DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
maho |
![]()
Post
#29011
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
tunderbird |
![]()
Post
#29012
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 7 May 2015, 09:11) Te invit la Brasov ![]() Fara ofensa, stiu cum este... am avut destule experiente profesionale cu superspecialistii de la Steagu Rosu, Tractorul, Marub si cu fostii "cercetatori" de la ICSITA, care au convingerea ca industria auto si de material rulant romaneasca incepe si se termina acolo si li se datoreaza in intregime. ![]() Dar vreau sa fiu optimist si sa cred ca filiala RAR Bv. isi va schimba atitudinea in spiritul bunelor relatii restabilite recent intre RCR si conducerea centrala a RAR-ului. This post has been edited by tunderbird: 7 May 2015, 09:44 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#29013
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
marius1978 |
![]()
Post
#29014
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Pacat ca cei de la RAR de la Brasov se comporta asa mai ales ca Brasovul este un oras de traditie in motoare si masini.
This post has been edited by marius1978: 7 May 2015, 23:25 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
remusro |
![]()
Post
#29015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Multumesc mult Tunderbird, m-ai scapat de scormonit intre poze!
![]() Citind toate comentariile referitoare la centuri pe spate, sunt consternat ca nici unul din voi nu mentioneaza macar utilitatea lor... Oameni buni, centurile salveaza vieti. Nu pe toate, dar pot face diferenta la un moment dat. Cand mi-am instalat centuri pe spate eram foarte fericit, si nu pentru ca in sfarsit sunt si eu legal cat pentru faptul ca puradeii mei vor mai "safe". Nu m-as misca un metru fara ele. |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
maho |
![]()
Post
#29016
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@marius1978:
Deh, isi urmeaza si ei (in ideologie) seful cel mare de la capitala (Dinca). Pt. ei, orice dacie veche prezenta pe drum e "cazan", si inseamna plastice noi nevandute (deci bani mai putini pt. altii). E irelevant (si pt. ei) ca unii din "superspecialistii de la Steagu Rosu" (o parte din ei chiar fosti sefi si colegi de-ai mei, la Presaj) de care s-a lovit iremediabil colegul "tunderbird", sunt creatorii STAS 11111/86 − Abateri limita pt. dimensiuni fara indicatii de toleranta ale pieselor obtinute prin taiere, indoire sau ambutisare." Detalii nesemnificative... This post has been edited by maho: 8 May 2015, 09:00 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#29017
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.505 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(remusro @ 8 May 2015, 08:49) Hai sa lamurim o chestie. Chiar daca R12 o fost printre primele masini care au beneficiat de crumple zone, cu sau fara centuri, daca ne pocneste o masina mai de azi, am pus-o. Si astea nu-s texte scoase din burta, ca vai ce slabe sunt masinile noastre. Stiu prea bine ca pentru momentul cand au iesit, erau niste masini sigure. Da' in 40 de ani s-au schimbat complet masinile in materie de siguranta... Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei e medic de urgenta. Cand merge la un accident in care-o fost implicata o masina mai noua, sta 30-40 de minute sa desfaca pompierii conserva, ca sa poata scoate ranitii. Daca in schimb e vorba de-o masina mai veche (cel mai probabil dacie, dar nu obligatoriu) conserva-i desfacuta in cateva minute, da' tot degeaba. Asta-i "mica" problema cand pe aceleasi drumuri circula masini construite la standarde total diferite. Legile se fac pentru majoritatea celor care ocupa drumurile, chiar daca pentru unele minoritati n-ajuta cu mare lucru. Dreptu-i, cand pomenesti juniorii, te inteleg, dar eu pun problema ceva mai matematic. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#29018
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Apropo de chestia asta, recent (acu' vreo 2 saptamani parca) au aratat la tv rezultatele ciocnirii dintre un TAB de armata si o dacie (1310, de prin '90 cred) - tab-ul lovise dacia din lateral, era destul de putin sifonata, iar ocupantii n-au avut nici pe dracu'. A fost vorba de un accident, dupa o aplicatie militara (si dacia apartinea tot MAPN).
Acu' 40 de ani, masinile, drumurile si circulatia erau cu totul altele. In general, insa, vechiturile noastre fac fata si acum, rezonabil de bine. In legatura cu centurile, evident ca viata e pe primul loc, desi in unele cazuri (mai rare) purtarea centurii poate agrava o situatie. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
MuciX |
![]()
Post
#29019
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Deci nu le purtam/montam pentru ca intr-unele cazuri (destul de rar) ne pot face mai rau. Grozav.
@remus sunt topicuri despre cum poti pacali avertizorul de centura in masinile moderne, e clar ca "noi" nu credem in centuri. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#29020
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.505 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
MuciXe, actul de a-mi pune centura cand ma sui in masina e in asemenea hal de reflex, ca ma trezesc ca duc mana spre centura si cand dau doar sa pornesc motorul.
Da' cand fac asta in dacie, mi-i extrem de clar ca nu-i atat de utila pe cat o lauda lumea. Si zic asta ca om care o facut jumate de tumba la volanul uneia. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#29021
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roby_1300_rap @ 7 May 2015, 09:55) Ai dreptate, asa este si la frantuzoaica mea... numai la policioara... am studiat-o aseara. In schimb la romancuta din 81, exista toate punctele de prindere. <span class='edit'>8 May 2015, 10:27:</span> QUOTE(maho @ 8 May 2015, 08:59) @marius1978: Deh, isi urmeaza si ei (in ideologie) seful cel mare de la capitala (Dinca). Pt. ei, orice dacie veche prezenta pe drum e "cazan", si inseamna plastice noi nevandute (deci bani mai putini pt. altii). Si cum iti explici ca tocmai subalternii aflati sub nasul sau in capitala, au o ideologie putin mai diferita? QUOTE E irelevant (si pt. ei) ca unii din "superspecialistii de la Steagu Rosu" (o parte din ei chiar fosti sefi si colegi de-ai mei, la Presaj) de care s-a lovit iremediabil colegul "tunderbird", sunt creatorii STAS 11111/86 − Abateri limita pt. dimensiuni fara indicatii de toleranta ale pieselor obtinute prin taiere, indoire sau ambutisare." Detalii nesemnificative... Eu n-am lucrat cu cei de la presaj... eu am lucrat cu cei de la prototipuri care printre altele se scremeau sa injghebe mandria aceea de autobuz a lui Ioan Neculaie. Dar ce mai conteaza? Detalii nesemnificative... acum Steagu' a ajuns oale si ulcele... probabil tot "fitzosii" din capitala poarta toata vina. Imi amintesc cu emotie cand mergeam cu Dacia 1300 condusa de taica-miu pe Calea Bucuresti care era strajuita pe o parte de camp si pe cealalta parte de fabrica de camioane cu mozaicul acela comunist care, in mintea mea de copil de atunci, era ceva extrem de impunator: https://www.youtube.com/watch?v=jQ-kdMpIGBU Si mai apoi, cand ma hotarasem sa dau examenul de admitere la AR, la Universitatea din Bv, dar m-am razgandit in ultima clipa, pe drum in masina la rascrucea de la iesirea din Ploiesti alegand directia Bucurestiului... habar n-am de ce am facut-o, dar stiu ca nu am motive de regret... din punct de vedere profesional am avut o gramada de oportunitati si privilegii pentru invatat o meserie de calitate si in alte regiuni ale tarii, inclusiv in capitala. <span class='edit'>8 May 2015, 10:46:</span> QUOTE(remusro @ 8 May 2015, 08:49) Citind toate comentariile referitoare la centuri pe spate, sunt consternat ca nici unul din voi nu mentioneaza macar utilitatea lor... Oameni buni, centurile salveaza vieti. Nu pe toate, dar pot face diferenta la un moment dat. Sunt de aceeasi parere! This post has been edited by tunderbird: 8 May 2015, 11:25 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#29022
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(MuciX @ 8 May 2015, 10:39) Deci nu le purtam/montam pentru ca intr-unele cazuri (destul de rar) ne pot face mai rau. N-am zis asta. QUOTE(tunderbird @ 8 May 2015, 11:02) Si cum iti explici ca tocmai subalternii aflati sub nasul sau in capitala, au o ideologie putin mai diferita? Probabil astia de-aici sunt mai "lingai" de felul lor. QUOTE(tunderbird @ 8 May 2015, 11:02) Ioan Neculaie. Am plecat in '97, deci m-a ferit cel de sus de nenorocitu' asta. QUOTE(tunderbird @ 8 May 2015, 11:02) acum Steagu' a ajuns oale si ulcele... probabil tot "fitzosii" din capitala poarta toata vina. Nici asta n-am zis-o. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
adifulful |
![]()
Post
#29023
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
Avem si noi ITP dupa mult timp
![]() Starea tehnica era mai buna a celor de langa ea ![]() Attached thumbnail(s) dacia_satumare__1_.jpg ( Size: 69.17k ) Number of downloads: 866 dacia_satumare__2_.jpg ( Size: 69.79k ) Number of downloads: 840 |
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
remusro |
![]()
Post
#29024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Difuzat azi la ProTV... M-am gandit ca Renoul arata minunat filmat in miscare!
Stergeti va rog daca se consdera neconectat la topic! http://stirileprotv.ro/campanii/romania-di...us-azoitei.html |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Catalin THW |
![]()
Post
#29025
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 14 October 08 From: Pitesti ![]() |
Salut Remus,
Am vazut stirile de la ora 19 pe PRO TV , foarte frumos reportajul despre un om cu pasiuni relativ diferite ( Vioara,Dacia 1300 si mai trebuia subliniata si pasiune de machete R12 sau D 1300). Ma bucur foarte mult ca esti al nostru |
--------------------
Dacia
1300
1977/1970
- AG 72 NGC/AG 06 CGT Membru fan UAP
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#29026
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Eu știam că e un renault 12 din ”71,nu o ”dacie autohtonă din 1972”dar în fine....
Remus,cred că sunt în asentimentul tuturor când spun că datorită unor oameni ca tine,noi ca nație ne putem mândrii că suntem români!Respectele mele!!! ![]() ![]() ![]() Sper că n-am fost prea offtopic ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
remusro |
![]()
Post
#29027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Va multumesc dragi prieteni, eu sunt onorat sa fiu printre voi.
Pasiunea fiecaruia din voi ma hraneste spiritual si ma stimuleaza, va spun sincer. De masinute nu am mentionat... Asta mai trebuia! ![]() Cat despre "Dacia din 72", nu ai ce sa faci... Baga si astia din burta cum pot... Jurnalism greu! ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
abz.iulian |
![]()
Post
#29028
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 August 12 ![]() |
Felicitari domnule Remus pentru ceea ce sunteti, pentru simplitatea si modul de a nu va uita radacinile! Ma bucur ca sunt si oameni ca dumneavoastra( mai ales romani) care stiu ceea ce conteaza cu adevarat!
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia 1300
2004 LAUREATE/1971
|
|
espacern |
![]()
Post
#29029
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Ov @ 6 May 2015, 12:37) scaun special (care evident nu poate fi montat fara centura) Sistemul Isofix nu foloseste centurile pentru fixare scaun.....sunt doar niste "sarme" sudate de caroserie unde se prinde scaunul. Asa poti pastra aspectul original si siguranta copil.....in acelasi timp! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kum |
![]()
Post
#29030
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(Chelariu Adrian @ 8 May 2015, 22:26) Eu știam că e un renault 12 din ”71,nu o ”dacie autohtonă din 1972”dar în fine.... Remus,cred că sunt în asentimentul tuturor când spun că datorită unor oameni ca tine,noi ca nație ne putem mândrii că suntem români!Respectele mele!!! ![]() ![]() ![]() Sper că n-am fost prea offtopic ![]() Si unde mai pui ca-i galatean de-al meu ![]() Felicitari domnu' Remus! ![]() ![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Ov |
![]()
Post
#29031
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
referitor la centuri: voi dati doar exemplele extreme si acolo aveti dreptate. Dar nu va ganditi ca in cazul in care sa zicem va loveste unul in spate, nu tare, doar pocnit incet, copilul daca e in scaun ramane 100% nevatamat, dar daca sta liber pe bancheta poate zbura prin masina si-si poate suci gatul instantaneu si crapa. Nu mai raportati utilitatea centurilor doar la cazurile de accidente grave. Centura salveaza vieti si sanatate in 99% din cazurile de accidente "usoare"!
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
g.adamov |
![]()
Post
#29032
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua, ma confrunt cu urmatoarea problema la Dacia mea din 1972. Am schimbat semeringurile la cutia de viteze (frantuzeasca) cele de la planetare si cel din spate de la tija. Dupa calatoria Buc-Bv si retur am observat pierderi de ulei la toate cele 3 semeringuri. Semeringurile le-am cumparat de la magazin, cele de la planetare in varianta cu periute. Uleiul cumparat este T90.Intrebarea mea ar fi, trebuie sa caut semeringuri pentru R12, incerc ulei 80w90 sau trebuie sa schimb mecanicul? Din ce am citit pe forum reiese ca ar fi o problema uzuala la Dacia 1300. A reusit totusi cineva s-o rezolve? Multumesc in avans pentru sfaturi.
This post has been edited by g.adamov: 11 May 2015, 10:47 |
--------------------
Dacia
1300
1972
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#29033
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Caută de Victor Reinz!sunt bune....
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
g.adamov |
![]()
Post
#29034
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Ai cumva codul de producator? Multumesc
|
--------------------
Dacia
1300
1972
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#29035
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.505 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@Ov
Ai si tu dreptate. Amu' depinde de palitura la viteza acceptabila, ca am avut parte de doua de-astea, si la ambele, singurele traume pe care le-ar fi suportat un junior de pe scaunul din spate ar fi fost cele emotionale cauzate de limbajul meu. L.E. Mbagpicioru, cel mai serios accident de l-am avut, si la ala nu ma gandesc... ... cand am facut-o de-o tumba, desi mie nu mi-a folosit la nimic centura, intr-adevar, ar fi tinut un copil din a vizita toata masina. QUOTE(remusro @ 8 May 2015, 20:34) Difuzat azi la ProTV... M-am gandit ca Renoul arata minunat filmat in miscare! Stergeti va rog daca se consdera neconectat la topic! http://stirileprotv.ro/campanii/romania-di...us-azoitei.html Fain reportaj. Prima oara cand m-o sunat maica-mea sa-mi zica ceva pozitiv despre dacie. Bine, n-am avut ce face si-am corectat-o, asa ca mi-o luat vreo 5 minute s-o lamuresc ca a ta ii reno, si care-i diferenta. This post has been edited by bucatzel: 11 May 2015, 10:59 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#29036
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
http://static.daciaclub.ro/uploads/post-75095-1414864449.jpg
http://static.daciaclub.ro/uploads/post-75095-1414864426.jpg Este de-a dreptul uimitor ceea ce a reusit sa faca baiatul asta! ![]() https://dl.dropboxusercontent.com/content_l...XRxN6UmjrJXkPXF Asa-i ca s-a miscat cu talent? ![]() https://www.youtube.com/watch?v=of3q1PPW8Xo This post has been edited by tunderbird: 11 May 2015, 18:53 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#29037
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 11 May 2015, 17:23) Așa o fii,dar nu merge dropbox-u”.... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
tunderbird |
![]()
Post
#29038
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Merge, dar se incarca mai greu... astept sa te vad si pe tine cu o "jucarioara" ca aceea!
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#29039
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 11 May 2015, 18:14) Merge, dar se incarca mai greu... astept sa te vad si pe tine cu o "jucarioara" ca aceea! ![]() Sunt în search de o ”jucărioară ca aceea”,doar puțină răbdare! ![]() Nu merge,uite ce-mi apare: Error: 403 Error (403) It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home. This post has been edited by Chelariu Adrian: 11 May 2015, 17:46 Attached thumbnail(s) lockbox.png ( Size: 148.44k ) Number of downloads: 1549 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
tunderbird |
![]()
Post
#29040
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(g.adamov @ 11 May 2015, 10:24) Buna ziua, ma confrunt cu urmatoarea problema la Dacia mea din 1972. Am schimbat semeringurile la cutia de viteze (frantuzeasca) cele de la planetare si cel din spate de la tija. Dupa calatoria Buc-Bv si retur am observat pierderi de ulei la toate cele 3 semeringuri. Semeringurile le-am cumparat de la magazin, cele de la planetare in varianta cu periute. Uleiul cumparat este T90.Intrebarea mea ar fi, trebuie sa caut semeringuri pentru R12, incerc ulei 80w90 sau trebuie sa schimb mecanicul? Din ce am citit pe forum reiese ca ar fi o problema uzuala la Dacia 1300. A reusit totusi cineva s-o rezolve? Multumesc in avans pentru sfaturi. Simering-ul nu poate functiona corect atunci cand arborele pe care etanseaza are bataie radiala... dealtfel nici la functionarea cu jocuri axiale nu prea ii place. Daca exista uzura la asamblarea canelata dintre axa planetara si bontul pinionului planetar, nu ai sanse sa rezolvi problema la modul total... poti doar sa obtii o mica ameliorare pe termen scurt. Cu alte cuvinte, asa "face" toate! ![]() Asadar singura "solutie" este sa completezi periodic uleiul din CV. Nici la tija nu vei reusi complet, cam tot din acelasi motiv... jocul radial excesiv al tijei in locasul sau cumulat cu functionarea in regim de vibratie a cutiei de viteze impreuna cu timoneria sa. Practica veche cu rezultate destul de bune era sa se monteze doua simeringuri la tija timoneriei. This post has been edited by tunderbird: 11 May 2015, 17:45 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 04:41 |