DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 901 902 903 904 905 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Daciotul_98
post 29 Nov 2013, 23:00
Post #27061


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




cantatul/suflatul la jiglere si alte dracarii din carburator stiu ca se intampla de obicei la carfil in special la coooaste mai lungi radmasa.gif ;batranii tin la ele pentru ca au reprezentat tineretea lor,le-au luat de noi si nu mai are rost sa schimbi masina la o anumita varsta a unora.In concluzie masina(dacia),ca si omu la o anumita varsta mai trebuie consultata.Ex;un unchi fost mare boss la circulatie circula cu o amarata dacie din 2003,stiti ce mi-a zis?Taica la varsta mea nu imi mai trebuie alta.... wub.gif
Mie unul zic ca mai tari is daciile dupa 72 alea is romanesti,alea iti dau adrenalina si nervi,o sa le plangeti de mila dupa un timp cand nu o sa mai vedeti o dacie cu capota deschisa,un rateu,celebrul mers in 3 bujii,stiti voi.... sad.gif wub.gif


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 29 Nov 2013, 23:07
Post #27062


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




QUOTE(Marius 77 @ 29 Nov 2013, 22:28)
Adică ce, că are carburator ?


Nu, la asta ma refeream:

QUOTE(Marius 77 @ 29 Nov 2013, 21:39)
Tot ce s-a fabricat după aceea, sânt doar hârburi românești.
Dacă nu aveai plămâni de saxofonist (pentru împins mașina), sau, să fi cel puțin fan Gheorghe Zamfir (pentru a sufla în toate găurile), nu exista motiv să le cumperi.


Dar totusi eu am adresat acea intrebare colegilor de mai sus, care nu vad valoare istorica in dacii, ci in kit car-uri reno, asamblate de personalul de la UAP pentru a se obisnui cu modelul wacko.gif

This post has been edited by daniel93: 29 Nov 2013, 23:09


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 29 Nov 2013, 23:22
Post #27063


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




QUOTE(bucatzel @ 29 Nov 2013, 10:00)
Sa nu exageram... Poate nu toti stau in cap pentru un an de fabricatie "mic".
*




QUOTE(daniel93 @ 29 Nov 2013, 21:08)
De ce au asa o valoare istorica frantuzoaicele? biggrin.gif
Seria 0002 o inteleg, dar restul? La urma urmei sunt masini de serie, fabricate cu piese de R12, care a fost tot o masina de serie. Modificari au fost pe tot parcursul anilor, cred ca cel putin la 2 ani se schimba cate un mic detaliu, asa ca, fiecare an reprezinta o particica din istoria Dacia.
*



Domnilor, e o mare diferenta intre un 69 si restul. Mare de tot. As zice ca mare si intre 69 si 70, daca se discuta de ultimele luni din 70. Deja 71 e alta masina. Si aici nu vorbim de Dacia, ci de Renault, strictamente - masini fabricate in Franta.

Am vorbit cu mai multi impatimiti de R12, din Franta si alte tari. Din cauza concurentei incredibile din acele vremuri, se pare ca strategia uzinelor Renault era sa scoata in primul an masini de o calitate absolut exceptionala, cu motoare ultra-silentioase si componente de o calitate ireprosabila. De la grosimea blocului sau compozitia metalica a acestuia pana la materiale folosite in cutia de viteze sau pur si simplu a tablei, rezistenta la coroziune, subansamble mecanice, totul, facut cu o grija deosebita si menite sa atraga publicul catre noul produs. Acestea erau masinile care erau destinate sa fie criticate, monitorizate de presa, etc, care sa atraga cumparatori ale altor marci.

Renault-urile 12 din 1969 sunt mult mai silentioase, ruleaza mai tacut, mai sofisticat. Pleaca lejer de pe loc chiar si cu viteza a 3-a. Sunt cele mai durabile, de la tabla la componente metalice si subansamble - cei care au 69 sunt sigur ca imi vor da dreptate - astea chiar tin o viata. Acestea sunt masini care pot rula cu viteza maxima sute de km, fara probleme. Sunt ALTFEL.

Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse.

Si intr-adevar, R12 al meu din 71 nu va merge niciodata ca un 69 - si aici vorbim de produse frantuzesti, amandoua! Dar totusi sunt alte masini. Acelasi motor in acte, aceiasi cutie, tot. Dar, sunt de fapt de pe planete diferite.

This post has been edited by remusro: 29 Nov 2013, 23:26


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 29 Nov 2013, 23:35
Post #27064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




Dacioara mea este din 79 . Si cred ca are aceeasi valoare ca masina istorica ca oricare alta Dacia 1300 cu exceptia celor cu istoric special.

Nu cred ca in cadrul clubului celor cu broscute o sa auzi discutii de genul ca una e super si cealalta e harb doar pentru sunt fabricate in anumite perioade.



--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin105
post 30 Nov 2013, 00:06
Post #27065


Membru autentic


Group: Members
Posts: 937
Joined: 7 October 11
From: Pitesti




QUOTE(remusro @ 30 Nov 2013, 00:22)
Domnilor, e o mare diferenta intre un 69 si restul. Mare de tot. As zice ca mare si intre 69 si 70, daca se discuta de ultimele luni din 70. Deja 71 e alta masina. Si aici nu vorbim de Dacia, ci de Renault, strictamente - masini fabricate in Franta.

Am vorbit cu mai multi impatimiti de R12, din Franta si alte tari. Din cauza concurentei incredibile din acele vremuri, se pare ca strategia uzinelor Renault era sa scoata in primul an masini de o calitate absolut exceptionala, cu motoare ultra-silentioase si componente de o calitate ireprosabila. De la grosimea blocului sau compozitia metalica a acestuia pana la materiale folosite in cutia de viteze sau pur si simplu a tablei, rezistenta la coroziune, subansamble mecanice, totul, facut cu o grija deosebita si menite sa atraga publicul catre noul produs. Acestea erau masinile care erau destinate sa fie criticate, monitorizate de presa, etc, care sa atraga cumparatori ale altor marci.

Renault-urile 12 din 1969 sun
Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe  elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse.
Parerea mea este invers,primele masini de serie sunt concepute mai prost,pe parcursul timpului se aduc modificari in plus pentru a ajunge la performante cat mai bune,nu vreau polemici pe acest mesaj al meu,fiecare cu parerea lui...

*



This post has been edited by sorin105: 30 Nov 2013, 00:07


--------------------
dacia 1100/1300 dacia 1410 sport(under constructione) 71/84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 30 Nov 2013, 00:20
Post #27066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




Sorine, ma refer la calitatea manufacturii, nu la echipari.

Normal ca de-a lungul timpului, de fapt cam din 73, de cand au inceput sa bage TS-ul (roti fergat, motor mai mare, carburator diferit, alte chestii estetice), si R12-le a cunoscut modificari. Dar se refera la echipari, nu la calitatea de baza a materialelor.

Si eu am 810-12 pe masina din 71, si multi prieteni ai mei. Sunt toate zgomotoase, cu randament OK, dar nimic deosebit. 810-12 din 69 sunt din alt film, parca merg pe perna de aer, pe bune. rolleyes.gif

This post has been edited by remusro: 30 Nov 2013, 00:21


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 30 Nov 2013, 00:21
Post #27067


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(maho @ 2 Nov 2013, 14:07)
Si, in masura in care poti, mai baga niste poze (motor, dedesupt, etc.).

QUOTE(maho @ 11 Nov 2013, 22:09)
* e mai degraba modul "antiinghet". La mine, poz. 3 e cu verde, scrie si "eco" dedesupt

QUOTE(maho @ 13 Nov 2013, 14:01)
Eu unul (fara vecin dedesupt

QUOTE(maho @ 24 Nov 2013, 20:11)
sansele de a aparea rugina pe dedesupt

Iată câteva recomandări pentru tine :
- încearcă să îți ștergi rugina dedesuptul scalpului, și, în măsura în care poți, bagă și niște poze,așa, dedesupt, cu creierul. Știu, e varianta eco, dar ce mai contează.
Dacă nu reușești, roagă-l pe vecinul de dedesupt să te ajute.

QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39)
Dacã ți-ai lãmurit problema din septembrie, e bine (chiar dacã nu-i chiar așa demult). Eu pot sã scriu si mai inteligent, mi-e teama, insã, cã n-ar fi inteligibil pt. tine.

Maho, ai probleme cu vederea, dar și cu altceva.
În primul citat (din septembrie), nu am scris că "am mai explicat pe forum de ce nu scriu sunt" ?
Asta înseamnă că într-un alt post mai vechi, am explicat același lucru.
Cât despre partea cu scrisul inteligibil la tine, dedesupturile ți-au ruinat inteligența.

This post has been edited by Marius 77: 30 Nov 2013, 01:35


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 30 Nov 2013, 02:13
Post #27068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(adifulful @ 29 Nov 2013, 16:04)
Cam pute.. "CA CHI"-ul ala daca tot vorbim de gramatica biggrin.gif
*



Poate ai facut pe tine?

Este o expresie des intalnita si in alt context, nu este cacofonie...nu vad greseala gramaticala!
QUOTE(daniel93 @ 29 Nov 2013, 23:08)
De ce au asa o valoare istorica frantuzoaicele? biggrin.gif
Seria 0002 o inteleg, dar restul? La urma urmei sunt masini de serie, fabricate cu piese de R12, care a fost tot o masina de serie. Modificari au fost pe tot parcursul anilor, cred ca cel putin la 2 ani se schimba cate un mic detaliu, asa ca, fiecare an reprezinta o particica din istoria Dacia.
*


Tin sa precizez inca o data vizavi de daciile din 69, au fost fabricate si recunoscute oficial doar 293 de bucati.
Din cele 293 de exemplare nu stiu daca mai exista 10 bucati pe care le cunosc unii dintre noi.

Cum a precizat si Remus, atentia la materiale si producerea subansamblelor a fost de cea buna calitate sa poata sparge piata, concurand cu alte marci de prestigiu.

Am detinut dacia cu seria 00034 si detin 00002 si 00090, sunt suficient de bine pregatit sa pot face diferenta intre un mers lin si asezat al unui exemplar rar intalnit din acest an...nu sunt masini pretentioase la drum, putand sa iau un viraj intr-a 3-a cu 30-40km/h si sa-mi continui drumul, nu maraie nimic si nici nu da in nas, o pot demonstra oricand si mai ales ca am cu ce sa compar.

Diferente:
Raport transmisie, motor asezat, foarte silentios, tapiterie diferita chiar si pentru cele 293 bucati, bordul care la finalul anului nu mai gaseai sub emblema de Dacia scris Renault 12...pot enumera "N" diferente.

Prefer ca acesta discutie sa fie purtata intre noi pasionatii si cei interesati la Brasov 2014 cu argumentele care vor fi puse la dispozitia oricarei persoane.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THE ELANTIS
post 30 Nov 2013, 02:58
Post #27069


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 7 May 09
From: Rio de Bacau




[quote=danut 69-71,28 Nov 2013, 23:29]

Se cunoaste ca nu ai absolvit inca gimnaziu. radmasa.gif

Suceava = Bucovina...Moldovenii sunt pe langa. radmasa.gif

Ce se mai bat unii cu caramida in piept ca sunt mari romani, fani ai produselor fabricate in Romania , etc, pe de o parte, iar pe de alta parte sufera de patriotism local de import!!!
Au fost si ei 144 de ani sub OCUPATIE habsburgica si de atunci Moldova lui Stefan cu Suceava capitala nu mai conteaza, moldovenii e de ckt!!!
Cam asa e si cu t.....i plecati 6 luni la munca afara iar acum : "La noi la Italia . . ."

[QUOTE] Remusro
Renault-urile 12 din 1969 sunt mult mai silentioase, ruleaza mai tacut, mai sofisticat.

Ai dreptate Remus, dar e strict din cauza saxofonului dublu(cu doua tevi)Rossi, nimic altceva.

[/QUOTE] Remusro
Sunt cele mai durabile, de la tabla la componente metalice si subansamble - cei care au 69 sunt sigur ca imi vor da dreptate - astea chiar tin o viata. Acestea sunt masini care pot rula cu viteza maxima sute de km, fara probleme. Sunt ALTFEL.

Aici tine strict de intretinere si de grija propietarului.

[QUOTE]Remusro
Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse.

E o practica intalnita si astazi la majoritatea producatorilor. Intr-un fel se inchid portierele la Clio-ul meu din 2003 si cu totul alt zgomot(de tabla goala) e la modelele din 2007. La fel la Opel Astra G. A avut sotia unul din 2000 care era tanc efectiv iar cele de prin 2004 . . . lasa mult de dorit. Se observa diferenta in talon efectiv : primele modele sunt cu 50 - 60 kg mai grele decat modelele mai noi, final de serie, cu aceeasi motorizare. Diferenta de greutate provine din tabla mai subtire, elemente lipsa - ca merge si-asa, etc.

[QUOTE] Remusro
Normal ca de-a lungul timpului, de fapt cam din 73, de cand au inceput sa bage TS-ul (roti fergat, motor mai mare, carburator diferit, alte chestii estetice), si R12-le a cunoscut modificari. Dar se refera la echipari, nu la calitatea de baza a materialelor.

Care motor mai mare? 1289cm3 au avut toate R12, cu exceptia Gordini de 1565cm3 si R12 Alpine.


30 Nov 2013, 03:17:
[quote=danut 69-71,28 Nov 2013, 23:29]

Te-ai bagat ca chilotii-n... in loc sa taci.

Ba e fix cacofonie, chiar daca e des uzitata(in mod gresit, evident)!

Exprimarea corecta ar fi fi fost : precum chilotii-n ...

Dar deja acestea tin de gramatica . . . , nu de masini.





This post has been edited by THE ELANTIS: 30 Nov 2013, 03:17


--------------------
Renault/ Dacia R12 TR/ R16 TS/ 1300 1974/ 1970 - BC12RNO;16RNO;07UAP
Since you are going to be thinking anyway, think big
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 10:15
Post #27070


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.223
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@Marius 77: apreciez ca mi-ai luat la "lins" postarile, poate asa mai inveti si tu cate ceva, chiar daca n-ai raspuns la intrebare
QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39)
Ca sã nu fiu complet off-topic: Loganul... o fi "franțuzoaicã" ? Tu ce zici ?*
* Nu cã m-ar interesa.
*


In rest, in privinta "recomandarilor", poti sa ti le bagi... "dedesupt" icon_mrgreen.gif

P.S. Eu zic c-ai "imbogatit" topicul asta cu suficienta "informatie utila", acum poti sa ne lasi. Definitiv, daca vrei.

This post has been edited by maho: 30 Nov 2013, 10:18


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 30 Nov 2013, 10:49
Post #27071


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




QUOTE(danut 69-71 @ 30 Nov 2013, 02:13)
Poate ai facut pe tine?

Este o expresie des intalnita si in alt context, nu este cacofonie...nu vad greseala gramaticala!


*


Punem pariu ca nu e cacofonie?
Si te rog fi politicos, cu toate ca esti mare colectionar calitatea de om cam da pe langa !

Attached thumbnail(s)
__KGrHqJ__hoE7lIQheSeBPLl_UOpPw___19.jpg ( Size: 16.26k ) Number of downloads: 1083


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 30 Nov 2013, 12:06
Post #27072


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Am inteles, poate sunt mult mai solide, n-am avut ocazia sa merg cu nici un '69 (sau n-am stiut cu ce merg).
Dar totusi nici celelalte 1300 nu sunt de aruncat.
Mi s-a parut putin cam deplasat acel post cum ca '78-ul nu prezinta interes si e vopsit doar ca sa i se faca vant, asta e ok intre bisnitarii de golfuri mk3, 4.. Nu intre pasionati.
Cum a zis si colegul de mai sus, nu cred ca in cluburile pasionatilor de alte masini clasice se vorbeste asa.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinSV
post 30 Nov 2013, 12:22
Post #27073


Membru Per Pedes


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 December 10
From: Orasul cu 3 semafoare




QUOTE(remusro @ 29 Nov 2013, 01:50)
Eu pot sa certific ca daca totul e izolat frumos, nu se gazeaza nimic.. Ca sa nu mai vorbesc ca munca de dupa vopsire va arata cat de tipicar e posesorul... Nu se va lasa nimic ne-sters...

Masina asta din '78 nu are nimic de a face cu frantuzoaicele lui Danut. Asta are parte de o vopsea noua, ca sa plece... Si atat. E '78, s-a nascut moarta saraca, din scutece.

Nu merita, zic eu, o investitie de bani si timp de genul "ras pana la piele si restaurare completa". Masina nu prezinta absolut nici un interes istoric, sa zica merci ca nu e la Remat, ci in schimb are parte de vopsea bengoasa...
Nu cred ca Danut trebuie judecat pentru ca a ales o cale manageriala matura. De a investi minim intr-o masina care nu are valoare istorica, si sa-i dea drumul.

Dacia 00002 e toata la metal descoperit, cu aia e cu totul si cu totul alta istorie. Aia chiar ESTE istorie si e tratata cu totul si cu totul altfel. naughty.gif
*



Da..deci cei care au dacii Romanesti,ar trebui sa le dea pe toate la remat,si sa ii laudam pe cei care scot in circulatie ,dacii 1300 din 1970,"hautogenate", care la 50 km/h se fac terci in primul parapet...


--------------------
Ex:Renault Clio 1995 - SV 09 AWY
Mersul pe jos face piciorul frumos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 30 Nov 2013, 13:22
Post #27074


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39)
Loganul... o fi "franțuzoaicã" ? Tu ce zici ?*
* Nu cã m-ar interesa.

QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 10:15)
@Marius 77: apreciez ca mi-ai luat la "lins" postarile, poate asa mai inveti si tu cate ceva, chiar daca n-ai raspuns la intrebare

In rest, in privinta "recomandarilor", poti sa ti le bagi... "dedesupt"

Omul ăsta, umblă cu creierul pe bigudiuri.
Pune o întrebare, scrie că de fapt nu îl interesează răspunsul, și apoi, insistă cu aceeași întrebare. Să mai menționez că întrebarea este despre Logan pe topicul Dacia 1300 ?
După aceea, tot el, e nemulțumit că lungim poveștile aiurea.
Iar cuvintele folosite, lins, "dedesupt", dovedesc că e și pervers.

QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 10:15)
P.S. Eu zic c-ai "imbogatit" topicul asta cu suficienta "informatie utila", acum poti sa ne lasi. Definitiv, daca vrei.

Acesta este un forum public. Oricine are cont aici, poate posta opinii (pro sau contra), în legătură cu orice subiect din orice topic.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 30 Nov 2013, 14:10
Post #27075


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Marius, tu o lungesti aiurea, ca raspunzi la intrebari.
Din semnatura ta e clar ca nu prea ai treaba cu subiectul de aici.
Forumul e public, insa topicurile merg pe o anumita tema, iar tu esti pe langa. Gramatica si psihologia, se pot discuta la cafenea.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 30 Nov 2013, 14:23
Post #27076


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Totusi o valoare mai mare fata de Dacia 1300 '69 o au Dacia Denem alaturi de 1302,Daciile lu'Ceausescu si altele,Iar faza ca mai sunt doar mai putin de 10 exemplare existente nu stiu ce sa zic....astea de care ziceti sunt atestate retromobil, ati luat la puricat toate garajele?cate n-or mai fi cu numere vechi... blink.gif Degeaba le ridicati in slavi

Domnu Remus tot sunteti in UK cate Dacia Denem mai sunt in momentul de fata?

This post has been edited by Daciotul_98: 30 Nov 2013, 14:26


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 30 Nov 2013, 14:26
Post #27077


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(adifulful @ 30 Nov 2013, 10:49)
Punem pariu ca nu e cacofonie?
Si te rog fi politicos...
*



*fii



--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 30 Nov 2013, 15:33
Post #27078


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 14:10)
Marius, tu o lungesti aiurea, ca raspunzi la intrebari.
Din semnatura ta e clar ca nu prea ai treaba cu subiectul de aici.
Forumul e public, insa topicurile merg pe o anumita tema, iar tu esti pe langa.

Daniel, dacă recitești primul meu post de ieri, vei vedea că este chiar pe tema topicului.
Doar că (aproape de fiecare dată când scriu ceva), apar tot felul de frustrați, orgolioși, cârcotași, care încearcă să dovedească cât de superiori sânt ei, iar discuțiile cad în derizoriu.

Ce te face să crezi că nu am treabă cu subiectul de aici ? Mașina din "semnătură" ?
Maturizează-te.

PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora. Așa, nu o mai lungim aiurea.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 15:45
Post #27079


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.223
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 13:22)
întrebarea este despre Logan pe topicul Dacia 1300 ?

Vrei sa zici "Dacia 1300 "frantuzoaica". wink.gif

QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 14:10)
Gramatica si psihologia, se pot discuta la cafenea.
*


N-are loc acolo, s-a luat in bâzã cu toti, e cam nevrotic baiatu'. sad.gif

QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 15:33)
PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora.

Cred ca te-ai referit la topicuri, dar oricum e buna ideea; "Ignore" scrie pe tine.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 30 Nov 2013, 15:59
Post #27080


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




Moderator ........ unde esti?


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia 1300 1976 - STRABUNICUTA MEA
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 30 Nov 2013, 16:18
Post #27081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 12:06)
Dar totusi nici celelalte 1300 nu sunt de aruncat.
Mi s-a parut putin cam deplasat acel post cum ca '78-ul nu prezinta interes si e vopsit doar ca sa i se faca vant, asta e ok intre bisnitarii de golfuri mk3, 4.. Nu intre pasionati.
Cum a zis si colegul de mai sus, nu cred ca in cluburile pasionatilor de alte masini clasice se vorbeste asa.
*



Eu nu inteleg de ce mi se rastalmacesc cuvintele. Cred ca m-am exprimat foarte clar: din punct de vedere istoric '78 e moarta din fasa. Si nu am zis-o cu rautate, Doamne Fereste, e practic un fel de a spune ca un '78 nu este la fel de importanta ca 69, dpdv strict istoric. Asta nu insemna ca 78 este harb, ce naiba!

Sunt Dacii absolut superbe din 70, 80, care e problema, o incantare, nu am spus nici o secunda ca sunt de aruncat.

Adifulful are una din 76, e printre cele mai frumoase Dacii din tara, la fel si cea bleu de la Buzau, sunt multe. Nimeni nu a spus ca nu sunt clasice si nimeni nu le anuleaza valoarea. Tot ce am spus este ca intr- ierarhie istorica nu poti compara un 69 cu un 78. Si asta este foarte adevarat.

Apoi, inca o chestie pe care nu o inteleg: de ce sa nu fie OK o masina sa se vopseasca fara sa se rada tot pana la tabla? Vorbesti de parca Danut si-a batut jos de aia din '78. Poate masina nu are gram de rugina, poate nu are nevoie nici macar de o alta vopsea, nu ai de unde sa stii. Nu toate masinile trebuie rase la piele, asta stie oricine.

Ca sa nu mai vorbesc ca pasionatii sunt ei pasionati, dar trebuie sa dea si de mancare la copii. Sa se bage cineva in garaj 3 luni sa rada la piele o Dacie din 78, sa frece la ea sa o scoata boboc si sa o dea pe 1000 de euro, nu stiu daca merita.

Merita pentru cineva care va tine masina, nu pentru cineva care vrea sa o dea mai departe. Din cate il stiu eu pe Danut, nu are el in posesie masina cu rugina, deci o vopsea exterioara este mai mult decat de ajuns. Nu o sa il vezi niciodata ca da cu vopsea peste rugina, cum sugerezi tu ca fac bisnitarii de Golfuri sau care mai sunt.

Trebuie totusi gandit inainte de vorbit, ca altfel nu e bine, parerea mea.

Toate cele bune.

This post has been edited by remusro: 30 Nov 2013, 16:45


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 30 Nov 2013, 17:01
Post #27082


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




QUOTE
Moderator ........ unde esti?


La securitatea cu volga neagra te referi? radmasa.gif


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 30 Nov 2013, 17:27
Post #27083


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 15:33)
PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora.

QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 15:45)
Cred ca te-ai referit la topicuri, dar oricum e buna ideea; "Ignore" scrie pe tine.

Maho, ești dus rău cu pluta. Care topicuri ? Eu nu am deschis topicuri pe acest forum.
E tot mai clar, ești singurul de aici care se miră că nu are stele pe cerul gurii.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 30 Nov 2013, 17:59
Post #27084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(Tomcat @ 29 Nov 2013, 09:55)
Off topic:
Daciotule_98 - ai un simt al umorului mai mult decit "deplasat". Deplasate sint si majoritatea postarilor tale pe mai toate topicurile in care postezi. Ai face bine sa citesti si sa inveti ceva din ce spun cei cu experienta...
Eu tare as dori ca Ovidiu si ceilalti moderatori sa mai "taie din macaroana" unora care au postari de genul asta marlanesc.
Cum spuneam si in urma cu vreo zece zile: chiar nu poti sa te abtii??
*


Din cate imi aduc aminte am mai ridicat si eu problema asta acum putin timp si vad ca nu s-a luat nicio masura. Pacat.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 18:05
Post #27085


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.223
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 17:27)
Care topicuri ? Eu nu am deschis topicuri pe acest forum.

Dupa ce ca esti nevricos, esti si senil ?! Nasol, la varsta ta ... wacko.gif
Hai, gata, te-am bagat destul in seama, acum incearca la alta masa.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 30 Nov 2013, 18:29
Post #27086


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Incet incet acest topic ajunge ghiveci


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 30 Nov 2013, 18:57
Post #27087


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




Dacia unui prieten smile.gif L-am ajutat sa o demontam....nici un surub nu a ramas pe ea biggrin.gif si toata burta a fost curatata cu peria de sarma...pana la metal gol , acum masina este la vopsit smile.gif

Attached thumbnail(s)
1262758_559501737419670_1580543999_o.jpg ( Size: 406.9k ) Number of downloads: 836
sdvsdvsd.jpg ( Size: 775.39k ) Number of downloads: 763
svddssd.jpg ( Size: 805.98k ) Number of downloads: 387
cxvcx.jpg ( Size: 148.68k ) Number of downloads: 395
sdfs.jpg ( Size: 87.32k ) Number of downloads: 338
dfcb.jpg ( Size: 822.5k ) Number of downloads: 325


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 30 Nov 2013, 19:04
Post #27088


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(Marius 77 @ 25 Mar 2013, 14:08)
Acest topic nu este creat de mine (eu nu am inițiat nici un topic pe acest forum și nu am de gând să o fac vreodată), este un topic creat de moderatorul Ov

Maho, ai participat la discuțiile din acel topic. Acolo am explicat că nu eu am creat topicul, cum foarte clar se poate vedea în citatul de mai sus.
Cine e senil ?

Trist este că ai făcut aici pe prostul, până ai rămas așa.



--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 Nov 2013, 19:32
Post #27089


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.223
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@95bogdi: atat Korroplex-ul (s-a folosit si la a mea), cat si celelalte produse de la FÖRCH, sunt foarte bune, chiar daca-s scumpe, fac toti banii. up.gif Va iesi o treaba faina, probabil si vopseaua va fi de calitate.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 30 Nov 2013, 19:39
Post #27090


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




@ REMUSRO - mare om, mare caracter ca de fiecare data !!!

Iti multumesc si aici stii tu pt ce wink.gif

@ DANUT 69-71 si tie iti multumesc pt breloc, ffff simpatic blush.gif si el, m-ati facut amandoi astazi ffff vesel toata ziulica, numa aruncam o privire la oglinda si ma inveseleam, radea si colega de apartament de mine blink.gif biggrin.gif

In legatura cu Daciile vechi, a mea e cea mai tare , na... sa moara toti dusmanii, am si motor 810-02 si cutie,si SOLEX , si e si 76 culmea radmasa.gif radmasa.gif cool.gif cool.gif

This post has been edited by alex-mun: 30 Nov 2013, 20:26


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 901 902 903 904 905 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 16:51
Forum Renault