DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
2xGI |
![]()
Post
#8761
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|||
motanpaul |
![]()
Post
#8762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
@2xGI: Exact aceleasi bujii am luat si eu Denso w20fp-u.Eu le-am luat din Tm de la un dealer Meteor.Si am dat 32 lei pe setu de 4 bucati.Cred ca mai am bonu de la casa in masina.Asta e..
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
verde57 |
![]()
Post
#8763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 22 Nov 2008, 03:26) Pai dacii precum HOY sau DAE nu au sigur, Gordini-u lu Silviu dupa cum il pregateste sigur nu va avea. Ca sa faci o astfel de dacie tre sa fie din start cat mai bine pastrata si facuta o restaurare totala intr-un mod profesionist la un atelier specializat. Acum nu multi dispun de astfel de masini si de banii pentru asa ceva? Eu nu. Cate dacii cunoasteti ca HOY si DAE? mai dati exemple. |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#8764
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
2xGI mi-a atras privirea masinuta ta pentru ca era curata, ingrijita, numarul cunoscut si pe deasupra era si 1300!! Mi-a placut masinuta ta, ai mare grija de ea si mai ales ai o baza solida de unde poti face ceva extraordinar!!
Maine daca se va opri ploaia daca nu va suparati si sunteti de acord am sa fac si eu poze masinutei mele pe dedesubt si oriunde mi se va cere pentru a va arata si partea nevazuta!! Chiar azi o sa ma apuc sa iau niste sac de rafie, teroson si vopsea alba sa ma apuc sa astup toate gauroaiele de prin podea si pe unde mai este nevoie pentru ca maine sa nu va dau nimic de banuit!! ![]() Va rog sa nu mai spuneti nimanui!!:inger: |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
2xGI |
![]()
Post
#8765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
merci mult de aprecieri alex 23 .eu fac ceea ce cred ca fac toti proprietarii de dacia (cel putin cei de pe forum),adica,am mare grija de ea,sa arate si sa functioneze cat mai bine si cat mai mult timp.de accea am si investit ceva bani in ea,si nu ami pare rau deloc(ce ami plce cand atrage privri)
|
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#8766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(verde57 @ 22 Nov 2008, 13:21) Pai dacii precum HOY sau DAE nu au sigur, Gordini-u lu Silviu dupa cum il pregateste sigur nu va avea. Ca sa faci o astfel de dacie tre sa fie din start cat mai bine pastrata si facuta o restaurare totala intr-un mod profesionist la un atelier specializat. Acum nu multi dispun de astfel de masini si de banii pentru asa ceva? Eu nu. Cate dacii cunoasteti ca HOY si DAE? mai dati exemple. Daciile enumerate de tine sunt Refacute , dar ce zici de Dacii originale ,Nevopsite si neantifonate ? sunt Super-Bijuterii si lista poate sa continue cu masini nestiute si nevazute . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Executron |
![]()
Post
#8767
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu imi tin masina in garajul "underground" de la Obor.
Ei bine este o Dacie 1300 BREAK galbena, cu numere vechi intr-o stare impecabila, masina este relativ abandonata (nemutata de 10 ani cred)... Pun pariu pe oricat ca e culoarea originala... SI ganditi-va cate d-astea mai exista prin tara tinute in garaje... |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Merced |
![]()
Post
#8768
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(Executron @ 22 Nov 2008, 19:41) Eu imi tin masina in garajul "underground" de la Obor. Ei bine este o Dacie 1300 BREAK galbena, cu numere vechi intr-o stare impecabila, masina este relativ abandonata (nemutata de 10 ani cred)... Pun pariu pe oricat ca e culoarea originala... SI ganditi-va cate d-astea mai exista prin tara tinute in garaje... Da de proprietar si ia-o. In alta ordine de idei vad ca au invatat si batranii astia ca au valoare masinile tinute in puf. Intr-un fel e mai bine ca nu le cumpara speculanti care sa-si traga ditamai profitul de pe urma nestiintei lor. Am avut o cunostinta cu o Dacie 1300 din 1973 rosie, care era impecabila, nelovita, tinuta in garaj toata viata si revopsita doar cu vreun an inainte s-o vanda ca se matuise vopseaua. Poza masina, ce sa zic. A dat-o atunci cu 20 de milioane, din nefericire pe vremea aia n-aveam permis si nici habar ce valoare ar fi fost, ca mi-o dadea si pe gratis cred daca-i spuneam ca o vreau eu. O daduse ca trebuia sa intre altceva in garaju' ala si nu o mai folosea nimeni de un an. Motorul original, n-avea decat vreo 70.000km. Pacat ca n-a mai tinut-o vreo doi ani, ma laudam si eu cu o bijuterie aici, in schimb conduc o masina care a carat de la mobila la cartofi, la capre si purcei, la saci cu grane, dar care inca se mai tine, d-abia d-abia(ca si caroserie vorbind, ca motoru' merge foarte ok pentru abuzurile la care-l supun). |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#8769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Am gasit un far de D1300 / R12 cu proiector incorporat ... stie cineva de la ce masina provine ??? Pe el scrie CIBIE IODE ....
Din pacate e doar unu ![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#8770
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 20 Nov 2008, 17:32) Este turcesc contactul , dar la banii pe care i-a dat la un loc cu celelalte e SUPER . @br17rfg cred ca masina vazuta de tine e 72 pentru ca are vipusca pe aripa spate , 71 nu au avut acea vipusca . ![]() scuze k raspund atat de tarziu, dar referitor la dacia aia BR XX TEO, am vazuto eu de aproape, am si discutat cu moshul care o are. deci are frana de mana sub bord, buson de rezervor jaeger, unul montat l rezervor si unul la capacul de culbutori, motorul este 810- ( nu mai stiu), bobina este prinsa pe bloc sub pompa de benzina, carb SOLEX deala original, totul 98 % france. am observat si eu k are vipusca, in talon e trecut 72, dar m-am uitat in aerisirea nichelata de la usa dr spate, si acolo scrie 71. deci poate fi fabricata in 71 dar mai pe la sfarsit! cand o sa ma mai intalnesc cu moshu, o sa ii fac poze mai detaliate! era sa uit, faza cea mai tare este k masina a cumparato moshu de la unu care voia so dea la remat, si a cumparato cu 5 mil. moshu a refuzat 25 mil pe ea, chiar din partea mea. e bn totusi k nu cara cartofi cu ea, o tine in garaj, plina de ulei si cu motorina, si se plimba rar cu ea. mai are si un moskvichi f vechi f bn intretinut! |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
LKS |
![]()
Post
#8771
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 179 Joined: 22 May 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 22 Nov 2008, 23:10) Am gasit un far de D1300 / R12 cu proiector incorporat ... stie cineva de la ce masina provine ??? Pe el scrie CIBIE IODE .... Din pacate e doar unu ![]() Cibie Bi-Iode parca le zicea, Danut stie mai multe despre ele ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by LKS: 23 Nov 2008, 09:59 |
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 04 KSU
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#8772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 23 Nov 2008, 01:10) Am gasit un far de D1300 / R12 cu proiector incorporat ... stie cineva de la ce masina provine ??? Pe el scrie CIBIE IODE .... Din pacate e doar unu ![]() Acele faruri au fost montate pe Renault 12 si R 12-Gordini , depinde si de sticla daca e concava sau convexa .( Da au morcovi in ele . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
valibrad |
![]()
Post
#8773
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 19 November 07 ![]() |
Cibie Bi-Iode au fost montate pe toate R12 TS ph1, pe unele R12 G si R16 TS dar si pe alte marci de masini.
|
--------------------
motoreta
Mobra
1977 EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#8774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am gasit un filmulet foarte frumos facut, dar cam trist... Felictari Chili pentru aparitie
![]() This post has been edited by B 75 UAP: 23 Nov 2008, 12:41 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
verde57 |
![]()
Post
#8775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
B 75 UAP tinand cont ca pe spate ai discuri, ce repartitor se foloseste la Gordini?
si ce stii de unele Gordini care foloseau diferential autoblocant? |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#8776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#8777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Eu nu stiu ce suflet au mosii astia, au luat masina de noua nouta , o tin o viata , merge ireprosabil si o dau la REMAT asa ca pe o masea stricata sa ia un hoit de LOGAN
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Merced |
![]()
Post
#8778
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Inteleg sa le arunce daca ar fi in stare de descompunere, dupa ce au tras cu ele peste 30 de ani, dar d-astea tinute in puf chiar nu stiu ce au cu ele...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
2xGI |
![]()
Post
#8779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
ete ce am gasit mai adineauri prin debara,ami cer scuze de calitate.
Attached thumbnail(s) Imag041.jpg ( Size: 528.36k ) Number of downloads: 411 Imag039.jpg ( Size: 518.72k ) Number of downloads: 413 Imag038.jpg ( Size: 492.29k ) Number of downloads: 404 Imag037.jpg ( Size: 532.32k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
valibrad |
![]()
Post
#8780
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 19 November 07 ![]() |
n-am decat 3 poze. altele noi fac la primavara cand mai scot masina din garaj.
|
--------------------
motoreta
Mobra
1977 EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#8781
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#8782
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Am desfacut si eu claxoanele azi in vederea restaurarii!! Marca este JERICHO!! Am dat jos si masca fata am polishat elelmentele cromate si am completat la un ochelar marginea aceea subtire!! Am sa revin poate si cu poze maine sa vedeti ce a iesit!!
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#8783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(verde57 @ 23 Nov 2008, 14:20) B 75 UAP tinand cont ca pe spate ai discuri, ce repartitor se foloseste la Gordini? si ce stii de unele Gordini care foloseau diferential autoblocant? Repartitorul e acelasi, dar inca nu m-am hotarat ce tip de pompa de frana voi folosi (cu ICP incorporat si circuit bypass ceea ce implica sa schimb si limitatorul) sau o pompa de R17 de 20,6mm diametru, cu ICP montat in exterior, dar care am inteles ca nu e prea buna, avand o supapa de presiune reziduala pentru circuitul spate (model folosit la masinile cu frane pe tamburi - ceea ce inseamna ca tine presiunea mai mult timp pe spate si nu lasa imediat placutele sa revina -> frecare mai mare -> incalzire lichid -> lipsa frane - cel putin teoretic). Diferentialul stiu ca era ZF, montat pe masinile de Gr 2, mai elaborate, cu modificari majore, cu grupul conic schimbat (8x33 in loc de 9x34) si montarea acestuia necesita folosirea unui grup cu o coroana speciala, fixata in 12 suruburi in loc de 10. |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
verde57 |
![]()
Post
#8784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Pai io vorbesc tot de limitator(repartitor) si daca bagi pompa cu "ICP incorporat si circuit bypass ceea ce implica sa schimb si limitatorul" de ce sa-l schimbi? Te intreb ca si eu am o punte spate cu discuri si vreau sa iasa bine. Ce limitator sa-i pun?
Referitor la diferential ai mai multe date tehnice(carti)? se gaseste greu? Pe site la CIFAM se gasesc doua tipuri de pompa, una care merge pe R12 TS si Gordini si alta cu 4 tevi la R16 SI R17 GORDINI. This post has been edited by verde57: 24 Nov 2008, 18:02 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#8785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai il schimbi, pentru ca in cazul asta ai 2 conducte catre circuitul spate, nu doar una.. Poti sa folosesti unul de Dacia, cum voi face si eu.
Depinde ce etrieri si discuri folosesti.. Pompa de R12TS are 19 mm diametru, cea de R17 TS si Gordini are 20,6.. Pistonasele de la etrierii de R12G sunt mai mari, deci teoretic iti trebuie o pompa mai mare. Mi-a zis cineva de varianta pompa + servo de Papuc (mai mare), care mi se pare foarte buna. Nu stiu ce diametru are pompa de papuc, nici cu cat e mai mare servofrana decat cea de Dacie sau cum se comporta pe motor de 1.3 (daca pe ala vrei sa-l lasi). Cea de Gordini era Mastervac tandem, cu 2 membrane. Referitor la diferential, cred ca ar trebui sa uiti de el..Nu am vazut in viata mea unul, gandeste-te ca doar grupul conic de 8x33 costa peste 500 euro, cutia de serie 365-33 cam 2000 euro. Garantat nu mai gasesti piese pentru ea. Si pana la urma nu stiu cat esti dispus sa o modifici: Pentru o masina de circuit: un set motor pt kitul 807 G (400 euro), axa cu came (inca vreo 200), biele alezate (400 euro), supape speciale, inlocuire arcuri supape cu spire progresive, volanta alezata, ambreiaj 200 mm, garnitura chiulasa ramforsata, modificare chiulasa, capac culbutori aluminiu (cam 300 euro), baie ulei din aluminiu, 2 radiatoare ulei, galerii evacuare separate, alte galerii de admisie, inlocuire filtru aer, jgloare, reetajarea rapoartelor in cutia de viteze, scurtarea cremalierei cu cate 1,5 mm din fiecare parte, modificarea bieletelor de directie, tirant, pneuri SLIK pe jante de aliaj usor de max 8" pe fata si 7" pe spate (pentru reducerea efectului subvirator), inlocuirea bucselor, modificarea arcurilor (care nu se comercializau, erau modificate local prin micsorarea cu 50 mm a arcurilor de Gordini) si folosirea imperativa a amortizoarelor De Carbon Circuit cu tija redusa cu 10 mm, inlocuire tampoane motor si cutie, deformarea lonjeroanelor pentru modificarea unghiului de cadere, obtinandu-se astfel un deport negativ al rotilor din fatza, in vederea asigurarii unei mai bune stabilitati............. si lista poate continua. Multe dintre piese sunt imposibil de gasit, deci eu zic ca nu are rost sa te chinui cu jumatati de masura.. Ori o lasi "de strada" ori cauti alta varianta de a o modifica (mai ales daca zici ca nu dispui de o "sponsorizare" serioasa...) This post has been edited by B 75 UAP: 24 Nov 2008, 20:30 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
verde57 |
![]()
Post
#8786
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Modificat inseamna pentru mine: kit Alpine aspirat (chiulasa +pistoane) , evacuare facuta la comanda(galerie R12 Alpine si saxofon de R12 '69) care nu sunt din inox, admisie pt Weber 32 DIR, doua motoare de dacie unu de 1,4 cu acte si altu de 1,6 fara acte, radiator de ulei(nu am flansa inca), punte in 3 prezoane cu discuri pe spate, bara antiruliu papuc.
Mai caut kit complet cu discuri ventilate pe fata in 3 prezoane si o bara antiruliu spate si pt 1.6 imi trebuie pe viitor admisie de Weber DCOE. Pompa de frana am luat-o de la CIFAM ...cea de R12 TS. Iar un diferential autoblocant ar face o mare mare diferenta! nu renunt la idee. This post has been edited by verde57: 24 Nov 2008, 20:58 Attached thumbnail(s) 12g31.jpg ( Size: 51.2k ) Number of downloads: 492 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#8787
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
800 Euro
24 Nov 2008, 22:12: bucata ![]() This post has been edited by dacia_gpg: 24 Nov 2008, 21:12 Attached thumbnail(s) DIFERENTIALE.jpg ( Size: 38.53k ) Number of downloads: 303 |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#8788
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Verde57 da-mi si mie te rog codul de Cifam!! Sa stii ca nu este o marca extraordinara dar poate gasesc ceva mai bun pe ATE, FERODO sau in ultimul caz LPR!!
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
verde57 |
![]()
Post
#8789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
gasesti si codurile echivalente pentru ceilalti producatori tot acolo...
http://www.cifam.it/siti/catalogo/freno/fo...chio=2&lingua=e Daca gasesti si alte firme care sunt prezente pe piata noastra da un semn. This post has been edited by verde57: 24 Nov 2008, 23:13 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
sechi |
![]()
Post
#8790
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 23 Nov 2008, 12:40) Tocmai am gasit un filmulet foarte frumos facut, dar cam trist... Felictari Chili pentru aparitie ![]() Super tare filmuletul. Pe langa Chili, l-am revazut si pe nea Garjoaba. Draguta batranica din lift; chiar m-a impresionat. This post has been edited by sechi: 24 Nov 2008, 23:11 |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 07:29 |