DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 90 91 92 93 94 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

alex-mun
post 30 Apr 2007, 20:34
Post #2731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




in Bulgaria se poate ajunge cu Dacie, dar in restul Europei, nu cred ca ne lasa wink.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 30 Apr 2007, 21:09
Post #2732


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Cine nu te lasa , alex? smile.gif)
spania, franta, portugalia si belgia au o gramada de astfel de masini in circulatie


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 30 Apr 2007, 21:24
Post #2733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




sechi, eu am inteles de la toti cu care am vorbit, ca masinile cu prindere la roata in 3 prezoane, nu mai pot iesi din tara. ciudat este ca la bulgari te lasa cu dacia smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 1 May 2007, 06:27
Post #2734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




dar cu normele de poluare cum ramane???
eu stiam ca nu poti intra in tarile din UE cu o masina care nu indeplineste normele de poluare Euro 3 unsure.gif

ma bucur ca a revenit si domnul SECHI,nu mai postase de mult..

Si asa,in afara discutiei,va doresc tuturor un 1MAI cu vreme buna,sa aveti gratarele incinse si berea la rece!!! 124.gif
cheers.gif




--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 May 2007, 06:42
Post #2735


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bai, da' de unde le scoateti?

Si fara suparare, mai scoateti nasul din topicul asta, ca deja ne-am stricat de ras de cate ori au venit ALTII aici pe forum fix cu aceleasi tampenii cu iesitul in Europa cu berlina.

Deci serios, fara suparare, mai informativa si nu mai puneti botul la toate basmele populare. Nu traiti in cocotieri....INFORMATI-VA. Nu va mai luati dupa toti "cunoscatorii" pe care ii stiti. Aveti una bucata internet mare, si una bucata forum dacia in care de ani de zile aveti raspunsul la prostiile astea emanate de tot felul de retardati care cred ei ca le stiu mai bine, si va prostesc pe voi pe fata.

This post has been edited by driverx: 1 May 2007, 06:44


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 May 2007, 07:49
Post #2736


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(alex-mun @ 30 Apr 2007, 20:34)
in Bulgaria se poate ajunge cu Dacie, dar in restul Europei, nu cred ca ne lasa wink.gif
*




QUOTE(Bogdan 1300 @ 1 May 2007, 06:27)
dar cu normele de poluare cum ramane???
eu stiam ca nu poti intra in tarile din UE cu o masina care nu indeplineste normele de poluare Euro 3 unsure.gif


*



Domnilor, va rog sa nu va mai luati dupa crezuri si amintiri, ca e pacat sa inducem lumea in eroare. Poti merge pe unde vrei si cu 3 prezoane, si fara centuri pe spate, si cu non euro, etc etc, cu mentiune ca e posibil sa nu va dea voie in centrele istorice ale unor orase cum ar fi Berlin, Londra, Paris, Viena cu non-euro, si cam atat . Adica locuri unde nu au(nu o sa aiba) voie nici diesel-urile moderne euro 3-4 fara filtru de particule.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 1 May 2007, 19:49
Post #2737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




am mai facut rost de ceva maruntisuri , pt cine vrea biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
IMAG0034.JPG ( Size: 294.25k ) Number of downloads: 346


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 1 May 2007, 19:57
Post #2738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Ok baieti,multumim de informatii,insa DRIVERX puteai fi putin mai moderat in atitudine-poate unii nu au suficient timp sa stea pe net,sau poate nu au net..in orice caz nimeni nu se naste invatat smile.gif

Acum am inteles si stim,poate la o alta chestie nu vei stii tu si te vom ajuta noi,dar nu cred ca te vom face de cacao sad.gif

Azi m-am apucat si eu de "recosmetizat" partea fata a masinii. dupa eliminarea punctelor de rugina si vopsit vreau sa-i montez masca originala si ornamentul pe capota motor.
iata poze

Attached thumbnail(s)
u_0014.jpg ( Size: 178.13k ) Number of downloads: 381
u_0017.jpg ( Size: 193.19k ) Number of downloads: 383


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 1 May 2007, 21:17
Post #2739


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Bogdan poate pui si tu niste poze cu spatele, lateralele, motoru si interioru masinii! smile.gif
Iti dau un sfat: fa-i dungile cu alb pe laterale tip Gordini Style si o sa super! wink.gif

Acum o ora m-am intors din Bulgaria si nu am intampinat nici o problema cu daciuta! cool.gif

This post has been edited by Alex 23: 1 May 2007, 21:18


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 2 May 2007, 08:30
Post #2740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Bine-ai revenit ALEX23! smile.gif

Poate in seara asta fac cateva poze,ca zilele astea am fost super aglomerat si n-am avut timp sa o spal,asa,pt putin aspect comercial wink.gif
Cu motorul este in regula,au facut treaba buna meseriasii din Cernavoda 124.gif


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 08:45
Post #2741


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Bogdan 1300 @ 1 May 2007, 20:57)
Ok baieti,multumim de informatii,insa DRIVERX puteai fi putin mai moderat in atitudine-poate unii nu au suficient timp sa stea pe net,sau poate nu au net..in orice caz nimeni nu se naste invatat smile.gif
*


You're right. Nici eu n-am avut internet toata ziua, dar totusi n-am inghitit la modul asta basmele "cunoscatorilor" si a taximetristilor....ce mai mari experti.....

Oi fi fost acid, poate te-ar fi deranjat, nu contest, poate tu mi-ai dat si reputatie negativa, dar in locul tau eu m-as ingrijora ca n-am un sistem bun de filtrare a informatiilor. Sincer, foarte serios, asta m-ar deranja pe mine, nu ca raspunde unu' pe forum mai nu stiu cum......

This post has been edited by driverx: 2 May 2007, 08:46


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 2 May 2007, 09:19
Post #2742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




astazi mi-am facut rost de bobina Ducellier, si dupa -amiaza vreau sa o pun, si mai vreau sa montez si blocul de lumini Jaeger, pt a fii totul ok, pe interior wink.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 09:23
Post #2743


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sa pui poze biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 2 May 2007, 09:41
Post #2744


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Nu-ti face griji DRIVERX,nu a fost cu suparare smile.gif

intre noi trebuie sa fim uniti si sa ne ajutam fie doar cu sfaturi sau informatii fie cu piese care nu se mai gasesc,ca acum,cu noul program rabla s-au umplut dezmembrarile de 1300,deci pasionati ca noi sunt din ce in ce mai rari,iar 1300-le sunt pe cale de disparitie plange.gif

Bravo ALEX-MUN,spor la treaba!


--------------------
Dacia 1300 1979 - BR 98 NIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 09:56
Post #2745


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Heh, nu vreau sa fac pe justitiarul, dar poate e mai bine asa...sa dispara. De ce? Pentru ca romanul e roman, muuuuulte sunt varza murata care circula pe strazi. De asemenea, piesele sunt tot mai proaste. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Acum sunt loganist, dar am si o frantuzoaica in parcare, si stiu cum am schimbat de n ori piese noi, in timp ce multe alte repere sunt inca originale si merg bine mersi.

Si din pacate, ceea ce faceti voi, este cam departe de notiunea reconditionare. Acuma nu vorbesc de tine, ca tu esti nou pe aici.....ramane sa iti vedem pozele, dar eu am mai tras un semnal de alarma aici, ca urmaresc cu interes topicul.....deocamdata e o goana absurda dupa piese frantuzesti, dar la unii bordul nu e la linie, maneta de stergatoare varza, unde nichelul a fost candva, la altii atarna firele de sub bord, da' au ceasuri Jaeger, oglinzi nu stiu cum, bobine Duce-nustiucum. Bobinele se duc in timp, asa ca nu mi se pare ca un consumabil sa fie pe lista de prioritati la echiparea masinii cu piese cat mai standard. La unii, ii mananca rugina, sau tabla nu e la linie (sunt constient ca vechii proprietari si-au batut joc de ele cum au putut), dar ei pun piese frantuzesti pe ea.

Dar sa termin cu critica. biggrin.gif Am facut-o pentru a scoate ceva in evidenta. Reconditionarea este altceva. Personal, daca as face asa ceva, as dezmembra masina si as inlocui orice este necesar. As reface scaunele, curatat bord biiiine de tot, probabil as schima materialul ala (nu stiu cum ii zice) care formeaza fetele de usi, dar as incerca sa pastrez musamaua aia, pentru a evita inlocuirea ei ca si-ar pierde din personalitate masina, nu ar avea acea patina. etc. Este muuuuuuuult de lucru, dar nu in directia in care merg aproape toti pasionatii de aici. Ceea ce faceti voi este aproape de Wheeler dealer, cu exceptia ca voi nu le faceti ca sa le vindeti. Dar la asta nu i se poate spune o adevarata reconditionare.

Am scris postul asta lung in speranta ca lucruri bune se vor intampla pe viitor.....sa vedem masini... "beton" biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 2 May 2007, 10:13
Post #2746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




multumesc Bogdan, iti urez si tie spor la treaba, si o sa revin cu poze de indata ce montez piesele
Driver x, trebuie sa ai in vedere, ca pentru o restaurare ca la carte iti trebuie si niste banuti , de care nu dispun chiar toti pasionatii de 1300, sa le faca asa cum trebuie, dar usor usor, sunt convins ca o sa se prezinte numai bijuterii pe forumul acesta.
eu oricum va respect pe toti de pe acest forum, pt ca ne uneste aceeasi pasiune, si va urez spor la treaba smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 2 May 2007, 10:17
Post #2747


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Ca tot a venit vorba de reconditionari....zilele astea am avut timp si am scos tot de pe masina. Urmeaza tinichigeria, revizia la motor si cutia de viteze, reconditionare rezervor, punti, jante, bord si interior. Inlocuire piese uzate cu piese noi, de origine . Masina va arata la fel ca atunci cand a iesit de la Pitesti, in plus vor fi doar cateva accesorii specifice vremii (ex: proiectoare Elba)... S4010016.JPG ( Size: 193.15k ) Number of downloads: 492
S4010020.JPG ( Size: 187.86k ) Number of downloads: 452
S4010021.JPG ( Size: 202.6k ) Number of downloads: 272
S4010022.JPG ( Size: 134.63k ) Number of downloads: 299

S4010023.JPG ( Size: 101.66k ) Number of downloads: 256


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 10:24
Post #2748


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




@alex-mun

Sunt constient de asta. Dar cu atat mai mult banii nu ar trebui sa mearga in Jaeger si Ducelier....O fi funny si relaxant sa iei piese si sa le prinzi fain in 2 suruburi si dintr-o data masina arata altfel, dar .....

Eu pot scrie mult aici, iar voi sa intelegeti putine. Pot repeta de n ori, dar pozele lui Albert Einstein spun cat 10 mii de cuvinte zise de mine. Reflecta exact ceea ce incerc eu sa scot in evidenta. Voi aveti piese faine pe o masina care in realitate arata ca masina lui Albert (mai mult sau putin).

Spun mai mult sau mai putin pentru ca masina lui Albert este cam varza din punctul meu de vedere. In locul lui m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de acest proiect cu ACEASTA masina.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 2 May 2007, 10:41
Post #2749


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 2 May 2007, 11:24)
masina lui Albert este cam varza din punctul meu de vedere. In locul lui m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de acest proiect cu ACEASTA masina.
*



Satisfactia e cu atat mai mare cand refaci o masina si iti aduci aminte de unde ai plecat... Mie mi-a placut masina pentru ca in afara de faptul ca e 1301 are toate elementele originale, nu a fost sudata, gaurita, modificata. Doar o aripa a fost schimbata in 30 ani. In rest, se poate schimba tot ce e nevoie, fara artificii si modificari, se scoate pur si simplu reperul si se monteaza unul nou. Daca ai putina grija sa iei piesele de calitate de care ai nevoie lucrurile nu sunt asa de dificile. Si desigur, daca ai pasiune si perseverenta poti reface o masina de la zero. sofer1.gif


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 10:53
Post #2750


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ok. Poti reface chiar de la 0, dar atunci ce importanta mai are ca a fost 1301 sau ca a avut reperele originale? Ultimele tale poze nu arata chiar rau, se rezolva cu ceva munca si banui ca fara inlocuire de repere, dar parca tin minte niste poze mai vechi ale tale cand ai achizitionat-o si in fata si la praguri parca era plina de rugina.

Sa ii refaci please instalatia electrica....ca zboara toate acolo biggrin.gif.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 2 May 2007, 10:54
Post #2751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




dar mai sunt si unii la care le merg masinile, si care arata si bine tablaria, si pt maxim de originalitate le trebuie bobine, releu de incarcare, cesuri de bord, pt ca toate acestea de la trecerea anilor peste ele s-au mai stricat , si oamenii vor sa arate la fel ca atunci cand erau noi .eu unul daca imi gasesc usa si aripa pe dreapta iti zic sincer ca nu am la ce sa mai umblu.
duminica am vazut in obor o dacie neagra din 77, fff frumoasa, era toata la linie, nu fusese lovita niciodata. vroia 30 mil pe ea, si daca ii dadeai 25 o dadea. nu prea era de munca la ea
ar fi meritat luata masina , mie unul mi-a placut
Einstein, nu trebuie sa te descurajezi, stii cum este, fiecare cu nebunia lui. eu daca ma luam dupa pretenarii mei, care din nebun nu ma scot, trebuia sa vand de mult masina, dar nu-mi bat capul biggrin.gif
daca tie ti-a placut masina si crezi ca o s-o scoti la capat, eu te sustin, tot respectul meu , pt ca te-ai inhamat la o lucrare de restaurare

This post has been edited by alex-mun: 2 May 2007, 11:02


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 2 May 2007, 11:04
Post #2752


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Driverx eu unul sunt in mare parte de acord cu tine ca o masina veche trebuie pastrata exact asa cum a iesit e poarta fabricii si am sutinut-o si eu in postarile trecute daca ai urmarit! Si eu doresc ca masina mea sa arate peste un an-doi, aproape la fel cum a aratat cand a iesit din fabrica!
Nu cred ca trebuie sa-l critici pe Einstein, deoarece el a fost singurul de pe acest topic care ne-a prezentat si cred ca ne va prezenta in continuare masina de cand a luat-o, etapele prin care va trece si finalul!
Eu am mai vazut niste masini reconditionate de Einstein si au iesit super!
Spor la treaba Einstein si sa ne tii la curent cu masina!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 11:06
Post #2753


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pe Einstein chiar nu l-am criticat. Doar am spus ca din ce tin minte, din pozele puse de el, eu m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de masina aia. Dar daca el e ambition....bravo lui.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 2 May 2007, 11:12
Post #2754


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 2 May 2007, 11:53)
Ok. Poti reface chiar de la 0, dar atunci ce importanta mai are ca a fost 1301 sau ca a avut reperele originale? Ultimele tale poze nu arata chiar rau, se rezolva cu ceva munca si banui ca fara inlocuire de repere, dar parca tin minte niste poze mai vechi ale tale cand ai achizitionat-o si in fata si la praguri parca era plina de rugina.

Sa ii refaci please instalatia electrica....ca zboara toate acolo biggrin.gif.
*



Pragurile si contrapragurile trebuie schimbate, asa e, sunt scrum, in schimb podeaua si lonjeroanele sunt surprinzator si pentru mine in stare buna, trebuiesc doar curatate si aplicate protectii. Instalatia electrica o dau jos si pun una noua. Sigur ca poti transforma o Dacia 1300 in 1301 schimband reperele caracteristice dar in cartea de identitate nu poti modifica. De asemenea istoria masinii nu poate fi modificata, iar asta e importanta, cel putin pentru mine. Fostul proprietar a procurat aceasta masina pentru ca a "putut". rolleyes.gif Modelul nu era accesibil oricui dupa cum sti. Reperele caracteristice modelului sunt in stare f. buna, pragurile sau orice alta piesa de caroserie erau comune tuturor Daciilor deci pot fi schimbate fara ca asta sa afecteze modelul. Dar asta are mai putina importanta, ce conteaza e ca o masina destinata disparitiei va circula din nou pe strada in felul in care o facea acum 30 ani. smile.gif
PS. O sa am nevoie de ajutorul vostru cu sfaturi si solutii pentru viitoarele probleme. De exemplu acum caut vinilin negru, la fel cu cel de pe fetele de usi ca sa refac suportul pentru radio, cel care era imbracat in acelasi tip de material. Diseara o sa pun si poze. Mocheta grena la fel cu cea care era pe masina se gaseste, vreau sa o refac la un tapiter dupa tiparele celei vechi care este cam uzata.

smile.gif Nu am luat nimic ca o descurajare, toti avem pareri, va multumesc si pentru critici, astea ma ajuta sa nu fac greseli. Apreciez orice sfat, chiar o sa vi le cer in continuare daca nu va deranjeaza. E important sa primesti sfaturi de la cineva care s-a lovit deja de problema pe care tu o ai. grouphug.gif

This post has been edited by Albert Einstein: 2 May 2007, 11:15


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinon
post 2 May 2007, 11:12
Post #2755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 10 April 07
From: Campulung-Muscel, Braila




De acord cu Albert.
In vara trebuie sa fac si eu ce faci tu cu a mea.
Poze o sa pun cand o sa achizitionez un aparat digital. Ca sa iasa brici te sfatuiesc sa dai absolut totul jos de pe ea si sa iei fiecare piesa si piesulita la mana, dureaza dar in final se vede.
Fi foarte atent la repozitionare usi, capote, praguri. Pentru distante acceptate la lufturi (usi ,capote, etc) poti cauta in cartea lui Mondiru. (ultima oara am vazut-o la Universitate la tarabe).
Spor la treaba.

This post has been edited by sinon: 2 May 2007, 11:17


--------------------
Renault Megane Classic K4M 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 11:16
Post #2756


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Albert...ai dreptate cu istoricul. La asta recunosc ca nu ma gandisem.

Daca zici ca podeaua e buna, atunci POATE ai un punct bun de start. In rest, se pare ca m-a tinut memoria in ceea ce privesc pragurile biggrin.gif

Oricum, ca tot am fost "rau" pe aici sa critic, totusi, din ce zici, pari a fi singurul care bate spre ceea ce zic eu. biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 2 May 2007, 11:26
Post #2757


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




@sinon: Multumesc pt sfat, am cartea lui Mondiru, de asemenea am manualul de reparatii de uzina si cartea cu codurile originale pentru piese. E bine ca acum cand am desfacut fetele de usi am vazut ca rugina lor e superficiala si le pot pastra, e important pt. ca voi mentine mai usor linia masinii. Capota si portbagajul sunt intacte. Asa e, trebuie sa dau jos totul si sa iau fiecare piesa la reconditionat, dureaza, e munca multa si plictisitoare dar rezultatul va fi pe masura
@driverx:ai retinut exact ideea cu pragurile si nu ai fost rau -cel putin in opinia mea- aceeasi parere o am si eu in legatura cu Daciile vechi

inca 2 poze S4010017.JPG ( Size: 99.51k ) Number of downloads: 233
S4010026.JPG ( Size: 197.26k ) Number of downloads: 314


This post has been edited by Albert Einstein: 2 May 2007, 11:37


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 2 May 2007, 11:46
Post #2758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




QUOTE(Albert Einstein @ 2 May 2007, 10:17)
Ca tot a venit vorba de reconditionari....zilele astea am avut timp si am scos tot de pe masina. Urmeaza tinichigeria, revizia la motor si cutia de viteze, reconditionare rezervor, punti, jante, bord si interior. Inlocuire piese uzate cu piese noi, de origine . Masina va arata la fel ca atunci cand a iesit de la Pitesti, in plus vor fi doar cateva accesorii specifice vremii (ex: proiectoare Elba)... S4010016.JPG ( Size: 193.15k ) Number of downloads: 492
S4010020.JPG ( Size: 187.86k ) Number of downloads: 452
S4010021.JPG ( Size: 202.6k ) Number of downloads: 272
S4010022.JPG ( Size: 134.63k ) Number of downloads: 299

S4010023.JPG ( Size: 101.66k ) Number of downloads: 256

*




Albert ,de mult asteptam sa incepi reconditionarea Daciei. Am incredere in ceea ce faci pentru ca ai experienta.Ceea ce mi se pere ciudat,este ca am vazut poza cu motorul si pare a fi frantuzasc dupa placuta....desi este din 77 masina.Cum este pana la urma? doar o iluzie optica sau are intradevar motor frantuzasc?
Si inca ceva...in ce stare sunt oglinzile cromate pe care le-ai achizitionat? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2007, 11:51
Post #2759


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Albert Einstein @ 2 May 2007, 12:26)
S4010026.JPG ( Size: 197.26k ) Number of downloads: 314

*




Naiiiiis caaat. radmasa.gif radmasa.gif

Cum redai look-ul de altadata la plasticul de sus al bordului?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 2 May 2007, 11:58
Post #2760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




QUOTE
am mai facut rost de ceva maruntisuri , pt cine vrea


Sunt si eu interesat Alex, scrisul cu dacia din spate si de pe bord, eventual ceva accesorii.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 90 91 92 93 94 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 02:27
Forum Renault