DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
alex-mun |
![]()
Post
#2731
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|||
sechi |
![]()
Post
#2732
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Cine nu te lasa , alex?
![]() spania, franta, portugalia si belgia au o gramada de astfel de masini in circulatie |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#2733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
sechi, eu am inteles de la toti cu care am vorbit, ca masinile cu prindere la roata in 3 prezoane, nu mai pot iesi din tara. ciudat este ca la bulgari te lasa cu dacia
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Bogdan 1300 |
![]()
Post
#2734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 455 Joined: 25 April 07 ![]() |
dar cu normele de poluare cum ramane???
eu stiam ca nu poti intra in tarile din UE cu o masina care nu indeplineste normele de poluare Euro 3 ![]() ma bucur ca a revenit si domnul SECHI,nu mai postase de mult.. Si asa,in afara discutiei,va doresc tuturor un 1MAI cu vreme buna,sa aveti gratarele incinse si berea la rece!!! ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 98 NIG
|
|
driverx |
![]()
Post
#2735
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bai, da' de unde le scoateti?
Si fara suparare, mai scoateti nasul din topicul asta, ca deja ne-am stricat de ras de cate ori au venit ALTII aici pe forum fix cu aceleasi tampenii cu iesitul in Europa cu berlina. Deci serios, fara suparare, mai informativa si nu mai puneti botul la toate basmele populare. Nu traiti in cocotieri....INFORMATI-VA. Nu va mai luati dupa toti "cunoscatorii" pe care ii stiti. Aveti una bucata internet mare, si una bucata forum dacia in care de ani de zile aveti raspunsul la prostiile astea emanate de tot felul de retardati care cred ei ca le stiu mai bine, si va prostesc pe voi pe fata. This post has been edited by driverx: 1 May 2007, 06:44 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#2736
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(alex-mun @ 30 Apr 2007, 20:34) QUOTE(Bogdan 1300 @ 1 May 2007, 06:27) dar cu normele de poluare cum ramane??? eu stiam ca nu poti intra in tarile din UE cu o masina care nu indeplineste normele de poluare Euro 3 ![]() Domnilor, va rog sa nu va mai luati dupa crezuri si amintiri, ca e pacat sa inducem lumea in eroare. Poti merge pe unde vrei si cu 3 prezoane, si fara centuri pe spate, si cu non euro, etc etc, cu mentiune ca e posibil sa nu va dea voie in centrele istorice ale unor orase cum ar fi Berlin, Londra, Paris, Viena cu non-euro, si cam atat . Adica locuri unde nu au(nu o sa aiba) voie nici diesel-urile moderne euro 3-4 fara filtru de particule. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#2737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
am mai facut rost de ceva maruntisuri , pt cine vrea
![]() Attached thumbnail(s) IMAG0034.JPG ( Size: 294.25k ) Number of downloads: 346 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Bogdan 1300 |
![]()
Post
#2738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 455 Joined: 25 April 07 ![]() |
Ok baieti,multumim de informatii,insa DRIVERX puteai fi putin mai moderat in atitudine-poate unii nu au suficient timp sa stea pe net,sau poate nu au net..in orice caz nimeni nu se naste invatat
![]() Acum am inteles si stim,poate la o alta chestie nu vei stii tu si te vom ajuta noi,dar nu cred ca te vom face de cacao ![]() Azi m-am apucat si eu de "recosmetizat" partea fata a masinii. dupa eliminarea punctelor de rugina si vopsit vreau sa-i montez masca originala si ornamentul pe capota motor. iata poze Attached thumbnail(s) u_0014.jpg ( Size: 178.13k ) Number of downloads: 381 u_0017.jpg ( Size: 193.19k ) Number of downloads: 383 |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 98 NIG
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#2739
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Bogdan poate pui si tu niste poze cu spatele, lateralele, motoru si interioru masinii!
![]() Iti dau un sfat: fa-i dungile cu alb pe laterale tip Gordini Style si o sa super! ![]() Acum o ora m-am intors din Bulgaria si nu am intampinat nici o problema cu daciuta! ![]() This post has been edited by Alex 23: 1 May 2007, 21:18 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Bogdan 1300 |
![]()
Post
#2740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 455 Joined: 25 April 07 ![]() |
Bine-ai revenit ALEX23!
![]() Poate in seara asta fac cateva poze,ca zilele astea am fost super aglomerat si n-am avut timp sa o spal,asa,pt putin aspect comercial ![]() Cu motorul este in regula,au facut treaba buna meseriasii din Cernavoda ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 98 NIG
|
|
driverx |
![]()
Post
#2741
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Bogdan 1300 @ 1 May 2007, 20:57) Ok baieti,multumim de informatii,insa DRIVERX puteai fi putin mai moderat in atitudine-poate unii nu au suficient timp sa stea pe net,sau poate nu au net..in orice caz nimeni nu se naste invatat ![]() You're right. Nici eu n-am avut internet toata ziua, dar totusi n-am inghitit la modul asta basmele "cunoscatorilor" si a taximetristilor....ce mai mari experti..... Oi fi fost acid, poate te-ar fi deranjat, nu contest, poate tu mi-ai dat si reputatie negativa, dar in locul tau eu m-as ingrijora ca n-am un sistem bun de filtrare a informatiilor. Sincer, foarte serios, asta m-ar deranja pe mine, nu ca raspunde unu' pe forum mai nu stiu cum...... This post has been edited by driverx: 2 May 2007, 08:46 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#2742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
astazi mi-am facut rost de bobina Ducellier, si dupa -amiaza vreau sa o pun, si mai vreau sa montez si blocul de lumini Jaeger, pt a fii totul ok, pe interior
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
driverx |
![]()
Post
#2743
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sa pui poze
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Bogdan 1300 |
![]()
Post
#2744
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 455 Joined: 25 April 07 ![]() |
Nu-ti face griji DRIVERX,nu a fost cu suparare
![]() intre noi trebuie sa fim uniti si sa ne ajutam fie doar cu sfaturi sau informatii fie cu piese care nu se mai gasesc,ca acum,cu noul program rabla s-au umplut dezmembrarile de 1300,deci pasionati ca noi sunt din ce in ce mai rari,iar 1300-le sunt pe cale de disparitie ![]() Bravo ALEX-MUN,spor la treaba! |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 98 NIG
|
|
driverx |
![]()
Post
#2745
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Heh, nu vreau sa fac pe justitiarul, dar poate e mai bine asa...sa dispara. De ce? Pentru ca romanul e roman, muuuuulte sunt varza murata care circula pe strazi. De asemenea, piesele sunt tot mai proaste. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Acum sunt loganist, dar am si o frantuzoaica in parcare, si stiu cum am schimbat de n ori piese noi, in timp ce multe alte repere sunt inca originale si merg bine mersi.
Si din pacate, ceea ce faceti voi, este cam departe de notiunea reconditionare. Acuma nu vorbesc de tine, ca tu esti nou pe aici.....ramane sa iti vedem pozele, dar eu am mai tras un semnal de alarma aici, ca urmaresc cu interes topicul.....deocamdata e o goana absurda dupa piese frantuzesti, dar la unii bordul nu e la linie, maneta de stergatoare varza, unde nichelul a fost candva, la altii atarna firele de sub bord, da' au ceasuri Jaeger, oglinzi nu stiu cum, bobine Duce-nustiucum. Bobinele se duc in timp, asa ca nu mi se pare ca un consumabil sa fie pe lista de prioritati la echiparea masinii cu piese cat mai standard. La unii, ii mananca rugina, sau tabla nu e la linie (sunt constient ca vechii proprietari si-au batut joc de ele cum au putut), dar ei pun piese frantuzesti pe ea. Dar sa termin cu critica. ![]() Am scris postul asta lung in speranta ca lucruri bune se vor intampla pe viitor.....sa vedem masini... "beton" ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#2746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
multumesc Bogdan, iti urez si tie spor la treaba, si o sa revin cu poze de indata ce montez piesele
Driver x, trebuie sa ai in vedere, ca pentru o restaurare ca la carte iti trebuie si niste banuti , de care nu dispun chiar toti pasionatii de 1300, sa le faca asa cum trebuie, dar usor usor, sunt convins ca o sa se prezinte numai bijuterii pe forumul acesta. eu oricum va respect pe toti de pe acest forum, pt ca ne uneste aceeasi pasiune, si va urez spor la treaba ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#2747
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca tot a venit vorba de reconditionari....zilele astea am avut timp si am scos tot de pe masina. Urmeaza tinichigeria, revizia la motor si cutia de viteze, reconditionare rezervor, punti, jante, bord si interior. Inlocuire piese uzate cu piese noi, de origine . Masina va arata la fel ca atunci cand a iesit de la Pitesti, in plus vor fi doar cateva accesorii specifice vremii (ex: proiectoare Elba)... S4010016.JPG ( Size: 193.15k )
Number of downloads: 492
S4010020.JPG ( Size: 187.86k ) Number of downloads: 452 S4010021.JPG ( Size: 202.6k ) Number of downloads: 272 S4010022.JPG ( Size: 134.63k ) Number of downloads: 299 S4010023.JPG ( Size: 101.66k ) Number of downloads: 256 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
driverx |
![]()
Post
#2748
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
@alex-mun
Sunt constient de asta. Dar cu atat mai mult banii nu ar trebui sa mearga in Jaeger si Ducelier....O fi funny si relaxant sa iei piese si sa le prinzi fain in 2 suruburi si dintr-o data masina arata altfel, dar ..... Eu pot scrie mult aici, iar voi sa intelegeti putine. Pot repeta de n ori, dar pozele lui Albert Einstein spun cat 10 mii de cuvinte zise de mine. Reflecta exact ceea ce incerc eu sa scot in evidenta. Voi aveti piese faine pe o masina care in realitate arata ca masina lui Albert (mai mult sau putin). Spun mai mult sau mai putin pentru ca masina lui Albert este cam varza din punctul meu de vedere. In locul lui m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de acest proiect cu ACEASTA masina. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#2749
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 2 May 2007, 11:24) masina lui Albert este cam varza din punctul meu de vedere. In locul lui m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de acest proiect cu ACEASTA masina. Satisfactia e cu atat mai mare cand refaci o masina si iti aduci aminte de unde ai plecat... Mie mi-a placut masina pentru ca in afara de faptul ca e 1301 are toate elementele originale, nu a fost sudata, gaurita, modificata. Doar o aripa a fost schimbata in 30 ani. In rest, se poate schimba tot ce e nevoie, fara artificii si modificari, se scoate pur si simplu reperul si se monteaza unul nou. Daca ai putina grija sa iei piesele de calitate de care ai nevoie lucrurile nu sunt asa de dificile. Si desigur, daca ai pasiune si perseverenta poti reface o masina de la zero. ![]() |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
driverx |
![]()
Post
#2750
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ok. Poti reface chiar de la 0, dar atunci ce importanta mai are ca a fost 1301 sau ca a avut reperele originale? Ultimele tale poze nu arata chiar rau, se rezolva cu ceva munca si banui ca fara inlocuire de repere, dar parca tin minte niste poze mai vechi ale tale cand ai achizitionat-o si in fata si la praguri parca era plina de rugina.
Sa ii refaci please instalatia electrica....ca zboara toate acolo ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#2751
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
dar mai sunt si unii la care le merg masinile, si care arata si bine tablaria, si pt maxim de originalitate le trebuie bobine, releu de incarcare, cesuri de bord, pt ca toate acestea de la trecerea anilor peste ele s-au mai stricat , si oamenii vor sa arate la fel ca atunci cand erau noi .eu unul daca imi gasesc usa si aripa pe dreapta iti zic sincer ca nu am la ce sa mai umblu.
duminica am vazut in obor o dacie neagra din 77, fff frumoasa, era toata la linie, nu fusese lovita niciodata. vroia 30 mil pe ea, si daca ii dadeai 25 o dadea. nu prea era de munca la ea ar fi meritat luata masina , mie unul mi-a placut Einstein, nu trebuie sa te descurajezi, stii cum este, fiecare cu nebunia lui. eu daca ma luam dupa pretenarii mei, care din nebun nu ma scot, trebuia sa vand de mult masina, dar nu-mi bat capul ![]() daca tie ti-a placut masina si crezi ca o s-o scoti la capat, eu te sustin, tot respectul meu , pt ca te-ai inhamat la o lucrare de restaurare This post has been edited by alex-mun: 2 May 2007, 11:02 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#2752
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Driverx eu unul sunt in mare parte de acord cu tine ca o masina veche trebuie pastrata exact asa cum a iesit e poarta fabricii si am sutinut-o si eu in postarile trecute daca ai urmarit! Si eu doresc ca masina mea sa arate peste un an-doi, aproape la fel cum a aratat cand a iesit din fabrica!
Nu cred ca trebuie sa-l critici pe Einstein, deoarece el a fost singurul de pe acest topic care ne-a prezentat si cred ca ne va prezenta in continuare masina de cand a luat-o, etapele prin care va trece si finalul! Eu am mai vazut niste masini reconditionate de Einstein si au iesit super! Spor la treaba Einstein si sa ne tii la curent cu masina! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
driverx |
![]()
Post
#2753
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pe Einstein chiar nu l-am criticat. Doar am spus ca din ce tin minte, din pozele puse de el, eu m-as fi gandit de 1000 ori inainte sa ma apuc de masina aia. Dar daca el e ambition....bravo lui.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#2754
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 2 May 2007, 11:53) Ok. Poti reface chiar de la 0, dar atunci ce importanta mai are ca a fost 1301 sau ca a avut reperele originale? Ultimele tale poze nu arata chiar rau, se rezolva cu ceva munca si banui ca fara inlocuire de repere, dar parca tin minte niste poze mai vechi ale tale cand ai achizitionat-o si in fata si la praguri parca era plina de rugina. Sa ii refaci please instalatia electrica....ca zboara toate acolo ![]() Pragurile si contrapragurile trebuie schimbate, asa e, sunt scrum, in schimb podeaua si lonjeroanele sunt surprinzator si pentru mine in stare buna, trebuiesc doar curatate si aplicate protectii. Instalatia electrica o dau jos si pun una noua. Sigur ca poti transforma o Dacia 1300 in 1301 schimband reperele caracteristice dar in cartea de identitate nu poti modifica. De asemenea istoria masinii nu poate fi modificata, iar asta e importanta, cel putin pentru mine. Fostul proprietar a procurat aceasta masina pentru ca a "putut". ![]() ![]() PS. O sa am nevoie de ajutorul vostru cu sfaturi si solutii pentru viitoarele probleme. De exemplu acum caut vinilin negru, la fel cu cel de pe fetele de usi ca sa refac suportul pentru radio, cel care era imbracat in acelasi tip de material. Diseara o sa pun si poze. Mocheta grena la fel cu cea care era pe masina se gaseste, vreau sa o refac la un tapiter dupa tiparele celei vechi care este cam uzata. ![]() ![]() This post has been edited by Albert Einstein: 2 May 2007, 11:15 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
sinon |
![]()
Post
#2755
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 10 April 07 From: Campulung-Muscel, Braila ![]() |
De acord cu Albert.
In vara trebuie sa fac si eu ce faci tu cu a mea. Poze o sa pun cand o sa achizitionez un aparat digital. Ca sa iasa brici te sfatuiesc sa dai absolut totul jos de pe ea si sa iei fiecare piesa si piesulita la mana, dureaza dar in final se vede. Fi foarte atent la repozitionare usi, capote, praguri. Pentru distante acceptate la lufturi (usi ,capote, etc) poti cauta in cartea lui Mondiru. (ultima oara am vazut-o la Universitate la tarabe). Spor la treaba. This post has been edited by sinon: 2 May 2007, 11:17 |
--------------------
Renault
Megane Classic K4M
2002
|
|
driverx |
![]()
Post
#2756
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Albert...ai dreptate cu istoricul. La asta recunosc ca nu ma gandisem.
Daca zici ca podeaua e buna, atunci POATE ai un punct bun de start. In rest, se pare ca m-a tinut memoria in ceea ce privesc pragurile ![]() Oricum, ca tot am fost "rau" pe aici sa critic, totusi, din ce zici, pari a fi singurul care bate spre ceea ce zic eu. ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#2757
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@sinon: Multumesc pt sfat, am cartea lui Mondiru, de asemenea am manualul de reparatii de uzina si cartea cu codurile originale pentru piese. E bine ca acum cand am desfacut fetele de usi am vazut ca rugina lor e superficiala si le pot pastra, e important pt. ca voi mentine mai usor linia masinii. Capota si portbagajul sunt intacte. Asa e, trebuie sa dau jos totul si sa iau fiecare piesa la reconditionat, dureaza, e munca multa si plictisitoare dar rezultatul va fi pe masura
@driverx:ai retinut exact ideea cu pragurile si nu ai fost rau -cel putin in opinia mea- aceeasi parere o am si eu in legatura cu Daciile vechi inca 2 poze S4010017.JPG ( Size: 99.51k ) Number of downloads: 233 S4010026.JPG ( Size: 197.26k ) Number of downloads: 314 This post has been edited by Albert Einstein: 2 May 2007, 11:37 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
Betian |
![]()
Post
#2758
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(Albert Einstein @ 2 May 2007, 10:17) Ca tot a venit vorba de reconditionari....zilele astea am avut timp si am scos tot de pe masina. Urmeaza tinichigeria, revizia la motor si cutia de viteze, reconditionare rezervor, punti, jante, bord si interior. Inlocuire piese uzate cu piese noi, de origine . Masina va arata la fel ca atunci cand a iesit de la Pitesti, in plus vor fi doar cateva accesorii specifice vremii (ex: proiectoare Elba)... S4010016.JPG ( Size: 193.15k )
Number of downloads: 492 S4010020.JPG ( Size: 187.86k ) Number of downloads: 452 S4010021.JPG ( Size: 202.6k ) Number of downloads: 272 S4010022.JPG ( Size: 134.63k ) Number of downloads: 299 S4010023.JPG ( Size: 101.66k ) Number of downloads: 256 Albert ,de mult asteptam sa incepi reconditionarea Daciei. Am incredere in ceea ce faci pentru ca ai experienta.Ceea ce mi se pere ciudat,este ca am vazut poza cu motorul si pare a fi frantuzasc dupa placuta....desi este din 77 masina.Cum este pana la urma? doar o iluzie optica sau are intradevar motor frantuzasc? Si inca ceva...in ce stare sunt oglinzile cromate pe care le-ai achizitionat? ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
driverx |
![]()
Post
#2759
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Albert Einstein @ 2 May 2007, 12:26) Naiiiiis caaat. ![]() ![]() Cum redai look-ul de altadata la plasticul de sus al bordului? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#2760
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE am mai facut rost de ceva maruntisuri , pt cine vrea Sunt si eu interesat Alex, scrisul cu dacia din spate si de pe bord, eventual ceva accesorii. |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 02:27 |