DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Daciotul_98 |
![]()
Post
#27061
|
||
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|||
daniel93 |
![]()
Post
#27062
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 29 Nov 2013, 22:28) Adică ce, că are carburator ? Nu, la asta ma refeream: QUOTE(Marius 77 @ 29 Nov 2013, 21:39) Tot ce s-a fabricat după aceea, sânt doar hârburi românești. Dacă nu aveai plămâni de saxofonist (pentru împins mașina), sau, să fi cel puțin fan Gheorghe Zamfir (pentru a sufla în toate găurile), nu exista motiv să le cumperi. Dar totusi eu am adresat acea intrebare colegilor de mai sus, care nu vad valoare istorica in dacii, ci in kit car-uri reno, asamblate de personalul de la UAP pentru a se obisnui cu modelul ![]() This post has been edited by daniel93: 29 Nov 2013, 23:09 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
remusro |
![]()
Post
#27063
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 29 Nov 2013, 10:00) QUOTE(daniel93 @ 29 Nov 2013, 21:08) De ce au asa o valoare istorica frantuzoaicele? ![]() Seria 0002 o inteleg, dar restul? La urma urmei sunt masini de serie, fabricate cu piese de R12, care a fost tot o masina de serie. Modificari au fost pe tot parcursul anilor, cred ca cel putin la 2 ani se schimba cate un mic detaliu, asa ca, fiecare an reprezinta o particica din istoria Dacia. Domnilor, e o mare diferenta intre un 69 si restul. Mare de tot. As zice ca mare si intre 69 si 70, daca se discuta de ultimele luni din 70. Deja 71 e alta masina. Si aici nu vorbim de Dacia, ci de Renault, strictamente - masini fabricate in Franta. Am vorbit cu mai multi impatimiti de R12, din Franta si alte tari. Din cauza concurentei incredibile din acele vremuri, se pare ca strategia uzinelor Renault era sa scoata in primul an masini de o calitate absolut exceptionala, cu motoare ultra-silentioase si componente de o calitate ireprosabila. De la grosimea blocului sau compozitia metalica a acestuia pana la materiale folosite in cutia de viteze sau pur si simplu a tablei, rezistenta la coroziune, subansamble mecanice, totul, facut cu o grija deosebita si menite sa atraga publicul catre noul produs. Acestea erau masinile care erau destinate sa fie criticate, monitorizate de presa, etc, care sa atraga cumparatori ale altor marci. Renault-urile 12 din 1969 sunt mult mai silentioase, ruleaza mai tacut, mai sofisticat. Pleaca lejer de pe loc chiar si cu viteza a 3-a. Sunt cele mai durabile, de la tabla la componente metalice si subansamble - cei care au 69 sunt sigur ca imi vor da dreptate - astea chiar tin o viata. Acestea sunt masini care pot rula cu viteza maxima sute de km, fara probleme. Sunt ALTFEL. Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse. Si intr-adevar, R12 al meu din 71 nu va merge niciodata ca un 69 - si aici vorbim de produse frantuzesti, amandoua! Dar totusi sunt alte masini. Acelasi motor in acte, aceiasi cutie, tot. Dar, sunt de fapt de pe planete diferite. This post has been edited by remusro: 29 Nov 2013, 23:26 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#27064
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
Dacioara mea este din 79 . Si cred ca are aceeasi valoare ca masina istorica ca oricare alta Dacia 1300 cu exceptia celor cu istoric special.
Nu cred ca in cadrul clubului celor cu broscute o sa auzi discutii de genul ca una e super si cealalta e harb doar pentru sunt fabricate in anumite perioade. |
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
1979/2008
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#27065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(remusro @ 30 Nov 2013, 00:22) Domnilor, e o mare diferenta intre un 69 si restul. Mare de tot. As zice ca mare si intre 69 si 70, daca se discuta de ultimele luni din 70. Deja 71 e alta masina. Si aici nu vorbim de Dacia, ci de Renault, strictamente - masini fabricate in Franta. Am vorbit cu mai multi impatimiti de R12, din Franta si alte tari. Din cauza concurentei incredibile din acele vremuri, se pare ca strategia uzinelor Renault era sa scoata in primul an masini de o calitate absolut exceptionala, cu motoare ultra-silentioase si componente de o calitate ireprosabila. De la grosimea blocului sau compozitia metalica a acestuia pana la materiale folosite in cutia de viteze sau pur si simplu a tablei, rezistenta la coroziune, subansamble mecanice, totul, facut cu o grija deosebita si menite sa atraga publicul catre noul produs. Acestea erau masinile care erau destinate sa fie criticate, monitorizate de presa, etc, care sa atraga cumparatori ale altor marci. Renault-urile 12 din 1969 sun Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse. Parerea mea este invers,primele masini de serie sunt concepute mai prost,pe parcursul timpului se aduc modificari in plus pentru a ajunge la performante cat mai bune,nu vreau polemici pe acest mesaj al meu,fiecare cu parerea lui... This post has been edited by sorin105: 30 Nov 2013, 00:07 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
remusro |
![]()
Post
#27066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Sorine, ma refer la calitatea manufacturii, nu la echipari.
Normal ca de-a lungul timpului, de fapt cam din 73, de cand au inceput sa bage TS-ul (roti fergat, motor mai mare, carburator diferit, alte chestii estetice), si R12-le a cunoscut modificari. Dar se refera la echipari, nu la calitatea de baza a materialelor. Si eu am 810-12 pe masina din 71, si multi prieteni ai mei. Sunt toate zgomotoase, cu randament OK, dar nimic deosebit. 810-12 din 69 sunt din alt film, parca merg pe perna de aer, pe bune. ![]() This post has been edited by remusro: 30 Nov 2013, 00:21 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#27067
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(maho @ 2 Nov 2013, 14:07) Si, in masura in care poti, mai baga niste poze (motor, dedesupt, etc.). QUOTE(maho @ 11 Nov 2013, 22:09) * e mai degraba modul "antiinghet". La mine, poz. 3 e cu verde, scrie si "eco" dedesupt QUOTE(maho @ 13 Nov 2013, 14:01) Eu unul (fara vecin dedesupt QUOTE(maho @ 24 Nov 2013, 20:11) sansele de a aparea rugina pe dedesupt Iată câteva recomandări pentru tine : - încearcă să îți ștergi rugina dedesuptul scalpului, și, în măsura în care poți, bagă și niște poze,așa, dedesupt, cu creierul. Știu, e varianta eco, dar ce mai contează. Dacă nu reușești, roagă-l pe vecinul de dedesupt să te ajute. QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39) Dacã ți-ai lãmurit problema din septembrie, e bine (chiar dacã nu-i chiar așa demult). Eu pot sã scriu si mai inteligent, mi-e teama, insã, cã n-ar fi inteligibil pt. tine. Maho, ai probleme cu vederea, dar și cu altceva. În primul citat (din septembrie), nu am scris că "am mai explicat pe forum de ce nu scriu sunt" ? Asta înseamnă că într-un alt post mai vechi, am explicat același lucru. Cât despre partea cu scrisul inteligibil la tine, dedesupturile ți-au ruinat inteligența. This post has been edited by Marius 77: 30 Nov 2013, 01:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(adifulful @ 29 Nov 2013, 16:04) Poate ai facut pe tine? Este o expresie des intalnita si in alt context, nu este cacofonie...nu vad greseala gramaticala! QUOTE(daniel93 @ 29 Nov 2013, 23:08) De ce au asa o valoare istorica frantuzoaicele? ![]() Seria 0002 o inteleg, dar restul? La urma urmei sunt masini de serie, fabricate cu piese de R12, care a fost tot o masina de serie. Modificari au fost pe tot parcursul anilor, cred ca cel putin la 2 ani se schimba cate un mic detaliu, asa ca, fiecare an reprezinta o particica din istoria Dacia. Tin sa precizez inca o data vizavi de daciile din 69, au fost fabricate si recunoscute oficial doar 293 de bucati. Din cele 293 de exemplare nu stiu daca mai exista 10 bucati pe care le cunosc unii dintre noi. Cum a precizat si Remus, atentia la materiale si producerea subansamblelor a fost de cea buna calitate sa poata sparge piata, concurand cu alte marci de prestigiu. Am detinut dacia cu seria 00034 si detin 00002 si 00090, sunt suficient de bine pregatit sa pot face diferenta intre un mers lin si asezat al unui exemplar rar intalnit din acest an...nu sunt masini pretentioase la drum, putand sa iau un viraj intr-a 3-a cu 30-40km/h si sa-mi continui drumul, nu maraie nimic si nici nu da in nas, o pot demonstra oricand si mai ales ca am cu ce sa compar. Diferente: Raport transmisie, motor asezat, foarte silentios, tapiterie diferita chiar si pentru cele 293 bucati, bordul care la finalul anului nu mai gaseai sub emblema de Dacia scris Renault 12...pot enumera "N" diferente. Prefer ca acesta discutie sa fie purtata intre noi pasionatii si cei interesati la Brasov 2014 cu argumentele care vor fi puse la dispozitia oricarei persoane. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#27069
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
[quote=danut 69-71,28 Nov 2013, 23:29]
Se cunoaste ca nu ai absolvit inca gimnaziu. ![]() Suceava = Bucovina...Moldovenii sunt pe langa. ![]() Ce se mai bat unii cu caramida in piept ca sunt mari romani, fani ai produselor fabricate in Romania , etc, pe de o parte, iar pe de alta parte sufera de patriotism local de import!!! Au fost si ei 144 de ani sub OCUPATIE habsburgica si de atunci Moldova lui Stefan cu Suceava capitala nu mai conteaza, moldovenii e de ckt!!! Cam asa e si cu t.....i plecati 6 luni la munca afara iar acum : "La noi la Italia . . ." [QUOTE] Remusro Renault-urile 12 din 1969 sunt mult mai silentioase, ruleaza mai tacut, mai sofisticat. Ai dreptate Remus, dar e strict din cauza saxofonului dublu(cu doua tevi)Rossi, nimic altceva. [/QUOTE] Remusro Sunt cele mai durabile, de la tabla la componente metalice si subansamble - cei care au 69 sunt sigur ca imi vor da dreptate - astea chiar tin o viata. Acestea sunt masini care pot rula cu viteza maxima sute de km, fara probleme. Sunt ALTFEL. Aici tine strict de intretinere si de grija propietarului. [QUOTE]Remusro Desigur asemenea produse costa mai mult sa fie fabricate. Astia de la Renault erau tzigani si dupa ce au spart piata cu "noul Renault - modelul 12", au inceput sa schimbe elemente ici colo, chestii fine care sa reduca costurile de productie . Sa faca ei mai multi bani. Se pare ca la fel au procedat si cu R4 si R5, era o strategie a lor - am auzit chestia asta din mai multe surse. E o practica intalnita si astazi la majoritatea producatorilor. Intr-un fel se inchid portierele la Clio-ul meu din 2003 si cu totul alt zgomot(de tabla goala) e la modelele din 2007. La fel la Opel Astra G. A avut sotia unul din 2000 care era tanc efectiv iar cele de prin 2004 . . . lasa mult de dorit. Se observa diferenta in talon efectiv : primele modele sunt cu 50 - 60 kg mai grele decat modelele mai noi, final de serie, cu aceeasi motorizare. Diferenta de greutate provine din tabla mai subtire, elemente lipsa - ca merge si-asa, etc. [QUOTE] Remusro Normal ca de-a lungul timpului, de fapt cam din 73, de cand au inceput sa bage TS-ul (roti fergat, motor mai mare, carburator diferit, alte chestii estetice), si R12-le a cunoscut modificari. Dar se refera la echipari, nu la calitatea de baza a materialelor. Care motor mai mare? 1289cm3 au avut toate R12, cu exceptia Gordini de 1565cm3 si R12 Alpine. 30 Nov 2013, 03:17: [quote=danut 69-71,28 Nov 2013, 23:29] Te-ai bagat ca chilotii-n... in loc sa taci. Ba e fix cacofonie, chiar daca e des uzitata(in mod gresit, evident)! Exprimarea corecta ar fi fi fost : precum chilotii-n ... Dar deja acestea tin de gramatica . . . , nu de masini. This post has been edited by THE ELANTIS: 30 Nov 2013, 03:17 |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
maho |
![]()
Post
#27070
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@Marius 77: apreciez ca mi-ai luat la "lins" postarile, poate asa mai inveti si tu cate ceva, chiar daca n-ai raspuns la intrebare
QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39) Ca sã nu fiu complet off-topic: Loganul... o fi "franțuzoaicã" ? Tu ce zici ?* * Nu cã m-ar interesa. In rest, in privinta "recomandarilor", poti sa ti le bagi... "dedesupt" ![]() P.S. Eu zic c-ai "imbogatit" topicul asta cu suficienta "informatie utila", acum poti sa ne lasi. Definitiv, daca vrei. This post has been edited by maho: 30 Nov 2013, 10:18 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
adifulful |
![]()
Post
#27071
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 30 Nov 2013, 02:13) Poate ai facut pe tine? Este o expresie des intalnita si in alt context, nu este cacofonie...nu vad greseala gramaticala! Punem pariu ca nu e cacofonie? Si te rog fi politicos, cu toate ca esti mare colectionar calitatea de om cam da pe langa ! Attached thumbnail(s) __KGrHqJ__hoE7lIQheSeBPLl_UOpPw___19.jpg ( Size: 16.26k ) Number of downloads: 1083 |
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
daniel93 |
![]()
Post
#27072
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Am inteles, poate sunt mult mai solide, n-am avut ocazia sa merg cu nici un '69 (sau n-am stiut cu ce merg).
Dar totusi nici celelalte 1300 nu sunt de aruncat. Mi s-a parut putin cam deplasat acel post cum ca '78-ul nu prezinta interes si e vopsit doar ca sa i se faca vant, asta e ok intre bisnitarii de golfuri mk3, 4.. Nu intre pasionati. Cum a zis si colegul de mai sus, nu cred ca in cluburile pasionatilor de alte masini clasice se vorbeste asa. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
catalinSV |
![]()
Post
#27073
|
![]() Membru Per Pedes Group: Members Posts: 516 Joined: 22 December 10 From: Orasul cu 3 semafoare ![]() |
QUOTE(remusro @ 29 Nov 2013, 01:50) Eu pot sa certific ca daca totul e izolat frumos, nu se gazeaza nimic.. Ca sa nu mai vorbesc ca munca de dupa vopsire va arata cat de tipicar e posesorul... Nu se va lasa nimic ne-sters... Masina asta din '78 nu are nimic de a face cu frantuzoaicele lui Danut. Asta are parte de o vopsea noua, ca sa plece... Si atat. E '78, s-a nascut moarta saraca, din scutece. Nu merita, zic eu, o investitie de bani si timp de genul "ras pana la piele si restaurare completa". Masina nu prezinta absolut nici un interes istoric, sa zica merci ca nu e la Remat, ci in schimb are parte de vopsea bengoasa... Nu cred ca Danut trebuie judecat pentru ca a ales o cale manageriala matura. De a investi minim intr-o masina care nu are valoare istorica, si sa-i dea drumul. Dacia 00002 e toata la metal descoperit, cu aia e cu totul si cu totul alta istorie. Aia chiar ESTE istorie si e tratata cu totul si cu totul altfel. ![]() Da..deci cei care au dacii Romanesti,ar trebui sa le dea pe toate la remat,si sa ii laudam pe cei care scot in circulatie ,dacii 1300 din 1970,"hautogenate", care la 50 km/h se fac terci in primul parapet... |
--------------------
Ex:Renault
Clio
1995
- SV 09 AWY Mersul pe jos face piciorul frumos.
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#27074
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(maho @ 29 Nov 2013, 22:39) Loganul... o fi "franțuzoaicã" ? Tu ce zici ?* * Nu cã m-ar interesa. QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 10:15) @Marius 77: apreciez ca mi-ai luat la "lins" postarile, poate asa mai inveti si tu cate ceva, chiar daca n-ai raspuns la intrebare In rest, in privinta "recomandarilor", poti sa ti le bagi... "dedesupt" Omul ăsta, umblă cu creierul pe bigudiuri. Pune o întrebare, scrie că de fapt nu îl interesează răspunsul, și apoi, insistă cu aceeași întrebare. Să mai menționez că întrebarea este despre Logan pe topicul Dacia 1300 ? După aceea, tot el, e nemulțumit că lungim poveștile aiurea. Iar cuvintele folosite, lins, "dedesupt", dovedesc că e și pervers. QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 10:15) P.S. Eu zic c-ai "imbogatit" topicul asta cu suficienta "informatie utila", acum poti sa ne lasi. Definitiv, daca vrei. Acesta este un forum public. Oricine are cont aici, poate posta opinii (pro sau contra), în legătură cu orice subiect din orice topic. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#27075
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Marius, tu o lungesti aiurea, ca raspunzi la intrebari.
Din semnatura ta e clar ca nu prea ai treaba cu subiectul de aici. Forumul e public, insa topicurile merg pe o anumita tema, iar tu esti pe langa. Gramatica si psihologia, se pot discuta la cafenea. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#27076
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Totusi o valoare mai mare fata de Dacia 1300 '69 o au Dacia Denem alaturi de 1302,Daciile lu'Ceausescu si altele,Iar faza ca mai sunt doar mai putin de 10 exemplare existente nu stiu ce sa zic....astea de care ziceti sunt atestate retromobil, ati luat la puricat toate garajele?cate n-or mai fi cu numere vechi...
![]() Domnu Remus tot sunteti in UK cate Dacia Denem mai sunt in momentul de fata? This post has been edited by Daciotul_98: 30 Nov 2013, 14:26 |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
4x4 |
![]()
Post
#27077
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#27078
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 14:10) Marius, tu o lungesti aiurea, ca raspunzi la intrebari. Din semnatura ta e clar ca nu prea ai treaba cu subiectul de aici. Forumul e public, insa topicurile merg pe o anumita tema, iar tu esti pe langa. Daniel, dacă recitești primul meu post de ieri, vei vedea că este chiar pe tema topicului. Doar că (aproape de fiecare dată când scriu ceva), apar tot felul de frustrați, orgolioși, cârcotași, care încearcă să dovedească cât de superiori sânt ei, iar discuțiile cad în derizoriu. Ce te face să crezi că nu am treabă cu subiectul de aici ? Mașina din "semnătură" ? Maturizează-te. PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora. Așa, nu o mai lungim aiurea. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
maho |
![]()
Post
#27079
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 13:22) întrebarea este despre Logan pe topicul Dacia 1300 ? Vrei sa zici "Dacia 1300 "frantuzoaica". ![]() QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 14:10) N-are loc acolo, s-a luat in bâzã cu toti, e cam nevrotic baiatu'. ![]() QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 15:33) PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora. Cred ca te-ai referit la topicuri, dar oricum e buna ideea; "Ignore" scrie pe tine. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
adifulful |
![]()
Post
#27080
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
Moderator ........ unde esti?
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
remusro |
![]()
Post
#27081
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 30 Nov 2013, 12:06) Dar totusi nici celelalte 1300 nu sunt de aruncat. Mi s-a parut putin cam deplasat acel post cum ca '78-ul nu prezinta interes si e vopsit doar ca sa i se faca vant, asta e ok intre bisnitarii de golfuri mk3, 4.. Nu intre pasionati. Cum a zis si colegul de mai sus, nu cred ca in cluburile pasionatilor de alte masini clasice se vorbeste asa. Eu nu inteleg de ce mi se rastalmacesc cuvintele. Cred ca m-am exprimat foarte clar: din punct de vedere istoric '78 e moarta din fasa. Si nu am zis-o cu rautate, Doamne Fereste, e practic un fel de a spune ca un '78 nu este la fel de importanta ca 69, dpdv strict istoric. Asta nu insemna ca 78 este harb, ce naiba! Sunt Dacii absolut superbe din 70, 80, care e problema, o incantare, nu am spus nici o secunda ca sunt de aruncat. Adifulful are una din 76, e printre cele mai frumoase Dacii din tara, la fel si cea bleu de la Buzau, sunt multe. Nimeni nu a spus ca nu sunt clasice si nimeni nu le anuleaza valoarea. Tot ce am spus este ca intr- ierarhie istorica nu poti compara un 69 cu un 78. Si asta este foarte adevarat. Apoi, inca o chestie pe care nu o inteleg: de ce sa nu fie OK o masina sa se vopseasca fara sa se rada tot pana la tabla? Vorbesti de parca Danut si-a batut jos de aia din '78. Poate masina nu are gram de rugina, poate nu are nevoie nici macar de o alta vopsea, nu ai de unde sa stii. Nu toate masinile trebuie rase la piele, asta stie oricine. Ca sa nu mai vorbesc ca pasionatii sunt ei pasionati, dar trebuie sa dea si de mancare la copii. Sa se bage cineva in garaj 3 luni sa rada la piele o Dacie din 78, sa frece la ea sa o scoata boboc si sa o dea pe 1000 de euro, nu stiu daca merita. Merita pentru cineva care va tine masina, nu pentru cineva care vrea sa o dea mai departe. Din cate il stiu eu pe Danut, nu are el in posesie masina cu rugina, deci o vopsea exterioara este mai mult decat de ajuns. Nu o sa il vezi niciodata ca da cu vopsea peste rugina, cum sugerezi tu ca fac bisnitarii de Golfuri sau care mai sunt. Trebuie totusi gandit inainte de vorbit, ca altfel nu e bine, parerea mea. Toate cele bune. This post has been edited by remusro: 30 Nov 2013, 16:45 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#27082
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
QUOTE Moderator ........ unde esti? La securitatea cu volga neagra te referi? ![]() |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
Marius 77 |
![]()
Post
#27083
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 15:33) PS: dacă nu vă convin mesajele mele, le puteți ignora. QUOTE(maho @ 30 Nov 2013, 15:45) Cred ca te-ai referit la topicuri, dar oricum e buna ideea; "Ignore" scrie pe tine. Maho, ești dus rău cu pluta. Care topicuri ? Eu nu am deschis topicuri pe acest forum. E tot mai clar, ești singurul de aici care se miră că nu are stele pe cerul gurii. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#27084
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tomcat @ 29 Nov 2013, 09:55) Off topic: Daciotule_98 - ai un simt al umorului mai mult decit "deplasat". Deplasate sint si majoritatea postarilor tale pe mai toate topicurile in care postezi. Ai face bine sa citesti si sa inveti ceva din ce spun cei cu experienta... Eu tare as dori ca Ovidiu si ceilalti moderatori sa mai "taie din macaroana" unora care au postari de genul asta marlanesc. Cum spuneam si in urma cu vreo zece zile: chiar nu poti sa te abtii?? Din cate imi aduc aminte am mai ridicat si eu problema asta acum putin timp si vad ca nu s-a luat nicio masura. Pacat. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
maho |
![]()
Post
#27085
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 30 Nov 2013, 17:27) Care topicuri ? Eu nu am deschis topicuri pe acest forum. Dupa ce ca esti nevricos, esti si senil ?! Nasol, la varsta ta ... ![]() Hai, gata, te-am bagat destul in seama, acum incearca la alta masa. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tpv |
![]()
Post
#27086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Incet incet acest topic ajunge ghiveci
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
95bogdi |
![]()
Post
#27087
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
Dacia unui prieten
![]() ![]() ![]() Attached thumbnail(s) 1262758_559501737419670_1580543999_o.jpg ( Size: 406.9k ) Number of downloads: 836 sdvsdvsd.jpg ( Size: 775.39k ) Number of downloads: 763 svddssd.jpg ( Size: 805.98k ) Number of downloads: 387 cxvcx.jpg ( Size: 148.68k ) Number of downloads: 395 sdfs.jpg ( Size: 87.32k ) Number of downloads: 338 dfcb.jpg ( Size: 822.5k ) Number of downloads: 325 |
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#27088
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(Marius 77 @ 25 Mar 2013, 14:08) Acest topic nu este creat de mine (eu nu am inițiat nici un topic pe acest forum și nu am de gând să o fac vreodată), este un topic creat de moderatorul Ov Maho, ai participat la discuțiile din acel topic. Acolo am explicat că nu eu am creat topicul, cum foarte clar se poate vedea în citatul de mai sus. Cine e senil ? Trist este că ai făcut aici pe prostul, până ai rămas așa. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
maho |
![]()
Post
#27089
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@95bogdi: atat Korroplex-ul (s-a folosit si la a mea), cat si celelalte produse de la FÖRCH, sunt foarte bune, chiar daca-s scumpe, fac toti banii.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
alex-mun |
![]()
Post
#27090
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
@ REMUSRO - mare om, mare caracter ca de fiecare data !!!
Iti multumesc si aici stii tu pt ce ![]() @ DANUT 69-71 si tie iti multumesc pt breloc, ffff simpatic ![]() ![]() ![]() In legatura cu Daciile vechi, a mea e cea mai tare , na... sa moara toti dusmanii, am si motor 810-02 si cutie,si SOLEX , si e si 76 culmea ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by alex-mun: 30 Nov 2013, 20:26 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 16:51 |