set motor 1600 Logan pe Solenza?, imbunatatiri motor
![]() ![]() ![]() |
set motor 1600 Logan pe Solenza?, imbunatatiri motor
alladin2005 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- xxx-xx-xxx
|
|||
cosad |
![]()
Post
#2
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
nu !!!!!
|
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
DragosP |
![]()
Post
#3
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Deci...
![]() Pe motorul de SLZ se poate monta orice vrea mușchiu' tău, cu condiția să se mai poată închide după aia capota motor. Sau faci ca la utilitarele diesel dacia, decupezi capota. ![]() În motor, setul de 1600 ceva mai greu. ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
- BRRC
. Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#4
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Si din cate am auzit motoarele de Logan nu mai au set motor adica cica nu mai au camasi la pistoane si e facut nu stiu cum blocul.
Nu radeti pentru ca asta nu stiu exact daca asa e am auzit chestia asta intr-un service daca stie cineva sa-mi spuna si mie daca e adevarat sau nu, daca mecanicul de acolo la mintit frumos pe cel cu Loganul. Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
YRX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Motoru' de Logan 1.6 n-are camasi, este alezat direct in bloc.
Deci... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#6
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dar ar intra motorul de 1,6 de pe Logan cu totul pe Slz?
Cat sunt alezajul si cursa la 1,4 si 1,6? Ca searchul mi-a dat balarii.... Cand se duce setul, de obicei sunt cam 300 000 km si cam arunci masina. Daca se duce mai devreme, alezezi la cota urmatoare sau alezezi si bagi camasi. This post has been edited by dizzy: 29 Sep 2006, 09:54 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cand se duce "setul" ce faci ??? Schimbi tot motorul sau se pot schimba numai segmentii care or fi acolo prinsi ?
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
YRX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Se honuiesc cilindrii si se baga segmenti la cota de reparatie.
Asta in cazu' in care Dacia face segmenti la cota majorata, altfel alt bloc. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Reed |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa faci motor de 1,6 dintr-unul de 1,4 se poate DOAR daca ai temeinice cunostinte , dispui de scule si de bani si in plus esti atit de indragostit de masinuta ca nu ai schimba-o , altfel.. o vinzi si iti iei ceva de 1,6. Parerea mea.
This post has been edited by Reed: 29 Sep 2006, 14:39 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
- -
2002 former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Mai bine puneti 16v direct si ca faceti din SLZ Ferrari by Dracia !
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#11
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
"Mai bine puneti 16v direct si ca faceti din SLZ Ferrari by Dracia !"
???????????? This post has been edited by mao: 30 Sep 2006, 06:41 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Reed |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
@mao
Ce ai editat la mesaj? Erau prea putine "?" ![]() |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
- -
2002 former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Parerea ta este cam...gresita...
De la noi de la servici s-au dat masini cu peste 250KKm (snv, slz) si la care motoarele era printre putinele parti care inca mai functionau destul de ok...e drept ca se dusese din putere si trebuia turate zdravan ca sa obtii ceva demarak, consumau cam mult, dar nu consumau ulei aproape deloc, si crede-ma ca s-a mers mereu cu ele stil raliu ! gen 140-150kph ore in sir, frecvente depasiri cu schimbat viteza la 5000, urcat pe munte si pe drumuri forestiere, etc.oricum, se foloseau cam 10kkm pe luna ! |
--------------------
dacia
slz
- Numar inmatriculare
$K@|@_04 Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
payty |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
da, deci erau varza dupa 250 de mii, asa cum spui chiar si tu.
![]() ![]() ca sa schimbati setul, in caz ca s-ar potrivi si ca s-ar putea, automat ar trebui si arborele schimbat. motorul de 1.6 de logan are cursa mai mare decat cel de 1.4 si ar rezulta un motor cu raport de compresie mic si atunci nu ati facut nici o branza, pierde cuplu la greu. |
--------------------
dacia
1310
- B-##-###
1996 1.6/2002 1.4 Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:13 |