zi tongue.gif ). Am verificat ca voletii de directionare merg cum trebuie, si ca chiar inchid aerul spre picioare. Tot la stadiul de soarec astmatic o ramas. Incepusem deja sa ma uit dupa motorase brushless de masini teleghidate , ca alea pot ajunge la turatii de 30.000, dar dupa aia am vazut si ce consum de curent au motorasele in cauza, si se complica un pic prea tare adaptarea.

Si ca sa revin la comparatia cu Tico. Prima oara cand am dat drumul la ventilatie la maxim, mi-o aruncat un pumn de frunze maruntite in ochi, ca de, goanga n-are nici un neam de filtru. Prima data cand am dat drumul la ventilatie pentru dezaburire in el, parbrizul era complet uscat in maxim un minut. Si goanga asta nu-i o masina de la care sa ai pretentii.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 25 May 2012, 20:31
Post #22856


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Daca aeroterma este data jos, unsa si curatata, imposibil sa nu mearga bine, ca sa va bage caldura trebuie sa izolati perfect, o problema ar fi acele bucati de material care se deschid in mers, daca in momentul in care stai pe loc ar inchide perfect, ar baga caldura exact ca un bord CN smile.gif
&feature=player_embedded

This post has been edited by Victor 007: 25 May 2012, 21:00


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 25 May 2012, 20:33
Post #22857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Bucatzel

Daca vrei poti face un face lift la motorasul aerotermei .
Desfaci aeroterna , inlocuiesti motorasul cu 1 de Tico , il bagi in aceeasi carcasa si ai sa-ti poti face si freza la debitul de aer .
Spre deosebire de aerotemrele Frantuzesti , am sesizat si eu aceeasi insuficienta de debit la masinile fabricate dupa 78-80 .
La Dacia mea din 78 , este inlocuita aeroterma cu una de Break , putin mai voluminoasa si debit mai mare ( este normal fiind diferit volumul habitaclului la berlina ).


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 25 May 2012, 21:21
Post #22858


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Danut ai idee ce motoras este asta?, provine de la alta masina? l-am gasit pe aia albastra si nu seamana deloc cu ce am la asta gri...

Attached thumbnail(s)
DSCF0152.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 651
DSCF0155.jpg ( Size: 642.99k ) Number of downloads: 703
DSCF0157.jpg ( Size: 660.7k ) Number of downloads: 674


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poul
post 25 May 2012, 22:42
Post #22859


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 September 10
From: Borsec




QUOTE(Victor 007 @ 25 May 2012, 22:21)
Danut ai idee ce motoras este asta?, provine de la alta masina? l-am gasit pe aia albastra si nu seamana deloc cu ce am la asta gri...
*



Motorasul este pentru aeroterma dacia fabricat in romania, dar parca a fost folosit si la alta masini. Este normal sa difere de motorasul care ai tu pe dacia cea gri deoarece acel motoras e francez, si eu am tot motoras francez pe masina mea din 72 exact ca masina ta.


--------------------
Dacia 1300 1980 1972 - HR 72 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 25 May 2012, 22:53
Post #22860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Mersi pentru raspuns, eu credeam ca motorasele romanesti au forma identica cu cele frantuzesti smile.gif


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 760 761 762 763 764 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 22:34
Forum Renault