DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 847 848 849 850 851 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

deceneu32
post 9 Apr 2013, 23:02
Post #25441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(gavrisan lucian @ 9 Apr 2013, 21:04)
fusta are o buza care e prinsa de aripa

poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987!
*


O Dacie 1300 din 1980 a lui CyPz

This post has been edited by deceneu32: 9 Apr 2013, 23:31


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 23:13
Post #25442


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Cum poate sa fie asta 1310?
Cel mult 1300 cu "elemente uzinale" de 1310 (doar pe fata).



LE OK! Vad ca a corectat eroarea.

This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 23:37


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 9 Apr 2013, 23:25
Post #25443


Membru


Group: Members
Posts: 1.371
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Nu e 1310 , e dacia 1300 toata ziua . In primul rand ca e din 1980 si in al doilea rad , are stopuri ,faruri de 1300.Si in plus are jgheab clasic 1300 .


--------------------
Renault 12 Gordini Pontiac Firebird 1972, 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 9 Apr 2013, 23:30
Post #25444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Pai nu 1310.Am precizat mai sus ca este 1300 din 1980.
Am pus poza ca sa inteleaga lumea despre ce ''buza'' este vorba:imbinarea dintre aripa spate si fusta.

Acum am si eu o intrebare:pe modelul asta de fusta nu se pot adapta triple mari de 1310?N-au loc din cauza acelei ''buze''?Sunt prea lungi triplele?

Intreb deoarece Cristih pe masina lui din 1971 a gasit triple mari dar a readus-o la starea initiala(triple mici).Cum au procedat cei dinaintea lui?Au taiat respectiva ''buza'' ca sa faca loc triplelor?


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 23:31
Post #25445


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Cred ca Deceneu a facut o gluma...


Sau cumva a vrut sa ne indoctrineze cu nepriceperea lui? excl.gif



--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 9 Apr 2013, 23:33
Post #25446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 23:13)
Cum poate sa fie asta 1310?
Cel mult 1300 cu "elemente uzinale" de 1310 (doar pe fata).
*


E 1300!Mea culpa!Am modificat postul!!Nu citesc mesajele inainte de ale posta!!

9 Apr 2013, 23:34:
wink.gif)+9 Apr 2013, 23:25-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 9 Apr 2013, 23:25)
Nu e 1310 , e dacia 1300 toata ziua . In primul rand ca e din 1980 si in al doilea rad , are stopuri ,faruri de 1300.Si in plus are jgheab clasic 1300 .
*


1300,1300,1300,1300,1300

E bine acum?Ce-ati sarit toti asa pe mine? smile.gif

9 Apr 2013, 23:36:
QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 23:31)
Cred ca Deceneu a facut o gluma...
Sau cumva a vrut sa ne indoctrineze cu nepriceperea lui? excl.gif
*


N-am facut nici o gluma:e o Dacie 1300 din 1980.
Cam obosit si nu imi verific continutul inainte de a-l posta!!!

This post has been edited by deceneu32: 9 Apr 2013, 23:36


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 23:40
Post #25447


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(deceneu32 @ 9 Apr 2013, 23:33)
... nu imi verific continutul inainte de a-l posta!!!


nono.gif


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 9 Apr 2013, 23:42
Post #25448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Stiu ca nu e bine... smile.gif

Care aveti 1310,spuneti-mi si mie daca masca inferioara este identica cu cea din imagin:R12(phase 2).Sunt curios daca romanii au respectat modelul frantuzesc...

This post has been edited by deceneu32: 9 Apr 2013, 23:50


--------------------
Dacia 1300 - DJ 70 ABC 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Apr 2013, 08:10
Post #25449


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 9 Apr 2013, 21:54)
veti avea un subiect de discutie si comparatie la Brasov, vor fi mai toate modelele.
*


decat sa ne intalnim 4 oameni si sa zicem ca am facut prima intalnire de anul asta, mai bine ne intalnim 40 si avem de toate icon_mrgreen.gif

QUOTE(harby @ 9 Apr 2013, 22:31)
Daca dau cu lovitura de ciocan pe galerie tine ?
*


nu

This post has been edited by Ov: 10 Apr 2013, 08:15


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 10 Apr 2013, 08:13
Post #25450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




facand abstractie de indoiturile ei si a restului masinii,cam asa arata fusta fata a unei 1310 din 86

Attached thumbnail(s)
Fotografie0021.jpg ( Size: 581.22k ) Number of downloads: 336


--------------------
Dacia 1310 TX/Li - BN 02 PZA/BN 64 FLO 1986/1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 10 Apr 2013, 08:52
Post #25451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.269
Joined: 6 August 08




Au fost fel de fel de dotari, incrucisari si mai ales "lichidari de stocuri" de prin uzina...

Attached thumbnail(s)
DSC_0003.JPG ( Size: 134.06k ) Number of downloads: 334
dacia_1420_1.jpg ( Size: 160.29k ) Number of downloads: 329
dacia_1420_2.jpg ( Size: 191.19k ) Number of downloads: 322
10576.JPG ( Size: 36.72k ) Number of downloads: 309
45_1b.jpg ( Size: 30.36k ) Number of downloads: 255


--------------------
Dacia 1310 - PH 10 SIA 1989 MLS
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Apr 2013, 08:55
Post #25452


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Si cu toate astea nu se poate spune ca o dacie 1310 cu streasina verticala este 1300 pt ca are caroserie de dacia 1300!

De aici a pornit discutia, hai sa n-o deviem in alta parte.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Apr 2013, 09:45
Post #25453


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




QUOTE(Ov @ 10 Apr 2013, 08:10)

nu
*


Eu am asa de aproape un an si tine foarte bine , si am vopsit cu un spray termorezistent obisnuit cred ca 27 ron am dat pe el, deci nimic special !

Attached thumbnail(s)
20130410_103329.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 379


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Apr 2013, 09:50
Post #25454


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Eu am vopsit-o pe a mea si nu a tinut decat putin timp. Nu a zburat de tot, dar a inceput sa se ia. Ce-i drept am facut-o cu "lovitura de ciocan" la pensula. O sa mai incerc si cu spray termorezistent. Am cumparat, dar n-am avut timp sa ma ocup blush.gif

This post has been edited by Ov: 10 Apr 2013, 09:51


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Apr 2013, 10:03
Post #25455


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




Inainte sa o vopsesti trebuie curatata bine galeria sa nu fie nici un gram de rugina de desupt, eu am dus-o la sblat. Inainte am incercat fara sa o sablez dar asa nu mi-a tinut mult timp nici mie!


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Apr 2013, 11:00
Post #25456


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




04.gif deci asta era problema smile.gif

multumesc de info wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishu_lover
post 10 Apr 2013, 12:06
Post #25457


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 1 July 12
From: Cluj-Napoca




QUOTE(iulica89 @ 10 Apr 2013, 08:52)
Au fost fel de fel de dotari, incrucisari si mai ales "lichidari de stocuri" de prin uzina...
*



Poza 2 si 3 a fost o incercare de facelift, nu au fost puse la intamplare ! (chiar daca asa pare radmasa.gif )


--------------------
Dacia Sport 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Apr 2013, 12:14
Post #25458


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




Voi ce parere aveti in legatura cu cea ce face D-ul din acest videoclip in minutul 4.26, face un canal cu pila ,sa aiba o ungere mai buna, e o idee buna sau nu?


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 10 Apr 2013, 13:44
Post #25459


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Ov @ 9 Apr 2013, 21:53)
Merge si vopsea normala. Si pe bloc si pe capacul de la culbutori.
*


N-am gasit o fisa tehnica de vopsea "normala" la care sa fie precizata si temperatura maxima la care ar rezista in timp, dar nu vad de ce sa te risti sa vezi fum sau sa-nceapa vopseaua sa curga, cand motorul e cald.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 10 Apr 2013, 13:57
Post #25460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(Janek @ 10 Apr 2013, 12:14)
Voi ce parere aveti in legatura cu cea ce face D-ul din acest videoclip in minutul 4.26, face un canal cu pila ,sa aiba o ungere mai buna, e o idee buna sau nu?

*


Nu am vazut vreun arbore cioplit in acel mod.Oricum nu obtine nimic in plus!
In schimb creeaza o amorsa de fisura.


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS - BV99UAP,70REN,75REN 1971/1970/1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Apr 2013, 14:01
Post #25461


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




O vopsea "normala" rezista pana la 100-120 de grade (temperatura la care un motor nu ajunge in mod normal). Rezista inseamna ca nu-si modifica nimic. Dupa temperatura asta isi modifica luciul si eventual culoarea. In jur de 350 de grade ia foc.

O vopsea rezistenta la temperatura mare rezista pana la 600-1000 grade, dar sincer nu cred ca o vopsea la tub va rezista atat. Din cate stiu pentru a aplica o vopsea siliconica termorezistenta elementul ce urmeaza a fi vopsit trebuie incalzit destul de tare (200 grade) pt o perioada de timp si vopseaua se aplica pe elementul incalzit.

This post has been edited by Ov: 10 Apr 2013, 14:02


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 10 Apr 2013, 14:02
Post #25462


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




Exteriorul motorului nu o sa se incalzeasca nici o data asa de tare sa curga sau sa ia foc vopseaua de pe el, acolo nu ai o temperatura asa de mare, daca temperatura lichidului de racire e max.90C , atunci nici exteriorul motorului nu e mai cald, si o vopsea normala rezista mult mai mult de 90C ! Parerea mea.


--------------------
Dacia 1300 - SM 02 NHM 1975
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 10 Apr 2013, 14:03
Post #25463


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Eu la motoarele diesel industriale am vazut. Dar era o rectificare mai mult sau mai putin plana in dreptul gaurii, cu o rugozitate comparabila cu cea a fusului. Asa cum a facut el cu pila acolo, sigur a creat amorsa de rupere. La motoare auto nici eu nu am vazut.

Ceva care aduce a sanfren/tesitura mai pronuntata, ca aici: http://www.highperformancepontiac.com/tech...n/photo_15.html

http://www.epi-eng.com/piston_engine_techn...sign_issues.htm

This post has been edited by tunderbird: 10 Apr 2013, 14:30


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 10 Apr 2013, 14:21
Post #25464


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Janek @ 10 Apr 2013, 12:14)
face un canal cu pila ,sa aiba o ungere mai buna, e o idee buna sau nu?
*



Alt mecanic pentru care "practica bate cartea", si ala... mad.gif

QUOTE(tunderbird @ 10 Apr 2013, 14:03)
sigur a creat amorsa de rupere
*


Mai adauga si faptul ca s-o dus in balarii echilibrarea intregii jucarii.

Daca problema e doar de o ungere mai buna, cred ca e mai sigur sa se apeleze la o pompa de ulei mai potenta decat cea standard. Desi nu vad in ce conditii de utilizare normala cea standard nu mai face fata.


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 10 Apr 2013, 14:34
Post #25465


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Janek @ 10 Apr 2013, 15:02)
temperatura lichidului de racire e max.90C
*


Nu-i chiar asa, e mai mare.
QUOTE(Ov @ 10 Apr 2013, 15:01)
O vopsea "normala" rezista pana la 100-120 de grade (temperatura la care un motor nu ajunge in mod normal). Rezista inseamna ca nu-si modifica nimic. Dupa temperatura asta isi modifica luciul si eventual culoarea. In jur de 350 de grade ia foc.
*


Evident ca pe exterior n-ajunge (blocul) peste 100-120; nu ma gandeam la "luat foc", ci la un eventual fumegat sau curs al vopselei; nici eventualul ulei scurs pe la garnitura chiulasei sau capacului nu se-aprinde, dar face urat.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 11 Apr 2013, 18:08
Post #25466


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




Va salut.
Daca fac poze cu o masina, imi puteti spune cam din ce an este si daca merita salvata.
Are ceva rugina(ceva mai multa).
Are din punctul meu de vedere toate elementele de frantuza.
Elicie de fier.



--------------------
Dacia 1310 rat style - bv XX cia '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai,ro
post 11 Apr 2013, 18:34
Post #25467


om


Group: Members
Posts: 218
Joined: 24 December 12
From: Pitesti




cata_unu1

Salutare, pai fa poze - pe sub ea..pe la lonjeroane. cat mai multe ca sa ne dam seama daca e in regula pt o restaurare.
Si daca ai acces la masina.. nu te sfii sa faci in portbagaj pe la acele "oale", pe la motor..etc.

In principiu daca are tampoane mari - si barile fata - spate sunt frantuzesti - au o buza sub ele - ar trebui sa fi frantuzoaica - asta daca nu sunt schimbate.

In orice caz asteptam pozele! - cat mai multe

This post has been edited by Mihai,ro: 11 Apr 2013, 18:36


--------------------
()DACIA 1300 1974()
/(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\
\===[]====[]===/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 11 Apr 2013, 18:36
Post #25468


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(cata_unu1 @ 11 Apr 2013, 19:08)
Va salut.
Daca fac poze cu o masina, imi puteti spune cam din ce an este si daca merita salvata.
Are ceva rugina(ceva mai multa).
Are din punctul meu de vedere toate elementele de frantuza.
Elicie de fier.
*



Ca sa vezi anul,cel mai bine te uiti in aerisirile de pe stalpii spate,sau daca nu pe placutele de la motor,daca tot ai acces la ele wink.gif .
Succes!

This post has been edited by catalinSV: 11 Apr 2013, 18:38


--------------------
Ex:Renault Clio - SV 09 AWY 1995
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 11 Apr 2013, 20:47
Post #25469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




Cata, la asta te refereai? Ca stiu ca mult timp a fost parcata in Fagaras...

11 Apr 2013, 21:48:
d2

11 Apr 2013, 21:48:
d3

11 Apr 2013, 21:50:
d4

11 Apr 2013, 21:51:
Pozele sint din iarna lui 2011...

This post has been edited by Alex1300BV: 11 Apr 2013, 20:51

Attached thumbnail(s)
IMG337.jpg ( Size: 676.22k ) Number of downloads: 329
IMG338.jpg ( Size: 671.85k ) Number of downloads: 318
IMG339.jpg ( Size: 542.45k ) Number of downloads: 295
IMG340.jpg ( Size: 560.17k ) Number of downloads: 247
IMG341.jpg ( Size: 555.47k ) Number of downloads: 259


--------------------
Dacia 1410 - xxxxxxxx 1991 1397 cmc TLX Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 11 Apr 2013, 21:10
Post #25470


Membru


Group: Members
Posts: 1.371
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Asta cred ca e din 1973 : capace ozn , vipuisca , tampoane mari , scris uap pe aripa ...si are cumva interior maro blink.gif sau nu vad bine ?

This post has been edited by harby ;)): 11 Apr 2013, 21:11


--------------------
Renault 12 Gordini Pontiac Firebird 1972, 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 847 848 849 850 851 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 21:14
Forum Renault