DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 977 978 979 980 981 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

roby_1300_rap
post 3 Dec 2015, 12:46
Post #29341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(ydaniel @ 3 Dec 2015, 08:58)
Cam cati km are masina?
*


124 de mii.


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 3 Dec 2015, 16:10
Post #29342


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Satelitii nu se invart cand mergi in linie dreapta.
Reglajul de care ti s-a spus este mai degraba la grupul conic... un joc excesiv intre pinionul de atac si coroana diferentialului (adica ansamblul grup conic) da huruit... un joc prea mic da fluierat. Daca nu s-a umblat deloc la reglajele din cutie, tind sa cred ca este vorba de un huruit cauzat de jocul excesiv al rulmentilor conici ai pinioanelor planetare. Acestia se mai pot strange cu ajutorul piulitelor in care se monteaza simeringurile de planetare... dar trebuie sa o faca cineva care stie.

Inainte de asta verifica ca nu cumva huruitul sa nu vina de la rulmentii rotilor, planetare si/sau profilul si calitatea anvelopelor.
Atentie, si montarea pe fata de anvelope avand dimensiuni diferite pot sa dea zgomote suspecte ale puntii fata si cutiei de viteze!

This post has been edited by tunderbird: 3 Dec 2015, 16:12


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 3 Dec 2015, 18:03
Post #29343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




deci eu cand am luat masina si am facut-o bucati , un asa zis meserias cu "MERGE SI ASA " mi-o .... o piulita de planetara de la diferential , era stransa pe jumatate mai mult de atat neputand fi stransa (filetul si urechile de strangere erau terminate) sa nu mai zic ca pinionul facea sus jos stanga dreapta ,in cele din urma dupa multe cautari am gasit o piulita frantuzeasca noua , da tare mie ca deja raul a fost facut , planetarele sun ok una este noua cealata rectificata , anvelopele au aceasi dimensiuni si acelasi profil sunt si echilibrate, rulmentii de la roti la roata de pe stanga i-am schimbat ca aveau joc iar la roata de pe dreapta sunt inca cei de fabrica fara joc smile.gif

cv1.jpg ( Size: 59.04k ) Number of downloads: 735
cv2.jpg ( Size: 54.2k ) Number of downloads: 752
cv4.jpg ( Size: 44.06k ) Number of downloads: 738


am spalat cutia si am incercat eu sa le reglez piulitele in cauza la sfatul mai multor mecanici ( o strangi la maxim si o desfaci o spira ) sad.gif
Piulita din dreapta se vede in prima poza cat de mult se putea strange sad.gif

This post has been edited by Ov: 4 Dec 2015, 09:59


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Dec 2015, 18:06
Post #29344


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




una din piulite regleaza jocul pinion-coroana si una regleaza jocul in sateliti.....citeste un manual,lasa ce zic "cunoscatorii"....cu filetul : daca l-ai fript in cutie e nasol,cauti si alta carcasa.....eu cred ca l-a infiletat gresit din prima...
Ce dorn ai folosit la scoaterea splinturilor ? de 5mm ?

This post has been edited by sobolan: 3 Dec 2015, 18:08


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 3 Dec 2015, 18:57
Post #29345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 3 Dec 2015, 19:06)
una din piulite regleaza jocul pinion-coroana si una regleaza jocul in sateliti.....citeste un manual,lasa ce zic "cunoscatorii"....cu filetul : daca l-ai fript in cutie e nasol,cauti si alta carcasa.....eu cred ca l-a infiletat gresit din prima...
Ce dorn ai folosit la scoaterea splinturilor ? de 5mm ?
*


filetu de pe piulita era uzat doar nu si din cutie smile.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 4 Dec 2015, 18:41
Post #29346


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 3 Dec 2015, 18:06)
una din piulite regleaza jocul pinion-coroana si una regleaza jocul in sateliti.....citeste un manual,lasa ce zic "cunoscatorii"....cu filetul : daca l-ai fript in cutie e nasol,cauti si alta carcasa.....eu cred ca l-a infiletat gresit din prima...
Ce dorn ai folosit la scoaterea splinturilor ? de 5mm ?
*



Pana acum, la cutiile de viteze RNR si implicit si la cea de D1300, eu nu am auzit despre existenta vreunui reglaj al jocului in sateliti prin strangerea sau slabirea vreunui rulment al diferentialului... acolo se pot pune doar niste saibe de reglaj daca apare joc excesiv in angrenarea cu pinioanele planetare... scrie clar si in manualul de service despre acest aspect.
Cei doi rulmenti conici ai diferentialului permit prin strangerea unuia respectiv slabirea celuilalt (si viceversa) apropierea sau departarea coroanei diferentialului fata de pinionul de atac, reglandu-se astfel jocul de angrenare din asa numitul grup conic.

This post has been edited by tunderbird: 4 Dec 2015, 18:46

Attached thumbnail(s)
Diferential_D1300.jpg ( Size: 178.15k ) Number of downloads: 659


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 4 Dec 2015, 18:48
Post #29347


membru


Group: Members
Posts: 4.561
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(roby_1300_rap @ 1 Dec 2015, 23:54)
cand accelerez la peste90 de km/h sau cand fac frana de motor de la 90-100km/h scoate un fluierat/huruit infernal ( mentionez ca are ulei inauntru) , si nu imi dau seama de la ce poate fi
*



Se aude un suierat ca si cum ai invarti foarte repede un cablu de alimentare sau un furtun de cauciuc? Daca da, pregateste-te de rulment spart in cutie, cu bilele prinse de un pinion care le freaca intre el si carcase.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 4 Dec 2015, 21:40
Post #29348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




bun deci sa inteleg ca ce poate fi mai grav sa fie un rulment si nu un pinion , in martie sau aprilie am sa ma duc la cineva sa o rezolv smile.gif multumesc mult de sfaturi smile.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Dec 2015, 22:14
Post #29349


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(tunderbird @ 4 Dec 2015, 19:41)
slabirea celuilalt (si viceversa) apropierea sau departarea coroanei diferentialului fata de pinionul de atac, reglandu-se astfel jocul de angrenare din asa numitul grup conic.
*



corect,corect.....uitasem,din ce imi amintesc coroana sta cu dintii catre planetara pasagerului......stiu ca la sateliti exista niste saibe din bronz care se schimbau cand se gasea joc axial mult pe pinioanele satelitilor,de saibele alea spuineai ?.......uitai....jocul pinion-coroana se poate regla corect cu palnia de la ambreiaj scoasa(cutia jos)...

QUOTE(roby_1300_rap @ 4 Dec 2015, 22:40)
bun deci sa inteleg ca ce poate fi mai grav sa fie un rulment si nu un pinion , in martie sau aprilie am sa ma duc la cineva sa o rezolv smile.gif multumesc mult de sfaturi smile.gif
*



daca a fost strans tare e posibil sa ai vreun rulment uzat excesiv sau depinde de pozitia piulitei opuse celei stranse...posibil uzura mare la dintii pinionului de atac,coroana cedeaza mai greu.....

This post has been edited by sobolan: 4 Dec 2015, 22:17


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 4 Dec 2015, 22:18
Post #29350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 4 Dec 2015, 23:14)
corect,corect.....uitasem,din ce imi amintesc coroana sta cu dintii catre planetara pasagerului......stiu ca la sateliti exista niste saibe din bronz care se schimbau cand se gasea joc axial mult pe pinioanele satelitilor,de saibele alea spuineai ?.......uitai....
daca a fost strans tare e posibil sa ai vreun rulment uzat excesiv sau depinde de pozitia piulitei opuse celei stranse...posibil uzura mare la dintii pinionului de atac,coroana cedeaza mai greu.....
*



dinti nu cred sa fie de vina , ca de erau aia faceau si la cea mai mica viteza zgomot , ori eu daca merg cu 80 constant nu face deloc zgomot doar de la 85-90 in sus incepe sa faca sad.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Dec 2015, 22:23
Post #29351


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




tunderbird spune bine ce spune....daca o iei logic din piulitele alea reglezi si jocul axial pe grup(implicit in rulmenti) si jocul pinion-coroana....cu cutia data jos si palnia de la ambreiaj scoasa te joci cu treaba asta si in maxim 10 minute e gata......ochiometric sau daca nu cu o foaie de ziar bagata la coroana sau vopsea/vaselina tehnica.....ideea e ca punctul de contact sa fie pe la jumatea inaltimii dintelui(pe linia de referinta) ....se poate si pe masina dar nu-mi mai dau seama cum,un mecanic iscusit ar nimeri-o bine.....huruit ai de la rulment si nu dinti....desenul il iei ca referinta,ideea e de baza,pe coroana ai angrenaj cu dinti inclinati....

This post has been edited by sobolan: 4 Dec 2015, 22:26


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 4 Dec 2015, 22:32
Post #29352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 4 Dec 2015, 23:23)
tunderbird spune bine ce spune....daca o iei logic din piulitele alea reglezi si jocul axial pe grup(implicit in rulmenti) si jocul pinion-coroana....cu cutia data jos si palnia de la ambreiaj scoasa te joci cu treaba asta si in maxim 10 minute e gata......ochiometric sau daca nu cu o foaie de ziar bagata la coroana sau vopsea/vaselina tehnica.....ideea e ca punctul de contact sa fie pe la jumatea inaltimii dintelui(pe linia de referinta) ....se poate si pe masina dar nu-mi mai dau seama cum,un mecanic iscusit ar nimeri-o bine.....huruit ai de la rulment si nu dinti....desenul il iei ca referinta,ideea e de baza,pe coroana ai angrenaj cu dinti inclinati....
*



in primavara ma duc la un specialist cu ea la cluj , si o desfac bucati sa vedem ce e in ea , am pus aceasta intrebare sa stiu la ce sa ma astept si ce sa cumpar smile.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Dec 2015, 22:33
Post #29353


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




pe asta cu 4 o desfaci singur acasa daca ai rabdara,la aia cu 5 ai de recuperat o bila intre furca 3-5 si atentie la capac,dar asta cu 4 e fleac,crede-ma,cu o carte langa tine o faci brici si-i faci si o revizie completa,pui un simering nou la priza,rulmenti noi prin si vezi ce si cum !!!

This post has been edited by sobolan: 4 Dec 2015, 22:34


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 4 Dec 2015, 22:54
Post #29354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 4 Dec 2015, 23:33)
pe asta cu 4 o desfaci singur acasa daca ai rabdara,la aia cu 5 ai de recuperat o bila intre furca 3-5 si atentie la capac,dar asta cu 4 e fleac,crede-ma,cu o carte langa tine o faci brici si-i faci si o revizie completa,pui un simering nou la priza,rulmenti noi prin si vezi ce si cum !!!
*



crezi ca daca ma pricepeam nu o faceam pana acu ? radmasa.gif , am preferat sa o las asa decat sa se bage unu cu" MERGE SI ASA si cu e DACIE NU FERARI " sa o faca tongue.gif vreau sa fac treaba calumea nu tiganie smile.gif

This post has been edited by roby_1300_rap: 4 Dec 2015, 22:58


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Dec 2015, 23:07
Post #29355


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(roby_1300_rap @ 4 Dec 2015, 23:54)
.... sa  se bage  unu cu" MERGE SI ASA si cu e DACIE NU FERARI " sa o faca  tongue.gif ....
*



pe principiul asta nu faci nimic niciodata,nici macar o roaba smile.gif da' totusi zgomotul din grup e mai "distinct" asa ,l-ai auzi totusi in masina,in mers si nu suna a huruit......nu stiu ce sa zic.....

This post has been edited by sobolan: 4 Dec 2015, 23:09


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 5 Dec 2015, 23:13
Post #29356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




mai am o mica nelamurire , din pricina zornaitului lantului am decis sa schimb distributia , si am inteles ca in spate la intinzator ar fi fost o sita in locasul din poza , stiti cumva din ce as putea face acea sita sau daca se gaseste la ceva magazin de bricolaje ? smile.gif

DSC_0027_1_.JPG ( Size: 3.12mb ) Number of downloads: 189


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Dec 2015, 23:21
Post #29357


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




de ce nu pui un intinzator mecanic ? si infunzi gaura aia cu un nit de aluminiu....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 5 Dec 2015, 23:34
Post #29358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 6 Dec 2015, 00:21)
de ce nu pui un intinzator mecanic ? si infunzi gaura aia cu un nit de aluminiu....
*


nu pun ca nu am chef la o presiune mai mare de ulei sa mi-o arunce afara si dupa sa am surprize , am mentionat mai sus ca nu fac "TIGANII " mad.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Dec 2015, 23:40
Post #29359


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




daca si asta e tiganie ma impusc sau consider ca toata dacia e o tiganie,da-o naibii de treaba.....pai eu o vad ca pe un upgrade,la fel a vazut-o si fabrica dupa anii 81 .....intr-adevar gaura aia trebuie acoperita altfel pierzi enorm presiune la ulei,nici cu pistonasul ala uzat(ca nu mai e noua) din patina aia nu ma laud la presiune radmasa.gif ....tigania e cu nitul dar profesional poti face un filet acolo cu un tarod,pui un mic surub cu thredlock pe filet(rosu -permanent) ,apoi ii retezi hexagonul sa nu stea in calea de rulaj a patinei si ai facut-o foarte elegant......mai bine asa sau tot tiganie ???

This post has been edited by sobolan: 5 Dec 2015, 23:41


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 6 Dec 2015, 00:03
Post #29360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(sobolan @ 6 Dec 2015, 00:40)
daca si asta e tiganie ma impusc sau consider ca toata dacia e o tiganie,da-o naibii de treaba.....pai eu o vad ca pe un upgrade,la fel a vazut-o si fabrica dupa anii 81 .....intr-adevar gaura aia trebuie acoperita altfel pierzi enorm presiune la ulei,nici cu pistonasul ala uzat(ca nu mai e noua) din patina aia nu ma laud la presiune radmasa.gif  ....tigania e cu nitul dar profesional poti face un filet acolo cu un tarod,pui un mic surub cu thredlock pe filet(rosu -permanent) ,apoi ii retezi hexagonul sa nu stea in calea de rulaj a patinei si ai facut-o foarte elegant......mai bine asa sau tot tiganie ???
*



bineinteles ca e tiganie , masina o fost dotata cu patina hidraulica , tu daca te apuci sa modifici acel sistem pe mecanic nu e tiganie MERGE SI ASA pe patina mecanica ,plus daca bag tarodu pe bloc exista riscu sa il fisurez fiind din fonta si nu am chef sa ma apuc sa caut alt bloc pentru un intinzator mad.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Dec 2015, 00:53
Post #29361


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




fisurezi blocul ? radmasa.gif dar tu stii sa filetezi ? ca doar nu bagi tarod de 4mm pe o gaura de 2mm direct,exista spirale de 3.5mm si tarozii pe numere,intri cu numarul 2 mai lent macar.....nu te supara darrrr........nu mai zic nimic ! da-o dracu de treaba si eu is meticulos dar asa ceva n-am mai vazut.....da-o dracu de tot man,stiu motoare care merg probabil si acum cu tigania de nit bagat presat acolo......daca iei vreo gaura din asfalt mai mare(nu-ti doresc) cu o precizie frantuzeasca smile.gif si-ti "fuge" vreun lonjeron(ca au mai fost cazuri) si nu-ti mai cade o roata ok,ce faci ? cauti alta caroserie ? nu cred ca apoi nu mai e masina frantuzeasca.....oare ce ai face ? dar retine,nu iti doresc....nu mai bine n-ai mai scoate-o din garaj ???

BTW: pan' la urma nu-i masina mea ,eu am incercat sa-ti dau o varianta s-o treci pe ceva mai fiabil.....ce ma bucur ca rabla mea n-a avut patina hidraulica din fabrica.....daca ar fi avut zbura din prima,putea sa fie si noua....

This post has been edited by sobolan: 6 Dec 2015, 01:03


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raul90
post 6 Dec 2015, 01:03
Post #29362


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 November 11




atata timp cat se gasesc intinzatoare hidraulice, nu vad rostul sa il inlocuiesti cu unul mecanic...


--------------------
Renault Clio 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Dec 2015, 01:06
Post #29363


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




eu deabia am gasit un intinzator mecanic frantuzesc printr-un portbagaj de dacie si tu spui ca se gasesc noi ,unde ? poate pe afara ,in shop-uri online ,prin magazine nu mai gasesc mai nimic prin galati....si daca iei de afara vine costul lui + 24% tva aplicat in posta vamala + 2% cheltuieli vamale + transporul = nerecomandat smile.gif plus ca mai stai si 3 saptamani sa vina acasa,eu am mai luat de afara si stiu ce si cum...

Apropos,daca are cineva vreun set de semicuzineti romlag R1 si palier si biela pentru palier normal(1300) si ii vindeti va rog sa-mi dati un PM,am un motor pe-acasa si as vrea sa-l refac si pe ala .......

This post has been edited by sobolan: 6 Dec 2015, 01:08


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 6 Dec 2015, 01:16
Post #29364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




2313600_464x441.jpg ( Size: 33.2k ) Number of downloads: 172

http://anvelo.ro/motor/intinzator-lant-de-...utie-57-10-0002
1215227_464x441.jpg ( Size: 44.72k ) Number of downloads: 92

http://anvelo.ro/motor/intinzator-lant-de-...ributie-3459022
1215174_464x441.jpg ( Size: 29.39k ) Number of downloads: 86




--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Dec 2015, 01:23
Post #29365


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




eu l-as lua pe asta ...

http://www.renault12shop.com/7700578993

swag si ina is tiganii , nu-s OEM radmasa.gif ,e masina frantuzeasca,nu ??daca tot ai pretentii asa multe pentru ea.....mergi pe "france" ....




lasand tiganiile la o parte ,daca are cineva vreun set de semicuzineti romlag R1 si palier si biela pentru palier normal(1300) si ii vindeti va rog sa-mi dati un PM,am un motor pe-acasa si as vrea sa-l refac si pe ala .......

btw: "tiganii" e un termen cam rasist,nu-l mai folosi.......

This post has been edited by sobolan: 6 Dec 2015, 01:37


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor3001
post 9 Dec 2015, 20:31
Post #29366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 February 15
From: Medias, Sibiu




Imi poate spune cineva de ce unele Dacii au furtunul de la calorifer pe capacul de la culbutori si unele pe langa contra-aripa? 1zhelp00.gif nedumerire.gif nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1300 1975/ 1976 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 10 Dec 2015, 12:11
Post #29367


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(roby_1300_rap @ 4 Dec 2015, 22:54)
crezi ca daca ma pricepeam nu o faceam pana acu ?  radmasa.gif , am preferat sa o las asa  decat sa  se bage  unu cu" MERGE SI ASA si cu e DACIE NU FERARI " sa o faca  tongue.gif vreau sa fac treaba calumea nu tiganie  smile.gif
*



Mai bine cauti alta cutie in stare buna... o sa te coste mai ieftin decat interventia calificata a unui "specialist" in cutii de dacia.

<span class='edit'>10 Dec 2015, 12:20:</span>
QUOTE(Victor3001 @ 9 Dec 2015, 20:31)
Imi poate spune cineva de ce unele Dacii au furtunul de la calorifer pe capacul de la culbutori si unele pe langa contra-aripa? 1zhelp00.gif  nedumerire.gif  nedumerire.gif
*



1300 are pe langa capacul culbutoarelor, 1310 are pe contraaripa.
Eu il vad ca pe un upgrade economic... furtunul nu mai are cotul ala foarte strans, nu se mai folosesc cele doua bride (gen carlige de jgheab de ploaie) prinse de prezoanele capacului si probabil mai sunt si alte motive economice si poate chiar si functionale... unul functional ar putea fi ca prin inlocuirea solutiei constructive a robinetului de climatizare, la 1310 (montaj pe contraaripa si actionat prin cablu) furtunul initial de la 1300 nu se mai potriveste.

http://img04.olx.ro/images_mercadorro/4274...mbarcatiuni.jpg

http://www.daciaclub.ro/galerie/albums/use...al_DSCN3606.JPG

This post has been edited by tunderbird: 10 Dec 2015, 12:33


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor3001
post 10 Dec 2015, 13:21
Post #29368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 4 February 15
From: Medias, Sibiu




Ehh...nu m-am exprimat corect. La Dacia mea "atarna", nu e nici pe capac si nici pe contra-aripa. Si am vazut ca si furtunul care merge la carburator e pozitionat altfel fata de ce care il au pe capac. Am vazut mai multe asa din diferiti ani si nu cred ca e o regul, dar sunt mai rarute. Problema e ca al meu trebuie schimbat si nu stiu unde sa gasesc. Nu gasesc acum o poza edificatoare.


--------------------
Dacia 1300 1975/ 1976 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 10 Dec 2015, 15:45
Post #29369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(tunderbird @ 10 Dec 2015, 13:11)
Mai bine cauti alta cutie in stare buna... o sa te coste mai ieftin decat interventia calificata a unui "specialist" in cutii de dacia.



http://www.daciaclub.ro/galerie/albums/use...al_DSCN3606.JPG
*




chestia e in felul urmator ce garantie am daca iau o cutie SH ca e buna ? , daca o pun pe masina si dupa 500 de km o apuca toti dracii , asa sa schimb toata ziua la cutii nu am bani , plus ca nu vreau sa pun pe masina cutie de 1310 smile.gif

This post has been edited by roby_1300_rap: 10 Dec 2015, 15:45


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 11 Dec 2015, 00:14
Post #29370


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Victor3001 @ 10 Dec 2015, 13:21)
Ehh...nu m-am exprimat corect. La Dacia mea "atarna", nu e nici pe capac si nici pe contra-aripa. Si am vazut ca si furtunul care merge la carburator e pozitionat altfel fata de ce care il au pe capac. Am vazut mai multe asa din diferiti ani si nu cred ca e o regul, dar sunt mai rarute. Problema e ca al meu trebuie schimbat si nu stiu unde sa gasesc. Nu gasesc acum o poza edificatoare.
*


Deci care este problema reala? Furtunul de la calorifer sau cel de la carburator?
Poate pui niste poze... ca sa deducem mai usor!

<span class='edit'>11 Dec 2015, 00:21:</span>
QUOTE(roby_1300_rap @ 10 Dec 2015, 15:45)
chestia e in felul urmator ce garantie am daca iau o cutie SH ca e buna ? , daca o pun pe masina si dupa 500 de km o apuca toti dracii , asa sa schimb toata ziua la cutii nu am bani , plus ca nu vreau sa pun pe masina cutie de 1310  smile.gif
*



Depinde de la cine o iei! Daca este in stare buna sigur nu o apuca dracii peste 500 km. Cutia ta a fost cu probleme de la inceput...s-a umblat in ea aiurea! Si daca gasesti pe unul sa-ti ia o caciula de bani ce garantie ai ca iese cum trebuie? Nu vorbeam de cutii de 1310.... cu toate acestea sa stii ca au existat destule 1310 cu cutii de 1300.

This post has been edited by tunderbird: 11 Dec 2015, 00:27


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 977 978 979 980 981 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2024 - 01:29
Forum Renault