DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
GYCONE |
![]()
Post
#9211
|
||
![]() Membru fericit Group: Members Posts: 217 Joined: 3 November 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Dacia Break '99
|
|||
verde57 |
![]()
Post
#9212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
|
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9213
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu poti sa pui numai pistoane de 1.6... ca va iesi o varza . Pistonul nu va urca pana in viraful blocului motor, vei avea un RC mic si motorul se va incalzi .
Daca treci de la 1.4 la 1.6 si pastrezi chiulasa originala de 1.4 va fi OK . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#9214
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
br17rfg are o pauza cateva zile, poate se trezeste.
Restul, este a nustiucata oara inntr-o perioada scurta de timp cand iese cu scandal, daca nu puteti purta o discutie civilizata ori se va inchide topicul, ori se trece la pauze mai lungi si mai dese pentru unii dintre voi. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kog |
![]()
Post
#9215
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
moderatorul anonim isi face treaba si sterge flame-ul
![]() am in prieten ce are motor de alpine pe dacia 1300 si nu arata prea bine sub capota, adica intr-o parte e liber, iar in cealalta ingramadit |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
CT-06-ZZZ |
![]()
Post
#9216
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 June 08 ![]() |
singura diferenta la chiuloasa de 1.6 fata de 1.4 este diametrul supapei...dar poti compensa volumul de combustibil de la chiuloasa 1.4 prin timpul mai mare de deschidere al supapei
20 Jan 2009, 00:43: e mai bine fara "ingineri" gasiti peste noapte ce vorbesc d masinile altora dar nu se uita la cotetele lor(offtopic) This post has been edited by CT-06-ZZZ: 19 Jan 2009, 23:43 |
--------------------
Dacia
Break
1993 break/1310
- ct-06-zzz
|
|
apline5 |
![]()
Post
#9217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
difera si inaltimea chiuloasei,pe langa diametru supapei...dar gaseste topicul de motoare...aici e 1300 frantuzoaica !!!!!
spor! |
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9218
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE am in prieten ce are motor de alpine pe dacia 1300 si nu arata prea bine sub capota, adica intr-o parte e liber, iar in cealalta ingramadit Aprinderea, admisia, sigurantele, alternatorul pe o parte si pe partea cealalta ... numai evacuarea . Asta este . Dar ai avantajul unei chiulase cross-flow . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Ov |
![]()
Post
#9219
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Jan 2009, 23:32) br17rfg are o pauza cateva zile, poate se trezeste. argon a gresit si nu a vazut decat injuriile lui rfg. Eu am vazut si limbajul mirc, prin urmare pauza a crescut nitel ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
yonutz85 |
![]()
Post
#9220
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
Saluatare! Am gasit de vanzare o Dacia 1300 din 1972. Partea buna e ca este numai 1000 de ron. Dezavantaje : nu mai este in circulatie de aproape 2 ani,rugina si are faruri de 1310.Asta din ce am discutat cu proprietarul la telefon,acum ma duc sa o vad.
Ce vreau sa stiu: dupa anul de fabricatie poate fi calificata "frantuzoaica"? Nu am timp acum sa citesc topicul dar la noapte+multa cafea se rezolva. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
Executron |
![]()
Post
#9221
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca sta de 2 ani pe bara... imi dau seama ce e de dedesubt... Eu de abia mi-am facut ITP-ul si am bagat 5 mil in ea si n-avea mare lucru... M-as mira sa vad cat se baga intr-o masina statuta 2 ani.
Din ce stiu eu... Si colegii NEAPARAT sa ma corecteze, pana prin 72 au fost intr-adevar frantuzoaica adevarate. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Psyche |
![]()
Post
#9222
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
exact, pana la jumatatea lui 72.
cu toate astea, nu sugerez sa iei masina. nu se mai gasesc fuste fata frantuzesti. asadar te va costa enorm sa o retransformi in 1300. in craiova se mai gasesc dacii vechi in stare mult mai buna. parerea mea e sa mai cauti...iar daca nu gasesti altceva ia-o pe asta, dar sa fii pregatit sa bagi banuti seriosi in ea. oricum, bafta cat incape |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#9223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Psyche @ 20 Jan 2009, 19:11) cu toate astea, nu sugerez sa iei masina. nu se mai gasesc fuste fata frantuzesti. asadar te va costa enorm sa o retransformi in 1300. oricum, bafta cat incape Sa treci de la faruri 1310 la 1300 nu trebuie sa schimbi fusta ! Doar suportii de far si masca . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Psyche |
![]()
Post
#9224
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
da, dar daca ne gandim bine, mai mult ca sigur ca a trecut si la aripi model nou, bara, suporti, etc
daca vrei sa o faci aiurea in tramvai, se poate face si intr-o ora cel mult, cu putin sub 1 milion.... |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
verde57 |
![]()
Post
#9225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Pana la urma imi zice si mie cineva cat este raportul de compresie pentru un set 1.6 si o chiulasa Alpine?
Chiar deca e frantuzoaica nu face septicemie cu o chiulasa Alpine transplantata! ![]() This post has been edited by verde57: 20 Jan 2009, 17:57 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
yonutz85 |
![]()
Post
#9226
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(yonutz85 @ 20 Jan 2009, 17:03) Saluatare! Am gasit de vanzare o Dacia 1300 din 1972. Partea buna e ca este numai 1000 de ron. Dezavantaje : nu mai este in circulatie de aproape 2 ani,rugina si are faruri de 1310.Asta din ce am discutat cu proprietarul la telefon,acum ma duc sa o vad. Ce vreau sa stiu: dupa anul de fabricatie poate fi calificata "frantuzoaica"? Nu am timp acum sa citesc topicul dar la noapte+multa cafea se rezolva. Multumesc! Am vazut-o in final si nu ma mai incanta. Este modelul acela mai rar intalnit cu 4 faruri,masca deasa si fara ochelari. Se afla intr-o stare jalnica cu rugina cam peste tot: aripi spate-fata ,lonjeroane si portiunea de sub parbriz mancate de tot. In schimb am gasit alta care arata foarte bine cu exceptia detaliilor minore. Este din 1978,are reparatie capitala facuta de unicul proprietar, a fost folosita si inca are itp. La aceasta pretul este de 1500 ron. Nu sunt hotarat ce sa fac,sa o cumpar pe aceasta sau sa mai astept si sa mai caut,poate gasesc alta mai "batrana". Attached thumbnail(s) DSC02643nr.JPG ( Size: 562.86k ) Number of downloads: 1116 |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
Psyche |
![]()
Post
#9227
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
aici e o dilema...masina arata bine, se vede ca nu a fost trantita rau niciodata....
in schimb anul e cam tarzior...mai cauta putin si daca nu gasesti altceva, poti sa o iei linistit. pare obosita dar dedesubt inca mai e o masina buna |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
Executron |
![]()
Post
#9228
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu daca as gasi una ca ea in Bucuresti la 1500 RON as lua garantat
![]() ![]() Da, e obosita la exterior, trebuie schimbate lampi, bare, ornamente dar astea sunt operatiuni minore care le-as face sincer din placere ![]() Eu unul nu fug neaparat dupa anii de glorie 1969-1972, acceptand lipsa originalitatii frantuzesti si dotarea unei 1300 pur romaneasca cu piese frantuzesti (sper ca nu e blasfemie sau ceva... ![]() This post has been edited by Executron: 21 Jan 2009, 01:11 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
SiloS |
![]()
Post
#9229
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Masina e super ok. Parerea mea. Si bineinteles, pretul trebuie sa fie negociat .
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
yonutz85 |
![]()
Post
#9230
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(SiloS @ 21 Jan 2009, 01:16) Bineinteles ca mai negociez cu el. Numai sa nu fie genul ala fixist de peroana,la telefon nu parea asa. Oricum doar l-am intrebat in mare despre ea,maine ma duc sa o analizez mai bine. Sincer sa fiu nu prea ma intereseaza daca e frantuzeasca/romaneasca,vreau doar o 1300 care sa o fac sa arate absolut impecabil. De fiabilitate nu-mi fac griji pentru ca oricum aceasta o sa fie ca un hobby pe care l-am capatat intre timp,am alta mai noua pentru activitatile de zi cu zi. Si oricum cunosc cam orice surubel si piulita de la Dacia asa ca din punct de vedere mecanic nu-mi fac probleme.Insa de tabla mi-e frica pentru ca nu ma pricep (nici nu-mi place tinichigeria) si nici nu am scule. Daca e asa cum sper eu va fi vorba numai de detalii iar la acestea chiar imi face placere sa lucrez.Vom vedea maine...fingers crossed! |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
Psyche |
![]()
Post
#9231
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
in cazul asta nu pot decat sa iti urez noroc si maine seara vrem poze
![]() |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
Merced |
![]()
Post
#9232
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
In poza nu prea se vede, dar pragurile-s varza pe ea. Probabil ca si dedesubt o sa ai surprize neplacute.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9233
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(verde57 @ 20 Jan 2009, 17:57) Pana la urma imi zice si mie cineva cat este raportul de compresie pentru un set 1.6 si o chiulasa Alpine? Chiar deca e frantuzoaica nu face septicemie cu o chiulasa Alpine transplantata! ![]() Ete ce da sarciu': QUOTE(Muttley @ 4 Dec 2007, 08:10) Chiulasa de Alpine are camera de ardere f mare. Pentru ridicarea rap de comprimare pistoanele originale-s cocosate. Cu pistoane normale de Dacie 1.6 va merge. Cresterea cilindreii unitare va aduce rap de comprimare la fix valoarea 9. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
verde57 |
![]()
Post
#9234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Aha, mersi. Dar totusi 9 e cam mic.
|
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#9235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Psyche @ 20 Jan 2009, 19:50) da, dar daca ne gandim bine, mai mult ca sigur ca a trecut si la aripi model nou, bara, suporti, etc Sa-ti pui faruri de 1310 nu trebuie sa-ti schimbi aripi,bara , suporti , etc... ![]() 21 Jan 2009, 22:27: QUOTE(verde57 @ 20 Jan 2009, 19:57) In 73 nu mai e Frantuzoica ! ![]() This post has been edited by danut 69-71: 21 Jan 2009, 20:27 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
verde57 |
![]()
Post
#9236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
Dar cum sa-i zic atunci?
21 Jan 2009, 21:50: QUOTE(yonutz85 @ 21 Jan 2009, 03:05) Sincer sa fiu nu prea ma intereseaza daca e frantuzeasca/romaneasca,vreau doar o 1300 care sa o fac sa arate absolut impecabil. Pai esti sigur ca ai sa poti? cate mii de euro poti baga in ea ? cat timp poti rupe de la orice alta activitate ai? numai vopsitul te costa 1000 de euro si cine se baga sa o vopseasca "impecabil"? This post has been edited by verde57: 21 Jan 2009, 20:50 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
Psyche |
![]()
Post
#9237
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
sunt inca destui vopsitori care fac treaba super ok.
am gasit cu 1000 ron, vopsitorie completa, desi omul mi-a spus prieteneste sa imi aduc vopseaua mea pt ca a lor nu e foarte buna. plus ce o sa mai coste cateva chestii in plus. am vazut in atelier celelalte masini si manopera e de exceptie.. total ai dreptate, va ajunge foarte aproape de 1000 euroi...dar in timp se strang si se fac toate. iar daca omul isi doreste 1300 de ce nu? pana la urma preturile la astea nu mai scad de acum...ba dimpotriva continua sa creasca, asa ca poti sa o consideri o investitie pe termen lung ![]() This post has been edited by Psyche: 21 Jan 2009, 23:29 |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
yonutz85 |
![]()
Post
#9238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Psyche @ 21 Jan 2009, 02:15) QUOTE(verde57 @ 21 Jan 2009, 20:45) Dar cum sa-i zic atunci? <span class='edit'>21 Jan 2009, 21:50:</span> Pai esti sigur ca ai sa poti? cate mii de euro poti baga in ea ? cat timp poti rupe de la orice alta activitate ai? numai vopsitul te costa 1000 de euro si cine se baga sa o vopseasca "impecabil"? Multumesc frumos,Psyche! Ieri nu am apucat sa fac mai nimic pentru ca pe aici a plouat. Nu sunt hotarat 100% sa o cumpar,azi sper sa ma uit mai bine la ea si sa ma hotarasc. O sa-i fac si cateva poze mai amanuntite,numai sa tina vremea cu mine. Verde57 -totusi este o Dacia 1300,nu un Gordini. Iar o parte din piesele "de colectie" ca sa le zic asa le am deja. Ceva off-topic: de ce la modificarea suspensiei prin taierea spirelor nu se folosesc arcurile standard? Am vazut pe topicurile celor ce au facut asta ca folosesc alte arcuri,de diesel etc. Sunt prea moi cele standard de berlina? Pentru ca ma bate gandul sa o "trantesc " un pic pe cea actuala... ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#9239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Fi foarte atent la lonjeroane, praguri, puncte de ridicare, oale fata-spate, porbagaj, uitate bine la podea, pasaje, contraaripi, fusta fata si spate, te uiti pe sub bord, bati cu ceva in lonjeroane, dai cu pumnu in praguri, te uiti si la contrapraguri, pe langa cheder parbriz si luneta, te uiti la stalpi de la usi, unde intra chederul, daca e tragi usor de cheder, sa nu cumva sa fie putred pe langa el, sa nu uiti sa ei la tine o lanterna, o surubelninta, daca e si un ciocan micut pe a verifica lonjeroanele, ai grija sa nu aive chit pe pasajele spate sau pe praguri, conteaza foarte mult sa aive caroseria buna, succes!
This post has been edited by Victor 007: 22 Jan 2009, 10:27 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9240
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Aha, mersi. Dar totusi 9 e cam mic. Daca mergi in fiecare zi cu masina rc 9 este numai bun . Cu un raport de compresie mai mare ( 11 spre exemplu ) vei avea numai probleme : -electromotorul va invarti mai greu -probabil vei avea detonatii la turatii mici cu sarcini mari -va trebui sa mergi cu benzina de 98 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 03:33 |