DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 776 777 778 779 780 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

danut 69-71
post 30 Jul 2012, 23:03
Post #23311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Tractozaur @ 31 Jul 2012, 00:35)
... si atat!
*


N-am inteles, acum se da dublu? wacko.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 30 Jul 2012, 23:28
Post #23312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




Raspunsul e simplu. La anul pleaca 5 masini si primesc sponsorizare de la RCR! Hai baieti, ca se poate! coolspeak.gif


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 00:03
Post #23313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Poate la anul, incerc alt continent. tongue.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 31 Jul 2012, 05:49
Post #23314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




Danut,

Anul asta nu ne-ai onorat cu prezenta asa ca din pacate nu esti la curent cu faptul ca aportul clubului a fost anul asta mult mai substantial decat in vremurile alea "bune" in care sincer eu unul n-am reusit sa-mi fac masinile sa mearga cu apa, n-am putut plati la hotel cu sepci si nici la restaurant n-am putut sa las tricouri in loc de bancnote. Se pare ca nu citesti PV in care apar bugetele evenimentelor.

Iti repet, cine a cerut materiale promotionale RCR a primit, in numar suficient, la final a facut un PV si a returnat, eventual, ce mai ramasese. Plachetele RCR nu se dau la fiecare eveniment cum gresit s-a procedat in trecut se dau pentru fiecare masina a fiecarui membru, pt ca n-ai ce face cu 10 daca ai o singura masina. Tocmai am comandat 200 , daca ai masini fara iti dam cu placere.

Apropo de Volvo acum mi-a picat fisa ca era vorba de Raliu Monte Carlo, care s-a tinut in ianuarie, intr-un fel raspunsul meu se potriveste, n-a dat clubul sprijin, fostul CD nici macar n-a pus o stire pe site.

Sechi nu ne certam frate , e bine insa sa lamurim lucrurile , transparent, sa nu ramana cineva cu vreo idee gresita ca e pacat.

Apropo in octombrie organizam FABRICAT IN ROMANIA, in cadrul Politehnicii din Bucuresti, expozitie cu vehicule romanesti.


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 31 Jul 2012, 06:54
Post #23315


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




Nu poti compara Turul Europei facut de o masina romaneasca din 1969 si participarea la cel mai important eveniment R12 al anului cu o expozitie intr-un hangar unguresc, cu masini duse pe platforma.
In alta ordine de idei, dle Presedinte, va anunt pe aceasta cale retragerea mea din Retromobil si renuntarea la statutul de membru al acestei asociatii.

This post has been edited by valibrad: 31 Jul 2012, 07:22


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 31 Jul 2012, 08:15
Post #23316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




Vali, masinile au mers pe roti, doar 3 ARO au fost duse pe platforma. Prin hangarul ala au trecut cateva zeci de mii de oameni sa vada cele aproape 1000 de vehicule care s-au perindat pe acolo in 4 zile. N-are sens sa judecam prin comparatie evenimentele pentru datele sunt diferite. In Ungaria clubul a primit o invitatie si a organizat un stand cu masini romanesti si nu numai. A fost o premiera organizata in pripa asa cum s-a intamplat cu tot sezonul, pentru ca am inceput treaba la 1 aprilie, de la 0 (zero). Scopul a fost sa pornim in sfarsit o colaborare cu o tara vecina care in domeniul nostru exceleaza. Sprijinul clubului a fost infim in comparatie cu efortul participantilor. 2 colegi cu Aro au sprijin un al treilea coleg sa fie acolo si nu a fost singurul gest frumos petrecut. Remus a pus punctul pe I, 5 masini si treaba e rezolvata.

Referitor la retragerea ta mi-ai spus de ea de ceva vreme, n-as vrea sa ramana cineva cu impresia ca are legatura cu discutia nostra. Eu zic sa te mai gandesti, problemele sunt in alta parte, partial le inteleg (cum e cazul VTM) , esti prietenul meu si pot sa-ti spun ca nu asa se schimba lucrurile. Si eu am dezamagirile mele, nemultumirile mele, hai sa discutam si poate reusim sa indreptam lucrurile.

Daca ai ceva sa-mi reprosezi poti sa-mi spui direct, chiar si pe forum, ce ma doare e ca dupa atatia ani in care imi place sa cred ca am fost prieteni, ne-am sprijinit reciproc, am lucrat impreuna pentru club, am ajuns la unul din "astia de la ...."

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 31 Jul 2012, 08:15


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 31 Jul 2012, 08:36
Post #23317


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




Bogdane,

Nu am nimic ce sa iti reprosez si iti urez succes pe mai departe, am colaborat foarte bine si ramanem prieteni in continuare. Am motivele mele pentru care ma retrag din Retromobil. Sunt intristat de aceasta "omitere" a dlui Crainiciuc care a plecat cu Dacia lui prin Europa, reprezentand Romania in primul rand, iar pe grila masinii sale sunt siglele RCR si FIVA.
Chestia cu cinci masini mi se pare o regula arbitrara si de caca t. Eu cred ca este mai greu sa pleci de unul singur decat intr-un alai de cinci. Sincer!
Cu asta am incheiat, nu voi mai comenta nimic legat de Retromobil.
Succes si bravo Dan!


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 09:56
Post #23318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(AUTOMOBILIA @ 31 Jul 2012, 07:49)
Danut,

Anul asta nu ne-ai onorat cu prezenta .

Apropo in octombrie organizam FABRICAT IN ROMANIA, in cadrul Politehnicii din Bucuresti, expozitie cu vehicule romanesti.
*


Draga Bogdan,

Nu din lipsa de respect nu am onorat cu prezenta, ci pentru simplul fapt ca majoritatea evenimentelor sunt in zona Bucuresti, ca si cel din Octombrie.
Si tu ai lipsit anul trecut de la Baia Mare, Sinaia, etc.

In ultima perioada nu am mai primit pe mail, nicio informare care sa ma tina la curent cu ce se mai intampla la retromobil( desi lumea discuta cu totul altceva), nu am de unde sa stiu de PV si ...
PS. nu mi-am schimbat adresa de mail si nici nr. de telefon, care sunt publicate pe site-ul oficial al RCR.

Daca as locui in zona in care organizati majoritatea evenimentelor( Bucuresti), nu mai scapti de mine si la fiecare eveniment cu alta masina, chiar daca este Dacia, Fiat sau Renault 12 G.

Sunt dispus sa vin cu cele 7 Dacia 1300, care sunt ( dupa umila mea parere) cele mai reprezentative pentru Romania, daca RCR suporta cheltuiala de trasport dus-intors.
De ce spun "Reprezentative" ca nu exista nici in cadrul RCR o masina de peste 40 de ani care sa fi parcurs un traseu similar cu ce am realizat eu cu Coana Mare.
In acest caz, rectractez afirmatiile si NU sunt dispus sa pun la dispozitie pozele personale in favoarea RCR.

Din luna Martie ma gandesc de a lua aceeasi pozitie de care tocmai a pomenit si Valentin si nu suntem singurii, multi dintre membrii( chiar si fondatori) nu-si mai regasesc locul in acest club, esti constient de acest lucru.

O parere personala, " Rufele trebuiesc spalate in familie" si nu sa ne balacarim pe fomuri, inchei subiectul RCR.
Nu exista termen de comparatie intre Romania si un alt stat European si cu asta inchei acest subiect.

Voi reveni cu poze din turneu.

@ valibrad
Multumesc frumos si de la tine am primit aprecieri si felicitari pe tot parcursul acestui lung traseu de 7.200 km in 3 saptamani. wub.gif , un alt coleg cu suflet mare.

This post has been edited by danut 69-71: 31 Jul 2012, 10:24


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 Jul 2012, 10:11
Post #23319


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sper sa va opriti cu discutiile despre retromobil aici wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 10:16
Post #23320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Acesta este tot traseul pe care l-am parcurs cu " Coana Mare "


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CLAUDIUS.C
post 31 Jul 2012, 10:26
Post #23321


CUSURUL MEU E CA MA INDRAGOSTESC DE FIARE


Group: Members
Posts: 138
Joined: 17 July 11
From: BRASOV




Felicitari Danut! Masina ta e ceva cu adevarat deosebit. Traseul e greu si pentru o masina mai moderna si performanta. Ma bucur ca ai ajuns cu bine si nu ai avut evnimente nedorite.


--------------------
DACIA 1300 1978 - BV-01-KKX
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 11:12
Post #23322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Claudius

Multumesc lui Dumnezeu, masinuta m-a ajutat enorm si a rezistat ca o " Mama eroina " traseul a fost enorm de lung intru-un timp relativ scurt, acum ma uit peste poze si imi aduc aminte ca vedeam pe autostrada masini de generatie noua cu capota ridicata s-au in asteptarea tractatorilor.

Cel mai lung traseu a fost de 1.180 km din Italia ,urcand Alpii Italieni, Alpii Elvetieni, traversat Elvetia, Germania pana la Wiena, ajungand la ora 03.00 dimineata ca nu mai puteam de oboseala.
Aici , am dormit timp de 3 ore la cel mai luxos hotel de 5 STELE, Dacia 1300 Coana Mare. radmasa.gif , am facut si d-astea.
Am avut si alt pilot la masina. wub.gif

Cel mai greu traseu a fost in Alpii Francezi, unde s-a ridicat temperatura si a crescut nivelul in vasul de expasiune. In varful munteleui era un semafor unde m-am vazut obligat sa astept timp de 25 de minute , culoare verde a semaforului, cu capota ridicata, deschisa caldura si motorul in functionare, rezultatul fiind cel scontat.
Daca nu ai cele mai mici notiuni de mecanica si tertipuri ce pot fi aplicate in trafic in cazuri exceptionale, nu recomand avantarea oricarui persoane la o asemnea aventura de nedescris. Sunt si momente critice unde trebuie sa iei o decizie definitiva.
Dintr-un anumit punct de vedere, am fost cel mai zgarcit participat la trafic, nevrand sa las nicio picatura de ulei in toata Europa. radmasa.gif Este adevarat ca masina trebuie sa-si marce teritoriul, nu s-a intampla si in cazul daciei mele.

A halit in jur de 1,5 litri de ulei la acest traseu, consumul de ulei fiind nesemnificativ tinand cont de distanta pe care am parcurs-o si viteza care nu a fost una redusa.
Cel mai mare avantaj a fost ca am folosit doar produse profesionale cum ar fi :uleiuri si tratament de motor/cutie, lichid de frana, inlocuitorul plumbului si aditiv de benzina, toate acestea fiind de la METABOND, un MARE + pentru masina.
Daca era sa-mi cumpar inlocuitorul plumbului pentru cata benzina a consumat ieseam dublu s-au mai mult ca pret cu cele gasite in statiile de benzina, asa ca am consumat aproximativ un tub de la Metabond si va recomand si voua aceste produse desi sunt scumpe, dar calculul facut per ansamblu iesi la aproximativ jumatate de pret .
Nu sunt singurul care pot da relatii despre produsele de la Metabond.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAZVAN FDC
post 31 Jul 2012, 11:40
Post #23323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 July 10




Danuteee,ti-au furat 'strainezii' masina? radmasa.gif ...foarte frumos,ma bucur ca s-a descurcat cu batrana!...tare fain,felicitari wink.gif


--------------------
DACIA 1300/VW Golf 3 1971/1995 - HD 04 FDC/AR 10 LZH
Vreau o tara ca afara....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 12:52
Post #23324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(RAZVAN FDC @ 31 Jul 2012, 13:40)
Danuteee,ti-au furat 'strainezii' masina?
*


Nu, era copilotul.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu-Florin
post 31 Jul 2012, 19:48
Post #23325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 453
Joined: 12 October 08




Danut: "A halit in jur de 1,5 litri de ulei la acest traseu, consumul de ulei fiind nesemnificativ tinand cont de distanta pe care am parcurs-o si viteza care nu a fost una redusa."
Ma intreb acum, cati dintre cei de pe forum care isi lauda masinile ar fi fost atat de sinceri precum Danut si sa scrie exact ce si cum pe forum?


--------------------
DACIA 1310 1986
FAN DACIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 31 Jul 2012, 21:42
Post #23326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Liviu
Asta este adevarul, nu exista masina care sa nu consume ulei, indiferent de generatie, nou sau vechi.

Daca ma iau dupa specificatiile tehnice, ar fi trebuit sa consume in jur de 3 litri si este un consum normal, mai ales ca masinile care au set motor Borgo sunt recunoscute ca si mari consumatoare de ulei la o viteza peste 90 km/h.

Cand exploatarea este una supraturata, mai iau in calcul si ghidurile de la supape suficient de mari, nu-mi fac nici cea mai mica problema de consumul de ulei, are si ungere buna.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 1 Aug 2012, 08:14
Post #23327


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Oameni buni, achiesez la opinia lui Sechi.Nu mai purtati discutiile astea in contradictoriu ca nu isi au rostul aici. Felicitari Danut pentru excursie si pentru ca ai ajuns cu bine acasa. Parerea mea este sa faci un topic special in care sa povestesti experientele tale, cu pozele de rigoare.
Eu inca sunt la Stockholm pentru urmatoarele 3 zile, urmeaza Danzig si pe urma drumul spre casa. Va salut pe toti si sa aveti o vreme buna.

P.s. Aici sunt 15 grade la ora 15.00, in Romania cite sunt?


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 1 Aug 2012, 08:27
Post #23328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




In cartea tehnica a masinii mele scrie clar, la capitolul intretinere:

"Este normal a se completa un litru de ulei la 600 mile (adica 1000 km)." Carticica s-a livrat noua, cu masina, este a masinii.

Deci tehnic, la un drum de 7000 km, daca puneai 7 litri erai in parametri normali.

Mie imi consuma un litru la vreo 2000, dar si trag de masina, merg repede si imi scapa putin ulei pe la buson. Si motorul are 170,000 km, original. E sunt super multumit cu acest consum.


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 1 Aug 2012, 09:08
Post #23329


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




Orice masina consuma ulei, de la Logan la Ferrari Enzo.


--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 1 Aug 2012, 10:04
Post #23330


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




M-am cam tinut departe de "interneti" in ultima vreme, asa ca de-abia amu' am aflat ca lumea deja o inceput sa se si intoarca din preumblare. Ma bucur ca totul a decurs ok, si Storm-ule, taaaaare as fi vrut si eu sa am parte de 15 grade aseara cand am scos si eu prazilianca la plimbare sa-si mai dezmorteasca incheieturile.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 1 Aug 2012, 11:44
Post #23331


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(STORMTROOPER @ 1 Aug 2012, 08:14)
Oameni buni, achiesez la opinia lui Sechi.Nu mai purtati discutiile astea in contradictoriu ca nu isi au rostul aici. Felicitari Danut pentru excursie si pentru ca ai ajuns cu bine acasa. Parerea mea este sa faci un topic special in care sa povestesti experientele tale, cu pozele de rigoare.
Eu inca sunt la Stockholm pentru urmatoarele 3 zile, urmeaza Danzig si pe urma drumul spre casa. Va salut pe toti si sa aveti o vreme buna.

P.s. Aici sunt 15 grade la ora 15.00, in Romania cite sunt?
*



Eu am toata admiratia si respectul pentru baiatul acesta.
Pentru mine el este adevaratul olimpic daciot care a purtat si poarta si in momentul de fata tricolorul romanesc prin Europa, cu o masina care este in intregime "made in Romania", fara sa-si fi pus vreodata problema sponsorizarilor si acumularii de capital de imagine.

LE Imi cer scuze pentru eroare! Observ ca si STORMTROOPER are 2 sponsori: ydaniel service si daciaclub.ro biggrin.gif

This post has been edited by tunderbird: 1 Aug 2012, 13:47


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Aug 2012, 17:13
Post #23332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(tunderbird @ 1 Aug 2012, 13:44)
o masina care este in intregime "made in Romania"

*


Ti-au scapat mai multe detalii:

Diferenta de 18 ani intre masini(nu ai mai socotit si uzura morala). Nu cred ca faci fata unei competitii, in fata unui adversar mai tanar cu 18 ani.
La el, motor si cutie refacute de putin timp.
Masina din familie, cunoasterea intregii istorii.

Sponsorizarea nu este o ilegalitae si cei de la drift, vtm..., toti o practica.

Olimpicii nostrii au plecat la Londra cu bani din buzunar?

Poate te incumeti si mergem in tandem la anul, cu sponsori, fara sponsori, egal.

This post has been edited by danut 69-71: 1 Aug 2012, 18:10


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 1 Aug 2012, 19:23
Post #23333


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Indiferent de varsta si de geneartia careia ii apartine, orice Dacie care circula atat de mult prin Europa merita toata aprecierea si toata admiratia. Nu cred ca in cadrul unui club de orice marca din vest, Fiat, VW, Mercedes, etc.., se pune astfel problema atunci cand oricare mebru are o realizare pe care o crede notabila si considera ca o poate impartasi cu ceilalti.
Consider ca, atat Danut, cat si Dragos, cat si Remus, pot fi doar bune exemple de urmat, in nici un caz personaje contestabile sau de supus dezbaterilor sterile.

Dragos, drumuri bune in continuare!

La sfarsitul lui iulie, in nordul Germaniei, am avut aceleasi temperaturi, intre 15 si 18 grade ziua, asta in timp ce acasa erau 31-32. In plus, a cam plouat mai tot timpul, soarele fiind o aparitie rarisima. Il pandeam ca sa mai pot face ceva poze.smile.gif
La noi e tot seceta, desi mai ploua din cand in cand si e aceesi zapuseala obisnuita.

Ca sa va arat ca mai sunt si altii, care nici macar nu sunt mebrii ai vreunui forum si nici nu isi striga aici dragostea pentru Dacie, voi posta cateva poze cu o Dacie surprinsa in Austria, pe la Linz, si cu un papuc intalnit in Germania, pe la Kassel. Jos palaria!

Attached thumbnail(s)
DSCF1459.jpg ( Size: 309.33k ) Number of downloads: 404
DSCF1460.JPG ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 468
DSCF6661.jpg ( Size: 401.23k ) Number of downloads: 471
DSCF6662.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 401


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 1 Aug 2012, 22:24
Post #23334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




Va zic eu cum sta treaba cu plecatul in Franta. I-am observat pe baietii astia, si cred ca ma stiu si pe mine insumi destul de bine. cool.gif

Dragos a plecat pentru ca el e un tip extrem de pozitiv, curajos, extrem de sociabil (baiatul vorbeste la perfectie franceza, apropos smile.gif ), si e la o varsta cand lucrurile astea "se fac" - probabil cand va avea copii acasa si familie care sa-l astepte se va gandi de doua ori inainte de asemena aventuri. Dragos pentru mine este tipul exuberant pentru care orice este posibil, doar sa vrei. El a reprezentat Dacia in Franta si peste tot pe drum intr-un mod superb, este patriot si crede tare mult in masinutza lui. E tipul care si cu si fara sposnorizari, el tot se duce. Francezii il stiau si il apreciaza mult. Bravo, Dragos. RO_flag.gif

Cu Danut e alta poveste. Tipul s-a dus sa arate francezilor ce inseamna Dacia cu adevarat, prezentand una din cele mai reprezentative masini din tara. El a inteles de la inceput ce inseamna asta, s-a pregatit temeinic, stia lumea ca pleaca, era cu totul alt fel de responsabilitate decat la Dragos. Baiatul a avut sponsori (multi autosesizati wink.gif ), a aparut la TV, ziare, figuri. La el masina trebuia sa-l duca brici, sa arate brici, sa faca sa se vorbeasca de RO, iar el trebuia sa faca impresie intre francezi si ca expert in R12, dupa cum este si dupa cum merita. Totul a fost mult mai oficial decat la Dragos sau la mine.

Intr-un fel, Dragos era sportivul si Danut ambasadorul. Unul a plecat in excursie si altul in misiune.

Eu? Nu am nici un merit, nu ma mai laudati atata. silly1.gif Eu pur si simplu am posibilitati financiare sa ma duc in Franta fara probleme. Nu am Dacie ci R12 si nu cred ca am reprezentat Romania deloc, in afara de faptul ca vorbeam ca astilalti romaneste pe acolo. Deci, eu eram chibitzul, un fel de copil de mingi.

Deci aveti sportivul, ambasadorul si chibitzul. icon_mrgreen.gif

Amandoi baietii au fost super, si francezii au fost impresionati de ei. Dacia lui Danut a facut furori, efectiv. A aratat francezilor cum trebuie sa arate de fapt un R12 adevarat. Mai mult, pe unde a trecut, si in Anglia si in Franta, am vazut cu ochii mei, a facut lumea sa vorbeasca de RO cu admiratie.

Bravo lor!

A vorbit chibitzul. biggrin.gif (aplauze moderate din sala)

This post has been edited by remusro: 1 Aug 2012, 22:31


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Aug 2012, 22:30
Post #23335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




In drum spre Marseille, in masivul central, viaductul Mllau( cel mai inalt pod din Europa).
In stanga viaductul, in dreapta orasul, o adevarat splendoare.

This post has been edited by danut 69-71: 2 Aug 2012, 00:36


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Aug 2012, 22:31
Post #23336


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Remus, sa stii ca tu reprezinti Romania mai mult decat au facut-o si o vor face toti la un loc de pe acest forum wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 1 Aug 2012, 22:37
Post #23337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




QUOTE(Ov @ 1 Aug 2012, 22:31)
Remus, sa stii ca tu reprezinti Romania mai mult decat au facut-o si o vor face toti la un loc de pe acest forum wink.gif
*



Esti dragut Ov, dar de din pacate de data asta nu am avut scule... Doar un R12 si un steag britanic (mai mult de haiosenia situatiei, sa vada lumea ca e R12 cu volan pe dreapta).

Va zic eu cine a reprezentat Romania tare de tot. Baiatul ala de la tir care a luat medalia de aur alaltaieri la olimpiada. I-as pupa picioarele, manca-l-ar tata. Bravo lui. Hai Romania! RO_flag.gif


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 2 Aug 2012, 08:11
Post #23338


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Vali - 3 lucruri asa pe fuga pentru ca ma un pic de acces la net.
1. Nu stiu ce am facut sau ce am zis, sau cu ce te-a ofensat Dacia mea sau eu, imi cer scuze, nu asta a fost intentia mea.
2. Din Ugaria si pina in Norvegia, din Franta si pina in Suedia te anunt ca ca multa lume mi-a admirat masina si nu a fugit din calea ei. Cred ca daca as face o contorizare cuta lume m-a intrebat de ea, pe mine si pe prietena mea ar fi peste 100 de persoane. Nu ii mai pun la socoteala pe cei de pe autostrazi care claxonau si imi faceau semne de ingurajare.Nu nu claxonau sa ma dau la o parte din calesa lor.
3. Idea cu mersul la reuniunea anuala R12 din franta nu este a lui Danut si nici a mea. Ii apartine lui Mutly care a prezentat pozele. Eu cel putin imi asum meritul ca am zis de anul trecut ca o sa merg si anul asta am si facut-o .
Asta e tot, oameni buni sa aveti o zi usoara si frumoasa.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 2 Aug 2012, 11:06
Post #23339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




Ca sa schimbam subiectul...
uitati o poza simpatica, gasita intr-un anunt vanzari auto real smile.gif
http://www.leboncoin.fr/voitures/331650030.htm?ca=12_s

Attached thumbnail(s)
pis.jpg ( Size: 47.39k ) Number of downloads: 609


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 Aug 2012, 13:17
Post #23340


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




No, amu' chiar gata.

Urmatoarea bucata de discutie cu fie si vaga tenta de provocare se soldeaza cu "premii", ca toata discuta de pana acum nu e stearsa doar din cauza ca-s mai plin de lucru decat cainele de paduchi. N-am chef diseara sa am si mai mult de sters.

Chiar ma bucuram si eu ca nu s-o mai certat nime' pe aici demult.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 776 777 778 779 780 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st May 2025 - 00:42
Forum Renault